TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24860 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
NVIDIA, Tegra 5 ile kendi tabletini piyasaya sürebilir Sony'nin 4 Eylül etkinliğinin davetiyeleri ortaya çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (28) YORUM YAZ

tarafından 8 Ağustos 2013, Perşembe 23:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S3 için Android 4.3 güncellemesi Deutsche Telekom tarafından doğrulandı
Günlük Haber Ekrem71
28

Samsung'un geçen yılın amiral gemi modeli için planladığı sürüm güncellemesi halen bir kesinliğe kavuşmuş değil. Tam Android 4.2.2 güncelleme ROM'ları internete sızmış ve her an yayınlanması beklenirken, planların iptal olduğu haberi geldi. Sonrasında ise bazı kaynaklar doğrudan Android 4.3 güncellemesini işaret etmeye başladı.

Bununla birlikte Galaxy S3 için Android 4.3 güncellemesi için daha fazla işaret ortaya çıkmaya başladı. Abonelerin Deutsche Telekom'a yönelttiği Android 4.3 güncellemesi sorularına artık yetkili çalışanların ağzından GT-I9300 modeli için evet cevabı veriliyor. Bu da operatörlerin Galaxy S3 için Android 4.3 güncellemesine hazırlandığını gösteriyor.

Şimdilik ne Samsung'dan ne de operatörlerden kesin bir tarih bilgisi gelmiş değil. Ancak sonbahar bitmeden dağıtılmış olacağına dair beklentiler yüksek. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
senersongur 18.08.2013 20:09:04
quote:

Orijinalden alıntı: srknpower


quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Note 2 için 4.3'e gerek yok demek ki.

Her telefona güncelleme gelecek diye birşey yok.

Oldu samsung note2 ye vermesin 4.3u
Başka bi arzunuz

Fazla kafaya takma dostum.

Onu da Note 2 kullananlar düşünsün. Zaten birçoğu Note 3 çıkınca direkt ona atlayacak. Samsung da parasına para katacak.
Balawitz 18.08.2013 19:29:01
quote:

Orijinalden alıntı: Courageux Celestiale

quote:

Orijinalden alıntı: Pritt31

1 hafta sonra bir haber ;

'GALAXY S3 ve NOTE II MODELLERI IÇIN 4.3 GUNCELLEMESI ERTELENMİŞTİR, ERTELENMENIN NEDENI TAÇVİZ ARAYÜZÜ SORUNLARINDAN KAYNAKLANMAKTADIR. DİREKT 5.0 GÜNCELLEMESİNI ALACAKTIR.'

Ha 4,2 ha 4,3 sanki cok farkli deneyim sunuyor birbirinden. Birkac yenileme var gelse ne olur gelmese ne olur, zaten 4,1,2 performans guncellemesinden sonra yeterince akici oldu, stabilite de iyi. Hic ara surum gelistirmesinler direk 5,0 en iyi hale getirmek icin yogunlassinlar harika olur.

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=79755448

Delice_doluca nickli uyemizin bir mesajini okuyun derim. Kucuk gibi gorunen yeniliklerin arkasinda buyuk yenilikler oluyor ve bunlara bagli olarak performans artisi
srknpower 18.08.2013 19:07:42
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Note 2 için 4.3'e gerek yok demek ki.

Her telefona güncelleme gelecek diye birşey yok.

Oldu samsung note2 ye vermesin 4.3u
Başka bi arzunuz
senersongur 18.08.2013 17:35:08
Note 2 için 4.3'e gerek yok demek ki.

Her telefona güncelleme gelecek diye birşey yok.
srknpower 18.08.2013 17:20:08
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil

şükür sonunda

Hocam gelen giden bir sey yok ki
Karizmatör 18.08.2013 17:01:54
bekliyoruz.
Master_Evil 18.08.2013 16:58:31
şükür sonunda
geno123 18.08.2013 16:55:04
Ram den hiç sıkıntım yok fakat 500 600 lerde gezmesi insanı psikolojik etkiliyor suanlik tek eksisi bu
eghnacr 09.08.2013 21:14:40
quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Yeni yıla dağıtılmaya başlanırsa öpün de başınıza koyun....
%99,99 son güncelleme olacak....
Demedi demeyin s-translator, s-health gibi donanımdan bağımsız uygulamaları da vermeyecekler (vereceğiz diye açıklama yapmalarına rağmen).....

Zaten koyarlarsa yukledigim gibi silicem sadece kamera isime yarar olucak
carter 09.08.2013 20:53:59
S3'e 4.3 geliyor. Note 2 hala 4.1, Samsung'un kafa kıyak.
CyberDriver 09.08.2013 20:47:59
Saka gibi s3 ume mf6 Turkiye romunu yukleyemiyorum...Imei ucuyor aksi takdirde. imei backupumu duzgun bir sekilde mf6 romuna nasil yazarim bilen biri varsa cok yardimi dokunur...
1myst 09.08.2013 19:34:49
S3 mini içinde 4.3 güncellemesi bekliyoruz.
Karizmatör 09.08.2013 19:29:40
Hadi bakalım.
seker_gevese 09.08.2013 14:28:43
arkadaşlar bi' şey soracağım; ben mesajı yazıyorum ve mesaj 3'ten sonra 1kb oluyor ve mms olarak gönderiliyor :S ve tabi ücretli.
bunu nasıl düzeltebilirim?
hani ı yerine i yazarsın da 150 karakter hakkın varken birden 40 karakter hakkın kalır ya mesajda; sorun bu işte, ne yapabilirim sizce?
infom@n 09.08.2013 09:22:35
Doğru diyorsun
serhdemir 09.08.2013 08:51:06
quote:

Orijinalden alıntı: infom@n

Samsung gözümden düştü. Bu güncelleme Ocak Şubat aylarında bize gelir ve büyük ihtimal son güncelleme olur.

Güncelleme konusunda özellikle android tarafında malesef firmalar yeni telefonlarını satmak için donanımı yeterli olduğu halde güncellemeleri savsaklıyorlar, ama herşeye rağmen samsung diğer markalara (andoid) göre , güncelleme açısından daha iyi.
kdrcnrbyrm 09.08.2013 08:10:11
Türkiye güncellemesini de geciktirmesinler de bir an önce gelsin.
Pachenkov 09.08.2013 03:30:04
quote:

Orijinalden alıntı: Pritt31

1 hafta sonra bir haber ;

'GALAXY S3 ve NOTE II MODELLERI IÇIN 4.3 GUNCELLEMESI ERTELENMİŞTİR, ERTELENMENIN NEDENI TAÇVİZ ARAYÜZÜ SORUNLARINDAN KAYNAKLANMAKTADIR. DİREKT 5.0 GÜNCELLEMESİNI ALACAKTIR.'

Ha 4,2 ha 4,3 sanki cok farkli deneyim sunuyor birbirinden. Birkac yenileme var gelse ne olur gelmese ne olur, zaten 4,1,2 performans guncellemesinden sonra yeterince akici oldu, stabilite de iyi. Hic ara surum gelistirmesinler direk 5,0 en iyi hale getirmek icin yogunlassinlar harika olur.
Pritt31 09.08.2013 02:29:34
1 hafta sonra bir haber ;

'GALAXY S3 ve NOTE II MODELLERI IÇIN 4.3 GUNCELLEMESI ERTELENMİŞTİR, ERTELENMENIN NEDENI TAÇVİZ ARAYÜZÜ SORUNLARINDAN KAYNAKLANMAKTADIR. DİREKT 5.0 GÜNCELLEMESİNI ALACAKTIR.'
tnt-2 09.08.2013 02:25:13
4.1.2 kararlı surumler yeni cıkmaya baslamısken 4.3 e eylulde dagıtılacak demek bilmiyorum biraz hayal gibi.
rorschach_ 09.08.2013 02:20:42
Ben sızıntı 4.2.2 yi de kullandım. Pek bir artısı yoktu. 4.1.2 deyim ve telefon gayet akıcı sorunsuz. Bu kadar güncelleme manyağı olmak saçma. Belli bir problem olur yazilimda tamam ama problem yokken bu kadar olay çıkarmak gereksiz. Düşük ram kullanımı ve bir kaç küçük yenilik yeter dusuncesindeyim.
wolf silver 09.08.2013 02:16:48
quote:

Orijinalden alıntı: furkann20

Yeni yıla dağıtılmaya başlanırsa öpün de başınıza koyun....
%99,99 son güncelleme olacak....
Demedi demeyin s-translator, s-health gibi donanımdan bağımsız uygulamaları da vermeyecekler (vereceğiz diye açıklama yapmalarına rağmen).....

Galaxy s2 ye bıle 2-3 verdi. Buna mı 1 yıl verecek ? Biraz pozitif düşünün. Adamlar veriyor ıste. Başka hangi telefon için android 4.3 söylentileri çıktı.(bu yıl ki amiral gemileri hariç)
infom@n 09.08.2013 01:58:27
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

Aynı güncelleme Note 2 içinde doğrulandı..4 Eylül de dağıtılmaya başlanacak..

Link?
furkann20 09.08.2013 00:59:22
Yeni yıla dağıtılmaya başlanırsa öpün de başınıza koyun....
%99,99 son güncelleme olacak....
Demedi demeyin s-translator, s-health gibi donanımdan bağımsız uygulamaları da vermeyecekler (vereceğiz diye açıklama yapmalarına rağmen).....
engurlu 09.08.2013 00:56:09
Aynı güncelleme Note 2 içinde doğrulandı..4 Eylül de dağıtılmaya başlanacak..
AlicanDernek 09.08.2013 00:36:38
Aynen hocam amiral gemiye böyle yapan :) [mentioned]infom@n[/mentioned]
garyroachsanderson 09.08.2013 00:26:43
quote:

Orijinalden alıntı: infom@n

Samsung gözümden düştü. Bu güncelleme Ocak Şubat aylarında bize gelir ve büyük ihtimal son güncelleme olur.

bence daha yolu var gibi
infom@n 09.08.2013 00:22:10
Samsung gözümden düştü. Bu güncelleme Ocak Şubat aylarında bize gelir ve büyük ihtimal son güncelleme olur.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla