TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27242 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Samsung, Galaxy S2 için Android 4.1 kaynak kodlarını yayınladı Etsy ile milyonlarca el yapımı ürün beğeninize sunuluyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (20) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2012, Pazar 23:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

EGO Otobüs Hatları ile Ankara'da ulaşım bilgileri yanınızda
Günlük Haber Ekrem71
20

Mobil uygulamaların sunduğu avantajlar arttıkça, insanlara hizmet sunan kamu kurumları da bu alana yönelmeye başlıyor.

Eğer Ankara'da yaşıyorsanız veya iş gereği Ankara'ya gitmek zorundaysanız, EGO'nun hazırladığı EGO Otobüs Hatları uygulaması size büyük kolaylık sağlayacaktır.

Uygulama ile durak arama, hatların bulunması, hat üzerindeki otobüslerle ilgili bilgi, otobüslerin hareket saatleri, duark konumları, harita üzerinde durak konumları, belirtilen adrese yakın olan duraklar, direk ve aktarmalı hatlara göre güzergah oluşturma gibi kapsamlı bir sorgu veritabanı sunuluyor.


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ego.android


https://itunes.apple.com/tr/app/otobus-hatlar-bilgilendirme/id512148796?l=tr&mt=8 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
indirimkenti 25.10.2013 23:05:17
Ipad mini ile çalıştıramadım programı. Sürekli yeni bir sürüm var deyip hata veriyor. Bilgisi olan var mı ?
Behaviour 4.5.2013 19:06:19
iyi gibi ama düzeltilmesi gereken hataları var.
..dEnZeL.. 4.5.2013 18:53:27
quote:

Orijinalden alıntı: DSGNRY

gideceğiniz her yere ulaşım için çok çok kullanışlı bir hale geldi, bu sisteme bilmeyenler için metro ve ankaray sistemleri de eklenebilir...

+1 hızlandırılsa bide güzel olacak
d@ltaforce 4.5.2013 18:44:41
çok iyi bir uygulama. kullanmadığım gün yok. fakat önceden turkcell kullanırken hiçbir sıkıntım yoktu ama sanırım avea'nın interneti yüzünden biraz sıkıntı çekiyorum. wifi de ise hiç sorun yok elinize sağlık..
DSGNRY 8.1.2013 12:14:21
gideceğiniz her yere ulaşım için çok çok kullanışlı bir hale geldi, bu sisteme bilmeyenler için metro ve ankaray sistemleri de eklenebilir...
Hobar 8.1.2013 10:08:04
quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

bu uygulamayla ilgili yorumlar hiç iyi değil son dönemlerde iyi oldumu gerçekten ?

Önceden iyi değildi ama şu an gayet iyi görünüyor. Çok fazla denemedim ama durakta 1-2 tane otobüs gelmeden denedim. oldukça isabetliydi.
*GameOver* 8.1.2013 09:09:42
bu uygulamayla ilgili yorumlar hiç iyi değil son dönemlerde iyi oldumu gerçekten ?
Hobar 8.1.2013 08:38:42
Bu bildiğin olmuş yav. Sadece saniyelik sapma var.
Can_Bey 4.1.2013 21:33:07
ayrancı otobüsü için verilen sürelerde sapma olmuyor. iyileştirme çalışmaları devam ederse, daha da faydalı olacağını düşünüyorum.
1OO1 4.1.2013 19:05:52
Biraz yavaş program. Kullanmasını anlamakda başta zor geliyor.
JMalkovich 4.1.2013 18:35:30
Uygulama son iki güncellemeyle çok daha kullanışlı hale geldi. Ankara'da yaşayan herkese tavsiye ederim.
7nbitirdin 13.12.2012 19:38:09
quote:

Orijinalden alıntı: By_higH

Otobüslerin konumlarını da belirten bi sistemde olsaydı işte o zaman 4*4lük bi uygulama olurdu.....

Konumlarini belirliyor.

Ego levhalarinda 5 haneli kodlari girip,

O duraga gelen otobusleri goruyrsun. Hizini, tahmini gelme suresini felan.

Ben begeniyorum ;)
DH Misafiri 13.12.2012 19:24:26
Ankara Halkının hayatını kolaylaştırmak için elimizden gelen imkanlarla ve vatandaşın taleplerini de dikkate alarak sürekli geliştirdiğimiz bir sistem oldu. Çok güzel bir noktaya geldi. Eskiden indirip kullananlara yeni arayüzümüzü kullanmasını tavsiye ediyorum. Kendi kendini yenileyebilen bir yapıda son güncellemeleri yayınlanması için marketlere gönderdik. Aynı zamanda aşağıdaki linki internet olan bir cihaz ile basitleştirerek sunduk. Sadece durak numarası girerek o duraktan geçen otobüslerin durağa gelme süresi bilgisini veriyor. ve 15 sn. de yeniliyor. İsteklerinizi ve önerilerinizi bekliyoruz.
İsmail Kesgin- EGO Bilgi İşlem Dai. Bşk.
ismail.kesgin@ego.gov.tr
http://www.ego.gov.tr/mobil/otobusnerede.asp
kalora 10.12.2012 11:28:46
Gayet başarılı bir uygulama olmuş fakat bazı eksikleri var hatları öğreniyorsun fakat bulunduğun durağa gideceğin otobüsü giremiyorsun
hhdk 10.12.2012 10:33:41
Sistem zaten otobüslerin konumlarını belirtiyor. Altyapı iyi ama arayüz sıkıntılı. Alması gereken çok yol olan başlangıç olarak iyi bir uygulama. (Öyle eleştiriler var ki sanki etrafta ego için binlerce alternatif uygulama varmış da bu uygulama kötüymüş gibi yaklaşmışlar.) Programı hazırlarken kullanıcı ihtiyaçları daha çok göz önüne alınmalı. Bir yolcu neye ihtiyaç duyar? programı ne kadar süreyle açık tutar hangi bilgilere daha çok ulaşmak ister. mesela 9292.nl sitesi ve mobil uygulaması örnek alınabilir. Sağlam altyapı ve bunu hiç belli etmeyen çok basit bir arayüz lazım. Bizde bişey yaptımmı insanın gözüne sokarak gösterme çabası var. Umarım bi an önce toparlarlar ve herkesin örnek göstereceği bir çalışmaya dönüşür.
trsinapsis 10.12.2012 00:47:35
Süper ya :)
Tremonster 9.12.2012 23:49:16
Uzun zaman önce indirmiştim ama;

1)Kullanışsız. Çok yavaş ve gereğinden fazla efor sarf etmek gerekiyor istenen sonuca ulaşmak için. Hatta bazen neyi nasıl yapacağınızı bile anlayamıyorsunuz.

2)Otobüslerin belirlenen durağa kaç dakika içinde varacağını gösteren sistem yanlış veya çalışmıyor. Geçenlerde 230 durağında beklerken "28 dakika" yazıyordu, 1 saat 15 dakika sonra geldi otobüs. Ve bu tek seferlik bir durum değil.
todorov_44 9.12.2012 23:46:00
Teşekkürler

Edit; berbatmış indirip vaktinizi harcamayın. Hiçbir fonksiyonu adam gibi çalışmıyor. Sürekli yeni bir sürüm var deyip hata veriyor.
By_higH 9.12.2012 23:42:55
Otobüslerin konumlarını da belirten bi sistemde olsaydı işte o zaman 4*4lük bi uygulama olurdu.....
cheRnogod 9.12.2012 23:29:34
Iphone 5 desteği yok sanırım. Yazılar falan üst üste binmiş. Kısa zamanda bunu düzeltirlerse faydalı olur.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla