TTNET Avea Toshiba Casper Logitech Turkcell Superonline

GİRİŞ

Şifremi Unuttum Yeni Kayıt Beni Hatırla
Facebook Twitter RSS
SilverStone 19 adet genişleme slotuna sahip konsept kasasını gösterdi Apple'ın piyasa değeri Microsoft ve Intel'in toplam piyasa değerini geçti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (48) YORUM YAZ

tarafından 4 Haziran 2011, Cumartesi 23:01 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

MSI Z68A-GD80 video inceleme
Video Haber Mesut Çevik "Speed-Step" 48 18807 00:05:00
Bu Videoyu HTML5 Oynatıcı ile İzle » Videoyu izlerken takılma, atlama gibi sorunlarla karşılaşırsanız bu alternatifi deneyebilirsiniz.
Paylaş & Kaydet
URL
Embed
MSI'ın bütün modern teknolojilere yer verdiği, Intel'in yeni nesil yonga setini taşıyan Z68A-GD80 test masamızda.

En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
timramon 04.06.2011 23:15:26
MSI şu siyah pcb üzerine mavi bileşenler kullanması çok hoş bir görüntü sağlıyor. Ayrıca üzerindeki soğutucular ayna gibi parlıyor. Bende de GD65 var gerçekten tasarım olarak çok güzel. MSI az paraya
...
Yorumun devamı ▼
+9
Yorumlar (46) Yorum Yaz ▼
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
RapscallioN Perşembe, 20:58
@yc#1

0
Leroyy Perşembe, 12:01

quote:

Orijinalden alıntı: yc#1


quote:

Orijinalden alıntı: Leroyy

H55M E23 anakartı var maalesef fsb kitliydi oc yapacaktım hayalkırıklığına uğradım, en azındn i3 ü 3.5 ghz yapmayı planlıyordum. Acaba sadece bu ve p serisi anakartlarda mı oc imkanı var sadece?


H serisi sistem üreticileri hedeflenerek üretilmiş bir çipset. Hızaşırtma olanağı yok. Bunun üstesinden gelebilmek iiçin P veya Z serisinden yana tercihinizi kullanmalısınız.

@ RapscallioN

http://www.pclabs.com.tr/2011/08/09/intel-z68-yonga-seti-ve-msi-z68a-gd80-anakart-incelemesi/2/


En ucuz oc üzellikle anakart öneriniz nedir peki? Asus, MSI ve ya Gigabyte olarak?
0
yc#1 Perşembe, 11:47

quote:

Orijinalden alıntı: Leroyy

H55M E23 anakartı var maalesef fsb kitliydi oc yapacaktım hayalkırıklığına uğradım, en azındn i3 ü 3.5 ghz yapmayı planlıyordum. Acaba sadece bu ve p serisi anakartlarda mı oc imkanı var sadece?


H serisi sistem üreticileri hedeflenerek üretilmiş bir çipset. Hızaşırtma olanağı yok. Bunun üstesinden gelebilmek iiçin P veya Z serisinden yana tercihinizi kullanmalısınız.

@ RapscallioN

http://www.pclabs.com.tr/2011/08/09/intel-z68-yonga-seti-ve-msi-z68a-gd80-anakart-incelemesi/2/
0
RapscallioN Perşembe, 03:35
@zargana_11

Arkadaşım sana kim functionality=kullanabilirlik dedi? Ayrıca kullanabilirlik diye bir kelime hiç duymadım Hani sanırım işlevsellik demek istedin yada daha devşirme bir kelime olan fonksiyonellik...Neyse uzatmaya gerek yok sanırım


Arkadaşlar bu SSD yi cache olarak kullanma olayını nasıl yapıyruz?Açıklayıcı bir konu falan var mı?
0
Leroyy Çarşamba, 14:48
H55M E23 anakartı var maalesef fsb kitliydi oc yapacaktım hayalkırıklığına uğradım, en azındn i3 ü 3.5 ghz yapmayı planlıyordum. Acaba sadece bu ve p serisi anakartlarda mı oc imkanı var sadece? 0

quote:

Orijinalden alıntı: #Gakko_

@feriox

Teorik olarak, Virtu teknolojisi böyle çalışıyor: http://www.donanimhaber.com/ekran-karti/haberleri/Nvidianin-Optimus-teknolojisine-rakip-geldi-Lucid-Virtu-teknolojisini-anakart-ureticilerine-saglamaya-basladi.htm

Ama pratikte o kadar yüksek başarım sergileyen bir teknoloji değil. Şimdilik...


Teşekkür ederim
0
@feriox

Teorik olarak, Virtu teknolojisi böyle çalışıyor: http://www.donanimhaber.com/ekran-karti/haberleri/Nvidianin-Optimus-teknolojisine-rakip-geldi-Lucid-Virtu-teknolojisini-anakart-ureticilerine-saglamaya-basladi.htm

Ama pratikte o kadar yüksek başarım sergileyen bir teknoloji değil. Şimdilik...
0
Virtu denen özelliği nasıl kullanabileceğimizde dair bir rehber yokmudur? 0

quote:

Orijinalden alıntı: #Gakko_

@ozguradam1
Kullanmaya kullanırsınız. Ama kullanmanızı tavsiye etmem Hocam.. :) SSD'nin kendisini kullanmak varken, SSD'yi ön bellek olarak kullanmak akıl kârı bi iş olmaz zaten :)


ben de onu dedim zaten.yani elimde çok küçük kapasiteli bir ssd olsaydı ancak o zman mantıklı olabilirdi
0
@ozguradam1
Kullanmaya kullanırsınız. Ama kullanmanızı tavsiye etmem Hocam.. :) SSD'nin kendisini kullanmak varken, SSD'yi ön bellek olarak kullanmak akıl kârı bi iş olmaz zaten :)
0

quote:

Orijinalden alıntı: #Gakko_


quote:

Orijinalden alıntı: ozguradam1

şimdi bu anakartı alıp windowsu mekanik diske mi kurmak lazım.windowsu ssdye kursak daha performanslı ve hızlı olmaz mı?ben tam olarak bu özelliği anlamadım


Hocam Smart Response teknolojisi, içerisine sistem kurulmayacak kadar küçük SSD'leri ön bellek olarak kullanmayı öngören bir teknoloji. Bu sayede sık kullanılan dosyalara çok daha erken ulaşabiliyorsunuz. Testteki örneğin 128GB olması sizi şaşırtmasın. DH ekibinin elindeki test örneği o galiba ;)


benim elimdeki ssd 120gb.o yüzden sanırım bu teknoloji için kullanamam
0

quote:

Orijinalden alıntı: ozguradam1

şimdi bu anakartı alıp windowsu mekanik diske mi kurmak lazım.windowsu ssdye kursak daha performanslı ve hızlı olmaz mı?ben tam olarak bu özelliği anlamadım


Hocam Smart Response teknolojisi, içerisine sistem kurulmayacak kadar küçük SSD'leri ön bellek olarak kullanmayı öngören bir teknoloji. Bu sayede sık kullanılan dosyalara çok daha erken ulaşabiliyorsunuz. Testteki örneğin 128GB olması sizi şaşırtmasın. DH ekibinin elindeki test örneği o galiba ;)
0
şimdi bu anakartı alıp windowsu mekanik diske mi kurmak lazım.windowsu ssdye kursak daha performanslı ve hızlı olmaz mı?ben tam olarak bu özelliği anlamadım 0
İkibuçuk ay önceki haberi anlık olarak yorumlamak gerekirse eğer; Kart güzel fakat PCIex 3.0'lısı çıkınca alınması daha yerinde olacak kanımca... 0
G3 revizyonlu modeli Ivy Bridge işlemcilere, ve sonrasına kadar kullanılabilir bir model olacak bence... 0
bezgin 02.07.2011 21:58:46
dahili ekran karıyla harici ekran arasında geçiş yapılabiliyor. peki monitör kablosunu nereye takacağız. anakart üzerindeki bağlantıyamı ekran kartınamı? 0
Karayell 01.07.2011 01:11:43
MSI işte yapıyor arkadaş :) 0
Chris Brown Çarşamba, 10:37
Elinize sağlık güzel kart. İnceleme 30sn daha sürse fena olmazdı sanırım. 0
depeche35 Çarşamba, 10:32
Teşekkür ederiz 0
zargana_11 Salı, 17:15
Eleştiri...

Donanım haber... Tavsiye eder- Çok güzel

Donanım haber... Fonksiyonalite (Functionality) O da ne? "Kullanabilirlik" kelimesi öldü mü?

Tamam bilgisayar dünyasının terminolojisinde dışa bağımlıyız ama bu kadar olmalı mı?

0
acbold Salı, 15:43
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step
@ acbold Mekanik diske Windows kurup yanına daha az kapasiteli SSD takıyoruz. SSD, tampon bellek olarak kullanılarak hız arttırılıyor.


daha önce bi kısım bilgi almıştım sizden.fakat bu teknoloji nasıl olarak çalıştırılıyor.bu yeni yongalar ile mi alakalı yoksa herhangi bir anakartta yazılımsal olarak yapmak mümkünmüdür mesut bey ?
0
umutarslan.com 07.06.2011 20:19:51
quote:

Orijinalden alıntı: artenis

FOKSİYONALİTE NE DEMEK ACABA ? --(Mesajım silinmiş TEKRAR soruyorum)--NE sesli sözlükte nede TÜRK DİL KURUMU SÖZLÜĞÜNDE var ?İyi aksamlar



functionality = işlevsellik oradan türkçeleştirilmiş galiba :D
0
Firaristt 06.06.2011 16:27:08
inceleme için teşekürler. En kısa zmanda Asus P8P67 Pro incelemesini beklerim :) 0
Batuist 06.06.2011 11:26:47
güzel bir inceleme olmuş teşekkürler.. 0
acbold 06.06.2011 00:23:37

quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

@ shenor

En fazla 32GB olacak haklısınız seslendirmede hata var.

@ acbold

Mekanik diske Windows kurup yanına daha az kapasiteli SSD takıyoruz. SSD, tampon bellek olarak kullanılarak hız arttırılıyor.




yani 2.söylediğim gibi oluyor. teşekkürler
0
artenis 06.06.2011 00:12:32
FOKSİYONALİTE NE DEMEK ACABA ?
--(Mesajım silinmiş TEKRAR soruyorum)--
NE sesli sözlükte nede TÜRK DİL KURUMU SÖZLÜĞÜNDE var ?


İyi aksamlar
0
alpa07 05.06.2011 22:37:19
kaliteli bileşenler kullanılmış 0
exeter 05.06.2011 17:54:43

quote:

Orijinalden alıntı: Chester57

@exeter



o düğme muhtemelen bios resetleme için konumlandırılmış ;)


Bilmedigimden soylemiyorum. bahsedilmedigi icin soyluyorum.
0
Chester57 05.06.2011 17:30:03
@exeter



o düğme muhtemelen bios resetleme için konumlandırılmış ;)
0
exeter 05.06.2011 15:52:19
Mesut bey seslendirmede birde su düğmeden bahsetmediniz arka panel ile ilgili yorumda
0
Speed-Step 05.06.2011 15:35:29
@ shenor

En fazla 32GB olacak haklısınız seslendirmede hata var.

@ acbold

Mekanik diske Windows kurup yanına daha az kapasiteli SSD takıyoruz. SSD, tampon bellek olarak kullanılarak hız arttırılıyor.

0
acbold 05.06.2011 13:35:23
smart response teknolojisinden bahsetmişsiniz.tam olarak ne anlama geliyor.basit olarak sistemi ssd üzerine kurup depo olarak mekanik diski kullanmaktan öte birşey sanırım ? benim dediklerinizden anladığım şöyle ; ssd yi usb belleği sisteme tampon yapar gibi veriyoruz.mekanik diski de normal bir şekilde kullanıyoruz. doğru mudur ? 0
lvlono 05.06.2011 11:19:04
MSI'ın beğendiğim ve beklediğim modeliydi. Raflardaki yerini alınca, 2600K ile muhteşem ikili olacaklardır :) 200Euro önsipariş fiyatlandırması varmış. 0
Cave Johnson 05.06.2011 10:35:27

quote:

Orijinalden alıntı: yc#1


quote:

Orijinalden alıntı: FurkyZ

Merak ettiğim birşey var peki bu Z68 çipsetli anakartta sadece IGP'yi kullanabiliyor muyuz? Yani ekran kartı arızası vs. durumlarda P67 gibi ortada kalınabilecek bi durum var mı?


Evet, zaten Z68'in espirisi H serisinde olduğu gibi Sandy Bridge işlemcilerdeki görüntü birimini kullanmaya izin vermesi (anakartta görüntü çıkışının olması gerekli) ve P serisi gibi hızaşırtmaya olanak sağlaması

Evet gigabyte'ın bazı anakartlarında yoktu bende merak ettim incelemede dvi çıkışını görünce
0
yc#1 05.06.2011 08:27:15

quote:

Orijinalden alıntı: FurkyZ

Merak ettiğim birşey var peki bu Z68 çipsetli anakartta sadece IGP'yi kullanabiliyor muyuz? Yani ekran kartı arızası vs. durumlarda P67 gibi ortada kalınabilecek bi durum var mı?


Evet, zaten Z68'in espirisi H serisinde olduğu gibi Sandy Bridge işlemcilerdeki görüntü birimini kullanmaya izin vermesi (anakartta görüntü çıkışının olması gerekli) ve P serisi gibi hızaşırtmaya olanak sağlaması
0
ozican0148 05.06.2011 02:23:01
quote:

Orijinalden alıntı: shenor

4 adet bellek slotunda 24gb kadar bellegi nasil destekliyor?8+4+8+4 mu yada 6gb bellekmi cikmis?Yoksa digerleri gibi 32gb olmasin

harbiden :S

0
CodeMachine 05.06.2011 01:32:29
AGD derken başkanım :D Aklıma kötü şeyler geliyor :) 0
shenor 05.06.2011 00:56:16
4 adet bellek slotunda 24gb kadar bellegi nasil destekliyor?
8+4+8+4 mu yada 6gb bellekmi cikmis?
Yoksa digerleri gibi 32gb olmasin
+2
darke 05.06.2011 00:44:32
Oldukça başarılı bence. SSD bellekleri tampon olarak kullanması gerçekten bariz bir fark taratmış. Virtu yazılımıda düzeltilirse tadından yenmez 0
Speed-Step 05.06.2011 00:15:32
@ uNequAL

Teşekkürler, düzelttik :)
-1
Cave Johnson 04.06.2011 23:37:12
Merak ettiğim birşey var peki bu Z68 çipsetli anakartta sadece IGP'yi kullanabiliyor muyuz? Yani ekran kartı arızası vs. durumlarda P67 gibi ortada kalınabilecek bi durum var mı? +1
uNequAL 04.06.2011 23:29:24
Kapak resminde bulunan 'uyumlu' kelimesinde yazım hatası var.


Herşeyin en iyisi için...
0
AsasinoDePulgas 04.06.2011 23:18:57
Bence güzel bir anakarta benziyor. Tampon olayını sevdim ben gerçekten iyi bir fark yaratmış. Bu enerji tasarrufu olayıda dediğiniz gibi düzeltilir veya geliştirilirse tadından yenmeyecek bir kart. 0
exeter 04.06.2011 23:17:11
Arka kısımda clear cmos butonuda bulunmakta.. 0
timramon 04.06.2011 23:15:26
MSI şu siyah pcb üzerine mavi bileşenler kullanması çok hoş bir görüntü sağlıyor. Ayrıca üzerindeki soğutucular ayna gibi parlıyor. Bende de GD65 var gerçekten tasarım olarak çok güzel. MSI az paraya çok iş yapıyor bence. +9
YORUM YAZ
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla