TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24860 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Rayman Jungle Run artık Windows Phone 8 için de satışta Canon, 3LED teknolojisine sahip yeni projektör modelini duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (45) YORUM YAZ

tarafından 30 Mayıs 2013, Perşembe 09:05 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy S4 Mini, Snapdragon 400 işlemcisi ile görüntülendi
Günlük Haber Ekrem71
45

Samsung'un bu yıl piyasaya süreceği modellerden birisi olan Galaxy S4 Mini ile ilgili bugüne kadar pek çok sızıntı gündeme gelmişti. Bu sızıntılarda cihazın çift çekirdekli Exynos 5 işlemcisi ve Mali-T604 grafik birimi ile geleceği şeklinde bilgiler ortaya çıkmıştı.

Cihazı oldukça önemli bir konuma yükselten işlemcinin bununla birlikte beklenenden çok daha farklı olabileceği iddiası ortaya  atıldı.

AnTuTu benchmark sonuçlarına son verilere göre cihazda çift çekirdekli Snapdragon 400 çözümü yer alıyor. Bu çözüm Krait çekirdeğini temel alırken, 1.7GHz saat hızında çalışıyor ve Adreno 305 grafik birimi ile geliyor. Snapdragon 400'ün 4 çekirdekli çözümlerinde ise Cortex-A7 tabanlı bir işlemci yer alıyor.

Bunun haricinde cihazda 1.5GB RAM, 4.3 inçlik 540 x 960 piksel çözünürlükte Super AMOLED ekran, 8MP çözünürlükte arka kamera, 2.1MP çözünürlükte ön kamera, Android 4.2.2 işletim sistemi, microSD şeklinde özellikler olduğu görülüyor.

Galaxy S4 Mini modelinin 20 Haziran tarihinde Samsung'un Londra'da düzenleyeceği Premiere adlı etkinlikte resmi olarak tanıtılması bekleniyor.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mipa90 31.5.2013 13:42:00
Xperia p mi s3 minimi tartismasinda p onde oldugu gibi xperia sp ve s4 mini tartismasindada sp onde olacak demektir bu. Ve sp su anda piyasada s4 mini tanitilsinda alalim oooo
qqyyxx 31.5.2013 11:40:59
quote:

Orijinalden alıntı: Red_Devil33

s2 de 16 gb dahilihafıza var

s2 de 16 gb dahili hafıza var ama uygulama hafızası max 2 gb ne anladık bu işten. istediğin kadar uygulama vs yükleyemiyorsun.
Be Happy 31.5.2013 11:26:35
Fiyat aralığı nedir ? Giriş - Orta seviye de bir cihaz beklentileri de ona göre ayarlamak gerekiyor.
mipa90 31.5.2013 00:21:10
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock

çıksın sp de 1100 e düşsün o zaman karar verir alıcaklar ama samsung aynı paraya tam karşısına koymaz daha ucuza koyar.100 tlden fazla olur fark.

dogruda su anda sp zaten 1200 tl. arada 250 300 fark olmalı. xperia l ile aynı fıyat olursa daha cok satar l den.
psyshock 30.5.2013 20:42:51
çıksın sp de 1100 e düşsün o zaman karar verir alıcaklar ama samsung aynı paraya tam karşısına koymaz daha ucuza koyar.100 tlden fazla olur fark.
mipa90 30.5.2013 20:02:40
quote:

Orijinalden alıntı: psyshock


quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: Rajeesh

bi xperia spye bakıyoruz bi buna bakıyoruz, rezillik lan bu ne ya koskoca s4 minisi diye sunuyorsun

evet belliki bu telefon xperia l ye rakip olmuş sp ye değil.

Sp den ucuz olur zaten 1300 den cikarmazlar bunu 1000 den cikar

tmm da bu cıkana kadar sp 1100 e bulunur. 1100 e sp varkende 1000 tlye bu alınmaz.
Rajeesh 30.5.2013 18:41:28
bu telefona 1000 falan ucuz değil ki. xperia sp 1200 lira zaten şuan 2-3 aya 1000 liraya olan kampanyalar çıkar.
lumia 620den farkı ya var ya yok s4mininin. 700-800 den çıkıcaksa tamam belkii
psyshock 30.5.2013 18:20:12
quote:

Orijinalden alıntı: mipa90

quote:

Orijinalden alıntı: Rajeesh

bi xperia spye bakıyoruz bi buna bakıyoruz, rezillik lan bu ne ya koskoca s4 minisi diye sunuyorsun

evet belliki bu telefon xperia l ye rakip olmuş sp ye değil.

Sp den ucuz olur zaten 1300 den cikarmazlar bunu 1000 den cikar
mipa90 30.5.2013 18:18:32
quote:

Orijinalden alıntı: Rajeesh

bi xperia spye bakıyoruz bi buna bakıyoruz, rezillik lan bu ne ya koskoca s4 minisi diye sunuyorsun

evet belliki bu telefon xperia l ye rakip olmuş sp ye değil.
Red_Devil33 30.5.2013 16:08:30
s2 de 16 gb dahilihafıza var
spyman 30.5.2013 16:05:17
quote:

Orijinalden alıntı: aycibin

telefonda oyunla işim olmaz.ipad var onda bile oynamıyorum ps3 varken :) açık söyliyim benim içime sinecek telefon olursa fiyatı çok sorun değil çünkü en az 2 sene kullanırım.ancak s4te radyo yok ve çok iri.ele avuca sığmıyor.isterse 1000TL desinler yine almam.ama s4mini başka. telefon bugün resmen duyuruldu.söylentilerle kıyaslayınca özelilklerde biraz farklılık var: - batarya 2100mah değil 1900mah.ama yine de 4.3 ekranların en büyüğü - boyutları 124.6 x 61.3 x 8.9 mm,107gr (s3mini: 121.6 x 63 x 9.9 mm,111gr) hacmen s3miniden küçük ve hafif - FM radyo var - malesef NFC özelliği sadece 4G versiyonda sunulmuş - dahili hafızada kullanıcıya 5GB sunuluyor.gerçi mevcut 32GB telefonumda toplam 500MB app kullanıyorum. mp3 için yetmezse de SD kart kullanabilirim en kötü ihtimal.yani o da işimi görür :) amoled ekranın beyaz renk dengesi de iyiyse çok iyi.540p sayesinde hem hızlı çalışır hem de az şarj tüketir.el kadar ekranda 720p ile fark ayırt edilemezdi zaten.kamerası ve ses kalitesi s3 ayarında olsa tamamdır benim açımdan.oh be sonunda iri olmayan adam gibi bir telefon çıktı piyasaya.


çok doğru yaklaşım, eşimde s3 var ama oyunları tabletimde oynuyor.
ne yazılar okunuyor ne de görüntüler büyük...

s3 minim ve not 10,1 tabletim süper ikili oldu.
birde samsung un fabrikasında teknoloji geliştirme ve nanoteknoloji uzamanı arkadaşların formumuzda yazması beni bahtiyar ediyor...
Hayalci 30.5.2013 15:17:13
quote:

Orijinalden alıntı: Pondera

quote:

Orijinalden alıntı: Hayalci Kimsede hafızaya bakmamış, duyurayım 4.5 gb dahili hafıza, güle güle kullanın... Ekleme: Rot felan bilmeyen insanlar, maalesef root yapmadan 2 den fazla büyük oyun yükleme yapılamayacak, telefon s3 miniden hızlı, s3 ten bile hızlı olduğunu düşünüyorum, bari dahili hafızayı en az 16 gb yapsaydın.. İleride düşünüyodum ama şimdi gözümden düştü, ben uygulama ve oyun yükleyen biriyim dahili hafıza biraz yüksek olması gerek... Normal kullanıcılarda zaten alıp telefonun bütün özelliklerini kullanmıyor, sıkılıp geri satıyorlar, etrafım bu tür insanlarla dolu, 2000 tl para verip iphone5, z10 alırlar ama kullanmasını bilmezler, bir kaç ay sonra sıkılıp değiştirmeye çalışırlar, kusura bakmayın bu ülkede ben pek fakir olduğuna inanmıyorum.. Teknoloji manyağı olmuşuz haberimiz yok... Biraz fazla ekleme oldu :D
4.5 GB ıvır zıvırdan sonra size kalan telefon. Ben hala 1 GBlık telefon kullanıyorum. Uygulama menüsü şu an 7 sayfa. Hala biraz hafızam var. Müzik, video, oyun dataları gibi herşey SD kartımda. Bu telefonda aynı şekilde. Kusura bakmayın ama sizler orta sınıf telefon kavramını bilmiyorsunuz. Biri Andreo 305 olmasını eleştirmiş, biri dahili hafızayı. Üst düzey telefonlar 16 GB ile geliyor orta sınıfta mı öyle olacak? Sizlerin isteklerine bakarsanız Samsung S4un sadece daha kısasını yapması gerek. Muhtemelen diğer orta sınıflar gibi 8 GB falan olacak, Touchwiz falan çıkınca 4.5 kullanıcıya kalan.Ülkedeki teknoloji manyaklığına aynen katılıyorum ama diğerlerine katılmıyorum. Orta sınıf uygun fiyatlı telefondan ne bekliyorusnuz. SD kart koymayasaydı katılırdım size. Özellikler gayet uygun. O bahsetttiğiniz sürekli sıkılıp, kullanmasını bilmeden canavar telefon alanlara ek olarak bir de her telefon haberine en üst seviye donanım yazanlar var. Önce üst seviye - orta seviyeü - f/p telefonu kavramlarını bir aşılamak gerek sanırım. Mevcut en iyi donanımları öğrenip ondan öyle olsun böyle olsun diye sürekli onları yazmak teknolojiden anlamak olmuyor. Snapdragon 800 olsa, 4GB RAm olsa, andreno 330 olsa, çay demlese, .ıçımı kaşısa.Telefon hafızası az geliyorsa SD kart alırsınız, o uymuyorsa üst seviyeye yaklaşırsınız. Ben orta seviye bütün telefonları inceliyorum donanım olarak en iyilerinden biri bu. O da olsun buda olsun diye diye telefonu üst seviye yapıyosunuz. O zaman üst seviye alın arkadaşlar.



Üst seviye diye dediğiniz telefon s4 de bile dahili hafıza 8 gb :) 16 gb telefon alacağım karşıma 8 gb çıkacak, dalga geçer gibi, sd kart diyorsun kardeş ama şöyle bir sıkıntı var, film video mp3 dosyalarını sd karta atılır, gel gör ki, şöyle bir oyun yükleyim diyorsun, markete bakıyorsun, bir kaç oyun yükleyince hafıza doldu uyarısı geliyor, indirdiğimiz oyun uygulamalar sd karta yüklenmiyor, bilirsiniz google play girdimi binlerce uygulama ve oyun var, bende şu anda htc explorer var, 150 mb apk dosyaları için yükleme alanı var, oyunun dataları sd karta yüklüyor, kart ne kadar büyük ise, o kadar fazla yükleme yapılıyor, bende mesela, gta vice city,max payne,carmageddon, nfs most wanted, nova 2, bunlar büyük boyutlu oyunlardır bilirsin, 16 gb kartın 10 gb bunlarla dolu, gördün sadece 5 oyun yüklü ama kapladığı alan 10 gb buluyor, bunları s3 mini ve s4 mini gibi telefonlarda, sd karta taşımak istersek bu seferde root çıkıyor karşımıza ve buda burdakilerin işine geliyor, garantiyi kapsamıyor maalesef, işte o zaman normal kullanıcı garanti gitmesin diye kala kalıyor öyle, ben olsam root yapmadan duramam asla,
unutmadan söyleyim, s4 minini dahili hafıza 8 gb görünüşte ama 5.4 gb kalan yerdir, orda görüyosun 5.5 gb dan 4.4 gb kalmış, resime iyi bakarsan görebilirsin kardeş. Burda kimseyi kırmak istemem, bende orta seviye bir telefon almak isterim ama dahili hafıza sıkıntısı çıkıyor karşıma, şöyle adam akıllı orta seviye ve dahili hafıza sorunu olmayan hiçbir telefon bulamadım...
csnlarry 30.5.2013 15:04:52
http://en.wikipedia.org/wiki/Snapdragon_(system_on_chip)#Snapdragon_400
http://www.arm.com/products/processors/cortex-a/cortex-a15.php

"cortex a15" ARMv7
aycibin 30.5.2013 13:54:22
telefonda oyunla işim olmaz.ipad var onda bile oynamıyorum ps3 varken :)

açık söyliyim benim içime sinecek telefon olursa fiyatı çok sorun değil çünkü en az 2 sene kullanırım.ancak s4'te radyo yok ve çok iri.ele avuca sığmıyor.isterse 1000TL desinler yine almam.ama s4mini başka.

telefon bugün resmen duyuruldu.söylentilerle kıyaslayınca özelilklerde biraz farklılık var:

- batarya 2100mah değil 1900mah.ama yine de 4.3" ekranların en büyüğü
- boyutları 124.6 x 61.3 x 8.9 mm,107gr (s3mini: 121.6 x 63 x 9.9 mm,111gr) hacmen s3mini'den küçük ve hafif
- FM radyo var
- malesef NFC özelliği sadece 4G versiyonda sunulmuş
- dahili hafızada kullanıcıya 5GB sunuluyor.gerçi mevcut 32GB telefonumda toplam 500MB app kullanıyorum. mp3 için yetmezse de SD kart kullanabilirim en kötü ihtimal.yani o da işimi görür :)

amoled ekranın beyaz renk dengesi de iyiyse çok iyi.540p sayesinde hem hızlı çalışır hem de az şarj tüketir.el kadar ekranda 720p ile fark ayırt edilemezdi zaten.kamerası ve ses kalitesi s3 ayarında olsa tamamdır benim açımdan.oh be sonunda iri olmayan adam gibi bir telefon çıktı piyasaya.
ademoz05 30.5.2013 13:53:19
quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

İyide toplam hafıza zaten 5.5GB yazıyor, ben hiç 5.5GB toplam hafızaya sahip cihaz görmedim 8 de 5.5 mu yazıyor cidden bilgim yok bu konuda.

"Depolama alanının 5GB'ının kullanıcı tarafından erişilebilir olduğu" demişler.

Abi s4de bana göre çok çekici özellikler koymuşlar yazılım bakımından (ben donanım canavarı değilim). Fiyat çok diye alınmıyor, bari şu minisini biraz düzgün yap da biz fakirler alalım. Ben işlemciyı falan geçtim dahili hafıza kafamı karıştırıyor. Direk koy 8 kullanalım, root falan insanları ne uğraştırıyon.

Edit: ekranda gorilla glass da yok galiba. 1 bile
Okisht 30.5.2013 13:41:38
İyide toplam hafıza zaten 5.5GB yazıyor, ben hiç 5.5GB toplam hafızaya sahip cihaz görmedim 8 de 5.5 mu yazıyor cidden bilgim yok bu konuda.
Rajeesh 30.5.2013 13:31:37
bi xperia spye bakıyoruz bi buna bakıyoruz, rezillik lan bu ne ya koskoca s4 minisi diye sunuyorsun
DraGonS 30.5.2013 13:11:53
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

quote:

Orijinalden alıntı: tolgatelliben anlamadım Türkiye geneli market bir samsung galaxy s4ü 1599 liradan satışa sundu, bir anda bu kadar düşüş olabilir mi,
Bunlar yine iyi zamanları , temmuzda 1250 civarına düşecek.Alanlara geçmiş olsun samsung tarafından asrın kazığını yediler. Şuan s4 ler 2.elde 1000 liraya zor gidiyorlar.


yok yok 300 tl ye zor gidiyor. Ne yaptın hacı sen ne 1000 TL si ? Nerede 2. el 1000 tl s4 var ya? Çalışmayan felan mı?
meego 30.5.2013 13:10:04
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

quote:

Orijinalden alıntı: tolgatelliben anlamadım Türkiye geneli market bir samsung galaxy s4ü 1599 liradan satışa sundu, bir anda bu kadar düşüş olabilir mi,
Bunlar yine iyi zamanları , temmuzda 1250 civarına düşecek.Alanlara geçmiş olsun samsung tarafından asrın kazığını yediler. Şuan s4 ler 2.elde 1000 liraya zor gidiyorlar.


1000 liraya temiz (kvk genpa başarı garantili) bulda alalım...
Okisht 30.5.2013 13:00:26
Eski haberdeki ekran görüntüsünde adreno 320 gözüküyordu?
FRAPS 30.5.2013 12:56:30
ÇÖP ÇÖP ÇÖP , dahili hafıza kısıtlı , ekranın çözünürlüğü düşük olmasına rağmen birde pentile yapmışlar , işlemci aşırı yavaş vs...
Avorlair 30.5.2013 12:48:22
baktım da telefonun işlemcisine özelliklerine dert yanan arkadaşlar hemen eksileri yemiş, fanboy dolu etraf yeminle
Zenci Forvet 30.5.2013 12:42:00
Ram fazlasıyla yeter eğer oyun oynamaya kalkmazsanız.
ayzınhaym 30.5.2013 12:39:21
cortex a7 mi ne alaka arkadaş koysana a15 sp 1.5 veya 2 gb ram olaydı beklemezdim ama özelliklerden biri oluyo öbürü olmuyo
şu htc de neden kamerayı 4mp yaptı bence bi artısı yok düşük ışık falan hikaye
koy paşa paşa 13mp i olsun bitsin 4mp iyi çekiyo olabilir ama detaya inince çamur
(mp in bi önemi yok demeyin hepsinin ne olduğunu forumun yüzde 99 undan iyi biliyorum akıllı teller için az dirsek çürütmedik)
No Way Out 30.5.2013 12:34:32
Galaxy S3 ile S3 Mini'nin aradaki tek farkın büyüklük olduğunu sananlar varken Samsung'un S4 mini için böyle özellikler sunulması normal. Nasıl olsa adam S4 ile aynı sanıyor. Adreno 305'i, Cortex A7 filan herşeyi geçtim, 540 x 960 nedir yıl olmuş 2013. Dalga mı geçiyorlar?

S3 mini içinde bunu yazmışdım yine yazıyorum; Şimdiden alanlara geçmiş olsun çünkü ''çöp''.
Pondera 30.5.2013 12:32:37
quote:

Orijinalden alıntı: Hayalci

Kimsede hafızaya bakmamış, duyurayım 4.5 gb dahili hafıza, güle güle kullanın... Ekleme: Rot felan bilmeyen insanlar, maalesef root yapmadan 2 den fazla büyük oyun yükleme yapılamayacak, telefon s3 miniden hızlı, s3 ten bile hızlı olduğunu düşünüyorum, bari dahili hafızayı en az 16 gb yapsaydın.. İleride düşünüyodum ama şimdi gözümden düştü, ben uygulama ve oyun yükleyen biriyim dahili hafıza biraz yüksek olması gerek... Normal kullanıcılarda zaten alıp telefonun bütün özelliklerini kullanmıyor, sıkılıp geri satıyorlar, etrafım bu tür insanlarla dolu, 2000 tl para verip iphone5, z10 alırlar ama kullanmasını bilmezler, bir kaç ay sonra sıkılıp değiştirmeye çalışırlar, kusura bakmayın bu ülkede ben pek fakir olduğuna inanmıyorum.. Teknoloji manyağı olmuşuz haberimiz yok... Biraz fazla ekleme oldu :D


4.5 GB ıvır zıvırdan sonra size kalan telefon. Ben hala 1 GB'lık telefon kullanıyorum. Uygulama menüsü şu an 7 sayfa. Hala biraz hafızam var. Müzik, video, oyun dataları gibi herşey SD kartımda. Bu telefonda aynı şekilde. Kusura bakmayın ama sizler orta sınıf telefon kavramını bilmiyorsunuz. Biri Andreo 305 olmasını eleştirmiş, biri dahili hafızayı. Üst düzey telefonlar 16 GB ile geliyor orta sınıfta mı öyle olacak? Sizlerin isteklerine bakarsanız Samsung S4'un sadece daha kısasını yapması gerek. Muhtemelen diğer orta sınıflar gibi 8 GB falan olacak, Touchwiz falan çıkınca 4.5 kullanıcıya kalan.

Ülkedeki teknoloji manyaklığına aynen katılıyorum ama diğerlerine katılmıyorum. Orta sınıf uygun fiyatlı telefondan ne bekliyorusnuz. SD kart koymayasaydı katılırdım size. Özellikler gayet uygun. O bahsetttiğiniz sürekli sıkılıp, kullanmasını bilmeden canavar telefon alanlara ek olarak bir de her telefon haberine en üst seviye donanım yazanlar var. Önce üst seviye - orta seviyeü - f/p telefonu kavramlarını bir aşılamak gerek sanırım. Mevcut en iyi donanımları öğrenip ondan öyle olsun böyle olsun diye sürekli onları yazmak teknolojiden anlamak olmuyor. "Snapdragon 800 olsa, 4GB RAm olsa, andreno 330 olsa, çay demlese, .ıçımı kaşısa.

Telefon hafızası az geliyorsa SD kart alırsınız, o uymuyorsa üst seviyeye yaklaşırsınız. Ben orta seviye bütün telefonları inceliyorum donanım olarak en iyilerinden biri bu. O da olsun buda olsun diye diye telefonu üst seviye yapıyosunuz. O zaman üst seviye alın arkadaşlar.
antonidas 30.5.2013 12:25:17
acaba bildirim için led var mıdır?
Avorlair 30.5.2013 12:24:02
Cortex-A7 nedir gözünü seveyim dalga mı geçiyorlar 1.5gb RAM hariç hiçbirşey yok telefonda, aynı fiyattaki Xperia SP nin yanına bile yaklaşamaz S4 Pro Krait işlemcisi bundan kat kat daha iyi ama ikisi de 1.7GHz da çalıştığı için ve performansa hiçbir etkisi olmayan RAM miktarı fazla diye telefondan anlamayanların tepkisi şu olacak: ""oooo S4 mini çıkmış Samsung kraldır en iyisidir hemen alayım Samsung sonuçta"" koşun hadi

ilaveten fiyatının da olması gerekenden çok daha pahalı olacağına, 1100-1200 TL civarında olacağına eminim çünkü donanımına bir kere bile bakmadan sadece ismi S4 mini diye alacak olan milyonlarca kişi olacak, nasıl olsa satacak niye rekabetçi bir fiyat benimsesinler ki?
mipa90 30.5.2013 12:08:47
Xperia p mi s3 minimi tartismasinda p onde oldugu gibi xperia sp ve s4 mini tartismasindada sp onde olacak demektir bu. Ve sp su anda piyasada s4 mini tanitilsinda alalim oooo
tolgatelli 30.5.2013 11:53:30
ben anlamadım Türkiye geneli market bir samsung galaxy s4'ü 1599 liradan satışa sundu, bir anda bu kadar düşüş olabilir mi,
mahoni_38 30.5.2013 11:48:48
s3 minisi olanın bu cihazi almaya ihtiyacı olacağını sanmıyorum cok bir donanim farkı yok. s3 mini 999 fiyat sınır ile satısa baslamıstı tahminimn bu da öyle olur. s3 mini güzel cihaz ama eski teknolojisi uzun süre satma cabası ile samsung nokianın kaderini paylaşacak gibi geliyor. sürekli kendini tekrarlıyor :S
acmtncy 30.5.2013 11:38:51
cortex-a7 ve adreno 305 ile s3'ü geçmesine imkan yok. htc one mini gelsin bakalım o nasıl olacak. bu telefonun şu haliyle isminin içinde s4 geçmesinden başka hiçbir olayı yok. o da bu telefonu telefondan anlamayan insanlara kitlemeye yarar.

bir de şu dahili hafıza muhabbeti çok dönmeye başladı. ben yüksek boyutlu hangi oyunu yüklediysem dahili hafızaya 20-30mb kurdular. gigabayt boyutundaki dosyalarını ise hafıza kartına kuruyorlar. o dosyayı hafıza kartına taşımak için de root falan gerekmiyor. yani 3 oyun yükleyince telefon dolmaz arkadaşlar.
Peregrino 30.5.2013 11:25:39
Alacak arkadaşların root yapması şart.
hayalet cevher 30.5.2013 11:24:05
Snapdragon olması çok iyi haber, Exynos ile custom rom olayları pek stabil olmuyordu,

-Pil çakılı değil (removable)
-Sd kart desteği var
-1.5gb ram fazlasıyla iş görür
-Bu donanımla Custom rom sürekli gelir.

Kısaca bu telefon alınır- Yeter ki Şuanki s3 mini fiyatlarına gelsin cihaz

Dandik samsung arayüzü, gereksiz ram harcanması vs'den kurtulunur.
2011 Xperia Serisinde bile CM10 akıcı çalışıyor, bu cihazda uçar
Hem 4.2inch de yeterli büyüklük.

Abusubuk arayüzle gelen telefonda antutu benchmarkını neyleyim.
Lord of the Shadows 30.5.2013 11:18:17
Bir de Active olsaymış tadından yenmezmiş.
damn2u 30.5.2013 11:03:35
Dual Core Cortex A15 chipset olsa gerçekten S3 ve bir çok ürün grubunun önünü keserdi, ikinci seri Mini S için çok büyük atılım olurdu ve sonraki seriler için beklenti fazla olurdu, bu şekilde olması hem konumlandırılacağı segment için hemde fiyatı için daha iyi olmuş.
DraGonS 30.5.2013 10:46:57
Millet laf ediyor ama fiyatı belli değil daha telefonun. Fiyatına göre yorum yapın derim bence. Ucuz olursa özelliklerine laf edilmemesi gerek...
Nightmare70 30.5.2013 09:52:58
Dün herkes kızıyordu da casper via alacak yine millet mecbuuurr :P
mert1907 30.5.2013 09:42:47
Adreno 305 ile S3 un onunu kesmek istememisler.
napolyon94 30.5.2013 09:41:19
Cortex a7 mi