TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27150 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (103) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Manisale-AFG 14.08.2013 23:01:25
nokia asha 311 kullanım yönünden iyi ve ara sıra bozukluklar oluyor ve çabuk ısınıyor ama oyun yönünden çok kötü hiçbir güzel oyun yok dokunmatiği samsung galaxy y kadar iyi ama dediğim gibi oyunları az ve bazı wifi lere bağlanmıyor
DH Misafiri 10.08.2013 22:17:17
aynısından benim var memnunum sesi yükse 12 yaşındayım
byte94 24.07.2013 14:58:54
fiyatları gayet güzel ama yine de almam
webcin 24.07.2013 14:52:49
Arkadaşlar hepinizin görüşlerine ihtiyacım var!

Eşime almayı düşündüğüm bir telefon vardı?

[link=http://www.hepsiburada.com/liste/nokia-c5-03-2-gb-hafiza-karti-hediye-/productDetails.aspx?productId=telcepnokc503&categoryId=371946&navq=categoryid%3d371965%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-ranking_cocktail_bestseller%26fh_secondid%3dtelcepnokc503%26fh_lister_pos%3d2%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483642%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483642_371965%257d%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dlister]Nokia C5-03[/link]

Ancak bu telefonu biraz araştırdım ve bir sürü şikayet ve olumsuz yorum gördüm, dokunmatik arızası, donma v.s.

Şimdi forumda sizin kullandığınız Nokia Asha 311 telefonu gördüm;

[link=http://www.hepsiburada.com/liste/nokia-asha-311-2-gb-hafiza-karti-hediye-/productDetails.aspx?productId=telcepnok311&categoryId=16001]Nokia Asha 311[/link]

fiyatları da aşağı yukarı aynı; ve araştırmalarda pek sorunu olduğu görünmüyor, en azından C5-03 kadar bariz kötü yorum yok...

Sonuçta telefona çok para vermek taraftarı değilim ancak, birazda özellik olsun isterim;
en azından, mail, internet, sosyal ağlar v.s özelliği olan en uygun cihaz bu gibi görünüyor...


Merak ettiğim;

-Cihazdan genel olarak memnun musunuz?
-Dokunmatik Arıza, donma v.s gibi bariz kötü kusurları var mı?
-Wifi bağlantısı hızlı mı?
-Mobil üzerinde data bağlantısı hızlı mı?
-Facebook, twitter, whatsapp gibi programlar kullanılıyor mu? veya kullanımında sıkıntı var mı?

Cevaplarınız için şimdiden çok çok teşekkür ederim...
OnLiNe MaNaGeR 21.07.2013 14:27:45
Tasarım berbat ve ucuz da değil hanny
DH Misafiri 21.07.2013 14:23:17
sa arkadaşlar telefonu bayadır kullanıyorum telefon güzel gibi gelsede android telefonların yanında 3310 gibi. dokunmatik kapasitif olmalıydı. işletim sistemi s40 olmamalı ulan s40 neee nokıadan sogudum aklınız varsa android yada nokıa win8 s60 n9 c7 falan gerisi oyuncak s40 hayatta almayın kasıyor ama 1 güncellemeye bakar nerde o akıl nokıa da
DH Misafiri 23.04.2013 21:44:17
bncede almayın 311 asha cok kötü 3 gün kullandım bozuldu telefon kapanıo wifi bağlanmıo facebook paketim warken girmio bnde telefonu servise verdim bu hafta içinde qelcekmiş
MrPinkFloyd 18.04.2013 23:14:52
en son tarih dersinde görmüştüm nokia diye bi firma
1881 18.04.2013 22:58:36
Bu devirde hala Nokia mı kaldı?
can_navaro5 18.04.2013 22:54:46
bence nokia artık uğraşmasın devirleri kapandı
Honanım Daber 15.04.2013 20:04:30
quote:

Orijinalden alıntı: himmet_dal

Nokiadan sasmayin kendinizi aşmayin 5 para etmez andorite gecmeyin rn kotu nokia bile iyidir bu cakma telefonlardan
nokianin ustune cihaz yok her zaman kral nokia kalacak androit falan gecici sevda. bu fiyatada bu telefonlar super cin mali cakma androidlerde bile bu fiyat yok. Lg optimus 3d nerdeyse 2 yillik androit kullanicisiyim asla fanlik yapmam ya iphone ya nokia bundan sonra.

O RLY?
Satıcı falansınız galiba. Androit değil android o bu bir. Nokia da uygulama kullanılmaz symbian kadar rezil bir işletim sistemi yoktur bu iki. Olmadı işte Nokia symbian dokymmatik telefonu sevmedi zorlama uygulama falan. Yoksa Facebook a girim müzik dinleyeyim diyene güzel telefon.
Bu yazdıklarım Lumia serisi haricindedir. Lumia serisi mükemmelin tanıma yaklaşmıştır. Uygulama sıkıntısı olmasaydı şuan lumia 920 kullanıyor olacaktım. Gerçi 2-3 ay sonra geçerdi o sorun
Manisale-AFG 15.04.2013 19:52:38
quote:

Orijinalden alıntı: maydoganlar1156

asha 311 sahibiyim çift kameralı önde de kamera var. 3,5G yazıyo kullanan görüşen varsa yardımcı olursa çok sevinirim...

o kamera değil sensör kulağına koyunca konuşurken ekranı kapatıyor
Manisale-AFG 15.04.2013 19:51:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

BEN ASHA 306 YI ALCAM AMA YORUMLAYANLAR İYİ OLMADIGINI SÖYLÜYOR AMA GÖRÜNÜŞÜ COK GÜZEL
O YÜZDEN ASHA 311 İ ALMAYA KARAR VERDİM ASHA 306 YINDA ASHA 311 İN DE 3G Sİ VAR AMA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YOK NE İŞE YARAR GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YOKSA 3G DEDEMİN TELEONU 3G Lİ AMA DOKUNMATİK DEGİLL YA TAVSİYE ETMEM YUPİ HAYAL KIRIKLIGINA UGRADIM DİYENLER

311 her yönünden iyi ve o sağ üstteki şeyde kamera değil sensör yani kulağına koyunca telefonu konuşurken telefonun ekranını kapatıyor bildiğim kadarıyla
maydoganlar1156 14.02.2013 19:14:27
asha 311 sahibiyim çift kameralı önde de kamera var. 3,5G yazıyo kullanan görüşen varsa yardımcı olursa çok sevinirim...
himmet_dal 09.02.2013 11:12:42
Nokiadan sasmayin kendinizi aşmayin 5 para etmez andorite gecmeyin rn kotu nokia bile iyidir bu cakma telefonlardan
nokianin ustune cihaz yok her zaman kral nokia kalacak androit falan gecici sevda. bu fiyatada bu telefonlar super cin mali cakma androidlerde bile bu fiyat yok. Lg optimus 3d nerdeyse 2 yillik androit kullanicisiyim asla fanlik yapmam ya iphone ya nokia bundan sonra.
çokonat 09.02.2013 10:53:00
quote:

Orijinalden alıntı: Rookie.

quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

Nokia nın telefonların da kullandığı malzeme kalitesine hayranım.En ucuz modellerin de bile kalite den ödün vermiyorlar.Asha 311 modelini bir haftadır kullanıyorum tasarımı malzeme kalitesi harika.Günde 1 saat internet yarım saate yakın telefon görüşmesi yarım saatte müzik dinliyorum şarjı bugün 5. gün bitmek üzere.480p 25 fps video çekiyor oldukçada akıcı.Fotoğraf kalitesi de yeterli.Samsung un dandik kanserojen malzemeler den ürettiği telefonlardan çok daha iyi.

NOKIA CONNECTING PEOPLE

o kadar telefon varken 5 para etmez asha 311 mi aldın bilinçsiz tüketicimisiniz ya

Bilincim gayet yerinde 320 TL ye alınabilecek Android olmayan en iyi telefondur Asha 311.Söyle bakalım bay bilinçli tüketici bu fiyata Asha 311 den daha iyi telefon hangisi ?.Dediğim gibi Android olmayan.Android isteseydim aynı fiyata Galaxy Y var onu alırdım.
Rookie. 08.02.2013 21:25:42
quote:

Orijinalden alıntı: +18

quote:

Orijinalden alıntı: Rookie.

yaşlılar için belki olabilir ama bu seferde dokunmatikte sorun yaşayacaklar

Orası öyle fakat artık pek alternatif bulunmuyor:)

onlar maalesef daha çok tuşlu telefon seviyorlar tuşlu telefonlarda ya çok dandik yada çok pahalı yani nokianın asha serisi tamamen piyasada adını hatırlatmasından başka birşey değil alanda vardır baya
+18 08.02.2013 21:23:21
quote:

Orijinalden alıntı: Rookie.

yaşlılar için belki olabilir ama bu seferde dokunmatikte sorun yaşayacaklar

Orası öyle fakat artık pek alternatif bulunmuyor:)
Rookie. 08.02.2013 21:17:57
quote:

Orijinalden alıntı: +18

quote:

Orijinalden alıntı: Rookie.

quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

Nokia nın telefonların da kullandığı malzeme kalitesine hayranım.En ucuz modellerin de bile kalite den ödün vermiyorlar.Asha 311 modelini bir haftadır kullanıyorum tasarımı malzeme kalitesi harika.Günde 1 saat internet yarım saate yakın telefon görüşmesi yarım saatte müzik dinliyorum şarjı bugün 5. gün bitmek üzere.480p 25 fps video çekiyor oldukçada akıcı.Fotoğraf kalitesi de yeterli.Samsung un dandik kanserojen malzemeler den ürettiği telefonlardan çok daha iyi.

NOKIA CONNECTING PEOPLE

o kadar telefon varken 5 para etmez asha 311 mi aldın bilinçsiz tüketicimisiniz ya

Valla piyasaya hakim olmama rağmen babama çatır çatır 311 alıcaz. Babam desen android bilmez ios bilmez, android ona çok karışık sağdan çekiyosun bişey geliyo aşağı çekiyosun bişey geliyo, bi şekilde net açılır fatura, donar eder reset atar kapanır babam bunlarla uğraşamaz. Bu telefonlar tam ona göre. O yüzden herkes bilinçsiz tüketici olmayabilir.

yaşlılar için belki olabilir ama bu seferde dokunmatikte sorun yaşayacaklar
Honanım Daber 08.02.2013 21:16:43
150 liralık telefondan ne bekliyorsunuz?? Samsungun yada htc nin yada sony nin 150 tl lik kapasitif dokunmatik telefonu varda bizmi görmedik.
facebook a girsin mesaj çeksinden başka bir şey beklemeyen sınıfa çok güzel bir telefon
+18 08.02.2013 21:07:48
quote:

Orijinalden alıntı: Rookie.

quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

Nokia nın telefonların da kullandığı malzeme kalitesine hayranım.En ucuz modellerin de bile kalite den ödün vermiyorlar.Asha 311 modelini bir haftadır kullanıyorum tasarımı malzeme kalitesi harika.Günde 1 saat internet yarım saate yakın telefon görüşmesi yarım saatte müzik dinliyorum şarjı bugün 5. gün bitmek üzere.480p 25 fps video çekiyor oldukçada akıcı.Fotoğraf kalitesi de yeterli.Samsung un dandik kanserojen malzemeler den ürettiği telefonlardan çok daha iyi.

NOKIA CONNECTING PEOPLE

o kadar telefon varken 5 para etmez asha 311 mi aldın bilinçsiz tüketicimisiniz ya

Valla piyasaya hakim olmama rağmen babama çatır çatır 311 alıcaz. Babam desen android bilmez ios bilmez, android ona çok karışık sağdan çekiyosun bişey geliyo aşağı çekiyosun bişey geliyo, bi şekilde net açılır fatura, donar eder reset atar kapanır babam bunlarla uğraşamaz. Bu telefonlar tam ona göre. O yüzden herkes bilinçsiz tüketici olmayabilir.
Rookie. 08.02.2013 20:54:16
quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

Nokia nın telefonların da kullandığı malzeme kalitesine hayranım.En ucuz modellerin de bile kalite den ödün vermiyorlar.Asha 311 modelini bir haftadır kullanıyorum tasarımı malzeme kalitesi harika.Günde 1 saat internet yarım saate yakın telefon görüşmesi yarım saatte müzik dinliyorum şarjı bugün 5. gün bitmek üzere.480p 25 fps video çekiyor oldukçada akıcı.Fotoğraf kalitesi de yeterli.Samsung un dandik kanserojen malzemeler den ürettiği telefonlardan çok daha iyi.

NOKIA CONNECTING PEOPLE

o kadar telefon varken 5 para etmez asha 311 mi aldın bilinçsiz tüketicimisiniz ya
Chromosty 08.02.2013 20:40:37
Nokia bence bu saatten sonra giriş seviyesive orta seviyeye yakın telefonlar yapmalı. Asıl o bölüm boş. İstemediğin kadar pahalı telefon var. Ama f/p olarak giriş seviyesi çok telefon yok.
çokonat 08.02.2013 20:32:32
Nokia nın telefonların da kullandığı malzeme kalitesine hayranım.En ucuz modellerin de bile kalite den ödün vermiyorlar.Asha 311 modelini bir haftadır kullanıyorum tasarımı malzeme kalitesi harika.Günde 1 saat internet yarım saate yakın telefon görüşmesi yarım saatte müzik dinliyorum şarjı bugün 5. gün bitmek üzere.480p 25 fps video çekiyor oldukçada akıcı.Fotoğraf kalitesi de yeterli.Samsung un dandik kanserojen malzemeler den ürettiği telefonlardan çok daha iyi.

NOKIA CONNECTING PEOPLE
eozenir 28.01.2013 00:09:34
harbi bu memleket düzelmez cehalet git gide arıyor bir fiyatına bakın bide kıyasladığınız cihazlara bakın. neden biraz eğitime yönelmiyorsunuz anlamamki. burda size laf anlatmaya bilmez. biri işlemci diyor biri ekran ufak diyor diğeri kamera 3.2 mp diyor. telefonun fiyatı belli. o zaman siz iphone falan dalın yada samsunng galaxy note mu her ne cihazsa. sizi kazıklamak için firmala sırada bekliyor yiğitlerim benim. türkiyeyi kazıklasınlarki sizin gibilerle adamlar ayakta kalsın. burda konuşacağınıza gidinde o 1 milyar üstü satın aldığınız aman ben pahalı telefon kullanıyorum tipler anavatanı olan markalara baksınlar ülkelerinde ne kadara satılıyor.
DH Misafiri 06.01.2013 17:26:44
BEN ASHA 306 YI ALCAM AMA YORUMLAYANLAR İYİ OLMADIGINI SÖYLÜYOR AMA GÖRÜNÜŞÜ COK GÜZEL
O YÜZDEN ASHA 311 İ ALMAYA KARAR VERDİM ASHA 306 YINDA ASHA 311 İN DE 3G Sİ VAR AMA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YOK NE İŞE YARAR GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YOKSA 3G DEDEMİN TELEONU 3G Lİ AMA DOKUNMATİK DEGİLL YA TAVSİYE ETMEM YUPİ HAYAL KIRIKLIGINA UGRADIM DİYENLER
J.J.93 10.11.2012 14:49:17
Madem giriş sınıfı telefon çıkartacaksın,bir kaç tane tuşlu telefon çıkar. Çevremde bir çok msj atmak isteyen ve dokunmatik ekrandan nefret eden tipler var ve bir çok kişi de böyle düşünüyordur
cengizhan1903 10.11.2012 14:38:24
gayet şirin olmuşlar
alia54 10.11.2012 12:29:47
gereksiz olmuş yapmasalar daha iyi.
99Lu Ergen 10.11.2012 12:25:13
nfs run dedeğin şey java oyun zaten mümkünmü öyle bişer
Suprémacy 10.11.2012 12:21:24
Burada nokianin bu telefonlarini yerenler yanlislik yapiyorlar. Bu seviye bir telefonun ozelliklerini elestiriyorlar. Yaptiginiz yanlis. Giris seviyesinde bir telefonu ozellikleriyle elestirmek ne derece mantiklidir bilemiyorum. Siz nokiayi elestireceginize gidin samsungu htcyi elestirin. En alt seviye telefonlarinin fiyatlarina bakin. Aslinda nokiaya helal olsun. Her kesime hitap ediyor parasi az olan da benim telefonumu alabilsin diyor ve bu fiyatta olabilecek kadar donanim ve ozellik koymaya calismislar. Her kesime hitap etmek istiyor nokia.
Amedra 10.11.2012 10:55:24
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

NOKİA ASHA 311 i alalı daha 1 ay oldu.Kayseri deki Vatan Computer mağazadan aldım. Hem de 435 Tl ye.Sonra araştırdım ki normal fiyatı 300 civarıymış.Bu telefonu kimseye tavsiye etmiyorum.Çok dikkatli kullanmama rağmen dün bozuldu.Telefonda sık sık donma oluyor ve işlem yapmıyor.Ses aksamı da çok bozuk. Aldığınıza pişman olursunuz. Benden söylemesi.

yazık olmuş, üzüldüm valla..
Angelica 10.11.2012 06:57:02
yinemi symbian..
DH Misafiri 10.11.2012 06:40:12
NOKİA ASHA 311 i alalı daha 1 ay oldu.Kayseri deki Vatan Computer mağazadan aldım. Hem de 435 Tl ye.Sonra araştırdım ki normal fiyatı 300 civarıymış.Bu telefonu kimseye tavsiye etmiyorum.Çok dikkatli kullanmama rağmen dün bozuldu.Telefonda sık sık donma oluyor ve işlem yapmıyor.Ses aksamı da çok bozuk. Aldığınıza pişman olursunuz. Benden söylemesi.
mu5tafa 06.11.2012 23:11:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben nokia Asha 311 veya 306 alcam hangisini almalıyım Asha 306 veya 3011 android mı yoksa değilim başka bir oyun müzik indirme programı varmı yardımcı olur,usunuz

nokia nin hic bir telefonu android degildir. bu asha serisi symbian dir. tam satis fiyatlarini bilmiyorum ama bu telden alana kadar 400-450 yE androidli samsung galaxy gio alin.
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:37
Ben nokia Asha 311 veya 306 alcam hangisini almalıyım Asha 306 veya 3011 android mı yoksa değilim başka bir oyun müzik indirme programı varmı yardımcı olur,usunuz
DH Misafiri 15.09.2012 22:55:22
telefon gayet güzel ve İNCE. yok ekran koyar yok kalın falan diyen arkadaşlara diyorum İNCE. süper hızlı sadece kamera düşük onun dışında harika.
marcoruzzier 13.09.2012 22:46:45
ben 311 den bir tane anneme (pembesi ) bir tane babama aldım ( siyahı )
çok iyi çok şık bir cihaz
bende c6-01 var
bundan tek eksiği ekranı amoled değil ve kamerasının 5 den düşük olması ( 3.2)
zaten bunlarda olsaydı 550-600 den aşağı olmazdı bu telefonlar

NOT : 305 VE 306 dan uzak durun dokunmatik berbat ve tel çok yavaş ama 311 öyle değil
MasayıDonut 15.06.2012 03:07:38
quote:

Orijinalden alıntı: BÖCCÜK DH

Biraz kalın geldi.

DH Misafiri 15.06.2012 01:05:37
Ya Ben Bu Telfonun Tanıtım Videolarını Seyrettim Tailand Da Cekılmiş..

Adam Telefonu Kullanıyor Tuş Kilidini Acıyor Direk menuler gelyor önune.. Saçma olmus ekran koruyucu falan yok...
orhankara95 09.06.2012 10:55:08
quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

quote:

Orijinalden alıntı: orhankara95

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

Tamam giriş seviyesi felan diyeceğiz ama o kalınlıklar ne arkadaş. Giriş seviyesi diye kalınmı olmak zorunda? O donanımla 5,5mm telefon yapılır


Mühendis felansın yada sektörün içindesin sanırım? Baya biliyo gibi konuştun. Adamlar ucuz telefon yapmış işte.


Arkadaşım, bunu bilmek için mühendis olmaya gerek yok. En üst seviye donanımlı cihazlar bile 8,5 mm kalınlıktalar. O donanımla 5mm den aşağı telefon yapılır.

Ucuz olan kalın olacak diye bir kuralmı var?

Kural olup olmadığını bilmiyorum. Daha çok sen biliyormuş gibi konuşuyosun. ''O donanımla 5,5mm telefon yapılır.'' Nokianın o kadar mühendisi bilmiyordu bunu gittiler bunun iki katı telefon yaptılar dimi? :D Demekki var bişey. İnce donanım daha pahalı felan olabilir mi yoksa? Benim aklıma bu geliyo mesela...
__BadblooD__ 07.06.2012 20:29:58
200 lira altında olursa alınabilecek modellerdir
FRAPS 07.06.2012 19:56:55
TAmam telefnlar zaten alt kesime hitap ediyor birşey demiyorum fakat kafama takılan şey nokia nın en ucuz telefon ile en pahalı telefonunda aynı işlemciyi kullanması
150 liralık telefondada arm11 1ghz işlemci var , son çıkan nokia 808 dede aynı işlemcini 1.3 ghzlik versiyonu var.
Hirotaro 07.06.2012 17:57:06
quote:

Orijinalden alıntı: curufperlit

sanırım bu fiyatlara nokia alt segmenti garantiye almıstır.92 euro olan telefon 300 tl ye cıkar ki ulkemızde bu paralara boyle telefon almak zor iş arkadaşlar.

Siz ne kadar begenmesenizde sonucta rakipsiz bu fiyatlara bu özellikler.

92Euro olan mı 300TL den satılacak ?

92 Euro yaklaşık 210TL yapar , Bunun kdv si , ötv si , +100TL vergisi,distribütör karı , bayi karıyla birlikte 400-420TL den aşağı alamazsın . telefon 400-420TL ama bildiğiniz sınıfta kalmış cihazlardan biri
Volkanbaba 07.06.2012 14:24:46
quote:

Orijinalden alıntı: orhankara95

quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

Tamam giriş seviyesi felan diyeceğiz ama o kalınlıklar ne arkadaş. Giriş seviyesi diye kalınmı olmak zorunda? O donanımla 5,5mm telefon yapılır


Mühendis felansın yada sektörün içindesin sanırım? Baya biliyo gibi konuştun. Adamlar ucuz telefon yapmış işte.


Arkadaşım, bunu bilmek için mühendis olmaya gerek yok. En üst seviye donanımlı cihazlar bile 8,5 mm kalınlıktalar. O donanımla 5mm den aşağı telefon yapılır.

Ucuz olan kalın olacak diye bir kuralmı var?
OverClocK1ng 07.06.2012 14:07:35
quote:

Orijinalden alıntı: curufperlit
sanırım bu fiyatlara nokia alt segmenti garantiye almıstır.92 euro olan telefon 300 tl ye cıkar ki ulkemızde bu paralara boyle telefon almak zor iş arkadaşlar.Siz ne kadar begenmesenizde sonucta rakipsiz bu fiyatlara bu özellikler.


Kusura bakma da en düşük cep telefonu vergisinin 100 lira olduğu ülkemizde 300 liraya 92 Euroluk cihaz çıkmaz. Geçirmasyonu da koy 450 lira falan olur.

Hem üstelik:

" 1 GHz saat hızında çalışan işlemci, 128 MB RAM, 3.0-inç boyutunda ve 240 x 400 piksel çözünürlüğünde! dokunmatik kapasitif ekran, 640 x 480 piksel video kaydı yapabilen 3.2 megapiksel kamera, 1110 mAh batarya ile donatılmış durumda."

O ne süper özellikler öyle. Hayran kaldım. 128 Ram. Öfff, manyak iyi. 240x400 ekran zaten şaheser. En önemlisi ise 640x480 video kaydedebiliyormuş. Hele ki 1110 mAh pile bittim.

Devam et Nokia. Az idi, Biraz daha derin kaz...
magicool 07.06.2012 05:18:01
nokia acilen ceo değiştirsin koskoca nokia bu hallere düşecekmiydi?3.sınıf ucuz telefon piyasasında oynuyor....
Ruoja 07.06.2012 05:15:20
nokia burjuva sınıfına hitap etmeye devam ediyor
FreeRun 07.06.2012 05:15:13
2.0mp
Patria o Muerte 07.06.2012 05:10:22
quote:

Orijinalden alıntı: Mobile Prof.

Mağaradan çıkarıp çıkarıp piyasaya sürüyor bunlar da..


Patria o Muerte 07.06.2012 05:08:58
Nokia bitmistir.
smyrna 07.06.2012 03:37:22
Yillardir Nokia kullanan ben bu markayi biraktiysam, belli ki cihazlari yerinde saymaya devam ediyordur. Su model ve donanimlarla malum ciddi rakipleriyle boy olcusmesi mumkun degil. Ancak telefondan fazla beklentisi olmayanlara hitap eder. Bu da pazara hakim olamamasina neden olur.
ruyanfa0203 07.06.2012 03:07:32
150 liraya ne bekleniyor anlamıyorum, şuan türkiyede 150 tlye sadece en büyük özelliği fener olan telefonu satılıyor...
XperiaTM 07.06.2012 00:50:20
Nokia'nın son çırpınışları.
ax 07.06.2012 00:47:36
giriş seviyesi için mantıklı bir iş yapmış nokia.ama o video çözünürlüğü ve kalınlık pek olmamış.aslında nokianın tuş takımlı yeni cihazlar çıkarması lazım sonuçta dokunmatiğe alışamayan ve sevmeyen kullanıcılarda mevcut.özellikle 88 serisinin devamı gelmeli...
~H!ddeN 07.06.2012 00:37:13
Tasarım berbat ekran çerçeveleri çok kalın olmuş.
Okisht 07.06.2012 00:36:55
63€ fiyatı gayet güzel, türkiyede de dokunmatik telefon isteyen birçok kişi için alternatif olacak bence. zaten yazılımla uğraşmayan insanlar tercih ediyor genelde bu tarz ürünleri. onları tatmin edecektir.
C2H5OH 07.06.2012 00:34:50
gidip ışığı sürekli yanan ve gözünü kapatınca ekranı kapatan (oda tam çalışmıyor) sözümona akıllı telefonlara 2000 lira para veripde kızgınlığını 200-300 liralık telefonlardan/alıcılarından ve markalardan çıkartıyorlar...

eskiden zenginin malı züğürdün çenesini yorardı , artık züğürdün malı zenginin çenesini yoruyor...
Dağılın 07.06.2012 00:15:11
para sıkıntısı olan alsın bundan bitane
danGerfuLL 06.06.2012 23:58:44
Piyasada adam gibi bar tipi telefon kalmadı geçen bir bakınayım dedim elle tutulur 2 cihaz buldum biri Samsung S5610 diğeri Nokia X2. Ne var bu dokunmatik ekranda her şey dokunmatiğe döner oldu.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla