TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26097 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
CES 2013 : Home Phone ile evinizde 360 derece eller serbest görüşme yapmanız mümkün Haier'den Qualcomm S4 Pro işlemcili ve Android 4.2'li yeni nesil akılı televizyonlar HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (32) YORUM YAZ

tarafından 7 Ocak 2013, Pazartesi 16:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

CES 2013: Alcatel'den dünyanın en ince akıllı telefonu: One Touch Idol Ultra
Günlük Haber knight
32
 
Sektöre yön veren akıllı telefon üreticileri, teknik özellik konusunda olduğu kadar tasarım konusunda da büyük bir çekişme içinde. Alcatel'in kısa bir süre önce gün yüzüne çıkardığı One Touch Idol Ultra, sadece 6.45 mm'lik tasarımıyla dünyanın en ince akıllı telefonu olarak gösteriliyor. Bunun yanısıra One Touch Idol Ultra, 110 gramlık ağırlığıyla kendi kategorisindeki en hafif akıllı telefon olarak nitelendiriliyor.
 
Teknik özelliklere geçecek olursak, 1.2 GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli işlemci, 1 GB RAM ve Android 4.1 ''Jelly Bean'' mobil işletim sistemi üçlüsüyle donatılan One Touch Idol Ultra'da, 4.7-inç büyüklüğünde - 1280 x 720 piksel çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif Super AMOLED ekrana (PenTile), 8 megapiksel çözünürlüğünde ana kameraya, 1.3 megapiksel çözünürlüğünde ön kameraya, çift band HSPA alt yapısı desteğine ve 8 GB'lık dahili depolama alanına yer verilmiş durumda. Akıllı telefon bu kadar ince olunca microSD kart slotundan ve 3.5 mm'lik kulaklık girişinden feragat edilmiş. Akıllı telefonla istediğiniz kulaklığı kullanabilmek için microUSB'den 3.5 mm'ye dönüştürücü adaptör edinmek zorundasınız.
 
One Touch Idol Ultra, 449$ fiyat etiketiyle, bu aydan itibaren Çin pazarına giriş yapacak.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
hazarRS 09.01.2013 21:54:48
quote:

Orijinalden alıntı: Umutcan

quote:

Orijinalden alıntı: hazarRS

quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

Arkadaşlar bu PenTile furyası nedir yahu? Herkes PenTile lafını duyunca kusmaya başlıyor, havluki ben Galaxy S3ün de Note 2nin de ekranlarını inceledim, gayet iyiler? PenTilenin sizde uyandırdığı olay nedir yani?

Uzun zaman note 2 almak için para biriktirmiştim, ama sitede ekranla ilgili yorumları okuyunca telefon almaktan nerdeyse vazgeçiyordum. Ama telefonu alınca gayet güzel bir ekrana sahip olduğunu gördüm. Neye sataşsam neyi kötülesem diye kendine misyon edinen kişiler illa ki olacaklardır. Başka iş yok güç yok ne de olsa.

Note 2 pentile değil ki zaten ? Note 2 rgb ekrana sahip, pentile tepkilerinden sonra note 2'de her pikselin 3 renk alt pikseli içerdiği fakat farklı dizilimli(B-rg) yeni bir teknoloji kullanıldı.
Karşılaştırmada da farkı belli oluyor zaten.



Note 2 için pentile demedim ki ben zaten? Genel olarak note 2 ekranının iyi olmadığından bahsedildi hep, ben de o yüzden endişe duymuştum fakat alınca hiç de kötü bir ekranı olmadığını farkettim. RGB veya pentile olarak diğer ekran tiplerine göre bir kıyaslama yapmadım yani.
Umutcan 09.01.2013 15:59:46
quote:

Orijinalden alıntı: hell line

@sissil bende s2 den sıkıldım.Değiştirecek telefon bulamıyorum kendime göre.Bu önümüzde ki yeni telefonlara bakıyorum sayfasında olduğumuz Alcatel dahil ne ele ne cebe sığacak tarzda modaya uydu gidiyolar.Melez tablet telefonlar sarıcak etrafımızı 2013 senesinde...

Piyasada s2 boyutunda yada daha küçük olan telefonlar genel olarak donanım açısından s2'den daha iyi olmayacaktır dolayısıyla s2'ye devam et derim. Ben de şahsen kullanmaya devam ediyorum,
büyük ekran ihtiyacını da ipad 4 ile gidereceğim artık, çünkü s2 bile kot pantolonun cebe zar zor giriyor 5.5" cihaz bana göre olmazdı. Yada çantada taşımam gerekirdi.
Çantaya koyduktan sonra da ekstra tablet alırım daha iyi yani. Kumaş pantolon kullansam aslında düşünmeden note 2 tarzı bir cihaz alırdım kesinlikle.
Umutcan 09.01.2013 15:52:47
quote:

Orijinalden alıntı: hazarRS

quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

Arkadaşlar bu PenTile furyası nedir yahu? Herkes PenTile lafını duyunca kusmaya başlıyor, havluki ben Galaxy S3ün de Note 2nin de ekranlarını inceledim, gayet iyiler? PenTilenin sizde uyandırdığı olay nedir yani?

Uzun zaman note 2 almak için para biriktirmiştim, ama sitede ekranla ilgili yorumları okuyunca telefon almaktan nerdeyse vazgeçiyordum. Ama telefonu alınca gayet güzel bir ekrana sahip olduğunu gördüm. Neye sataşsam neyi kötülesem diye kendine misyon edinen kişiler illa ki olacaklardır. Başka iş yok güç yok ne de olsa.

Note 2 pentile değil ki zaten ? Note 2 rgb ekrana sahip, pentile tepkilerinden sonra note 2'de her pikselin 3 renk alt pikseli içerdiği fakat farklı dizilimli(B-rg) yeni bir teknoloji kullanıldı.
Karşılaştırmada da farkı belli oluyor zaten.

hell line 09.01.2013 15:36:12
@sissil bende s2 den sıkıldım.Değiştirecek telefon bulamıyorum kendime göre.Bu önümüzde ki yeni telefonlara bakıyorum sayfasında olduğumuz Alcatel dahil ne ele ne cebe sığacak tarzda modaya uydu gidiyolar.Melez tablet telefonlar sarıcak etrafımızı 2013 senesinde...
sissil 09.01.2013 11:11:51
quote:

Orijinalden alıntı: hell line

quote:

Orijinalden alıntı: sissil

telefondan anlayan adam... onuda geçtim gözü kör değilse birinin s3 un ekranının ne kadar dandik oldugunu anlar...

bu benim geçen çektiğim video... http://www.youtube.com/watch?v=Pxc5TAiS0bc

insanlar okadar komikki gösteriş olsun diye telefon alıyorlar... Bu arada neden s3 aldın demeyin... telefonu 500 liraya aldım... yoksa 5 para vermem...

Gösteriş konusunda çok haklısın.Neredeyse telefon alma kriteri bu yönde oldu.Hangisi en yeni en gösterişli...

Geçen one x konusunda görmüştüm sizi sanırsam videoyu izleyince hatırladım.

Hocam niye bi şekilde seni memnun etmeyen telefonları kullanıyosun , yalnış anlama ama psikolojini bozar yani..

Eleştiriyosun çünkü ben olsam anında çıkarmıştım o telleri elimden. :)

hocam piyasa seni o yöne itiyor...

4 cekirdekli benim bildigim bu piyasada 3 telefon var...

s3 one x ve optimus x4

şimdi bunlardan hangisini alacaksın?

hepsinin kötü yanı var iyi yanıda var... ama içlerinden en iyiyi almak zorundasın...

şahsi fikrim htc yi yerin dibinede soksam içlerinde en iyisi... yani one x ten inip neye bineceksin ? telefon yok...
Türkmenli 09.01.2013 09:49:36
quote:

Orijinalden alıntı: hell line

quote:

Orijinalden alıntı: sissil

telefondan anlayan adam... onuda geçtim gözü kör değilse birinin s3 un ekranının ne kadar dandik oldugunu anlar...

bu benim geçen çektiğim video... http://www.youtube.com/watch?v=Pxc5TAiS0bc

insanlar okadar komikki gösteriş olsun diye telefon alıyorlar... Bu arada neden s3 aldın demeyin... telefonu 500 liraya aldım... yoksa 5 para vermem...

Gösteriş konusunda çok haklısın.Neredeyse telefon alma kriteri bu yönde oldu.Hangisi en yeni en gösterişli...

Geçen one x konusunda görmüştüm sizi sanırsam videoyu izleyince hatırladım.

Hocam niye bi şekilde seni memnun etmeyen telefonları kullanıyosun , yalnış anlama ama psikolojini bozar yani..

Eleştiriyosun çünkü ben olsam anında çıkarmıştım o telleri elimden. :)

Bu videoya cevaplar verildi.s3 o puanı almaz.Ya bir sorun var o telefonda yada güç tasarrufu falan açık.Ben 16k üstü puan aldım hep.
hell line 09.01.2013 09:43:22
quote:

Orijinalden alıntı: sissil

telefondan anlayan adam... onuda geçtim gözü kör değilse birinin s3 un ekranının ne kadar dandik oldugunu anlar...

bu benim geçen çektiğim video... http://www.youtube.com/watch?v=Pxc5TAiS0bc

insanlar okadar komikki gösteriş olsun diye telefon alıyorlar... Bu arada neden s3 aldın demeyin... telefonu 500 liraya aldım... yoksa 5 para vermem...

Gösteriş konusunda çok haklısın.Neredeyse telefon alma kriteri bu yönde oldu.Hangisi en yeni en gösterişli...

Geçen one x konusunda görmüştüm sizi sanırsam videoyu izleyince hatırladım.

Hocam niye bi şekilde seni memnun etmeyen telefonları kullanıyosun , yalnış anlama ama psikolojini bozar yani..

Eleştiriyosun çünkü ben olsam anında çıkarmıştım o telleri elimden. :)
Kim Jong Un 08.01.2013 18:51:34
Çok seksi bir telefon yapmışlar.
carantinas 08.01.2013 14:07:39
Güzel bir telefon olmuş adam 4.1 de yapıştırmış oh mis.
FIF 08.01.2013 13:24:18
quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::.

sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım

Hocam Google Nexuslarda Kapasitif Tuşları Ekrana Koymuştu Sonra Öyle Gitti
ÇaĞLaR.. 08.01.2013 13:21:21
quote:

Orijinalden alıntı: 3dboy

quote:

Orijinalden alıntı: Heja-Maica

quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::. sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım
Kapasitif ekran diye bişey duymadınmı daha önce


Ne gerek var arkadsaım insanlara boyle hıtap etmeye konusmalara dıkkat etmek lazım.

arkadaş kendini uzman bizide cahil sanıyor , böyle devam et aferin sana
ÇaĞLaR.. 08.01.2013 13:19:42
quote:

Orijinalden alıntı: Heja-Maica

quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::.

sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım


Kapasitif ekran diye bişey duymadınmı daha önce

duydum arkadaşım merak etme , hemen sazan gibi atmalamanın mantıgını anlamadım ama
hazarRS 08.01.2013 13:17:06
quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

Arkadaşlar bu PenTile furyası nedir yahu? Herkes PenTile lafını duyunca kusmaya başlıyor, havluki ben Galaxy S3ün de Note 2nin de ekranlarını inceledim, gayet iyiler? PenTilenin sizde uyandırdığı olay nedir yani?

Uzun zaman note 2 almak için para biriktirmiştim, ama sitede ekranla ilgili yorumları okuyunca telefon almaktan nerdeyse vazgeçiyordum. Ama telefonu alınca gayet güzel bir ekrana sahip olduğunu gördüm. Neye sataşsam neyi kötülesem diye kendine misyon edinen kişiler illa ki olacaklardır. Başka iş yok güç yok ne de olsa.
sissil 08.01.2013 11:03:33
telefondan anlayan adam... onuda geçtim gözü kör değilse birinin s3 un ekranının ne kadar dandik oldugunu anlar...

bu benim geçen çektiğim video... http://www.youtube.com/watch?v=Pxc5TAiS0bc

insanlar okadar komikki gösteriş olsun diye telefon alıyorlar... Bu arada neden s3 aldın demeyin... telefonu 500 liraya aldım... yoksa 5 para vermem...
V4LKyR 08.01.2013 10:47:32
Arkadaşlar bu PenTile furyası nedir yahu? Herkes PenTile lafını duyunca kusmaya başlıyor, havluki ben Galaxy S3'ün de Note 2'nin de ekranlarını inceledim, gayet iyiler? PenTile'nin sizde uyandırdığı olay nedir yani?
die_caprio 07.01.2013 22:31:29
bu fişne suyu bir harika dostum
drzeke 07.01.2013 22:29:35
quote:

Orijinalden alıntı: a5y5d5

quote:

Orijinalden alıntı: JohnLord

quote:

Orijinalden alıntı: SystemAppshahhaahahuhahahuahahauuuisterse 1mm olsun pentileyse çöp :D
Galaxy s galaxy s2 ve s3 de pentile ama 30 milyon sattı.


NOTE SERİSİNDE SADECE NOTE 1 PENTİLEDIR.NOTE 2 PENTİLE DİZİLİM DEĞİLDİR DÜZELTEYİM DEDİM...

Pentile ne acaba ?
tamtamam 07.01.2013 22:27:16
hımm...kenarları yuvarlatılmış ince dikdörtgen.
danGerfuLL 07.01.2013 21:56:57
Vayy Alcatel'e bak, gözlerim yaşardı.

3dboy 07.01.2013 20:28:41
quote:

Orijinalden alıntı: Heja-Maica

quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::. sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım
Kapasitif ekran diye bişey duymadınmı daha önce


Ne gerek var arkadsaım insanlara boyle hıtap etmeye konusmalara dıkkat etmek lazım.
neo01470 07.01.2013 20:23:29
eğer tel üstteki ise tasarım güzelmiş..
detone-olan-eskici 07.01.2013 19:11:12
quote:

Orijinalden alıntı: .::ÇaĞLaR::.

sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım


Kapasitif ekran diye bişey duymadınmı daha önce
a5y5d5 07.01.2013 18:42:39
quote:

Orijinalden alıntı: JohnLord

quote:

Orijinalden alıntı: SystemAppshahhaahahuhahahuahahauuuisterse 1mm olsun pentileyse çöp :D
Galaxy s galaxy s2 ve s3 de pentile ama 30 milyon sattı.


NOTE SERİSİNDE SADECE NOTE 1 PENTİLEDIR.NOTE 2 PENTİLE DİZİLİM DEĞİLDİR DÜZELTEYİM DEDİM...
ÇaĞLaR.. 07.01.2013 18:00:31
sony xperia z deki gibi alt tuşlar ekranın içine alınmış , yeni moda artık bu sanırım
haymatloshan 07.01.2013 17:43:30
Yıllar önce annemin dayısı ile kızına telefon almaya gitmiştik Doğubank'a ve oradan almıştık,ondan sonrada ismini cismini duymamıştım yaklaşık 11-12 sene olmuştu bu kadar gelişti mi Alcatel,umarım daha güzel telefonlarda çıkartırlar,ismini duymak tebessüm ettirdi.
SystemApps 07.01.2013 17:19:07
quote:

Orijinalden alıntı: JohnLord

quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

hahhaahahuhahahuahahauuuisterse 1mm olsun pentileyse çöp :D


Galaxy s galaxy s2 ve s3 de pentile ama 30 milyon sattı.

galaksi s i bilmiyorum galaksi s2 pentile değil. s3 pentile.

samsung s3ün 30 milyon satması incelemelerde ekranın eleştiri almasına engel olamadı ama diğer yandan zaten alan işlemcisine bakıp aldı. :P
alprkrkmz 07.01.2013 17:17:13
quote:

Orijinalden alıntı: JohnLord

quote:

Orijinalden alıntı: SystemAppshahhaahahuhahahuahahauuuisterse 1mm olsun pentileyse çöp :D
Galaxy s galaxy s2 ve s3 de pentile ama 30 milyon sattı.


Bir düzeltme yapayım. S2'de Pentile değil super amoled plus ekran var. S3 ve Note serisinde pentile var.
JohnLord 07.01.2013 17:12:40
quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

hahhaahahuhahahuahahauuuisterse 1mm olsun pentileyse çöp :D


Galaxy s galaxy s2 ve s3 de pentile ama 30 milyon sattı.
SystemApps 07.01.2013 17:09:53
hahhaahahuhahahuahahauuu

isterse 1mm olsun pentileyse çöp :D
onsos1100 07.01.2013 16:56:12
bu isim harikaymış dostum.

bir üst modeli çıkarsa 2 kelime daha eklenir .
ahmetmuhsin 07.01.2013 16:52:40
"Kısa bir süre önce gün yüzüne çıkan Acer One Touch Idol Ultra"
Acer değil, Alcatel olacak.
Kreativ 07.01.2013 16:44:02
Sevdim ki bunu!
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla