TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24948 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
İddia: Samsung, Galaxy Note 10.1'i dört çekirdekli Exynos işlemciyle donatabilir Nvidia GeForce GTX 680 ile 2GHz GPU hızı aşılmak üzere HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ

tarafından 7 Nisan 2012, Cumartesi 16:47 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android için Instagram uygulaması güncellendi, tablet desteği geldi
Günlük Haber Ekrem71
15

İlk gün 1 milyon indirme barajını geride bırakan fotoğraf tabanlı paylaşım uygulaması Instagram'ı indirenler tablet cihazlarına kuramadıklarını farketmişlerdir. Instagram bugün 1.0.3 güncellemesi ile tablet kullanıcılarını da kapsama alanına aldı.

Tablet cihazları için de uygun hale getirilen Instagram ayrıca Galaxy S WiFi gibi taşınabilir kablosuz oynatıcılara da destek vermeye başladı. Tablet versiyonu, telefon versiyonunun ölçeklenmiş halini andırıyor. Ayrıca fotoğraf çekerken cihazı sessize alan hata da giderilmiş. Uygulama artık SD karta da kurulabiliyor. 

Ancak HTC One X kullanıcıları halen Instagram uygulamasını kuramıyor. Bu güncelleme ile desteklenen cihaz sayısını artıran Instagram sonraki günlerde de kapsama alanını genişletecek.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 21.2.2014 20:20:39
Tablet pc den deniyorum fakat kayıt olamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz.
DH Misafiri 13.6.2013 09:18:56
rovell tablet için destek varmı[Kunye=]
jovanovic 10.4.2012 10:25:49
Instagram facebook tarafından 1 milyar$ karşılığında nakit satın alınıyor....
DH Misafiri 9.4.2012 23:09:21
Play store ' da aratıyordum fakat cıkmıyordu güzel olmuş ya ( :
cgdincer 8.4.2012 19:59:42
güzel uygulama çok beğendim bir gün içinde 2 takipçim olmuş hemen
DH Misafiri 8.4.2012 18:49:48
Programda ışık efektlerinden başka ne var tam olarak ? tabletime yeni kurdum fakat ışıktan başka bir şey yok ?
isyankar_emre 8.4.2012 14:18:50
Her geçen gün ortaya çıkan ufak tefek pürüzleri halledip her bir yandan Instagram, Android uygulaması olarak İOS'dan daha fazla kişinin kullanacağına inanıyorum..
rabbitweed 8.4.2012 12:41:42
instagram ipadlere tam destek veremiyor,androide kiyak gecmisler
X-FI 8.4.2012 01:21:31
@forumiphone: dostum ics 4 daha yeni ve s2 ics yi çoktan aldı sıra note da. iccs yi ilk alan telefon ise galaxy nexus. ;)
ezimuse 8.4.2012 00:26:11
quote:

Orijinalden alıntı: Halleluja

Arkadaşlar galaxy pro kullanıyorum fakat instagram bu telefonda dikey konumda çalışıyor, nasıl yatay konuma getirebilirim, otomatik döndürme açık ama hep dikey oluyor ekran.

yatayda çalışmıyor dikey çalışması için tasarlanmış
Halleluja 7.4.2012 23:54:50
Arkadaşlar galaxy pro kullanıyorum fakat instagram bu telefonda dikey konumda çalışıyor, nasıl yatay konuma getirebilirim, otomatik döndürme açık ama hep dikey oluyor ekran.
ezimuse 7.4.2012 22:40:06
Twitter'da olduğu gibi instagram'da yine ipad tanıtımı için koz vermiş oldu.

Sonra apple sunumlarda basit beyinleri kandırsın.

Hatırlatmak gerekir ise; apple yeni ipad tanıtımında android'i twitter uygulaması üzerinden vurdu sebebi ise; tablet sürümü telefon sürümünün büyütülmüş haliymiş.

Tekrardan söylüyorum gün gelecek apple şöyle diyecek; Android tabletler için instagram telefonun büyütülmüş hali. Kimse bunu dikkate almıyor, yazılımları samsung, htc, motorola üretmiyor. İçimi dökmek istemiştim :)
Talladega 7.4.2012 22:17:50
Anlamayorum bu sizin yaptıgınız olaydan ben bir iphone kullanıcısıyım yakın arkadımda note var ama ben durupta bir gun oglumm sende instagram yokk haha diye bi cumle demedim yada haberlere bakarken ulan ne yazık bu androıd fakır instagram yok dıye mesela boyle bakmadım mesela one x inceledim ne kadar guzel gorundugu ama micrO sd olmayan bir androıd olarak elestirdim bende siz androıd kullanıcıları kendı dunyanızda bir yargı olusturdunuz lutfen bana soyleyin hic size diyen oldumu aa yok onlarda bende var diye yada hadi indirdin yukledin ne buldun cok mu ozelmis aynısın senın telefonun baska bir uygulama ile yapiyo zaten ama evet ilk uygulamalar ios a cıkıyor buda androıd 300+ telefona bir uygulama yaparken zaten 50+ si eleniyo kasıyor diye genede zor uygulamaların androıd ile cok stabil olması ilk iphone cıkmıs sankı buyuk bı olay neden bunu elmacılar diye sacma bir cumle ile yazma dusuncesıne giriyorsunuz su an ben motorola maxx a bakıyorum aa androıd bes para etmez demıyorum vay bu incelık batarya omru motorola ya yakısmıs diyorum ama siz icinizde bir ukte gibi hemen iphone bir kotuleme bir ezme KISACA BU BİR ANDROID HABERİ NEDEN ALTINDA İPHONE U TASLIYOSUN YADA BİZ SAHİPLERİNİ İÇİN BİR CUMLE YAZIYOSUN YOKSA SENIN SAMSUNG GALAZY S 2 İN HANI SU 1.500 VERİP HALA NERDEYSE YIL OLACAK İCS 4.0 GUNCELLEMESİ ALMADIGI İÇİN BU KADAR UZGUNSUN(NERDEYSE BUTUN TELEFONLAR HALA ICS ALAMADI BEN GS2 ORNEK VERDİM) VE DERDINDEN ANLAMIYORUM UZGUNUM BENIM BIR YIL ONCE ELDEN CIKARDIGIM 3GS TEMİZ HALA İOS 5 İLE YOLA DEVAM EDİYO AYNI YIL CIKAN NEXUS NERDE OLDUMU O :))))))
jovanovic 7.4.2012 18:50:39
Elmacılar gelir şimdi niye androide çıkardınız diye... Sanki çok önemli bir şey...
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla