TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26305 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Deutsche Telekom, Windows Phone 7'nin performansından memnun Scythe ekran kartları için hazırladığı yeni soğutucusu Setsugen 2'yi duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (138) YORUM YAZ

tarafından 25 Ocak 2011, Salı 14:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android 2.2 işletim sistemli Samsung S5830 Galaxy Ace resmiyet kazandı
Günlük Haber knight
138

Nokia'nın hemen ardından gelerek global cep telefonu pazarında ikincilik koltuğunda oturmaya devam eden Samsung'un, Google'ın mobil işletim sistemi Android desteğini arkasına alan akıllı telefonu S5830 Galaxy Ace nihayet detaylandı.

112,4 x 59,9 x 11,5 mm ebatlarında ve 113 gram ağırlığında sade tasarımıyla dikkat çeken Galaxy Ace, dört band (850, 900, 1800, 1900 MHz) GSM şebekesi ile kullanıcılara 7.2 Mbps'a kadar internet bağlantısı hızı sağlayan HSDPA alt yapısına destek veriyor, 800 MHz saat hızında çalışan işlemciden güç alıyor ve Android'in 2.2 ''Froyo'' sürümünü kullanıyor. Froyo'ya, Samsung'un TouchWIZ arayüzü eşlik ediyor.

Samsung Galaxy Ace'in ön yüzünü incelediğimizde tıpkı iPhone'un ilk üç nesil modellerinde olduğu gibi 3.5 inç (~8.89 cm) boyutunda 320 x 480 piksel (HVGA) çözünürlük sunan dokunmatik ekran bizleri karşılıyor. Telefonda 158 MB dahili belleğe yer verilmiş. GSM Arena tarafından yayınlanan fotoğraflarda da görülebileceği gibi telefonun hemen sağında konumlandırılan microSD kart girişi sayesinde kapasiteyi yetersiz kaldığı durumlarda 32 GB'a kadar arttırabiliyoruz. İstediğiniz kulaklıkla müzik dinleyebilmeniz için 3.5 mm kulaklık girişi de unutulmamış.

Telefonun arka yüzünde ise 5 megapiksel çözünürlüğünde kamera konumlandırılmış. Kameranın hemen altında ise loş mekanlarda çekim için led flaş bulunuyor. Wi-Fi 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1 ve A-GPS üçlüsünü bünyesinde barındıran telefona gereken gücü 1350 mAh batarya sağlıyor. Batarya 2G şebekesi göz önünde bulundurulduğunda 640 saate varan bekleme, 660 dakikaya varan konuşma süresi iddiası taşırken telefonun ne zaman ve hangi fiyat aralığında satışa sunulacağı henüz belirsizliğini koruyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Litminov 25.11.2012 19:43:38
Şu saatten sonra Ace ve muadili telefonlar alınmaz artık. En az çift çekirdek cortex a9 ve 1 gb ram barındıran telefonlara bakılmalıdır.
DH Misafiri 25.11.2012 17:30:32
almanyadan 170 euro ya aldım
muzy16 29.12.2011 10:07:58
dün vatandan 574 liraya 10 taksit olarak aldım.

hepsiburada sitesi de 500 tl üzerine 100 tl puan veriyor. 550 ye geliyor.
gael 26.12.2011 23:48:19
şuan bimeksede yüzde29 indirimli görünüyor 649tl ama mağazaya özel yazıyor
Reviewer 26.12.2011 01:47:23
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

769 tl bu telefon için çok fazla bence.fiyatı hala düşmedi alınmaz bu paraya

arkadaşım vatan dan 662 ye aldı, bu fiyata çok çok iyi makine, gerçi artık demode oldu ama iphone3 lerden, bu fiyatlı htc, nokia ve diğerlerinden çok daha iyi f/p verdiği kesin
DH Misafiri 25.12.2011 18:53:07
769 tl bu telefon için çok fazla bence.fiyatı hala düşmedi alınmaz bu paraya
DH Misafiri 6.12.2011 18:38:26
arkadaslar kac gundur telefon takıp edıyorum samsung almayı dusunuyorum ama benım eskı telım samsung m620 di, ama cok donuyordu rengıne kapılıp almıstım:)

ama telefon 3 ay sonra garantıden cıkmadı o yuzden samsungtan korkuyorum ama yınede ondakı ozellıkler nokıa da yok malesef. neyse arastırmalarım sonucunda samsung s 5620 almayı dusundum herkes mennun gorunuyor ama sımdıde arastırırken android sistemli olan bu telefonu gordum(samsung s5830 galaxy ace) kafam ıyıce karıstı sızce hangısını alayım yardımcı olun lutfen????
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:56
yaw androidli bi telefon alcam pat flash desteği yok pat busu yok osu yok ne etcem ben bu telefona gingerbird çıkarmı acaba...bunla 3-4 sene idare edebilirmiyim?

Donanım Haber Bu Telefonu İncelesin!
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:56
ben bugun aldım 749 tl ye turkcell bayin den ama daha açmadım şarja takılı şuan kullanmaya başladığım anda herşeyini paylaşacağım
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:54
dun bir htc wildfire verip takasladım sans eseri satıcı fiyat bilmiyormus 0 samsung u wildfire + az bir para ile aldım ve cok hosuma gitti bir kere takoz gibi degil fabrika dolusu pil bu sabaha kadar gitti ayrıca basit bir kod girip dunya telefonu haline cevirip reset atınca market dahil butun uygulamalar orijinal dunya androidleri gibi oluyor youtube + market geliyor samsung un cok faydalı katkıları var android e touch viz gibi kies gibi ben acıkcası cok sevdim cihazı
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:52
arkadaşlar telefon mükemmel, telefon sahibi olmayan bazı arkadaşlar atıp tutmuş telefon hakkında.bizim huyumuz böyledir zaten onlara 3310 u tavsiye ediyorum.hiç kasmıyor gayet sağlam kullanışlı.yan tarafındaki şeriti sormuşsunuz orası metaldir. nokia nın c6-01 ve c7 si gibi otofocussuz 8 mp lik telefonlarından çok çok daha iyi resim kalitesi var.programa gelince android zaten ne bada dinler ne symbian.number one.angry bird takılmadan oynayabiliyorsunuz.acer yada vodafone alırken 2.el durumunu da gözden geçirin.
DH Misafiri 9.9.2011 22:20:49
bugün aldım güzel telefon
DH Misafiri 9.5.2011 13:02:17
arkadaslar bu telefonu sakın almayın ben 5 gündür kullanıyorum ve satısa cıkardım beş para etmez bi telefon İphone cakması bir alet hıcbir uygulaması calısmıyor makıne kasılıyor guya flaşlı camerası var 6230İ bu telefondan daha guzel resim cekıyor ınanın paranızı çöpe atmayın derım imkanınız varsa İphone,blackbrey gıbı markalara yönelin içiniz rahat etsin.....
BrokenLink 6.3.2011 17:48:11
quote:

Orijinalden alıntı: Kasvet


quote:

Orijinalden alıntı: BrokenLink


quote:

Orijinalden alıntı: Kasvet

Galaxy S, Galaxy S II ve Galaxy Ace arasında kaldım. Yardım edin.

Galaxy S II ile ace çok farklı telefonlar klasman olarak.. Bütceniz nekadar, S II'ye yetiyorsa Ace'in adını bile anmayın derim


Galaxy S II'ye bütçem yetecek ama şöyle; Çıkış fiyatı biraz daha düşünce. Aslında S II'ye yöneldim özelliklerinden dolayı ama baya bir büyük gelecek gibi. Adamlar mini tab diyor Aslında S II çıkınca gidip bi Teknosa'da felan elime alıp bakmam gerekecek.


Belki bakmışsınızdır ama ben genede yönlendiriyim: Burdan Galaxy Ace, Galaxy S, ve Galaxy S II yi karşılaştırıp en azından bi öngörüye sahip olabilirsiniz boyut olarak...

[link]http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-Ace_id5145/size[/link]
aspire111 6.3.2011 11:06:21
quote:

Orijinalden alıntı: BrokenLink


quote:

Orijinalden alıntı: Kasvet

Galaxy S, Galaxy S II ve Galaxy Ace arasında kaldım. Yardım edin.

Galaxy S II ile ace çok farklı telefonlar klasman olarak.. Bütceniz nekadar, S II'ye yetiyorsa Ace'in adını bile anmayın derim


Galaxy S II'ye bütçem yetecek ama şöyle; Çıkış fiyatı biraz daha düşünce. Aslında S II'ye yöneldim özelliklerinden dolayı ama baya bir büyük gelecek gibi. Adamlar mini tab diyor Aslında S II çıkınca gidip bi Teknosa'da felan elime alıp bakmam gerekecek.
BrokenLink 6.3.2011 10:33:37
quote:

Orijinalden alıntı: Kasvet

Galaxy S, Galaxy S II ve Galaxy Ace arasında kaldım. Yardım edin.

Galaxy S II ile ace çok farklı telefonlar klasman olarak.. Bütceniz nekadar, S II'ye yetiyorsa Ace'in adını bile anmayın derim
aspire111 6.3.2011 09:43:00
Galaxy S, Galaxy S II ve Galaxy Ace arasında kaldım. Yardım edin.
mehmet_75 6.3.2011 08:19:06
Cihaz son derece stabil ve hızlı çalışmaktadır, Almayı düşünen varsa gitsin eline alarak incelesin kendi karar versin,
cılgın-x 3.3.2011 23:35:06
hocam turkce bir incelemede arakdaş metal demiş o cerceveye ama demek palastikmiş olmadı o zaman o plastikleri biliyorum boyası atarsa cok cirkin bir gorunum alır telefon
applause 3.3.2011 08:58:02
quote:

Orijinalden alıntı: İLKERİN GÜNLÜĞÜ


quote:

Orijinalden alıntı: cılgın-x

Kulanan arkadaşlar bu yanlardaki metal renkli şerit metal mi yoksa metal renginde plastik mi merak ettim bir sitede metal renkli plastik oldugu bu telefonun tamamen metalden yapıldıgı kalitesinin çok duşuk oldugu soylenmiş dogrumudur.Kulanan arkdaşlar cevaplarsa sevinirim


Bende merak ettim. Youtube de metal gibiydi sanki..



Metal görünümlü plastik arkadaşlar..
İLKERİN GÜNLÜĞÜ 2.3.2011 18:18:21
quote:

Orijinalden alıntı: cılgın-x

Kulanan arkadaşlar bu yanlardaki metal renkli şerit metal mi yoksa metal renginde plastik mi merak ettim bir sitede metal renkli plastik oldugu bu telefonun tamamen metalden yapıldıgı kalitesinin çok duşuk oldugu soylenmiş dogrumudur.Kulanan arkdaşlar cevaplarsa sevinirim


Bende merak ettim. Youtube de metal gibiydi sanki..
applause 2.3.2011 09:41:17
Arkadaşlar telefonu on gündür kullanıyorum..
İnceleme yorum falan yapacak vaktim yok.

Sorularınızı buradan cevaplayabilirim.
applause 2.3.2011 09:38:06
quote:

Orijinalden alıntı: burakcarkci

samsung wave 723 ün Androidlisi işte, ki android bu telefonda kasar :D Bada hafif bir platform telefonlar kaldırıyor ama android ne olacak bilmiyorum. Videosunu izledim menü geçişleri idare eder bakalım hayırlısı



Ben de öyle düşünüyordum ama; 10 gündür kullanıyorum, inanılmaz hızlı bir telefon.
cılgın-x 2.3.2011 02:12:49
Kulanan arkadaşlar bu yanlardaki metal renkli şerit metal mi yoksa metal renginde plastik mi merak ettim bir sitede metal renkli plastik oldugu bu telefonun tamamen metalden yapıldıgı kalitesinin çok duşuk oldugu soylenmiş dogrumudur.Kulanan arkdaşlar cevaplarsa sevinirim
gultekin18 1.3.2011 13:52:56
quote:

Orijinalden alıntı: gultekin18


quote:

Orijinalden alıntı: goldenstone

hocam android market yüklü mü sizin cihazda.nasıl kurdunuz uygulamarı android market yüklü değilse de?bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler.

android market yüklü yanında samsung apps ve slide me uygulamaları da var ayrıca bir çok programı ben pc den yükledim. pek anlamıyorum bu işlerden. o yüzden bana öyle daha kolay geliyor. Bende p503 alacaktım. ama bu telefonu görünce buna yöneldim. şarjı gerçekten uzun gidiyor ve arkasında led flaşı var (kasko için gerekliydi). p503 e göre biraz daha üstün özelliklerde (sanırım ram 503 de daha yüksek). kardeşimde HTC desire var. ondan pek bi eksiği yok gibi. hatta şarjı çok daha iyi diyebilirim. aksesuar konusunda bulunduğum il nedeniyle biraz sıkıntı var. (örn. ekran koruyucu film baktım kimse daha telefonu bilmiyor. sadece 2 kişi aaa bu o telefonmu diye sordu) ayrıntılı bir inceleme yapacak kadar bilgim yok. ama yinede sorularınıza yardımcı olmaya çalışırım.

hocam anroid market yüklü değilmiş. yanlış bilgi vermişim. kardeşim yüklemiş ancak çalışmıyor :( ama diğer dediklerim yüklü geldi
positroN 23.2.2011 13:52:44
quote:

Orijinalden alıntı: dr_divx


quote:

Orijinalden alıntı: hamidowic

tam lg p503 e yöneldik derken yeni bir model çıkıyor aklımız buraya kayıyor.
gerçi bir arkadaş demiş 769 buna vermektense acer liquid e modeli tercih edilebilir.

ben optimus one da karar kıldım 200tl daha fazla verip acer liquid almaya değermi diye düşünüyorum
bu konuyu şuraya kadar okuduktan sonra bu telefon alınmaz sanırım sanırım.
android kolaylık olsun diye çıktı ama üreticiler sağolsun kendi avantajlarına çevirdiler sürüm destekleriyle.

kendi arabamızı yapamadığımız gibi kendi telefonumuzuda yapamıyoruz

bende sizin gibi düşünüyorum, fakat ben yukarı doğru değilde aşağı doğru inip 330tl ye vodafone 945 e yönelicem galiba


vodafone'un telefonunda samsung ace ile ayni islemci var. o fiyat araligindaki en iyi cihaz unvanini turkcell t10'dan almis gibi gorunuyor. ekran cozunurlugu dusuk fakat 700tl'ye satilan htc wildfire'in qvga ekranindan iyi oldugunu dusunursek cok da sorun degil.
gultekin18 23.2.2011 09:23:49
quote:

Orijinalden alıntı: goldenstone

hocam android market yüklü mü sizin cihazda.nasıl kurdunuz uygulamarı android market yüklü değilse de?bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler.

android market yüklü yanında samsung apps ve slide me uygulamaları da var ayrıca bir çok programı ben pc den yükledim. pek anlamıyorum bu işlerden. o yüzden bana öyle daha kolay geliyor. Bende p503 alacaktım. ama bu telefonu görünce buna yöneldim. şarjı gerçekten uzun gidiyor ve arkasında led flaşı var (kasko için gerekliydi). p503 e göre biraz daha üstün özelliklerde (sanırım ram 503 de daha yüksek). kardeşimde HTC desire var. ondan pek bi eksiği yok gibi. hatta şarjı çok daha iyi diyebilirim. aksesuar konusunda bulunduğum il nedeniyle biraz sıkıntı var. (örn. ekran koruyucu film baktım kimse daha telefonu bilmiyor. sadece 2 kişi aaa bu o telefonmu diye sordu) ayrıntılı bir inceleme yapacak kadar bilgim yok. ama yinede sorularınıza yardımcı olmaya çalışırım.
dr_divx 23.2.2011 03:56:04
quote:

Orijinalden alıntı: hamidowic

tam lg p503 e yöneldik derken yeni bir model çıkıyor aklımız buraya kayıyor.
gerçi bir arkadaş demiş 769 buna vermektense acer liquid e modeli tercih edilebilir.

ben optimus one da karar kıldım 200tl daha fazla verip acer liquid almaya değermi diye düşünüyorum
bu konuyu şuraya kadar okuduktan sonra bu telefon alınmaz sanırım sanırım.
android kolaylık olsun diye çıktı ama üreticiler sağolsun kendi avantajlarına çevirdiler sürüm destekleriyle.

kendi arabamızı yapamadığımız gibi kendi telefonumuzuda yapamıyoruz

bende sizin gibi düşünüyorum, fakat ben yukarı doğru değilde aşağı doğru inip 330tl ye vodafone 945 e yönelicem galiba
hamidowic 22.2.2011 21:59:45
tam lg p503 e yöneldik derken yeni bir model çıkıyor aklımız buraya kayıyor.
gerçi bir arkadaş demiş 769 buna vermektense acer liquid e modeli tercih edilebilir.

ben optimus one da karar kıldım 200tl daha fazla verip acer liquid almaya değermi diye düşünüyorum
bu konuyu şuraya kadar okuduktan sonra bu telefon alınmaz sanırım sanırım.
android kolaylık olsun diye çıktı ama üreticiler sağolsun kendi avantajlarına çevirdiler sürüm destekleriyle.

kendi arabamızı yapamadığımız gibi kendi telefonumuzuda yapamıyoruz
qwert06 22.2.2011 21:57:37
Bu cihazın heryönüyle incelemesini yapacak kimse yok mu? almayı düşünüyorum....en azından azıcık fikir sahibi olurduk....
goldenstone 22.2.2011 17:18:51
hocam android market yüklü mü sizin cihazda.nasıl kurdunuz uygulamarı android market yüklü değilse de?bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler.
gultekin18 22.2.2011 14:25:49
güzel bir cihaz alalı 4 gün oldu. şarjı yaklaşık +-3 gün gidiyor. tam olarak inceleyemedim. ama kurduğum programlarda sıkıntı çıkmadı nfs shift ve angry birds rahatlıkla oynanabiliyor. kasma yok kilitlenme yok. ses gayet net. ben beğendim.
western__ 21.2.2011 17:05:52
Bu cihazı daha tam kapasite kullanan yok herhalde. Aklımızda birçok soru işareti var en önemlisi bence şarj ne kadar dayanıyor. ?
seckinty 21.2.2011 00:29:20
quote:

Orijinalden alıntı: falconbir

seckinty
morelocal programını markette bulamıyor... acaba bu programı indirebilmem için ne yapmam gerekir acaba....




http://www.mediafire.com/?rfwfavcf8te0n8n

burdan indirebilirsin eğer kuracak program bulamazsa (tanımsız vs derse)

http://www.mediafire.com/?4feyhfuvwguj1ir

burdan astro file manager i indirip kur daha sonra morelocal i hafıza kartına atıp astro file manager ile kur

pm den bir şey sordum cevap verebilirmisin
falconbir 19.2.2011 22:12:11
seckinty
morelocal programını markette bulamıyor... acaba bu programı indirebilmem için ne yapmam gerekir acaba....
yuksek 19.2.2011 20:56:28
1 yıldır herhangi bir markdan uygun fiyatlı, flash destekli bir cihaz bekliyorum.
seckinty 19.2.2011 11:33:45
quote:

Orijinalden alıntı: falconbir

ben dün dubaiden getittirdim ama ingilizce cogu programlar yüklü değil. şimdi ben hem türkçe hemde yeni programları nasıl yükleriim




morelocal programı ile türkçeye çevirebilirsin
marketten arat çıkar
kurduktan sonra bu programı açıp türkçeyi seçiyorsun
falconbir 18.2.2011 20:47:39
ben dün dubaiden getittirdim ama ingilizce cogu programlar yüklü değil. şimdi ben hem türkçe hemde yeni programları nasıl yükleriim
beatles33 16.2.2011 15:41:27
bu telefon Android 2.3 versiyona yükseltme kabul edecekmi acaba varmı araştıran
seckinty 15.2.2011 16:35:54
vaşlla eskileri saklıyorum hep

t610
8110
5110
bide ericsson 337

hala duruyor ve çalışıyorlar da
positroN 15.2.2011 15:31:34
w810i'mi kvk parcalamamis olsaydi hala kullanirdim. telefonunu degistirirsen onu guzel bir yerde sakla. keske nokia 8890, ericsson t28, n-gage gibi telefonlari saklasaymisim diyorum.
seckinty 15.2.2011 15:11:05
quote:

Orijinalden alıntı: ahbap

@positroN çok doğru yazmışsın. ben de senle aynı fikirlerdeyim, ben de aklıma ve keseme uygun andorid işletim sistemli bir model çıksa da alsam diye aylardır bekliyorum. bu S5830'u görünce öyle heyecanlandım ve sevindim ki... ama telefonun android işletim sistemi haricindeki diğer özelliklerine bakınca, fiyatının da etkisiyle biraz duraksadım. yani az para değil, alet 760 küsür lira. ve sırf android işletim sistemli diye; çözünürlüktü, flash destekleyip desteklemediğiydi, telefonu kurcalarkenki duyulan hazdı ve @seckinty rumuzlu arkadaşın maddelerindeki eksikliklerdi derken; ve android işletim sistemsiz olup o saydığımız özelliklerin ve en başta ekran çözünürlüğünün daha iyi olduğu modeller olduğunu bilirken, o parayı bu cihaza vermek çok da akıl karı gözükmedi; en azından insanların bu cihazı alıp artıları yazacapı zamana kadar veya fiyatı daha makul olana kadar. eğer sırf işletim sistemi android diye bir model alınacaksa, fiyatı daha uygun olan turkcell t10 veya samsung i5503 gibi modeller de alınabilir. ama onlar istenmiyorsa, insan bir telefona 700 küsür lira para verecek oluyorsa ve bu insanın htc desire, samsung i9000, iphone 4 gibi modellere ayıracak bütçesi yoksa, en azından o parayı verdiğinde içini rahatlatacak kadar bir şeyleri görmek, dokunmak, hissetmek istiyor. hele hele sık telefon değiştiren biri değilseniz, bir telefon alıp en az 2-3 sene kullanmak istiyorsanız, para verdiniz mi kendi kaidelerinize göre hak edeceğini düşündüğünüz bir şey almak istiyorsunuz. yani kendi çapınızda bir fiyat/performans olgusu oluşturmaya çalışıyorsunuz.

ha bakarsınız cihazın türkiye'deki dağıtımı rayına oturduğunda bir bakarız, 600 lira derler, sonra da anlarız ki ilk defa mediamarkt getirdiğinde kaymağını yemek için pahalı sunmuşlar piyasaya. o zaman bu özelliklere göre 600 lira gayet normal deyip alırız cihazı.

nokia c7'ye gelince, fena bir model değil ama sanırım symbian işletim sistemli bir model almak çok da akıl karı olmayacak, zira nokia bundan sonraki akıllı telefonlarını windows mobile işletim sistemiyle çıkaracağını açıkladı. yani symbian'ın nokia ile bağlı olduğu fişi çekildi. bir müddet sonra yazılım desteğiydi, osuydu busuydu falan kesilebilir.





aynı düşüncedeyim ama eklemek istediğim birşeyler var mesela T10 ekran çözünürlüğünden dolayı bir çok uygulama çalışmıyor (tattoo ile hemen hemen aynı, 2-3 ay kadar tattoo kullandım)
769 bu cihaza verileceğine, 2. el de 700-750 tl civarına giden desire almak çok daha mantıklı, hem istekler karşılanıyor hemde paranın hakkı veriliyor
ben desire almaya karar verdim ama fiyatı biraz daha düşsün diye bekliyorum, yurt dışından sıfır aldıracağım, yurt dışında 450 ile 500 dolar arasında değişiyor fiyatı

düşene kadar da dayan w810i diyorum
tkblack 15.2.2011 13:56:35
quote:

Orijinalden alıntı: xsw

Bence bu cihaz pek tutulmaz önce fiyatı yüksek bunun yerine vatanın indiriminde gidip bir C7 alabilirsiniz.


C7 yi inceledim önermem ... onun yerine wave alınırsa daha kullanışlı ve hızlı olur..
ahbap 15.2.2011 13:34:11
@positroN çok doğru yazmışsın. ben de senle aynı fikirlerdeyim, ben de aklıma ve keseme uygun andorid işletim sistemli bir model çıksa da alsam diye aylardır bekliyorum. bu S5830'u görünce öyle heyecanlandım ve sevindim ki... ama telefonun android işletim sistemi haricindeki diğer özelliklerine bakınca, fiyatının da etkisiyle biraz duraksadım. yani az para değil, alet 760 küsür lira. ve sırf android işletim sistemli diye; çözünürlüktü, flash destekleyip desteklemediğiydi, telefonu kurcalarkenki duyulan hazdı ve @seckinty rumuzlu arkadaşın maddelerindeki eksikliklerdi derken; ve android işletim sistemsiz olup o saydığımız özelliklerin ve en başta ekran çözünürlüğünün daha iyi olduğu modeller olduğunu bilirken, o parayı bu cihaza vermek çok da akıl karı gözükmedi; en azından insanların bu cihazı alıp artıları yazacapı zamana kadar veya fiyatı daha makul olana kadar. eğer sırf işletim sistemi android diye bir model alınacaksa, fiyatı daha uygun olan turkcell t10 veya samsung i5503 gibi modeller de alınabilir. ama onlar istenmiyorsa, insan bir telefona 700 küsür lira para verecek oluyorsa ve bu insanın htc desire, samsung i9000, iphone 4 gibi modellere ayıracak bütçesi yoksa, en azından o parayı verdiğinde içini rahatlatacak kadar bir şeyleri görmek, dokunmak, hissetmek istiyor. hele hele sık telefon değiştiren biri değilseniz, bir telefon alıp en az 2-3 sene kullanmak istiyorsanız, para verdiniz mi kendi kaidelerinize göre hak edeceğini düşündüğünüz bir şey almak istiyorsunuz. yani kendi çapınızda bir fiyat/performans olgusu oluşturmaya çalışıyorsunuz.

ha bakarsınız cihazın türkiye'deki dağıtımı rayına oturduğunda bir bakarız, 600 lira derler, sonra da anlarız ki ilk defa mediamarkt getirdiğinde kaymağını yemek için pahalı sunmuşlar piyasaya. o zaman bu özelliklere göre 600 lira gayet normal deyip alırız cihazı.

nokia c7'ye gelince, fena bir model değil ama sanırım symbian işletim sistemli bir model almak çok da akıl karı olmayacak, zira nokia bundan sonraki akıllı telefonlarını windows mobile işletim sistemiyle çıkaracağını açıkladı. yani symbian'ın nokia ile bağlı olduğu fişi çekildi. bir müddet sonra yazılım desteğiydi, osuydu busuydu falan kesilebilir.
xsw 15.2.2011 09:01:00
Bence bu cihaz pek tutulmaz önce fiyatı yüksek bunun yerine vatanın indiriminde gidip bir C7 alabilirsiniz.
positroN 14.2.2011 19:03:57
desire zaten ust model. neyse.

telefon cok yeni ve ozellikle asya'da daha once ciktigi icin avrupa'daki potansiyel gelistiriciler:) telefona henuz sahip olmustur. yani bir kac ay elinizdeki ile yetinmek durumunda kalabilirsiniz. zamanla root edilmis kernel, custom rom, ext dosya sistmemine donusum imkani gelecektir. simdilik applanet kurarak markete ve marketteki ucretli uygulamalara gayri resmi yollardan ulasabilirsiniz,

http://twitter.com/applanetdev

bu adresten guncel uygulama linkini bulabilirsiniz. surekli guncellendigi ve bazen calismadigi icin twitter adresini sikca kontrol etmek iyi olur.
applanette bulabileceginiz, tavsiye edebilcegim programlar

advanced task killer - arkaplandaki programlari kapatmayi saglar
barkod tarayicisi (barcode diye aratin) - nette herhangi bir programi tanitirken barkod verilmisse kamera ile okutunca direkt programa gider.
dropbox - bilmeyenin zaten isine yaramaz :)
bluetooth file transfer - bluetooth ile veri transferi yapmayi kolaylastiran bir arac
cache cleaner ng - onbellegi temizleyerek telefonda yer acar. telefon hafizasinda yer azalinca kullanilabilir.
ebuddy - msn, facebook vs hesaplariyla sohbet etmek icin en iyi ve guvenli program.
es file explorer - en kapsamli dosya yoneticisi.
goggles - kamera ile herhangi bir neyse veya yaziyi tanimlayan google uygulamasi
google sky map - telefondaki pusula, ivme olcer ve gps alicilarini kullanarak telefonu tutugumuz yerdeki gok cisimlerini gosterir.
flashlight - telefonun ekranini veya flashini fener olarak kullanmayi saglar.
google translate - adi uzerinde google tercume. hatta sesle bile kullanilabilir.
gps test plus - gps alicisini test etmek, anlik hizi veya konum bilgilerini gormek icin bir arac.
winamp - populer medya oynaticisinin resmi android versiyonu. ozellikle lyrics eklentisi ile birlikte iyi ikili olusturuyorlar. ayrica wi-fi uzerinden pc'deki muzikler senkronize olarak telefona aktarilabilir.
lyrics app - destekleyen medya oynaticida muzik acildiginda calan sarkinin sozlerini gosterir.
music search and download - mobil limewire diyebiliriz.
myphone explorer - ayni isimli pc programi ile senkronize calisan bence tum markalar icinde en iyi pc suite programi.
ntvmsnbc mobil - bunu da soylememe gerek yok.
phone usage - aylik, haftalik, gunluk olarak telefon kullanim istatistiklerini tutar.
poweramp - android platformundaki en iyi medya oynaticisi. flac ve album kapaklarini otomatik indirme destegi var.
quadrant - telefonun performansini test etmeye yarar.
run keeper - telefondaki sensorleri kullanarak kalori, mesafe gibi spor yaparken ogrenmenin iyi olacagi bilgileri gosterir.
sesli sozluk - biz turkler icin en iyi sozluk uygulamasi.
sms backup - smsleri gmail hesabinda yedekler ve geri yukler.
soundhound - calan sarkinin ne oldugunu ogrenmek icin muzik ornegi kaydeder.
spb tv - icinde show tv, trt grubunu da barindiran tv programi.
tune in radio - mogolistandaki radyolara bile ulastiran radyo dinleme programi. ne gariptir ki telefonun dilini ingilizceye alinca calisiyor.
stopwatch - kronometre
swiftp - telefonu kablosuz yerel ag icinde ftp sunucusu yapar. boylece filezilla veya windows explorer'dan telefonun icerigini gorup dosya transferi yapabilirsiniz. kisaca wi-fi uzerinden bluetooth'dan cok daha hizli veri transferi saglar. alternatif olarak websharing de kullanilabilir.
twitter -
facebook-
terminal emulator - linux kullanicilari icin maden degerinde. ihtiyaciniz olunca zaten kurarsiniz. (komur madeni :D)
weathe&toggle widget - htc tarzi saatli maarif takvimi gibi seyler yapabilirsiniz
whatsapp - symbian, blackberry, ios ve android platformuna destek veren sosyallesme, sohbet programi karisimi bi sey. bilen bilir. telefon defterinizdeki kullanicilardan herhangi biri bu uygulamayi kendi telefonuna yuklediyse bu programda siz o kisileri o kisiler sizi gorebilir ve wi-fi veya 3g uzerinden ucretsiz mesajlasabilirsiniz.
t-torrent - android icin torrent istemcisi.
ve en onemlisi

daha neler neler var. yukarida yazdiklarim 300tl'lik turkcell t10'da bile calisiyor. islemcilere, ramlere mamlere saplanti halinde takilmanin bir anlami yok.
bada mada diyen var da telefonun en temel yazilimi olan telefon ve mesaj uygulamasi bile apk seklinde. isterseniz degistirebiliyorsunuz. terminalden girip audio buffer size degistirebildiginiz kac tane telefon var? hatta abartip android uzerine ubuntu kurmuslugum var. tabi bunlara ihtiyac duymayan veya ugrasmak istemeyenler wave tercih edebilir. ama her sey ekran veya islemci demek degil. sirf guncel google maps surumu var diye alinabilir. hic degilse 3.0.2 surumunde takili kalmaktan iyidir
alibotan 14.2.2011 18:24:31
bu telefona bu fiyat verilir mi yaww gidip onun yerine Acer Liquid E alin 799 tl 768 Mhz islemci ama desire ile ayni sadece islemcinin saat hizi dusurulmus 512 mb ram var 800x480 coz. desireden bi farki yok custom romlarla 1 ghz cikarmislar islemciyi daha ne fiyatini fazlasiyla hakediyor Acer liquid e!
ahbap 14.2.2011 14:10:17
ben de cumartesi günü ankara kentpark cepa'daki mediamarkt mağazasında inceleme şansı buldum. ilk izlenim olarak fena değil gibi gözükse de, biraz kurcalayınca ben de gözü kapalı alınabilir bir cihaz olarak görmedim. ürünün hemen yanında wave modelleri vardı, s8500 ve s8530 bundan daha başarılı gözüktü bana. öte yandan, telefon görünüş açısından neredeyse iphone 3'ün aynısı olmuş. böyle bir şey yapmak yerine kendi özgün görünümlerini seçselermiş daha iyi olurmuş bence. fiyatına gelince, bence de ederi o kadar değil. olması gereken olacaksa 600 civarı anca olur kanaatindeyim. 800 civarı bir model tercih edilecekse wave'ler daha doğru tercih olabilir.
seckinty 14.2.2011 09:19:49
telefonu dün incele fırsatı buldum, düşüncelerimi htc desire ile karşılaştırarak yapıcam çünkü benim kıstasım oydu

- dokunmatiği güzel (en azından bastırmatik değil) ancak kalitesiz olduğunu belli ediyor
- menülerde kullandıkları ikonlar çok basit yapılmış
- tamamen iphone kopyası gibi duruyor (tip ve menüler dahil)
- kamerası güzel ancak sd kart takılmadan çalışmıyor
- elinize aldığınızda içinde batarya var mı acaba diyorsunuz (bataryasız gibi hafif)
- tarayıcısı bence kötüydü (başka tarayıcılar yüklenebilir)
- olması gerekenden çok program yüklü
- uygulamalarda görsellikler hiç güzel değil, çok basit, bir hesap makinesi uygulamasına giriyorsunuz sanki çin malı bir telefondaki gibi bir görsel karşılıyor, aynı şekilde telefon numaratörü de öyle
- multi touch yaparken telefon takılıyordu (belki çok karıştırıldığındandır)


bence bu telefonun satış fiyatı ederinin çok üstünde,

giriş seviyesi bir android cihaz olabilir
goldenstone 13.2.2011 22:42:29
Merhabalar,

Ben bu telefonu aldım.iki üç gündür kullanıyorum.gayet de memnunum.fakat bu telefona andriod marketi nasıl yükleyebilirim.yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler
jedi_master 13.2.2011 13:08:47
quote:

Orijinalden alıntı: beatles33

quote:

Orijinalden alıntı: positroN

yavas derken tahminimce menude soyle bir gezinip karar verdin. hizli oldugunu idda edemem fakat kullandiklari touchwiz launcher hem yavas hem de iphonevari bi gorunume sahip. launcher pro veya adw ex yuklenince pek bi yavasligi kalmaz.
optimus da gayet iyi. oyun konusunda kendini kanitlamis kardesinin kapasitif ve biraz buyuk ekranlisi.


bende inceledim bu telefonu aynı segmentteki telefonlara göre hızlı, dokunmatik gayet güzel menüleride ayrı bi güzellikte fakat ekranı daha iyi olmalıydı ayrıca 765 TL çok fiyatına göre 140 TL daha koyup çok çok daha hızlı ve üstün özelliklerdeki wave 2 veya wave 1 almak daha mantıklı bu telefonun fiyatı max 600 TL yi geçmemelidir diye düşünüyorum.


Kesinlikle haklısınız hocam. Bu telefonun ederi 600TL olmalı bence de. Yoksa Wave varken çok da fazla satmaz bu telefon.
beatles33 13.2.2011 12:56:33
quote:

Orijinalden alıntı: positroN

yavas derken tahminimce menude soyle bir gezinip karar verdin. hizli oldugunu idda edemem fakat kullandiklari touchwiz launcher hem yavas hem de iphonevari bi gorunume sahip. launcher pro veya adw ex yuklenince pek bi yavasligi kalmaz.
optimus da gayet iyi. oyun konusunda kendini kanitlamis kardesinin kapasitif ve biraz buyuk ekranlisi.


bende inceledim bu telefonu aynı segmentteki telefonlara göre hızlı, dokunmatik gayet güzel menüleride ayrı bi güzellikte fakat ekranı daha iyi olmalıydı ayrıca 765 TL çok fiyatına göre 140 TL daha koyup çok çok daha hızlı ve üstün özelliklerdeki wave 2 veya wave 1 almak daha mantıklı bu telefonun fiyatı max 600 TL yi geçmemelidir diye düşünüyorum.
positroN 12.2.2011 18:29:15
yavas derken tahminimce menude soyle bir gezinip karar verdin. hizli oldugunu idda edemem fakat kullandiklari touchwiz launcher hem yavas hem de iphonevari bi gorunume sahip. launcher pro veya adw ex yuklenince pek bi yavasligi kalmaz.
optimus da gayet iyi. oyun konusunda kendini kanitlamis kardesinin kapasitif ve biraz buyuk ekranlisi.
BackConnect 12.2.2011 18:20:54
quote:

Orijinalden alıntı: T.Campanella


quote:

Orijinalden alıntı: sene1983

telefonu bugün mediamarkt'ta gördüm.
5-10 dk inceledim. biraz yavaş gibi geldi. pek beğenmedim.

bir arkadaş demiş ki, bütçemiz yetse böyle bir telefon alsak demiş,

kesinlikle LG OPTIMUS ONE 'ı tavsiye ediyorum arkadaşlar. bugün o telefonu da inlecedim fiyatı uygun.

desire hd almayacak olsam, alacağım telefon lgi olurdu...


lg op. one özellikleri :

600MHz chip, 3.2-inch 320 x 480 LCD capacitive touchscreen (eger 800mhz de 2.2 yavaş geldiysebu telefonu düşünemiyorum )

bunlar dışında optimus one da düşünülebilir ama incelemeden kesinlikle alınmaz bu telefonlar

galaxy ace için inceleme bekliyoruz....


tabii ki, ben öyle ayaküstü izlenimlerimi yazdım.
yoksa inciğine cinciğine, bencmark testiymiş bilmem ne testine kadar inceleyeceksin..ancak ondan sonra...
T.Campanella 12.2.2011 18:17:26
quote:

Orijinalden alıntı: sene1983

telefonu bugün mediamarkt'ta gördüm.
5-10 dk inceledim. biraz yavaş gibi geldi. pek beğenmedim.

bir arkadaş demiş ki, bütçemiz yetse böyle bir telefon alsak demiş,

kesinlikle LG OPTIMUS ONE 'ı tavsiye ediyorum arkadaşlar. bugün o telefonu da inlecedim fiyatı uygun.

desire hd almayacak olsam, alacağım telefon lgi olurdu...


lg op. one özellikleri :

600MHz chip, 3.2-inch 320 x 480 LCD capacitive touchscreen (eger 800mhz de 2.2 yavaş geldiysebu telefonu düşünemiyorum )

bunlar dışında optimus one da düşünülebilir ama incelemeden kesinlikle alınmaz bu telefonlar

galaxy ace için inceleme bekliyoruz....
BackConnect 12.2.2011 17:49:28
telefonu bugün mediamarkt'ta gördüm.
5-10 dk inceledim. biraz yavaş gibi geldi. pek beğenmedim.

bir arkadaş demiş ki, bütçemiz yetse böyle bir telefon alsak demiş,

kesinlikle LG OPTIMUS ONE 'ı tavsiye ediyorum arkadaşlar. bugün o telefonu da inlecedim fiyatı uygun.

desire hd almayacak olsam, alacağım telefon lgi olurdu...
positroN 12.2.2011 14:34:11
quote:

Orijinalden alıntı: seckinty

işte sorun orada
uygulaması aylık 5 tl ücretli (her ay 5 tl)
sitesinden girdinmi beleş
zaten haftada 1-2 defa anca bakıyorum
onun içinde 5 tl veremem

quote:

Orijinalden alıntı: positroN

sitesinden ne tur bilgilere ulasiyorsun bilmem ama ibb icin android uygulamasi var. kameralari falan gorebiliyorsun. istanbulda oturmadigim icin yorum yapamiycam.




ben bi ara kendi sitesinden yukleyip kurcalamaistim. ucretsizdi.

ek: yine kurdum. bi ucret soz konusu degil.



ara yuzde kullandiklari imajlar ne kadar kalitesiz yalniz.
ahbap 12.2.2011 13:57:26
ah be samsung, şu telefonu flash destekli yapsan, çözünürlüğü de daha iyi yapsan olmaz mıydı :(

@seckinty, inceleme detaylarını heyecanla bekliyoruz :)
T.Campanella 12.2.2011 12:31:39
quote:

Orijinalden alıntı: seckinty

bugün gidip cihaza yakından bakıcam birde angry birds ü yükleyip çalıştırıcam
bakalım ne olcak, birde sitelerde dolaşma olayına bakıcam