TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26346 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Apple, retina ekranlı 13 inçlik MacBook Pro modelini Ekim'den önce satışa sunabilir Nexus 7, Android 4.1.1 sürümüne güncellendi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (37) YORUM YAZ

tarafından 11 Temmuz 2012, Çarşamba 03:13 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Android 4.1 Jelly Bean güncellemesi Galaxy Nexus için dağıtılmaya başladı
Ekspres Haber Bilal Akgündüz
37

Birkaç hafta önce I/O 2012 geliştirici konferansında duyurulan yeni Android 4.1 Jelly Bean sürümü, Samsung Galaxy Nexus için dağıtılmaya başladı. HSPA+ iletişim teknolojisini destekleyen model sahipleri bugün itibariyle en güncel yazılımı kullanabilecekler. Diğer Galaxy Nexus versiyonlarının önümüzdeki günlerde dağıtıma dahil olması bekleniyor.
 
Yazılımsal bazı değişiklikler sayesinde kullanıcı arayüzünde iki kata varan hız artışı yaşanacak, stabilite arttırılarak performanstaki ani düşüşler engellenecek. Bunların yanı sıra Jelly Bean, gelişmiş sanal klavye, neredeyse kusursuz ses algılayabilen arama motoru tabanlı dijital yardımcı hizmeti Google Now ve yazılımın diğer bölümlerinde gerçekleştirilen ufak tasarım ve özellik düzenlemeleriyle gelecek.
 
Google ile konuşabilmeyi, sorular sorabilmeyi, sesli olarak cevap alabilmeyi sağlayan Google Now, zamanla kullanıcısının alışkanlıklarını öğrenerek hayatınızı kolaylaştıracak, mobil cihazınızı tam anlamıyla bir yardımcıya çevirecek. Üstelik çok sayıda dil desteğine sahip ve Jelly Bean işletim sistemi versiyonunun bir parçası olarak sunulacak. Üçüncü parti uygulama desteği ile Google Now, telefonunuzu yönetmek için başvuracağınız tek servis olacak.
 
Dünya genelindeki tüm Yakju ve Takju kod adlı HSPA+ Galaxy Nexus sahipleri birkaç gün içerisinde OTA yoluyla güncellemeyi alacaklar. Bu cihazı diğer Galaxy Nexus'lar, Motorola XOOM ve Samsung Nexus S izleyecek. Nexus serisinin Google+ sayfasından yayınlanan bildiride, yakında çıkış yapacak Nexus 7'nin de Jelly Bean ile geldiğinin altı çizilmiş. 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 01.12.2012 23:44:51
Merhaba arkadaşlar..samsung galaxy nexus google kullaniyordum,telefonum arasira donuyordu,bataryayi cikartim takinca cihaz kendine geliyordu..enson 1 ay once ayni seyi tekrarladi..ve cihaz birdaha acilmadi..5 tane telefoncuya goturdum olmadi jaktır diye parcasi degisecek diyorlar oda telefon maliyetinde neredeyse..bildiginiz bir program varmi yada parcasini degistireyimmi?yardimci olursaniz sevinirim..suan s3 kullaniyorum..nexus dan aldigim keyif i almiyorum inanin..
Fukasaku 29.09.2012 17:45:20
quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

bugün arkadaşa telefon bakıyorduk Pendikteki Bimeks Teknoporta uğradık telefon standına bakan arkadaşla ayaküstü konuşurken bimeksin Galaxy Nexusu bir günlük (babalar günü için) 1179 liradan sattığını söylemişti talep olmamasından yakınıyordu... şuan Türkiye fiyatı aşırı fazla en uygun bulunan yerde bile 1539 lira mecburen arkadaşa S II aldık... ( teknoloji marketlerinden bahsediyorum paralel ith. fln değil sonuçta paralel ith. ta 1100 1200 e bulmakta mümkün )Amerikada 349 usd yaklaşık 700 lira bari Türkiye içinde biraz fiyat ayarlaması yapsalarda Yazılım noktasında ağır basan cihaz ülkemizde de popüler olsa ...

keşke google kendi türkiyede satsada bizde market üzerinden alabilsek ucuza. araya aracılar girdği için her daim daha pahalıya alıcaz. acayip kar farkları koyuyor türkiyedeki aracılarda.
occitin 08.09.2012 12:44:01
quote:

Orijinalden alıntı: Chenk

Guncelleme gelmis turkce yukleyebilirsiniz

hep bu muhabbet işte.gelmiş nereye gelmiş.ben telefonumda kontrol ediyotum güncelleme filan yok
aceleciburak 25.08.2012 04:08:56
merak etmeyin yakında tüm Samsung cihazların fiyatlarında indirime gidilecek çünkü Samsung 1.05 milyar usd tazminat ödeyecek cihazlara zam koyarsa kimse satın almaz aksine indirime giderse sürümden kazanacaktır hemde daha adetli satış rakamlarına ulaşacaktır ...

eylül ekim gibi eğer yeni nexus yani i9260 diye bilinen nexus çıkarsa ve çok cazip fiyattan tüm pazarlarda yer alırsa muhtemelen ciddi anlamda başarı sağlayacaktır...

Nexus alacaklar biraz daha bekleyebilir çünkü ülkemizdeki aşırı fiyatlara içinde bir oynama gelir Media Mrktte 1799 lira Nexus nedir bu soygunculuk ...
Chandler Bing 25.08.2012 04:02:48
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: theasus

S3 bile bu kadar çok indirim alabiliyorken bu telefonun Türkiye'de hala 1500tlden satılmasına anlam veremiyorum. 1000tl civarında olsaydı herşey çok farklı olurdu.

galaxy nexus kullanıyordum, bozuldu s3 aldım. diyeceğim şu ki nexus'un s3'ten öyle aman aman aşağı kalır bir yanıı yok. birisi 1800 2000'e satılırken diğerinin 1500e satılması bile bayağı iyi.

hayatta değmez... en azından s3 ü jelly ile görmeden asla alınmamamlı... 1000 liraya nexus bulabilirken hele... asla asla

ona bakarsak 1300'e de s3 bulunur. nexus'un s3'ten eksiği yok bana kalırsa. işlemci, gpu falan diyen çıkacak, ikisi de gta 3'ü kasmadan çalıştırıyor en yüksek ayarlarda. daha ne yapacaksın ki bi telefonla da kasacak telefon sorarım. kamera diyen olabilir, evet s3'ün kamerası daha iyi. onu da güncellemeleri zart diye almasıyla kapatır. stock rom arayüzlerini karşılaştıracaksak olursak da nexus'unki kat kat güzel. touchwiz iyi olanı alıp değiştirip berbat etme haricinde bir işe yaramıyor. türkiye'deki aradaki fiyat farkına değmez s3. hele yurtdışında hiç değmez. ha sen neden s3 aldın dersen, nexus'u kullandım, bozuldu, aynısını almak garip geldi.
muhamnet 25.08.2012 03:41:03
quote:

Orijinalden alıntı: Chandler Bing

quote:

Orijinalden alıntı: theasus

S3 bile bu kadar çok indirim alabiliyorken bu telefonun Türkiye'de hala 1500tlden satılmasına anlam veremiyorum. 1000tl civarında olsaydı herşey çok farklı olurdu.

galaxy nexus kullanıyordum, bozuldu s3 aldım. diyeceğim şu ki nexus'un s3'ten öyle aman aman aşağı kalır bir yanıı yok. birisi 1800 2000'e satılırken diğerinin 1500e satılması bile bayağı iyi.

hayatta değmez... en azından s3 ü jelly ile görmeden asla alınmamamlı... 1000 liraya nexus bulabilirken hele... asla asla
Chandler Bing 25.08.2012 00:54:00
quote:

Orijinalden alıntı: theasus

S3 bile bu kadar çok indirim alabiliyorken bu telefonun Türkiye'de hala 1500tlden satılmasına anlam veremiyorum. 1000tl civarında olsaydı herşey çok farklı olurdu.

galaxy nexus kullanıyordum, bozuldu s3 aldım. diyeceğim şu ki nexus'un s3'ten öyle aman aman aşağı kalır bir yanıı yok. birisi 1800 2000'e satılırken diğerinin 1500e satılması bile bayağı iyi.
Chenk 25.08.2012 00:31:30
Guncelleme gelmis turkce yukleyebilirsiniz
occitin 09.08.2012 12:19:23
aynen beklemeye devam.
mc_yassin 09.08.2012 10:41:36
jelly bean update'ini alamayan var mı benim gibi?
mc_yassin 09.08.2012 10:39:54
jelly bean update'ini alamayan var mı benim gibi?
mc_yassin 09.08.2012 10:34:04
jelly bean update'ini alamayan var mı benim gibi?
cumur 06.08.2012 22:04:01
jb alma hikayesinden sonra telefonun fiyatı yine ilk çıktığı zamanlara geri döndü,bizim uyanık esnaf sağolsun teknolojiyi yakından takip ediyorlar
RED LORD CHE 06.08.2012 21:42:50
Nexus Google nin geliştirici telefonudur .
tabiki önce bu cihaza çıkartacaklar telefonda google logosunu iş olsun diye koymadılar ya...
bu arada gönül isterki tüm cihazlara aynı anda gelsin ama olmuyor işte,
samsung kullanıcıları boşuna isyan etmeyin LG kullanan arkadaşlar ne yapsın hala ice cream dahi alamadılar.
pudinkk 14.07.2012 02:25:38
quote:

Orijinalden alıntı: berkefunny

quote:

Orijinalden alıntı: pudinkk


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ya kardeşim biz yetim miyiz?öncelik hep nexus serisinde neden s2 den bahseden yok!sırf bu yüzden 4s almaya teşvik ediyolar adamı samsung müşterisine sahip çıkmıyo kardeşim bu ne yaa....

evet yetimsiniz,siz her zaman samsungun o cırt arayüzü olan toruchwiz e mahkumsunuz,buna galaxy s3 de dahil,ancak root yapıp uğraşırsınız o da sorunsuz olmaz.Sızlanmayı bırakın gidin 4s alın.
quote:

Orijinalden alıntı: berkefunny

hspa değil bizim cihazlarımız GSM bu sebeple 3-4 gün geç gelecek büyük ihtimal

kendi kullandığı telefonun ne olduğunu bilmeyen bir kullanıcı.Sizi yorumsuz bırakıyorum

Sen millete fakir gibi davranamazsın saçma sapan konuşma burada .
Bizim bütün ciahzlarımız var diye sen millete yok yetim siniz yok şusunuz filan diyemezsin koçum tamam mı ?


Seni ilgilendirmez neyi kullanıp kullanmadığım önüne bak ve forumu oku .
Bana veya bu arkadaşa bir daha kırıcı veya küçükseyici yorum görmek istemiyorum

adam ben yetimmiyim demiş evet bende onayladım.
sen de kullandığın telefonun ne olduğunu bilmeden konuşma ezmesinler seni.
kaybol anten
berkefunny 12.07.2012 16:24:54
quote:

Orijinalden alıntı: pudinkk


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ya kardeşim biz yetim miyiz?öncelik hep nexus serisinde neden s2 den bahseden yok!sırf bu yüzden 4s almaya teşvik ediyolar adamı samsung müşterisine sahip çıkmıyo kardeşim bu ne yaa....

evet yetimsiniz,siz her zaman samsungun o cırt arayüzü olan toruchwiz e mahkumsunuz,buna galaxy s3 de dahil,ancak root yapıp uğraşırsınız o da sorunsuz olmaz.Sızlanmayı bırakın gidin 4s alın.
quote:

Orijinalden alıntı: berkefunny

hspa değil bizim cihazlarımız GSM bu sebeple 3-4 gün geç gelecek büyük ihtimal

kendi kullandığı telefonun ne olduğunu bilmeyen bir kullanıcı.Sizi yorumsuz bırakıyorum

Sen millete fakir gibi davranamazsın saçma sapan konuşma burada .
Bizim bütün ciahzlarımız var diye sen millete yok yetim siniz yok şusunuz filan diyemezsin koçum tamam mı ?


Seni ilgilendirmez neyi kullanıp kullanmadığım önüne bak ve forumu oku .
Bana veya bu arkadaşa bir daha kırıcı veya küçükseyici yorum görmek istemiyorum
pudinkk 12.07.2012 12:36:48
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ya kardeşim biz yetim miyiz?öncelik hep nexus serisinde neden s2 den bahseden yok!sırf bu yüzden 4s almaya teşvik ediyolar adamı samsung müşterisine sahip çıkmıyo kardeşim bu ne yaa....

evet yetimsiniz,siz her zaman samsungun o cırt arayüzü olan toruchwiz e mahkumsunuz,buna galaxy s3 de dahil,ancak root yapıp uğraşırsınız o da sorunsuz olmaz.Sızlanmayı bırakın gidin 4s alın.
quote:

Orijinalden alıntı: berkefunny

hspa değil bizim cihazlarımız GSM bu sebeple 3-4 gün geç gelecek büyük ihtimal

kendi kullandığı telefonun ne olduğunu bilmeyen bir kullanıcı.Sizi yorumsuz bırakıyorum
DH Misafiri 11.07.2012 23:13:34
ya kardeşim biz yetim miyiz?öncelik hep nexus serisinde neden s2 den bahseden yok!sırf bu yüzden 4s almaya teşvik ediyolar adamı samsung müşterisine sahip çıkmıyo kardeşim bu ne yaa....
35fatih 11.07.2012 20:24:15
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

iyi hoş güzel de neden nexus?
bir de flash desteğinin kaldırılacağını okumuştum. o nası olacak ki http://tinyurl.com/c9qwax8

Artik html5 e gecilecek. Adobe gelistirmeyi birakacak. 4.1 i kullanip 15 agustos a kadar indirilebilir olacak ondan sonra destegini kesecek.
tarkowskitat 11.07.2012 20:22:31
Amerikada 349 usd yaklaşık 700 lira bari Türkiye içinde biraz fiyat ayarlaması yapsalarda Yazılım noktasında ağır basan cihaz ülkemizde de popüler olsa ...
Dexter61 11.07.2012 20:03:26
S2 içinde stabil portlar bekliyoruz artık :(
DH Misafiri 11.07.2012 17:43:08
iyi hoş güzel de neden nexus?
bir de flash desteğinin kaldırılacağını okumuştum. o nası olacak ki http://tinyurl.com/c9qwax8
muhamnet 11.07.2012 17:25:48
nexus kullanıyorum... heyooo heyoooo....
muhamnet 11.07.2012 17:22:39
quote:

Orijinalden alıntı: aceleciburak

bugün arkadaşa telefon bakıyorduk Pendik'teki Bimeks Teknoporta uğradık telefon standına bakan arkadaşla ayaküstü konuşurken bimeks'in Galaxy Nexus'u bir günlük (babalar günü için) 1179 liradan sattığını söylemişti talep olmamasından yakınıyordu...

şuan Türkiye fiyatı aşırı fazla en uygun bulunan yerde bile 1539 lira mecburen arkadaşa S II aldık... ( teknoloji marketlerinden bahsediyorum paralel ith. fln değil sonuçta paralel ith. ta 1100 1200 e bulmakta mümkün )

Amerikada 349 usd yaklaşık 700 lira bari Türkiye içinde biraz fiyat ayarlaması yapsalarda Yazılım noktasında ağır basan cihaz ülkemizde de popüler olsa ...

o arkadaşlara o gün gittiğimde "sadece 2 tane getirdik, bu kadar talep olacağını düşnmemiştik" cevabı vermelerinin sebebini de sorsaymışsınız keşke...
sinir olmuştum. 3 tane alacaktık arkadaşlarıma...
RAN7843 11.07.2012 17:22:27
androıd bu sürümde stabilite bakımında kendini geliştirdi ve süper sürüm olduğuna inanıyorum kullanmadım ama öyle bzannediyorummm
meposion 11.07.2012 15:22:24
biz hala 2.3 (elizabeth) :)
SSDc 11.07.2012 14:38:54
Bu telefonu sırf arayüzü için alasım var.
35fatih 11.07.2012 14:02:56
quote:

Orijinalden alıntı: berkefunny

hspa değil bizim cihazlarımız GSM bu sebeple 3-4 gün geç gelecek büyük ihtimal

Zaten gsm modelleri hpsa+ sinifina giriyor. 3g baglantisinda cikan h isareti bunun delilidir.
berkefunny 11.07.2012 13:36:51
hspa değil bizim cihazlarımız GSM bu sebeple 3-4 gün geç gelecek büyük ihtimal
esqhia 11.07.2012 13:27:08
Şuan kazıklama derdiyle 1500tl den satmaya çalışırlar,üstüne bi kaç amiral gemisi geldimi, evo3d gibi 900tl den müşteri bulamazlar.Gerçi şu telefonu,yüz tanıma özelliği ile sahibni tanıyan telefon diye reklam yapan Avea dan ne beklersin!!! Millet de haliyle ne anlar referans cihaz olduğundan,güncellemeleri ilk alan cihaz olduğundan falan filan diye uzar gider,olan yine indirim bekleyen bizlere olur :)
mansurmarsak 11.07.2012 09:46:00
Arkadaşlar eğer android alacaksılanız nexus serisi alacaksınız.
mansurmarsak 11.07.2012 09:44:45
Arkadaşlar eğer android alacaksanız nexus serisi alacaksınız.
theasus 11.07.2012 09:39:04
S3 bile bu kadar çok indirim alabiliyorken bu telefonun Türkiye'de hala 1500tlden satılmasına anlam veremiyorum. 1000tl civarında olsaydı herşey çok farklı olurdu.
pudinkk 11.07.2012 09:22:08
Yakju sürümüne çevirmiştim bendekini hala güncelleme gelmedi,inşallah bir iki güğne gelir bir daha manuel geçirmeyle uğraşamayacağım
teddybear01 11.07.2012 04:43:27
biz hala 2.3
aceleciburak 11.07.2012 04:15:07
bugün arkadaşa telefon bakıyorduk Pendik'teki Bimeks Teknoporta uğradık telefon standına bakan arkadaşla ayaküstü konuşurken bimeks'in Galaxy Nexus'u bir günlük (babalar günü için) 1179 liradan sattığını söylemişti talep olmamasından yakınıyordu...

şuan Türkiye fiyatı aşırı fazla en uygun bulunan yerde bile 1539 lira mecburen arkadaşa S II aldık... ( teknoloji marketlerinden bahsediyorum paralel ith. fln değil sonuçta paralel ith. ta 1100 1200 e bulmakta mümkün )

Amerikada 349 usd yaklaşık 700 lira bari Türkiye içinde biraz fiyat ayarlaması yapsalarda Yazılım noktasında ağır basan cihaz ülkemizde de popüler olsa ...
Umut Aşkın 11.07.2012 03:15:23
Yeni sürüm geliştiricilerin yaptığı haliyle bile süperdi orjinal sürüm daha akıcı olacaktır
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla