TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25309 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Yasuhara Nanoha, Canon EOS M için 5:1 büyütme verebilen makro lens modelini duyurdu Sony'den Exmor RS sensörlü orta segment akıllı telefon: Xperia L HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (275) YORUM YAZ

tarafından 18 Mart 2013, Pazartesi 15:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android 4.2.2 ve Android 5.0 güncellemesi alacak Samsung modelleri listesi sızdırıldı
Günlük Haber knight
275
 
SamMobile sitesinin güvendiği bir kaynağı, Android işletim sistemi güncellemesi alacak akıllı telefon, akıllı telefon - tablet melezi ve tabletlerle ilgili ön liste paylaşmış. Liste, Android 5.0 ''Lime Pie'' güncellemesine kavuşacak modeller ve kavuşamayacak modeller olmak üzere iki farklı gruba ayrılmış durumda. Merak eden okuyucularımız için parantez içinde verilen tarihler, ürünlerin lansman tarihleridir.
 
Paylaşılan liste şu şekilde;
 
Android 4.2.2 Jelly Bean'den sonraki sürümlere güncellenmesi planlanmayan modeller:
 
  • Galaxy Grand (Aralık - 2012)
  • Galaxy Grand Duos (Aralık - 2012)
  • Galaxy Ace II (Şubat - 2012)
  • Galaxy S III Mini (Ekim - 2012)
  • Galaxy Beam (Şubat - 2012)
  • Galaxy Express (Ocak - 2013)
  • Galaxy S Advance (Ocak - 2012)
  • Galaxy S II (Şubat - 2011)
  • Galaxy S II Plus (Ocak - 2013)
  • Galaxy Premier (Kasım - 2012)
  • Galaxy Note (Eylül - 2011)
  • Galaxy Young (Şubat - 2013)
  • Galaxy Young Duos (Şubat - 2013)
  • Galaxy Fame (Şubat - 2013)
  • Galaxy XCover II (Ocak - 2013)
 
Android 5.0 ''Lime Pie'' güncellemesi alacak modeller:
 
  • Galaxy S III (Mayıs - 2012)
  • Galaxy S III LTE (Eylül - 2012)
  • Galaxy S IV (Mart - 2013)
  • Galaxy S IV LTE (Mart - 2013)
  • Galaxy Note 8.0 (Şubat - 2013)
  • Galaxy Note 8.0 LTE (Şubat - 2013)
  • Galaxy Note 8.0 Wi-Fi (Şubat - 2013)
  • Galaxy Note II (Ağustos - 2012)
  • Galaxy Note II LTE (Ağustos - 2012)
  • Galaxy Note 10.1 (Ağustos - 2012)
  • Galaxy Note 10.1 LTE (Eylül - 2012)
  • Galaxy Note 10.1 Wi-Fi (Ağustos - 2012)
 
Paylaşılan listenin Samsung yetkilileri tarafından henüz doğrulanmadığını ve kısa vadede listede ekleme - çıkarmaların yaşanabileceğinin altını çizelim.
    Bu haberin bağlantısı
    URL
    Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
    ilkersivgin 20.12.2013 05:08:04
    s2 hakikatten Note 3 çıkana kadar en kaliteli Çalışmaydı Ama türkiyede yazılım güncellemesi süresinde çok yıpratarak güncellemeleri verdiler.Halen bile bir çok samsung modelinden kaliteli performansa sahip.5.0 çıkar arkadaşlar türkiyeye gelene kadar 6.0 çıkar bu şekilde yıpranıyor türkiye kullanıcıları.
    shadowtr 17.12.2013 08:26:36
    Eski haber. 5.0 diye beklenen sürüm 4.4 olarak çıktı.
    DH Misafiri 16.12.2013 20:04:37
    ben ace2 nin güncelleme almasına çok şaşırdım
    ahkbjk 1.10.2013 02:46:54
    ahh sony ahh
    kemalboran 29.9.2013 14:25:08
    Bu haberler çıktığında, bir sonraki Android sürümünün K harfiyle başlayan Key Lime Pie kod adlı Android 5.0 olacağı tahmin ediliyordu. Ancak Google'den cephesinden gelen açıklamalardan sonra, Nexus 5 ile tanıtılacak bir sonraki K harfiyle başlayan Android sürümünün Android 4.4 KitKat olacağı anlaşıldı. Belki de ondan sonraki sürüm de Android 4.5 olacak kimse bilmiyor.

    Android 5.0'ın ne zaman çıkacağı, kod adının ne olacağı, hangi özelliklerin ve iyileştirmelerin geleceği, hangi telefonların bu güncellemeyi alacağı artık belli değil. Bu nedenle Samsung Galaxy S3, Note 2, S4, hatta Note 3 gibi telefonların bu güncellemeyi alıp almayacakları garanti değil.

    Google kim bilir ne zaman bu güncellemeyi çıkartacak, belki de 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.x ..... diye devam edip gidecek.

    Aslında sizin de tahmin edeceğiniz gibi sürüm numarasının ve kod adının hiçbir anlamı yok. Önemli olan yeni güncelleştirmeler ile mevcut cihazların performans ve yeni kullanışlı özellikler kazanıp kazanmayacağı. En azından Galaxy S3 ve Note 2'in android 4.4 güncellemesini alacaklarına kesin gözüyle bakıyorum. Ancak performans, kararlılık, ve yeni özellikler konusunda ne gibi iyileştirmeler olacağını güncelleştirmeler çıkınca göreceğiz.
    Facan Yansin Karsiim 29.9.2013 13:52:27
    5.0 çıkarda ne zamana ama...
    aizek 29.9.2013 13:05:40
    s3 miniye güncellemenin bu kadar ksıtlanacağını kim bilebilirdi.ayrıca s3 mini yeni çıkmış bir telefon 5.0 gelmemesi çok yazık .s3 mini kullanıcılarını küçümseyenlerede gülüyorum, 2 bin tl telefona verebilecek olsam bende s3 s4 alırdım, s3 mini almam telefondan anlamadığım için değil bütçemin yettiği en iyi telefonu almak istediğim içindir.Tabiki 700-800 tl lik telefonun 1.500 tl lik telefonla bir olmaması çok normal ama s3 miniyede üvey evlat muamelesi yapılması, helede yeni çıkan bir telefon olmasına rağmen bunun yapılması s3 mini kullanıcılarına büyük haksızlıktır.
    CyberDriver 4.7.2013 15:34:44
    quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    [Kunye=][haksi][/haksi]

    s2 için adroıd 4.2.2 jelly bean yuklemek istiyorum root dosyalarını nerden ındire bılırım odin3.0.4 var bende ara kablo ile yukleyecem de dosyaları bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler çok sağolun

    Dostum s3 için bile şuan resmi android 4.2.2 çıkmadı bence o kadar acele etme
    DH Misafiri 4.7.2013 15:06:56
    [Kunye=][haksi][/haksi]

    s2 için adroıd 4.2.2 jelly bean yuklemek istiyorum root dosyalarını nerden ındire bılırım odin3.0.4 var bende ara kablo ile yukleyecem de dosyaları bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler çok sağolun
    `Raikonen` 1.7.2013 14:36:17
    quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    samsungun galaxy s2 ile galaxy s3 miniyi ayni duruma koydugunu görmüs olduk

    çünkü s2 2 yılı devirmiş olmasına rağmen S3 Mini'den daha güçlü bir telefon [:'(] S2 çıktığında en üst segmentin de en üstüydü. S3 mini ise orta segmentte yer alan bir cihaz olarak çıktı.

    edit: telefonda önemli olan en güncel firmware değil en iyi çalışan en stabil firmware'dir. [:'(]
    18XET01 1.7.2013 14:17:24
    S2den daha zayıf bir telefona gerçek anlamda 5.0 verilmesini cidden bekliyor musunuz?
    freestyleminds 1.7.2013 13:25:20
    Galaxy S3 Mini Jelly Bean 4.3 güncellemesi alacak mı ya da alır mı?
    Kalburabastı Tatlısı 2.5.2013 23:54:38
    galaxy s5 çıksa s3 e keser yani güncellemeyi kimsenin uğraşacağını da sanmıyorum
    mureynur 2.5.2013 21:28:16
    hali hazırda bazı telefon ve tablet 4.2.2 sürümle donanmış durumda (nexus 4, asus nexus 7ç vb.)
    bende galaxy tab 2 7.0 p3110 tablet var ve sürümü 4.1.1
    bu cihazın sürümü nereye kadar gider...
    bilen var mı?
    antonidas 16.4.2013 19:54:33
    Telefon -işletim sistemi uyumu da çok önemli.
    Diyelim telefona android 5 geldi ama telefon stabil çalışmıyorsa, telefonun performansı düşer.
    s3 mini'ye doğrudan android 5 gelmez ama android 5 özelliklerinin bir kısmını kapsayan güncelleme gelebilir.
    Krauser ll 16.4.2013 19:14:09
    eee
    take a minute 16.4.2013 18:40:38
    ha eğer s3 mini alıp da samsung'a atar yapan varsa da 5.0 almadıgı için ona da gülerim. 4.1.2 bile gayet iyi bir firmware.


    şunun gibi düşünün, siz windows xp ile istediğiniz her şeyi yapabiliyorsanız ne 7 ye ne 8 e ihtiyac duyarsınız.

    telefon konusunda da böyle düşünen adam yazılım güncellemesi olayını bu kadar kafaya takmaz. kaldı ki 4.2.2'yi bile alacakken ağlamak anlamsız.
    take a minute 16.4.2013 18:36:26
    quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: antonidas

    quote:

    Orijinalden alıntı: stone2627

    quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    S3 mini gibi türkiye binlerce satılan bir cihaza güncelleme desteklerini keseceklerini sanmıyorum. Yapmamalılarda. Şuan s3den daha çok s3 mini kullanan var ve her geçen gün de sayısı artıyor umarım bu liste doğru değildir.


    s3 mini denen cihaz s3 ile uzaktan yakından ilgisi olmayan donanım olarak s2 nin bile altında yeralan bi cihazdır.s3 havasını mini ile atmak isteyenler ve ufak elli bayanlar için "s3" ibaresinin satış gücünün kullanıldığı bi modeldir.donanım olarak kısıtlı bi cihazın güncelleme almamasıda son derece normaldir.



    saygılar.

    ve ayrıca s3 miniye para veren kullanıcının telefonun sürümünün ne olduğuyla ilgileneceğinide hiç sanmıyorum.

    Tamamıyla katılıyorum.
    mini yi alanlar telefonu gördüğünde " aa s3 ün küçültülmüşü, kibar çok güzel " diyerekten alıyorlar.
    Zaten biri bana bunu deyince aradaki farkı anlatmayıp konuyu kapatıyorum.

    Bunun dışında adamlar hangi sürümün hangi cihazlarda stabil olduğuna bakıyo demekki 5,0 s3 altı cihazlarda sorun yapıyor.

    Arkadaşım bu ne ön yargıdır.
    S3 mini alan tüketici neden cihazın sürümüyle ilgilenmesin.
    1g ram, çift çekirdekli işlemci var s3 mini de.
    Bende ipad 2 var, ipad 2 de 512 mb ram var ve çift çekirdekli işlemci var ama apple güncelleme veriyor.
    1gb ram akıllı telefon için oldukça iyi.
    Google nexus'a hafıza kartı takamıyorsunuz. Google Nexus da çift çekirdekli işlemciye sahip. Google nexuda da 1 gb ram var. Tabiki google nexus'un çift çekirdekli işlemsici s3 mini nin işlemcisinden daha iyi ama aralarında çok büyük farklar yok.
    4 inc bir telefon için ideal bir büyüklük. 4inc aralığında alınabilecek bir telefon.
    Fiyatına göre en iyisi falan demiyorum ama s3 mini kullanıcılarına da ön yargıyla yaklaşmamak lazım.


    s3 mini baya kırpılmış bi model ve çıkmaması gayet normal samsungda dengi modellerde almıyor sonuç olarak.apple ın güncelleme olayını hiiç açmayın yoksa baya yazarım.sürüm numarası yükseltmekle update edilmiş sayılıyo cihazlar.üst modellerin özellikleri vs vs şeyler çok nadir geliyor.s2 ye çıkan yeni sürümü inceledinizmi?direk s3 oldu cihaz.böyle bi güncellemeyi apple hiçbi cihazına yapmıyor aksine telefonu nasıl yavaşlatacağına bakıyor.eski model apple kullanıcıları güncelleme çıkmış olmasına rağmen yüklemiyor.doğrumu?doğru.yükleyince noluyor.telefon kendinden geçiyor.apple ın her modele güncelleme olayı zaten balon.yakında cihaz sayısı 10 u geçtiğinde güzelce patlar.

    bu arada çift çekirdek var çift çekirdek var.1gb ram ise telefonlara yetmiyor.ister apple olsun ister android.apple da bellekten dolayı çat diye uygulama kapanıyo.ama kullanıcı bi hata mesajı almadığından apple hata vermiyor oluyor.

    samsungu sevsemde note2 kullansamda s3mini denen cihaz tam bir çakallıktır.s3 adını satmaktır.ve s3 mini alan insanlar iddaa ediyorum android güncellemesi gelse bile yapmazlar :)

    s3 mini alan insanlar iddaa ediyorum android güncellemesi gelse bile yapmazlar :)

    biraz yavaş iddia et bence.


    üstüne 100 tl koysan galaxy nexus alabiliyorsun 250 koysan s3. bu telefon kibar ve boyutu ideal diye alınıyor evet. fakat kullananı da böyle küçümsemeniz komik olmuş.


    güncelleme umrumda değil gelse de gelmese de. zira stok 4.1.2'yi rootlayıp gereksiz uygulamaları kaldırınca başka bir şeye ihtiyaç kalmıyor. ip4 ile kafa kafaya takasladım ben mesela 6.1.3 ü aldı o cihaz ama 5.1.1 de verdiği performansı asla vermez. zaten kırpılmıs bi güncelleme.

    kırpılmıs bi 5.0 güncellemesi neden almasın bu cihaz ? almaması için sebep ne ? s3'ün adını kullanıp çakala yatıyor olması mı.


    şöyle telefonu eline alıp 1-2 hafta kullanmadan önyargılı yorumlar yapana ne gülüyorum ya. s3 mini hiç takılma donma yapmayan, yağ gibi akan bi cihaz. optimize etmesini, kullanmasını bilene.

    yoksa senin zihniyetindekilere 2.3.6 bile çok.

    kırpılmıs model anlayın şunu s3 mini bambaşka bi cihaz, bir şeyin kırpılmışı falan değil. kibar ve ideal boyutlarda olan, büyük telefonları almak istemeyenler için samsungun alternatif olarak çıkardıgı bir cihaz. çakallık falan değil olay. bilmeden konuşmayın bari.
    48H6776 12.4.2013 12:16:02
    Biraz önce samsung kies üzerinden N 7100 note 2 yi güncelledim fakat hala android 4.1.2 gösteriyor anlamadım neyi güncelledi.
    Telefondan da güncellemek istediğimde en son sürümü kullanıyorsunuz ibaresi çıkıyor ???
    xxxjokerxxx 3.4.2013 17:27:02
    Iyi iyi s3 e gelirse süper olur
    Durum Üyeyim Üye Değilim
    E-Posta
    Mesaj

    Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla