TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27485 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Dell 2011 mali yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı Scythe yeni işlemci soğutucusu Rasetsu'yu duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 20 Ağustos 2010, Cuma 13:27 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Haftanın en iyi 5 Android oyunu -1-
Uygulama Haber Video LesEnfantsTerribles 25 49612 00:04:10

"Haftanın en iyi 5 Android oyunu" adlı video programımızda haftalık olarak Android oyunlarını inceleyeceğiz.

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 08.11.2010 18:10:44
hocam şimdi barkod okuyucuyu açıyorum okutuyorum mmarket okuyucuda indirdim ama buluyorum da indirirken kapanmaya zorla diyo
yigidola 13.09.2010 03:00:49
elinize sağlık.
biroga 13.09.2010 02:15:25
güzeldi, elinize sağlık.
chatin_62 01.09.2010 08:52:02
quote:

Orijinalden alıntı: THUNDERBIRD

android oyun ne açarmısınız biraz


Android oyun; Android işletim sistemine sahip olan telefonlarda oynanmak üzere üretilmiş olan oyunlardır. Başka işletim sistemine sahip olan telefonlarda (symbian, windows mobile, bada, ios v.s.) veya işletim sistemi olmayan telefonlarda çalışmazlar.
chatin_62 01.09.2010 08:48:52
quote:

Orijinalden alıntı: rane555

beyler bu oyunları nerden indiricez ben dha yeniyimde


Bu oyunlar Android işletim sistemi olan telefonlarda çalışan oyunlardır. Android işletim sisteminde market diye bir sistem vardır. Programlar Google'a ait olan bu marketten dağıtılır. Elbette market haricinde dağıtılabilen yazılımlar da vardır. Android telefonlar için üretilmiş olan Barcode Scanner adlı bir program var. Bunun için barkodlu bir telefon diye özel bir telefon yok. Bu program sanırım her Android telefonda çalışabiliyor. Ben Galaxy S'te kullanıyorum. Bu program her türlü barkodları okuyabiliyor. Siz programı açınca telefonun kamerası açılıyor ve bir pencere içierisinde kırmızı bir çizgi oluşuyor. Kırmızı çizgiyi barkod neredeyse (kağıtta, ekranda v.s.) onun üzerine doğru hizalayınca barkodu okuyor. Sonra da okumuş olduğu ilgili programın kare barkod içerisinde saklı bulunan market adresini veya internet adresini siz yazmaya uğraşmadan otomatik olarak arama yaptırıyor. Arama sonucu bulunan programın üzerine tıklayarak ta programı yüklüyorsunuz veya download ediyorsunuz.
Doppelgangbanger 01.09.2010 00:14:57
quote:

Orijinalden alıntı: rane555

beyler bu oyunları nerden indiricez ben dha yeniyimde

Barkod okuyuculu telefon gerekiyor sanırım, oyunu indirebilmen için. Ekranda barkod çıkınca, telefona barkodu okutuyorsun. Oyunu indirmeye başlıyor, anladığım kadarıyla.
THUNDERBIRD 31.08.2010 23:33:13
android oyun ne açarmısınız biraz
rane555 30.08.2010 19:24:01
beyler bu oyunları nerden indiricez ben dha yeniyimde
Doppelgangbanger 28.08.2010 01:22:47
quote:

Orijinalden alıntı: xseaplus

Barkod okuyucu programını açıp o barkodun kamerada okutursan, doğrudan gidip programı indiriyor...

İyiymiş bu.
srdrltn 27.08.2010 23:39:36
Barkod okuyucu programını açıp o barkodun kamerada okutursan, doğrudan gidip programı indiriyor...
Doppelgangbanger 27.08.2010 19:31:51
Ekranda bulunan barkod ne kardeşim?
Chidori 27.08.2010 19:24:49
Glaksir güzelmiş.
LesEnfantsTerribles 24.08.2010 03:34:03
listemde cok güzel oyunlar var fakat markette bulunmayana veya barkodu olmayan oyunları şimdilik arka plana atmak zorunda kaldık :)

Herkese iyi forumlar

Kaan
kirmizibulten 23.08.2010 23:32:41
cook daha iyi oyunlar varken bu oyunlar biraz yavan kalmis bence.yine de tesekkurler.emegine saglik.
Vipracing 22.08.2010 18:51:29
Yine güzel bir çalışma emeğinize sağlık
THE SUBTİTLE 22.08.2010 17:13:04
güzeldi, elinize sağlık.
dr.Kaan 21.08.2010 11:59:39
quote:

Orijinalden alıntı: WarriorAngel

Ya benim iphone umda falling ball var daha akıcı, bu telefonda kasıyor..


Anladık IPhone'un var
WarriorAngel 21.08.2010 11:41:02
Ya benim iphone umda falling ball var daha akıcı, bu telefonda kasıyor..
Plunder 21.08.2010 11:29:54
Birinci oyunda iyi dayak yedi.
juu ichi ban tai taichou 21.08.2010 11:24:11
buyrun benim.
Tyson Granger 21.08.2010 11:20:46
Oyunlar baya güzel seçilmiş teşekkürler (:
turanhan 21.08.2010 01:16:14
htc wildfire için market olayı bi çözülsede biz de barkot ile kolayca oyunları indirebilsek. marketsiz android yıldızsız gece gibi
Master_Evil 20.08.2010 23:36:20
baby face perfect aldı
Brainy 20.08.2010 20:40:06
İnceleme İçin Teşekkürler.

Sinekli Oyun Alışkanlik Yapti Bende Başkasinda Yapan Varmi ?
cihangir151 20.08.2010 16:43:57
güzel olmuş teşekkürler.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla