TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26128 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Adata, Premium serisi microSDHC / XC ve SDHC / XC bellek kartlarını duyurdu DH Özel: Sega'nın sonsuz koşu oyunu Sonic Dash'ı denedik HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (36) YORUM YAZ

tarafından 7 Mart 2013, Perşembe 23:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sony Xperia J için Android 4.1.2 ''Jelly Bean'' güncellemesi yayınlanmaya başladı
Günlük Haber knight
36
 
Sony, kullanıcılarına verdiği sözde durarak Xperia J modeli için Android 4.1.2 ''Jelly Bean'' güncellemesini yayınlamaya başladı. Android 4.1.2'ye geçiş yaptığınızda yazılım sürümü (11.2.A.0.21), kernel sürümü (3.4.0) ve baseband sürümü de güncelleniyor. Güncelleme, OTA (On-the-air) veya Sony PC Companion programı aracılığıyla akıllı telefona yüklenebiliyor.
 
2012 yılının ağustos ayında Android 4.0.4 ''Ice Cream Sandwich'' işletim sistemiyle lanse edilen ve ülkemizde satılmakta olan Xperia J, kısaca hatırlatmak gerekirse 1 GHz'de çalışan tek çekirdekli Qualcomm MSM7227A platformu, Adreno 200 grafik işlem birimi, 512 MB RAM, 4 GB dahili depolama alanı, microSD kart desteği, 4-inç büyüklüğünde - 480 x 854 piksel çözünürlüğünde ekran, VGA ön  kamera, 5 MP arka kamera ve 1.750 mAh bataryaya ev sahipliği yapıyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
sergenakman 25.4.2013 19:34:15
3 gün önce aldım j yi araştırma yapacaklara söyleyim foto cekmek zor (güneşde gecmedim hiç.çalısıyom gün boyu).işlemci güclü 1ghz yeterli bence .ram düşük 2 kullanıcı hafızası oyun oynarken eline tam oturuyor kavisli bi yapı var. ekran gorilla glass. güncellemeden sonra videolar yan modda durmuyor. birde uygulamadan cıkınca son uygulamalar diye bişi var one işe yarıyor cözemedim ama uygulama devam ediyor
genel olarak 700.tl verdigim telefon ben aldımda sola da 700 dü keske onu alsaydım diyom.
pirlantacocuk 14.3.2013 01:18:33
Nisanlima xperi p aldim 4.0.4 var ustunde menu gecislerinde resim bakarken hizli hareket edersen kasma yapiyor ondan dolayi jb i bekliyruz hayirlisi... Bende iphone 3gs var 6.1.2 var ustunde cok akici takilma donma yok tabi yavas ve uygulamadan atma durumlari var
Sup3rNatural 10.3.2013 13:45:19
umarım xperia p miz içinde aynısını yapmayı düşünmüyolardır yazık ederler gerçekten
Sup3rNatural 10.3.2013 13:44:18
birde xperia j ye xda daki forumda verilen rom da lockscreen eskisi gibi diyorlar bazı özellikler eklenmemiş sadece bildirim çubuğu yenilenmiş ve akıcı diyorlar yeni album ve walkman uygulamalarını bile vermemiş bazıları akıcı ics sadece yazmış
XperiaTM 10.3.2013 01:06:40
quote:

Orijinalden alıntı: Han-X

Sony, den update konusunda gelen mesaja bak sanki türkiye'de t tx v var güncelleme dagitmaktan mutlularmis

Sayın HAN,

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sorununuzla ilgili olarak,

En son modellerimizden Xperia T ve Xperia Tx ve Xperia™ V, “Android™ 4.1 yada Jellybean yazılım güncelleştirmesinin başladığını mutlulukla bildirmek isteriz. Bu güncelleme ürüne, operatöre ve ülkeye göre değişiklik gösterdiğinden tüm Sony Xperia™ T, Xperia™ Tx ve Xperia™ V model cep telefonları için aynı anda başlamayabilir.

Bunu takiben global romlu Xperia S va Xperia Acro S, Xperia İon, Xperia P, Xperia Go ve Xperia J 4.1 versiyon güncellemesini alacak modellerimizdir. İleriki tarihlerde bu modellerin güncelleme tarihleri ile ilgili daha detaylı bilgi ile size ulaşacağız.

Hala ilerleyen tarihlerde size bilgi vereceğiz demiyorlar mı cidden gıcık kapmaya başladım artık. Ne yapsak Sony'nin genel merkezine falan adam akıllı bir şeyler yazıp göndersek mi acaba ?
Bunlar çünkü aynı şarkıyı söyleyip duruyorlar. 2 ay önce attığım mail'e de bu şekilde cevap verdiler aynen bana da :)
P daha önce geldi bu ülkeye S daha önce geldi ve diğerleri hala Jelly Bean alamadılar. Bu nasıl iştir anlamadım ben. Galaxy S ıı bile aldı Jelley Bean güncellemesini.
Gel de kızma şimdi Sony'ye. Hala P JB alacak da bende göreceğim.
Han-X 10.3.2013 01:00:04
Sony, den update konusunda gelen mesaja bak sanki türkiye'de t tx v var güncelleme dagitmaktan mutlularmis

Sayın HAN,

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sorununuzla ilgili olarak,

En son modellerimizden Xperia T ve Xperia Tx ve Xperia™ V, “Android™ 4.1 yada Jellybean yazılım güncelleştirmesinin başladığını mutlulukla bildirmek isteriz. Bu güncelleme ürüne, operatöre ve ülkeye göre değişiklik gösterdiğinden tüm Sony Xperia™ T, Xperia™ Tx ve Xperia™ V model cep telefonları için aynı anda başlamayabilir.

Bunu takiben global romlu Xperia S va Xperia Acro S, Xperia İon, Xperia P, Xperia Go ve Xperia J 4.1 versiyon güncellemesini alacak modellerimizdir. İleriki tarihlerde bu modellerin güncelleme tarihleri ile ilgili daha detaylı bilgi ile size ulaşacağız.
XperiaTM 9.3.2013 23:04:14
P'ye hala bekliyoruz. Allah büyüktür gelir herhalde diyerek kendimi avutuyorum bu aralar.
Çok geç kaldılar çok....
1988celik 9.3.2013 22:54:06
quote:

Orijinalden alıntı: Han-X

xperia ion s gibi daha yüksek donanımlı cihazlar carken gidip neden j ye daha önce verdiler anlamış değilim,
birde arc's kullanıcı çok çok daha fazla arc s dururken j ye jb vermek akıl karı değil

aynen size katılıyorum hocam
Angelica 9.3.2013 21:51:44
quote:

Orijinalden alıntı: hayalet cevher

sony kaynak kodlarını kolaylıkla paylaşıyor.
cyanogenmod ve benzeri platformalardan 2011 xperialar için rahatlıkla jb'e kavuşabilirsiniz.(cm 10- xda forumları vs vs)
bug vs yok.. gayet akıcı ve stabiller

Ama gercek jelly bean degil diyorlar. Kernel muhabbetinden dolayı. O yüzden yüklemedim ben.
Han-X 9.3.2013 20:31:12
xperia ion s gibi daha yüksek donanımlı cihazlar carken gidip neden j ye daha önce verdiler anlamış değilim,
birde arc's kullanıcı çok çok daha fazla arc s dururken j ye jb vermek akıl karı değil
ismail307 9.3.2013 17:29:06
Hocam Xperis TX kullanıyorum fakat güncelleme kontrolü yapınca güncelleme yok diyor. Güncelleme nasıl yapabilirim bilgi verirmisiniz
suleymaneren 9.3.2013 15:34:04
güncellemeyi yaptıktan sonra menü geçişlerindeki rahatsız edici takılmalar ortadan kalktı gözle görülür bir hizlanma söz konusu tavsiye ederim.
hayalet cevher 8.3.2013 20:25:24
sony kaynak kodlarını kolaylıkla paylaşıyor.
cyanogenmod ve benzeri platformalardan 2011 xperialar için rahatlıkla jb'e kavuşabilirsiniz.(cm 10- xda forumları vs vs)
bug vs yok.. gayet akıcı ve stabiller
hayalet cevher 8.3.2013 20:23:12
quote:

Orijinalden alıntı: aura7

quote:

Orijinalden alıntı: ferhat67_38 Xperia arc S de j ye göre ne eksik varda güncelleme almıyor bir anlasam heryönden j den daha üstün :P
Bende arc s kullanıyorum aynı şekilde bende isyan ediyordum ama anladım ki bu cihazda dahili hafıza zaten 450 mb bişey birde üstüne jb gelirse kullanıcıya uygulama yükleyecek alan kalmayacak.Jb güncellemesinin gelmeyişinin tek sebebi 2011 xperia telefonlardaki hafıza eksikliği ama sony istese bi ayar yapamazmıydı orasını bilemem :)Bu hafıza yetersizliği bir nevi bahane oldu sony ye ...


cm10 gayet stabil. xperia pro ile aylardır kullanıyorum.gereksiz sony apklarını sildim, 200mb free ram var.. gaye akıcı, bi deneyin bence
Gokalp. 8.3.2013 19:08:45
Garip donanımsl olarak üstün telefonlara vereceğine diğer modellere veriyor
XperiaTM 8.3.2013 18:49:00
P'ye de bekliyoruz hala gelecek.
LegendM 8.3.2013 18:47:44
quote:

Orijinalden alıntı: playstyle

android bir işletim sistemi değildir ! bir VM uygulamasıdır !

Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
aura7 8.3.2013 18:46:07
quote:

Orijinalden alıntı: ferhat67_38

Xperia arc S de j ye göre ne eksik varda güncelleme almıyor bir anlasam heryönden j den daha üstün :P


Bende arc s kullanıyorum aynı şekilde bende isyan ediyordum ama anladım ki bu cihazda dahili hafıza zaten 450 mb bişey birde üstüne jb gelirse kullanıcıya uygulama yükleyecek alan kalmayacak.Jb güncellemesinin gelmeyişinin tek sebebi 2011 xperia telefonlardaki hafıza eksikliği ama sony istese bi ayar yapamazmıydı orasını bilemem :)Bu hafıza yetersizliği bir nevi bahane oldu sony ye ...
assault79 8.3.2013 17:40:02
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica


quote:

Orijinalden alıntı: playstyle

android bir işletim sistemi değildir ! bir VM uygulamasıdır !

Dogru valla..

vm ney arkadaşım merka ettimde
Angelica 8.3.2013 16:04:44
quote:

Orijinalden alıntı: playstyle

android bir işletim sistemi değildir ! bir VM uygulamasıdır !

Dogru valla..
1988celik 8.3.2013 15:45:04
Güncelleme vereceksen aynı donanıma sahip ya tüm cihazlara vereceksin yada hiç birine vermeyeceksin
assault79 8.3.2013 15:44:05
quote:

Orijinalden alıntı: Raven

Madem bu telefona jb veriyorsun 2011 serisinden ne istedin be sony? Neden üvey evlat muamelesi yaptın bizim telefonlarımıza? Verdiğin ics'de bir işe yaramadı zaten, rezil bir rom. Şimdi o rom senin bu rom benim deneye deneye bir hal oluyoruz, malesef yine eski çirkin gb'ye dönüyoruz. Xperia z elinde patlar inşallah

Aslında en iyisi bu rom, aynı xperia z gibi su da geçirmiyor.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


aminn aminn güzelim arc s imi bu yüzden sattım
Raven 8.3.2013 14:12:37
Madem bu telefona jb veriyorsun 2011 serisinden ne istedin be sony? Neden üvey evlat muamelesi yaptın bizim telefonlarımıza? Verdiğin ics'de bir işe yaramadı zaten, rezil bir rom. Şimdi o rom senin bu rom benim deneye deneye bir hal oluyoruz, malesef yine eski çirkin gb'ye dönüyoruz. Xperia z elinde patlar inşallah

Aslında en iyisi bu rom, aynı xperia z gibi su da geçirmiyor.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
bukalemun56 8.3.2013 13:44:00
çift çekirdekli sola ya güncelleme vermiyorlar hayret bisey.
Reliq 8.3.2013 12:30:59
Ulan sony, xperia u ve solada aynı özelliklere sahip ama jb vermiyorsun......!!
Tolgá 8.3.2013 12:30:26
Htc duy duy sen one v ye veremedin 4.1
RomeoR35 8.3.2013 11:32:43
Bu Jelly Bean Güncellemesinin Ne Getirdiğini Öğrenebileceğim Yer Var mı ?! Yada Bilen Arkadaşlar... ??
jr2012 8.3.2013 11:08:08
Samsung'un neresi iyidir hangi cihazlar güncelleme vermiş ki konuşuyorsunuz. sadece note, s2, s3 gibi üst düzey cihazlarına verdi. sony 2011 yılı telefonlarının hepsine ics güncellemesi vermişti. xperia p, xperia s, xperia ion, xperia t, xperia v, xperia tx gibi cihazlara da jelly bean verecek.
ferhat67_38 8.3.2013 10:59:36
Xperia arc S de j ye göre ne eksik varda güncelleme almıyor bir anlasam heryönden j den daha üstün :P
J0K3R61 8.3.2013 10:52:32
iste insanlarin baska isletim sistemlerine kaymasinin sebebi bu bi cok marka bundan daha iyi donanima sahip cihaza donanim yetmiyor diye guncelleme vermediler tuketici nasil olurda bi daha ayni hatayi yapmak ister ondan sonra cihazlarımız neden satilmiyor diye soruyorlar.Bende bundan ders alan bi tüketiciyim bundan sonra ya nexus yada iphone alacagim artik guncelleme gelecek mi gelmeyecek mi diye dusunmek hergun kontrol etmekten biktim.
RomeoR35 8.3.2013 10:35:25
Vav Süper Haber!!
Aldığım Miktara Göre ( 600TL ) Jelly Bean Güncellemesi Alacak Telefon Olduğu İçin Bu Kriterde Etkili Olmuştu.
Kardeşime Almıştım AMa Ben Elimden Düşürmüyorum.Akşam Gelsin Bakalım Jelly Bean Nasılmış.
Ben İse Xperia Z Almayı Düşünüyorum Bekliyorum...
danGerfuLL 8.3.2013 08:30:27
512 mb ramli cihaz mı kaldı Android cephesinde Sony?
Guest Account 8.3.2013 08:01:56
Xperia Sola ve U alanlara 512 mb ram'i bahane edip, 4.0 da bıraktılar. Sola da U da çift çekirdekli, 512mb ram'li telefonlar.
Red_Devil33 8.3.2013 07:30:34
Güncelleme konusunda 1. Apple 2. Samsung . Kötünün iyisi dir samsung
GYGY 8.3.2013 07:18:05
Buna ver Arc S eski olsun. Ah sony şu yüzden alınmazsın...
playstyle 8.3.2013 07:04:30
android bir işletim sistemi değildir ! bir VM uygulamasıdır !
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla