TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24963 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Imagination Technologies mobil oyunlara gerçekçi ışık efektleri getirecek teknolojisini duyurdu Samsung'un Activity Tracker ürünü Almanya'da satışa çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (63) YORUM YAZ

tarafından 19 Mart 2014, Çarşamba 22:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avea yeni akıllı telefonu inTouch 3'ü duyurdu
Günlük Haber Ekrem71
63

 
Akıllı telefon pazarında InTouch serisi ile başarılı satışlar yapan ülkemiz operatörlerinden Avea, seriye bugün üçüncü modelini eklediğini resmi olarak duyurdu.

Serinin alt seviyeye hitap eden çizgisini bozmayan inTouch 3, 4.5 inçlik 480x854 piksel çözünürlükte bir ekrana sahip. 1.3GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli bir işlemciden gücünü alan cihaz 1GB RAM ve 4GB depolama kapasitesi ile geliyor. Cihazda 5MP çözünürlükte arka kamera, VGA ön kamera, Android 4.2 işletim sistemi, 9.2mm kalınlık, 140gr ağırlık, 1800mAh gücünde batarya şeklinde diğer özellikler mevcut.

Avea yeni akıllı telefonunu bazı yazılım özellikleri ile destekliyor. Uzaktan Erişim Desteği ile uzaktan yardım alabilme, 1 yıl boyunca ücretsiz 4GB Avea Bulutt depolama alanı bunlar arasında sayılabilir. 

Avea inTouch 3 modeli 24 aylık taahhütlerde Prime Ekstra tarifesi için ayda 1TL ödeme planına sahip. Diğer tarifeler için ise 11TL-25TL arasında değişen aylık ödemeler mevcut. Peşin fiyatı ise 549TL.
 
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
djyusuf52 24.04.2014 09:40:58
Telefonu 2 gün önce aldım. Tarifeme ek. Hızı gayet iyi. bir çok uygulama yükledim, herhangi bir takılma yaşamadım. Kaliteli oyun yükleyip test etmedim henüz. Sadece kamerası pek tatmin edici değil. Gündüz çekimi idare eder. Şarjı da 1,5 gün rahat gidiyor.
zurrani 14.04.2014 08:21:27
Avea'nın Tarifelerle Nokia Lumia 525 kampanyası çok daha avantajlı beyler, inceleyin derim...
Breaak4Love 13.04.2014 16:41:34
itouch 78956 duyursan ne yazar O zihniyetle
atiser69 12.04.2014 22:59:48
Bende aldim gercekten memnunum
furkanfc 09.04.2014 20:12:12
Arkadaşlar emin olun telefon asla çöp değil avea kullanıcılarına 19 tl ile 462 tlye geliyor.. bu fiyata galaxy ya da iphone alınamayacağına göre bence makul bir fiyat.. Telefonu inceledim biraz geçiş hızı gayet yerinde menuler şık tekefonda gayet şık görünüme sahip..
DH Misafiri 09.04.2014 12:12:32
Millet telefon için avea ile görüştüm 19x24 tl.vodafondan avea ya geçenlere ben geçmeyi düşünuyorum tarife de uygun tel nerdeyse bedavaya gelecek
DH Misafiri 05.04.2014 00:33:31
herkez kötü yorumlar yapmış pakalı çöp gibi hiç alınmaz bunlar nedir? bu söyledikleriniz hiç uygun cümleler değil ... 549 tl yi pahalımı buluyorsun git bakalım telefon fiyatlarına ..bu telefonun özelliklerine bakarsak gayet iyi bir telefon . siz sanırım bu telefonu galaxy s3 s4 z2 gibi telefonlarlamı karşılaştırıyorsunuz işte bende buna gülüyorum :)
KingOfShadows 28.03.2014 11:02:33
Telefonu dun bende inceledim. Kasa kalitesi olarak orta duzeyde. Ekran arasi gecislerde kasma yok. Fiyati 400-450 TL civarina duserse avantajli olur.
DH Misafiri 26.03.2014 22:10:15
Bayide inceledim ekranlar arasındaki geçiş hızını görünce incelemem başlar başlamaz bitti.Yandex Shell yüklü samsung galaxy s3 mini den ekran geçiş hızı daha yavaş oysaki bunun işlemci hızı daha fazla.Fiyat fazla.Serinin daha önceki kronik arızaları gözönüne alınırsa henüz bunda ne çıkacagı belli değil. Samsung Trend yada gmd daha iyi bir seçim olur kanısındayım.Ancak fiyat 400'e çekilirse avantajlı olur.
DH Misafiri 25.03.2014 21:06:50
çok dandik bir telefon
Blood Money 23.03.2014 23:28:48
Zopo geliyor
inexo 23.03.2014 23:17:46
şebekeden gg olacağından emin olmak lazım. yoksa samsung mecburen
DH Misafiri 23.03.2014 22:22:04
Bu tarz cihazları daha kaliteli yapamıyorlar çünkü yaparlarsa Apple, Samsung gibi firmalara rakip olmuş olurlar ve dolayısı ile onların ürünlerini alıp satamazlar. Amaç burda mevcut ellerindeki hat sahibi şirketlere topluca ürün verip ellerinde daha çok tutabilmek. Şirket sahipleri Apple, Samsung kullanırken personellerine böyle çöpler kullandırmayı uyanıklık sanıyorlar maalesef.. Dolayısı ile Avea, Turkcell gibi firmalarda prim yapıyorlar akıllarınca. Halbuki o telefon 6 ay sonra bir çöp.. Personelin kafayı yiyip işten çıkma sebebi..
DH Misafiri 23.03.2014 22:22:01
avea önce intouch1 ve 2 ye sahip çıksın telpa garantisiyle satıp sonrada teleservis adındaki sahtekarlara pasladı.intouch1 telefonum 1 aydır teleserviste ve hiçbir tüketici kanununu tanımıyorlar.aklı olan intouch almaz
DH Misafiri 23.03.2014 22:21:58
s.a.


ey azizler!

akıllı telefonum yok.

şebekeden görüntülü görüşme de olacak şekilde intouch 3 mü galaxy trend mi?

yorumlarınız benim için çok önemli.
DH Misafiri 23.03.2014 22:21:58
Abi bu ne ya berbat bişey çıkmış ortaya. Biz piyasaya uyarda GM Discovery Elite gibi 4 çekirdek işlemci 2-3 Gb Ram 16-32 Gb hafıza beklerken Çin malı telefonların ilk modeli gibi birşey çıkmış ortaya hemde 550 lira gibi bu piyasada yüksek denen (özelliğine göre) bir fiyata. Ellerinde patlayan bi kampanya olarak avea tarihine geçecek bir kampanya olmuş ne yazıkki :))
DH Misafiri 23.03.2014 22:21:57
Bence yanılıyorsunuz gayet güzel bir telefon
DH Misafiri 23.03.2014 22:21:56
Ya arkadaslar sizene ben alicagim telefona hakaret ettirmem saygisizlik yapmayin bencce guzel telefon
Sadece Sürücü 22.03.2014 13:31:42
50-100TL daha koy üstüne Discovery al. Azıcık fiyat farkına rağmne arada dağlar kadar fark var.

GM yapısı altında böyle alt piyasayı domine edecek bir model lazım :) samsung s3-4 mini killer gerekli.
atomcu 22.03.2014 11:48:36
ÇÖP

GMD Pirhana Zopo vs rakipleri varken tutulmaz
okanbiz 22.03.2014 11:19:29
bu operatörler insanlara neden bu kadar yüksek fiyata satıyolar şu telefonları. bu telefon bu parayı hak etmiyor.
Inque 22.03.2014 11:16:59
4 cekirdekli, 2gb ramli, 2500mah ve 720p olsa belki 549TL'ye alinirdi. Şimdiki hali cok zayif maalesef.
Steteskop 22.03.2014 09:33:38
Fiyat performans olarak uygun bir telefon olmamış.
ulasates 22.03.2014 04:23:54
Bildigin ask.fm formspring laf sokmalari dönmüş nasıl bir forum oldu arkadaş burası...
X-CRYPT 22.03.2014 04:11:18
bir önceki mesajını tekrar oku nedenini belki anlarsın.onu ben mi yazdım?normal bir yazımı?rahat durmuyorsun ki.
Vash The Stampede 22.03.2014 04:05:39
hala laf sokmak için uğraşıyorsun. ne kadar basiretsizmişsin.
X-CRYPT 22.03.2014 04:02:13
seni insan yerine koyduğum için ve bunu geç anladığım için tüm forum ahalisinden özür dilerim.benden bu kadar.
Vash The Stampede 22.03.2014 03:52:42
bu kadar geç anlaman şaşırtmadı beni.
X-CRYPT 22.03.2014 03:38:08
seni kaale alan,seni insan yerina koyanın da.sana kızmıyorum kendi saflığıma kızıyorum.
Vash The Stampede 22.03.2014 03:28:05
ne çok konuştun ya.
konuya başlıktaki ürünü ne olursa olsun kötülemeye gelmiş birisin, burası belli. üstüne okuyamamışsın, başka firmaya laf takmışsın(ya da taktığını sanmışsın).
daha ne bikbik ötüyorsun?
X-CRYPT 22.03.2014 01:10:26
bir derdin mi var,bir sıkıntın?söyle de hiç tanımadağın insanlara çatacağına sıkıntını yaz da çözüm önerileri sunalım sana.derdin nedir?
Vash The Stampede 22.03.2014 00:55:29
bana ne yazdıysan? 2 gün önce yazmışım ben.
X-CRYPT 22.03.2014 00:33:51
terbiyesizleşmenin lüzumu yok.neremle okuduğumu bir önceki mesajımda yazdım,ulan sanki siz kusursuzsunuz her şeyiniz dört dörtlük.
X-CRYPT 22.03.2014 00:23:10
quote:

Orijinalden alıntı: veteriner69


quote:

Orijinalden alıntı: X-CRYPT

bu hurda için 24 ay vodafone'a bağlanacaklara yazık,tabi peşin 549tlye de kesinlikle alınmaz.bu telefon için takım elbise giyip tanıttım yapmaya değmezdi açıkçası.

Avea'nın verdiği telefon için Vodafone'a borçlanmak iyiymiş.


hakkaten yaw vodafone yazmışım , valla ben de yeni farkettim açığımı iyi bulmuşsun ha, eferim.[:'(] ayrıca yorumunu da beğendim, kafa bulmak böyle olsun nerenle okuduysan diyen dangalaklar gibi değil. yaw o sırada vodafone'nun sitesinde de telefonlara bakıyordum acaba bu hangi zte blade diye,ordan aklımda kalmış demek ki yoksa avea hakkında yazdığımı sanıyordum, demek ki o an kafa uçmuş. :D gerçi yine de çok abes olmamış onların 24 ay taahhütlü telefon kampanyalarına da baktım o da aynı.yani ha vodafone ha avea ha türkcell.üçü de cihaz kampanyalarında resmen kazıkçı, bilinçsiz tüketici avlama peşindeler.
inexo 21.03.2014 17:59:11
yakından gördüm s3+ huawei g610 karması birşey boyutu biraz küçük moto g kadar sanırım. tasarım şık.
alanı da yok demeyin gözümle gördüm satıldığını
adailton 21.03.2014 16:13:31
quote:

Orijinalden alıntı: Guaire

quote:

Orijinalden alıntı: adailton

quote:

Orijinalden alıntı: Guaire

Huawei G610, Nokia Lumia 525, Zopo ZP780, Zopo ZP700.

Saçma sapan yorumlar, bok atma varsa bu telefonun neden 549TL EDECEĞİNİ açıklarsın, kimse konuşamaz. Buyur bekliyoruz.

Neden 549 TL ettiğini değil, neden o fiyata satıldığını açıkladım öyle değil mi? Kimseyle de iddalaştığım yok, o pozisyona sokma istersen beni kardeş. Kaldı ki kalkıp Zopo diyosun windows phone diyosun. Üşenmedim girdim baktım mantıklı olan seçeneklerin hepsi daha pahalı ya da aynı fiyattalar. Benim de bahsettiğim o değil miydi? Hatta intouch yine ucuz kalmış "Türkiye fiyatı üzerinden". Yurt dışından getir sat birader o zaman, millet ucuz ucuz alsın. Distribütör olsan getirtsen satsan, telefon başına 10TL karla telefon satar mısın? Satmazsın :) Oturduğun yerden konuşması cidden çok kolay.

Türkiye linkini fln da atsana şu telefonların, aklıma yatan birşey olursa alayım.




Haberin olsun neden o fiyatı hakettiğini açıklayamadın kardeş. Açıklayamayacaksan ben sana neden haketmediğini açıklayayım kardeş. Verdiğim örneklerden çıkarmakta zorlanmışsın kardeş. İstersen Bilal'e anlatır gibi anlatayım.

Fırsatçılık yapanların avukatlığını yapma, ağzını da bozma haddini bil, tembellik yapma verdiğim örneklerin fiyatlarını ve özelliklerini bulmak zor bir şey değil.

Avea Intouch 3 denen telefon da ZTE Blade Q'dur haberin olsun kardeş.



Haddini bil, Bilal ‘e anlatır gibi anlatıyorum fln noluyoruz? İfrit oluyorum böyle adamlara ya kimsin sen birader, tanımadığın adama nasıl böyle rahat hakaret ediyorsun? Klavye delikanlılığının lüzumu yok, yavaş gel.

“Neden 549 TL ettiğini değil, neden o fiyata satıldığını açıkladım öyle değil mi?” diyorum , “Haberin olsun neden o fiyatı hakettiğini açıklayamadın kardeş.” diyosun. “Üşenmedim girdim baktım mantıklı olan seçeneklerin hepsi daha pahalı ya da aynı fiyattalar. Benim de bahsettiğim o değil miydi?” diyorum, “tembellik yapma verdiğim örneklerin fiyatlarını ve özelliklerini bulmak zor bir şey değil.” diyosun. Farklı dilleri konuşuyoruz, daha ne diyem ben.
ender ahmet 21.03.2014 11:25:11
100 liralık en kötü çin üretimini 500 liraya satıyorlar.250 liralık tabletler gibi bunlarda.
adailton 21.03.2014 11:20:02
quote:

Orijinalden alıntı: Guaire

Huawei G610, Nokia Lumia 525, Zopo ZP780, Zopo ZP700.

Saçma sapan yorumlar, bok atma varsa bu telefonun neden 549TL EDECEĞİNİ açıklarsın, kimse konuşamaz. Buyur bekliyoruz.

Neden 549 TL ettiğini değil, neden o fiyata satıldığını açıkladım öyle değil mi? Kimseyle de iddalaştığım yok, o pozisyona sokma istersen beni kardeş. Kaldı ki kalkıp Zopo diyosun windows phone diyosun. Üşenmedim girdim baktım mantıklı olan seçeneklerin hepsi daha pahalı ya da aynı fiyattalar. Benim de bahsettiğim o değil miydi? Hatta intouch yine ucuz kalmış "Türkiye fiyatı üzerinden". Yurt dışından getir sat birader o zaman, millet ucuz ucuz alsın. Distribütör olsan getirtsen satsan, telefon başına 10TL karla telefon satar mısın? Satmazsın :) Oturduğun yerden konuşması cidden çok kolay.

Türkiye linkini fln da atsana şu telefonların, aklıma yatan birşey olursa alayım.
OverClocK1ng 21.03.2014 01:34:49
Onu bunu bırakın da arkadaşlar:

"1 yıl boyunca ücretsiz 4GB Avea Bulutt depolama alanı"

Bu ne ya?

Bunlar hiç mi Mega veya ne bileyim, Dropbox falan diye bir şey duymamışlar.
Bedava Google depolama alanım 25 GB.

Neyin kafası ki bu...
cryzboy43 21.03.2014 01:01:45
gsmart maya m1 v2 (gigabyte ın fırması)
Guaire 21.03.2014 00:44:20
Huawei G610, Nokia Lumia 525, Zopo ZP780, Zopo ZP700.

Saçma sapan yorumlar, bok atma varsa bu telefonun neden 549TL EDECEĞİNİ açıklarsın, kimse konuşamaz. Buyur bekliyoruz.
adailton 20.03.2014 23:36:58
quote:

Orijinalden alıntı: cryzboy43

quote:

Orijinalden alıntı: adailton

Ya gençler tamam telefon bir iphone değil de biraz fazla saçma yorum yok mu ya? Aynı donanımdaki muadilleri ne kadara satılıyor ki Türkiye 'de bu kaça satılsın? Kalkıp da yurtdışından, Çin 'den karşılaştırmalar fn artık gülünç yani. Telefonu daha incelemeden işlemci ve RAM düşüklüğü(ki cihaz üst segment değil) dışında eleştirecek bir nokta bulamadım şahsen- belki fiyat 450 500 TL olabilirdi ama dolar malum- , orta segment cihazdan ne beklenir ki? "Üste para vermeleri lazımken..." fln yazanlar var, evet abi gidin üste para isteyin hakkınız var.

bu cıhazda çin malı tek farkı vestelın toplaması.çinde 150-200$ bandında ne cıhazlar varkı bu tuketıcye sunulan fıyatlar sen 10k aldıgında bunlar sana 15-20$ ındırmde yapar
bıde bu cıhazdan vergılerı cıkarınca malıyetı 163$ yapıyor masrafları cıkar 150$ lık telefon demek(moto g 8gb 170$) kımse bana kur yuksek vergı yuksek muhabbetı yapmasın 80 lerde deyılız dunyadan bı haber yasıyalım mılletı kazılıcaksın sonra ona buna bahane bulucaksın gm de bole dıs. de bole hele gsm sırketlerı alası...
hatırlatma trkcell gecen yıl 2.5 mılyar tl kar acıkladı(tek rakıbı bankalar)
son kullanıcı da bole yuksek fıyattan cıhaz almıcak suan ortalama 11 ay bunu 18 aya cıkar bak bakım kımse bu kadar yuksek kazancla bıse satablıyormu
abd de ve dıyer kontratlı yerlerde ınsanlar 2 yıl beklıyor cıhazı deyıstırmek ıcın bız kontratı nakıte donusturup 6 ayda tel deyıstırıyoruz bunu asmamız lazım...
ınsanınımız bıraz sabretse aldıgı telı 2 yıl kullansa ben emınım fıyatlar %30 duser ısler nornallesır.

Çok güzel söylüyosun da kardeş Avea uzay şirketi mi? Değil, o da bu düzende bir şirket diğerleri gibi. Fazlasını beklemek manasız. Fiyatlandırma konusunda haklısın keşke herkes ederinde satsa ama maalesef bu düzende kimse onu yapmaz, yemez. Avea da satabileceği en üstlerde fiyatlandırmış. Ben fiyatı göz önüne almadan yorum yaptım. Yahu konuya girdim şöyle bi bakayım neymiş cihaz diye, milletin saçma sapan yorumlarını görünce dayanamadım yazdım. Her zamanki gibi boklayıp geçilmiş. Sonuç olarak bu fiyat bandında Çin 'de daha iyi cihazlar vardır ama Türkiye piyasasında değerlendirilince benzer cihazlarla aynı fiyatlarda. Bu RAM/işlemci kombinasyonundan daha iyi alternatif bir cihaz önerebilir misin bu fiyatlarda rica etsem, ilgilendiğim bir segment değil ama ben biraz baktım göremedim.
Vash The Stampede 20.03.2014 21:07:52
quote:

Orijinalden alıntı: X-CRYPT

bu hurda için 24 ay vodafone'a bağlanacaklara yazık,tabi peşin 549tlye de kesinlikle alınmaz.bu telefon için takım elbise giyip tanıttım yapmaya değmezdi açıkçası.

haberi nerenle okuduysan artık
ens.aslan 20.03.2014 20:31:54
intaç serisi berbat 2.sinde video çekerken ses kayıt özelliği bile yoktu..
Obsessive* 20.03.2014 15:30:48
Avea bıraksın bu işleri asıl işine baksın. Internet sürünüyor resmen
cryzboy43 20.03.2014 14:39:13
quote:

Orijinalden alıntı: adailton

Ya gençler tamam telefon bir iphone değil de biraz fazla saçma yorum yok mu ya? Aynı donanımdaki muadilleri ne kadara satılıyor ki Türkiye 'de bu kaça satılsın? Kalkıp da yurtdışından, Çin 'den karşılaştırmalar fn artık gülünç yani. Telefonu daha incelemeden işlemci ve RAM düşüklüğü(ki cihaz üst segment değil) dışında eleştirecek bir nokta bulamadım şahsen- belki fiyat 450 500 TL olabilirdi ama dolar malum- , orta segment cihazdan ne beklenir ki? "Üste para vermeleri lazımken..." fln yazanlar var, evet abi gidin üste para isteyin hakkınız var.

bu cıhazda çin malı tek farkı vestelın toplaması.çinde 150-200$ bandında ne cıhazlar varkı bu tuketıcye sunulan fıyatlar sen 10k aldıgında bunlar sana 15-20$ ındırmde yapar
bıde bu cıhazdan vergılerı cıkarınca malıyetı 163$ yapıyor masrafları cıkar 150$ lık telefon demek(moto g 8gb 170$) kımse bana kur yuksek vergı yuksek muhabbetı yapmasın 80 lerde deyılız dunyadan bı haber yasıyalım mılletı kazılıcaksın sonra ona buna bahane bulucaksın gm de bole dıs. de bole hele gsm sırketlerı alası...
hatırlatma trkcell gecen yıl 2.5 mılyar tl kar acıkladı(tek rakıbı bankalar)
son kullanıcı da bole yuksek fıyattan cıhaz almıcak suan ortalama 11 ay bunu 18 aya cıkar bak bakım kımse bu kadar yuksek kazancla bıse satablıyormu
abd de ve dıyer kontratlı yerlerde ınsanlar 2 yıl beklıyor cıhazı deyıstırmek ıcın bız kontratı nakıte donusturup 6 ayda tel deyıstırıyoruz bunu asmamız lazım...
ınsanınımız bıraz sabretse aldıgı telı 2 yıl kullansa ben emınım fıyatlar %30 duser ısler nornallesır.
onur01651 20.03.2014 13:51:44
"...gücünü alan cihaz ..." burdan sonrasını okumadım. Ne gücü beah :D
Creation Epic 20.03.2014 13:51:28
''Avea in touch 3'' bu neydi şimdi???
olağan_şüpheli 20.03.2014 13:23:43
alana geçmiş olsun denir ancak.
Dexter Morgan 20.03.2014 13:07:30
ÇÖP
ÇÖ
Ç
ÇÖ
ÇÖP
baaydin 20.03.2014 11:29:03
Eminim giydikleri takım elbiseler daha fazla ediyordur telefondan :D
adailton 20.03.2014 11:25:34
Ya gençler tamam telefon bir iphone değil de biraz fazla saçma yorum yok mu ya? Aynı donanımdaki muadilleri ne kadara satılıyor ki Türkiye 'de bu kaça satılsın? Kalkıp da yurtdışından, Çin 'den karşılaştırmalar fn artık gülünç yani. Telefonu daha incelemeden işlemci ve RAM düşüklüğü(ki cihaz üst segment değil) dışında eleştirecek bir nokta bulamadım şahsen- belki fiyat 450 500 TL olabilirdi ama dolar malum- , orta segment cihazdan ne beklenir ki? "Üste para vermeleri lazımken..." fln yazanlar var, evet abi gidin üste para isteyin hakkınız var.
Mnr980 20.03.2014 10:10:00
1 kere firma telefonu aldım
bırdaha kesınlıklee
fatih1009 20.03.2014 10:04:04
çinde 25-30 dolara satılan teknoloji gerisi telefonları bize itelemeye çalışıyorlar
cosica 20.03.2014 09:45:16
Lg L70 geliyor. Almanya fiyatı 554 TL. Android 4.4.2 ile geliyor. 1.2 GHz Dual Core, 4 GB, 1 GB Ram, 133 gr. 2100 mAh pil, 800 x 480 Pixel (WVGA ) 4,5" ekran, en azından LG.
General. 20.03.2014 09:39:02
Telefon avea'nı vodafone'nun değil.
ozgur112 20.03.2014 09:19:10
HIRSIZ VARRR!!! 549 NE...
veteriner69 20.03.2014 08:38:10
quote:

Orijinalden alıntı: X-CRYPT

bu hurda için 24 ay vodafone'a bağlanacaklara yazık,tabi peşin 549tlye de kesinlikle alınmaz.bu telefon için takım elbise giyip tanıttım yapmaya değmezdi açıkçası.

Avea'nın verdiği telefon için Vodafone'a borçlanmak iyiymiş.
ceo-tr 20.03.2014 08:29:44
Bu telefon AVEA ya geçecek müşterilere bedava verilecek bir telefon olmalıydı.

200 TL maliyeti yoktur bunun AVEA ya. 24 ay taahhütler bedava ver telefonu. sen hizmetten kazan. düşük gelirli vatandaşımızda telefondan kar etsin.

amaç müşteri kazanmak ve hizmet vermekse al sana hizmet. abuk subuk reklamlara milyonları harcayacağına faydalı birşeye harca. en güzel reklamı memnun kaldıktan sonra vatandaş yapar sana.
kesbi 20.03.2014 08:26:17
Üste para vermeleri lazım ama yüzsüzler bir de 549 lira demişler. Bizim dışımızda iphonelar bile ücretsiz veriliyor. Sadece son modellerine 100-200 dolar ek istiyorlar. Bunlar prime bilmem ne tarifesine ek 1 lira diyor yersen. Zeka geriliğimi var bunlarda mahsus mu yapıyorlar anlamadım. O tarifedeki adamın böyle bir çin çöpüyle ne işi var. Çevre kirliliği yapıyorlar diye ekstra vergi almak lazım bunlardan.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla