TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24606 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC M4 modeli Ultrapixel kameralı orta seviye bir model olabilir Kinsa akıllı ateş ölçer projesi bir sağlık ağı kurmayı hedefliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (134) YORUM YAZ

tarafından 21 Nisan 2013, Pazar 23:33 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Galaxy S4 modeli ile ilgili yeni özellikler detaylanıyor
Günlük Haber Ekrem71
134
Donanım tarafında olduğu kadar yazılım tarafında da pek çok yenilik ile gelen Samsung Galaxy S4'ün bazı önemli özellikleri, resmi lansmanın kısıtlı olması nedeniyle yüzeysel olarak geçildi veya hiç değinilmedi. 

Ancak test sürümlerinin detaylı incelenmesi ile bu önemli özellikler de detaylanmaya başlıyor. Potansiyeli açısından gelecek vaad edenlerin de olduğu bu özelliklere kısaca değinmek gerekirse:
 
 


1. Yüksek hassasiyetli dokunmatik ekran : Eldivenle bile akıllı telefon ekranlarını kullanabilmeye imkan tanıyan dokunmatik teknolojisini, ilk olarak Lumia 920 modelinde görmüştük. Synaptics tarafından sağlanan teknolojinin bir benzeri Galaxy S4 modelinde de bulunuyor. Teknoloji tedarikçisinin kim olduğu bilinmese de eldiven, tırnak, çatal, tornavida, şişe gibi her türlü obje ile dokunmatik ekran fonksiyonel bir şekilde kullanılabiliyor.

 
2. Gorilla Glass 3 panel : Çizilmelere karşı sağlamlık konusunda çalışmalar yapan Corning, Apple ile yaptığı ortaklık ile ilk Gorilla Glass ürünlerini iPhone modelleri için sağlamış ve sonrasında da dünya çapında tanınır olmuştu. Firmanın son teknolojisi olan Gorilla Glass 3, önceki nesle göre 3 kat daha fazla dayanıklılık sunuyor.

Lansman esnasında da değinilen Gorilla Glass 3 paneli mobil telefon sektöründe ilk kez Galaxy S4 ile sunulacak.

 
3. Mobeam barkod okutucu : Samsung, Galaxy S4 modelinde Mobeam ile ortaklık yaparak ışık tabanlı iletişim - LBC yoluyla barkodları okutabilen teknolojiye yer veriyor. Mobeam sayesinde Galaxy S4'ün dünya çapındaki 165 milyon standart barkod okuyucusundan faydalanarak kupon, bilet, vb. şeyleri okutması mümkün olacak. Herhangi bir ek donanım veya çözüme ihtiyaç duymayan Mobeam teknolojisi mobil ödeme sektöründe büyük bir potansiyele sahip.

4. Barometre, nem ölçer ve termometre sensörleri : Galaxy S4 lansmanında üzerinde çok durulmayan ancak potansiyel olarak önemli görülen üç yeni sensör bulunuyor. Bunlar daha çok üçüncü parti geliştiricilere yönelik sensörler. Sensörlerden barometre bazı Android cihazlarında yer alan ve Google'ın da desteklediği bir sensör. Bunun haricinde akıllı telefonlarda ilk kez kullanılacak nem ölçer ve termometre sensörleri yer alıyor.

S Health uygulamasının da desteğiyle kullanıcılar atmosfer basıncını, derece ve nemi ölçebilecek, ayrıca içinde bulunulan çevrenin de kalitesini görsel olarak raporlayabilecek.
 
 

5. 802.11 ac standardı : Kablosuz teknolojiler alanında 5. nesil WiFi olarak da tanımlanan 802.11ac standardı, 1Gpbs teorik hızlarına çıkabilirken, önceki nesilden iki veya üç kat daha hızlı. HTC One modelinde de kullanılan bu teknoloji, Samsung'un Wi-Fi Direct, S Beam ve Group Play gibi özellikleri düşünüldüğünde hız anlamında önemli katkı sağlayacak. Ancak bu standardı destekleyen kablosuz yönlendirici ve modemlerin henüz yaygın olmadığını hatırlatalım.

6. MHL 2.0 desteği : Mobil cihazların görüntü aktarım standardını tanımlayan MHL, yeni versiyonu ile artık uyumlu TV veya monitör gibi harici ekranlara bağlanan cihazlara da enerji aktarabiliyor. Önceki Galaxy modellerinde sunulan MHL adaptörleri enerji ihtiyacını ek bir microUSB kablosu ile sağlıyordu. Ancak MHL 2.0 ile artık ek enerji desteğine gerek kalmayacak.
 
 

7. Wolfson ses yongası : Samsung'un özellikle ses alanında modellerindeki çıtayı yükselttiği görülüyor. Firma ses kalitesini artırmak için Exynos 5 Octa işlemcili Galaxy S4 versiyonlarında Wolfson WM5102 ses yongasına yer veriyor. Daha kaliteli ve daha yüksek ses tecrübesi sunacak olan bu yonga, lansman esnasında fazla öne çıkmamıştı.

Ayrıca Samsung, Wolfson ile uzun vadeli bir ortaklık yaptığını da bir süre önce duyurmuştu. Sonraki modellerde sık sık Wolfson ses yongalarına rastlayabiliriz. Şimdilik Android 48KHz üzeri frekansları desteklemediği için ses çıkışlarında belirgin bir farklılık oluşmuyor.

8. SwiftKey varsayılan klavye uygulaması : Android platformunun en popüler klavye uygulamalarından olan SwiftKey, Samsung ile yapılan ortaklık neticesinde Galaxy S4 üzerinde varsayılan sanal klavye olarak gelecek. Parmak takip fonksiyonu ve kelime tahmin algoritmaları ile gelişmiş bir yazma tecrübesi Galaxy S4 kullanıcılarına sunulacak.
 
 

9. TripAdvisor entegrasyonu : Seyahat ve tavsiye uygulamaları arasında en popüler olanlardan Trip Advisor da Samsung ile özel bir anlaşma yaptı. Anlaşma kapsamında TripAdvisor Samsung Edition adlı uygulama Galaxy S4 modeli üzerinde ön yüklü olarak gelecek.

Uygulama Samsung için yeni bir arayüz ile sunulacak. Kaydırılabilir mekan fotoğraf şeritleri, çevrenizdeki aktiviteleri gösteren widget ve Galaxy S4'e özel olarak widget üzerinden aktiviteler arasında geçiş kullanıcıları bekliyor olacak.

10. Safety Assistance özelliği : Samsung'un acil durumlar için tasarladığı bir güvenlik yardımcısı olan Safety Assistance fonksiyonu, ses tuşlarından birisine uzun bastığınızda devreye giriyor. Ön ve arka kameralarla otomatik olarak fotoğraf çeken fonksiyon, daha sonra bunları önceden belirlenmiş acil durum kişilerine gönderiliyor.
 
 
 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
engurlu 21.04.2013 23:42:06
O zaman ne diyoruz;

Yemişim iphone'unu , ios'ini..
+82
Batuist 22.04.2013 00:24:03
muhteşem bir cihaz yapmış arkadaş bu sefer.. ibremi iphone 5ten önce xperia Z ile android platformuna çevirdim. sonra onun yerini HTC One aldı, son olarak arayı açıkara farkla açan galaxy S4e çevirdim
...
Yorumun devamı ▼
+33
12 Angry Men 21.04.2013 23:48:57
Tasarımına onca laf ettiler, içtenlikle söylüyorum. Telefon çok şık.Eski kasadan daha küçük ve daha ince ve daha hafif, aynı zamanda daha büyük pil ve daha büyük ekrana sahip.Yazılımsal ve donanımsal
...
Yorumun devamı ▼
+30
darkaura 21.04.2013 23:45:28
quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

hayret ekrem yazmis


hayret ki ne hayret. araya subjektif bir yorumla laf sokmamis, konuyu iphonea cekmemis.
+5
itachi237 22.04.2013 00:50:36
Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum. +5
nihoo383 22.04.2013 10:07:18
Orada bir ironi var fark ettiyseniz. Yani aslında kötüleme yok.
...
Yorumun devamı ▼
+4
hamza53 22.04.2013 17:25:06
Ne alakası var şimdi hocam ben bile şuanda 1 aylık İphone 5 imin üstüne ne kadar versem bu cihazı alırım diye düşünüyorum.Gerçekten güzel bi cihaz.
...
Yorumun devamı ▼
+4
GYGY 23.04.2013 17:19:28
23 nisanda bebelerin okula gitmemesinin zararları.
...
Yorumun devamı ▼
+4
cumur 23.04.2013 21:35:14
Biseyi merak ediyorum acaba bu foruma uyesinde iphone kullanicisi olarak macan yemedigi icinmi misafir uyelikten yaziyorsun bukadar rahat coluk cocuk laflari edasiyla, yetiskin bir insan oldugunu du
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
PwaGG 21.04.2013 23:37:43
hayret ekrem yazmis +3
engurlu 21.04.2013 23:42:06
O zaman ne diyoruz;

Yemişim iphone'unu , ios'ini..
+82
darkaura 21.04.2013 23:45:28
quote:

Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

hayret ekrem yazmis


hayret ki ne hayret. araya subjektif bir yorumla laf sokmamis, konuyu iphonea cekmemis.
+5
vankomisin 21.04.2013 23:46:00
Eldivenle dokunma ve gorilla glass vs gibi donanımsal özellikler eyvallah da şu telefonları ek uygulamalarla doldurmayın be kardeşim. Biz istersek yükleriz play storedan.

Edit: Vay arkadaş ışık hızında eksilenmişim. Tamam doldursunlar telefonu da yarın ağlayın buralarda aşırı ram kullanıyor telefon diye
-1
12 Angry Men 21.04.2013 23:48:57
Tasarımına onca laf ettiler, içtenlikle söylüyorum. Telefon çok şık.

Eski kasadan daha küçük ve daha ince ve daha hafif, aynı zamanda daha büyük pil ve daha büyük ekrana sahip.

Yazılımsal ve donanımsal olarakta 1 numara.
+30
General. 21.04.2013 23:48:58
Plastik kralı çok övmeyin fiyatı yükselir gerçi alanlara müstehak o kadar para verip Daha Wifi yi PlayStore nin ne olduğunu bilmeyen insanlar gördüm sırf S4 üm var diye alınıyor şaka gibi hakkıyla kullanan arkadaşlara sözüm yok güle güle kullansınlar -16
Not Today! 21.04.2013 23:50:51
Dandik s klavye yerine Swiftkey ile gelmesi iyi olmuş. +3
Conflex 21.04.2013 23:52:47
Galaxy s4 gümbür gümbür geliyor +3
yc#1 21.04.2013 23:54:44
Samsung dersine sıkı çalışmış. +2
Not Today! 22.04.2013 00:00:21
quote:

Orijinalden alıntı: web101

Plastik kralı çok övmeyin fiyatı yükselir gerçi alanlara müstehak o kadar para verip Daha Wifi yi PlayStore nin ne olduğunu bilmeyen insanlar gördüm sırf S4 üm var diye alınıyor şaka gibi hakkıyla kullanan arkadaşlara sözüm yok güle güle kullansınlar

Dediklerin her markada olabilecek şeyler kardeşim.Bakınız: iphone 5'i işaret parmağıyla kullanan insan tipi.
0
stalker(1979) 22.04.2013 00:07:10
Bazı özellikleri ilk burada okudum. Samsung Ay sonunda Türkiye'de:) -1
paradoksumsu 22.04.2013 00:11:35
S3 kullanıcısı olarak diyorum ki Samsung kendisi düzgün yazılım yapamadığı için onunla bununla anlaşma yapıyor. -14
Batuist 22.04.2013 00:24:03
muhteşem bir cihaz yapmış arkadaş bu sefer.. ibremi iphone 5ten önce xperia Z ile android platformuna çevirdim. sonra onun yerini HTC One aldı, son olarak arayı açıkara farkla açan galaxy S4e çevirdim. şu an için en favori ve alnası telefon olduğu düşüncesindeyim. bir telefon ve uygulama çalıştırıcı bir cihaz olmanın ötesine nasıl geçebiliriz düşüncesiyle hareket etmişler ve daha iyi nasıl yaparız ve başka ne gibi özellikler ekleriz diye üzerinde ciddi düşünülmüş ve çalışılmış bir telefon. 10 sene önce samsungun cep telefonlarındaki yerine bakıyorum o iğrenç ötesi telefonları aklıma geliyor birde aradan geçen zaman zarfında hiç yılmadan çalışıp pes etmeden yoluna devam eden bu şirkete bakıyorum ve geldiği noktaya bakıyorum, inanılmaz bir azim , çalışma ve gayretle nasıl dünya lideri olduğunu görüyorum. 10 yılda muhteşem bir başarı öyküsü.. +33
swat882 22.04.2013 00:33:33
Samsung, s4 sahibi olanlara 1 terabyte bulut depolama sistemi hediye ediyor.. bence eşsiz bir özellik -2
Nehalem 22.04.2013 00:36:51
Sen Samsung o kadar şey koy telefonuna ama FM Radyo koymak zoruna gitsin. S4 alırım diye düşünüyordum ama sırf bu yüzden almayacağım. ( Zamanında S1, Note ve S3 Kullanmıştım. Güle Güle Samsung. ) -12
paradoksumsu 22.04.2013 00:40:35
S3 kullanıcısı olarak diyorum ki Samsung kendisi düzgün yazılım yapamadığı için onunla bununla anlaşma yapıyor. -5
joe_santana 22.04.2013 00:41:44
6600 dan sonra s4 de kızılötesi olucak 0
vitor reis 22.04.2013 00:48:34
quote:

Orijinalden alıntı: engurlu

O zaman ne diyoruz;

Yemişim iphone'unu , ios'ini..

dikkat hazımsızlık yapabilir ;)
-9
itachi237 22.04.2013 00:50:36
Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum. +5
GYGY 22.04.2013 00:53:10
Telefon tanıtıldı satışa çıktı ekstra özellikleri çıka çıka bitmedi birde Hatice var ki bundan daha önce tanıtıldı tanıtım boyu ultrapixel beats audio sense 5 zoe aluminyum dışında başka bişey denmedi ne hikmetse ortalıklarda yok ön sipariş bile yok +3
oguzhan5069 22.04.2013 01:09:03
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum.



Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum.
0
infom@n 22.04.2013 01:09:26
SwiftKey varsayılan olarak note 2 de var. incelerseniz samsung keyboard SwiftKey ile 1 e 1 aynı ve bazı kısımlarda SwiftKey web sitesini açıyor. -1
seFaßjk 22.04.2013 01:20:27
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum.

Wolfson dunyadaki en iyi ses chip i ureticilerindendir s4 de kullanilan chip iyi bir kulaklik ile cok cok iyi ses verebilir fakat donanima uygun yazilim olurmu, s4 standart olarak bu kaliteyi sunar mi orasi soru isareti ama az bir ugrasi ve duzenleme sonucunda potansiyel cok yuksek orasi kesin.
0
ec38 22.04.2013 01:21:31
Oyle bir firma olsun ki cikardigi urunun ozelliklerini anlatamasin.. ayiptir beee.. bak apple a.. adamlar bir telefon cikariyor eliniz her koseye uzaniyo diye reklam yapiyo . Sen tut ozellikleri eksik anlat.. tlfon on numara pazarlamacilik sifir.. samsung bu kafayla sinifta kalirsin -4
FRAPS 22.04.2013 01:22:16
hahaha özelliklere bak hizaya gel , 10 ay sonra gold dan 900 lira alırsınız

Telefon kalitesizlikten dökülüyor , hala bunun haberini yapıyorlar.
-28
talerk 22.04.2013 01:32:03
arkadaşlar bu kadar atıp tutmayın Samsung pişmanlıktır bende sizin gibi hevesle Galaxy aldım 1700 tl ye sonra 1000 tl ye kadar düşünce kendinizi biraz keriz yerine koyuyorsunuz gelde sat şimdi telefonu kim alirki 1000 tl ye ikinci elini -1
PlayMakers 22.04.2013 01:37:33
quote:

Orijinalden alıntı: talerk

arkadaşlar bu kadar atıp tutmayın Samsung pişmanlıktır bende sizin gibi hevesle Galaxy aldım 1700 tl ye sonra 1000 tl ye kadar düşünce kendinizi biraz keriz yerine koyuyorsunuz gelde sat şimdi telefonu kim alirki 1000 tl ye ikinci elini

Bunu satmak ıcın alananlar dusunur, elınızde kı cıhaz sızı 2 sene daha rahatca goturur.

Ikıncı elını 1000 e kım alır dersen hıc kımse almaz. 800 cıvarına satabılırsınız belkı temız ve samsung garantılıyse.
0
talerk 22.04.2013 01:39:32
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: talerk

arkadaşlar bu kadar atıp tutmayın Samsung pişmanlıktır bende sizin gibi hevesle Galaxy aldım 1700 tl ye sonra 1000 tl ye kadar düşünce kendinizi biraz keriz yerine koyuyorsunuz gelde sat şimdi telefonu kim alirki 1000 tl ye ikinci elini

Bunu satmak ıcın alananlar dusunur, elınızde kı cıhaz sızı 2 sene daha rahatca goturur.

Ikıncı elını 1000 e kım alır dersen hıc kımse almaz. 800 cıvarına satabılırsınız belkı temız ve samsung garantılıyse.

telefonu Satürn den aldım geçen konuşurken elimden düştü sağ üst köşesi ezildi 100 200 lira da irfan gitti kısaca elimde patladı
0
ozican0148 22.04.2013 01:43:01
Yine boş mesajlar almış başını gitmis .Gidipte S4 e dandik derseniz artik diycek soz yok sizin istediginiz tel dunyada yok +3
antonidas 22.04.2013 01:52:41
Yüksek hassasiyetli dokunmatik ekran, telefon cebinizdeyken yanlışlıkla birilerini aramanıza neden olabilir. Bu nedenle iyi bir tuş kilidi seçmenizi tavsiye ederim.
Eldivenle telefon kullanmak istiyorsanız 2 liraya parmaksız eldivenler satılıyor, haberiniz olsun.
Gorilla glass bana hikaye gibi geliyor. Cep telefonları düşünce parçalanıyor.
Barkod okuyucu zaten play store da yok muydu. Ayrıca kredi kartı ile mi alış verişi yapacağız. Android hiç bir cihaza kredi kartımı vermem.
Barometre, nem ölçer , termometre neredeyse gereksiz şeyler.
Daha hızlı wifi sağlaması gerçekten güzel olmuş.
Swift key güzel.
Trip ****or daha hiç kullanmadım. Acil durum özelliği belki polislerin işine yarabilir.
Bence yine eski Nokia günlerine geri döndük. Iphone 'dan önce Nokia'nın gıdım gıdım yenilik yaptığı zamanlar geri geldi.
Artık 5-10 sene çok önemli bir yenilik gelmez.
Bugün note 2 alsanız artık 5 sene ve daha fazla gider. Çünkü sahip olduğu işlemci ve ram internet için yeterli olacaktır.
Yine çok grafik, performans gerektirmeyen oyunlar olacaktır, onları oynarsınız.
Iphone almanın zaten hiç bir artısı kalmadı.
Multi touch, multi tasking, yağ gibi akan işletim sistemi artık, çift çekirdekli( 1 gb işlemcili) 1gb ram hafızalı bütün android telefonlarda mevcut.
-2
Fx_57,5 22.04.2013 04:52:48
s3 teki kablosuz şarj gibi olmasında. 0
memo_cetin 22.04.2013 04:58:47
eldivenle kullanma xperia sola dada yokmuydu. hemde lumia 920 den önce çıktı sanırım +1
OverClocK1ng 22.04.2013 05:16:49
Yok ya. Beş para etmez. S4 de neymiş. Öteki markada ne özellikler var. Neler, neler hem de.

Zaten yukarıdaki özelliklere bakarsanız hiç birisi işe yaramaz. Plastik telefondan ne olur ki hem. Zaten tasarımı da ötekinden çalıntı.

Almayın. Yaramaz, mundar diyin almayın..
-3
Patria o Muerte 22.04.2013 05:43:51
s3 ü olan almamalı. boşa para. 0
trsr 22.04.2013 07:28:42
bu wifi işini anlamadım tr de max 8-10 mbps zaten :D +2
depeche35 22.04.2013 08:37:31
2000 TL ne olursa olsun türk toplumu için çok para.Cihaza lafım yok ama.. 0
muhamnet 22.04.2013 08:43:01
yemin ve kamera ile ispat ederim ki; nexus u bildiğiniz inşaatta kullanılan sarı amele eldivenleri ile kullanıyorum. tabi yine de s4 ün innovatif özelliklerine .ok sürmez bu durum. Samsung S2 ile ciddi anlamda başladığı maçta s3 ile puan farkı atıp S4 ile knock out yaptı. Gözler Note 3'te. +1
kesbi 22.04.2013 08:52:25
O kadar şey koymuş ama radyoyu çıkarmış ona ne buyrulur. S3 maduru olarak beş para etmez diyorum hala. Swiftkey zaten hesabımda var satın almıştım. Bunlarla mı öne geçiyor? Güneşte görünmeyen kaç nit olduğu bilinmeyen ekrandan, karta bişey kurdurmayan 12 gb ile sınırlı sistemden bahsedin biraz. 0
ukyo29 22.04.2013 08:56:57
iphone 5 daha S3 e ulaşamamışken hatta neredeyse S3 mini'nin dengiyken, bide S4 ile kıyaslamak lafla peynir gemisi yürütmekten başka nedir? Ha boş ver malzeme kalitesini, teknoloji olmadıktan sonra çelik olsa ne işe yarar! Fiyat konusu, sırf hava olsun, adı olsun diye iphone alanlar o kutuya tonla para verirken pahalı demiyor! +1
Blindluck 22.04.2013 09:01:04
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

Yok ya. Beş para etmez. S4 de neymiş. Öteki markada ne özellikler var. Neler, neler hem de.

Zaten yukarıdaki özelliklere bakarsanız hiç birisi işe yaramaz. Plastik telefondan ne olur ki hem. Zaten tasarımı da ötekinden çalıntı.

Almayın. Yaramaz, mundar diyin almayın..

Eşek cihazdan ne anlar? Ötekinden çalıntı demiş, yahu kardesim Bu Galaxy serisi normal değil mi, hepsinin birbirine benzemesi? Sen daha iyi bir tasarım yap almayan namert!
+3
mert1907 22.04.2013 09:05:00
Ekran ve ses çipi dışında abartılacak bişey yok pek. Ama yorumlara bakıyorum da çıkınca millet gene hücum edecek. 2000 liraya alırlar sonra bide yok efendim çok pahalı cart curt derler... 0
trsinapsis 22.04.2013 09:10:39
Başta biraz ön yargılıydım. Lakin özelliklerini gördükçe fikrim değişti.
Samsung yine on numara cihaz yapmış.
Lakin S3'ün çıktı dönem itibariyle yarattığı benzer ettiği henüz yaratamadı.
+1
ahmymn 22.04.2013 09:11:12
Ben ön siparişini verdim :) Geldikten sonra deneyimlerimi aktarıcam :) 0
nihoo383 22.04.2013 10:07:18
quote:

Orijinalden alıntı: Blindluck

quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ngYok ya. Beş para etmez. S4 de neymiş. Öteki markada ne özellikler var. Neler, neler hem de.Zaten yukarıdaki özelliklere bakarsanız hiç birisi işe yaramaz. Plastik telefondan ne olur ki hem. Zaten tasarımı da ötekinden çalıntı.Almayın. Yaramaz, mundar diyin almayın..
Eşek cihazdan ne anlar? Ötekinden çalıntı demiş, yahu kardesim Bu Galaxy serisi normal değil mi, hepsinin birbirine benzemesi? Sen daha iyi bir tasarım yap almayan namert!


Orada bir ironi var fark ettiyseniz. Yani aslında kötüleme yok.
+4
cestvrai 22.04.2013 10:13:16
ON NUMARA BİR ÜRÜN olmus kasasıda cok şık +2
RevivaL 22.04.2013 10:32:24
Apple'ın bir an önce 5s ile ilgili bir şeyler duyurması lazım 0
01halil 22.04.2013 11:05:20
quote:

Orijinalden alıntı: talerk


quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: talerk

arkadaşlar bu kadar atıp tutmayın Samsung pişmanlıktır bende sizin gibi hevesle Galaxy aldım 1700 tl ye sonra 1000 tl ye kadar düşünce kendinizi biraz keriz yerine koyuyorsunuz gelde sat şimdi telefonu kim alirki 1000 tl ye ikinci elini

Bunu satmak ıcın alananlar dusunur, elınızde kı cıhaz sızı 2 sene daha rahatca goturur.

Ikıncı elını 1000 e kım alır dersen hıc kımse almaz. 800 cıvarına satabılırsınız belkı temız ve samsung garantılıyse.

telefonu Satürn den aldım geçen konuşurken elimden düştü sağ üst köşesi ezildi 100 200 lira da irfan gitti kısaca elimde patladı

Telefon piyasası elbette düşecek arkadaşım sen 1700tl ye aalmışsın diye herkes mi bu fiyata alsın yani sen acele etmişsin ben biraz beklemişim 1100 e almışım başkası gider 900 e alır önemli olan telefon işini görüyor mu benim s3 üm rahat iki yıl daha kahrımı çeker bak hem cebimden çıkarırken ben de düşürdüm en üstte çizik gibi bir şey oldu ama belli değil o senin şanssızlıgin hem iphone xperia htc one drop testini izle bakalım, satmak için telefon alma devri de bitti arkadaşım
+1
FatalERROR! 22.04.2013 11:13:50
Yazılımsal yeniliklerini S3'de bekliyoruz 0
tekin-71 22.04.2013 11:44:32
Samsung çalışmış yapmış dünyanın en iyi akıllı cep telefonu nu sunmus hala kabul edemeyenler var.



Bu resmen nankörlüktür.
+3
trsinapsis 22.04.2013 11:46:02
quote:

Orijinalden alıntı: FatalERROR!

Yazılımsal yeniliklerini S3'de bekliyoruz

S3 iyi ama artık o RAM cihaza yetmiyor.
Özellik geldikçe cihaz daha fazla kasmaya başlıyor.
İyi hoş güncelleme alıyor ama her güncelleme cihaza ekstra yük bindiriyor.
0
mert1907 22.04.2013 11:49:45
quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

quote:

Orijinalden alıntı: FatalERROR!

Yazılımsal yeniliklerini S3'de bekliyoruz

S3 iyi ama artık o RAM cihaza yetmiyor.
Özellik geldikçe cihaz daha fazla kasmaya başlıyor.
İyi hoş güncelleme alıyor ama her güncelleme cihaza ekstra yük bindiriyor.

E öyle olacağı zaten çıktığında belliydi. Performans anlamında sadece işlemci değiştirerek çıkardılar. Ekranı saymassak S2'den pek bi farkı yoktu ki pentile olması ayrı bi durum. Kısacası S3 ve Mini'si parasını hak etmeyen cihazlardı ama millet yazılımsal yönüne bakarak aldı. Şimdi oda fazla sürmez 5.0'da kalır.
-2
itachi237 22.04.2013 11:53:56
quote:

Orijinalden alıntı: seFaßjk


quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum.

Wolfson dunyadaki en iyi ses chip i ureticilerindendir s4 de kullanilan chip iyi bir kulaklik ile cok cok iyi ses verebilir fakat donanima uygun yazilim olurmu, s4 standart olarak bu kaliteyi sunar mi orasi soru isareti ama az bir ugrasi ve duzenleme sonucunda potansiyel cok yuksek orasi kesin.

Arkadaşın galaxy note'u vardı beats solo HD ile iyi ses vermiyordu iPod touch 4g çok daha iyi ses veriyordu. Galaxy note'da wolfson değil yamaha ses çipi varmış gerçi ama umarım s4 note gibi olmaz.
0
El_domingo 22.04.2013 12:27:18
Samsung aklına ne ozellikle gelirse eklemiş....eger yazılım ayagına da oturabilirse sahane..ama yok oturtamassa bosa heba edilen para... 0
psyshock 22.04.2013 12:37:41
quote:

Orijinalden alıntı: mert1907


quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

quote:

Orijinalden alıntı: FatalERROR!

Yazılımsal yeniliklerini S3'de bekliyoruz

S3 iyi ama artık o RAM cihaza yetmiyor.
Özellik geldikçe cihaz daha fazla kasmaya başlıyor.
İyi hoş güncelleme alıyor ama her güncelleme cihaza ekstra yük bindiriyor.

E öyle olacağı zaten çıktığında belliydi. Performans anlamında sadece işlemci değiştirerek çıkardılar. Ekranı saymassak S2'den pek bi farkı yoktu ki pentile olması ayrı bi durum. Kısacası S3 ve Mini'si parasını hak etmeyen cihazlardı ama millet yazılımsal yönüne bakarak aldı. Şimdi oda fazla sürmez 5.0'da kalır.

Ram e destek geliyor s3 te 4.2 ile teoride 1.2 gb rami olcak ama tabiki 2 olsa cok daha iyi olurdu ama hem 1 gb ramli s3 hemde 2 gb ramli nexus 4 kullanan biri olarak soyleyebilirimki android sagolsun 2 gb la bile 1 gb gibi calismayi beceriyor kutluyorum onu bostaki ram 2 sinde de ayni olmasi androidin rahatsiz ediyor multitaskinf konusunda. Ama 5.0 da duzelmesi bekleniyor bakalim gorucez tabi 4.2 de samsung biraz biseyler degistircek s3 te bu umarim s4 un de daha iyi ram yonetimine sahip olmasi demektir. Suan s3 2 gb rami varmis gibi ram yonetimi yapiyor asil sorun burda yoksa daha 1 gb limitine dayanmadi herhangi bir program
+2
memo_cetin 22.04.2013 12:56:13
o dedin sarı eldivenle bende xperia p kullandım. O kadar kalın değil o eldivenler ekran bi şekilde parmağın ısısını hissediyo. Ama bu olay başka bence floatingtouch dan kaynaklanan bişey galiba adam boks eldiveniyle kullanıyor reklamında. 0
LegendM 22.04.2013 13:14:16
Bu haberden tek çıkarılacak şey var oda

Ekrem'de sonunda ios saçmalığından sıkılmış
+1
OverClocK1ng 22.04.2013 13:19:23
quote:

Orijinalden alıntı: Blindluck
Eşek cihazdan ne anlar? Ötekinden çalıntı demiş, yahu kardesim Bu Galaxy serisi normal değil mi, hepsinin birbirine benzemesi? Sen daha iyi bir tasarım yap almayan namert!

Sen kimsin ki bana eşek diyorsun birrr...

Ayrıca Apple'dan nefret eden birisiyim ve S4 ü şahane buluyorum
ve orada da dalga geçtim bu da ikiiii..

İtinayla şikayet edecektim ama mis gibi herifsin ve bizdensin diye etmiyorum. Bir daha olmasın üüüüç.

Körşans'ına dua et. dörrrt.
+3
seFaßjk 22.04.2013 13:38:54
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237


quote:

Orijinalden alıntı: seFaßjk


quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

Wolfson WM5102 ses konusunda neler getiriyor acaba? Jack için amfi mi yoksa hoparlör teknolojisi mi yoksa mikrofon mu? Eğer jack çıkışını güçlendiren bir çip ise kesin s4 alıyorum.

Wolfson dunyadaki en iyi ses chip i ureticilerindendir s4 de kullanilan chip iyi bir kulaklik ile cok cok iyi ses verebilir fakat donanima uygun yazilim olurmu, s4 standart olarak bu kaliteyi sunar mi orasi soru isareti ama az bir ugrasi ve duzenleme sonucunda potansiyel cok yuksek orasi kesin.

Arkadaşın galaxy note'u vardı beats solo HD ile iyi ses vermiyordu iPod touch 4g çok daha iyi ses veriyordu. Galaxy note'da wolfson değil yamaha ses çipi varmış gerçi ama umarım s4 note gibi olmaz.

Demek istedigim de o aslinda standart olarak s4 istediginiz kaliteyi sunmayabilir ama rootlayip ufak birkac ugrasi sonucunda piayasadaki en iyi sesi verme potansiueline sahip oldugu kesin.
0
kucuker34 22.04.2013 13:45:08
S4 keşke ios ve wp8 işletim sistemini taşısa:) 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla