TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26348 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Lite-On, E200 serisi SSD sürücülerini duyurdu Philips'den ErgoSensor teknolojili 24-inç monitör: Brilliance 241P4LRY HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (14) YORUM YAZ

tarafından 30 Mart 2012, Cuma 16:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, Güney Kore'de Galaxy S modeli için bir yazılım paketi yayınladı
Günlük Haber Ekrem71
14

Samsung'un Android işletim sistemi pazarına ağırlığını koymasını sağlayan Galaxy S modeli için ICS güncellemesi yayınlamayacağını daha önce duyurmuştu. Bunun yerine Güney Koreli kullanıcılar için Android 4.0 özelliklerini biraraya getiren bir Value Pack yayınladı.

Gingerbread işletim sistemi için hazırlanan yazılım güncellemesi Ocak ayından bu yana konuşuluyordu. Froyo ve Eclair sürümüne sahip Galaxy S kullanıcılarının paket için Gingerbread sürümüne terfi etmeleri gerekiyor.

Paket içerisinde sunulacak özelliker ise; yüz tanıma ile kilit açma özelliği, belirli uygulamalarda font büyüklüklerinin ayarlanabilmesi, ana ekranda klasör oluşturma gibi eklemeler ve geliştirmeler şeklinde sayılıyor.

Kullanıcıların Kies 2.0 ile cihazlarını güncellemeleri gerektiği belirtildi. Galaxy K ve Galaxy U modelleri için ise farklı yenilikler pakette bulunuyor. Ancak yazılım paketinin diğer ülkeler için de yayınlanıp yayınlanmayacağı bilinmiyor.

Galaxy S için ICS güncellemesinin olmayacağı kullanıcılarda hayal kırıklığı yaratmıştı. Ancak Samsung'un TouchWiz arayüzünün estetiğini bozmamak için böyle bir karar aldığı konuşuluyor. Ice Cream Sandwich üzerindeki çalışmalar arayüzün baştan ele alınmasını gerektirdiği için Galaxy S plan dışında bırakıldı.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
joven 31.03.2012 10:22:30
önüne gelen android çıkartıyor donanımlar ile yeni andorid vs. güncellemelerin

sorun yaşayacağı gün gibi aşikardı eğer android bir ürün alıyorsanız

yeni güncel yazılım desteğinin ilerde size saç baş yolduracağını hesaba katın
mladenbmv 30.03.2012 22:22:34
ilk defa samsung aldım ve pişman oldum bir sene sonraki telefonu kesinlikle samsung olmıycak kesin etrafımdaki herkeside uyarıyorum almasınlar diye,iyi ki zamanında lcd tv yi lg almışım bir daha samsung mu uzak durun.
söny 30.03.2012 21:23:33
s3 çıkma arifesinde s'ede böyle güncellemeler gelmesi güzel güney kore olsada en azından htc gibi telefon çıkarıp 2ay sonra güncellemelerini bırakmıyor

edit;htc evo 1yıldır güncellenmiyor
ezimuse 30.03.2012 21:21:23
Cyanogen Mod kurun :)
kemalsaygin 30.03.2012 19:16:16
"Ancak Samsung'un TouchWiz arayüzünün estetiğini bozmamak için böyle bir karar aldığı konuşuluyor."



Ne estetik ama! htc sense arayüzü için böyle bir bahane uydursa hadi neyse de TW için bunu söylemek... şaka gibi.
B-veritas 30.03.2012 18:59:13
3GS e bile yazılım desteği devam ediyor, yani galaxy S gibi bir telefona desteğin kesilmesi herşeyi gözler önüne seriyor zaten. Adamlar hala Android diyorlar ki anlamak mümkün değil en yeni aldıkları telefona bile en fazla 1 senede 1 güncelleme gelecek o da ne zaman olacağı bile saçma sapan hale giriyor. Allah sabır versin ne diyelim :D
isyankar_emre 30.03.2012 18:19:52
Yani ICS güncellemesinin olmaması kötü tabi ama bu yazılımda güzel bir kaç özellik kazandırıyor yani bence ve çoğu kişi içnd eolan yüz tanım aözelliği falan güzel olmuş olabilir.:))
mert1907 30.03.2012 18:15:09
Ne kadar saçma işlerle uğraşıyorsun Samsung.Bugün piyasaya çıkacak birçok model Galaxy S ayarında ve ICS ile piyasaya çıkarken sen hala value pack midir nedir onlarla uğraşıyorsun.Gerçi oda iyi biz daha 2.0 güncellemesini bile göremedik !
oledudi 30.03.2012 17:43:56
Ya arkadas note'a dair bi guncelleme yokmu.
maxmania 30.03.2012 17:05:36
android sistemlerin en kötü tarafı bu, üreticilerin kendi kafalarına göre takılması. gerçi kimin umurunda isteyen özel romla da ics yüklüyor galaxy s'ine.

bu arada samsung o twni al başına çal. telefonu aldığımdan beri kullanmıyorum tw'yi. kullanıcıların %10'unun belki kullandığı bir arayüzü bahane ederek güncelleme çıkartmıyorsun ya ne desek boş.
CooL_ROMEO 30.03.2012 16:56:53
''Paket içerisinde sunulacak özelliker ise; yüz tanıma ile kilit açma özelliği, belirli uygulamalarda font büyüklüklerinin ayarlanabilmesi, ana ekranda klasör oluşturma gibi eklemeler ve geliştirmeler şeklinde sayılıyor.'' Bildiğin 4.0 daki tema değiştirme olayı .
dreedevil 30.03.2012 16:55:45
Rus romu kullanıyorum onlar yakında güncellemeyi uyarlar yayınlar :) Bizde bir güncelleme anca 2-3 ay sonra geliyor. Yaşasın samsung türkiye ! ! !
aziz77 30.03.2012 16:51:41
komiksin samsung...milyonlara kazık attın.
-Ege 30.03.2012 16:50:21
Galaxy S olanlar çok üzülmesinler bence.ICS kullanmak için telefonun performansında kayıp yaşamak yerine stabil olan 2.3.x kullanmaları daha iyi.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla