TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24629 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Vybe ile telefonun titreşimlerini özelleştirin Intel'in yeni Atom işlemci mimarisi Silvermont duyuruldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (118) YORUM YAZ

tarafından 6 Mayıs 2013, Pazartesi 23:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea, inTouch 2 akıllı telefonunu satışa sundu
Günlük Haber Ekrem71
118

Avea, geçen yıl pazara sunduğu kendi markasını taşıyan inTouch akıllı telefon modelinden sonra, inTouch 2 devam modeli ile karşımıza çıktı.

Orta seviye bir akıllı telefon olan inTouch 2 modelinde 4 inçlik geniş dokunmatik ekran, 1GHz saat hızında çalışan Qualcomm işlemci, 5MP çözünürlükte arka kamera, Android 4.0.4 işletim sistemi, 32GB'a kadar microSD desteği, 1650mAh batarya, WiFi, Bluetooth, GPS, 10mm kalınlık, 130gr ağırlık şeklinde özellikler yer alıyor. Ayrıca kullanıcılara 12 ay boyunca 4GB saklama alanı sunan Avea Bulutt servisi de hediye ediliyor. 

Avea'nın Yandex ile ortak geliştirdiği 3 boyutlu ana ekran uygulaması bu modelde de yerini alıyor. Ayrıca önyüklü Avea uygulamaları da inTouch 2 ile birlikte geliyor. 

Avea inTouch 2 modeli peşin olarak 449TL fiyat etiketine sahip. Tarifeye ek olarak 24 aylık taahhütlerde 4 tarife grubu için sırasıyla 1TL, 4TL, 12TL ve 18TL aylık ödemeler mevcut. 

İnterneti içinde olarak 250MB kota ile 27TL, 1GB kota ile 31TL, 4GB kota ile 47TL aylık ödemeler bulunuyor. Aylık 57TL olan 500 Dk konuşma, 1000 SMS ve 1GB internet paketi ile birlikte ise ücretsiz. Model Avea iletişim merkezlerinde satışa sunuldu.


 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
PlayMakers 7.5.2013 18:59:54
Alsana sifir genpa 447 ye s2.

Al da bir tane de ben alip sana hediye ediyim.
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
MGF DH 7.5.2013 00:10:32
quote:

Orijinalden alıntı: ekrem71

[html]






Avea, geçen yıl pazara sunduğu kendi markasını taşıyan inTouch akıllı telefon modelinden sonra, inTouch 2 devam modeli ile karşımıza çıktı.




Orta seviye bir akıllı telefon olan inTouch 2 modelinde 4 inçlik geniş dokunmatik ekran, 1GHz saat hızında çalışan Qualcomm işlemci, 5MP çözünürlükte arka kamera, Android 4.0.4 işletim sistemi, 32GB'a kadar microSD desteği, 1650mAh batarya, WiFi, Bluetooth, GPS, 10mm kalınlık, 130gr ağırlık şeklinde özellikler yer alıyor. Ayrıca kullanıcılara 12 ay boyunca 4GB saklama alanı sunan Avea Bulutt servisi de hediye ediliyor. 




Avea'nın Yandex ile ortak geliştirdiği 3 boyutlu ana ekran uygulaması bu modelde de yerini alıyor. Ayrıca önyüklü Avea uygulamaları da inTouch 2 ile birlikte geliyor. 




Avea inTouch 2 modeli peşin olarak 449TL fiyat etiketine sahip. Tarifeye ek olarak 24 aylık taahhütlerde 4 tarife grubu için sırasıyla 1TL, 4TL, 12TL ve 18TL aylık ödemeler mevcut. 




İnterneti içinde olarak 250MB kota ile 27TL, 1GB kota ile 31TL, 4GB kota ile 47TL aylık ödemeler bulunuyor. Aylık 57TL olan 500 Dk konuşma, 1000 SMS ve 1GB internet paketi ile birlikte ise ücretsiz. Model Avea iletişim merkezlerinde satışa sunuldu.







 
[/html]

Aylık 57 tl dediğiniz paketi biz 23tl'ye alıyoruz.
-1
hancii05 7.5.2013 00:14:10
T20 terk tipi 0
erdem3113 7.5.2013 00:18:04
Orta seviye demişsiniz ama bu resmen giriş seviyesi. +3
olağan_şüpheli 7.5.2013 00:25:19
tasarımı hoşmuş.ama pahalı. 0
General. 7.5.2013 00:26:23
Tam hediyelik bir cihaz fena değil +1
mert1907 7.5.2013 07:10:09
Bende sadece nete girmelik bi tel ariyorum. Alsammi diye dusunuyorum. Ama bi yandan da ikinci el bi S veya S2 alsammi diye dusunuyorum. Gerci pesin param da yok. -2
eediz 7.5.2013 08:21:32
380 liraya satiyorum sifir isteyen pm atsin 0
SerdarKacmaz 7.5.2013 10:10:07
Öyle çok şey isteyen biri değilim. İlk defa alıcam akıllı telefon.

mp3 dinliyebiliyor muyuz bu cihazla. Radyosu var mı?
0
seraaser 7.5.2013 10:24:48
quote:

Orijinalden alıntı: SerdarKacmaz

Öyle çok şey isteyen biri değilim. İlk defa alıcam akıllı telefon.

mp3 dinliyebiliyor muyuz bu cihazla. Radyosu var mı?

huwai yada ZTE nin bir modeli mi acaba? Bilsek ona göre tüm özelliklerine bakabiliriz. İlk defa android bir telefon alacaklar için düşünülebilir mi? Xperia go mu alsam yoksa bu telefona mı baksam? Yada milliyetçilik yapıp turkcell "gebze" yi mi beklesem?
0
depeche35 7.5.2013 10:29:45
Türkçemiz'de yer alan kelimeleri yerinde kullanalım lütfen, bu telefon orta seviye değil giriş seviyesinde bir telefondur. 0
onur.mertt2 7.5.2013 10:46:35
Telefon ZTE Markalı Avea Adına Düzenlenmiş Tema Var Sadece

ZTE Skate Pro veya Blade III diye Geçiyor Pazarda

http://www.mobiletisim.com/telefonlar/ZTE/Skate%20Pro
0
mert1907 7.5.2013 10:47:52
quote:

Orijinalden alıntı: seraaser

quote:

Orijinalden alıntı: SerdarKacmaz

Öyle çok şey isteyen biri değilim. İlk defa alıcam akıllı telefon.

mp3 dinliyebiliyor muyuz bu cihazla. Radyosu var mı?

huwai yada ZTE nin bir modeli mi acaba? Bilsek ona göre tüm özelliklerine bakabiliriz. İlk defa android bir telefon alacaklar için düşünülebilir mi? Xperia go mu alsam yoksa bu telefona mı baksam? Yada milliyetçilik yapıp turkcell "gebze" yi mi beklesem?

Telefon ZTE'nin Skate Pro modeli. Web de takilmak isteyen, akilli telefonum olsun fazla para vermek istemiyorum kredi karti kullanmayan birisi icin ideal. Ben almayi dusunuyorum ama incelemem lazim canli olarak.
0
Ciddi Kedii 7.5.2013 11:50:49
avea bu sefer yapmış helal!!! 0
makusla06 7.5.2013 17:28:21
o paraya s2 alınır -2
PlayMakers 7.5.2013 18:59:54
Alsana sifir genpa 447 ye s2.

Al da bir tane de ben alip sana hediye ediyim.
+4
DH Misafiri 7.5.2013 21:51:57
Arkdaşlar s3 veya ıphone ıle kıyaslamayın kendi sınıfında ıyı telefon bence ıdeal kullanıslı 4 yıldız -1
makusla06 8.5.2013 08:59:09
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Alsana sifir genpa 447 ye s2.

Al da bir tane de ben alip sana hediye ediyim.

Dostum ikince el s2 alabiliyorsun 500 tl ye istersen satayım sana ne dersin? Samsung garantili ve 1 sene daha garantisi var
0
suivant 8.5.2013 09:30:09
quote:

Orijinalden alıntı: onur.mertt2

Telefon ZTE Markalı Avea Adına Düzenlenmiş Tema Var Sadece

ZTE Skate Pro veya Blade III diye Geçiyor Pazarda

http://www.mobiletisim.com/telefonlar/ZTE/Skate%20Pro

Skate 4,3 inç, bu durumda blade III daha mantıklı. İlk incelemede durum netleşir.
[link=http://www.gsmarena.com/zte_blade_iii-4983.php]Blade III-GsmArena[/link] Bu linkteki cihaz olma ihtimali yüksek. Bazı özellikleri uymayabilir. Sonuçta toplu alım yaparken biraz değişikliğe hayır demezler.

Eğer bu cihazsa özellikleri gayet iyi. Fakat ancak o parayı hakeder.
0
djlwcafi 8.5.2013 13:28:58
ben nette biraz inceledim.. sizlerede edindiğim bilgileri aktarmak isterim

telefonu ilk olarak iphone 4 ile kıyasladım. sadece ppi yani ekrandaki pixsel inde çok az bir fark var bana göre. bu da bildiğim kadarıyla dokunmatik ekranda duyarlılıkla alakalı bir şey ama. bu fark da çok önemli bir fark değil.
233 PPI vs 329 PPI

iphone 4 ün ayrıca çözünürlüğü daha iyi
800x480 vs 960x640

ancak işlemci hızı ve ram hızı olarak blade 3 yani in touch 2 gayet hızlı
1.0 GHz vs 0.8 GHz
524 MB vs 512 MB



yani açıkçası sırf internette gezinmek ve oyun oynamaksa amaç 1000 tl verip iphone 4 alacağıma gider blade 3 alırım. daha iyi.


ayrıca bu fiyat gayet güzel gözüküyor.


sizin de fikirlerinizi bekliyorum.
-1
espial 8.5.2013 17:37:58
Arkadaşlar Lg optimus l5 mi bu telefon mu 0
djlwcafi 8.5.2013 23:04:17
quote:

Orijinalden alıntı: espial

Arkadaşlar Lg optimus l5 mi bu telefon mu

http://sortable.com/phones/ZTE-Blade-III-vs-LG-Optimus-L5


bence kararı kendin ver....
0
djlwcafi 8.5.2013 23:09:48
arkadaşlar be bugün gittim ve telefonu aldım. telefon çok güzel. yanlız piaysaya sürülel, 2 gün olduğundan dolayı daha kılıfı ve koruyucu jelatini falan yok. ancak telefon o piyasadaki çift hatlı çin malı telefonlar gibi değil. her nneyse telefonu 1 gb internet paketi ile 31 tl ye aylık aldım.


ben beğendim. telefon gayet hızlı ve gerçekten çok zorlamama rağmen hiç ısınmıyor desem yeridir.

1 ghz ve 512 ram gerçekten tam uyumlu çalışıyor. oynayamayacağı bir oyun yok. ancak bazı oyunlarda kasabiliyor.. mesela candy crush saga da. ama oyun oynanıyor sorun yok. dokunmatik ekranı sandığımdan da duyarlı. çok hafif. elinize aldığınızda biraz adi bir mal tutuyormuş gibi hissediyorsunuz ancak telefon gerçekten de harika. ben aldım tavsiye ederim..
+1
senersongur 9.5.2013 00:37:51
Ram 1GB, İşlemci 1.2 çift çekirdek, 4.2.2 işletim sistemi, Adreno 220gpu ile gelmesi gerekiyordu. Ekran da 1280*720 çözünürlük. Bu olmamış. 0
baki69 9.5.2013 13:42:27
görüntülü konuşma yok,hotspot özelliği yok. sar değeri bilinmiyor nedir bu telefon 0
YalancininMumu 9.5.2013 15:04:42
olmamış 0
suivant 9.5.2013 16:49:06
quote:

Orijinalden alıntı: djlwcafi

quote:

Orijinalden alıntı: espial

Arkadaşlar Lg optimus l5 mi bu telefon mu

http://sortable.com/phones/ZTE-Blade-III-vs-LG-Optimus-L5


bence kararı kendin ver....

Bu site iyi oldu. Fakat ezikleri oynamış. Aklımda (maalesef nakit sıkıntısı dolayısıyla sadece aklımda) Galaxy S Advance vardı. Tur bindirdi. Ama teorik kıyaslama kullanıcı yorumlarının yerini tutmaz.

Pil durumu nasıl? Görüşme ses kalitesi ne durumda? @baki69'un dedikleri doğru mu? :(
0
ffatihh23 10.5.2013 08:46:25
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Ram 1GB, İşlemci 1.2 çift çekirdek, 4.2.2 işletim sistemi, Adreno 220gpu ile gelmesi gerekiyordu. Ekran da 1280*720 çözünürlük. Bu olmamış.

Yanlış telefon
0
samet3063 10.5.2013 23:31:29
Telefonu gün itibari ile almış bulunuyorum ve kullanım klavuzunda yazan SAR DEĞERİ : 0,628 W/Kg dir Ayrıca beğendiğim bir özellik var : Telefonun sol tarafında bulunan ses ayar tuşlarının her ikisini de deklanşör gibi kullanabiliyorsunuz ve fotoğraf çekmeden önce odaklama yapıp çekiyor.[mentioned]baki69[/mentioned] 0
DonsuzBalık 11.5.2013 00:14:03
bu telefon fiyatını hak ediyormu etmiyormu sorun burda buna cevap verin 0
DH Misafiri 11.5.2013 08:50:16
turkcell hattı takılıyo mu 0
djlwcafi 11.5.2013 14:57:28
quote:

Orijinalden alıntı: DonsuzBalık

bu telefon fiyatını hak ediyormu etmiyormu sorun burda buna cevap verin

teklefonu 1 haftadır kulanıorum. fiyatına göre güzel bir telefon. iphone kalitesi beklemeyin ama bu fiyata da bu telefondan bulmak zor. herhangi bir kilitlenme tekleme yaşamadım. tek handikapı bence avea nın telefon için ekstra ürünler getirmemiş olmas( kılıf ve koruyucu jelatin gibi)
0
DonsuzBalık 11.5.2013 15:00:18
quote:

Orijinalden alıntı: djlwcafi

quote:

Orijinalden alıntı: DonsuzBalık

bu telefon fiyatını hak ediyormu etmiyormu sorun burda buna cevap verin

teklefonu 1 haftadır kulanıorum. fiyatına göre güzel bir telefon. iphone kalitesi beklemeyin ama bu fiyata da bu telefondan bulmak zor. herhangi bir kilitlenme tekleme yaşamadım. tek handikapı bence avea nın telefon için ekstra ürünler getirmemiş olmas( kılıf ve koruyucu jelatin gibi)

teşkkürler işte yol gösterici insanı araştırmaya iten yorum budur başka kullanan arkaşdaşlarda varsa lütfen belirtsin

teşekkürler @djlwcafi
0
Düşünen Biri 11.5.2013 15:07:15
Reklamda, afedersiniz konuda çözünürlüğü vermeyi unutmuşsunuz. (?) 0
Düşünen Biri 11.5.2013 15:09:21
quote:

Orijinalden alıntı: djlwcafi

ben nette biraz inceledim.. sizlerede edindiğim bilgileri aktarmak isterim

telefonu ilk olarak iphone 4 ile kıyasladım. sadece ppi yani ekrandaki pixsel inde çok az bir fark var bana göre. bu da bildiğim kadarıyla dokunmatik ekranda duyarlılıkla alakalı bir şey ama. bu fark da çok önemli bir fark değil.
233 PPI vs 329 PPI

iphone 4 ün ayrıca çözünürlüğü daha iyi
800x480 vs 960x640

ancak işlemci hızı ve ram hızı olarak blade 3 yani in touch 2 gayet hızlı
1.0 GHz vs 0.8 GHz
524 MB vs 512 MB



yani açıkçası sırf internette gezinmek ve oyun oynamaksa amaç 1000 tl verip iphone 4 alacağıma gider blade 3 alırım. daha iyi.


ayrıca bu fiyat gayet güzel gözüküyor.


sizin de fikirlerinizi bekliyorum.

iphone 4 le bunu mu karşılaştırıyorsun? hemen sil o yazıyı. hala ios i bilmeyenler var ve her şeyin donanım olduğunu sananlar var.

Bu arada ppi değerlerinde nasıl az bir fark var? resmen uçurum var uçurum.
0
Zenci Forvet 11.5.2013 22:57:41
quote:

Orijinalden alıntı: djlwcafi

ben nette biraz inceledim.. sizlerede edindiğim bilgileri aktarmak isterim

telefonu ilk olarak iphone 4 ile kıyasladım. sadece ppi yani ekrandaki pixsel inde çok az bir fark var bana göre. bu da bildiğim kadarıyla dokunmatik ekranda duyarlılıkla alakalı bir şey ama. bu fark da çok önemli bir fark değil.
233 PPI vs 329 PPI

iphone 4 ün ayrıca çözünürlüğü daha iyi
800x480 vs 960x640

ancak işlemci hızı ve ram hızı olarak blade 3 yani in touch 2 gayet hızlı
1.0 GHz vs 0.8 GHz
524 MB vs 512 MB



yani açıkçası sırf internette gezinmek ve oyun oynamaksa amaç 1000 tl verip iphone 4 alacağıma gider blade 3 alırım. daha iyi.


ayrıca bu fiyat gayet güzel gözüküyor.


sizin de fikirlerinizi bekliyorum.

iOS kullanmamış birinin yaptığı inceleme.
+1
djlwcafi 11.5.2013 23:18:52
ben kendi düşüncelerimi dile getirdim bir şeyin reklamını falan yaptığım yok ister alınsın ister alınmasın. ben telefondan memnununm. ancak iphone 4 ün kalitesini tabiiki yakalayamaz. ios kullandığınız belli asıl reklam kokan hareketler bunlardır. ben bir telefona 1000 tl ve ya üzeri para veremem. herkesin kendi maddi gücü ve mantıksal sınırları vardır. yorumlarınıza saygı duyuyorum. bu ülkede düşünce özgürlüğü var.bu başlık hakkında bir daha bu konuya yorum yapmayacağım. başka kullanan arkadaşlar varsa bu arkadaşlar paylaşım yapar ve arkadaşlarımız bilgilenir. ben sadece bildiklerim ve yaptığım araştırmaları donanımhaberdeki arkadaşlarla paylaşıp bilgi alışverişinde bulunmak istedim. reklamını yapıyor olsam cebime para girerdi herhalde. :Dbenim düşüncem ister ios ister android alın yeterki cep telefonunuzdan memnun kalın ihtiyaçlarınızı karşılasın yeter. 0
murrz2643 12.5.2013 01:27:03
güzel telefon kaptım bir tane :-) 0
onur.mertt2 12.5.2013 16:13:16
Bende Aldım Bugün Bitane 447 Liraya Mal Oldu Faturaya Yansımış Hali. Seri Cihaz AnTuTu Testinede Soktum Suan Kapalı Şarjda Puanı Gene Yazarım Avea Temasını Kaldırdım Android 4.0.4 ün kendi temasını kullanıyorum 1Ghz İşlemci Gayet Sağlıklı Beklediğimden İyi ZTE Diye Çelişkili Yaklaşmıştım Ama Dandik Bişiy Değil + Galaxy ACE Düşünenler bunu Tercih Edebilirler Hem işlemci Hem Android Sürün + Ekran Boyutu ile intouch2 üstün. 0
espial 12.5.2013 23:49:37
512 mb bellek sıkıntı yaratıyor mu arkadaşlar. 0
erfe 13.5.2013 10:22:59
quote:

Orijinalden alıntı: espial

512 mb bellek sıkıntı yaratıyor mu arkadaşlar.

bellek 1 gb olaymış tadından yenmezmiş
0
murrz2643 13.5.2013 10:27:03
avea bayilerinde bile ne kılıf var ne de ekran filmi, internetten bulan varsa link paylaşabilir mi?
ya da bayilere birkaç hafta içinde gelir mi?
0
samet3063 13.5.2013 21:00:32
Kılıf isteyen varsa yurtdışından getiriyorum ben kendi in touch uma size de getirebilirim 0
ismaydin 14.5.2013 10:27:26
Arkadaşlar telefonu kesinlikle önermiyorum. Telefonda ciddi bir şebeke sorunu var, sürekli kopuyor ya da çok düşük gösteriyor çekim kalitesini. Ayrıca arada kilitleniyor, takılıyor. Ekran kalitesine görünüşüne aldanmayın, ben aldandım. Ama performans şebeke, wifi performansı, işlemci performansı çok berbat. 0
hknshngl 15.5.2013 13:42:04
Nokia 5800 Express Music kullanıyorum. Symbian artık miladını doldurmaya yüz tuttuğu için ve telefondan da sıkılmaya başladığım için gittim bir tane aldım.
Bir telefona da 500Tlden daha falza para yatırmak istemediğim için ve aylık olarak faturaya yansıyacağından maddi açıdan tercih edilebilir geldi (Bu bütçeyi ön planda tutanlar için önemli bir konu. Yoksa para benim için mühim değil diyenler gidip belli markaları belli modellerini alsınlar).
Dün akşam yarım saat kadar hızlıca inceleyebildim. İlk izlenimlerim...

Artıları:
Bu fiyata ekran büyüklüğü ve dış görünüş olarak "sıfır" alınabilecek en afilli telefonlardan biri bence. Ben beyazını tercih ettim. Gayet albenisi yüksek bir kasası var...
Ekrandaki görüntü kalitesi beklediğimin üstünde (en şühpeli olduğum konu buydu, bayide baktım gayet iyi olduğunu görünce aldım, piksel piksel bir ekran kesinlikle değil.)
Menü geçişleri, dokunmatiğe tepkisi gayet iyi, takılma yaşamadım.
Avea temasını sevmedim dersem yalan olur, gayet hoş bir tema gibi görünüyor. Tabi tercih meselesi isteyen kaldırır.
Yazılıp çizilenlerden de anlaşılacağı üzere üstün bir performans beklemek hata olur ancak, telefonu basitçe gündelik hayat içinde konuşma, mesajlaşma, internette gezinme, 3d oyunlar dışında basit oyunlarla vakit geçirme için kullanacak herkesin işini rahatlıkla görecek bir fiyat/performans telefonu.

Eksileri:
Radyosu yok (Ben radyo dinlemeyi severim, kimileri için önemli olmayabilir. Ancak içinde bir internet radyo uygulaması yüklü geliyor, henüz kullanmadım)
Kamerasında LED flash yok. (zaten benim 5800'ın flashlı fotoları da pek bir şeye benzemediğinden sorun olmayacaktır ancak ışıklı ortamlarda tatminkar sonuçlar veriyor)

Diğer:
Evimin olduğu yerde şebeke problemeleri olduğu için ve henüz dışarda kullanmadığım için bir arkadaşın yazdığı çekim problemlerine olumlu ya da olumsuz yorum yazamam.
Evdeki wi-fi ile internete bağlandım. bir sorun göremedim.
Hotspot olmadığını yazmış bir arkadaş ancak ben gezinirken hotspot ile ilgili bir menü gördüm. Büyük olasıkla var. Bir sitede de var diye okumuştum zaten. Henüz denemedim.
Uygun kılıf şu anda bayilerde yok ancak özellikle sordum ve kısa zamanda geleceğine dair bilgi aldım. Tabi gelir mi gelmez mi bilemem

Sonuç:
Yarım saatlik inceleme için çok bile yazdım ancak şunu tekrar söylebilirim, "bütçem az ya da telefona çok para vermem; telefonu da zaten uç noktalarda kullanmayacağım, işimi görebilecek bir şey olsun yeter" diyenler için uygun bir telefon. Alacak olanların pişman olacağını zannetmem. Bunun dışında kalan oyun heveslisi ya da bütçesel sıkıntısı olmayan arkadaşlar yukarıda da dediğim gibi daha bilinen marka ve modellere yöneleceklerdir...

Umarım merak edenlerin sorularına cevap olur...
0
baki69 15.5.2013 22:46:19
hotspot olmadığını avea müşteri hizmetlerinden teknik bölüm söyledi 0
gitar 16.5.2013 12:46:48
Arkadaşlar, bende LG L5 var geçen ay almıştım.

Ben LG L5 modeline bayıldım zevkle kullanıyorum. Ama köşeleri dik olduğu için tasarım olarak eşim beğenmedi. Önce internetten araştırdık. Dün avea bayisine gittik. Beyaz olanı 449 tl den gördük. Tasarım olarak eşim çok beğendi, çok şık. Aldık dün gece çok kurcaladım. Özellik ve Fiyat olarak L5 ile yakın, aynı kulvar diyebilirim. Ama tasarım olarak 1 tık önde.

Bu arada kırmızı mavi gazetelerin verdiği 3d gözlüğünüz varsa, Avea dönen menü 3d ekrandan çıkıyor, bu özellikte telefon yeni olduğu için çok fazla bilinmiyor. Harika


Sonuç olarak üst limit 500 tl olmak üzere telefon arıyorsanız ben tavsiye ederim.




0
bigbooss 17.5.2013 16:11:52
iyiymiş 0
ufukes 17.5.2013 18:10:51
Hotspot telefon özelliği veya donanımı değildir. Wifi si olan tüm android telefonlarda olan veya olabilen bir özelliktir. Kendi menülerinde olmasa bile yüklenecek barnacle tarzı programlarla telefonu rootlayarak yapılabilir.

http://zteblade3.blogspot.com/ blogunda değişik rom ve overclock çalışmaları var.
0
hayvandoktoru 19.5.2013 20:53:09
bana twitterda açılan yarışmadan hediye olarak geldi bakalım bir süre deneyeceğim beleş nasıl olsa 0
Under The Dome 19.5.2013 21:03:54
quote:

Orijinalden alıntı: djlwcafi

ben nette biraz inceledim.. sizlerede edindiğim bilgileri aktarmak isterim

telefonu ilk olarak iphone 4 ile kıyasladım. sadece ppi yani ekrandaki pixsel inde çok az bir fark var bana göre. bu da bildiğim kadarıyla dokunmatik ekranda duyarlılıkla alakalı bir şey ama. bu fark da çok önemli bir fark değil.
233 PPI vs 329 PPI

iphone 4 ün ayrıca çözünürlüğü daha iyi
800x480 vs 960x640

ancak işlemci hızı ve ram hızı olarak blade 3 yani in touch 2 gayet hızlı
1.0 GHz vs 0.8 GHz
524 MB vs 512 MB



yani açıkçası sırf internette gezinmek ve oyun oynamaksa amaç 1000 tl verip iphone 4 alacağıma gider blade 3 alırım. daha iyi.


ayrıca bu fiyat gayet güzel gözüküyor.


sizin de fikirlerinizi bekliyorum.

Bu nasıl bir karşılaştırma
O zaman 3gsle karşılaştıralım
3gs in işlemci hızı 600 mhz rami de 256 mb
Ben bu telefonda nfs most wanted ı rahat oynuyorum sen intouchta oynayabilecekmisin?
0
turkattack 19.5.2013 21:37:26
bu telefonu cok fazla abartmayın,bu ülkede motorola atrix 550liraya satıldı(bankaya kampanyaları,hediye çekiyle yaklasık 400liraya mal oldu) -1
dogu16 23.5.2013 13:09:49
eternity warriors 2 ve blood and glory legends loading ekranından sonra kapanıyor kendi kendine blood and glory 1 de kasıyor. çözümünü bilen varmı ya da bu telefonda çalışıcak aksiyon oyunu öneriniz ?
not:google play store dan indirdim hepsini
0
Okisht 23.5.2013 14:16:30
Atrixin ne de o fiyattan satıldığını herkes biliyor. Birçok kronik problemi olan bir telefondu. 0
carantinas 24.5.2013 08:42:27
Benimde kız kardeşim bu sene LYS'ye girecek Kazanırsa telefon sözüm vardı. IN touch 2 sanki güzel bir hediye olacak gibi. Bakalım kullanan arkadaşların yorumları önemli tabi. Daha zamanımızda var hadi hayırlısı. 0
DH Misafiri 24.5.2013 09:39:00
24 taksitle aldım ayda 12 tl.288 tl ye geldi.çok memnunum.wifi şarjı ekranı herşeyiyle çok güzel.buna eşdeğer telelrin 900 1200 tl olduğunu düşünürsek 288 tl ye sudan ucuz aldım.çok memnunum .tşk avea 0
dogu16 24.5.2013 13:10:16
quote:

Orijinalden alıntı: carantinas

Benimde kız kardeşim bu sene LYS'ye girecek Kazanırsa telefon sözüm vardı. IN touch 2 sanki güzel bir hediye olacak gibi. Bakalım kullanan arkadaşların yorumları önemli tabi. Daha zamanımızda var hadi hayırlısı.

kardeşin telefonu oyun oynamak için istemiiyorsa alabilirsin
0
fukuanha 24.5.2013 13:58:06
oh my god. Bu Xiaomi Mi2S akıllı telefon çok çirkin ve çok pahalı görünüyor. ama dünyanın en popüler telefon. tüm arkadaşlarıma birine sahiptir.
neden bu kadar popüler? bunun hakkında ne düşünüyorsun? ben istiyorum bir deneyin bir satın http://xp.gd/s2a
0
carantinas 25.5.2013 18:06:37
quote:

Orijinalden alıntı: dogu16

quote:

Orijinalden alıntı: carantinas

Benimde kız kardeşim bu sene LYS'ye girecek Kazanırsa telefon sözüm vardı. IN touch 2 sanki güzel bir hediye olacak gibi. Bakalım kullanan arkadaşların yorumları önemli tabi. Daha zamanımızda var hadi hayırlısı.

kardeşin telefonu oyun oynamak için istemiiyorsa alabilirsin

yok oynamaz kız zaten oynasa oynasa angry bird tample run vs gibi oyunlar oynar :D
0
dogu16 25.5.2013 18:23:50
quote:

Orijinalden alıntı: carantinas

quote:

Orijinalden alıntı: dogu16

quote:

Orijinalden alıntı: carantinas