TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24585 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
GeForce GTX 560, 25 Ocak'ta lanse edilebilir Dell'den Atom N550 işlemcili yeni netbook: Latitude 2120 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (473) YORUM YAZ

tarafından 31 Aralık 2010, Cuma 02:53 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC HD2'ye Android kuruyoruz video rehber!
Cep İşletim Sistemleri Mesut Çevik "Speed-Step" 473 143516 00:08:00

Windows Mobile 6.5'in kalesi HTC HD2, Android tarafından fethedildi! Cotulla rumuzlu programcı önderliğindeki DarkForces Team'in geliştirdiği araçlar ile HTC HD2'de nasıl Windows'u silip android kurabileceğinizi anlatıyoruz.

Önemli Hatırlatma: HTC HD2'nizde Android işletim sisteminin sorunsuz çalışabilmesi için HSPL gerekmektedir ve HSPL'nin çalışabilmesi için HD2 rom versiyonunun 1.66 veya aşağısında olması gerekir. Eğer son ROM güncellemesini yaptıysanız HTC HD2'nize orjinal 1.66 ROM'unu geri kurun ve sonrasında HSPL ile işletim sistemi kilidini kırın.

HSPL ile işletim sistemi kilidi kırıldıktan sonra aşağıdaki adresten ulaşabileceğiniz son güncellemeyi telefona bilgisayar üzerinden kurun ve videoda anlatılan adımları izleyin.

http://www.htc.com/tr/SupportDownload.aspx?p_id=297&cat=2&dl_id=1046

Not: Programı Türkçe yapmak isteyenler, Android Market'ten Morlocale 2 yazılımını yükleyip menüleri Türkçeleştirebilirler. (Hatırlatma için MaSTeR-G'ye teşekkürker.)

URL
Embed
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ugonder 31.12.2010 03:52:56
Teşekküerler Donanımhaber ekibine. Gerçekten çok güzel bir anlatım ve ardından inceleme gerçekleştirilmiş. Ortada tek sıkıntı var HTC firmasıyla aranız bozulmasın anlatım yüzünden? :D İzin verilmediğinden dolayı HSPL bile yapılıyor zaten :D Ama kesinlikle gerekliydi böyle bir yenilik. DFT'nin eline sağlık... 0
maligedik 31.12.2010 03:53:28
iki aydır hd2 de android kullanıyorum. sanki yeni bir cihaz aldım. buradan tüm geliştiricilere teşekkür ediyorum. eğer sizde bir hd2 sahibi iseniz şiddetle androidi denemenizi öneririm. 0
DH Misafiri 31.12.2010 05:58:55
bende galaxy kullanıcısıyım,bana kalırsa htc nin çoğu modeli androidli iken hd2 nin android siz olması saçma,neden derseniz işlemcisi ve ram i yüksek ve androidle yapamıyacağınız bişey yok...ki çok rahat da overclock la cpu da artırılabilir bu makinede... +1
sokullu 31.12.2010 07:52:56
bu bende calısmadı sureklı HTC yazısında kalıyor hıc anlamadım nasıl olmuyor bendekı versıon olkarak 1.42 bendekı ne yapabılırım ? 0
yavuzuslu 31.12.2010 09:36:01
arkadaşlar htc ye android yükleyince flash desteği tam olarak destekleniyormu
örneğin donanım haberin sitesine girdiğimiz zaman video incelemeleri izleye biliyormuyuz
0
Inalough 31.12.2010 09:44:02
quote:

Orijinalden alıntı: yavuzuslu

arkadaşlar htc ye android yükleyince flash desteği tam olarak destekleniyormu
örneğin donanım haberin sitesine girdiğimiz zaman video incelemeleri izleye biliyormuyuz

Evet tam olarak destekliyor. Flash içerikleri görüntüleyebilir, izleyebilirsin.

Haber için teşekkürler
+1
harunsuv 31.12.2010 10:06:57
Harika birşey... :) 0
funkmaster 31.12.2010 10:20:00
Performans durumu nedir?
İşlemci yapısı Android'e uyum sağlıyor mu?
0
Volkanbaba 31.12.2010 10:22:51
Vay helal olsun güzel olmuş 0
Speed-Step 31.12.2010 10:45:15
quote:

Orijinalden alıntı: sokullu

bu bende calısmadı sureklı HTC yazısında kalıyor hıc anlamadım nasıl olmuyor bendekı versıon olkarak 1.42 bendekı ne yapabılırım ?


Merhaba,

Aşağıdaki adreste telefonunuz için en yeni güncellemeyi çekip kurunuz. Sonrasında videodaki işlemleri tamamladığınızda Android işletim sistemi sorunsuz olarak çalışacaktır.

http://www.htc.com/tr/SupportDownload.aspx?p_id=297&cat=2&dl_id=1046

@ funkmaster

Performansı çok çok iyi WM 6.5'dan kat kat hızlı çalıştığını söyleyebilirim :)

Sevgiler,
Mesut Çevik
0
DH Misafiri 31.12.2010 10:45:51
mesut hocam eski işletim sistemini geri yükleyip garantiye gönderebilirsiniz kısmı başınızı ağrıtmasın (: -1
huseyincarnege 31.12.2010 10:53:59
cihaza android yükledi makina kendine geldi D 0
BlueFox72 31.12.2010 11:29:37
Android için oyun nereden indirebiliriz. 0
bariscat 31.12.2010 11:44:08
slm, dosya sanırım linkten kaldırılmış, HTC nin dikkatini mi çekti yoksa sorun mu var ? 0
KRML_KNN 31.12.2010 12:14:49
video super olmus 0
MaSTeR-G 31.12.2010 12:19:38
Ben güncelledim fakat türkçe dil desteği yok gibi ?? Türkçe dil nasıl yükleyebilirim ....?? 0
bariscat 31.12.2010 12:28:05
sorun yok, donanimhaber.com a verilen link hala çalışmakta 0
Speed-Step 31.12.2010 12:33:34
Arkadaşlar Merhaba,

İlgili dosyayı http://stream.donanimhaber.com/android.exe adresinden indirebilirsiniz.

Sevgiler,
Mesut Çevik
+1
aftermath666 31.12.2010 12:49:53
froyo super ram kulanıyordum artık nandayım herkese tavsiye ederim.donanımhaberede teşekkürler çok güzel bir rehber olmuş.daha önce hspl sini yükleyenler bütün işlemleri hspl altından gerçekleştirebilirler.magdlr 1.11 e güncellendi gece 1.11 de go!go!go!drumunda hatalar ortaya çıkabiliyormuş.(android sisteminin nand a yüklenip boot edilme aşaması)
radio sürümünüzü kontrol edin
hspl altından hspl 2.08 e güncelleyin
yine hspl altından magdlr yi yükleyin
magdlr yi açın option 4 ü seçin
android yüklemesini başlatın
0
MaSTeR-G 31.12.2010 12:57:16
Arkadaşlar Programı türkçe yapmak isterseniz, Android Market Place'den Morlocale 2 yazılımını yükleyip türkçe yapabilirsiniz ... Mesut Bey sizde bilgilendirme amaçlı konu başlığına yazarsanız kullanıcılar yükledikten sonra basit bir çekilde güncellemiş olurlar ... Emeğinize sağlık bu arada... 0
Atını Seven Kovboy 31.12.2010 13:24:51
ekran çözünürlüğüde artıyormu?ekran çözünürlüğü android yükleyince ne oluyor? 0
Speed-Step 31.12.2010 13:34:43
@Serkan&Merve

HTC HD2'nin ekran çözünürlüğü 800x480'dir. Windows'da da Android'de de değişmez.
0
Atını Seven Kovboy 31.12.2010 13:45:57
teşekkür ederim sanırım bu telefon artık kendini buldu ve alınacak kıvama geldi :) 0
e_cool 31.12.2010 13:50:09
T-Mobile versyon olanlar için işlem nasıl yapılmalı acaba bilen varmıdır? 0
DH Misafiri 31.12.2010 13:54:30
mesut bey peki android başka telefonlarada yükleye bilirmiyiz mesela 5800 veya n97 gibi modellere eğer olursa konuyla ilgili videonuzu heyecanla bekliyorum saygılar....... 0
huseyincarnege 31.12.2010 13:57:42
DH Misafiri 31.12.2010 Saat: 13:54 mesut bey peki android başka telefonlarada yükleye bilirmiyiz mesela 5800 veya n97 gibi modellere eğer olursa konuyla ilgili videonuzu heyecanla bekliyorum saygılar.......



keşke olsa katılıyorumsana.
0
Inalough 31.12.2010 14:01:32
quote:

Orijinalden alıntı: e_cool

T-Mobile versyon olanlar için işlem nasıl yapılmalı acaba bilen varmıdır?


Aynı işlemler T-MOUS (LEO1024) HD2 ler içinde geçerli.
0
Inalough 31.12.2010 14:03:50
quote:

Orijinalden alıntı: huseyincarnege

DH Misafiri 31.12.2010 Saat: 13:54 mesut bey peki android başka telefonlarada yükleye bilirmiyiz mesela 5800 veya n97 gibi modellere eğer olursa konuyla ilgili videonuzu heyecanla bekliyorum saygılar.......



keşke olsa katılıyorumsana.

Beklentilerinizi bozmak istemem fakat böyle bir proje yok. Bu proje için bile aylardır uğraşılıyor.
Kısacası imkansızı beklemek gibi birşey, boşa ümit etmeyin derim.
0
Frécoß 31.12.2010 14:21:10
Teşekkürler. 0
iphoneunu satan bilge 31.12.2010 14:27:55
Pil performansı nasıl oldu?

Winmo 6.5 ve Android (SD kart)'a kıyasla?
0
aftermath666 31.12.2010 14:45:33
pil performansı idare eder ama mucize beklememek lazım tabi bu ilk sürümlerde.
ekran çözünürlüğünden sanırım kasıt "lcd density"
eğer isterseniz ppp olmayan android sürümlerinde değiştirebilirsiniz tabi.
ama incelemede verilen android sürümünde değişim yapamazsınız 240 ta sabit density arkadaşlar.
0
Speed-Step 31.12.2010 14:58:48
Herkese Selam,

Ben telefonu alalı neredeyse 1 sene oldu, bu yüzden pilim de ilk günkü kadar verimli değil fakat özetlemek gerekirse;

Saat 11'den bu yana kullanılan telefonda

15-20 dakika telefon görüşmesi
Arka tarafta Twitter, Gmail, Takvim ve Telefon rehberi senkronizasyonu sürekli açık
Marketten 1-2 uygulama indirip deneme
10 dakika kadar da WEB gezgini ile internette gezinme

Ardından pil seviyesi %70'e düştü. bu tip şeylerde oranlama yanlış olur fakat 4 saatte %30 gitse %100 batarya ile aşağı yukarı 12 saat aktif kullanım mümkün görünüyor.
0
santanio 31.12.2010 15:12:09
beğenenlere tavsiyem satıp desire HD alın :) 0
Speed-Step 31.12.2010 15:25:25
@Santanio

Eheh bence şu an erken karar olur. Eğer HD2'de android'i beğenirlerse sattıktan sonra LG Optimus 2x'i beklemeliler.

Eğer Desire HD alırlarsa HD2 ile arasında pek fark göremeyebilirler :)
0
bariscat 31.12.2010 15:25:57
2. adımda RomUpdate yaptıktan sonra, açılış ekranındaki menü gelmezse 3. adıma farklı bir geçiş yolu varmı ? 0