TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27243 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Apple iPod nano modelini de yeniledi App Store'daki uygulama sayısı 700,000'e ulaştı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 12 Eylül 2012, Çarşamba 22:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple'ın yeni EarPods kulaklığı bugün satışa çıkıyor
Günlük Haber Bilal Akgündüz
58

Apple, üç yıldır üzerinde çalıştığı yeni kulaklığını resmen duyurdu. Herkesin kulağına uyum sağlayabilecek bir tasarım üzerinde çalışan firmanın tasarım ekibi, "EarPods" olarak isimlendirdikleri yeni kulaklığı bugünkü basın etkinliğinde gün yüzüne çıkardı. 
 
Hava akımını arttıran üç delikle gelen aksesuar, yapısı itibariyle ne kulakiçi kulaklıklar ne de Apple'ın eski ürünüyle benzerlik gösteriyor. Kulaklığın sapındaki delik basları, yan kısımdaki delik orta seviye tonları daha iyi bir şekilde sunmayı hedeflerken, ana delik kulağın içerisinde konumlanıyor. Resimlerde görüldüğü gibi kulağınız ister küçük ister büyük olsun yeni EarPods'ın eski kulaklıklardan çok daha rahat bir şekilde takılıp kullanabileceğini ifade edebiliriz.
 
Bir süre önce internete sızan kulaklık tıpkı iPhone 5 gibi bazı kaynaklar aracılığıyla erkenden görüntülenebilmişti. Bugün tek başına satışı Apple mağazaları ve çeşitli perakendecilerde başlayacak olan EarPods, 29$ fiyat etiketiyle üreticinin resmi çevrimiçi mağazasında listelendi bile. iPhone 5, beşinci nesil iPod Touch ve yedinci nesil iPod nano, yenilenen tasarımıyla üreticisinin en yeni ve en performanslı aksesuarıyla birlikte çıkış yapacak.
 
Sıradışı dizaynıyla EarPods'ın detaylı görüntülerine aşağıdan göz atabilirsiniz. 
 
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
VioLee Salı, 19:10
quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip


quote:

Orijinalden alıntı: VioLee

quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip

Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor...

Nacizane görüşünü filan belirtme kardeş 2 yıl olmus sen gelip konuyu hortlatıyorsun

Sen buranın dayısı mısın ayı sımısın ?

Bye Bye !
qarizmatip Salı, 17:32
quote:

Orijinalden alıntı: VioLee

quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip

Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor...

Nacizane görüşünü filan belirtme kardeş 2 yıl olmus sen gelip konuyu hortlatıyorsun

Sen buranın dayısı mısın ayı sımısın ?
VioLee Salı, 13:55
quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip

Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor...

Nacizane görüşünü filan belirtme kardeş 2 yıl olmus sen gelip konuyu hortlatıyorsun
qarizmatip Salı, 13:47
Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor...
tuncemrul 22.03.2013 17:44:52
ses kalitesi tartışılmaz acaip güzel
Edmonton 28.09.2012 21:12:37
quote:

Orijinalden alıntı: _turbo_

onca seyi kablosuz ugrasiyorlar kulakliklari niye kablosuz yapmadilar??

"Headset"

"Bluetooth"

Klasik stüdyo kulaklıklardan bahsediyorsan: Beats by Dre headset en güzel örnek olur.
Edmonton 28.09.2012 21:07:33
quote:

Orijinalden alıntı: -mehmet-

quote:

Orijinalden alıntı: meego

hiç bir zaman kulak içi kulaklık kadar verim veremez ,bir Sennheiser veya shure gibi olamaz. Adamlar yılların ses ustaları...


ön yargılı davranmayalım

Ben bundan önce Sennheiser X200 kullanıyordum.

Harika.

Earpods'a sadece bir gün dayanabildim. Kulak ici olmadıgı icin zaten ikidebir trende ve yayayken düşüyordu. Bu her standard kulaklık icin öyle malum kulak icim biraz küçük. Ses kalitesine gelince kesinlikle Sennheiser. Gerçi Earpods'u sadece bir gün kullandım.

Tek avantajı mic, ses kontrol düğmeleri olması. Ötesi yok.

Aynı gün £27 sattım. Oysa Apple Store'da £25 ancak beklemek istemeyenler olduğu icin çabucak elden çıkarabildim

Ayrıca iPhone 5 almayan arkadaslar Earpods alacaklarına Apple'in in-ear kulak ici almaları daha iyi. Özel tasarım & donanıma sahip (Apple'in resmi sitesinde daha fazla teknik detay bulabilirsin). Sennheiser'dan sonra kesinlikle bunu almayı düşünüyorum.

Bu arada yukarıda arkadaşların verdigi fiyatlarda hata var.

Apple Store'da Earpods £25 iken İn-ear kulak ici £69...
Existencia 28.09.2012 20:32:09
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=qrTEb2L1xdc]
Krone 28.09.2012 16:42:22
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra

Bu tür kulaklıklar yerine kafa üstü geçirilen kulaklıklar daha iyi geliyor ya, kişisel görüşüm tabii. Ben bir türlü bunlara alışamam diye düşünüyorum öncesinde de pek fazla bu tür kulaklıkları kullanmama taraftarıydım.

Banada kafa üstü kulaklık daha rahat geliyor fakat halk içinde abes kaçıyor. Bu yüzden daha az yer kapladığı için bu tür kulaklıklar tercihim oluyor malesef.
Amedra 28.09.2012 16:41:57
bana gore degil demiştim ama bir an fikrim değişti gibi yine de pek alisacagimi zannetmiyorum ama bana gore degil
multiTYRT 28.09.2012 15:06:03
100 tl ve altıysa kesin alıcıyım
huseyinss 28.09.2012 14:57:38
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst


quote:

Orijinalden alıntı: huseyinss


quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst

bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç.

Size göre hangisi muhteşem, hangisi kötü hocam?

Tabii ki muhtesem tasarima sahip olan earpods hocam. iphone tanitimindan sonra tanitildigi icin ekstra bi guzel geldi o da var

Ben de çok yadırgadım başta iPhone u ama yavaş yavaş alışıyorum Earpods ayrı bir güzel tabi
The Catalyst 28.09.2012 14:51:16
quote:

Orijinalden alıntı: huseyinss


quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst

bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç.

Size göre hangisi muhteşem, hangisi kötü hocam?

Tabii ki muhtesem tasarima sahip olan earpods hocam. iphone tanitimindan sonra tanitildigi icin ekstra bi guzel geldi o da var
mogosan 28.09.2012 13:24:27
Kulaklık zaten 29 dolar.Yapan apple olunca zaten onun yarısını tarasım için almıştır.Yani ucuz bir kulaklıktan iyi ses beklemek çok akıllıca bir davranış değil.Kaldiki 150 milyon civari rakamlar konuşulmuş üst kısımda.Üstüne biraz ekleyip cks90 almak daha mantıklı yada sennheiser cx300 ii filan.
NAXTERRA 28.09.2012 11:47:34
150 TL olursa Sennheiser kulaklık almak daha mantıklı...
stark_74 28.09.2012 02:11:19
güzel ama o fiyata ses kalitesi daha iyi kulaklık alınabilir
Celtic Warrior 28.09.2012 02:06:35
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: Historian_

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir.

Nasıl genel izlenimlerin , memnunmusun dostum ?

107 try ne demek ?

APPLE ürünleri ile zaten " bedava " gelecek . Parası çok olan için lüks bir aksesuar kulaklık ve zaten MÜZİK için oem kulaklık her zaman yetersiz kalıyor.

Currencies uygulamalarında hep TRY olarak geçiyor o yüzden yazmış olabillir arkadaş.
huseyinss 28.09.2012 01:22:01
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst

bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç.

Size göre hangisi muhteşem, hangisi kötü hocam?
Bukalemun 28.09.2012 01:10:29
quote:

Orijinalden alıntı: Historian_

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir.

Nasıl genel izlenimlerin , memnunmusun dostum ?

107 try ne demek ?

APPLE ürünleri ile zaten " bedava " gelecek . Parası çok olan için lüks bir aksesuar kulaklık ve zaten MÜZİK için oem kulaklık her zaman yetersiz kalıyor.
Puzzles 28.09.2012 01:06:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir.

Nasıl genel izlenimlerin , memnunmusun dostum ?
DH Misafiri 28.09.2012 00:14:56
Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir.
1OO1 16.09.2012 17:02:37
Bass varsa kullanılır. Yoksa kulak içi kulaklıklarla devam.
Amedra 16.09.2012 16:53:41
Telefon bir kesinleşsin onun zamanına yakın bir zamanda gelir sanırım.
regaibyigit. 16.09.2012 16:20:03
Tr'ye ne zaman gelcek bilgi var mı?
nurettinaz 16.09.2012 15:25:32
Üstüne salatalık doğrasan bir cacık bile olmaz bundan.
Yafoo 14.09.2012 09:39:05
Once begenmedimde simdi hos gozuktu.TR fiyati 100 den fazla olur kesin
_turbo_ 14.09.2012 09:32:52
onca seyi kablosuz ugrasiyorlar kulakliklari niye kablosuz yapmadilar??
yaman06 13.09.2012 23:38:30
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=8Rme3uZ_abc&feature=g-u-u]
serhanuygur 13.09.2012 17:47:42
Kulağa bastırmadan bass verecekse, günlük kullanım için alınabilir. Ama üst uç performansı beklemek hayal :)
bird-hunter 13.09.2012 15:27:50
3 yıl sonunda çıkan kulaklık
suluuguru 13.09.2012 14:33:33
Bir kulaklık geliştirebilmek için 3 yıl nasıl çalışılır ?
3 yıl boyunca hep aynı ekip mi çalışır?
Gece ekip üyeleri rüyalarında kulaklık kabusu görür mü?
Bir sabah, ekipten birisi aklıma bir fikir geldi, eski tasarımı boş verin der mi?
Geliştirme tamamlanınca kokteyl verilmiş midir?
Ekip üyeleri topluca kanarya adalarına tatile gitmiş midir?
Neticede o kulaklık bu kulaklık mıdır?
what_tha 13.09.2012 13:53:44
eski kulaklığın en güzel olayı, kulaklığı çevreleyen o silikon halkaydı, o olmadan bu parlak plastik kulakta düşmeden nasıl duracak merak ediyorum.
Bukalemun 13.09.2012 12:54:02
DH 2 ci el de ( sıfır ) sony apple ürünleri için üretilmiş ( kumandalı ) kulaklık 40TL olumlu eleştirileri de var

İHTİYACI OLUP , GÜNCEL ÜRÜN KULLANANLAR BAKABİLİRLER
desert_rain 13.09.2012 12:26:27
30 dolarlık kulaklığın ses performansı vasat altı olur. Ne kadar para, o kadar köfte. Şimdi türk diceksiniz ama istisnalar dışında hep pahalı daha iyi oldu. Varsa o istisnayı da aramak bulmak zor.
Makaroncu 13.09.2012 12:18:58
iphone kulaklıklarının ses kalitesi çok çok düşüktü değişmesi çok iyi olmuşta
Adamlar işini biliyor bi kulaklığın reklamı bu kadar iyi yapılır :)
Bukalemun 13.09.2012 11:57:48
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

150'ten fazla olur.

Normal kulaklı işte,

TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.

Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.

yes


Ev de internetim var ?
Leper Messiah 13.09.2012 02:05:13
Çok güzel duruyor, fiyatı da uygun olursa düşünülebilir.
-mehmet- 13.09.2012 01:36:53
quote:

Orijinalden alıntı: meego

hiç bir zaman kulak içi kulaklık kadar verim veremez ,bir Sennheiser veya shure gibi olamaz. Adamlar yılların ses ustaları...


ön yargılı davranmayalım
meego 13.09.2012 01:11:16
hiç bir zaman kulak içi kulaklık kadar verim veremez ,bir Sennheiser veya shure gibi olamaz. Adamlar yılların ses ustaları...
Baran. 13.09.2012 01:11:05
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst

quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

150'ten fazla olur.

Normal kulaklı işte,

TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.

Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.

apple ın standart kulaklığı bu olacağı için diğeriyle aynı fiyata satılır bence.

http://store.apple.com/us/product/MB770G/B/apple-earphones-with-remote-and-mic?fnode=75 (eskisi)

http://store.apple.com/us/product/MD827LL/A/apple-earpods-with-remote-and-mic (yenisi)

görüldüğü gibi 2side aynı

http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/apple-mb770gb-kumanda-ve-mikrofonlu-apple-kulaklik/productdetails.aspx?I_ID=51460

demem o ki yine aynı civarda olur bi üstteki linke 250 ye falan ulaşmaz.

250 olmaz zaten dedimya 150 falan olur.Ama 100 olacagini sanmiyorum cunku guzel baya.
The Catalyst 13.09.2012 00:42:42
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

150'ten fazla olur.

Normal kulaklı işte,

TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.

Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.

apple ın standart kulaklığı bu olacağı için diğeriyle aynı fiyata satılır bence.

http://store.apple.com/us/product/MB770G/B/apple-earphones-with-remote-and-mic?fnode=75 (eskisi)

http://store.apple.com/us/product/MD827LL/A/apple-earpods-with-remote-and-mic (yenisi)

görüldüğü gibi 2side aynı

http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/apple-mb770gb-kumanda-ve-mikrofonlu-apple-kulaklik/productdetails.aspx?I_ID=51460

demem o ki yine aynı civarda olur bi üstteki linke 250 ye falan ulaşmaz.
Baran. 13.09.2012 00:31:18
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

150'ten fazla olur.

Normal kulaklı işte,

TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.

Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.
EzoBride 13.09.2012 00:28:56
kulak içi midir yoksa normalmi nasıl bişey bu
The Catalyst 13.09.2012 00:10:18
bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç.
fuckulteli 12.09.2012 23:58:34
Şeklinden dış ortam sesini yalıtamayacak gibi geliyor, kulakta kim bilir nasıl duracak, 3 yıl çalışma her ayın birin günü yapılarak 36 günde mi yapıldı acaba!! :D
theyapici 12.09.2012 23:55:59
güzel tasarım am ses naasıl acaba
Swein 12.09.2012 23:52:39
Bayıldım.
cagataykoroglu 12.09.2012 23:49:08
29 dolar iyiymiş.
Bukalemun 12.09.2012 23:41:26
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

150'ten fazla olur.

Normal kulaklı işte,

TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.
Psycna 12.09.2012 23:41:24
quote:

Orijinalden alıntı: Mulsanne

Buraya ne zaman gelecek kim bilir

suanki kulakliklar 100tl civarinda iken bunlar kac tl olur tr'de ben onu merak ediyorum asil.
Normandia_06 12.09.2012 23:36:38
Tüh kulaklığın pamuğunun/süngerinin gizli görüntülerini paylaşmayı unutmuşsunuz satışa çıkmış bile :)
Amedra 12.09.2012 23:19:47
Bu tür kulaklıklar yerine kafa üstü geçirilen kulaklıklar daha iyi geliyor ya, kişisel görüşüm tabii. Ben bir türlü bunlara alışamam diye düşünüyorum öncesinde de pek fazla bu tür kulaklıkları kullanmama taraftarıydım.
Bukalemun 12.09.2012 23:18:28
Yeni 4 ürünü ile kablo - kulaklıkları kutusunda verse bari !!!
osmanefeozkan 12.09.2012 23:01:03
hz değerleri neden yok ?
Baran. 12.09.2012 23:00:21
150'ten fazla olur.
Citizem 12.09.2012 22:30:58
acaba ses kalitesi nasil ? Fazla umitlenmeyin anca 2 aya turkiyeye gelir Fiyati'da 100Tl den asagi olmaz
Yafoo 12.09.2012 22:24:16
İlk başta beğenmemiştim ama şimdi güzel gözüktü gözüme.
Mulsanne 12.09.2012 22:21:47
Buraya ne zaman gelecek kim bilir
lazloo 12.09.2012 22:20:45
Önceki kulaklık ile aynı fiyatsa alınabilir.
TeamAnimus 12.09.2012 22:18:05
Tasarımı hoş duruyor.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla