TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25125 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Lumia 1520 basın afişi ortaya çıktı Hynix Fabrikalarındaki yangın bellek fiyatlarını ateşledi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (144) YORUM YAZ

tarafından 6 Eylül 2013, Cuma 23:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy Note 3 fiyatı internete sızdı
Günlük Haber Ekrem71
144

Samsung'un Çarşamba günü tanıtımını yaptığı etkinlikte tanıttığı Galaxy Note 3 modeli ile ilgili fiyatlandırma da yavaş yavaş şekillenmeye başlıyor.

Fiyat bilgisinin kaynağı ABD'li Verizon operatörü. Genelde ABD'de kontratlı satışlar yaygınken, Verizon kontratsız ve kontratlı olarak satışa sunacak. Kontratlı fiyat 299$ iken kontratsız fiyatı ise 699$ olarak belirlenmiş. Kontratlı olduğu sanılan diğer bir paket ise Galaxy Note 3 ve Galaxy Gear birarada 599$ şeklinde.

ABD ile Avrupa arasında genelde sadece döviz birimi olarak fark olduğu için Galaxy Note 3'ün 700 Avro olacağını söyleyebiliriz. Bu da ülkemizi dikkate aldığımızda vergiler dahil 2200TL civarına denk geliyor. 

Ancak geçen yıl Galaxy Note 2 beklenenin çok altında bir fiyattan 1899TL'den satışa başlamıştı. Böyle bir sürprizi Galaxy Note 3 satışlarında da yaşarsak yine 1900-2000TL bandında bir ürün görebiliriz.

Galaxy Note 3 modelinde hatırlanacağı üzere 5.7 inçlik Full HD Super AMOLED ekran, Exynos 5420/Snapdragon 800 işlemci, Mali-T628/Adreno 330 grafik birimi, 32GB/64GB depolama kapasitesi, microSD desteği, 3200mAh batarya, Android 4.3 işletim sistemi şeklinde özellikler bulunmaktaydı. Modelin 25 Eylül tarihinde ülkemizde olması bekleniyor.
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
kervancılar 14.09.2013 21:12:51
quote:

Orijinalden alıntı: rahatolun


quote:

Orijinalden alıntı: kervancılar

quote:

Orijinalden alıntı: rahatolun

Samsung hic bir zaman o fiyatlara cıkmaz. En fazla 2000 giris fiyati olur. Sonradan note 2 de oldugu gibi olur. Zaten adamların kullandıgı malzeme diger rakipleri gibi pahalı degil ve uygun fiyat politakası olan bir marka diger firmalara oranla. Cıktiktan en fazla 1 ay sonra 1800 lere 1900 lere iner

90 larda en ericcson 628 telefonlar bile 1000 tl idi..

Ama hatlarda 300 liraydi hatsiz telefon satmiyorlardi :)))

ama telefonun kapasitesini düşününce o kadar para..
rahatolun 14.09.2013 20:29:46
quote:

Orijinalden alıntı: kervancılar

quote:

Orijinalden alıntı: rahatolun

Samsung hic bir zaman o fiyatlara cıkmaz. En fazla 2000 giris fiyati olur. Sonradan note 2 de oldugu gibi olur. Zaten adamların kullandıgı malzeme diger rakipleri gibi pahalı degil ve uygun fiyat politakası olan bir marka diger firmalara oranla. Cıktiktan en fazla 1 ay sonra 1800 lere 1900 lere iner

90 larda en ericcson 628 telefonlar bile 1000 tl idi..

Ama hatlarda 300 liraydi hatsiz telefon satmiyorlardi :)))
kervancılar 14.09.2013 12:54:25
quote:

Orijinalden alıntı: rahatolun

Samsung hic bir zaman o fiyatlara cıkmaz. En fazla 2000 giris fiyati olur. Sonradan note 2 de oldugu gibi olur. Zaten adamların kullandıgı malzeme diger rakipleri gibi pahalı degil ve uygun fiyat politakası olan bir marka diger firmalara oranla. Cıktiktan en fazla 1 ay sonra 1800 lere 1900 lere iner

90 larda en ericcson 628 telefonlar bile 1000 tl idi..
Roccer 13.09.2013 12:20:55
quote:

Orijinalden alıntı: guguk

299 dolar heyt bee burada kontratlı alımda peşinden daha pahalıya geliyor canım türkiyem bizler enayi olunca daha çok sırtımıza binen olur

+Sonsuz bizi amele yerine koyuyorlar
DH Misafiri 13.09.2013 12:13:43
türkiye ye sattıkları note 3 te snapdr.800 mü var yoksa 4k video çekimini desteklemeyen exynos mu? grafik birimi adreno 330 mu yoksa performansı ona göre çok düşük kalan mali-t628 mi? ben söylim. ülke de lte bağlantı sistemi olmadığı için bunu destekleyen snapdra.800 yerine exynos ve buna mukabil mali t628 grafik birimi. çalışma frekansı snp 800 gibi 2.3 ghz değil 1.9 ghz. 2.200 tl yi çöpe atmayın. samsungun bizi enayi yerine koymasına izin vermeyin...
Paolo Maldini 11.09.2013 23:58:44
Bence fiyatı 2222 lira olacak
mck504 11.09.2013 23:56:59
Ne 2 çekirdekli 1 gb ramli iphoneye 2000 veririm ben, nede buna 2000 . Note 2 alın ne derseniz deyin düzgün adam akıllı kullanırsınız mükemmel telefon. Asphalt 8, modern Combat4, FIFA 12 hepsini zorlamadan açıyor piyasası düşsün çokta umrumda seneye note 4 çıkar aliriz
kaze_ 11.09.2013 12:55:03
Al al çıktı yenisini al, doymuyorum doymuyoruz :)
ünsal55 11.09.2013 09:31:52
Arkadaşlar neredeyse 2 haftaya kadar satışa sunulacak bu ürünün Kulaklık,şarj cihazı,dahili ve harici aygıtları hakkında bilgi göremedim,eğer bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz?
wolf_555 11.09.2013 01:06:17
2199 tl çıkar bence
DH Misafiri 11.09.2013 00:55:04
http://forum.donanimhaber.com/m_12208150/tm.htm Ben öğrenci iken İnglteredeyken Nokia N95 çıkmıştı zamanın en iyi telefonuydu şuanki iphone5 yada samsung galaxy s4 gibi herkes alamazdı şimdiki gibi .şuan telefon 100 tl etmez şimdi. 6 yıl önceki insanların yorumlarını okudum adamlar neyin kafasında yaşıyorlarsa 2000 TL bahsediyorlar tartışmalara güldüm :).. Şuan kullandığımız son model telefonlarda(iphone 5,Samsung galaxy s4 vs) 6 yıl sonra 100 TL etmiyecek ne yazıkki Malesef İnsanlarımız tüketici toplumu yapıldı :)
ilker_xxx 10.09.2013 23:20:39
Sevgili DH editörleri, lütfen haberlerin sonuna sızdı, sızdırıldı, görüldü, vs. gibi kelimeler eklemeyin. Firma istemezse hiç bir şey sızmaz, sızdırılmaz. Bunu anlayın artık ya, siz bu işin içinde olan insanlarsınız, öncelikle sizin anlamanız gerekiyor. Böyle basit habercilik olmaz. Sızdı ne ya, haber başlığının sonunda bu kelimeyi gördü mü o habere giresim, okuyasım gelmiyor. Bu son olsun. Lütfen bu kelimeyi kullanmayın.
kesbi 10.09.2013 21:17:18
quote:

Orijinalden alıntı: cosica

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

6 ay sonra 1400-1500 liraya alırsınız aceleye gerek yok. Fiyatı düşmeyen samsung mu olurmuş. İmza: Zamanında eşşeklik edip 1768 liraya S3 almış kişi.

1768 TL'ye S3 almakla neden eşşeklik yapmış olasınki? tamam yurt dşına gore pahalı ama ne güzel zamanında alıp kullanmışsın teknolojiyi, şu anda bile S3 anca 1200 TL seviyesine indi ama üzerine de ne telefonlar çıktı.

İlk çıktığında ble 900 lira etmeyeceğini anlayıp 3 ay sonra bi sürü zarar edip satmıştım. Samsungun ürettiği en dandik telefonlardan biridir.
BMWX6-drive 10.09.2013 20:15:50
borsa gündem de yazılana göre, avea zarar ettiğinden sermaye küçültmesine giderek daha da zararına zarar katmış ve elindeki hisselerin %90 nını Telekom almış .
khytr89 10.09.2013 20:09:47
abd deki qualcommlu ve lte li.. Tr ye gelecek olan samsung exynoslu ve umts li.. Mercedes e200 le e320 arasındaki fiyat farkı gibi bunlarada yansır :)
cosica 10.09.2013 19:34:49
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

6 ay sonra 1400-1500 liraya alırsınız aceleye gerek yok. Fiyatı düşmeyen samsung mu olurmuş. İmza: Zamanında eşşeklik edip 1768 liraya S3 almış kişi.

1768 TL'ye S3 almakla neden eşşeklik yapmış olasınki? tamam yurt dşına gore pahalı ama ne güzel zamanında alıp kullanmışsın teknolojiyi, şu anda bile S3 anca 1200 TL seviyesine indi ama üzerine de ne telefonlar çıktı.
acizcool 10.09.2013 18:03:38
quote:

Orijinalden alıntı: XeliKavlakdez

quote:

Orijinalden alıntı: acizcool

AT&Tnin sitesine girip hiç baktın mı acaba 299$ kontratlı nasıl oluyor diye? En düşük tarife 29.90 ve 65 ve üstü için geçerli. Yoksa en düşük tarife 39.90 yani 40 $ x 24 ay = 960 $ + 299 cihaz = 1259 * 2 = 2518 TL Adam kontrat imzalatıp 299 dolara cihazı verip hadi güle güle mi diyecek? Burada cihazın fiyatını kontrata ekleyip aylık fatura miktarını söylüyorlar, orada kontratı imzalayınca ne kadar ödeyeceğini söylemeyip cihaz sadece 299 dolar diyorlar.


bravo sana bizim burda tarifesiz o fiyata geliyo neredeyse sende de zeka maşallah almış başını gidiyo

Mesela Avea Seç her yöne 500 dakika tarifedesin (AT&T'nin tarifesi de her yöne 450 dk) ve kampanyadan yararlanmak istedin. Üzerine S4 için 94 TL istiyorlar, Note 3 için 110 TL olsun. 110+22 = 132 x 24 = 3168 - 2518 = 650 lira. Orada tarifesiz 725$ x 2 = 1450, burada muhtemelen 1.999 TL. Arada 550 TL fark var. Aradaki bu fark Türkiye-Amerika için normal değil mi? Zaten ben arada fark yoktur, fiyatlar aynıdır diye iddia etmiyorum. Ama orada beleş dağıtıyorlar da burada 3000 lira alıyorlarmış gibi konuşma lütfen.

Yaptığın yorumdaki gevşekliği yaşına veriyorum. Adam gibi konuşmayı öğren. İyi günler...
Puzzles 10.09.2013 16:31:58
quote:

Orijinalden alıntı: IhtiyarDelikanli

fiyatı 1600TL olacak

Zor biraz
~~hyperion 10.09.2013 16:17:15
İnternette gördüğüm bir ilan : 1984 model şahin İphone5 ile takas olur.

Ne günlere kaldık Allah'ım :)
Dora The Explorer 10.09.2013 12:04:46
quote:

Orijinalden alıntı: acizcool

AT&Tnin sitesine girip hiç baktın mı acaba 299$ kontratlı nasıl oluyor diye? En düşük tarife 29.90 ve 65 ve üstü için geçerli. Yoksa en düşük tarife 39.90 yani 40 $ x 24 ay = 960 $ + 299 cihaz = 1259 * 2 = 2518 TL Adam kontrat imzalatıp 299 dolara cihazı verip hadi güle güle mi diyecek? Burada cihazın fiyatını kontrata ekleyip aylık fatura miktarını söylüyorlar, orada kontratı imzalayınca ne kadar ödeyeceğini söylemeyip cihaz sadece 299 dolar diyorlar.


bravo sana bizim burda tarifesiz o fiyata geliyo neredeyse sende de zeka maşallah almış başını gidiyo
acizcool 10.09.2013 09:49:20
quote:

Orijinalden alıntı: guguk

299 dolar heyt bee burada kontratlı alımda peşinden daha pahalıya geliyor canım türkiyem bizler enayi olunca daha çok sırtımıza binen olur



AT&T'nin sitesine girip hiç baktın mı acaba 299$ kontratlı nasıl oluyor diye?

En düşük tarife 29.90 ve 65 ve üstü için geçerli. Yoksa en düşük tarife 39.90 yani 40 $ x 24 ay = 960 $ + 299 cihaz = 1259 * 2 = 2518 TL

Adam kontrat imzalatıp 299 dolara cihazı verip hadi güle güle mi diyecek? Burada cihazın fiyatını kontrata ekleyip aylık fatura miktarını söylüyorlar, orada kontratı imzalayınca ne kadar ödeyeceğini söylemeyip cihaz sadece 299 dolar diyorlar.
EXios6 10.09.2013 09:36:03
Bunlar olur şeyler parası,görüntüsü sızar hatta cihaz çıkmadan önce tanıtımları bile yapılır yani kendisi bile çıkar adamlar artık işi büyüttü.
inexo 10.09.2013 02:11:32
quote:

Orijinalden alıntı: gfbekir

Yeni telefon çıktı mı artık direkt 2000 lira, vay anasını be

bkz. doviz.com
gfbekir 10.09.2013 01:36:58
Yeni telefon çıktı mı artık direkt 2000 lira, vay anasını be
gs09gs09 10.09.2013 01:24:13
s4 1300 düşer mi ocağa kadar medcell garantilisi felan:D
UnemployedMan 10.09.2013 00:23:19
Ocakta okadar düşmez 1700-1800civari olur ocakta
Spread 10.09.2013 00:17:51
s4 ü satıp almaya değer mi acaba çıksında belki s4 ten geçeriz hani
brk-bjk 09.09.2013 22:59:40
Türkiye satış fiyatı 1999TL olacak.Ocak ayında da 1599TL olacak dedi dersiniz
Burak1916 09.09.2013 22:57:08
note 2 1899 tlden gelmişti?? bu fiyat çok yüksek telefonsuz gezmeye devam...
yuhu 09.09.2013 22:26:27
quote:

Orijinalden alıntı: Cyaßß

quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality 299 $ usa / 2,200 TL Tr Lanet olsun böyle işe.
okumana sağlık kontratlı o 699 $ amerika 700 euro avrupa


senin okumana daha çok sağlık:
"... Genelde ABD'de kontratlı satışlar yaygınken, Verizon kontratsız ve kontratlı olarak satışa sunacak. Kontratlı fiyat 299$ iken kontratsız fiyatı ise 699$ olarak belirlenmiş...."
bcan402 09.09.2013 22:23:03
1 yıl sonra 1500 e iner raad olun
yuhu 09.09.2013 22:22:11
quote:

Orijinalden alıntı: Godolphin

quote:

Orijinalden alıntı: vires
quote:

Orijinalden alıntı: Godolphin
quote:

Orijinalden alıntı: guguk
quote:

Orijinalden alıntı: Godolphin Arkadaşlar üzülmeyin sakın samsung bu modeli çıkardıktan bir ay sonra note 4 modelini tanıtır fiyat 300 TL iner sonra peş peşe diğer yeni modelleride tanıtınca 2 ayın sonunda fiyat 600 TL düşer ve artık 1600 TL ye ikinci ay note 3 alabilirsiniz.(S4 TECRÜBE)
samsungun politaksı her sene yeni modeli çıkartır note 3 çıktan 1 sene sonra note 4 çıkacak bu tüm samsung telefonları içinde böyleydi s2 çıktı 1 sene sonra s3 çıktı 1 sene sonra s4 çıktı böyle devam ediyor eğer bu telefonu beyenmeyenler varsa seneye note 4 alabilirler panik yok bende s3 var sd800 modeli türkiyeye gelmeyeceği için ben note 4 bekleyebilirim s3 bana rahat yetiyor
Demek istediğimi alamamışsınız bahsetmek istediğim fiyatı yüksek bulan arkadaşların 2 ay dişini sıkmaları ve sonra düşen fiyattan cihazı almaları çünkü samsung hem aynı şeyi yapıyor yeni ürün Türkiye ye geldikten 2 ay sonra bir üst model dedikoduları başlıyor ve fiyatta bir anda düşüşe geçiyor bu hepimizin de tabi ki işine gelecektir S4 te 3 ayda 500 TL zarar ettim halbuki sabredip 3 ay sonra alsam 500 TL karım olacaktı saygılar.
Sabredip bir sene sonra alsan da 1000 tl karin olcakti bosverin bu isin sonu yok cikar cikmaz alip geciceksin cok dusunmiyceksin 300-400 lirayi.
Haklısın fakat Iphoneda bu yok malesef bir sene sonra bile 400 TL zarar etmiyorsun.


aytoncular alırken peşin peşin zarar ediyorlar. o fiyata 4 inç küçük ekran, yüksek sar değeri, kötü kamera, kötü pil, tuğla gibi ağır ve kalın telefon, bir de tamamı metal tasarım deyip, silikon kılıfla kullananlar var.
dusunmeklazim 09.09.2013 22:10:58
Nalet olsun bu hayt nalet olsun bu sevgi dııırırıt
maxxan 09.09.2013 22:07:25
ulen herkes pahalı diye kız gibi ağlıyor ama telefonlar peynir ekmek gibi satılıyor. anlamadım ben bu işi.bu arada benim motorola L9 un şarjı bunlardan çok gidiyor.
yasinadin 09.09.2013 21:58:16
s3 u olan s4 almaz ztn note 2 si olanda note 3 almaz , ama benim gibi yıllardır telefon bekleyen ve hala akıllı telefon almayan biri note 3 alır , elbette satıslar artmaz cunku herkes telefon sahibi telefon deistirmek icin cok ekstrem bisey gelemesi gerek. mesela ben eminim ki note 4 su ozelliklerle gelicek

daha guclu islemci
note 3 le aynı boyut ama 5.8 inc ekran
16 mp kamera
daha iyi malzeme (belki)
belki parmak izi okuyucu

bunun disinda birsey gelemez ztn.
e boyle gelirse de note 3 u satıp note 4 almanın bir mantıgı olmaz.

yurt dısından garantisiz sekilde snapdragon 800 versyonu alsam ne kadar ucuza kapatmıs olurum onu dusunuyorum...
Dora The Explorer 09.09.2013 21:51:06
lan maliyeti 100 doları geçmiyor buldum enayiyi binicem üstüne vurucam kırbacı
muratkaya 09.09.2013 21:43:56
Bir yıl sonra göreceksiniz şimdiki kadar telefon satamayacaklar. S4 s3 kadar satmadı, s5 de s3 kadar satamaz çünkü öyle heyecan verici devrim gibi yenilikler artık yok. Önceden performans için değiştiriyorduk ben note 2'den çok memnunum şimdi neden gidip Note 3 alayım ki?
FlyingUnderpants 09.09.2013 21:38:53
Her çıkanı ilk almak gibi bir yarış içinde olmayan arkadaşlar bir müddet sonra 300tl kadar ucuza alacaktır. O ucuza alacak arkadaşlar bile Samsung'a kamyon dolusu para kazandıracaktır. Şu telefonların total maliyeti 500tl'yi geçiyorsa ne olayım.
BMWX6-drive 09.09.2013 20:24:11
ABD ve Avrupa DA NOTE 3 VE GEAR İLE BİRLİKTE AYNI FİYATA SATILIRKEN , bizim ülkemizde, her birine ayrı ayrı kol gibi fiyat çekecekleri aşikar
1myst 09.09.2013 20:23:54
2000 TL veripte almayın kardeşim şunu. Talep oldukça bu faiş fiyatlarla kazıklamaya devam ederler. Çok değil 5-6 ay sonra bunun satılacağı fiyat 1399 TL'dir.
BMWX6-drive 09.09.2013 20:20:48
satıcıların ve ülkemize dışardan ucuz fiyata getirip burda kol gibi millete geçiren de, zerre kadar kabahat yok.alıcıyı buluyorda geçiriyor. kabahat sazan gibi atlayıp ona buna kredi kartı ile aldığı malı gösterin namına kullanan kişilerde
WolveriNeo 09.09.2013 09:52:20
2-3 sene sonra piyasa da kalırsa alırım daha HTC desire x kullanalı 1 sene oldu
DH Misafiri 09.09.2013 09:46:48
Maaşım 1750 lira çıkınca param yeterse 1 ay buna çalışmış olurum :D yok yetmezse tahminim 2 ay sonra maaşımın buna yeteceği :D
kb001 09.09.2013 00:17:52
1800 lü olursa düşmesini beklemeden alırım
Fatih617 09.09.2013 00:05:10
Bundan 10 yıl önce amcam 999 liraya nokia marka telefon almıştı. Babamla ben telefona o kadar para verilir mi diye amcamla bir güzel dalga geçmiştik. :)
Şimdi ise 1999 lira insanlara normal geliyor. Psikolojik sınır 2000 lira ya :). Yakında 1999 liraya bile yeni çıkan üst düzey telefonları göremeyeceğiz. Neden mi? Dolar kurlarının yükselmesini gerekçe olarak gösterip satış fiyatlarını 2049 lira yapa yapa psikolojimizi biraz daha zorlayacaklar, zamanla bizi 2999 lira bile normalmiş gibi düşündürecekler. Amaç hem daha fazla kar etmek, hem de gelecekteki karlarını daha da artırmak.

İsteyen -lesin umrumda değil.
UnemployedMan 08.09.2013 23:44:35
haziran ortaları sizce fiyatı ne kadar olur
ersinbull 08.09.2013 23:29:55
gugukDün (00:52)299 dolar heyt bee burada kontratlı alımda peşinden daha pahalıya geliyor canım türkiyem bizler enayi olunca daha çok sırtımıza binen olur.

Kesinlikle katılıyorum. Tüm operatörlere daha önce neden cihazları piyasa satış fiyatından daha pahalıya kontratlı olarak sattıklarını sormuştum. Hiçbirinin cevabı yok. Bu fiyatlardan hala alan olduğu için devam ediyorlar. İtirazlar artsa fiyatlar azalır. Ama nerede?..
Nevzattt35 08.09.2013 13:22:29
6 ay sonra 1400 civarlarında alabiliriz klasik Samsung stratejisi...
evereve 08.09.2013 12:47:06
TL'nin değeri bu kadar düşükken 2000TL'ye gelmesi çok iyi bile.
Autobus2010 08.09.2013 00:44:16
quote:

Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX


quote:

Orijinalden alıntı: guguk

299 dolar heyt bee burada kontratlı alımda peşinden daha pahalıya geliyor canım türkiyem bizler enayi olunca daha çok sırtımıza binen olur

Kalan farki merak etme yurt dışındaki operatorler de taahhut ile çıkarıyorlar.

en azından taahhütteki hizmeti sunuyorlar






bizde o da yok resmen durumundayız
derin07 07.09.2013 23:11:56
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil

boşuna bekliyorum 1300den note2 kapsaydım keşke bu 1500ün altına düşene kadar...

Bekleme arkadaş YKB kartınız varsa hepsiburada.com da 150 tl iadesi ile 1249 TL 12 taksit,güle güle kullanınız.
kemalboran 07.09.2013 23:11:19
Canlı duvar kağıdı özelliği Windows Vista'da bile bilgisayarları kastırdığı için Windows 7'de tamamen kaldırıldı. Bu nedenle canlı duvar kağıdını hiçbir cihazımda kullanmam. Canlı duvar kağıdı kullanılırsa kasma yapması normaldir. Bir de geliştirici seçeneklerinden animasyonları kapatırsanız daha akıcı bir android deneyimi yaşayabilirsiniz.
Pritt31 07.09.2013 23:08:10
quote:

Orijinalden alıntı: kemalboran

Ben Galaxy S3 kullanıyorum, ki bu saydığınız telefonlardan daha düşük bir donanıma sahip. Arka planda 10 tane uygulama açık değilse ve güç tasarruf modu kapalıysa gıdım takılma yaşamıyorum. İki üç tane uygulamayı aynı anda PC'de bile çalıştırsanız donma, kasılma yapması normal.

Ayarlardan duvar kagitlarina girin canli duvar kagitlarindan ornegin donen pervaneleri secin ismi ruzgarli hava. Sectikten sonra ana ekrana donun bildirim cubugunu indirin cubukta ki butonlarin soldan saga nasil kasilarak geldigini gorunce ne demek istedigimi anlayacaksiniz.

Donma takilma yok. Ama animasyon kasmalari hat safhada.
kemalboran 07.09.2013 23:02:46
Ben Galaxy S3 kullanıyorum, ki bu saydığınız telefonlardan daha düşük bir donanıma sahip. Arka planda 10 tane uygulama açık değilse ve güç tasarruf modu kapalıysa gıdım takılma yaşamıyorum. İki üç tane uygulamayı aynı anda PC'de bile çalıştırsanız donma, kasılma yapması normal.
Pritt31 07.09.2013 22:59:28
Ilk android cihazim Note 1 idi. Beni heyecanladiran ilk ve tek telefondu kendisi cok memnundum ama o arayuz kasmalarindan bikmistim. Kasilmalardan kurtulmak icin Note 2 ye gectim.

4 cekirdek dedik 2GB ram dedik ama oda fos cikti, Note 2 de de arayuz kasmalari var akici ve stabil degil. S4 cikti onu inceledim oda ayni oda yag gibi akmiyor kasilmalar var.

Simdi Note 3 cikmis. Yeni 8 cekirdek islemci 3 GB ram 6 cekirdekli gpu falan filan. Ama inceleme videolarinda gordum bu cihaz da akmiyor bu cihazda kasiliyor.

Isterse 50 cekirdek olsun android kasiyor ve stabil degil arkadas. Bana hic guven vermiyor, sanki birgun kapanacak ve hic acilmayacak gibi geliyor.

1000 liradan girsin isterse almam. Note 3 ile alakasi yok bi daha android almam.

Iphone 5 2 cekirdegiyle 1 gb rami ile jet gibi calisiyor yag gibi akiyor ilk gun ki performansini koruyor stabiliteden odun vermiyor.

Ama Iphone da benim icin bitti ios 7 nedir oyle. Afedersiniz bok gibi olmus icine sicmislar Ios un. O menu nedir oyle pavyona cevirmisler.

Anlayacaginiz bana hitap eden telefon yok. Note 2 im ile sonuna kadar devam...
Master_Evil 07.09.2013 22:38:54
boşuna bekliyorum 1300den note2 kapsaydım keşke bu 1500ün altına düşene kadar...
cengizhan1903 07.09.2013 21:24:08
quote:

Orijinalden alıntı: messimessipuyol

quote:

Orijinalden alıntı: IG

Ne kadar pahalı olursa o kadar iyi kapıcıların, hademelerin elinde Samsung görmekten bıktım Mümkünse taksitle satış da yasak olsun.

parası olan alıyo kardeşim taksit maksit

demek ki paraları var :D

Hehehe
Mutfak Artisti 07.09.2013 21:19:14
Buna cep mi dayanır
Pachenkov 07.09.2013 21:18:18
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

6 ay sonra 1400-1500 liraya alırsınız aceleye gerek yok. Fiyatı düşmeyen samsung mu olurmuş. İmza: Zamanında eşşeklik edip 1768 liraya S3 almış kişi.

Hocam ince düşünmüşsün de 6 ayda yeni telefon çıkarıyorlar
kemalboran 07.09.2013 21:17:16
quote:

Orijinalden alıntı: ÇAĞ

[simage=2]http://img.donanimhaber.com/upfiles/8110/a822df55-887c-4d4f-ac53-a4a1a0956848.jpg[/simage]

Paralel ithalatçılar bile bu fiyatı veriyorlarsa resmi distribütör ürünü Note 3'ler 2100 TL'den aşağı çıkmaz.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla