TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24658 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
LG Prada 3.0 için Android 4.0 Ice Cream Sandwich Avrupa'da yayınlandı Pioneer, dünyanın en küçük harici Blu-ray yazıcısı BDR-XD04'ü lanse etti HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (91) YORUM YAZ

tarafından 4 Temmuz 2012, Çarşamba 20:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S II için Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich güncellemesi internete sızdı
Ekspres Haber Bilal Akgündüz
91

Samsung'un 2011 yılı amiral gemisi GT-I9100 Galaxy S II için Android Ice Cream Sandwich'in en güncel sürümünü taşıyan yazılım internete sızdı. Güney Koreli üreticinin cihazları için gayri resmi yazılım dağıtımı gerçekleştiren Sammobile, birkaç aydır beklenen yeni versiyonu takipçileriyle buluşturdu.

28 Haziran tarihli Firmware, Android 4.0.4 işletim sistemi versiyonu ve I9100XXLQ5 yapı numarasına sahip. Resmi Samsung yazılımı olduğunun altı çizilmiş ve denemek isteyen kullanıcılar için gerekli indirme bağlantıları paylaşılmış. 
 
Android 4.0.3'teki güç yönetimiyle ilgili problemlerin giderildiği son sürümü I9100 model numaralı Galaxy S2 akıllı telefonunuza yüklemek istiyorsanız buradan yazılım dosyasını indirebilirsiniz. Yükleme işlemini Odin programıyla yapmalısınız.
 
Önümüzdeki haftalarda cihazınıza OTA olarak ya da Samsung'un resmi Kies yardımcı programı aracılığıyla ulaşması beklenen Android 4.0.4 ICS güncellemesi, mevcut yazılımdaki sorunların büyük çoğuluğuna çözüm getirecek. Eğer istenilen verimi alamazsanız cihazınızı fabrika ayarlarına alın.
 
Samsung'un yakında açıklaması beklenen Android 4.1 Jelly Bean güncelleme takvimi, muhtemelen Galaxy S2'yi de kapsayacak. Bu yüzden 4.0.4 sürümlü yeni yazılımların geliştirilmeyecektir. Halihazırda Jelly Bean üzerinde çalışma yapmakta olan tecrübeli üreticinin kullanıcılarını uzun süre bekletmemesini umuyoruz.
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
4mylove 05.07.2012 09:20:15
gülün adam espiri yaptı
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
blizzard3 04.07.2012 20:35:45
bu haber cok iyi oldu jely bean geliyorsa cok iyi bence +1
General. 04.07.2012 20:36:35
SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum -4
.mert 04.07.2012 20:37:52
quote:

Orijinalden alıntı: web101

SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum


Arc S ile resmi güncellemeyi kullansan ne olur kullanmasan ne olur...
+1
General. 04.07.2012 20:40:48
quote:

Orijinalden alıntı: Yetkili Bir Abi

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S ile resmi güncellemeyi kullansan ne olur kullanmasan ne olur...


niye öyle dedin şimdi karizmayı çizdin
+2
dost1984 04.07.2012 20:52:46
adam sanki ilk 4.0 ı S.E almış gibi yazmış vahhh vahhh. -2
Brky 04.07.2012 20:54:20
Bu beta mı ? 0
.mert 04.07.2012 20:56:05
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: Yetkili Bir Abi
quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S ile resmi güncellemeyi kullansan ne olur kullanmasan ne olur...
niye öyle dedin şimdi karizmayı çizdin


cihazının alması gereken bir güncellemeyi alması karizma mı oluyor?
-2
mbugra19 04.07.2012 21:03:20
Note için ne zaman gelecek 4.04?
bilginiz var mı?
0
armanatilgan 04.07.2012 21:17:32
rootlu telefona yuklersem sorun olur mu 0
Brky 04.07.2012 21:22:08
quote:

Orijinalden alıntı: armanatilgan

rootlu telefona yuklersem sorun olur mu


Hard reset yapıp temiz bir kurulum yapabilirsin
0
bayraak 04.07.2012 21:25:48
Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın. -18
Bilal Akgündüz 04.07.2012 21:25:50
quote:

Orijinalden alıntı: Brky

Bu beta mı ?


Resmi yazılım, muhtemelen dağıtılacak olan da bu. Belki bir düzenleme daha alır.
0
Bilal Akgündüz 04.07.2012 21:27:20
quote:

Orijinalden alıntı: mbugra19

Note için ne zaman gelecek 4.04?bilginiz var mı?


Belki gelir, eğer Jelly Bean söz verildiği gibi hızlı dağıtılmaya başlarsa direk android 4.1 de gelebilir.
+1
G@KGoŞ 04.07.2012 21:36:55
peki galaxy note için bi gelişme yokmu ics 4.0.4 yada jelly bean gibi yeni bir güncelleme haberi...? 0
Nightmare70 04.07.2012 21:58:29
Hemen indirip kuracam deneyimlerimi paylaşırım.Bende 2000'lik batarya var pek sıkıntı olmuyor pil konusu ama olsun :)) -1
G@KGoŞ 04.07.2012 22:16:56
quote:

Orijinalden alıntı: By_CemiL



peki galaxy note için bi gelişme yokmu ics 4.0.4 yada jelly bean gibi yeni bir güncelleme haberi...?




sorumun cevabı bir üst mesajdaymış :))
0
DH Misafiri 04.07.2012 22:23:52
şimdi bu sitenin tüm yazarlarına ve okuyucularına soruyorum mağlum s3 çıktı ve beklediğimiz gibi Cortex A15 işlemcili gelmedi. Sorum şuki önünüzde bir masa ve masanın üzerinde 4 adet telefon
1.Samsung Galaxy S3
2.HTC One X
3.LG Optimus 4X HD
4.Huawei Ascend D quad XL
ve size denildiki birini al cebine koy diğerlerini masada bırak git.Hangisini hangi sebepten dolayı cebinize koyardınız masada hangi 3 telefonu bırakıp giderdiniz.Yorumlayan yazar arkadaşlara ve ziyaretci arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
-6
mbugra19 04.07.2012 22:29:40
s3 a15 ile gelmedi ama yine de en sağlam donanım s3'de var...
ben şahsen s3'ü seçerdim...kullanılan ekranın hem kaliteli olması hem de pili verimli kullanması,kaynak kodlarının internette yayınlanması sebebiyle belki de bugüne kadar görülmemiş bir güncelleme desteği alacak olması,güçlü donanımı ve kamerası benim tercih sebebim olurdu...
0
Bilal Akgündüz 04.07.2012 22:44:09
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

şimdi bu sitenin tüm yazarlarına ve okuyucularına soruyorum mağlum s3 çıktı ve beklediğimiz gibi Cortex A15 işlemcili gelmedi. Sorum şuki önünüzde bir masa ve masanın üzerinde 4 adet telefon1.Samsung Galaxy S32.HTC One X3.LG Optimus 4X HD4.Huawei Ascend D quad XLve size denildiki birini al cebine koy diğerlerini masada bırak git.Hangisini hangi sebepten dolayı cebinize koyardınız masada hangi 3 telefonu bırakıp giderdiniz.Yorumlayan yazar arkadaşlara ve ziyaretci arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


Cihazların hepsi piyasaya sürülmedi. Eğer Huawei Ascend D quad XL olsaydı alırdım. Çünkü yeni bir çipsetle geliyor. Ben yeni teknoloji için cihaz alırım, içlerinden sadece o beni cezbeder hem fiyatıyla hem teknolojisiyle. Fakat Ascend D quad XL, anca sonbaharda gelir. Bu yüzden o döneme kadar beklersiniz. Tabi beklemişken bir Galaxy Note 2'yi, HTC'nin telefon-tablet melezi cihazını, yeni Nexus akıllı telefonları görmemek olmaz. Benim düşüncem budur, Cortex-A15'i istiyorsanız şuan için beklemek en mantıklısı.
+2
drserk 04.07.2012 22:53:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

şimdi bu sitenin tüm yazarlarına ve okuyucularına soruyorum mağlum s3 çıktı ve beklediğimiz gibi Cortex A15 işlemcili gelmedi. Sorum şuki önünüzde bir masa ve masanın üzerinde 4 adet telefon1.Samsung Galaxy S32.HTC One X3.LG Optimus 4X HD4.Huawei Ascend D quad XLve size denildiki birini al cebine koy diğerlerini masada bırak git.Hangisini hangi sebepten dolayı cebinize koyardınız masada hangi 3 telefonu bırakıp giderdiniz.Yorumlayan yazar arkadaşlara ve ziyaretci arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

teknoloji gelişsin tabi buna karşı değilim. ama bunların hiçbirini de almazdım. daha ilk çıkan modellerin bile kullanamadığı bir teknolojik gelişim olmamışken çok ihtiyaç varmış gibi lanse edilmesi sadece firmaların cebimizdeki paraya göz dikmesinden farklı bir durum değil. 4çekirdekli telefon, yazılımsal yenilikler tabi ki önemli ama bu gelişime ayak uyduracak destek çıkacak mobil platformların gelişimi söz konusu değil. yani cihazı çıkart ama kullanılacak platform eksik. bir de yeni yazılım yap sonra bu yazılımı kusursuz gibi göster ama kusurlu çıkınca da daha bu ilk hali, yeni güncelleme ile düzelecek diye de insanları kandırma politikası. madem öyle ilk hali biliyordun düzeltip sat...neyse tecrübe de aklı kullanmayı öğreten bir hocadır (sözlerim umarım kişisel algılanmaz tam tersine bu firmalaradır)
+2
Dexter61 04.07.2012 22:58:07
quote:

Orijinalden alıntı: web101

SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum


Arc S e Android 5 kursan ne olacak :D
-2
X-FI 04.07.2012 23:17:57
oha bu XDA de hi çmi hiç beklenmiyordu hatta 4.0.4 S2 için hayatta gelmez falan diyorlardı direkt 4.1 e geçirirler diyorlardı... ilginç +1
Dark Shade 04.07.2012 23:38:53
jelly bean de gelirse galaxy s2 ye süper olur işte.. samsung a güvenim artar... +1
Pardus Linux 04.07.2012 23:39:33
JB geliyorsa bu cihaz Samsung'un şuana dek en önem verdiği cihaz olacak çoğu cihazı sanki sokağa atar gibi satıp desteği kesiyordu. Ayrıca cihazın hem 0 hem 2. el de değerini arttırmasada sabit tutacak bir eylem. Gerçi ihtimal üzerine konuşuyoruz Samsung her an yan çizebilir dikkat etmek gerek. Yan çizmezse Tüketici gözünde değeri artar hemde cihaz hala satın alınabilirliğini korur. 0
Bukalemun 04.07.2012 23:58:25
3.0 - 4.0 derken kullanıcı her zaman DONANIM ÜRETİCİSİNİN karşısında " sıfır " aldığı ile kalıyor , Gol ve top yinede kale de olmuş !!! Geçmiş olsun şimdi de performans / stabilite / daha iyi destek için 4.1 i bekleyin diyecekler . . . . S2 sahipleri için sevindirici olabilir ancak bugün cihazların % 60 / 70 i ICS 4.0 için büyük heyecanla beklemede ve bir çok sorun KULAK ARKASI yapılmakta para kazanmak amaçlı ürün çıkartan üreticilerin tuzağına düşmüş. S2 nin TR fiyatına bakında BİZ GÜNCELLEME haketmiyoruz diyin bakalım ne olacak !!! ıcs - jb gelecek destek verilecek diye 1.500TL verip övünüyoruz SAMSUNG ile. sonrada 999 tl olan tek çekirdek 512mb ramli SE ARC ye taş atıyoruz!!! +1
Bukalemun 05.07.2012 00:06:40
S2 ve muadili bir kaç piyasa ürününe JB için destek verilecek derken ( bir taraftan ) dh forumlarda herkese s3 tavsiye eden android fan boylarıda boy ölçüsü aldırıyorlar inşallah :)) Bugün 2012 ortasına gelinen bugünlerde 750TL tr fiyatına satılan bir çok cihazın STABİL 2.3.7 den çoktan iyi haberler ile güncelleme almış ve hatta 2-3 aydır kullanıyor olması gerekli idi. RESMİ ROM - GÜNCELLEME anlamında. Arkadaşlar kimsenin kimseye önem verdiği falan yok NEXUS S in ismi bile kalmadı / anılmıyor diyenler 4.1 gelecek diye köşelere saklandı galiba , nexus gibi 2 kat fiyata satılan cihaz bir anda DH gündemine oturdu ( 2000 TL lik S3 SÜPER , KESİN ALIN , ANDROİD AMİRAL GEMİSİ DİYENLERE SÖZ BİLE BULAMIYORRUM ) , halen bir bardak su görünce geçici seviçle SAMSUNG gibi politika sahibi cihaz üreticisi için ( tümü kötü demiyorum , ancak yetersiz ) övgüler hemen bol keseden atılıyor - başlanmış bile...... S2 beğendiğim - jb 4.1 le hakettiği konuma gelecek bir cihaz. Custom rom ile performansı çoğu alanda 1,5 - 2 yıl daha götürür inşallah diyorum. Haber olumsuz ama JB nin işlevsel - zaman anlamında üzerinde durulduğunu öğrenmemiz açısından sevindirici. 0
NomadCRY 05.07.2012 00:09:39
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

S2 ve muadili bir kaç piyasa ürününe JB için destek verilecek derken ( bir taraftan ) dh FORUMLARDA HERKESE s3 tavsiye eden android fan boylarıda boy ölçüsü aldırıyorlar inşallah :)) Bugün 2012 ortasına gelinen bugünlerde 750TL tr fiyatına satılan bir çok cihazın STABİL 2.3.7 den çoktan iyi haberler ile güncelleme almış ve hatta 2-3 aydır kullanıyor olması gerekli idi. RESMİ ROM - GÜNCELLEME anlamında. Arkadaşlar kimsenin kimseye önem verdiği falan yok NEXUS S in ismi bile kalmadı / anılmıyor diyenler 4.1 gelecek diye köşelere saklandı galiba , nexus gibi 2 kat fiyata satılan cihaz bir anda DH gündemine oturdu ( 2000 TL lik S3 SÜPER , KESİN ALIN , ANDROİD AMİRAL GEMİSİ DİYENLERE SÖZ BİLE BULAMIYORRUM ) , halen bir bardak su görünce geçici seviçle SAMSUNG gibi politika sahibi cihaz üreticisi için ( tümü kötü demiyorum , ancak yetersiz ) övgüler hemen bol keseden atılıyor - başlanmış bile...... S2 beğendiğim - jb 4.1 le hakettiği konuma gelcek bir cihaz. Custom rom ile performansı çoğu alanda 1,2 - 2 yıl daha götürür inşallah diyorum.

Merhaba.

Yazınıza katıldığımı belirtmek istedim.

Saygılar, NomadCRY.

( Biraz kısa bir mesaj oldu sanırım. )
0
Bukalemun 05.07.2012 00:22:51
@ NomadCRY

PM attım , genelde geri dönüş - kazanımı , ilk anda olumsuz gözüksede benim açımdan vazgeçilmez bir durum. size de - uyarınıza saygı duyarım

1 - 2 cümlede bile hem fikir isek ne mutlu , paylaşım ortamına diyorum.

İyi forumlar dilerim ,
0
Bukalemun 05.07.2012 00:23:52
. DH Forum server hatası , 2 mesaj oldu.

Uyarınız üzerine ufak editleme yaptım
0
NomadCRY 05.07.2012 00:25:41
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@ NomadCRY

PM attım , genelde geri dönüş - kazanımı , ilk anda olumsuz gözüksede benim açımdan vazgeçilmez bir durum. size de - uyarınıza saygı duyarım

1 - 2 cümlede bile hem fikir isek ne mutlu , paylaşım ortamına diyorum.

İyi forumlar dilerim ,

Cevapladım. Anladım neden böyle yaptığınızı. Kolay gelsin.
0
Normandia_06 05.07.2012 01:19:54
Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi
-6
Dexter61 05.07.2012 01:58:56
quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

Blokladım seni dostum
+1
Normandia_06 05.07.2012 02:07:00
quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

Blokladım seni dostum

ee ne yapayım şimdi blokladıysan yargıtaya temyize mi gideyim
Ben Ice Cream Sandwich e format attım pembe panterin kullandığı Umburger işletim sistemini kurdum çok daha hızlı tavsiye ederim
-3
armanatilgan 05.07.2012 03:00:09
quote:

Orijinalden alıntı: Brky

quote:

Orijinalden alıntı: armanatilganrootlu telefona yuklersem sorun olur mu
Hard reset yapıp temiz bir kurulum yapabilirsin


biraz açıklayabilir misin
0
onurozka 05.07.2012 08:04:15
quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux



JB geliyorsa bu cihaz Samsungun şuana dek en önem verdiği cihaz olacak çoğu cihazı sanki sokağa atar gibi satıp desteği kesiyordu. Ayrıca cihazın hem 0 hem 2. el de değerini arttırmasada sabit tutacak bir eylem. Gerçi ihtimal üzerine konuşuyoruz Samsung her an yan çizebilir dikkat etmek gerek. Yan çizmezse Tüketici gözünde değeri artar hemde cihaz hala satın alınabilirliğini korur.




Galaxy S' e ıcs vermiyerek büyük yan çizdi zaten.artık o hakkını kullandı. S3 almak istiyorum ama bakın 4.1 çıkacak 1 hafta sonra nexus' lar alacak S3 için taaa en az 4-5 ay sonra çıkaracaklar. onun için nexus daha cazip geliyor açıkçası.
+1
4mylove 05.07.2012 09:20:15
quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

gülün adam espiri yaptı
+4
Normandia_06 05.07.2012 09:35:36
quote:

Orijinalden alıntı: 4mylove


quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

gülün adam espiri yaptı

Asıl espri sonraki mesajımda :D
+1
General. 05.07.2012 09:55:57
quote:

Orijinalden alıntı: Yetkili Bir Abi

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S ile resmi güncellemeyi kullansan ne olur kullanmasan ne olur...


pardon S2 yle yapıp ARC S le yapamadığın ne açıklarmısın zeki çocuk
+1
-Ege 05.07.2012 09:57:48
quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: Normandia_06

Android Ice Cream Sandwich haaa isme bak hizaya gel :D 2 sene sonra kimse hatırlamıyacak bu ismi :D gelecek ios da :D
Jelibon-bon-bonnn işletim sistemi kullanın daha iyi

Blokladım seni dostum

ee ne yapayım şimdi blokladıysan yargıtaya temyize mi gideyim
Ben Ice Cream Sandwich e format attım pembe panterin kullandığı Umburger işletim sistemini kurdum çok daha hızlı tavsiye ederim

Çok fena sövdüm.
0
General. 05.07.2012 10:00:52
quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S e Android 5 kursan ne olacak :D

peki 1600 tl verdiğin cihaza karşı benim 1000 tl verdiğim cihazla bir aydır kullanmam sana hiç koydumu acaba gocunmanız ondan olmasın
+1
tarkowskitat 05.07.2012 10:30:40
Yan çizmezse Tüketici gözünde değeri artar hemde cihaz hala satın alınabilirliğini korur.
+1
4mylove 05.07.2012 10:44:24
o kadar cok rom var ki hiç heyecanlandırmiyor bu haberler beni bon burger dondurma felan ama her yeni romda yeni telefon almış gibi oluyorum mesaj iletilmistir umarım 0
Umutcan 05.07.2012 10:59:07
S2 gibi yüksek donanımlı ve 1gb ramli bir cihaza jelly bean gelmezse zaten o zaman garip olur. +2
Nightmare70 05.07.2012 12:54:04
4.0.3 ile quadrant'tan 4000 civarı alıyordum şimdi 4.0.4 ile 3000 civarı almaya başladı batarya iyileştirmesi kısmında heralde işlemciye giden gücü biraz düşürmüşler sanırsam veya gpu'ya giden gücü 0
sadrazam18 05.07.2012 12:57:36
kullanan arkadaşlar varmı ki? performans pil tüketimi filan nasıl? 0
mesutismail 05.07.2012 13:04:20
yorumu 2 kere yollamışım özür diliyorum . site galiba çok yoğun :) 0
mesutismail 05.07.2012 13:06:03
haber için teşekkürler Bilal bey .samsung sonunda güncellemeyi yayınladı .umarım aklını başına alır ve en azından 1 yıl daha günceller.
4.1 için vaulepack olabileceği konuşuluyor. bu bizim gibi bir telefona ortalama 1500 tl veren android severler için oldukça üzücü :(
0
Bukalemun 05.07.2012 13:20:22
quote:

Orijinalden alıntı: web101

quote:

Orijinalden alıntı: Dexter61

quote:

Orijinalden alıntı: web101SGS2 sahipleri 4.0.4 sürümünü daha kullanmadımı Arc s le bir aydır kullanıyorum
Arc S e Android 5 kursan ne olacak :D

peki 1600 tl verdiğin cihaza karşı benim 1000 tl verdiğim cihazla bir aydır kullanmam sana hiç koydumu acaba gocunmanız ondan olmasın

@ wb101 sana katılıyorum.

hatta SE ARC ine dizayn + ağırlık olarakta başarılı ve tek çekirdek / 512mb ramli bir cihaz. ben genel anlamda başarılı buluyorum. ( ön kamera yok sadece )

Ayrıca SE ARC S e bence 8mp kameraya yakışır ( 25fsp) 1080p video çekimde artık gelmeli.


NOT: Paralel ithalat TR cihazlar , 799 - 899 TL sanırım sanal ortamda
0
klongs 05.07.2012 13:21:12
galaxy s 2.1 ile çıktı 2.2 ve 2.3 gibi 2 büyük güncelleme aldı s2 ilk büyük güncellemesini aldı 2. büyük güncellemede samsung hemen yan çizmez +1
Bukalemun 05.07.2012 13:26:14
quote:

Orijinalden alıntı: Umutcan

S2 gibi yüksek donanımlı ve 1gb ramli bir cihaza jelly bean gelmezse zaten o zaman garip olur.

Android in büyük problem ve satın alırken en büyük handikapıda bu sanırım ;

1: Rom - Ram ihtiyacı

2: yüksek donanımdan , alıcının yüksek beklentisi olması

3: firmanın kar politikaları ve ısrarla yeni dizayn + model ismi düşünmeleri


JB için nasıl bir alt yapı bekliyorlar bilmiyorum ama ÜRETİCİ firması bile bu kadar bekletip zaten 4.0 ı kaçırdık biz JB ile S2 i destekleyeceğiz demesi bile büyük bir yüzsüzlük.

HTC desire c yi özellikle incelemenizi öneririm ( ki HTC de 2012 ortasında 4.0 vereceği cihazları açıkladı )

NFC - BLUETOOTH 4.0 - SENSE 4.0 - BEST AUDİO - ICS 4.0
0
wustti 05.07.2012 13:27:27
androidin mi var derdin var :) windows un ios un gözünü seveyim. adamlar sırf ios a cevap verebilmek için hantal olan android e sarıldılar donanımı dayadılar ilk önce hesaplar tuttu ama şimdi eski cihazlara güncelleme vermiyorlar çünkü yenisi satılmaz ama hepsininde donanımı iyi. donanım yetersiz de diyemiyorlar 2000tl (ve ikinci eline bile şu anda 1500tl ) verdiğin cihazla şey gibi kalıyorsun piyasada :) 0
mebrar 05.07.2012 13:56:35
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?
+3
sahip80 05.07.2012 16:04:18
4.0.4 indirdim fakat 4 adet dosya var nasıl yüklenecek bilen varise bana tarif edebilirmi.
teşekkürler.
1=GT-I9100-MULTI-CSC-OXALQ5.tar.md5
2=I9100_CODE_I9100XXLQ5_CL753921_REV02_user_low_ship.tar.md5
3=MODEM_I9100XXLQ5_REV_02_CL1165929.tar.md5
4=u1_02_20120326_emmc_EXT4_8GB.pit
0
EscapeSouL 05.07.2012 18:20:13
quote:

Orijinalden alıntı: sahip80

4.0.4 indirdim fakat 4 adet dosya var nasıl yüklenecek bilen varise bana tarif edebilirmi. teşekkürler. 1=GT-I9100-MULTI-CSC-OXALQ5.tar.md5 2=I9100_CODE_I9100XXLQ5_CL753921_REV02_user_low_ship.tar.md5 3=MODEM_I9100XXLQ5_REV_02_CL1165929.tar.md5 4=u1_02_20120326_emmc_EXT4_8GB.pit
3lü dosya olarak yükleniyo http://yesilcin.com/odin+ile+yazilimfirmware+guncelleme+nasil+yapilir-t707.0.html burda detaylı anlatımı var
0
bayraak 05.07.2012 18:46:20
quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek
0
eng304 05.07.2012 19:16:58
Şu varki JB Galaxy S2'ye gelmezse yazılım desteği konusunda samsungu öven ağır fanboydur :D

(Galaxy S2 kulllanıyorum)
0
blizzard3 05.07.2012 19:21:52
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



şimdi bu sitenin tüm yazarlarına ve okuyucularına soruyorum mağlum s3 çıktı ve beklediğimiz gibi Cortex A15 işlemcili gelmedi. Sorum şuki önünüzde bir masa ve masanın üzerinde 4 adet telefon1.Samsung Galaxy S32.HTC One X3.LG Optimus 4X HD4.Huawei Ascend D quad XLve size denildiki birini al cebine koy diğerlerini masada bırak git.Hangisini hangi sebepten dolayı cebinize koyardınız masada hangi 3 telefonu bırakıp giderdiniz.Yorumlayan yazar arkadaşlara ve ziyaretci arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


hiç dusunmeden s3 alıp giderdim hız konusunda hepsine cakıyor cunku
0
General. 05.07.2012 19:39:08
quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.
Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?


sen 4.0.4 kullan şükret
0
mebrar 05.07.2012 20:50:58
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

quote:

Orijinalden alıntı: mebrar

quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Arkadaşlar S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek umutlanmayın.

Hayırdır kardeşim, vahiy mi indi?

Hayır kardeşim öyle vahiyler falan inmiyor bana. Sadece çok sağlam yerden bilgi aldım okadar. Boşuna beklemeyin S 2 ye Jelly Bean gelmeyecek

Sağlam bilgi derken abi? Lütfen biraz daha bilgi verebilir misin?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla