TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24634 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Deutsche Telekom, Windows Phone 7'nin performansından memnun Scythe ekran kartları için hazırladığı yeni soğutucusu Setsugen 2'yi duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (138) YORUM YAZ

tarafından 25 Ocak 2011, Salı 14:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android 2.2 işletim sistemli Samsung S5830 Galaxy Ace resmiyet kazandı
Günlük Haber knight
138

Nokia'nın hemen ardından gelerek global cep telefonu pazarında ikincilik koltuğunda oturmaya devam eden Samsung'un, Google'ın mobil işletim sistemi Android desteğini arkasına alan akıllı telefonu S5830 Galaxy Ace nihayet detaylandı.

112,4 x 59,9 x 11,5 mm ebatlarında ve 113 gram ağırlığında sade tasarımıyla dikkat çeken Galaxy Ace, dört band (850, 900, 1800, 1900 MHz) GSM şebekesi ile kullanıcılara 7.2 Mbps'a kadar internet bağlantısı hızı sağlayan HSDPA alt yapısına destek veriyor, 800 MHz saat hızında çalışan işlemciden güç alıyor ve Android'in 2.2 ''Froyo'' sürümünü kullanıyor. Froyo'ya, Samsung'un TouchWIZ arayüzü eşlik ediyor.

Samsung Galaxy Ace'in ön yüzünü incelediğimizde tıpkı iPhone'un ilk üç nesil modellerinde olduğu gibi 3.5 inç (~8.89 cm) boyutunda 320 x 480 piksel (HVGA) çözünürlük sunan dokunmatik ekran bizleri karşılıyor. Telefonda 158 MB dahili belleğe yer verilmiş. GSM Arena tarafından yayınlanan fotoğraflarda da görülebileceği gibi telefonun hemen sağında konumlandırılan microSD kart girişi sayesinde kapasiteyi yetersiz kaldığı durumlarda 32 GB'a kadar arttırabiliyoruz. İstediğiniz kulaklıkla müzik dinleyebilmeniz için 3.5 mm kulaklık girişi de unutulmamış.

Telefonun arka yüzünde ise 5 megapiksel çözünürlüğünde kamera konumlandırılmış. Kameranın hemen altında ise loş mekanlarda çekim için led flaş bulunuyor. Wi-Fi 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1 ve A-GPS üçlüsünü bünyesinde barındıran telefona gereken gücü 1350 mAh batarya sağlıyor. Batarya 2G şebekesi göz önünde bulundurulduğunda 640 saate varan bekleme, 660 dakikaya varan konuşma süresi iddiası taşırken telefonun ne zaman ve hangi fiyat aralığında satışa sunulacağı henüz belirsizliğini koruyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
kaleci07 25.01.2011 15:08:26
bir iphone değil gültekin :D +1
cp1369 25.01.2011 15:08:51
jet im büyük ekranlısının düşük çözünürlüklü ve düşük hafızalısı -1
cp1369 25.01.2011 15:23:52
jet im büyük ekranlısının düşük çözünürlüklü ve düşük hafızalısı -5
knnkpln 25.01.2011 15:34:58
Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam. 0
jedi_master 25.01.2011 15:42:32
Tam benim aradığım özelliklere sahip gibi görünüyor. Bir de fiyatı uygun olursa süper olur. 0
LKLC 25.01.2011 15:48:19
quote:

Orijinalden alıntı: cp1369

jet im büyük ekranlısının düşük çözünürlüklü ve düşük hafızalısı


Ve androidlisi. Ancak android olması tek başına büyük bir özellik gibi.
+1
Volkanbaba 25.01.2011 16:08:24
İyi gibide ekran çözünürlüğü daha fazla olabilirdi 0
Batuist 25.01.2011 17:10:23
Haberin ilk cümlesini okurken birşey dikkatimi çekti.. mokianın hemen ardından gelerek cep telefonu pazarında ikincilik koltuğuna oturan samsung diye devam eden cümleyi okurken akıllı telefon pazarının hala en fazla satılan cep telefonu pazarını oluşturmadığını düşündüm.. ama ne zaman ki akıllı cep telefonları artık insanlardan tarafından tercih edilen ilk telefonlar olur o zaman samsung ikincilikten birinciğile çıkar.. çünkü nokianın akıllı cep telefonu pazarında adam gibi bir telefonu bulunmuyor.. (satış anlamında).. geleceğin akıllı cep telefonlarında olduğunu düşünürsek samsungun ileride pazardaki yeri şimdiden belli gibi.. fiyatlar iyice aşağı çekildikçe tercih edilme oranları yükselicek ve bu liderlik sırasıda değişicek... nokiada hala öyle bastırmatiklerle uğraşsın... 0
Teknikcan 25.01.2011 17:58:02
quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..
0
knnkpln 25.01.2011 18:41:43
quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.
0
daysleeperxp 25.01.2011 18:56:49
Dokunmatik hikayesini se w950'de bıraktım ben. Ta ki tegra gelene kadar, o zaman işler değişecek bakalım. 0
Teknikcan 25.01.2011 19:06:28
quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.

ben sana karşı gayet saygılıyım hiç bir şekilde aşağılama yapmadım.sadece senin piyasayı iyi bilmediin konusunda eminim.ayrıca ülkemdeki insanlarla ne alaka orasını da anlamadım.burada teknoloji hakkında yorumlar yapıyoruz ve teknolojiyi çok geç çok pahalı elde ediyoruz.Yani bundandır diğer ülkeleri örnek vermem sakın yanlış anlaşılmasın..
0
knnkpln 25.01.2011 19:42:48
quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.

ben sana karşı gayet saygılıyım hiç bir şekilde aşağılama yapmadım.sadece senin piyasayı iyi bilmediin konusunda eminim.ayrıca ülkemdeki insanlarla ne alaka orasını da anlamadım.burada teknoloji hakkında yorumlar yapıyoruz ve teknolojiyi çok geç çok pahalı elde ediyoruz.Yani bundandır diğer ülkeleri örnek vermem sakın yanlış anlaşılmasın..


Sen yoksa samsungun pazarlama müdürümüsün.piyasayı iyi bilmediğimden eminmiş.Benim bilip bilmediklerim hakkında yorum yapmakla kendince neyi kanıtlamış oluyorsun.Sende aşağılık kompleksi mi var ki beni bilgisizlikle itam ediyorsun ama sen çok biliyorsun ya harcanma burada.
-3
sahoron 25.01.2011 19:52:47
tasarım güzel sanırım tek sorun pikselde ve ön kamera yok :( bu yüzden en fazla 500tl felan verilebilcek telefon birde yazılım destegi kesin gelmez :( 0
Tengere 25.01.2011 19:59:08
Androidli orta segment için güzel haber tam beklediğim bi telefon.Yalnız 600'den çıkması imkansız daha badali wave 723 bile 600 küsürden çıkmışken bu 600den çıkmaz en iyi ihtimalle 750den çıkar. 0
Teknikcan 25.01.2011 22:42:20
quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.

ben sana karşı gayet saygılıyım hiç bir şekilde aşağılama yapmadım.sadece senin piyasayı iyi bilmediin konusunda eminim.ayrıca ülkemdeki insanlarla ne alaka orasını da anlamadım.burada teknoloji hakkında yorumlar yapıyoruz ve teknolojiyi çok geç çok pahalı elde ediyoruz.Yani bundandır diğer ülkeleri örnek vermem sakın yanlış anlaşılmasın..


Sen yoksa samsungun pazarlama müdürümüsün.piyasayı iyi bilmediğimden eminmiş.Benim bilip bilmediklerim hakkında yorum yapmakla kendince neyi kanıtlamış oluyorsun.Sende aşağılık kompleksi mi var ki beni bilgisizlikle itam ediyorsun ama sen çok biliyorsun ya harcanma burada.


şuan sidik yarışı yapıosun.çıksın görelim kaç lira.ben sana bişe bilmiosun demedim ki kardeşim ne bu sinir.biraz seviyeli tartış.sadece 600 demenle Türkiye telefon piyasası hakkında bihabersin dedim. telefon alımsatım işiyle içli dışlıyım ki bunu anlaman için böyle olmana gerek yok..
-1
knnkpln 25.01.2011 22:53:27
quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.

ben sana karşı gayet saygılıyım hiç bir şekilde aşağılama yapmadım.sadece senin piyasayı iyi bilmediin konusunda eminim.ayrıca ülkemdeki insanlarla ne alaka orasını da anlamadım.burada teknoloji hakkında yorumlar yapıyoruz ve teknolojiyi çok geç çok pahalı elde ediyoruz.Yani bundandır diğer ülkeleri örnek vermem sakın yanlış anlaşılmasın..


Sen yoksa samsungun pazarlama müdürümüsün.piyasayı iyi bilmediğimden eminmiş.Benim bilip bilmediklerim hakkında yorum yapmakla kendince neyi kanıtlamış oluyorsun.Sende aşağılık kompleksi mi var ki beni bilgisizlikle itam ediyorsun ama sen çok biliyorsun ya harcanma burada.


şuan sidik yarışı yapıosun.çıksın görelim kaç lira.ben sana bişe bilmiosun demedim ki kardeşim ne bu sinir.biraz seviyeli tartış.sadece 600 demenle Türkiye telefon piyasası hakkında bihabersin dedim. telefon alımsatım işiyle içli dışlıyım ki bunu anlaman için böyle olmana gerek yok..


Kendi lafınıda çarpıtıyorsun ya pes doğrusu.İnsanlar burda bir habere yorum yapıyor sen yoruma yorum yapıyorsun.Kendinin iyi bildiği başkasını iyi bilmediğini iddia ederek ego tatminimi yapıyorsun.Neyse ekişisel meseleleri buraya taşımamak gerek.Yalnızca konuyla ilgili konuşalım burada yazılan kişisel yorumlar seni fazla ilgilendirmesin.Ben öyle yapıyorum sana tavsiye sende öyle yap.Konuyu okuyan diğer arkadaşlar kusura bakmasın kendi şahsım adına özür diliyorum herkesten ama sen hariç.
0
Teknikcan 25.01.2011 23:18:18
quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln


quote:

Orijinalden alıntı: Teknikcan


quote:

Orijinalden alıntı: knnkpln

Yine düşük çözünürlükte ekran ama özellikler iyi gibi.Fiyatı 600TL civarı olur sanırsam.


hahah 600 ne abi.bu telefon ülkemde 850den aşşağı satılmaz.satılamaz.sen avrupa da yaşıyosun heralde ya da piyasadan bihabersin.bi kere samsungun androidli en ucuz telefonu 530 lira ve kore'de(kendi ülkesinde) ayağa düşmüş bi model bile deil..


Telefonun özelliklerini okumadın herhalde.Her androidli samsungu galaxy sanma.Gelince görürüz bakalım 850den aşağı mı değil mi lafını unutma sakın!!!Bu arada insanların yaptığı yorumlarla dalga geçeceğine "ülkendeki" insanlara saygılı olmayı öğren.

ben sana karşı gayet saygılıyım hiç bir şekilde aşağılama yapmadım.sadece senin piyasayı iyi bilmediin konusunda eminim.ayrıca ülkemdeki insanlarla ne alaka orasını da anlamadım.burada teknoloji hakkında yorumlar yapıyoruz ve teknolojiyi çok geç çok pahalı elde ediyoruz.Yani bundandır diğer ülkeleri örnek vermem sakın yanlış anlaşılmasın..


Sen yoksa samsungun pazarlama müdürümüsün.piyasayı iyi bilmediğimden eminmiş.Benim bilip bilmediklerim hakkında yorum yapmakla kendince neyi kanıtlamış oluyorsun.Sende aşağılık kompleksi mi var ki beni bilgisizlikle itam ediyorsun ama sen çok biliyorsun ya harcanma burada.


şuan sidik yarışı yapıosun.çıksın görelim kaç lira.ben sana bişe bilmiosun demedim ki kardeşim ne bu sinir.biraz seviyeli tartış.sadece 600 demenle Türkiye telefon piyasası hakkında bihabersin dedim. telefon alımsatım işiyle içli dışlıyım ki bunu anlaman için böyle olmana gerek yok..


Kendi lafınıda çarpıtıyorsun ya pes doğrusu.İnsanlar burda bir habere yorum yapıyor sen yoruma yorum yapıyorsun.Kendinin iyi bildiği başkasını iyi bilmediğini iddia ederek ego tatminimi yapıyorsun.Neyse ekişisel meseleleri buraya taşımamak gerek.Yalnızca konuyla ilgili konuşalım burada yazılan kişisel yorumlar seni fazla ilgilendirmesin.Ben öyle yapıyorum sana tavsiye sende öyle yap.Konuyu okuyan diğer arkadaşlar kusura bakmasın kendi şahsım adına özür diliyorum herkesten ama sen hariç.

bu ne ya.. bu nası psikolojik tespitler böyle.komedi..kaç yaşındasın merkettim doğrusu.ben uzatmamaya çalışıyorum sen neler yazıosun.tamam daha ben yorum yazmyorum bu konuya.
-1
Teacher 25.01.2011 23:24:15
Iphone taklit etmeyin artık.Kendinize has bir dizayn yaratın. -1
sfrr 26.01.2011 01:16:15
iphone alanlar genelde reklamkoliklerdir.tel ozelliklerinden anlamaz onlerine geleni alırlar :D 0
Al PaC 26.01.2011 01:41:06
quote:

Orijinalden alıntı: Teacher

Iphone taklit etmeyin artık.Kendinize has bir dizayn yaratın.


Apple sizlerle gurur duyuyor... Devam...
0
BluePage 26.01.2011 10:44:18
daha iyi olabilirdi özellikle tasarım 0
jedi_master 26.01.2011 12:50:21
Samsung i5503'ü 500 liradan satarlarken bu telefona 750 liradan aşşağı fiyat çekmezler Türkiye'de. 0
Şehr-i Hüzün 26.01.2011 12:53:49
quote:

Orijinalden alıntı: BluePage

daha iyi olabilirdi özellikle tasarım

0
..Knight.. 26.01.2011 13:04:27
Galaxy Ace'in kardeşleri de artık resmiyet kazandı;

http://www.donanimhaber.com/tm.asp?m=46249792
0
FRAPS 26.01.2011 22:41:11
Bu telefonda ön kamera varmı ? Eğer varsa ve ucuz olarak çıkarsa almayı düşünüyorum. 0
DH Misafiri 26.01.2011 23:30:18
iphone yi taklit etmeyin telefonu üçgen yapın :)



(Yorum yaparken mantıklı olun biraz)
0
Şehr-i Hüzün 27.01.2011 00:06:46
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone yi taklit etmeyin telefonu üçgen yapın :)



(Yorum yaparken mantıklı olun biraz)


Beklenen cevap
+1
ucubemert 27.01.2011 03:01:51
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iphone yi taklit etmeyin telefonu üçgen yapın :)



(Yorum yaparken mantıklı olun biraz)



0
ManoMachine 27.01.2011 04:05:00
Düpedüz iftira arkadaş, bi de Samsung tasarimlari Apple a benziyor derler. Nerden çıkar bu laflar anlamam. Hadi tasarım neyse bi de touchwiz i ios arayuzune benzetenler var, onlara çok şaşıyorum.

Samsung böyle kendine has, görülmemiş işler yaptıkça ben de htc kullanmaya devam edeceğim:):):)
0
burakcarkci 27.01.2011 14:40:41
samsung wave 723 ün Androidlisi işte, ki android bu telefonda kasar :D Bada hafif bir platform telefonlar kaldırıyor ama android ne olacak bilmiyorum. Videosunu izledim menü geçişleri idare eder bakalım hayırlısı 0
DH Misafiri 28.01.2011 14:24:29
telefonlarda ekranın 4 tarafındaki geniş boşluklar çok çirkin duruyor bence..dış görünüş bakımından en iyi telefonlar motorola ve samsung bence.. 0
knnkpln 28.01.2011 14:51:21
quote:

Orijinalden alıntı: burakcarkci

samsung wave 723 ün Androidlisi işte, ki android bu telefonda kasar :D Bada hafif bir platform telefonlar kaldırıyor ama android ne olacak bilmiyorum. Videosunu izledim menü geçişleri idare eder bakalım hayırlısı


Şaka yapıyorsun herhalde wave 723 benzer ne tarafı var?
0
Teacher 29.01.2011 02:35:09
Helal sana Samsung. Home tuşunu , biraz da üstteki hoparlörü biraz uzatmış olmuş sana iphone 4S.
Özenti başka birşey değil.Apple saçmalasa üçgen telefon çıkarsın peşinden bunlar da çıkarmazsa ne olim.
0
Tabip 30.01.2011 03:34:34
kesin olarak özellikleri nasıl olur, ne eklenir ne çıkarılır bilemeyiz ama haberde belirtilen bluetooth 2.1, gsmarena da 3.0 olarak yazılmış.


telefona gelecek olursak, iyi ya da kötü diyemeyeceğim. kararsızım
0
positroN 06.02.2011 16:19:53
ozellik olarak baktigimizda samsung'un i5700'dan sonraki ilk adam akilli orta seviye android cihazi. tabi aralarinda cok fark yok. 5mp led flashli kamera(bir cok 2mp kamera simdiki 5'liklerden daha iyi cekiyor), touchwiz arayuzu(her android telefona yuklenebilir), ekran 0.3'' daha buyuk ve 3g hizi 7.2mbps olmus(hehe avea ile arama bile yapilmiyor).

800 mhz islemci tahminimce yine armv6 olacagi icin yine flash destegi, 3d hizlandirma olmayacak.

tum eksilerine ragmen uygun fiyattan cikarsa orta seviyede stok sorunu olan cihazlarin yerine iyi gider.
0
xsw 06.02.2011 21:15:52
iPhone taklidi değil Trident-T1000 ile karıştırdınız sanırım tasarım olarak benziyor ama kalite olarak SAMSUNG kötü cihaz yapmaz S5830 güzel bir cihaza benziyor fiyat uygun olursa baya satar. 0
xsw 07.02.2011 08:17:50
Telpa'nın gelecek ürünler kataloğuna girmiş.

http://www.telpa.com/?s=gelecek
0
jedi_master 07.02.2011 23:14:55
quote:

Orijinalden alıntı: xsw

Telpa'nın gelecek ürünler kataloğuna girmiş.

http://www.telpa.com/?s=gelecek

Haber verdiğiniz için sağ olun. Neredeyse 5-6 aydır makul bir fiyata Android telefon almayı düşünüyorum ama bir türlü bulamıyorum. Bundan önce Samsung i5803 Türkiye'ye gelirmi dedim o da gelmedi. Bu telefon tam benim aradığım özellikleri içinde barındırıyor ve fiyatı da uygun olursa kaçırmayacağım. Telpa'nın sitesinde de gelecek ürünlerde göründüğüne göre bu telefonun Türkiye'ye geleceği kesinleşti sanırım.
0
kntrli 08.02.2011 17:24:09
media mart ın kataloğunda satışta gözüküyor fiyat 769 tl bilginize Bu telefona bu fiyat değer mi seçim sizin 0
damn2u 08.02.2011 17:50:35
quote:

Orijinalden alıntı: kntrli

media mart ın kataloğunda satışta gözüküyor fiyat 769 tl bilginize Bu telefona bu fiyat değer mi seçim sizin


Fiyatı illaki zaman içinde düşecektir fakat 700+ fiyattan satılan i5700 yerine bunu tercih etmek tabiki çok daha mantıklı, tabi işin bir yönü daha var 90 TL daha verip Wave S8500/S8530 tercih etmek daha mantıklı olur, tabi Android isteği başka.
0
ÇaĞLaR.. 08.02.2011 18:09:27
ozellikler iyi ekran cözünürlügüde yüksek olsaymis iyi olurmus 0
positroN 08.02.2011 19:27:38
bazi yerlerde adreno grafik islemcisi oldugunu soyleniyor. eger oyleyse turkiye fiyati biraz dusunce muhtemelen herkesin elinde bi tane gorecegiz. 0
jedi_master 08.02.2011 22:37:11
quote:

Orijinalden alıntı: kntrli

media mart ın kataloğunda satışta gözüküyor fiyat 769 tl bilginize Bu telefona bu fiyat değer mi seçim sizin

Yurt dışına göre bence yüksek. Bu telefonun fiyatı 600 civarı olması gerek bana göre. Ama işte Türkiye'de malum telefon fiyatları yurt dışına göre oldukça yüksek oluyor.
0
LaT1F 08.02.2011 22:50:29
quote:

Orijinalden alıntı: jedi_master


quote:

Orijinalden alıntı: kntrli

media mart ın kataloğunda satışta gözüküyor fiyat 769 tl bilginize Bu telefona bu fiyat değer mi seçim sizin

Yurt dışına göre bence yüksek. Bu telefonun fiyatı 600 civarı olması gerek bana göre. Ama işte Türkiye'de malum telefon fiyatları yurt dışına göre oldukça yüksek oluyor.



Türkiye de fiyatlar çok yüksek malesef
0
onkuba 08.02.2011 23:11:17
Bence bu cihazıda almayın spicada 800 mhz fakat hiç bir oyunu adam gibi oynayamıyoruz .Bundada 3d hızlandırıcı yoktur büyük ihtimal. 0
xsw 09.02.2011 13:35:11
quote:

Orijinalden alıntı: kntrli
media mart ın kataloğunda satışta gözüküyor fiyat 769 tl bilginize Bu telefona bu fiyat değer mi seçim sizin


Fiyat bana da yüksek geldi 600TL civarında olmalıydı.
0
ceo-tr 09.02.2011 13:39:46
diğer telefonlara bakınca çokta yüksek fiyatlı değil. alınabilecek bir telefon. bence tek eksiği çözünürlük. 0
xsw 09.02.2011 14:13:29
0
jedi_master 09.02.2011 15:13:37
Bu telefon Bercelona'da ki Mobile telefon kongresinde tanıtılacaktı. İşin ilginci bu kongre 14-17 Şubat'ta olacak. Yani telefon resmi olarak Samsung tarafından tanıtılmadan Türkiye'de satışa sunulmuş. Bazı modellerin ülkemize aylar sonra gelmesi, hatta hiç gelmediğini göz önüne alırsak çok şaşırttı beni. 0
knnkpln 09.02.2011 15:17:49
quote:

Orijinalden alıntı: xsw




Arkadaşın biri bana 850 TL aşağı olmaz diyordu.Söz konusu satan medaimarket olunca telefonun fiyatı biraz tuzlu diğer distribütörler getirince bakalım fiyatı ne kadar düşecek.
0
@RİF_D 09.02.2011 19:23:57
Nokia nın şu simbiyancı zihniyeti bıktırdı, yeni telefon diye çıkarıyor ama beyin aynı, megapikseli yüksek olsa nolur? telefon kuala kadar yavaş. Bütçeme uygun olsada alsam şöyle bişey. -1
Whisper911 09.02.2011 22:37:28
quote:

Orijinalden alıntı: positroN

ozellik olarak baktigimizda samsung'un i5700'dan sonraki ilk adam akilli orta seviye android cihazi. tabi aralarinda cok fark yok. 5mp led flashli kamera(bir cok 2mp kamera simdiki 5'liklerden daha iyi cekiyor), touchwiz arayuzu(her android telefona yuklenebilir), ekran 0.3'' daha buyuk ve 3g hizi 7.2mbps olmus(hehe avea ile arama bile yapilmiyor).

800 mhz islemci tahminimce yine armv6 olacagi icin yine flash destegi, 3d hizlandirma olmayacak.

tum eksilerine ragmen uygun fiyattan cikarsa orta seviyede stok sorunu olan cihazlarin yerine iyi gider.

katılıyorum i5700 den sonra sıra buna geçiyor
şahsen özelliklerine bakılınca 500 civarı 5700 hala makul sayılabilir....

770 TL bu telefona vermek şahsen günahtır....

biraz daha biriktirip desire alarak çok akıllı bir iş yapılmış olur......

şu telefonun spicadan ne fazlası var =)
0
FRAPS 09.02.2011 22:57:48
Cpu ARm 11 ayrıca alette gpu (3d hızlandırıcı) var. Fakat video kaydı sadece QVGA@15fps
Ayrıca önde 3g görüşme için kamerası yok.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_s5830-3724.php

Bu alet 500-600 liradan piyasaya girse , fiyatı daha doğru olurdu.
Şuan için ben olsam buna 750 lira vermem.


İnceleme :


http://www.sadecedownload.com/goster/30527-Samsung-Galaxy-Ace-S5830-Fit-S5670-ve-mini-S5570-inceledik.html
0
Mr. Jingles 10.02.2011 00:44:21
Merak ediyorum S^3 cihazları sürekli düşük işlemci -ARM 11- yüzünden eleştiren Android fanları bu cihaza ne diyecekler bakalım? 0
xsw 10.02.2011 08:31:49
Media Markt'a gidip telefonu inceleyen var mı? nasıl bir cihaz merak ettim doğrusu DH'dan videolu bir inceleme bekliyoruz... 0
Fashionality 10.02.2011 08:52:20
bi orta segment cihaza göre f/p oranı kötü gibi geldi bana.. 0
seckinty 10.02.2011 11:06:17
Genel: GSM 850/900/1800/1900 MHz, Mbps HSDPA 7.2 MHz, UMTS 900/2100
Form faktörü: Dokunmatik telefon
Boyutlar: 112,4 x 59,9 x 11,5 mm, 113 gram
Ekran: 3.5 "16M renkli TFT dokunmatik ekran, 320 x 480 piksel çözünürlüğünde
İşlemci: Qualcomm QCT MSM7227-1 Turbo 800 MHz işlemci
Bellek: 158MB bellek, microSD kart yuvası
OS: Android OS, v2.2 Froyo
Kamera: 5 Megapiksel otomatik odaklı kamera ile yüz tanıma fonksiyonu; QVGA video kayıt
Bağlantı: Wi-Fi b / g / n, FM radyo, Bluetooth 2.1 ile A2DP, standart 3.5mm kulaklık girişi, microUSB portu, GPS alıcısı ile A-GPS,
Diğerleri: TouchWiz 3.0 kullanıcı arayüzü, dahili, ivmeölçer, çoklu dokunmatik giriş, mesafe sensörü ve Swype metin girişi.

bunlar gsm tamir sitesinde yazan özellikleri

işlemcisi qualcomm muş flash vs desteği varmıdır bunun
2. el htc desire mi yoksa sıfır bu cihaz mı?
hala düşünüyorum
gidip incelemek lazım
0
xsw 10.02.2011 11:10:52
Samsung Electronics, yeni geliştirdiği Android ailesinden, güçlü donanımı ve zengin özellikleriyle dikkat çeken Samsung S5830 Galaxy Ace’i Türkiye pazarına sunduğunu açıkladı. Samsung S5830 Galaxy Ace, minimal tasarımı ve gelişmiş teknik özellikleriyle trendleri yakından takip eden ve sosyal hayata önem veren cep telefonu kullanıcılarının gözdesi olacak. 15 gün süreyle yalnızca MediaMarkt müşterilerine özel olarak gerçekleştirilecek satışın ardından, tüm kanallarda 769 TL satış fiyatıyla tüketiciye sunulacak olan Samsung S5830 Galaxy Ace’in, siyah ve beyaz olmak üzere 2 renk seçeneği bulunuyor.

[link]http://www.gelecekonline.com/metin/samsung_un_yeni_android_i__samsung_s5830_galaxy_ace-10481[/link]
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla