TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25122 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
JDI, 2.3 inçlik 1280 x 800 piksel çözünürlükteki ekranını tanıttı Beyaz renkli ve 2 GB RAM'li LG Optimus LTE2, Güney Kore'de resmiyet kazandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (23) YORUM YAZ

tarafından 8 Haziran 2012, Cuma 23:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S III özel bir MHL-HDMI adaptörü kullanacak
Günlük Haber Ekrem71
23
 
Akıllı telefonların donanımları geliştikçe harici ekrana görüntü aktarma ihtiyacı da daha çok kendisini hissettiriyor. Genelde yüksek çözünürlüklü mobil bağlantı - MHL ile harici ekranlara bağlanan amiral gemisi modellerin aksine Galaxy S3 daha farklı bir bağlantı çözümü kullanacak.

Clove perakendecisinde ortaya çıkan yeni bir adaptör, görüntüyü harici ekrana aktarıyor. Ancak Galaxy S3 modeli sadece bu aksesuarı kullanabilecek. Clove uzmanları, farklı bir pin yapısına sahip olduğu için önceki MHL aksesuarının uyumsuz olduğunu belirtiyor. Yani Galaxy SII veya Galaxy Nexus modelinden kalan bir MHL aksesuarınız varsa Galaxy S3 modelinde kullanamayacaksınız.

Bazı editörler bunu bizzat deneyerek test etmiş.

Yeni adaptör vergilerle birlikte 20 pound fiyat etiketine sahip. Bir tarafı microUSB çıkışı iken diğer tarafı HDMI girişi olarak üretilmiş. Bu adaptör de diğer MHL uyumlu ürünler ile birlikte çalışmıyor. Ancak MHL bağlantısı çapraz platformları destekleyecek şekilde geliştirilmişti. Bu girişim tüketicilerin kafasını biraz karıştırabilir.
 


Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 12.11.2012 00:51:51
selam ark.lar

s2 ve s3 deki mobil baglantiyi pc ye takip wifi elde etmek oluyor mu? Yani kablosuz modemlestirmek. nokia ve htc de bu var ama biz samsungda cozemedik.

Bir de yine s2 ve s3 te projeksiyona yansitma olayi networksuz sadece kabloyla mumkunmu????
OverClocK1ng 6.7.2012 09:55:04
quote:

Orijinalden alıntı: alphekka
evet fikrin güzel fakat bu şekilde telefonların bataryalarını kısa sürede bozabiliriz.ben şahsen batarya zayıf demeden şarja takmam dolana kadarda çıkarmam.

O dediğin eski pillerdeydi. Ama o konuda da bir geliştirme yaparlarsa iyi olur.
alphekka 6.7.2012 08:58:34
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

quote:

Orijinalden alıntı: alphekka

quote:

Orijinalden alıntı: mnc07ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=XPsTalNya7M&feature=relmfubende telefon cebimdeyken yada 3-5 metreden şarj olabilecek falan zannetmiştim. bu kadar zahmete girmelerine gerek yoktu. telefonu şarj etmek istediğimde takarım fişe. zaten elektrik icat edildiğinden beri prize fiş takmaya alışkınız, zor gelmez.


Kardeş ben öyle düşünmüyorum. Bence çok gelişecek bir şey. Biliyorsun ki akıllı telefonların şarjları az gidiyor. Ya bir gün veya maksimum 1.5 gün falan. Bu yaygınlaşınca bunun yüzeyini genişletecekler ve gittiğimiz tüm cafe, restoran gibi yerlerde masanın üzerinde ama iç kısımda bunların büyüklerinden olacağını düşün. Sende takabileceğin 1 tane şarj olsa sadece sen şarj edebilirsin. Üstelik restoranda telefonun yanında durması gerekirken prize yakın diye çalınma riskini de alarak prize takamazsın. Ama bir masada 3-4 kişi muhabbet ederken 4 kişi de telefonunu masaya koyarak şarj edebiliyor olması şahane olurdu. Ya da daha da gelişirse otobüste oturduğun yerde demire tutunduğun için telefonun yolda da şarj olsa. Bence bu fikirlerin önünü açıyor. Aynı zamanda gördüğüm kadarı ile Samsung'un kablosuz şarj pad'i aynı anda üzerine konulan 2 tane Galaxy S3 ü şarj edebilecek kadar büyük geldi gözüme.

evet fikrin güzel fakat bu şekilde telefonların bataryalarını kısa sürede bozabiliriz.ben şahsen batarya zayıf demeden şarja takmam dolana kadarda çıkarmam.
BekirTemel 2.7.2012 13:55:56
Memleketteki Samsung yetkili bayilerine gelirse alınabilir aslında
Umutcan 2.7.2012 12:50:00
quote:

Orijinalden alıntı: CWaRRioR

@frkcvk
DLNA destekli cihazlarla kullanılabiliyor sanırım

Galaxy S2 modelinde de dlna desteği vardı sanırım, kullandığım sony bravia tv de ağ üzerinden dlna destekliyor. Bakalım bu şekilde bağlantı kurma imkanı sağlanabilirse
güzel olur. Olabilirliğini bir araştırayım, telefona media server vb. kurulabiliyorsa birebir htc'deki gibi olmasa da mümkün olur muhtemelen.
eroscool 29.6.2012 17:41:57
Arkadaslar hdmi adaptor aldim fakat ses yok goruntu süper televizyon lcd phılıps sesi nasil cozerim yardim
OverClocK1ng 9.6.2012 18:38:56
quote:

Orijinalden alıntı: alphekka

quote:

Orijinalden alıntı: mnc07ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=XPsTalNya7M&feature=relmfubende telefon cebimdeyken yada 3-5 metreden şarj olabilecek falan zannetmiştim. bu kadar zahmete girmelerine gerek yoktu. telefonu şarj etmek istediğimde takarım fişe. zaten elektrik icat edildiğinden beri prize fiş takmaya alışkınız, zor gelmez.


Kardeş ben öyle düşünmüyorum. Bence çok gelişecek bir şey. Biliyorsun ki akıllı telefonların şarjları az gidiyor. Ya bir gün veya maksimum 1.5 gün falan. Bu yaygınlaşınca bunun yüzeyini genişletecekler ve gittiğimiz tüm cafe, restoran gibi yerlerde masanın üzerinde ama iç kısımda bunların büyüklerinden olacağını düşün. Sende takabileceğin 1 tane şarj olsa sadece sen şarj edebilirsin. Üstelik restoranda telefonun yanında durması gerekirken prize yakın diye çalınma riskini de alarak prize takamazsın. Ama bir masada 3-4 kişi muhabbet ederken 4 kişi de telefonunu masaya koyarak şarj edebiliyor olması şahane olurdu. Ya da daha da gelişirse otobüste oturduğun yerde demire tutunduğun için telefonun yolda da şarj olsa. Bence bu fikirlerin önünü açıyor. Aynı zamanda gördüğüm kadarı ile Samsung'un kablosuz şarj pad'i aynı anda üzerine konulan 2 tane Galaxy S3 ü şarj edebilecek kadar büyük geldi gözüme.
CWaRRioR 9.6.2012 16:07:13
@frkcvk
DLNA destekli cihazlarla kullanılabiliyor sanırım
frkcvk 9.6.2012 11:18:06
O kadar para verecem Samsung Galaxy S3 e ve hala telefonumu Tv ye bağlamak istediğim zaman kabloyla uğraşacam. Htc yi bu yüzden seviyorum.Bakınız Htc Media Link HD http://www.youtube.com/watch?v=JGfW8uLs0qA
sticer12 9.6.2012 10:14:03
quote:

Orijinalden alıntı: alphekka

quote:

Orijinalden alıntı: mnc07ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=XPsTalNya7M&feature=relmfubende telefon cebimdeyken yada 3-5 metreden şarj olabilecek falan zannetmiştim. bu kadar zahmete girmelerine gerek yoktu. telefonu şarj etmek istediğimde takarım fişe. zaten elektrik icat edildiğinden beri prize fiş takmaya alışkınız, zor gelmez.


bence prizden daha iyi olabilir videoda gördüğüm üzere iki telefonu aynı alanda şarj etme imkanı var prizlerde bu imkan başka ek girişlerele oluyor.
leventalpsal 9.6.2012 09:45:18
Samsung da pazar payını arttırdıkça Apple gibi standart dışı, kendine has aksesuarlara, bağlantı şekillerine yönelirse gönlümüzdeki yerini kaybeder.
SystemApps 9.6.2012 02:16:50
saçmalıktan başka bişey değil nerede evrensellik
CWaRRioR 9.6.2012 02:15:38
quote:

Orijinalden alıntı: maxmania

firmaların her yeni üründe, yeni aksesuar almanız lazım mantığından nefret ediyorum. S II im olsa S III almaktan sırf bu saçmalıktan dolayı vazgeçerdim. ilk galaxy S ile gittiği yere kadar giderim, sonrasında yine ihtiyaçlarıma ve bütçeme uygun, beni keriz yerine koymayacak bir marka ile devam ederim.


Aynen öyle... Zaten bir nesil değişiminde telefonu yenilemek ya hobi gereğidir ya da takıntıdır. Açıkçası ben telefonun işlevselliğini yitirdiği ya da yetersiz kaldığı durumda değiştirilmesi gerektiği kanısındayım. Yani S2 sahibi birinin S3 alması pek mantıklı ya da gerekli bir şey değil. S2'yi zorlayan bir durum bile gündemde değilken S3 daha iyi ona geçeyim mantığı dediğim gibi ya hobidir ya takıntıdır -ki takıntıdır genelde...
Experianc 9.6.2012 01:51:56
Farklı birşey yapmışsın fakat niye kutu içeriğine koymuyosun.Biz bunu bulana kadar baya bir uğraşacaz.En son aldığım 800tl lik atrix te bile kutu içeriğinde HDMI kablosu vardı.20-30 euro ile batmazsın.High-end bir telefonun alıp sonra ona özel mhl kablosunu aksesuar olarak ek ücret ödemek saçmalık.Telefon zaten pahalı.
Samsungta bozmaya başladı.
maxmania 9.6.2012 01:39:59
firmaların her yeni üründe, yeni aksesuar almanız lazım mantığından nefret ediyorum. S II im olsa S III almaktan sırf bu saçmalıktan dolayı vazgeçerdim.



ilk galaxy S ile gittiği yere kadar giderim, sonrasında yine ihtiyaçlarıma ve bütçeme uygun, beni keriz yerine koymayacak bir marka ile devam ederim.
bluebest 9.6.2012 00:44:10
quote:

Orijinalden alıntı: alphekka

quote:

Orijinalden alıntı: mnc07

ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum

http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=XPsTalNya7M&feature=relmfu

bende telefon cebimdeyken yada 3-5 metreden şarj olabilecek falan zannetmiştim. bu kadar zahmete girmelerine gerek yoktu. telefonu şarj etmek istediğimde takarım fişe. zaten elektrik icat edildiğinden beri prize fiş takmaya alışkınız, zor gelmez.

Haklısın valla :))
|M|N|Ç| 9.6.2012 00:28:07
quote:

Orijinalden alıntı: ..Knight..

quote:

Orijinalden alıntı: mnc07 ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum
Samsung Galaxy S III ile gelen şarj cihazı bildiğim kadarıyla standart bir model. Kablosuz şarj cihazını ayrıca satın alıyorsunuz. Kablosuz şarj dendiğinde pek çok kişinin aklına uzaktan yollanan sinyaller aracılığıyla şarj gelebilir ama alakası yok. Cep telefonunuzu bir yüzeye yerleştiriyorsunuz. Şöyle örneklendireyim:


Hmm tamam teşekkürler hocam bende uzaktan şarj oluyor sanmıştım ama değilmiş
alphekka 9.6.2012 00:27:56
quote:

Orijinalden alıntı: mnc07

ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum

http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=XPsTalNya7M&feature=relmfu

bende telefon cebimdeyken yada 3-5 metreden şarj olabilecek falan zannetmiştim. bu kadar zahmete girmelerine gerek yoktu. telefonu şarj etmek istediğimde takarım fişe. zaten elektrik icat edildiğinden beri prize fiş takmaya alışkınız, zor gelmez.
..Knight.. 9.6.2012 00:25:17
quote:

Orijinalden alıntı: mnc07

ya biri şu soruma açıklık getirebilirmi galaxy s3 de kablosuz var deniyo bu nasıl bişey nasıl çalışıyo tam olarak ben şarj aleti prizdeyken telefon kablosuz şarj oluyo diye düşünmüştüm ama bilmiyorum


Merhaba,

Samsung Galaxy S III'ün kutu içeriğindeki şarj cihazı bildiğim kadarıyla standart bir model. Kablosuz şarj cihazını ayrıca satın almak zorundasınız. Kablosuz şarj dendiğinde pek çok kişinin aklına uzaktan yollanan sinyaller aracılığıyla şarj gelebilir ancak durum farklı. Cep telefonunuzu bir yüzeye yerleştiriyorsunuz. Şöyle örneklendireyim:

erci501 9.6.2012 00:09:13
Bizde bilmiyoruz. Donanimhaber ekibi samsung a sorsa da ogrensek tam süper olacak.
Tanarri 9.6.2012 00:06:04
Normal olsa para vermeden bişi almasak zaten şaşarım!
joven 9.6.2012 00:05:53
Apple bu konuda yıllardır eleştiriliyor

Bu eleştirilerin nekadar sığ bir tartışma olduğunun en dikkat çekici örneği