TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25161 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sharp'tan retina ekranlı ve Android işletim sistemli akıllı telefon: IS03 Toshiba, 3D gözlük gerektirmeyen 3D TV'lerini tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (45) YORUM YAZ

tarafından 4 Ekim 2010, Pazartesi 16:47 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Wave 2'ye ait ilk bilgiler ortaya çıktı
Ekspres Haber LesEnfantsTerribles
45

Akıllı telefon üreticilerinden Samsung'un Bada işletim sistemli telefonu Wave'in devam modeli olarak nitelendirilen Wave 2 hakkında bazı bilgiler ortaya çıktı.

Samsung'un Bada işletim sistemini kullanacak olan Wave 2'nin önceki modele göre 0.4 inç büyük ekrana (3.7 inç) sahip olması beklenirken, telefonun tasarımının değişmeyeceği söyleniyor.

Samsung'un Wave modelinde yer verdiği Super Amoled LCD yerine Super Clear LCD adı verilen panelleri kullanılacağı iddia ediliyor ve telefonun 800x480 çözünürlüklü ekrana sahip olacağı söyleniyor. Super Clear LCD panellerinde renk doygunluğu ve güneş altında kullanımı konusunda başarılı olacağı ifade edildi. Samsung Wave 2'de olması beklenen muhtemek özellikler şu şekilde sıralanıyor.

1Ghz işlemci

2 GB dahili bellek ve MicroSD kart girişi

5 Mp kamera

Wireless 802.11 n

1500 mAh batarya

Bada OS 1.2

Samsung'un Bada işletim sistemli yeni telefonu Wave 2'nin Kasım ayından itibare 430 Avro'luk fiyatla satışa sunulacağı tahmin ediliyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 25.7.2013 19:40:40
wave 2 de youtube ye giriyorum bi video metni arama yerine yazıyorum entera basınca siliniyor acaba nasıl düzelte biliriz
DH Misafiri 1.3.2012 20:57:49
slm bileniniz varmı? facebook ta nerede oldugunu belırtıgımız seyı wave2 de bulamıyorum yardımcı olursanız sevınırım tesekkürler
DH Misafiri 8.12.2011 22:59:49
En iyisi gene wave1 wave 2 cok ağır bir tlf..
PeNcİLMaN 29.8.2011 21:54:40
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ben aldım çok memnunum. herkese tavsiye ederim büyük ekranda internete girmek çok zevkli insan laptopa bile ihtiyaç duymuyor:)


Bende alayım dedim ikinci eline bile 650-700tl fiyat çekince malatyada kalsın dedim
DH Misafiri 29.8.2011 21:29:00
ben aldım çok memnunum. herkese tavsiye ederim büyük ekranda internete girmek çok zevkli insan laptopa bile ihtiyaç duymuyor:)
wox 10.5.2011 13:34:43
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ben wave 2 aldim herseyi super tek kusuru sarji kurcalamasam bil aksama pil zayif diyor sifir telefon yarin aldigim yere gidecem soracam



pilde sorun yok boş yere uğraşma kullandıkça cihazı.pil süreside artmaya başlıyor.vede ekran ışığını biraz kısarsan vede 3g yi kullanmıyorsan kapatmanı tavsiye ederim..daha uzun süre kullanabilirsin..
DH Misafiri 9.5.2011 12:52:01
ben wave 2 aldim herseyi super tek kusuru sarji kurcalamasam bil aksama pil zayif diyor sifir telefon yarin aldigim yere gidecem soracam
turkerakbas 8.3.2011 04:41:06
wave 1 ile wave 2 için sadece ekran genişliği ve kalitesiyle işletim sistemi farklı diyenler olmuş merak ettim samsung un kendi sitesinde bu iki ürünü karşılaştırdım wave 1 in fotoğraf efektleri bölümündede + ları var yada sitedemi eksik belirtilmiş bunu açıklayabilirmisiniz.
tahrikk 2.2.2011 14:18:39
Sevmiyorum ama Windows Mobile ya da Android olsa şu telefonu alacağım.
DH Misafiri 2.2.2011 14:09:47
Mrb arkadaşlar

bende bikaçgün önce bu cihazdan aldım be aldığım günün akşamı ekranın sağ tarfında üsten aşağı 2-3 mm içeri doğru bi sararma var karşılaşan varmı. Birde memleketten aldığım için şuan uzaktayım arkadaşımı aradım ertesi gün gitti ve başka bitaneye baktı ondada aynı sorun var sanırım beyaz ve açık tonlarda belli oluyor sarartı bi bilgisi olan varsa şimdiden tşk ederim
DH Misafiri 22.1.2011 12:23:53
arkadaşlar wave 2 ekran kalitesi tam bir hayal kırıklıgı wave s8500 ile kıyaslama bile yapmam,ekran kalitesi beklentilerimin çok altında,tek artısı ekran boyu,satışının beklentileri yakalayamayacaktır,bu telefonu ancak telefondan anlamayanlar alır,ben aldım ve çok pişman oldum,büyük bir hata yaptım..
shrike 12.12.2010 20:50:06
ekran kalitesi tartışılmaz bada uygulamaları gittikçe daha eylenceli olmaya başladı.ilk başlarda bende üzülmüştüm bir işe yaramayacak diye.ekran kalitesi,şarj süresinin iyi oluşu,telefonun günlük hayata her anlamda cevap vermesi kullanışlı olması wave i diğerlerinin çok önüne geçiriyor.fiyat fayda ilişkisi...
!sTaNbLuE 4.12.2010 22:19:07
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Galaxy S akar.


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
yok hocam wave 2 ye gerek yok en babasi wave 8500 budur otesi yok iphone 4, glaxy vs. cacik yani kullandim galaxy s i9000 aldim 4 gun sorna geri goturdum birkere flash i yok ve gunduz bile olsa kotu fotolar yada videolar yakaliyor iyi degil yani:) ayrica kulandiklari malzeme kalitesiz hic bir estetigi yok ama wave tam bir telefon yilan diyorum tek kelime:)










Bir çok kez şahit oldum bunun gibi yorumlara.Yönetime soruyorum.Bu kişi bot mu ? Umarım bottur.Yoksa çok güzel hatrını sordum
umitgu 4.12.2010 21:43:32
Merhabalar arkadaşlar,
Samsung S8500 wave paranın alabileceği, kendi benzerleri içinde kullanımından her geçen daha büyük zevk duyacağınız bir telefon. Ses,foto,video çekim,pil ömrü(gprs ve bluetoot kapalı iken) tam 6-7 gün giden şarj, hergün yeni bir güzelliğini keşif ediyorum. Tavsiye edilir.
northernlights 19.11.2010 17:20:50
Samsung a bak nokia ya benzemeye başlamış. Ufak ufak değişiklik al sana yeni telefon.
DH Misafiri 19.11.2010 17:09:43
yok hocam wave 2 ye gerek yok en babasi wave 8500 budur otesi yok iphone 4, glaxy vs. cacik yani kullandim galaxy s i9000 aldim 4 gun sorna geri goturdum birkere flash i yok ve gunduz bile olsa kotu fotolar yada videolar yakaliyor iyi degil yani:) ayrica kulandiklari malzeme kalitesiz hic bir estetigi yok ama wave tam bir telefon yilan diyorum tek kelime:)
DH Misafiri 4.11.2010 19:39:59
Galaxy S akar.
ssmasher 7.10.2010 19:28:08
sımdı ben bosyeremı wave aldım ekran super amoled'ten dahamı ıyı olucak yanı ??????
StevenDiaz 7.10.2010 19:17:19
quote:

Orijinalden alıntı: troy

Galaxy s akar




İstanbul_e 7.10.2010 11:05:21
quote:

Orijinalden alıntı: Letherin

Sevgili misafir;
Android Bada'dan daha gelişmiş bir sistem olabilir. Bada için sabırlı olman gerekir. Çünkü Bada henüz gelişim aşamasında, Samsung Bada'yı istediği konuma getirene kadar Android'i kullanmaya devam edecektir. Ama Bada istenen seviyeye geldiğinde ise iddia ediyorum ki en güzel işletim sistemlerinden birisi olacaktır.
Kısacası kısa vadede Android, uzun vadede Bada'yı önderirim.

kesinlikle katılıyorum.


galaxy s sahipleri şimdilik kendilerini tatmin ediyor.bada hala gelişme aşamasında.bi bebek gibi düşünün.androidin açıklaması ''hızlı yaşa genç öl '' tabiriyle eşdeğerdir.Bada tam anlamıyla geliştiğinde önünde kimse duramıcakk.



Sonuna kadar wave.10 tane galaxy s e değişmem..biraz farkımız olsun..BADAOS
JrAngeLus 7.10.2010 10:52:48
Wavemi değiştirmem tip komple aynı zaten
uLiqUioRRa* 7.10.2010 08:46:56
Sevgili misafir;
Android Bada'dan daha gelişmiş bir sistem olabilir. Bada için sabırlı olman gerekir. Çünkü Bada henüz gelişim aşamasında, Samsung Bada'yı istediği konuma getirene kadar Android'i kullanmaya devam edecektir. Ama Bada istenen seviyeye geldiğinde ise iddia ediyorum ki en güzel işletim sistemlerinden birisi olacaktır.
Kısacası kısa vadede Android, uzun vadede Bada'yı önderirim.
DH Misafiri 7.10.2010 07:16:45
Arkadaşlar ben Wawe almayı düşünüyorum ama işletim sistemler Android OS / Bada os konuları hakında pek bir bilgim yok :( İstediğim şey rahat bir internet kullanımı ve eğlencelı bir telefon. Wawe'in bunları sağlayacağını düşünüyorum yanılıyormuyuz ? :(
@Majesty 5.10.2010 01:32:22
quote:

Orijinalden alıntı: Rammstein

Tasarımı biraz değiştirselerdi de Wawe 2 olduğu belli olsaydı

Olabilir
killnOd 5.10.2010 01:22:16
WAVE 2 den beklentilerim arti olarak su sekildeydi;

3.5" ile 4" arasi ekran buyuklugu , SAMOLED , 768mb veya 1gb ram ve rom , 8mp veya 12mp kamera xenon flas veya dual led flas , Full HD 30fps video veya HD 60fps video , 8 gb ve 16 gb hafiza secenekleri , gprs ve edge class 12 , Dolby Mobile , Standard battery, Li-Ion 2000 mAh
_LAZOGLAN_ 5.10.2010 01:16:32
Keşke model numarasını değiştirip o şekilde duyuru yapsalardı... Bildiğimiz ekranı ve menü tuşu değişmiş wave modeli ...

Saygılar
aspire26 5.10.2010 00:36:43
quote:

Orijinalden alıntı: troy

Galaxy s akar
Fashionality 5.10.2010 00:19:52
çok farklı bi cihaz gibi gelmedi bana ne yani bi ekran çeşidi değişmiş bir de ekran boyutu.. bunu yeni model diye sürmeye utanır adam
Batuist 5.10.2010 00:06:32
adamların super amoled ekran stoğu kalmayınca kendileri bile mecburen ekran değiştrimek zorunda kaldılar.. çok istediklerinden değil..
wentworthscofield 4.10.2010 21:56:12
gördükçe deliriyorum samsung wave'in wave olmasını sağlayan menü tuşunun tasarımını değiştirmek gibi bir hatayı nasıl yaptı anlamıyorum
Harley-Davidson 4.10.2010 20:58:33
Tasarımı biraz değiştirselerdi de Wawe 2 olduğu belli olsaydı
wentworthscofield 4.10.2010 20:57:51
quote:

Orijinalden alıntı: Tayfa-140

Farklı bir açıdan bakarsak Wave'ın fiyatını düşürebilir.


haklı olabilirsin fakat kullanıcılar bunun ekranının daha kötü olduğunu bildikleri için almayabilir
bu da s8500 wave'i yeniden kıymete bindirir
wentworthscofield 4.10.2010 20:55:50
quote:

Orijinalden alıntı: hseyin2

android bukadar hızlı yükselirken bada os la zaman kaybetmek niye?


samsung star wifi,corby pro gibi modelleri badayla yeniden canlandırmaya çalışıyor
yaini bada çoğunlukla alt ve orta segment için kullanılacak
` quaD. 4.10.2010 20:53:33
quote:

Orijinalden alıntı: aLperenDepp
galaxy s

wentworthscofield 4.10.2010 20:51:20
quote:

Orijinalden alıntı: venom88

İphone nun ekranı amoled değil diyip zamanında samsungden gelen o kadar eleştiriden sonra gidipde lcd ye geçmesi gerçekten komik.


samsung süper amoledleri yetiştiremedi
süper clear LCD'ye döndüler
haberlerde görmüşsünüzdür samsung yeni fabrika yapıyor
iki sene sonra falan samsung istediği kadar ekran üretebilecek
o zaman rahatlıkla yeni teknolojide geliştirebilir
yalnız önemli olan nokta çok fazla ekran tipi oldu
nokia clearback amoled'i yaptı
samsung süper amoled ile süper clear LCD'yi üretti
Htc desire hd'de süper LCD kullanılmaya başlandı
iphone retina display'i yaptı
bu gidişle yakında sadece hangi ekran daha iyi diye tartışacağız
06METİN 4.10.2010 20:48:24
bence asparagas bir haber bu.sadece ekranı değiştirmekle yeni model çıkarılmaz .açıkçası ben yeni wave2 veya S9000 nin foto-video çekimi iyileştirilmiş(8-10mp ve iyileştirilmiş foto-video işlemcisi),ekranı biraz daha büyümüş(3.7''-4''),dahili hafızası artırılmış(enaz 8gb),genel tasarımınında fazla dışına çıkılmamış(daha yalın ve pürüzsüz)bir model omasını bekliyorum.

bence böyle telefonların kendi tasarım tarzları olamlı.uzaktan bakınca ne olduğu az çok tahmin edilebilmeli.yani sadece içeriğiyle değil tasarımıylada fark yaratmalı.bence ilk olarak iphone ve sonrasında da galxsy s in başarısında bu etkenin yeri çok büyük.tabi daha gerilere gidersek örnekler çoğaltılabilir .
hseyin2 4.10.2010 20:22:27
android bukadar hızlı yükselirken bada os la zaman kaybetmek niye?
murselsevim 4.10.2010 20:06:59
Farklı bir açıdan bakarsak Wave'ın fiyatını düşürebilir.
aLperenDepp 4.10.2010 19:34:25
galaxy s
Kraven 4.10.2010 19:30:56
Fark olarak ekranı büyümüş, adama sorarlar niye para verelim buna diye. Clear lcd'nin çok iyi olacağını düşünmüyorum. Süper amoled'i niye bırakıp clear lcd'ye geçtiklerini ise hiç anlamıyorum. Wave şu an kendi sikletinde en iyi ekrana sahip bana göre. Neden bunu değiştirmek istemiş olabilirler ki ?
gemres 4.10.2010 19:29:09
wawe1 in fiyatını ne kadar düşürür acaba
venom88 4.10.2010 19:25:00
İphone nun ekranı amoled değil diyip zamanında samsungden gelen o kadar eleştiriden sonra gidipde lcd ye geçmesi gerçekten komik.
igonam 4.10.2010 17:20:22
Kullanıcısı olarak söylüyorum Bada.nın çok fazla yolu var alınmaz..
uLiqUioRRa* 4.10.2010 17:10:02
Ekran dışıda bir değişiklilk yok sanırım ?
troy 4.10.2010 17:05:46
Galaxy s akar
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla