TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27513 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Sony ikinci çeyrekte 199 milyon dolar kayıp yaşadı Brando'dan ilginç bir ürün daha; bünyesinde tartı barındıran fare HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (38) YORUM YAZ

tarafından 28 Temmuz 2011, Perşembe 21:17 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

General Mobile Fox video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 38 56286 00:07:50
Bu videomuzda General Mobile'ın Android işletim sistemine yer verdiği fiziksel klavyeli telefonu Fox'u mercek altına aldık. General Mobile Fox, merak edilen yönleriyle bu videoda.
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 27.11.2013 15:44:05
Bir mağazadan sıfır olarak 290 TL ye aldım. İşlemci hızı 600 Mhz olmasına rağmen maalesef yeterli değil, ekranda donmalar oluyor, programlar ya da klasörlerin açılması geç oluyor. Telefonla arama yapacağım zaman bekliyor, karışıyor. Foto çekerken karanlık çekiyor. Ayrıca bir flaşı da yok. Kaç defa yere atıp kırasım geldi. 9 ay kullandıktan sonra bir arkadaşıma 110 TL ye verdim. KVK garantiliydi ve devam ediyordu.
Hızlı telefon isteyen arkadaşlara tavsiye etmem. Bundan önce de General Mobile'nin bir diğer modelini kullanıyordum. Ondan da hiç memnun kalmamıştım. Bundan sonra kesinlikle General Mobile alıp kullanmam. Fox modelini, sıfır olarak 200 TL ye verseler bile bence pahalı. Memnun kalmadım. Tavsiye etmiyorum. Aynı ayarda diğer telefon modellerine bakmanızı öneririm. Saygılar, sevgiler...
DH Misafiri 15.9.2012 22:56:48
ben internetini kullanamıyorum,ne yapmam lzm bilemedim..
DH Misafiri 31.7.2012 12:37:09
Telefon ihtiyaç+zevk meselesi fiyat ve özellikler size yetiyorsa gerisi teferruat.. Oyundan hoşlanmayan bir insanın telefonu oyun oynarken kassa ne olur kasmasa ne... Fotoğraf çekmekten hoşlanıyorsan, hiçbir telefonun çektiğin fotoğraf seni tatmin etmez... Kimse kullanmayacağı özellikler için telefona fazladan para vermesin.... KOMİK OLUYOR.....
DH Misafiri 9.1.2012 19:50:15
ya general mobile fox kullanıyrm yeni aldım,faceye girdim ve çıkamıyorum yardm edin lütfen :(
DH Misafiri 17.10.2011 19:30:18
bugün kız arkadaşıma gm fox kendime galaxy pro aldım. arada 120 liralık bir fiyat farkı vardı. bence f/p parametresine göre gayet tatmin edici bir telefon. fiziksel qwerty düşünenler ve temel düzeyde son teknolojiye erişmek isteyenler için çok başarılı bir tercih.
strong. 15.10.2011 20:31:49
366 tl vatan bılgısayarda sızce nasıl alınabılır mı bu fıyata
emingünbayı 14.10.2011 01:44:12
flash desteği olmaması kötü:(
_KayseriSpor 11.10.2011 22:02:39
batarya HUAWEI :D :D
Bukalemun 23.8.2011 04:12:29
600 mhz işlemci ve android 2.2.2 deniyor ama NEDEN İŞLEMCİ flash desteklemiyor anlamadım. zaten tanıtım yaparken işlemci / ekran gücü hakkında ayrıntılı bilgi yok. 600 mhz denip geçilmiş. skyfire ile bi çok işini halledebiliyorsanız. froyo olması yetmiyor mu? birde froyo 3D de daha hızlı deniyor vb. GM ın geçen sene savaroski taşlı cihaz 449 TL idi , şimdi 249TL :) FAZLA SÖZE GEREK OK. aynı paraya çok daha iyi samsung un AYNI cihazı var.
olağan_şüpheli 9.8.2011 23:49:14
quote:

Orijinalden alıntı: musanpa

arkadaşlar hadi turkcell i anlıyorum üretici değil sonuçta da general mobile ın bir üretici olarak böyle kalpazanlıklara basvurması hos degil itici bir tutum bence.bu cihaz huaweinin bu cihazı değilmi benmi yeni farkettim bunu yoksa

http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatures.do?pinfoId=3108&directoryId=6001&treeId=3745&tab=0


sen hyeni farketmişsin..firma üretip buraya yolluyor üstünede gn logosu konulup satılıyor....bir çok sektörde olan şey...monitor falan alırsanda böyle seyler oluyor...üretici firma baska satan firma baska...
musanpa 9.8.2011 21:10:08
arkadaşlar hadi turkcell i anlıyorum üretici değil sonuçta da general mobile ın bir üretici olarak böyle kalpazanlıklara basvurması hos degil itici bir tutum bence.bu cihaz huaweinin bu cihazı değilmi benmi yeni farkettim bunu yoksa

http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatures.do?pinfoId=3108&directoryId=6001&treeId=3745&tab=0
musanpa 5.8.2011 14:09:11
quote:

Orijinalden alıntı: damn2u

Huawei marka bataryası var, sanırım telefonun tamamınıda bu firmanın fabrikalarında yapılmıştır, enteresan bir durum

Yalnız bu fiyata bu telefonu alınacağına fiziksel qwerty klavyeli android isteniyorsa 590 liradan Samsung Galaxy Pro alınır güvenle kullanılır.


bir galaxy pro kullanicisi olarak aynen katiliyorum
So_Bad 5.8.2011 14:06:20
quote:

Orijinalden alıntı: chatter

telefon bi halta yaramaz neden demiyorsunuz videoda yok flash yok yok oyun yok e olan ne yani. ben bu telefonu ne için alayım bi dünya alternatifi varken bu fiyatlara

e63 var bi alternatif söle bunu satıp onu alıyım.250 etse e63 100 de ben 350lik andiroidli ve flashlı
chatter 5.8.2011 13:54:44
telefon bi halta yaramaz neden demiyorsunuz videoda yok flash yok yok oyun yok e olan ne yani. ben bu telefonu ne için alayım bi dünya alternatifi varken bu fiyatlara
ea430 1.8.2011 05:39:30
Merhabalar.
General Mobile Fox satyış fiyatı: 470tl.
link: http://www.oryox.net/index.php?route=product/product&product_id=1626
DH Misafiri 31.7.2011 23:30:38
yani flashın olmaması olumsuz bir özellik olarak görülmüş ama benim gibi telefon ekranından video izlemeyi sevmeyenler için önemli bir eksik değil. şirket verdi bize bu telefonu ve ben iş telefonu olarak kullandığım için çok başarılı buldum. tasarıma ve hafifliğe zaten söz yok. sosyal ağ ve maillerim için de yeterli bir telefon. biri oyun sormuş, bir angry birds hastası olarak sorunsuz oyun oynuyorum. yani bu beklentileriniz ve ihtiyacınızla alakalı. biz severiz, telefonda 50 tane özellik olsun ama 5 özellik kullanalım. bu telefonu güzel kılan şey bence kullanışlı olması. eksikleri olabilir ama karşılaştırdığınız telefonlardan artılarının olduğu noktalar da var ki inceleme de bahsedilen birtakım özellikler bu saydığınız telefonlarda yok. burda önemli olan öncelikler. video ve oyun canavarları için önerilmez ama iş telefonu kategorisinde oldukça iyi ve kullanışlı bir telefon.
damn2u 31.7.2011 13:50:31
Huawei marka bataryası var, sanırım telefonun tamamınıda bu firmanın fabrikalarında yapılmıştır, enteresan bir durum

Yalnız bu fiyata bu telefonu alınacağına fiziksel qwerty klavyeli android isteniyorsa 590 liradan Samsung Galaxy Pro alınır güvenle kullanılır.
-mehmet- 30.7.2011 23:40:17
aa oda ne Huawei marka batarya
DH Misafiri 30.7.2011 13:59:38
GPS Performansı nasıl aceba neden bahsetmediniz ?
esC# 30.7.2011 11:55:40
500 TL ye bundan çok çok iyi telefonlar var alınası telefon değil. AMA inceleme İçin teşekkür ederim. İnceleme olmasa telefonun kötü olduğunu kestirmek zor olurdu Tekrar Teşekkür ;)
This Time 30.7.2011 10:37:13
5800 alana kadar bunu alırım daha iyi
DreamSs 29.7.2011 20:33:21
Arka fona atlet mi koydunuz :D
bilgi_meraklısı 29.7.2011 13:23:52
Hayret tavsiye eder logosu felan kalkmış mutlu oldum zaten hergün bisürü reklama tıklıyorum neden bu tür reklamlara ihtiyaç duyuyosunuz?DH dikkat biraz lütfen.
musanpa 29.7.2011 10:32:19
500 tl dahilinde bukadar alternatif havuzunda bu cihazin satmasini beklemek polyannacılıktan baska birşey degildir.ayrıca alternatifi olarakta suan kullandigim galaxy proyu kesinlikle tavsiye ederim.
Volkanbaba 29.7.2011 03:19:42
Ölü doğmuş bebek lafı herşeyi özetler bu telefon için
Okisht 29.7.2011 03:10:30
artık şu telefonları incelerken SAR değerlerinden de bahsetseniz? özellikle bu tarz telefonlarda.
osooso148 29.7.2011 01:17:41
Reklam kokan hareketler bunlarrrr... DH biraz dikkat yahu okuyucuların bilinçli sen bari yapma... Objektif olun canımızı alın!
napolyon94 29.7.2011 00:54:12
Oha be Kaan Arli vittin tavsiye eder dedin birak ya bu telde ne var ki tavsiye ddiyorsun japi gibi galaxy pro 8520 var
istanbul2007 29.7.2011 00:01:41
Reklamlar basladi gene keske para kazanmasi icin baska yollar olsada haber adi altinda reklam yapilmasa bu urunu nasil olurda dh tavsiye eder logosu koyulmus anlasilir gibi degil
Theori 28.7.2011 23:57:38
600 mhz işlemcili qvga ekran telefon için 500 lira mı istiyolar ?
ozan387 28.7.2011 23:54:32
quote:

Orijinalden alıntı: Technology41

500 tlmi:D bedava verseler almam bu telefonu.Fiyat/Performans 0 bence tavsiye etmem^^ kaan arlı çok iyimser davranmış ne dicegini şaşırmıştır:D


Bedava verseler fp orani ...(sonsuz isareti :) teldn yapamiorm ) oluckti. :) o zmn nie almiosn :) Komik bir yorum olmuş. Hem fiyat performansi inceliyorsun hem de bedavaya almiyorsun :)
max_style 28.7.2011 23:27:00
bu cihazı alıcağıma taş gibi fit ve gio var gider onu alırım az daha eklerim ace alırım arkadaş
olağan_şüpheli 28.7.2011 22:09:11
F/P oranı iyi mi.... 500 tl

-100 tlye t20 ,+100 tlye c6-01 ve x5 var...

ayrıca illa klavyeli alacaksam 8520 alırım daha iyi....


olumsuz yorum yapmak hoşuma gitmiyor ama yazmadan da edemedim...
BayZagor 28.7.2011 21:54:26
Menü geçişleri gayet başarılı gm den beklemezdim doğrusu
Fx_57,5 28.7.2011 21:54:12
android oyun uygulama ıncelemsını istiyrukk :)
Adoring 28.7.2011 21:44:37
500 tlmi:D bedava verseler almam bu telefonu.Fiyat/Performans ''0'' bence tavsiye etmem^^ kaan arlı çok iyimser davranmış ne dicegini şaşırmıştır:D
IceRulez 28.7.2011 21:37:17
parayı hakeden bir firma değil general mobile kaldıki android işletim sistemine 600mhz işlemci koyup 500 tl ye satmaya çalışması
Klasör.:X:. 28.7.2011 21:35:46
ekran çözünürlüğü çok düşük kalmış.
"Ayrıca oyun oynamamak daha iyi bir seçenek olacaktır" sözü telefonu tam anlamıyla özetliyor x)
fiyatı ise sanırım 500tl ancak bu telefona göre yine pahalı...
kısacası alınası bir telefon değil
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mobilite: Avea inTouch 4, Galaxy Note Edge, Huawei Honor 4X ve dahası...
21.12.2014, 22:35 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Mobilite'nin yeni bölümünde sunucularınız Erdi Özüağ ve Ender Yıldız Avea'nın 64-bit telefonu inTouch 4, Galaxy Note Edge'in Türkiye'ye gelişi ve fiyatı, Huawei'in yeni telefonu Honor 4X, 7-inç'lik dev telefon, Xperia Z2 ve Z3'e Android 5.0 güncellemesi ve Casio'nun yeni kamera teknolojisi gibi gelişmeleri değerlendiriyorlar.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.