TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25292 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
MediaTek, dört çekirdekli ARM-Cortex-A7 işlemciye sahip MT6589 çipsetini duyurdu Yahoo! Mail uygulaması Windows 8 için duyuruldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (105) YORUM YAZ

tarafından 12 Aralık 2012, Çarşamba 21:28 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea, Turkcell ve Vodafone iPhone 5'i hangi sözleşmeler ile müşterilerine sunacak?
Günlük Haber Mazhar Taylan
105



Apple'ın yeni nesil akıllı telefonu iPhone 5'i 14 Aralık tarihinde ülkemizde satışa sunacağını açıklamasının ardından Avea, Turkcell ve Vodafone cihazı müşterileriyle buluşturacağını belirtmişti. 
 
iPhone 5'i çeşitli ödeme seçenekleri ve fırsatlarla kullanıcılar ile buluşturacak olan operatörlerin sözleşmeli iPhone 5 fiyatlandırma listeleri şu şekilde:  
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
eren..34 25.4.2014 15:08:55
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

beyler ozaman zorunuza gidiyorsa toplayın 1.5-2000 tl peşin alın insan oğlunada iiyilik yaramıyor. adamlar kiredi kartsız 24 ay vade yapıyor 250-300 tl farka laf yapıyonuz kiredi kartı bile o telefonları alamaz siiz neyin kafasını yaşıyonuz. bende 50 tl liik telefon far hemde fazlsınla iiişiimii görüyor. foto internet yok ama en azından alo diiyor emde sınırsız full konuşmayla 1 hhafta şarjı gidiyor bitmeden. sayggılar herkese..

"Kiredi kartı"

SatanistKesenMücahitKedi 28.10.2013 19:20:38
aynn :/
bozic 28.10.2013 18:52:55
quote:

Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

yanlış olmuş ya

Atını Seven Kovboy 28.10.2013 17:29:26
yanlış olmuş ya
bozic 28.10.2013 17:16:09
quote:

Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

yine ödemezsen paşa paşa içeride yatarsın artık ordada seni ne hale sokarlar bilmem

Bana yüklenme borç benim değil 😄
Atını Seven Kovboy 28.10.2013 17:14:04
yine ödemezsen paşa paşa içeride yatarsın artık ordada seni ne hale sokarlar bilmem
bozic 28.10.2013 14:33:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaşlar benim 10 adet faturalı hattım vardı ve sözlemeli telefonları aldım ve sattım şimdi ödeyemiyorum daha doğrusu sattıktan sonra hiç ödemedim bir sıkıntı olurmu hapis cezası gibi bir sıkıntı teşekkürler

bu nasıl bir konu hortlatmaktır :)

almışsın ödememişsin belliki zaten ödememek için almışsın üzerine ayrimenkul otomobil varsa haciz edilir ssk varsa maaş haczi gelir iş yeri sahibiysen dükkanına haciz gelir.
DH Misafiri 28.10.2013 14:19:37
Arkadaşlar benim 10 adet faturalı hattım vardı ve sözlemeli telefonları aldım ve sattım şimdi ödeyemiyorum daha doğrusu sattıktan sonra hiç ödemedim bir sıkıntı olurmu hapis cezası gibi bir sıkıntı teşekkürler
metallurgy 29.12.2012 02:54:54
quote:

Orijinalden alıntı: SIRLI

Yurtdışında operatör ile birlikte aldığında daha ucuza gelirken bizim ülkemizde fiyat daha da yükseliyor maalesef...

Aynen. Böyle bir saçmalık yok. Elalem kontratlı alır cihaza 200 dolar gibi komik bir rakam öder onun dışında faturası neyse onu öder. Biz de mübarek kontratlı alınca fiyat 2 katına çıkıyor.


Anlayış çok farklı.
SIRLI 28.12.2012 15:21:22
Yurtdışında operatör ile birlikte aldığında daha ucuza gelirken bizim ülkemizde fiyat daha da yükseliyor maalesef...
Narthyard 27.12.2012 22:42:41
quote:

Orijinalden alıntı: Pritz21

Yerinizde olsam almazdim bu fiyatlara, adamlar talep var diye iteliyorlar. Soyle bir kac hafta kimse bisey almasa cok sey degisir. Bu nedir ya, hem sozlesme hem cihaz bedeli yuksek yurtdisindaki sirketlerini indirimli cihazlar kurtariyorda bunlari niye kurtarmiyor :/

Öyle diyorsunda, yine kaşınan bizim toplumumuz. Nasıl bir milletiz anlamadım gitti zaten, ucuz olsun diyoruz ama pahalı olsa da bizi yıpratmıyor alıyoruz.
DH Misafiri 27.12.2012 21:24:27
Bu ulkede ne yolunda gitmiski bu yolunda gitsin

Herkes pahali soyle boyle yazmis ama cafelerde liselerde herkesin elinde bi iphone var :) maasim kadar telefon :)
KubraKzmz 25.12.2012 02:25:37
Arkadaşlar bir sorum olacak. Vodafone iki yıllık faturalı hat kullanıcısıyım ve tarifeme ek galaxy s3 almak istiyorum, bayiiye gidip hemen alabiliyor muyum yoksa başvuru yapıp değerlendirilmesini mi beklemem gerekiyor?
KubraKzmz 25.12.2012 02:20:21
Arkadaşlar bir sorum olacak. Vodafone iki yıllık faturalı hat kullanıcısıyım, tarifeme ek iphone 5 almak istiyorum, bayiiye gidip hemen alabiliyor muyum yoksa basvuru yapıp değerlendirilmesini mi beklemem gerekiyor? Yardımcı olursanız cok sevinirim.
dark1907 15.12.2012 14:32:22
S3 kampanyası geçerli mi hala arkadaşlar
Harpooner 14.12.2012 21:14:31
2 nizin yazdıklarıda doğru.Sonuna kadar katılıyorum ,evet 1500 olmalı,evet 1800TL direkt çekecek 12 taksit.Görüştüm turkcell'den önce onlarla.
Birde arada bi fark var aynı cadde de vodafone giriyorum paketler yeni pek bilgimiz yok diyorlar,turkcell'e bi gittim daha ufak dükkan ama daha çok kişi çalışıyo ve bana öneriler,detaylı anlatımlar,personel daha meraklımıdır,daha iyimidir bilmem ama fark var yani .
Zaten turkcell'den aldım 3g 'den çok memnun olduğum için 123TLx24 telefon+2gb internet aldım gittim.
Marmarali 14.12.2012 20:29:09
quote:

Orijinalden alıntı: exe_genesis

quote:

Orijinalden alıntı: Harpooner

Valla anlamıyorum Turkcell'i olarak Vodafone a geçişte iphone 5 alsam gayet uygun rakamlara geliyor yoksa bi tek ben mi görüyorum

Cep avantaj her yöne extra 1000 dk 1000sms 1 gb internet 59 TL Turkcell fiyatı ile aynı vodafonun fakat cihaz ücreti gayet uygun ve peşin almaktan çok daha ucuza geliyor;

16 gb + 79 TL x 24 ay=1896 TL Cihaz bedeli
32 gb + 89 TL x 24 ay=2136 TL Cihaz bedeli


Evet beyler daha ne olacakki sorarım gerçekçi olalım.
Bende 1500 nakit resmi distribütor garantili almak isterim ama ülkemizdeki duruma göre şuan bi çok yer 4S ' 1800'e satarken 1900'e iphone 5 çok iyi fiyat
Kuzenim ingiltereden aldı 1500 TL
ee + vergi 100 TL
ee pasaport (yoksa imkan) 100 TL
ee oldu 1700 TL
şarj aleti çevirici aparatı ile geziyo şimdi garanti desen YOK.
Fiyatlarımız amerikaya göre gerçekten dezavantajlı ama avrupa ve ingiltere için vodafone gayet iyi çıkmış bu da bi gerçek.

Operatörünü değiştirdiğin için 245 TL daha ucuza geliyor peşin alımda. Ama şöyle birşey var. 245 TL için operatör değiştirip başka bi operatöre 2 yıl bağlı kalmak mantıklı mı?

Kaldı ki operator değiştirip o paketi aldığınızda 59 TLlik ücret zaten 40-50 ye falan düşüyor.



Hangi hat olursa olsun 2 yıl kontrat bağladık diye telefon 1500 TLye gelmeliydi max. Hadi onu yapmadınız bari 2150 TL yapıp aynı fiyatı koysaydınız. Normalden pahalıya satmak saçmalık

Vodafone 1800 tl çekecek 12 taksit kartınıza.. İlk 12 yili kredi kartınızdan odemiorsunuz yani :))

Vodafone ben kaçar :)

Saygılar
Mvc 14.12.2012 18:21:45
quote:

Orijinalden alıntı: Harpooner

Valla anlamıyorum Turkcell'i olarak Vodafone a geçişte iphone 5 alsam gayet uygun rakamlara geliyor yoksa bi tek ben mi görüyorum

Cep avantaj her yöne extra 1000 dk 1000sms 1 gb internet 59 TL Turkcell fiyatı ile aynı vodafonun fakat cihaz ücreti gayet uygun ve peşin almaktan çok daha ucuza geliyor;

16 gb + 79 TL x 24 ay=1896 TL Cihaz bedeli
32 gb + 89 TL x 24 ay=2136 TL Cihaz bedeli


Evet beyler daha ne olacakki sorarım gerçekçi olalım.
Bende 1500 nakit resmi distribütor garantili almak isterim ama ülkemizdeki duruma göre şuan bi çok yer 4S ' 1800'e satarken 1900'e iphone 5 çok iyi fiyat
Kuzenim ingiltereden aldı 1500 TL
ee + vergi 100 TL
ee pasaport (yoksa imkan) 100 TL
ee oldu 1700 TL
şarj aleti çevirici aparatı ile geziyo şimdi garanti desen YOK.
Fiyatlarımız amerikaya göre gerçekten dezavantajlı ama avrupa ve ingiltere için vodafone gayet iyi çıkmış bu da bi gerçek.

Operatörünü değiştirdiğin için 245 TL daha ucuza geliyor peşin alımda. Ama şöyle birşey var. 245 TL için operatör değiştirip başka bi operatöre 2 yıl bağlı kalmak mantıklı mı?

Kaldı ki operator değiştirip o paketi aldığınızda 59 TLlik ücret zaten 40-50 ye falan düşüyor.



Hangi hat olursa olsun 2 yıl kontrat bağladık diye telefon 1500 TLye gelmeliydi max. Hadi onu yapmadınız bari 2150 TL yapıp aynı fiyatı koysaydınız. Normalden pahalıya satmak saçmalık
dark1907 14.12.2012 16:27:07
quote:

Orijinalden alıntı: tucekny

Evet 1.Grup TARİFELER de gözüküyor seç 500 99 tl ek ödeme olucak. Taahhüt sanırsam 24 ay olarak yenilecek. Ama detaylı bilgiyi Aveadan alırsanız daha iyi olacak.

kazık yemeye razıyken bile alamıyorum malesef
şartlarında 8 ay faturalı hatta bulunman gerektiği yazıyor ben geçeli 3 ay oldu :D

bu fiyatta bile alamıyoruz anasını satayım :D
_nick falan yok_ 14.12.2012 16:19:26
öpcen mi dedeyi ..
tucekny 14.12.2012 16:15:22
Evet 1.Grup TARİFELER de gözüküyor seç 500 99 tl ek ödeme olucak. Taahhüt sanırsam 24 ay olarak yenilecek. Ama detaylı bilgiyi Aveadan alırsanız daha iyi olacak.
dark1907 14.12.2012 16:06:54
quote:

Orijinalden alıntı: tucekny

quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

quote:

Orijinalden alıntı: tucekny

quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

arkadaşlar şimdi benim avea da mevcutta bir tarifem var 30 tl 12 ay kontratlı AVEA SEÇ tarifem var
şimdi bu telefonu almak istesem nasıl olacak tarifeme ek olarak nasıl alabilirim ?

http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Kampanyalar/iPhone5 bu linkten kontrol edebilirsiniz. Sizin tarife 2. Grup tarifeye giriyor. (Eğer S.E.Ç. 1000 Tarifesi 30 tl kampanyası ise) Bu durumda kampanyanıza ekstra iPhone 5 16 GB için 24 ay 93 tl ödemeniz gerekiyor.

yok artık 93+ 30 bu şekilde mi yoksa toplam 93 mü hocam

bu arada teşekkürler cevap için be bi inceliyim

Rica ederim. Linkten kontrol ederseniz birçok seçenek var benim bahsettiğim TARİFENİZE EK ÖDEME İLE ALMAK İSTERSENİZ başlıklı yani tarifeye ek olarak 93 ödeme yapılması gerekiyor.

teşekkür ederim tekrar benimkisi seç 500
ayda 30 tl ödüyorum ama 10 ay kontrat kaldı şimdi 24 ay bu tarifede mi kalmak gerekecek anlamadım eski kontrat nolacak

ayrıca 500 tarifesi 1. grupta yani aylık 99 tl ek ücret gelecek demek ki
tucekny 14.12.2012 15:56:55
quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

quote:

Orijinalden alıntı: tucekny

quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

arkadaşlar şimdi benim avea da mevcutta bir tarifem var 30 tl 12 ay kontratlı AVEA SEÇ tarifem var
şimdi bu telefonu almak istesem nasıl olacak tarifeme ek olarak nasıl alabilirim ?

http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Kampanyalar/iPhone5 bu linkten kontrol edebilirsiniz. Sizin tarife 2. Grup tarifeye giriyor. (Eğer S.E.Ç. 1000 Tarifesi 30 tl kampanyası ise) Bu durumda kampanyanıza ekstra iPhone 5 16 GB için 24 ay 93 tl ödemeniz gerekiyor.

yok artık 93+ 30 bu şekilde mi yoksa toplam 93 mü hocam

bu arada teşekkürler cevap için be bi inceliyim

Rica ederim. Linkten kontrol ederseniz birçok seçenek var benim bahsettiğim TARİFENİZE EK ÖDEME İLE ALMAK İSTERSENİZ başlıklı yani tarifeye ek olarak 93 ödeme yapılması gerekiyor.
dark1907 14.12.2012 15:23:20
quote:

Orijinalden alıntı: tucekny

quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

arkadaşlar şimdi benim avea da mevcutta bir tarifem var 30 tl 12 ay kontratlı AVEA SEÇ tarifem var
şimdi bu telefonu almak istesem nasıl olacak tarifeme ek olarak nasıl alabilirim ?

http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Kampanyalar/iPhone5 bu linkten kontrol edebilirsiniz. Sizin tarife 2. Grup tarifeye giriyor. (Eğer S.E.Ç. 1000 Tarifesi 30 tl kampanyası ise) Bu durumda kampanyanıza ekstra iPhone 5 16 GB için 24 ay 93 tl ödemeniz gerekiyor.

yok artık 93+ 30 bu şekilde mi yoksa toplam 93 mü hocam

bu arada teşekkürler cevap için be bi inceliyim
electrostatic 14.12.2012 15:14:13
oohh ver coşkuyu. gidin ipad alın arkadaş ya. ne ayfonmuş anlamadım gitti.
tucekny 14.12.2012 14:51:59
quote:

Orijinalden alıntı: dark1907

arkadaşlar şimdi benim avea da mevcutta bir tarifem var 30 tl 12 ay kontratlı AVEA SEÇ tarifem var
şimdi bu telefonu almak istesem nasıl olacak tarifeme ek olarak nasıl alabilirim ?

http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Kampanyalar/iPhone5 bu linkten kontrol edebilirsiniz. Sizin tarife 2. Grup tarifeye giriyor. (Eğer S.E.Ç. 1000 Tarifesi 30 tl kampanyası ise) Bu durumda kampanyanıza ekstra iPhone 5 16 GB için 24 ay 93 tl ödemeniz gerekiyor.
dark1907 14.12.2012 14:47:56
arkadaşlar şimdi benim avea da mevcutta bir tarifem var 30 tl 12 ay kontratlı AVEA SEÇ tarifem var
şimdi bu telefonu almak istesem nasıl olacak tarifeme ek olarak nasıl alabilirim ?
LE10 14.12.2012 14:13:17
Arkadaşlar 1.5 sene önce taahütle turkcell den blackverry aldım.Hangi tarife olursa olsun pişman olmayın gidin peşin para verin yinede bulaşmayın hala ödüyorum kullanmadım telin parasını
speedman 14.12.2012 14:10:27
http://www.youtube.com/watch?v=O8T972xJfCo&feature=youtu.be

ilk alan arkadaşa bakın !!
PlayMakers 14.12.2012 13:58:50
Lumia 920 , ipod touch 5.nesil + toplamda 2200. Cok daha mantikli bence. Lumia yerine s3 ya da benzeri cihazda koyulabilir ama iphone a bu fiyat cok yuksek.
emre the king 14.12.2012 12:53:29
Evet arkadaslar an itibariyle iphone 5 64gb i vodafone dan almış bulunmaktayım.
cihanair 14.12.2012 12:04:04
Kurumsal için hala bir açıklama yok Turkcelli Avea almayı düşünüyorum ama hala kurumsal fiyatlarını açıklamadı
kingofnothings 14.12.2012 12:00:19
quote:

Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

avea'nınkini birileri daha açık anlatabilir mi? "Tarifeye ek ödenecek bedeller bulunan tarifeye göre değişiklik göstermektedir." diyor..

E madem bedeller bulunan tarifeye göre değişiklik gösterecek direk ona göre gruplandırma yapsalardı ya??!?!!!

söyle ki oluyor sen 24 tl diye gidiyorsun
124 larak dönüyorsun
eurotrip 14.12.2012 11:22:40
fiyatlara bak. kazığın sadece ucu sivridir, girdikçe kalınlaşır. operatörlerde işini iyi biliyor. hadi bazı tarifeleri geç gerisi bizim kazıklara alışanlara koymaz. bizim operatörler taahhüt ün anlamını yanlış tercüme etmişler.
enduluslucoban 14.12.2012 10:57:11
iki avea hattim var ikisinede alabilir kiyim hadi aldim diyelim ben boyle pahali telefon kullanamam satsam kaca gider ikisi?
Razorback 14.12.2012 10:45:23
Hazırlanan tablodaki gösterim mantığını değiştirmek gerekiyor.

mesela en ucuza ayda x liraya sahip olabilirsiniz sorusunu cevaplayacak şekilde revize edilebilir.
ozgur106 14.12.2012 10:21:33
Evkur dan alınır mı yapmayın kımbılır kaça mal olur telefon hesapsız iş yapmayın onlar çaresız ınsanları kazıklıyor kkartı olmayan kredı alamayan uzak durun fiyatları aşırı yüksek
turkattack 14.12.2012 03:29:18
quote:

Orijinalden alıntı: Commander

Kontratlı alanların %90'ı kredi kartı limiti yetmediğinden gidip kontratlı alıyor. Firmalarda farkında ve buna göre kontratlı paketleri yüksek tutuyorlar. Avantajlı seçenekleride yok değil kullanıcının ne kullandığına göre değişiyor.

Bu tutarlar şuan fahiş diye nitelendirilebilir. Turkcell kontrat paketlerini güncelleyen bir firma en kısa zamanda güncellemesi gerek, yapmayı planlıyorlarda ama ilk aylardaki vurgunu es geçmek istemiyorlar demekki. Şimdi herkes hücum edecek kontratlı alıp 4 5 yada en geç 6 ay sonra bakacakki aynı paketin fiyatı 150 den 107 olmuş.


Iphone fiyatlari fazla dusmuyor ama guncelleme yaptiginda zaten telefon fiyatlarida coktan dusmus oluyor.
Ornegin galaxy s3 ilk ciktiginda 2000liraydi,eylulde arkadasima kampanyadayken 1499a kredi kartina12 taksitle aldik.simdi 1500altina rahatlikla bulunuyor operatorler fiyatlari yeni guncelledi yinepahali.
yani degisen.bisey yok
turkattack 14.12.2012 03:24:22
quote:

Orijinalden alıntı: ozgur106

banka dan ıhtıyac kredısı alıp odeyın daha hesaplı hem ısteyınce kredıyı kapama şansıda olur hayır yanı krize girenler için diyorum

Kefilsiz olarak evkurdan da alinabilir.
Zaten operatorler evkur mantigiyla calisiyor.
Pesin alacagina 24ay taksitle al ama yuklu bir vade farki ode.
Harpooner 14.12.2012 03:15:42
Valla anlamıyorum Turkcell'i olarak Vodafone a geçişte iphone 5 alsam gayet uygun rakamlara geliyor yoksa bi tek ben mi görüyorum

Cep avantaj her yöne extra 1000 dk 1000sms 1 gb internet 59 TL Turkcell fiyatı ile aynı vodafonun fakat cihaz ücreti gayet uygun ve peşin almaktan çok daha ucuza geliyor;

16 gb + 79 TL x 24 ay=1896 TL Cihaz bedeli
32 gb + 89 TL x 24 ay=2136 TL Cihaz bedeli


Evet beyler daha ne olacakki sorarım gerçekçi olalım.
Bende 1500 nakit resmi distribütor garantili almak isterim ama ülkemizdeki duruma göre şuan bi çok yer 4S ' 1800'e satarken 1900'e iphone 5 çok iyi fiyat
Kuzenim ingiltereden aldı 1500 TL
ee + vergi 100 TL
ee pasaport (yoksa imkan) 100 TL
ee oldu 1700 TL
şarj aleti çevirici aparatı ile geziyo şimdi garanti desen YOK.
Fiyatlarımız amerikaya göre gerçekten dezavantajlı ama avrupa ve ingiltere için vodafone gayet iyi çıkmış bu da bi gerçek.
WarriorAngel 14.12.2012 02:52:21
iPhone 3GS çıktığında nakit parayla kontrat cart curt olmadan 1,500 TL vurdum tezgaha, aldım telefonumu çıktım gittim. Hala da kullanıyorum. Bu ne arkadaş 3 bin 4 bin lira bir telefona verilir mi ya ?
Commander 14.12.2012 02:36:30
Kontratlı alanların %90'ı kredi kartı limiti yetmediğinden gidip kontratlı alıyor. Firmalarda farkında ve buna göre kontratlı paketleri yüksek tutuyorlar. Avantajlı seçenekleride yok değil kullanıcının ne kullandığına göre değişiyor.

Bu tutarlar şuan fahiş diye nitelendirilebilir. Turkcell kontrat paketlerini güncelleyen bir firma en kısa zamanda güncellemesi gerek, yapmayı planlıyorlarda ama ilk aylardaki vurgunu es geçmek istemiyorlar demekki. Şimdi herkes hücum edecek kontratlı alıp 4 5 yada en geç 6 ay sonra bakacakki aynı paketin fiyatı 150 den 107 olmuş.
Mvc 14.12.2012 02:31:23
Turkcell için

Full Paket 59 TLx24 ay=1416 TL İphone 5=2149 TL Toplam =3565 TL


Full Paketli iphone 5 kontratlı alınca ; 159 * 24= 3816 TL

İphone'u kontratlı aldım diye 251 TL daha fazla ücret ödeyeceğim. Bu nasıl bi mallıktır. Normalde 2 yıl taahhut verdik diye toplam 3565 TL ise 3000 TL 'ye gelmesi gerekirken 3816 TL'ye geliyor.

Bu kontratları hangi kafaya göre yaptılar.

Gidip full paket alsam, kredi kartıma 12 ay taksitle iphone 5 alsam daha ucuza geliyor kontratlı paketlerden.

Rezillik.....

Hepsi pakette yine aynı durum söz konusu. Kontratlı alınca 251 TL daha pahalıya geliyor :)


Adamlar kontratlı tel alana 600-700 $lık iphone u 199$ a satıyor. Bizimkiler kontratlı alınca 2150 TL'lik iphone u 2400 TL'ye satıyor :)
Commander 14.12.2012 01:26:18
Sözleşmeli alanları çok iyi anlıyorum ben.
Pritz21 13.12.2012 23:59:24
Yerinizde olsam almazdim bu fiyatlara, adamlar talep var diye iteliyorlar. Soyle bir kac hafta kimse bisey almasa cok sey degisir. Bu nedir ya, hem sozlesme hem cihaz bedeli yuksek yurtdisindaki sirketlerini indirimli cihazlar kurtariyorda bunlari niye kurtarmiyor :/
Pislix 13.12.2012 23:44:48
Suan 35 Tl degerinde faturalı hattayım avea,bu kampanyadan nasıl yararlanıcam ek tarfie yazıyor ama ayda 58 lira diyor cok ucuz yoksa bılmedıgım bırseymı var?
Chuckly 13.12.2012 23:35:40
quote:

Orijinalden alıntı: Kulak Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: Chuckly

Yine yedik kazığı

Sanki zorla satıyorlar abicim.

Sana şimdi dokunmayan yılan 2 gün sonra dokununca görürüm ben seni
Kulak Misafiri 13.12.2012 23:33:45
quote:

Orijinalden alıntı: Chuckly

Yine yedik kazığı

Sanki zorla satıyorlar abicim.
Chuckly 13.12.2012 23:28:34
Yine yedik kazığı
speedman 13.12.2012 23:17:46
quote:

Orijinalden alıntı: cengizhan1903

quote:

Orijinalden alıntı: K IRMIZI

Hadi beyler dönün arkanızı operatörlere sözleşmeler geliyor

HAHAHAHAHA

T®an©e Addi©T 13.12.2012 21:53:04
Valla ben zaten uzun suredir red mini tarifesi kullaniyorum,64 luge aylik 99 odeyecem 2400 e geliyor,kartla alsak 2900 500 lira yeterli bir fark benim icin zaten tarifemi degistirme gibi bir niyetim yok.

Vodafone yine hepsinden avantajli tarifeler sundu.turkcell falan ne oyle evlere senlik resmen
DH Misafiri 13.12.2012 19:23:54
operatorler uzerinden bu telefonu almayı sadece cehalet tanımlar..eee essek olunca sırtına binen cok olur...
DH Misafiri 13.12.2012 19:23:51
yine her zaman ki gibi saçma sapan bir fiyatlandırma....24 ay taahhüt ile peşin fiyatından daha pahalıya.... sevsinler sizi....Gidip yurtdışından alıp dönerim daha ucuza gelir.
akmac 13.12.2012 17:46:01
Bayilere cihazlar dağıtılmış. (Vodafone)
Dogu-E 13.12.2012 17:23:59
Turkcell style platinum 6458 tl hayat paylasinca guzel
Extreme Victory 13.12.2012 15:48:11
quote:

Orijinalden alıntı: FaRukUA

quote:

Orijinalden alıntı: Extreme Victory

Installous' a ne zaman düşer acaba

installous u halen kullanıyormusun sen arkadasım
25pp ugylaması varken ...

telefonlar için yapmıştım aslında bu espriyi, hani çok pahalılar ya bu yüzden
Koray 13.12.2012 15:36:09
Turkcell Platinum / 64 GB = 6456

Hey yavrum araba alıyoruz sanki
ozgur106 13.12.2012 15:28:02
banka dan ıhtıyac kredısı alıp odeyın daha hesaplı hem ısteyınce kredıyı kapama şansıda olur hayır yanı krize girenler için diyorum
graftversushost 13.12.2012 15:19:57
turkcellin ultra gold platinum plutonyum uranyum müşterisi iseniz, aylık 1000 lira vererek aynı ayfonu alabilir, havanıza hava katabilirsiniz. hayat paylaşınca güzel.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla