TTNET
TTNET Destek, şu ana kadar 30996 TTNET kullanıcısına hizmet verdi.
Asus Casper
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (60) YORUM YAZ

tarafından 12 Eylül 2012, Çarşamba 22:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple'ın yeni EarPods kulaklığı bugün satışa çıkıyor
Günlük Haber Bilal Akgündüz
60 6455

Apple, üç yıldır üzerinde çalıştığı yeni kulaklığını resmen duyurdu. Herkesin kulağına uyum sağlayabilecek bir tasarım üzerinde çalışan firmanın tasarım ekibi, "EarPods" olarak isimlendirdikleri yeni kulaklığı bugünkü basın etkinliğinde gün yüzüne çıkardı. 
 
Hava akımını arttıran üç delikle gelen aksesuar, yapısı itibariyle ne kulakiçi kulaklıklar ne de Apple'ın eski ürünüyle benzerlik gösteriyor. Kulaklığın sapındaki delik basları, yan kısımdaki delik orta seviye tonları daha iyi bir şekilde sunmayı hedeflerken, ana delik kulağın içerisinde konumlanıyor. Resimlerde görüldüğü gibi kulağınız ister küçük ister büyük olsun yeni EarPods'ın eski kulaklıklardan çok daha rahat bir şekilde takılıp kullanabileceğini ifade edebiliriz.
 
Bir süre önce internete sızan kulaklık tıpkı iPhone 5 gibi bazı kaynaklar aracılığıyla erkenden görüntülenebilmişti. Bugün tek başına satışı Apple mağazaları ve çeşitli perakendecilerde başlayacak olan EarPods, 29$ fiyat etiketiyle üreticinin resmi çevrimiçi mağazasında listelendi bile. iPhone 5, beşinci nesil iPod Touch ve yedinci nesil iPod nano, yenilenen tasarımıyla üreticisinin en yeni ve en performanslı aksesuarıyla birlikte çıkış yapacak.
 
Sıradışı dizaynıyla EarPods'ın detaylı görüntülerine aşağıdan göz atabilirsiniz. 
 
 
 
 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlgimi Çekti 0 İlgimi Çekmedi
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye ve 2 misafirin görüntülediği bu içeriğe toplam 6455 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
VioLee 22.4.2014 19:10:46
quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip









Sen buranın dayısı mısın ayı sımısın ?



Bye Bye !
0
qarizmatip 22.4.2014 17:32:06
quote:

Orijinalden alıntı: VioLee







Nacizane görüşünü filan belirtme kardeş 2 yıl olmus sen gelip konuyu hortlatıyorsun



Sen buranın dayısı mısın ayı sımısın ?
-2
VioLee 22.4.2014 13:55:25
quote:

Orijinalden alıntı: qarizmatip



Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor...



Nacizane görüşünü filan belirtme kardeş 2 yıl olmus sen gelip konuyu hortlatıyorsun
+3
qarizmatip 22.4.2014 13:47:00
Kulaklıklardan pek anlamam naçizane görüşümü belirteyim, daha önce Sony nin kulak içi kulaklığı nı çok beğenirdim ama çabuk bozulurdu şimdi earpod ile dinliyorum müzikleri ve daha önce aynı şarkıda duymadığım enstürman seslerini duyuyorum :) ayrıca da çok sağlam kulaklık ve bana göre en önemli artısı kulağımı acıtmıyor... 0
tuncemrul 22.3.2013 17:44:52
ses kalitesi tartışılmaz acaip güzel 0
Edmonton 28.9.2012 21:12:37
quote:

Orijinalden alıntı: _turbo_



onca seyi kablosuz ugrasiyorlar kulakliklari niye kablosuz yapmadilar??



"Headset"



"Bluetooth"



Klasik stüdyo kulaklıklardan bahsediyorsan: Beats by Dre headset en güzel örnek olur.
0
Edmonton 28.9.2012 21:07:33
quote:

Orijinalden alıntı: -mehmet-









ön yargılı davranmayalım



Ben bundan önce Sennheiser X200 kullanıyordum.



Harika.



Earpods'a sadece bir gün dayanabildim. Kulak ici olmadıgı icin zaten ikidebir trende ve yayayken düşüyordu. Bu her standard kulaklık icin öyle malum kulak icim biraz küçük. Ses kalitesine gelince kesinlikle Sennheiser. Gerçi Earpods'u sadece bir gün kullandım.



Tek avantajı mic, ses kontrol düğmeleri olması. Ötesi yok.



Aynı gün £27 sattım. Oysa Apple Store'da £25 ancak beklemek istemeyenler olduğu icin çabucak elden çıkarabildim



Ayrıca iPhone 5 almayan arkadaslar Earpods alacaklarına Apple'in in-ear kulak ici almaları daha iyi. Özel tasarım & donanıma sahip (Apple'in resmi sitesinde daha fazla teknik detay bulabilirsin). Sennheiser'dan sonra kesinlikle bunu almayı düşünüyorum.



Bu arada yukarıda arkadaşların verdigi fiyatlarda hata var.



Apple Store'da Earpods £25 iken İn-ear kulak ici £69...
0
Killabyte 28.9.2012 20:32:09
+1
Krone 28.9.2012 16:42:22
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra



Bu tür kulaklıklar yerine kafa üstü geçirilen kulaklıklar daha iyi geliyor ya, kişisel görüşüm tabii. Ben bir türlü bunlara alışamam diye düşünüyorum öncesinde de pek fazla bu tür kulaklıkları kullanmama taraftarıydım.



Banada kafa üstü kulaklık daha rahat geliyor fakat halk içinde abes kaçıyor. Bu yüzden daha az yer kapladığı için bu tür kulaklıklar tercihim oluyor malesef.
0
Amedra 28.9.2012 16:41:57
bana gore degil demiştim ama bir an fikrim değişti gibi yine de pek alisacagimi zannetmiyorum ama bana gore degil -1
multiTYRT 28.9.2012 15:06:03
100 tl ve altıysa kesin alıcıyım 0
huseyinss 28.9.2012 14:57:38
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst








Tabii ki muhtesem tasarima sahip olan earpods hocam. iphone tanitimindan sonra tanitildigi icin ekstra bi guzel geldi o da var



Ben de çok yadırgadım başta iPhone u ama yavaş yavaş alışıyorum Earpods ayrı bir güzel tabi
0
The Catalyst 28.9.2012 14:51:16
quote:

Orijinalden alıntı: huseyinss








Size göre hangisi muhteşem, hangisi kötü hocam?



Tabii ki muhtesem tasarima sahip olan earpods hocam. iphone tanitimindan sonra tanitildigi icin ekstra bi guzel geldi o da var
0
mogosan 28.9.2012 13:24:27
Kulaklık zaten 29 dolar.Yapan apple olunca zaten onun yarısını tarasım için almıştır.Yani ucuz bir kulaklıktan iyi ses beklemek çok akıllıca bir davranış değil.Kaldiki 150 milyon civari rakamlar konuşulmuş üst kısımda.Üstüne biraz ekleyip cks90 almak daha mantıklı yada sennheiser cx300 ii filan. 0
NAXTERRA 28.9.2012 11:47:34
150 TL olursa Sennheiser kulaklık almak daha mantıklı...

0
stark_74 28.9.2012 02:11:19
güzel ama o fiyata ses kalitesi daha iyi kulaklık alınabilir 0
Celtic Warrior 28.9.2012 02:06:35
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun







107 try ne demek ?



APPLE ürünleri ile zaten " bedava " gelecek . Parası çok olan için lüks bir aksesuar kulaklık ve zaten MÜZİK için oem kulaklık her zaman yetersiz kalıyor.



Currencies uygulamalarında hep TRY olarak geçiyor o yüzden yazmış olabillir arkadaş.
0
huseyinss 28.9.2012 01:22:01
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst



bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç.



Size göre hangisi muhteşem, hangisi kötü hocam?
0
Bukalemun 28.9.2012 01:10:29
quote:

Orijinalden alıntı: Historian_







Nasıl genel izlenimlerin , memnunmusun dostum ?



107 try ne demek ?



APPLE ürünleri ile zaten " bedava " gelecek . Parası çok olan için lüks bir aksesuar kulaklık ve zaten MÜZİK için oem kulaklık her zaman yetersiz kalıyor.
0
Puzzles 28.9.2012 01:06:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir.



Nasıl genel izlenimlerin , memnunmusun dostum ?
0
DH Misafiri 28.9.2012 00:14:56
Bugün itibariyle Stockholm Apple Store'dan 399 SEK'e aldım. (yaklaşık 107 TRY) Muhtemelen fiyatı da burda BİLKOM tarafından o civarlarda belirlenir. 0
1OO1 16.9.2012 17:02:37
Bass varsa kullanılır. Yoksa kulak içi kulaklıklarla devam. 0
Amedra 16.9.2012 16:53:41
Telefon bir kesinleşsin onun zamanına yakın bir zamanda gelir sanırım. 0
regaibyigit. 16.9.2012 16:20:03
Tr'ye ne zaman gelcek bilgi var mı? 0
nurettinaz 16.9.2012 15:25:32
Üstüne salatalık doğrasan bir cacık bile olmaz bundan. 0
Yafoo 14.9.2012 09:39:05
Once begenmedimde simdi hos gozuktu.TR fiyati 100 den fazla olur kesin 0
_turbo_ 14.9.2012 09:32:52
onca seyi kablosuz ugrasiyorlar kulakliklari niye kablosuz yapmadilar?? 0
yaman06 13.9.2012 23:38:30
0
serhanuygur 13.9.2012 17:47:42
Kulağa bastırmadan bass verecekse, günlük kullanım için alınabilir. Ama üst uç performansı beklemek hayal :) 0
bird-hunter 13.9.2012 15:27:50
3 yıl sonunda çıkan kulaklık 0
suluuguru 13.9.2012 14:33:33
Bir kulaklık geliştirebilmek için 3 yıl nasıl çalışılır ?
3 yıl boyunca hep aynı ekip mi çalışır?
Gece ekip üyeleri rüyalarında kulaklık kabusu görür mü?
Bir sabah, ekipten birisi aklıma bir fikir geldi, eski tasarımı boş verin der mi?
Geliştirme tamamlanınca kokteyl verilmiş midir?
Ekip üyeleri topluca kanarya adalarına tatile gitmiş midir?
Neticede o kulaklık bu kulaklık mıdır?
0
what_tha 13.9.2012 13:53:44
eski kulaklığın en güzel olayı, kulaklığı çevreleyen o silikon halkaydı, o olmadan bu parlak plastik kulakta düşmeden nasıl duracak merak ediyorum. 0
Bukalemun 13.9.2012 12:54:02
DH 2 ci el de ( sıfır ) sony apple ürünleri için üretilmiş ( kumandalı ) kulaklık 40TL olumlu eleştirileri de var



İHTİYACI OLUP , GÜNCEL ÜRÜN KULLANANLAR BAKABİLİRLER
-2
desert_rain 13.9.2012 12:26:27
30 dolarlık kulaklığın ses performansı vasat altı olur. Ne kadar para, o kadar köfte. Şimdi türk diceksiniz ama istisnalar dışında hep pahalı daha iyi oldu. Varsa o istisnayı da aramak bulmak zor. 0
Makaroncu 13.9.2012 12:18:58
iphone kulaklıklarının ses kalitesi çok çok düşüktü değişmesi çok iyi olmuşta
Adamlar işini biliyor bi kulaklığın reklamı bu kadar iyi yapılır :)
0
Bukalemun 13.9.2012 11:57:48
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.









Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.



yes





Ev de internetim var ?
0
Gökbörü. 13.9.2012 02:05:13
Çok güzel duruyor, fiyatı da uygun olursa düşünülebilir. 0
-mehmet- 13.9.2012 01:36:53
quote:

Orijinalden alıntı: meego

hiç bir zaman kulak içi kulaklık kadar verim veremez ,bir Sennheiser veya shure gibi olamaz. Adamlar yılların ses ustaları...


ön yargılı davranmayalım
0
meego 13.9.2012 01:11:16
hiç bir zaman kulak içi kulaklık kadar verim veremez ,bir Sennheiser veya shure gibi olamaz. Adamlar yılların ses ustaları... 0
Seered 13.9.2012 01:11:05
quote:

Orijinalden alıntı: The Catalyst







apple ın standart kulaklığı bu olacağı için diğeriyle aynı fiyata satılır bence.



http://store.apple.com/us/product/MB770G/B/apple-earphones-with-remote-and-mic?fnode=75 (eskisi)



http://store.apple.com/us/product/MD827LL/A/apple-earpods-with-remote-and-mic (yenisi)



görüldüğü gibi 2side aynı



http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/apple-mb770gb-kumanda-ve-mikrofonlu-apple-kulaklik/productdetails.aspx?I_ID=51460



demem o ki yine aynı civarda olur bi üstteki linke 250 ye falan ulaşmaz.



250 olmaz zaten dedimya 150 falan olur.Ama 100 olacagini sanmiyorum cunku guzel baya.
0
The Catalyst 13.9.2012 00:42:42
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.









Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.



apple ın standart kulaklığı bu olacağı için diğeriyle aynı fiyata satılır bence.



http://store.apple.com/us/product/MB770G/B/apple-earphones-with-remote-and-mic?fnode=75 (eskisi)



http://store.apple.com/us/product/MD827LL/A/apple-earpods-with-remote-and-mic (yenisi)



görüldüğü gibi 2side aynı



http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/apple-mb770gb-kumanda-ve-mikrofonlu-apple-kulaklik/productdetails.aspx?I_ID=51460



demem o ki yine aynı civarda olur bi üstteki linke 250 ye falan ulaşmaz.
0
Seered 13.9.2012 00:31:18
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun







Normal kulaklı işte,



TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.



Apple'in kulakici kulakligini gordunmu?Sadece tek farki kulakici olmasi.Ama fiyati 247 Tl.Buda muhtemelen pahali gelecektir.
0
EzoBride 13.9.2012 00:28:56
kulak içi midir yoksa normalmi nasıl bişey bu 0
The Catalyst 13.9.2012 00:10:18
bunun tasarımınıda john ive yapmıştır, iphone 5 in tasarımını da. nasıl biri muhteşem olabiliyorken diğeri bu kadar kötü olur anlamak güç. 0
fuckulteli 12.9.2012 23:58:34
Şeklinden dış ortam sesini yalıtamayacak gibi geliyor, kulakta kim bilir nasıl duracak, 3 yıl çalışma her ayın birin günü yapılarak 36 günde mi yapıldı acaba!! :D 0
theyapici 12.9.2012 23:55:59
güzel tasarım am ses naasıl acaba 0
Swein 12.9.2012 23:52:39
Bayıldım. 0
cagataykoroglu 12.9.2012 23:49:08
29 dolar iyiymiş. 0
Bukalemun 12.9.2012 23:41:26
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.



150'ten fazla olur.



Normal kulaklı işte,



TR fiyatı olarak bile ( dolar kurundan ) 90 TL yi geçmez. Ancak apple orjinal aksesuar almak her zaman pahalı.
0
Psycna 12.9.2012 23:41:24
quote:

Orijinalden alıntı: Mulsanne



Buraya ne zaman gelecek kim bilir



suanki kulakliklar 100tl civarinda iken bunlar kac tl olur tr'de ben onu merak ediyorum asil.
0
Normandia_06 12.9.2012 23:36:38
Tüh kulaklığın pamuğunun/süngerinin gizli görüntülerini paylaşmayı unutmuşsunuz satışa çıkmış bile :) 0