TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26115 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC M4 modeli Ultrapixel kameralı orta seviye bir model olabilir Kinsa akıllı ateş ölçer projesi bir sağlık ağı kurmayı hedefliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (134) YORUM YAZ

tarafından 21 Nisan 2013, Pazar 23:33 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy S4 modeli ile ilgili yeni özellikler detaylanıyor
Günlük Haber Ekrem71
134
Donanım tarafında olduğu kadar yazılım tarafında da pek çok yenilik ile gelen Samsung Galaxy S4'ün bazı önemli özellikleri, resmi lansmanın kısıtlı olması nedeniyle yüzeysel olarak geçildi veya hiç değinilmedi. 

Ancak test sürümlerinin detaylı incelenmesi ile bu önemli özellikler de detaylanmaya başlıyor. Potansiyeli açısından gelecek vaad edenlerin de olduğu bu özelliklere kısaca değinmek gerekirse:
 
 


1. Yüksek hassasiyetli dokunmatik ekran : Eldivenle bile akıllı telefon ekranlarını kullanabilmeye imkan tanıyan dokunmatik teknolojisini, ilk olarak Lumia 920 modelinde görmüştük. Synaptics tarafından sağlanan teknolojinin bir benzeri Galaxy S4 modelinde de bulunuyor. Teknoloji tedarikçisinin kim olduğu bilinmese de eldiven, tırnak, çatal, tornavida, şişe gibi her türlü obje ile dokunmatik ekran fonksiyonel bir şekilde kullanılabiliyor.

 
2. Gorilla Glass 3 panel : Çizilmelere karşı sağlamlık konusunda çalışmalar yapan Corning, Apple ile yaptığı ortaklık ile ilk Gorilla Glass ürünlerini iPhone modelleri için sağlamış ve sonrasında da dünya çapında tanınır olmuştu. Firmanın son teknolojisi olan Gorilla Glass 3, önceki nesle göre 3 kat daha fazla dayanıklılık sunuyor.

Lansman esnasında da değinilen Gorilla Glass 3 paneli mobil telefon sektöründe ilk kez Galaxy S4 ile sunulacak.

 
3. Mobeam barkod okutucu : Samsung, Galaxy S4 modelinde Mobeam ile ortaklık yaparak ışık tabanlı iletişim - LBC yoluyla barkodları okutabilen teknolojiye yer veriyor. Mobeam sayesinde Galaxy S4'ün dünya çapındaki 165 milyon standart barkod okuyucusundan faydalanarak kupon, bilet, vb. şeyleri okutması mümkün olacak. Herhangi bir ek donanım veya çözüme ihtiyaç duymayan Mobeam teknolojisi mobil ödeme sektöründe büyük bir potansiyele sahip.

4. Barometre, nem ölçer ve termometre sensörleri : Galaxy S4 lansmanında üzerinde çok durulmayan ancak potansiyel olarak önemli görülen üç yeni sensör bulunuyor. Bunlar daha çok üçüncü parti geliştiricilere yönelik sensörler. Sensörlerden barometre bazı Android cihazlarında yer alan ve Google'ın da desteklediği bir sensör. Bunun haricinde akıllı telefonlarda ilk kez kullanılacak nem ölçer ve termometre sensörleri yer alıyor.

S Health uygulamasının da desteğiyle kullanıcılar atmosfer basıncını, derece ve nemi ölçebilecek, ayrıca içinde bulunulan çevrenin de kalitesini görsel olarak raporlayabilecek.
 
 

5. 802.11 ac standardı : Kablosuz teknolojiler alanında 5. nesil WiFi olarak da tanımlanan 802.11ac standardı, 1Gpbs teorik hızlarına çıkabilirken, önceki nesilden iki veya üç kat daha hızlı. HTC One modelinde de kullanılan bu teknoloji, Samsung'un Wi-Fi Direct, S Beam ve Group Play gibi özellikleri düşünüldüğünde hız anlamında önemli katkı sağlayacak. Ancak bu standardı destekleyen kablosuz yönlendirici ve modemlerin henüz yaygın olmadığını hatırlatalım.

6. MHL 2.0 desteği : Mobil cihazların görüntü aktarım standardını tanımlayan MHL, yeni versiyonu ile artık uyumlu TV veya monitör gibi harici ekranlara bağlanan cihazlara da enerji aktarabiliyor. Önceki Galaxy modellerinde sunulan MHL adaptörleri enerji ihtiyacını ek bir microUSB kablosu ile sağlıyordu. Ancak MHL 2.0 ile artık ek enerji desteğine gerek kalmayacak.
 
 

7. Wolfson ses yongası : Samsung'un özellikle ses alanında modellerindeki çıtayı yükselttiği görülüyor. Firma ses kalitesini artırmak için Exynos 5 Octa işlemcili Galaxy S4 versiyonlarında Wolfson WM5102 ses yongasına yer veriyor. Daha kaliteli ve daha yüksek ses tecrübesi sunacak olan bu yonga, lansman esnasında fazla öne çıkmamıştı.

Ayrıca Samsung, Wolfson ile uzun vadeli bir ortaklık yaptığını da bir süre önce duyurmuştu. Sonraki modellerde sık sık Wolfson ses yongalarına rastlayabiliriz. Şimdilik Android 48KHz üzeri frekansları desteklemediği için ses çıkışlarında belirgin bir farklılık oluşmuyor.

8. SwiftKey varsayılan klavye uygulaması : Android platformunun en popüler klavye uygulamalarından olan SwiftKey, Samsung ile yapılan ortaklık neticesinde Galaxy S4 üzerinde varsayılan sanal klavye olarak gelecek. Parmak takip fonksiyonu ve kelime tahmin algoritmaları ile gelişmiş bir yazma tecrübesi Galaxy S4 kullanıcılarına sunulacak.
 
 

9. TripAdvisor entegrasyonu : Seyahat ve tavsiye uygulamaları arasında en popüler olanlardan Trip Advisor da Samsung ile özel bir anlaşma yaptı. Anlaşma kapsamında TripAdvisor Samsung Edition adlı uygulama Galaxy S4 modeli üzerinde ön yüklü olarak gelecek.

Uygulama Samsung için yeni bir arayüz ile sunulacak. Kaydırılabilir mekan fotoğraf şeritleri, çevrenizdeki aktiviteleri gösteren widget ve Galaxy S4'e özel olarak widget üzerinden aktiviteler arasında geçiş kullanıcıları bekliyor olacak.

10. Safety Assistance özelliği : Samsung'un acil durumlar için tasarladığı bir güvenlik yardımcısı olan Safety Assistance fonksiyonu, ses tuşlarından birisine uzun bastığınızda devreye giriyor. Ön ve arka kameralarla otomatik olarak fotoğraf çeken fonksiyon, daha sonra bunları önceden belirlenmiş acil durum kişilerine gönderiliyor.
 
 
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 24.8.2013 13:22:13
selamlar, arkadaslar kullanmayan bilmez ama bir kere samsung kullandın mı baska telefonlarda ne gibi ozellikler var merak bile etmezsiniz cunku diğerleri 2 yıl geriden geliyor bu yuzden hiç baska markalarla kıyaslama yapmaya gerek yok benim iphone kullanıcılarına tavsiyem 1 hafta samsung kullanın zaten anlarsınız farkı kendi şahsi dusuncem iphone kullananların %90 ı sadece ozentiden kullanıyor yazık gunah okadar para vermeye gerek yok para bi yana zaten samsung daki kullanım zevkini bulamazsınız yıne de herkesin kendi tercihidir
DH Misafiri 13.6.2013 09:18:59
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.






Senin gibi salaklar sayesinde iphone 5 okadar sattı. Sadece kullanabileceğin programları bırak donanım özelliklerine bakman bile yeterli, S4 , iphone 5 in fersah fersah üzerinde bir telefon. Bunu anlamayacak kadar yetersiz bir insansın, seni kale alıp, cevap yazdığım için utanıyorum ama dayanamadım işte...
Zenci Forvet 11.6.2013 13:56:04
Gri modeli çok hoş.
dolen 11.6.2013 01:57:13
telefonun icerisinde yer alan sensörler ne ise yarayacak denmiş, barometre ve termometre ile bu cihaz 10 dolara 2 bin liralik su alti bilgisayarina donusur kaldiki bununla da kalmaz su altinda hd video fotograf cekerek 600 dolarlik su alti fotograf makinalarina da nal toplatir. ayrica gps ile dalis noktalarini isaretler gunluk tutarsin paylaşirsin vs. iphone'un iGills ine 400 dolar + kargo vs. bayilip 4s e mahkum olmazsin. htc one mi s4 mu derken telefonu biraz inceleyince iste budur dedim.
DH Misafiri 31.5.2013 15:19:02
İphone amerikalıların kendi geri zekalıları için çıkardığı çok basit 2,5 yaşındaki çocukların bile elinde rahatlıkla oynadıkları bir telefon.

Takdir herkesin kendisine ve beyin kapasitelerine bağlı olarak değişir........
carter 9.5.2013 19:28:41
Gorilla glass olayına pek inanmıyorum. Elinizde büyük bir teknoloji potansiyeli var ancak adam gibi kırılmayan bir ekran çıkartamıyorsunuz. Barometre termometre koymuşsun kime ne!
DH Misafiri 9.5.2013 19:20:38
YA ABİ BEN ALDIM S4 GÜZEL TELEFON TAVSİYE İSTEYENLER BENCE GAYET İYİ ÖZELLİKLERİ VAR VE KARŞILAŞTIRMALARI OKUDUM İPHONE 5'TEN TEK EKSİĞİ AĞIRLIĞI VE EKRANININ BÜYÜKLÜĞÜ FAKAT BENCE ZATEN EKRANIN BÜYÜKLÜĞÜ İYİ BİR ŞEY TELEFON ALMAK İSTEYENLERE ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM
yabanciii 26.4.2013 13:52:27
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

bn s3 kullaniyordm kaza yaptm ve telimi sattm sonra patronum iphone 3g verdi kullan diye ilk iphone kullaniyorum ve bn omrumde bu kadar boktan bi telefon gormedm son guncellemesi 4.2 de birakilms marketten bir tane uyhulama yukle yok ios5 gerekli dio sacmaliga bak sonra telde bir tane mp3 bile yok hafiza bombos bi rehber veya mesaja gtmem 1 dakka garanti telefon duvari coktan öpcek ama emanet bisey yapamiyorum anlican bu telin 5gb hafizasi veya bi kac uygulama acsan önumuzdeki 3gun beklerim yanit vermesi icin suan para ayarliom note2 icin ve bir daha iphone kullanirsam telefonsuz dolasrm ama asla iphone kullanmam bazilari kurtlu elma diyordularda inanmiyordum harbi tam bi kurtlu elma
ziel34 25.4.2013 14:13:52
Özellikleri çok iyi özellikle derece ölçebilme sensörü muhteşem geliyor s4.
lord__of_darkness 24.4.2013 20:51:44
şuan note2 kullanıyorum yalnız şu iğrenç android fanboyları ve dandik android uygulamaları yüzünden ios a geçicem
OverClocK1ng 24.4.2013 16:28:26
quote:

Orijinalden alıntı: antonidas
Gorilla glass bana hikaye gibi geliyor. Cep telefonları düşünce parçalanıyor.

Şu söylediğiniz o kadar saçma hem de o kadarrrrrrr saçma geldi ki bana...
Nasıl böyle bir cümle kurarsınız anlamak çok güç...

O zaman düşünce ekran parçalanıyorsa hiç Gorilla Glass yapmasınlar.
Düşürmesek te çizilsin. Cebimize koyduğumuz zaman cebimizde anahtar, bozuk para vs. olmasın.

Öyle saçma şey mi olur? Ekranda Gorilla Glass 3 var ise telefon ekranı kırılmayacak kadar düşerse, ekran kırılmasa ama çizilse daha mı iyi?

Her düştüğünde ekran kırılacak şekilde düşecek diye bir kural mı var?

Ama Gorilla Glass sayesinde en azından ekran kırılmayacaksa çizilmesi zorlaşıyor.

Hadi onu da geçtim, Gorilla Glass 3 ile, ekranın kırılacağı varsa bile daha dayanıklı olduğu için kırılma şansı da azalıyor.

Zaten çizilmediği için, düştüğünde ekranı kırılabilecekken, hiç kırıksız ve çiziksiz atlatma şansınız çok çok daha yüksek...
[darkness13] 24.4.2013 13:16:07
Türkiyeye gelecek olan Octa işlemcili versiyon snap dragondan dahamı iyi? Puan olarak daha yüksek alıyor ama gpu nasıldır adrenodan iyimidir. Adreno gpu full hd için değildir diyor sanırsam bazen takılmalar oluyor. Octanın gpu'su full hd'yi rahat kaldırabiliyor mu?
ahmymn 24.4.2013 12:30:35
Merhabalar.
Geçenlerde vatanbilgisayardan önsipariş verdim ama bugün hepsiburada da aynı ilan yayınlandı, belki de birkaç gün önce, ve vatanbilgisayara ek olarak ürünün fiyatının 1 hafta içinde düşmesi durumunda aradaki farkı iade edeceği garantisini veriyor.
VB aradım ve durumu onlara da bildirdim ama onlar, biz böyle bişey yapmayız deyip çıktılar işin içinden :( Sonrasında da düne kadar süpriz hediye vericez diye yayınladıkları Audio Dock ve Kablosuz Şarjlı Ped için, şimdi sadece 1 tanesi gönderilecek diye ekleme yapmışlar :( Bunu da sorduğumda üretici bize ne diyosa onu yayınlıyoruz dediler, madem üretici başta neden birini vericem demedi veya bunu o şekilde yayınlamadınız da şimdi değişiklik yapıyorsunuz?
Ayrıca bu ürünlerin hangisini tercih edeceğimizi soran da olmadı :( Bunlar benim daha ürün piyasaya çıkmadan VB ön sipariş aşamasında gördüğüm eksiklikler ve de hatalar, ürünle ilgisi yok ama paylaşmak istedim.
Siz olsaydınız, Audio Dock ve Kablosuz Şarjlı Pedte hangisini tercih ederdiniz?
1080p 24.4.2013 09:56:36
En büyük eksisi 13 mp kamera sensorunun

Gorus acisinin 8mp sensorlerden kucuk olmasi.
Silent Guardian 24.4.2013 07:44:01
Millet iPhone yiyor,iPhone'da peynir ekmek gibi satıyor.Hayat işte.
aziz77 23.4.2013 22:37:08
xperia z nin ekranı bundan 7 kat daha dayanıklı...
aziz77 23.4.2013 22:35:35
plastik kasayı bırakmadıkça ağzıyla kuş tutsa samsung almam,hele o pental dizilim berbat...
cumur 23.4.2013 21:35:14
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

Biseyi merak ediyorum acaba bu foruma uyesinde iphone kullanicisi olarak macan yemedigi icinmi misafir uyelikten yaziyorsun bukadar rahat coluk cocuk laflari edasiyla, yetiskin bir insan oldugunu dusunmuyorum, bide neden dh yonetimi bu sacma uygulamayi israrla surduruyor bitormiyor okadar elestirmemize ragmen ne cikarlari var? Nedir bu misafir uyelik
DesertEagle67 23.4.2013 21:20:24
quote:

Orijinalden alıntı: theoki

quote:

Orijinalden alıntı: DesertEagle67

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


bende iphone kullanıyorum tutumunuz çok yanlış, sadece stabilite konusunda fersah fersah ötedeyiz bu doğrudur.

edit: lakin android yakında stabiliyeti yakalayacakdır eminim.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Conflex 23.4.2013 20:28:24
quote:

Orijinalden alıntı: Berat249


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

23 nisanda bebelerin okula gitmemesinin zararları.

Nightmare70 23.4.2013 19:33:53
S3 gibi 1200 TL civarına geldiğinde alabiliriz
DH Misafiri 23.4.2013 19:19:19
Bir iPhone kullanıcısı olarak, iPhone fanboylarına bin kere lanet olsun. Görgüsüzlük çok kötü çok.
Myronides 23.4.2013 18:27:46
android aslında stabilde . cok acık bi arayüzü oldugu ıcın kullanıcılar cok ozgurler ve bilinçsiz kullanıcılar telefonun anasını ağlatabiliyor :D tek sorun bana göre bu .

işi bilen kullanıcılar için Android candır.

ama etliğe sütlüğe karışmam işime bakarım diyosan IOS candır :)

tamamen zevk kullanış tarzı meselesi. açık net soyluyum ben calısan meşgul biri olsam ( telefon kurcalayamacak kadar ) IOS alır keyfime bakarım.

ama genç ogrencı adama yada teknoloji meraklısı ugrasan adama Android birebir.
theoki 23.4.2013 17:51:08
quote:

Orijinalden alıntı: DesertEagle67

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


bende iphone kullanıyorum tutumunuz çok yanlış, sadece stabilite konusunda fersah fersah ötedeyiz bu doğrudur.

edit: lakin android yakında stabiliyeti yakalayacakdır eminim.
DoveSea 23.4.2013 17:42:49
S3 lansman sonrasında yerden yere vurulup bikaç milyoncuk satabilmişti.. Şimdiki tepkilere bakarak S4'ün kim bilir kaç milyon satacağı konusunda en ufak bir fikrim yok... Tebrikler!! Her yönüyle harika bir telefon!!
DesertEagle67 23.4.2013 17:40:12
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
DesertEagle67 23.4.2013 17:36:38
quote:

Orijinalden alıntı: M0SCHIN0

quote:

Orijinalden alıntı: DesertEagle67

quote:

Orijinalden alıntı: M0SCHIN0

guncellemeyle bunların bazıları S3'e de gelicek.

yazılım olarak olabilirde donanım olarak imkansız

yani :) ama S health falan bunlar gelicek diye biliyorum haberi vardı zaten .

S3 bana fazlasıyla yeter valla cok oyun oynayan birisi degılım ayrıca cok grafıklı oyunları sevmem telefonda oynanışı zor oluyor (Dead Trigger - TDKR vs ) ki bunları bıle rahat calıstırıyor S3. 2000 TL cıkarıp veremem valla deli gibi oyun falan oynucam diye :)

bulldozer işlemcili pc var cok sukur oyun ıhtıyacı oldunmu PC gibisi yok :)

aynen hocam oyun için 2000 tl verilmez
Myronides 23.4.2013 17:30:57
quote:

Orijinalden alıntı: DesertEagle67

quote:

Orijinalden alıntı: M0SCHIN0

guncellemeyle bunların bazıları S3'e de gelicek.

yazılım olarak olabilirde donanım olarak imkansız

yani :) ama S health falan bunlar gelicek diye biliyorum haberi vardı zaten .

S3 bana fazlasıyla yeter valla cok oyun oynayan birisi degılım ayrıca cok grafıklı oyunları sevmem telefonda oynanışı zor oluyor (Dead Trigger - TDKR vs ) ki bunları bıle rahat calıstırıyor S3. 2000 TL cıkarıp veremem valla deli gibi oyun falan oynucam diye :)

bulldozer işlemcili pc var cok sukur oyun ıhtıyacı oldunmu PC gibisi yok :)
GYGY 23.4.2013 17:19:28
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.

23 nisanda bebelerin okula gitmemesinin zararları.
DesertEagle67 23.4.2013 17:17:56
quote:

Orijinalden alıntı: M0SCHIN0

guncellemeyle bunların bazıları S3'e de gelicek.

yazılım olarak olabilirde donanım olarak imkansız
DH Misafiri 23.4.2013 17:02:06
İPhone varken galaxy s4 denen bokun yüzüne kim bakar. Okunmayacak bir haber. 100 tane s4'e bir tane iPhone 2G değişmem. Ezik telefonu olmaktan öteye gidemeyecek her zamanki gibi. Biz iPhone kullanıcıları olarak her zaman sizin fersah fersah ötenizde olacağız. Sizle aynı yere yorum yapmaya bile utanıyorum.
Myronides 23.4.2013 14:13:07
guncellemeyle bunların bazıları S3'e de gelicek.
brci 23.4.2013 14:07:31
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi
quote:

Orijinalden alıntı: brci
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi
quote:

Orijinalden alıntı: brci
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.
bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı
Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.
sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)
İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.
sanırım bakış açısı ve beklenti farklı biraz benim amacım sadece kamera müzik değil tabiki uygulama kullanıcaksın iyi optimize edilmiş bi yazılım olucak vs .. ama kalkıp s3 ün hafıza kartına uygulama kuramıyorum çöp demek çok saçma geliyo bana s3 ün şöyle bi iddiası yoktu -bundan sonra memory problemi yaşamıycaksınız öyle bi,r telefon yaptıkki yükle yükle dolmaz ! ya paradan fedakarlık edip 64 gbyte alcaksın yada uygulamadan feda ediceksn .. hiç olmadı alırsın 64 gbyte s3 bide 64 gbyte class10 microsd bakarsın işne.. adam işte senin gibiler için sunmuş 64 gbyte seçeneğini ;)
Öyle bişey yapacak olsam niye s3 alayım. S3ü hafıza kartı var diye almıştım zaten. 64lük alacak olsam s3 yüzüne bakacağım en son telefon olurdu. One x veya iphone alırdım. 550 liralık motorola atrixde de 1 gb ram ve 16 gb hafıza var. Hafıza tek başına bir kriter değil ama benim için önemli bir kriter. Ben real racing 3ü indirdiğimde 6 mb karta oyunu kurup kalan data paketini karta çekmesi gerekir ama bunu yapmayıp hepsini hafızaya çekiyor ve sonradan taşımaya asla izin vermiyor. O halde ben oyun ve uygulamalarımı kullanmayacağım bir cihaz almış oluyorum ve bu cihaz isterse 1000000 lira değerinde olsun çöp oluyor. S2 ile bu yapılıyordu ve s3 ile yapılmıyor. Şimdi bu telefonun böyle bir iddiası yok ne demek oluyor. Bunu biz s3te kaldırdık dediklerini duydunuz mu? Ya da hiçbir inecelmede bu site de dahil bundan bahsedildiğini gördünüz mü? S4 de bu şekilde olacaksa o da çöpünün önde gidenidir. Ben hafıza yüzünden uygulama kuramayacağım bir cihaza niye 2000 liraya yakın para veriyorum. Ben aptal mıyım? Bişey kurmayacak ve kullanmayacaksam 400 liraya da androidli telefon var. Benim 560 liram yandı samsung yüzünden. Yeni alacakların da yanmasın diye uyarıyorum. Yoksa işlemcisi şu kadar güçlüymüş, rami böyle hızlıymış hepsi boş. O kadar hafızaya bişey kuramadıktan sonra o gücü ben nasıl kullanacağım? Menüsü biraz daha hızlı olsun diye mi o kadar para dökeceğim. Bu çok çok büyük bir sorundur.


neyse muabbet aşırı uzadı anlıyorum senin derdini fakat 2000 tl verdiğin cihazı sadece hafıza özellikleri ile değerlendirmemeni tavsiye ederim o cihaz ücreti karşılığında sana birçok şey vaadediyor .. neyse umarım hafıza kartına uygulama kurabilceğin bir cihaza kavusursun.
psyshock 23.4.2013 14:02:01
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)

İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.

sanırım bakış açısı ve beklenti farklı biraz benim amacım sadece kamera müzik değil tabiki uygulama kullanıcaksın iyi optimize edilmiş bi yazılım olucak vs .. ama kalkıp s3 ün hafıza kartına uygulama kuramıyorum çöp demek çok saçma geliyo bana s3 ün şöyle bi iddiası yoktu -bundan sonra memory problemi yaşamıycaksınız öyle bi,r telefon yaptıkki yükle yükle dolmaz ! ya paradan fedakarlık edip 64 gbyte alcaksın yada uygulamadan feda ediceksn .. hiç olmadı alırsın 64 gbyte s3 bide 64 gbyte class10 microsd bakarsın işne.. adam işte senin gibiler için sunmuş 64 gbyte seçeneğini ;)

Öyle bişey yapacak olsam niye s3 alayım. S3'ü hafıza kartı var diye almıştım zaten. 64lük alacak olsam s3 yüzüne bakacağım en son telefon olurdu. One x veya iphone alırdım. 550 liralık motorola atrixde de 1 gb ram ve 16 gb hafıza var. Hafıza tek başına bir kriter değil ama benim için önemli bir kriter. Ben real racing 3'ü indirdiğimde 6 mb karta oyunu kurup kalan data paketini karta çekmesi gerekir ama bunu yapmayıp hepsini hafızaya çekiyor ve sonradan taşımaya asla izin vermiyor. O halde ben oyun ve uygulamalarımı kullanmayacağım bir cihaz almış oluyorum ve bu cihaz isterse 1000000 lira değerinde olsun çöp oluyor. S2 ile bu yapılıyordu ve s3 ile yapılmıyor. Şimdi bu telefonun böyle bir iddiası yok ne demek oluyor. Bunu biz s3te kaldırdık dediklerini duydunuz mu? Ya da hiçbir inecelmede bu site de dahil bundan bahsedildiğini gördünüz mü? S4 de bu şekilde olacaksa o da çöpünün önde gidenidir. Ben hafıza yüzünden uygulama kuramayacağım bir cihaza niye 2000 liraya yakın para veriyorum. Ben aptal mıyım? Bişey kurmayacak ve kullanmayacaksam 400 liraya da androidli telefon var. Benim 560 liram yandı samsung yüzünden. Yeni alacakların da yanmasın diye uyarıyorum. Yoksa işlemcisi şu kadar güçlüymüş, rami böyle hızlıymış hepsi boş. O kadar hafızaya bişey kuramadıktan sonra o gücü ben nasıl kullanacağım? Menüsü biraz daha hızlı olsun diye mi o kadar para dökeceğim. Bu çok çok büyük bir sorundur.

Yine yaziyorum herhangi bir android 4 ustu telefonda hafiza kartina uygulama kurulmuyor samsung degil android kaynakli bu durum
kesbi 23.4.2013 13:51:25
quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)

İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.

sanırım bakış açısı ve beklenti farklı biraz benim amacım sadece kamera müzik değil tabiki uygulama kullanıcaksın iyi optimize edilmiş bi yazılım olucak vs .. ama kalkıp s3 ün hafıza kartına uygulama kuramıyorum çöp demek çok saçma geliyo bana s3 ün şöyle bi iddiası yoktu -bundan sonra memory problemi yaşamıycaksınız öyle bi,r telefon yaptıkki yükle yükle dolmaz ! ya paradan fedakarlık edip 64 gbyte alcaksın yada uygulamadan feda ediceksn .. hiç olmadı alırsın 64 gbyte s3 bide 64 gbyte class10 microsd bakarsın işne.. adam işte senin gibiler için sunmuş 64 gbyte seçeneğini ;)

Öyle bişey yapacak olsam niye s3 alayım. S3'ü hafıza kartı var diye almıştım zaten. 64lük alacak olsam s3 yüzüne bakacağım en son telefon olurdu. One x veya iphone alırdım. 550 liralık motorola atrixde de 1 gb ram ve 16 gb hafıza var. Hafıza tek başına bir kriter değil ama benim için önemli bir kriter. Ben real racing 3'ü indirdiğimde 6 mb karta oyunu kurup kalan data paketini karta çekmesi gerekir ama bunu yapmayıp hepsini hafızaya çekiyor ve sonradan taşımaya asla izin vermiyor. O halde ben oyun ve uygulamalarımı kullanmayacağım bir cihaz almış oluyorum ve bu cihaz isterse 1000000 lira değerinde olsun çöp oluyor. S2 ile bu yapılıyordu ve s3 ile yapılmıyor. Şimdi bu telefonun böyle bir iddiası yok ne demek oluyor. Bunu biz s3te kaldırdık dediklerini duydunuz mu? Ya da hiçbir inecelmede bu site de dahil bundan bahsedildiğini gördünüz mü? S4 de bu şekilde olacaksa o da çöpünün önde gidenidir. Ben hafıza yüzünden uygulama kuramayacağım bir cihaza niye 2000 liraya yakın para veriyorum. Ben aptal mıyım? Bişey kurmayacak ve kullanmayacaksam 400 liraya da androidli telefon var. Benim 560 liram yandı samsung yüzünden. Yeni alacakların da yanmasın diye uyarıyorum. Yoksa işlemcisi şu kadar güçlüymüş, rami böyle hızlıymış hepsi boş. O kadar hafızaya bişey kuramadıktan sonra o gücü ben nasıl kullanacağım? Menüsü biraz daha hızlı olsun diye mi o kadar para dökeceğim. Bu çok çok büyük bir sorundur.
brci 23.4.2013 13:04:46
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)

İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.

sanırım bakış açısı ve beklenti farklı biraz benim amacım sadece kamera müzik değil tabiki uygulama kullanıcaksın iyi optimize edilmiş bi yazılım olucak vs .. ama kalkıp s3 ün hafıza kartına uygulama kuramıyorum çöp demek çok saçma geliyo bana s3 ün şöyle bi iddiası yoktu -bundan sonra memory problemi yaşamıycaksınız öyle bi,r telefon yaptıkki yükle yükle dolmaz ! ya paradan fedakarlık edip 64 gbyte alcaksın yada uygulamadan feda ediceksn .. hiç olmadı alırsın 64 gbyte s3 bide 64 gbyte class10 microsd bakarsın işne.. adam işte senin gibiler için sunmuş 64 gbyte seçeneğini ;)
isimvermeyenizleyici 23.4.2013 11:54:23
2 3 yıl önce iphone sektörde yenilikleri yapar diğer firmalar geliştirirdi şimdi denge değişti samsung yapıyor diğer firmalar üzerine geliştiriyorlar tebrik etmek lazım eleştiriyor veya beğeniliyor ama bir satış başarısı var su götürmez bir gerçek ve yıllardır iphone katili tabir edilen cihazlara en büyük darbe galaxy s serilerinden gelmiştir
dr.falcon 23.4.2013 09:58:14
vorsprung durch technik
AsasinoDePulgas 23.4.2013 09:00:51
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi
quote:

Orijinalden alıntı: brci
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.
bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı
Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.
sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)
İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.


Xda forumlarında external sd card ile internal sd cardı birleştiren bir mod var onu kurabilirsiniz. Ya da Directory Bind ile istediğiniz programı kurup sonra dosyalarını hafıza kartınıza atıp o program sayesinde telefonun o dosyalar sanki telefon hafızasında gibi görmesini sağlayabilirsiniz. Tabi önce root olmanız gerekli.
http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1197444&d=1342266467
Dragonslaye® 23.4.2013 02:43:21
Snapdragon 800 yada benzer performansı veren işlemcili bir makine çıkmadan telefonumu değiştirmeyi düşünmüyorum. Ne S4'ü, ne One'ı, ne de XPZ'si beni tatmin etmedi. Artık ümitler note 3 için.
Illustrious. 23.4.2013 02:07:55
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet


quote:

Orijinalden alıntı: butze

quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

O zaman ne diyoruz;

Yemişim iphone'unu , ios'ini..

İşte canlı canlı fakirlik örneği

İşte canlı canlı cahil bir fakir. Ip5 1900 lira s4 2000

Evet beyler birde şu var, En kalitelisine kazıklanmadan sahip olmanın tanımı İt's a SONY !
Susqunface 23.4.2013 02:00:06
s3 ile aynı kasaya sahip diyenler yok artık diyorum yaa :)
HusnuKeles 23.4.2013 01:59:44
''Şimdilik Android 48KHz üzeri frekansları desteklemediği için ses çıkışlarında belirgin bir farklılık oluşmuyor.''

Şimdi samsung galaxy s4 ve htc one kulaklık çıkışında fark yok mu anlamına mı geliyor? Bu konuda tam bir bilgi sahibi olmadığım için soruyorum ,benim için bu iki telefonu keskin hatlarla ayıran belirleyici konu bu olduğu için bilgi sahibi arkadaşların yardımını bekliyorum.
Susqunface 23.4.2013 01:56:50
quote:

Orijinalden alıntı: sepkov

2000 tlyi bi tane lüx telefona verip istediğim oyunları oynayamayacaksam yemişim s4ünü oneni zni 2 sene daha beklerim napayım.

galaxy s3 ile oynayamadıgın bir oyun varmi ? vs s3 ünden 3 katı kadar iyi bir telefonla düşün birde ?
superegoid 23.4.2013 00:15:30
Her sene aynı geyik.



Geçen sene de galaxy 3 için yapılıyordu bu tantana.



Bi senede telefonun akılda kalan tek özelliği oldu; plastiği.



3 ncü gün görmekten sıkılacağın bi telefon istiyorsan git al.



Ya da leğenciyle takasa girer 3-5 mandal sahibi olurum diyorsan yine al.
Karanlık Ülke 22.4.2013 23:56:35
Keşke haberleri yoruma kapatsalar bakıyorumda savaş alanına dönmüş bağre eleştireceğinize adam gibi yorum yapın. Artılarını eksilerini yazın ne bileyim olmuş şeyi artık eleştirmeyin.
blackshow 22.4.2013 23:21:59
Yav arkdaş s4 çok güzel özellikleri harika ama çok büyük telefon keşke 4.5 inc olsa ve aynı özellikler olsa hemen almak isterdim ama bu telefonu nereye koyucaz be abi
Açılmayan Kavanoz 22.4.2013 22:33:21
Tamda s3 almışken
muhamnet 22.4.2013 22:29:26
quote:

Orijinalden alıntı: butze

quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

O zaman ne diyoruz;

Yemişim iphone'unu , ios'ini..

İşte canlı canlı fakirlik örneği

İşte canlı canlı cahil bir fakir. Ip5 1900 lira s4 2000
yc#1 22.4.2013 22:05:53
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

2000 TL ne olursa olsun türk toplumu için çok para.Cihaza lafım yok ama..

Cep telefonunu statü sembolü sananlar için fazla bir meblağ değil. Gerekirse boğazından kısar, 12 taksitle alırlar.
digimon52 22.4.2013 21:59:15
Isinamadam Gitti su talafona "total fail."
cbbatuhan26 22.4.2013 21:56:44
quote:

Orijinalden alıntı: Jem-Jem

Eldivenle dokunmatik ekranın kullanılmasına olanak tanıyan ilk telefon Lumia 920 değil Xperia Sola diye biliyorum.


Xperia Sola da dokununca algılamıyordu ekranın çok yakınında tutunca algılıyordu.Ama benzer bir işlevi vardı.
12 Angry Men 22.4.2013 20:28:08
quote:

Orijinalden alıntı: sepkov

2000 tlyi bi tane lüx telefona verip istediğim oyunları oynayamayacaksam yemişim s4ünü oneni zni 2 sene daha beklerim napayım.


s4 oyun testleri daha yapılmadı, ama dıgerlerınden daha ıyı olacak
people66 22.4.2013 20:22:36
peki niye radyo yok panpa ???
sepkov 22.4.2013 19:25:37
2000 tlyi bi tane lüx telefona verip istediğim oyunları oynayamayacaksam yemişim s4ünü oneni zni 2 sene daha beklerim napayım.
kesbi 22.4.2013 19:00:53
quote:

Orijinalden alıntı: Conflex
Sen zaten s3 gibi milyonlarca satan bir telefona "çöp " diyorsan sana söylencek bir şey yok

İşte o milyonlardan bir tanesi de bendim malesef.
kesbi 22.4.2013 18:57:50
quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)

İyice saçmalamışsınız kusura bakmayın. Telefon değil bunlar eğer öyle olsaydı 2000 lira olmazlardı. Bunlar smartphone yani akıllı telefon. Bir diğer deyişle cep bilgisayarı veya cep tableti bunlar artık. Yani evet her işimi görmeli, görmeyecekse neden kaliteli bir dizüstü bilgisayar parası veriyorum değil mi? İyi fotoğraf çekmesini de beklerim, adam gibi uygulama çalıştırmasını da. Ayrıca her android cihazımda autocad kuruludur. 300 liralık çin malı tabletimde de autocad ws kurulu ve sorunsuz çalışıyor. Çöp olduğu için 570 lira zararla sattım kurtuldum aylar önce merak etme çöpe de atmadım. Ben yaklaşık 9 yıldır akıllı telefon kullanıyorum. Bana nasıl kullanılacağını öğretmeye kalkmayın. Sadece alo deyip müzik dinleyip nete girecekseniz nokianın en dandik s40 telefonları da yapar bunları.
Conflex 22.4.2013 18:50:32
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

Sen zaten s3 gibi milyonlarca satan bir telefona "çöp " diyorsan sana söylencek bir şey yok
psyshock 22.4.2013 18:17:14
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

Android 4 ustu hicbir telefon hafiza kartina program kurdurmuyor
brci 22.4.2013 17:55:34
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

quote:

Orijinalden alıntı: brci

quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz.


bende s3 kullanıyorum kişisel dosyalarımı (müzik,video,resim )hafıza kartına attım o 12 gbyte gayet yetiyor sonuçta elindeki akıllı telefon masaüstü bilgisayar değil 100 lerce uygulama kurmayı kullanmayı düşünüyorsan bunları pc de yapman daha mantıklı

Tavsiye için teşekkürler ancak ne kuracağıma siz karar veremezsiniz. Ayrıca o 12 gb 4 tane oyunla bile dolar. GPS yazılımları (2 tane satın aldığım uygulama var), office yazılımları (yine 2 tane pro versiyon satın aldığım uygulama var), müzik player, vidyo player, dosya yönetici vs. vs. bi sürü şey lazım bana. Size lazım değilse s3 mini alın onda da herşeyi yaparsınız. Üst düzey bir telefon karta uygulama kurdurmuyorsa, hatta oyunların data dosyalarını bile atmaya izin vermiyorsa, üstelik bunlara rağmen 16 gb ile satılıyorsa komiktir rezildir. S2 ile yapılan s3 ile yapılamıyor. S4 nasıl olur bilmem ama s3 bildiğiniz çöptü.

sen o telefonla dünyayı kurtarmayı planlıyorsun heralde :) TELEFON bu TELEFON bi kaç uygulama kullanır hayatnı kolaylaştırrsın mp3 player ve kamera taşımazsın , sosyal ağları yanında taşırsın bu.. budur yani .. autocad i s3 ile kullanmayı düşünüyosan benim diycek lafım yok :) s3 çöpse bak bana ver çöpe atıcağna sen s2 ye dön iyi bi teklif bence :)
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla