TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27146 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
DH Özel: Intel entegre grafik birimsiz Core i5-3350P işlemcisini hazırlıyor Samsung'dan çift sim kart girişli akıllı telefon: Galaxy Ace Duos HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (49) YORUM YAZ

tarafından 24 Mayıs 2012, Perşembe 18:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Haftanın en iyi Android oyunları -34-
Uygulama Haber Video LesEnfantsTerribles 49 48710 00:06:00
Haftanın en iyi Android oyunlaeı progamımızın 34. bölümünde sizler için yine 5 yeni oyunu inceledik. Bu haftaki bölümümüzde Farm Invasion, SAS Zombie Assault 3, Flick Shoot, Tractor Farm Driver ve Tower N Trolls oyunları sizleri bekliyor.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
hugo__mboy 03.10.2012 14:20:33
quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

arkadaşlar merhaba. play storedan bile ufak oyunları yüklerken şu uyarıyı alıyorum. lütfen yardım edin. There was a problem extracting game data. please launch the app again to retry.

Sorunu bilmiyorum ancak hata mesajında şunu diyor; "Oyun datasını açarken bir sorun oluştu, lütfen uygulamayı yeniden başlatıp deneyin." Belki lokal hafızada yer kalmadığı için bu uyarıyı alıyor olabilirsiniz.

yer baya var üstad. yanlışlıkla bir kaç bişi silmiştim telefonun içini temizlerken. ondan kaynaklıdır ama ne sildiğimi de bilmiyorum malesef.

Kaynak dosyayı açmaya çalışan zip program dosyası bozulmuş olabilir belki.

ne yapacağız hocam :)
uisik34 03.10.2012 10:32:06
quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

arkadaşlar merhaba. play storedan bile ufak oyunları yüklerken şu uyarıyı alıyorum. lütfen yardım edin. There was a problem extracting game data. please launch the app again to retry.

Sorunu bilmiyorum ancak hata mesajında şunu diyor; "Oyun datasını açarken bir sorun oluştu, lütfen uygulamayı yeniden başlatıp deneyin." Belki lokal hafızada yer kalmadığı için bu uyarıyı alıyor olabilirsiniz.

yer baya var üstad. yanlışlıkla bir kaç bişi silmiştim telefonun içini temizlerken. ondan kaynaklıdır ama ne sildiğimi de bilmiyorum malesef.

Kaynak dosyayı açmaya çalışan zip program dosyası bozulmuş olabilir belki.
hugo__mboy 03.10.2012 07:41:15
quote:

Orijinalden alıntı: uisik34

quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

arkadaşlar merhaba. play storedan bile ufak oyunları yüklerken şu uyarıyı alıyorum. lütfen yardım edin. There was a problem extracting game data. please launch the app again to retry.

Sorunu bilmiyorum ancak hata mesajında şunu diyor; "Oyun datasını açarken bir sorun oluştu, lütfen uygulamayı yeniden başlatıp deneyin." Belki lokal hafızada yer kalmadığı için bu uyarıyı alıyor olabilirsiniz.

yer baya var üstad. yanlışlıkla bir kaç bişi silmiştim telefonun içini temizlerken. ondan kaynaklıdır ama ne sildiğimi de bilmiyorum malesef.
uisik34 02.10.2012 12:32:19
quote:

Orijinalden alıntı: hugo__mboy

arkadaşlar merhaba. play storedan bile ufak oyunları yüklerken şu uyarıyı alıyorum. lütfen yardım edin. There was a problem extracting game data. please launch the app again to retry.

Sorunu bilmiyorum ancak hata mesajında şunu diyor; "Oyun datasını açarken bir sorun oluştu, lütfen uygulamayı yeniden başlatıp deneyin." Belki lokal hafızada yer kalmadığı için bu uyarıyı alıyor olabilirsiniz.
hugo__mboy 02.10.2012 09:16:55
arkadaşlar merhaba. play storedan bile ufak oyunları yüklerken şu uyarıyı alıyorum. lütfen yardım edin. There was a problem extracting game data. please launch the app again to retry.
DH Misafiri 02.06.2012 20:07:51
5 oyun şart değil ki ya her hafta her hafta.. Yok zaten haftada adam gibi 5 tane farklı konsept oyun bile çıkmıyorken bu kadar zahmete girmenize gerek yok bence. Haftanın en iyi oyunu deyin, 1 tane tanıtın, güzel olsun, videoya bile gerek yok.
DH Misafiri 02.06.2012 20:07:51
Teşekkürler ama her hafta 5 tane oyun koymak için harcadığınız zamana yazık. 1-2 tane olsun adam gibi olsun yeter.. Hatta böyle videoya bile gerek yok. Yok zaten haftada 5 tane farklı konseptte adam gibi oyun çıkmıyor bile yani kasmanın bi manası yok. Pastadan bir dilim de biz alalım mantığıyla her oyun birbirinin taklidi olarak çıkar oldu zaten.
Burak1916 30.05.2012 17:52:54
inceleme yapılan telefon galaxy note mu?
kojiro 30.05.2012 13:20:56
Teşekkürler ama her hafta 5 oyun sayısına erişmek için belki sizin bile beğenmediğiniz oyunları toparlamanıza gerek yok bence. 1-2 tane oyun olsun gerçekten de güzel olsun, videoya harcadığınız emeğe değsin en azından. Bir de diğer arkadaşların dediği gibi haftalık videoyu en azından haftasında izleyebilsek daha iyi olabilir, video hatalı ama ilgilenen yok. Yükleyince bakmıyor musunuz hiç?
Patria o Muerte 29.05.2012 16:47:04
güzel bir inceleme olmuş. flick shoot güzel oyunmuş.
Mekolibs 27.05.2012 12:52:19
İnceleme icin tesekkurler
TeKNoYDN 27.05.2012 02:14:42
inceleme için tesekkürler
sticer12 27.05.2012 00:27:33
sanırım 4. oyun ile 1. oyunun barkodları karışmış bende öyle oldu
MrNobody 26.05.2012 13:32:39
Ücretli oyunlarda incelenirse super olur
Amedra 26.05.2012 09:16:37
Akıl var mantık var diğer konularda bile "video izlenmiyor" diye bir sürü kişi sorunlarını belirtti ancak kimse bu soruna adam gibi bir yanıt verip ilgilenmiyor. Burada görevini yapan bir yönetim var ise hangisi bu konuda ilgileniyorsa bölümünün değiştirilmesi daha iyi olacaktır çünkü bu konularda ne ilgileniyor ne de yardım konularındaki konularda cevap veriliyor.
haribo21 26.05.2012 09:05:34
galaxy ace ye olurmu ?
Mthan 26.05.2012 04:02:51
Hep aynı tür oyunlar.
badboy3304 25.05.2012 18:37:43
şu barkot nasıl kullanılıyor bunu biri acıklıyabilir mi?
med_cezir197 25.05.2012 10:50:12
Video izlenmiyor hata veriyor . Artık ne olur youtube a geçiş yapın . Hem sunucularınıza binen yükde azalır. Hem biz hemde siz rahat edersiniz reklamları youtube un flash oynatıcısını yüklemeden bir kaç saniye gösterirsiniz ardından otomatik youtube oynatıcısı açılır.

örnek>>> [link=http://www.filmifullizle.com/savas-ati-war-horse-2011-turkce-dublaj-izle.html]sadece örnek [/link]
omura_vs 25.05.2012 04:06:14
GİRİŞ SEVİYESİ AKKILI TELEFONLARIN DH VİDEOLARININ AÇILMADIĞI BİÇOK KİŞİ TARAFINDAN DİLE GETİRMİŞTİ VE SONUNDA ARTIK BU TELEFONLARDADA VİDEO İNCELEMELERİ EN SON EKLEDİĞİNİZ SEÇENEKLE AŞMIŞ OLDUK TÜM EMEĞİ GEÇENLERE SONSUZ TEŞŞEKKÜRLER
exoss 25.05.2012 02:23:43
hay ben bu videonun .. çalışmıyo gençler :S sebebi nedir ki acep ?
-mehmet- 25.05.2012 00:55:29
citi bi düzeltemedin şu siteyi...
Xenom 25.05.2012 00:13:32
Çok reklam olmaya başladı site :(
Espa 24.05.2012 23:08:12
O değilde Zombie oyunlarına karşı bir sempati var galiba her hafta Zombie oyunu var neredeyse
Dark Shade 24.05.2012 22:55:04
izlenmiyo
demo11 24.05.2012 22:24:58
Eee 1500 2000 TL verip de tablete ancak boyle oyunlara talim edersiniz xD hohahahahhh
hlldmr 24.05.2012 22:22:55
video hazırlamışsınız ama izleyemiyoruz ki, keşke oyun içi resimlerle falan anlatsaydınız
YGA 24.05.2012 22:20:38
Video acilmiyor.
yogitech 24.05.2012 21:40:05
Mobil de video açılmıyor, bilginize..
Espa 24.05.2012 21:25:11
Geleneksel başlığın adı ayın oyunları olsa daha gerçekçi olur.
ment877 24.05.2012 21:02:34
quote:

Orijinalden alıntı: ErdemZen

quote:

Orijinalden alıntı: AIainPROST incelenmesi gereken mass effect ve machinarium varken neler incelenmis enteresan.
Bildiğim kadarıyla Haftanın En İyi Android Oyunları programı sadece ücretsiz oyunları duyuruyor. Ben de saydıkların gibi daha kaliteli ve ücretli oyunların da duyurulmasını isterdim.



IOS'ta ücretli oyunları tanıtıp Android'te tanıtmıyorlarsa biraz saçma.
Eskiden olsa anlardım ancak nisandan sonra ücretli oyunlar satın alınabiliyor Google Play Türkiye'den.
DH Misafiri 24.05.2012 20:37:31
4. sıradaki oyunun qr kodu birinci sıradaki oyunun linkini içeriyor bilgilerinize
ErdemZen 24.05.2012 20:33:29
quote:

Orijinalden alıntı: AIainPROST

incelenmesi gereken mass effect ve machinarium varken neler incelenmis enteresan.


Bildiğim kadarıyla Haftanın En İyi Android Oyunları programı sadece ücretsiz oyunları duyuruyor. Ben de saydıkların gibi daha kaliteli ve ücretli oyunların da duyurulmasını isterdim.
Fx_57,5 24.05.2012 20:04:55
özellikle SAS Zombie Assault 3 çok iyi. bu seferki butun oyunlar süper teşekkürler(ayrıca ücretsiz ve giriş seviyesinde olan oyunlardan da tercih ettiğiniz için teşekkürler)
mami_24 24.05.2012 20:00:45
hepsini yükledim teşekkürler
emiLL 24.05.2012 19:55:33
incelenmesi gereken mass effect ve machinarium varken neler incelenmis enteresan.
Vash The Stampede 24.05.2012 19:51:22
quote:

Orijinalden alıntı: blizzard3

telefon oıyunları incelemesini hiç begenmiyorum solim izlemeye bile gerek duymuyorum nerde mass effect hani nerde machinarium

mass effect 3 incelendi zaten
ment877 24.05.2012 19:29:35
quote:

Orijinalden alıntı: blizzard3

telefon oıyunları incelemesini hiç begenmiyorum solim izlemeye bile gerek duymuyorum nerde mass effect hani nerde machinarium


Valla hocam bende beğenmedim açıkcası. Oyun mu çıkmıyor yoksa oyun mu bulamıyorlar anlamış değilim
canozcan94 24.05.2012 19:25:02
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

yine açılmıyor ayrıca videoya reklam niye koyarsınız


Reklamın neden konduğunun açıklaması daha önce defalarca yapıldı!!!
Dexter61 24.05.2012 19:19:21
Emeğe saygı ama oyunların hepsi kötü bana göre :)
blizzard3 24.05.2012 18:38:08
telefon oıyunları incelemesini hiç begenmiyorum solim izlemeye bile gerek duymuyorum nerde mass effect hani nerde machinarium
__BadblooD__ 24.05.2012 18:37:28
Mass effect çıktı ancak farm invasion gibi oyunlar 1. oluyor oyun ücretli ve korsan oyun da kullanmak istemiyorsunuz sanırım ama en azından videoda bahsedilmeli
alper3333 24.05.2012 18:25:14
http://mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=61229381 dan izleyin
-b0Ni 24.05.2012 18:24:41
yine açılmıyor ayrıca videoya reklam niye koyarsınız
_BEDIRHAN_ 24.05.2012 18:24:00
insan bir the sims ,modern combat,asphalt gibi oyunlarıda inceler :(
muhtaremmi35 24.05.2012 18:23:23
"Haftanın En İyi Android Oyunları" Serisi her ay yerine hey hafta çıksa daha uygun olurdu heralde:DDD :DDD
dolucana 24.05.2012 18:16:18
quote:

Orijinalden alıntı: mesona

"Video oynatıcı kaynağında bir problem oluştu ve yeniden başlatıldı" diye bir uyarı çıkıyor
edit: mobilden izlenebiliyor.

Aynı sorun bendede var tarayıcından kaynaklanıyordur diyo firefox ve chrome da denedim olmadı malesef.
mesona 24.05.2012 18:10:29
"Video oynatıcı kaynağında bir problem oluştu ve yeniden başlatıldı" diye bir uyarı çıkıyor
edit: mobilden izlenebiliyor.
FRIENDS 24.05.2012 18:07:22
İnceleme için teşekkürler
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla