TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27175 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
LG Prada 3.0 için Android 4.0 Ice Cream Sandwich Avrupa'da yayınlandı Pioneer, dünyanın en küçük harici Blu-ray yazıcısı BDR-XD04'ü lanse etti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (91) YORUM YAZ

tarafından 4 Temmuz 2012, Çarşamba 20:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S II için Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich güncellemesi internete sızdı
Ekspres Haber Bilal Akgündüz
91

Samsung'un 2011 yılı amiral gemisi GT-I9100 Galaxy S II için Android Ice Cream Sandwich'in en güncel sürümünü taşıyan yazılım internete sızdı. Güney Koreli üreticinin cihazları için gayri resmi yazılım dağıtımı gerçekleştiren Sammobile, birkaç aydır beklenen yeni versiyonu takipçileriyle buluşturdu.

28 Haziran tarihli Firmware, Android 4.0.4 işletim sistemi versiyonu ve I9100XXLQ5 yapı numarasına sahip. Resmi Samsung yazılımı olduğunun altı çizilmiş ve denemek isteyen kullanıcılar için gerekli indirme bağlantıları paylaşılmış. 
 
Android 4.0.3'teki güç yönetimiyle ilgili problemlerin giderildiği son sürümü I9100 model numaralı Galaxy S2 akıllı telefonunuza yüklemek istiyorsanız buradan yazılım dosyasını indirebilirsiniz. Yükleme işlemini Odin programıyla yapmalısınız.
 
Önümüzdeki haftalarda cihazınıza OTA olarak ya da Samsung'un resmi Kies yardımcı programı aracılığıyla ulaşması beklenen Android 4.0.4 ICS güncellemesi, mevcut yazılımdaki sorunların büyük çoğuluğuna çözüm getirecek. Eğer istenilen verimi alamazsanız cihazınızı fabrika ayarlarına alın.
 
Samsung'un yakında açıklaması beklenen Android 4.1 Jelly Bean güncelleme takvimi, muhtemelen Galaxy S2'yi de kapsayacak. Bu yüzden 4.0.4 sürümlü yeni yazılımların geliştirilmeyecektir. Halihazırda Jelly Bean üzerinde çalışma yapmakta olan tecrübeli üreticinin kullanıcılarını uzun süre bekletmemesini umuyoruz.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 6.9.2013 13:01:51
merhaba samsung galaxy tab 2 10.1 tabletim var odin modu geldi ama cıkamıyorum ne yapmalıyım
DH Misafiri 1.12.2012 23:44:57
4.0.4 bu değil 4.1.1 bu hiç değil 4.1.2 de değil siz beni anlamıyorsunuz ben daha farklı birşey istiyorum 2.3.5 işte buuuuu...
ALBAY 18.11.2012 23:23:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Samsung resmen onayladi Android 4.1.1 s2 e geliyor gelecek ay sonunda......





Saygilat

411 değil 412 geliyor direk
nohackmove 18.11.2012 21:23:18
arkadaşlar geçen hafta samsung beşiktaş servisine bıraktım telefonu ve sağolsunlar 4.0.4 yüklemişler şarjı fena değil şuan.

arkadaşın telefonu kiesten güncellemeyi denedik 4.0.3 en güncel olarak görünüyor. acaba avcılar samsung servisine götürsek arkadaşada 4.0.4 atarlar mı?
qfer 9.11.2012 22:21:34
merhaba arkadaşlar benm s2 4.0.3 sürümünde kaldı okuduğum kadarıyla 4.0.4 I9100XXLQ5 yapı no lulara geliyormus benim yapı no farklı nasıl alıcam güncellemeyi
DH Misafiri 2.11.2012 20:25:20
Kardeş bunu yükleyince 16 gb olan hafızamı 8 gb olarak görmeye başladı cihazım. Buna bir çözüm veya açıklama getirebilir misiniz. Ayrıca farklı bir rom kurdum yine 8 gb olarak görmeye devam etti telefon. Gitti mi yani 8 gb hafıza.
DH Misafiri 15.10.2012 13:54:34
arkadaşlar ben galaxy s2 tmobile kullanıcısıyım acaba bu güncellmeyi yüklersem bi sorun olurmu yardımlarınızı bekliyorum...
DH Misafiri 5.10.2012 01:22:59
Samsung resmen onayladi Android 4.1.1 s2 e geliyor gelecek ay sonunda......





Saygilat
DH Misafiri 3.10.2012 15:01:24
ithalatçı firma dağıtmıyor arkadaşlar samsung servis 40 TL ücretle yapıyor ben şikayet ettim sikayet maili atıyorum ama dönüş yapmıyorlar.
BATYUS 23.9.2012 15:00:32
eylülde bitti ekime geldik ve hala 4.0.4 yok
DH Misafiri 15.9.2012 13:52:48
arkadaşlar yuklardaki guncelleştirme işlemini için teşekkür ederim
bi rcam olacak
indirdiğim 387 mb lık guncelleştirme nasıl yuklenır
onu yazabilirmisiniz
aksu1982 31.8.2012 16:56:57
Anlaşılan kasımda gelecek deniyor 4.1
Eylülde de 4.0.4 verilecekmiş

ve bunlar OTA yoluyla verilecek.


ALBAY 31.8.2012 15:53:40
4.0.4 gelmeyebilir çokta önemli değil zaten.ama jb kesin gelecek.
enkog 31.8.2012 15:13:20
S2 muhteşem bir telefondur, 20-30milyonu kullanıcıyı görmezden gelemezler rahat olun elbette gelecektir.
aksu1982 31.8.2012 15:07:49
vERECEKLERİ YOK JELLY BEAN İÇİN ADAMLAR S2 Yİ KAALE BİLE ALMIYORLAR DÜN TWİTTERDA Kİ TWEETTE

NOTE 2,S3 VE GALAXY TAB İÇİN GELECEĞİ YAZMIŞTI AMA S2 YOKTU
20 milyon satmış bir telefon ama unutuldu
Samsungun Desteği bu kadar elimde ki s2 yi satıp hTc Alıcam

cansut37 31.8.2012 11:54:09
merhaba samsung s2 wifi den gördüğü halde sürekli tarayıp buluyor ve devre dışı diyor ve girmiyor. bunu sadece bir yerde yapıyor.ne yapmam gerekli
Fatihcalips 28.8.2012 17:19:39
Arkadaşlar iyi günler benim galaxy s2'im var. 4.0.4 güncellemesini türiyeye geleceği yok *#272*imei# yaptıgımda xef yazısı çıkıyor yani ürün fransa (öle düşündüm) kiese bağladıgımda son sürüm diyor ürün fransa çıkışlı ise nasıl son sürüm gösteriyor ?bildigim kadarıyla 4.0.4 fransada çıktı ...cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ..
BATYUS 23.8.2012 00:29:47
nerde kaldı türkiye versiyonu :s unuttular bence ...
Anar2627 22.8.2012 19:29:49
quote:

Orijinalden alıntı: cumur

quote:

Orijinalden alıntı: Anar2627 Merhaba Arkadaşlar ben burda söylediyiniz gibi yaptım Odin programı ile günceledim şimdide telefonu samsung kies programı ile gucelleyemiyorum bunu nasıl esgisi gibi yapa bilirim yani Kies ile guncelleme yapa bileyim diye ? lütfen Bilgisi olan arkadaşlar yardım etsin önceden teşekkürler.
yine türkiye kies sürümü gelince odinle yükleyebilirsiniz sammobile.com a da düşeceği için ordan indirip odinle telefona tarsanız kiesle yüklemenizden bi farkı olmaz


peki şunu eskisi gibi yapmanın yolu yokmu ?
cumur 22.8.2012 17:31:05
quote:

Orijinalden alıntı: Anar2627

Merhaba Arkadaşlar ben burda söylediyiniz gibi yaptım Odin programı ile günceledim şimdide telefonu samsung kies programı ile gucelleyemiyorum bunu nasıl esgisi gibi yapa bilirim yani Kies ile guncelleme yapa bileyim diye ? lütfen Bilgisi olan arkadaşlar yardım etsin önceden teşekkürler.

yine türkiye kies sürümü gelince odinle yükleyebilirsiniz sammobile.com a da düşeceği için ordan indirip odinle telefona tarsanız kiesle yüklemenizden bi farkı olmaz
Anar2627 22.8.2012 17:20:29
Merhaba Arkadaşlar ben burda söylediyiniz gibi yaptım Odin programı ile günceledim şimdide telefonu samsung kies programı ile gucelleyemiyorum bunu nasıl esgisi gibi yapa bilirim yani Kies ile guncelleme yapa bileyim diye ? lütfen Bilgisi olan arkadaşlar yardım etsin önceden teşekkürler.
ALBAY 17.8.2012 11:39:57
quote:

Orijinalden alıntı: cumur

quote:

Orijinalden alıntı: Bartenstein

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak



quote:

Orijinalden alıntı: mebrar
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.
Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?
Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek




Sağlam yer diye tabirin Larry Page veya Sergey Brin ile Hangout üzerinden görüşüyorsunuz sanırım :)



geleceği onaylandı şimdi nediyor o sağlam kaynakların ?

Bizim millet sallamaya bayılır.Onu yazan arkadaş kör olmuş zaten
cumur 17.8.2012 11:36:38
quote:

Orijinalden alıntı: Bartenstein

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak



quote:

Orijinalden alıntı: mebrar
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.
Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?
Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek




Sağlam yer diye tabirin Larry Page veya Sergey Brin ile Hangout üzerinden görüşüyorsunuz sanırım :)



geleceği onaylandı şimdi nediyor o sağlam kaynakların ?
Bartenstein 17.8.2012 11:17:30
Kies kullanmadım Odin ile netten indirdiğim dosyaları kullandım.

[link]http://imageshack.us/photo/my-images/685/screenshot2012081711210.png/[/link]
lazloo 15.8.2012 11:56:14
quote:

Orijinalden alıntı: Bartenstein

Bu gece itibari ile 4.0.4 e geçiş yaptım. Soran arkadaş için yazıyorum, wipe işlemlerinizi önceden yapmanız gerekmektedir. Kısacası performans açısından çok fark göremedim lakin hız konusunda artış izlenimlerim oldu. Kilit ekranında yine algılamama sözkonusu bunun önüne çeşitli uygulamalarla geçmek mümkün. Isınma sorunu olan arkadaşlar ise bu güncelleme ile biraz rahatlayacaklar. Telefonu wifi ile epey kastırdım online oyun, download vs. ısınma yarı yarıyadan da az şimdilik bu kadar inceleyebildim. Herşey gönlünüzce olsun. JB S2 ye gelmeyecek diyen sağlam kaynaklardan ilham alan arkadaşım sadece şunu söylemek isterim sana Bekle görürsün. :)

Kies ile mi geçtiniz?
Bartenstein 15.8.2012 09:16:39
Bu gece itibari ile 4.0.4 e geçiş yaptım. Soran arkadaş için yazıyorum, wipe işlemlerinizi önceden yapmanız gerekmektedir. Kısacası performans açısından çok fark göremedim lakin hız konusunda artış izlenimlerim oldu. Kilit ekranında yine algılamama sözkonusu bunun önüne çeşitli uygulamalarla geçmek mümkün. Isınma sorunu olan arkadaşlar ise bu güncelleme ile biraz rahatlayacaklar. Telefonu wifi ile epey kastırdım online oyun, download vs. ısınma yarı yarıyadan da az şimdilik bu kadar inceleyebildim. Herşey gönlünüzce olsun. JB S2 ye gelmeyecek diyen sağlam kaynaklardan ilham alan arkadaşım sadece şunu söylemek isterim sana Bekle görürsün. :)
Bartenstein 15.8.2012 09:10:45
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak



quote:

Orijinalden alıntı: mebrar
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.
Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?
Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek




Sağlam yer diye tabirin Larry Page veya Sergey Brin ile Hangout üzerinden görüşüyorsunuz sanırım :)
BurakYuvruk 11.8.2012 18:06:05
Wipe işlemlerini yüklemeden önce mi sonra mı yapmalımıyım yoksa hiç mi yapmıyım. 4.0.4 de sorun çıkartıyormuş wipe yapmak ?
DH Misafiri 8.7.2012 01:36:48
S2 kullanıcısıyım 4.0.4 s2 için son güncelleme olur diye tahmin ediyorum zira 4.0.3 güncellemesini düzgün yükleyebilenler için cihaz oldukca stabil işliyor sıkıntı yok ancak geride kalan küçük problemleri için 4.0.4 çıkarılıyor ve bu son güncellemeyle s2 olgunluğa ulaşacak. adamlar önce cihaz çıkarıyor sonra yazılım desteği geliyor nedeni android piyasası çok hızlı ancak yetişebiliyorlar, uzun lafın kısası bir iki sene daha en iyilerin bir alt modeli fiyat farkı performans kalite olarak s2 en iyi telefon olarak kalır derim 2000mah pille hem estetik bozulmadan hemde uzun süre rahatca kullanım + 4.0.4 gelince de benim gibi titiz kullanıcılar için kıl tüyde ortadan kalkacak. neden HTC almam çünkü pil değişimi için iphonedaki gibi servise gitmek gerek uğraşmam niye servise vereyim ki akıl işi değil güncelleme içinde vermem. LG kullanmadım arkadasımda 3D olanı var çok anlamsız görünüyodu ve kaba. HUAWEİ de modem markasıdır arkadaşlar:)) yapmayın Allah aşkına:)) Şu an telefon alacak olsam yine s2 alır 2000mah pil takar 4.0.4ü yükler kullanırım s3ün gözle görülür tek farkı kredi kartı olarak kullanılabilmesidir. 600tl fark eder mi siz kendinize sorun.. + bu özellik bizim bankalarda şu an yok;) + yazılımsal eksikleri daha bir süre devam edebilir s2deki gibi...
DH Misafiri 6.7.2012 22:17:23
Galaxy Nexus yakjuxw bu sabah 4.0.4 oldu
mebrar 5.7.2012 23:56:11
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek

Sağlam bilgi derken abi? Lütfen biraz daha bilgi verebilir misin?


S 2 hakkında bukadar bilgiye sahibim. iPhone a gelince. Yaz sonu sonbahar başı tanıtılacak kesin tarih daha belli değil. İsmi hala kesinleşmedi 2 isim üzerinde duruluyor (New iPhone ve iPhone 5). Bunların dışında iPhone LTE olarak da gelebilir ama düşük bir ihtimal.

Aslında Samsung'un yazılım desteği politikasına baktğımızda, 4.1'in gelmesini beklemek, mucizeden farksız olur.

iPhone konusunda, tarih meselesi hiçbir zaman kesin olamaz zaten son haftaya kadar dahi değişebilir. Aksiliktir yani. Olur. İsimde ise 6.nesil iPhone'a herkesin tabir ettiği gibi iPhone 5 ismini koyacak kadar aptal bir firma değil Apple. Siz güncelleme konusunda ne kadar eminseniz, ben de 6.nesil iPhone'un adının sadece "iPhone" olacağından eminim
bayraak 5.7.2012 21:25:25
quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek

Sağlam bilgi derken abi? Lütfen biraz daha bilgi verebilir misin?


S 2 hakkında bukadar bilgiye sahibim. iPhone a gelince. Yaz sonu sonbahar başı tanıtılacak kesin tarih daha belli değil. İsmi hala kesinleşmedi 2 isim üzerinde duruluyor (New iPhone ve iPhone 5). Bunların dışında iPhone LTE olarak da gelebilir ama düşük bir ihtimal.
mebrar 5.7.2012 20:50:58
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek

Sağlam bilgi derken abi? Lütfen biraz daha bilgi verebilir misin?
General. 5.7.2012 19:39:08
quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.
Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?


sen 4.0.4 kullan şükret
blizzard3 5.7.2012 19:21:52
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



şimdi bu sitenin tüm yazarlarına ve okuyucularına soruyorum mağlum s3 çıktı ve beklediğimiz gibi Cortex A15 işlemcili gelmedi. Sorum şuki önünüzde bir masa ve masanın üzerinde 4 adet telefon1.Samsung Galaxy S32.HTC One X3.LG Optimus 4X HD4.Huawei Ascend D quad XLve size denildiki birini al cebine koy diğerlerini masada bırak git.Hangisini hangi sebepten dolayı cebinize koyardınız masada hangi 3 telefonu bırakıp giderdiniz.Yorumlayan yazar arkadaşlara ve ziyaretci arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


hiç dusunmeden s3 alıp giderdim hız konusunda hepsine cakıyor cunku
eng304 5.7.2012 19:16:58
Şu varki JB Galaxy S2'ye gelmezse yazılım desteği konusunda samsungu öven ağır fanboydur :D

(Galaxy S2 kulllanıyorum)
bayraak 5.7.2012 18:46:20
quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek
EscapeSouL 5.7.2012 18:20:13
quote:

Orijinalden alıntı: sahip80

4.0.4 indirdim fakat 4 adet dosya var nasıl yüklenecek bilen varise bana tarif edebilirmi. teşekkürler. 1=GT-I9100-MULTI-CSC-OXALQ5.tar.md5 2=I9100_CODE_I9100XXLQ5_CL753921_REV02_user_low_ship.tar.md5 3=MODEM_I9100XXLQ5_REV_02_CL1165929.tar.md5 4=u1_02_20120326_emmc_EXT4_8GB.pit
3lü dosya olarak yükleniyo http://yesilcin.com/odin+ile+yazilimfirmware+guncelleme+nasil+yapilir-t707.0.html burda detaylı anlatımı var
sahip80 5.7.2012 16:04:18
4.0.4 indirdim fakat 4 adet dosya var nasıl yüklenecek bilen varise bana tarif edebilirmi.
teşekkürler.
1=GT-I9100-MULTI-CSC-OXALQ5.tar.md5
2=I9100_CODE_I9100XXLQ5_CL753921_REV02_user_low_ship.tar.md5
3=MODEM_I9100XXLQ5_REV_02_CL1165929.tar.md5
4=u1_02_20120326_emmc_EXT4_8GB.pit
mebrar 5.7.2012 13:56:35
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?
wustti 5.7.2012 13:27:27
androidin mi var derdin var :) windows un ios un gözünü seveyim. adamlar sırf ios a cevap verebilmek için hantal olan android e sarıldılar donanımı dayadılar ilk önce hesaplar tuttu ama şimdi eski cihazlara güncelleme vermiyorlar çünkü yenisi satılmaz ama hepsininde donanımı iyi. donanım yetersiz de diyemiyorlar 2000tl (ve ikinci eline bile şu anda 1500tl ) verdiğin cihazla şey gibi kalıyorsun piyasada :)
Bukalemun 5.7.2012 13:26:14
quote:

Orijinalden alıntı: Umutcan

S2 gibi yüksek donanımlı ve 1gb ramli bir cihaza jelly bean gelmezse zaten o zaman garip olur.

Android in büyük problem ve satın alırken en büyük handikapıda bu sanırım ;

1: Rom - Ram ihtiyacı

2: yüksek donanımdan , alıcının yüksek beklentisi olması

3: firmanın kar politikaları ve ısrarla yeni dizayn + model ismi düşünmeleri


JB için nasıl bir alt yapı bekliyorlar bilmiyorum ama ÜRETİCİ firması bile bu kadar bekletip zaten 4.0 ı kaçırdık biz JB ile S2 i destekleyeceğiz demesi bile büyük bir yüzsüzlük.

HTC desire c yi özellikle incelemenizi öneririm ( ki HTC de 2012 ortasında 4.0 vereceği cihazları açıkladı )

NFC - BLUETOOTH 4.0 - SENSE 4.0 - BEST AUDİO - ICS 4.0
klongs 5.7.2012 13:21:12
galaxy s 2.1 ile çıktı 2.2 ve 2.3 gibi 2 büyük güncelleme aldı s2 ilk büyük güncellemesini aldı 2. büyük güncellemede samsung hemen yan çizmez
Bukalemun 5.7.2012 13:20:22
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S e Android 5 kursan ne olacak :D

peki 1600 tl verdiğin cihaza karşı benim 1000 tl verdiğim cihazla bir aydır kullanmam sana hiç koydumu acaba gocunmanız ondan olmasın

@ wb101 sana katılıyorum.

hatta SE ARC ine dizayn + ağırlık olarakta başarılı ve tek çekirdek / 512mb ramli bir cihaz. ben genel anlamda başarılı buluyorum. ( ön kamera yok sadece )

Ayrıca SE ARC S e bence 8mp kameraya yakışır ( 25fsp) 1080p video çekimde artık gelmeli.


NOT: Paralel ithalat TR cihazlar , 799 - 899 TL sanırım sanal ortamda
mesutismail 5.7.2012 13:06:03
haber için teşekkürler Bilal bey .samsung sonunda güncellemeyi yayınladı .umarım aklını başına alır ve en azından 1 yıl daha günceller.
4.1 için vaulepack olabileceği konuşuluyor. bu bizim gibi bir telefona ortalama 1500 tl veren android severler için oldukça üzücü :(
mesutismail 5.7.2012 13:04:20
yorumu 2 kere yollamışım özür diliyorum . site galiba çok yoğun :)
sadrazam18 5.7.2012 12:57:36
kullanan arkadaşlar varmı ki? performans pil tüketimi filan nasıl?
Nightmare70 5.7.2012 12:54:04
4.0.3 ile quadrant'tan 4000 civarı alıyordum şimdi 4.0.4 ile 3000 civarı almaya başladı batarya iyileştirmesi kısmında heralde işlemciye giden gücü biraz düşürmüşler sanırsam veya gpu'ya giden gücü
Umutcan 5.7.2012 10:59:07
S2 gibi yüksek donanımlı ve 1gb ramli bir cihaza jelly bean gelmezse zaten o zaman garip olur.
4mylove 5.7.2012 10:44:24
o kadar cok rom var ki hiç heyecanlandırmiyor bu haberler beni bon burger dondurma felan ama her yeni romda yeni telefon almış gibi oluyorum mesaj iletilmistir umarım
tarkowskitat 5.7.2012 10:30:40
Yan çizmezse Tüketici gözünde değeri artar hemde cihaz hala satın alınabilirliğini korur.
General. 5.7.2012 10:00:52
quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S e Android 5 kursan ne olacak :D

peki 1600 tl verdiğin cihaza karşı benim 1000 tl verdiğim cihazla bir aydır kullanmam sana hiç koydumu acaba gocunmanız ondan olmasın
-Ege 5.7.2012 09:57:48
quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

Blokladım seni dostum

ee ne yapayım şimdi blokladıysan yargıtaya temyize mi gideyim
Ben Ice Cream Sandwich e format attım pembe panterin kullandığı Umburger işletim sistemini kurdum çok daha hızlı tavsiye ederim

Çok fena sövdüm.
General. 5.7.2012 09:55:57
quote:

Orijinalden alıntı: Yetkili Bir Abi

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S ile resmi güncellemeyi kullansan ne olur kullanmasan ne olur...


pardon S2 yle yapıp ARC S le yapamadığın ne açıklarmısın zeki çocuk
Normandia_06 5.7.2012 09:35:36
quote:

Orijinalden alıntı: 4mylove


quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

gülün adam espiri yaptı

Asıl espri sonraki mesajımda :D
4mylove 5.7.2012 09:20:15
quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

gülün adam espiri yaptı
onurozka 5.7.2012 08:04:15
quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux



JB geliyorsa bu cihaz Samsungun şuana dek en önem verdiği cihaz olacak çoğu cihazı sanki sokağa atar gibi satıp desteği kesiyordu. Ayrıca cihazın hem 0 hem 2. el de değerini arttırmasada sabit tutacak bir eylem. Gerçi ihtimal üzerine konuşuyoruz Samsung her an yan çizebilir dikkat etmek gerek. Yan çizmezse Tüketici gözünde değeri artar hemde cihaz hala satın alınabilirliğini korur.




Galaxy S' e ıcs vermiyerek büyük yan çizdi zaten.artık o hakkını kullandı. S3 almak istiyorum ama bakın 4.1 çıkacak 1 hafta sonra nexus' lar alacak S3 için taaa en az 4-5 ay sonra çıkaracaklar. onun için nexus daha cazip geliyor açıkçası.
armanatilgan 5.7.2012 03:00:09
quote:

Orijinalden alıntı: Brky

quote:

Orijinalden alıntı: armanatilganrootlu telefona yuklersem sorun olur mu
Hard reset yapıp temiz bir kurulum yapabilirsin


biraz açıklayabilir misin