TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27232 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Huawei'nin MediaPad 7 Vogue tablet modeline ait özellikler internete sızdı BestBuy, Canon'un çıkması beklenen yeni DSLR fotoğraf makinesinin özelliklerini yayınladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (141) YORUM YAZ

tarafından 18 Mart 2013, Pazartesi 13:52 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC : Galaxy S4'te tasarım olarak yenilik görmediğimiz için memnunuz
Günlük Haber Ekrem71
141

Samsung'un Galaxy S4'ü tanıtmasının ardından başlayan rakip firmaların eleştirileri HTC ile devam ediyor. Tanıtım sonrası Galaxy S4'ü fiyasko olarak niteleyen HTC eleştirilerine yenilerini ekledi.

HTC Kuzey Amerika başkanı Mike Woodward, Galaxy S4 modelini Galaxy S3 modeline çok benzediğini ve eskinin tekrarı olduğunu belirtti. Woodward, yeni yazılım özelliklerinin de bir aldatmacadan ibaret olduğunu ve tüketicinin gözünü boyama amacını güttüğünü ancak tüketicinin artık bunlarla ilgilenmeyeceğini aktardı. Başkan ayrıca tasarım anlamında bir yenilik görmedikleri için de memnun olduklarının altını çizdi.

Sense 5 arayüzü ile kullanıcılar canlı bilgiler aktarabilen HTC One, alüminyum tasarımı ile de plastik bir yapı içerisinde kalmış Galaxy S4'ten önde.

Ancak Woodward, Samsung'un büyük pazarlama bütçesi olduğunu kabul ediyor. Samsung önce para ve pazarlama ile tüketicileri etkiliyor ve böylece rakiplerinin önemli özelliklerini bertaraf ediyor. Bununla birlikte Woodard şimdilik Samsung'un pazarlama bütçesi ile başedecek imkanlarının olmadığını da itiraf ediyor. HTC ilerleyen dönemlerde daha çok cihaz sattıkça, gelirlerini artıracak ve böylece pazarlamaya da daha büyük bütçeler ayırabilecek. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
patriotic* 21.3.2013 08:42:15
HTC, yav he he
DH Misafiri 21.3.2013 08:14:55
SONY XPERİA Z DİYE BİR TELEFON YAPMIŞ Ekranı beğenmeyenler var ki bence en gerçekçi ekrandır siz hala konuşa durun
kartalaraz 20.3.2013 23:41:29
tasarım aynı evet ama sağlamlığı nasıl ekran gene çıt kırıldım mı....merak ettiğim tek konu...
ziper_gazi_ 20.3.2013 23:34:23
htc bilmiş bilmiş konuşmuş.. Tüketici bunları yemezmişte felanda fıstık.
Tüketicinin dilinden anlasa böyle mi olurdu ?

htc eski tasarımla gelse iyileştirmelerde bulunsa yanlnız 4 5 yıl yazılım garantisi verse one x ve one x+ ın toplamının 2 katı satar.. (en az)

tasarım şöylede böylede diye laf ediyor lan one ile one + arasında niye fark yok.
AERN 20.3.2013 14:11:46
Bakılım diğer akıllı telefon üreticileri nasıl modeller çıkaracak.
Burak1916 20.3.2013 11:11:05
ya arkadaş resmen komedi htc telefon bile üretemiyor malzeme sıkıntısı var diye üretim yok :) hala bide samsungu eleştiriyor cihaz altın kaplama olup kağıt üzerinde kalacağına polikarbon olur üretilir nokia ve htc tam komedi :) piyasada eriyoruz acaba niye demiyorlar samsungu apple vs eleştiriyorlar önce bi kendinize bakın...
JohnMullins 19.3.2013 17:13:57
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: berkozcann

herkesde bir yaygara, fandroidler içlerinde gruplaşmış artık
kangal alır beyler dağılın
edit : kangal derken lg yeni cihazını duyurana kadar htc one yanlış olmasın

Hadi ordan :-)

Boomsound ve ips harici (s4 ün ses özelliğini bilmiyorum) hicbir artı yanı yok hatice nin. Ki ips i ilk gördüğünde sen sevmemiştin
Sony den çalıntı ip4 tasarımı zaten beni uyuz etti).
Samsung 9 dilde simultane çeviri getirmiş, ooooohhhhaaaaa. Daha ne hatice diyeyim.
S4 lansmanını izleyeceğim kadar htc van ı matah bir şey zannettim ama s4 é kümülatif bakınca hatice yi kafa göz döver...

Hasta yatağından bu kadar yazabiliyorum

kafana taktığın şeye bak :P
yazılım olarak android kullanıyoruz koskoca htc'ye samsungun getirdiği 2-3 uygulamayı mı optimize edemeyecekler :D
ips paneller kıyaslama yaptıgımızdan sonrada siyah harici bariz daha üstün yapacak birşey yok :D
donanım olarak birbirlerine yakın, htc'nin kutu içeriği olsun dizayn ses çipi, kaldı ki qualcom kendi markasına yaptırıyor ürünü snapdragon600 nexus4ten oyun ve uygulamalara karşı daha optimizeli çalışacağına inanıyorum
s3 tasarımdan gitti başta, ful hd amoled ne getirdi bilmiyorum ama galaxy nexustaki gibi ekranda tırtıklar s3teki gibi beyaz renkte mavi renk veriyorsa kalsın almayalım
s4ün yapıp yapacağı çoğu şeyin markette türevi çıkar affetmezler çünkü dünyada bir sürü android cihaz markası var elbet biri uygulamayı yazar satılığa çıkartır kar eder
htc one'ın arkadan öne bağlanışı inceliği vs. çok hoşuma gitti, tekelcilik yolunda giden samsunga dur demek için güzel bir seçim, xperia z leş bir cihaz nedir bu sony fancılığı onuda anlayamadım, beni daha en baştan arka kamera çıkıntısı kanser etti s4de
9 dilde simulate'de Türkçe yok, ondan şimdilik çoğu Türk kullanıcının işine yarayacağını sanmıyorum
şu iki cihazda adam akıllı piyasaya düşsede arayüz ve uygulamalarının optimize edilmişlerini n4de kullanmaya başlasak
neyse bu tartışma göreceli uzun uzadıya gider, biz nexus 5 ve x phone'u düşünelim (her ne kadar kendime 2 sene telefon değiştirmeyeceğime inandırmış olsamda )
geçmiş olsun bu arada abi
Dexstz 19.3.2013 16:16:31
Bunun yorumunu kullanıcılar yapsın firma değil
Regionella 19.3.2013 14:22:28
quote:

Orijinalden alıntı: unalislam

Niyeyse Samsung kimsiye bir eleştiri yapma gereği duymuyor.Herkes kendini belli ediyor... :)

aynısını samsung da yapıyor.

htc'den beklemezdim o da yapıyormuş. :D

sony kaldı yapmayan sanırım.
takım elbiseli penguen 19.3.2013 12:56:18
quote:

Orijinalden alıntı: QMATRİS

Daha küçük, daha ince, daha hafif telefona, daha büyük ekran, daha büyük pil, daha büyük işlemci sığdırmak ancak iyi bir tasarım ile olur.

aynı şeyi keşke iphone 5 için de söyleyebilseydiniz
cherkesomer 19.3.2013 10:49:28
quote:

Orijinalden alıntı: unalislam

Niyeyse Samsung kimsiye bir eleştiri yapma gereği duymuyor.Herkes kendini belli ediyor... :)


sanırım dünyadan haberin yok.. samsung sürekli apple üzerineden reklamlar yaptı istersen bi araştır..
tahayasin1 19.3.2013 09:02:23
quote:

Orijinalden alıntı: unalislam

Niyeyse Samsung kimsiye bir eleştiri yapma gereği duymuyor.Herkes kendini belli ediyor... :)

Taş yerinde ağırdır
Olanlar bu taştan bir şey yontamaz.
Ancak bu tarz ters yaklaşımlar HTC ve diger eleştiri yapan firmalar kendi müşterilerinin bu cihazı (S4) incelemelerine sebep olur okadar.
levent_taka61 19.3.2013 08:30:42
alayı tutuştu bunları yakında apple ile nokia diz dövüp çamura başlar helal sana samsung... sen bu tasarımı beğenmeyenlerinde cebine gireceksin emin ol... çünki alternatifin yok...
unalislam 19.3.2013 07:57:22
Niyeyse Samsung kimsiye bir eleştiri yapma gereği duymuyor.Herkes kendini belli ediyor... :)
tahayasin1 19.3.2013 04:59:41
quote:

Orijinalden alıntı: headcoach

Evet olabilir ama bu satış rakamları böyle iyi giderse birde artarsa bükülebilir ekran başka bir kodla çıkabilir.S serisinde ekran büyüyor bu note serisinin sonunu hazırlıyor olabilir gitgide yaklaşıyorlar birbirlerine.

İşte püf nokta bu ekran boyutlarında.
Bu esnek ekranlarin cikmasiyla kaba denen yada dalga geçilen TV kumandası benzetmeleri son bulacak. Yani tabiri caizse bir kibrit genişliğinde 12, 14, 16 cm uzunluklarda farklı boyutlar ve ekranları açılınca mini tablet yada kocaman tablet hâle gelen cihazlar. Artık Samsung bunlara ortak bir isimmi kullanır yinede çok sevilen S serisi devamı mı der bilinmez. Ama çok uzakta değiller bu cihazlar pek yakında göreceğiz ve işin güzel tarafı çoktapahalı olmayacaklar bu cihazlar.

Videonun 7.40. Saniyeden sonrasındaki kadinin waaww dediği cihazı ve benzerlerini kastettim
http://www.youtube.com/watch?v=dBYc20bB6LI&feature=youtube_gdata_player
Saygılar...
headcoach 19.3.2013 03:51:52
Evet olabilir ama bu satış rakamları böyle iyi giderse birde artarsa bükülebilir ekran başka bir kodla çıkabilir.S serisinde ekran büyüyor bu note serisinin sonunu hazırlıyor olabilir gitgide yaklaşıyorlar birbirlerine.
tahayasin1 19.3.2013 03:29:11
quote:

Orijinalden alıntı: headcoach

Apple'ın da Samsungunda yaptığı doğrudur.Kazanan takım bozulmaz.Apple ve Samsung ne zaman kasa değiştirirse bilin ki satış hedeflerinin çok altında kalmışlardır.Htc ve Sony gibi.Bunu Htc ve Sony markalarını eleştirmek için söylemiyorum.One çok fazla satarsa seneye one modeline çok benzer bir model çıkarır Htc bu iş böyledir.

Şu an için haklısınız temel değişiklik ters tepki yaratabilir.
Ancak 2014'te olmasa 2015'te Samsung bu kasa işine son noktayı koyacak gibi.
Bükülebilir ekrsna sahip bir S5 yada 2015'te S6 ile kasaya son diyebilir samsung
headcoach 19.3.2013 03:14:24
Apple'ın da Samsungunda yaptığı doğrudur.Kazanan takım bozulmaz.Apple ve Samsung ne zaman kasa değiştirirse bilin ki satış hedeflerinin çok altında kalmışlardır.Htc ve Sony gibi.Bunu Htc ve Sony markalarını eleştirmek için söylemiyorum.One çok fazla satarsa seneye one modeline çok benzer bir model çıkarır Htc bu iş böyledir.
tahayasin1 19.3.2013 03:08:11
Hiç kullanmadım bu markanın cihazlarını ama hep ikinci siradaki olabilecek android'li cihaz olarak bakmıştım.
Ancak daha sadece tanıtılmış ve piyasaya daha sürülmemiş bir S4'ten bu kadar rahatsız olmaları Külliyen gözümden düşmelerine yetti.
Bir firma bu kadar çok nasıl alçalır???
tahayasin1 19.3.2013 02:59:33
quote:

Orijinalden alıntı: muhamnet

quote:

Orijinalden alıntı: berkozcann

herkesde bir yaygara, fandroidler içlerinde gruplaşmış artık
kangal alır beyler dağılın
edit : kangal derken lg yeni cihazını duyurana kadar htc one yanlış olmasın

Hadi ordan :-)

Boomsound ve ips harici (s4 ün ses özelliğini bilmiyorum) hicbir artı yanı yok hatice nin. Ki ips i ilk gördüğünde sen sevmemiştin
Sony den çalıntı ip4 tasarımı zaten beni uyuz etti).
Samsung 9 dilde simultane çeviri getirmiş, ooooohhhhaaaaa. Daha ne hatice diyeyim.
S4 lansmanını izleyeceğim kadar htc van ı matah bir şey zannettim ama s4 é kümülatif bakınca hatice yi kafa göz döver...

Hasta yatağından bu kadar yazabiliyorum

Geçmiş olsun hocam.
ecebe27 19.3.2013 02:58:53
Öncelikle her ne kadar iphone kullanıcısı olsamda objektif bakmaya çalışıyorum..
Siz apple'yi 3-3gs 4-s 5-s'de yani S modellerinde aynı tasarım fakat işlemcileri güçlendiriyor sadece diye yerden yere vurmamışmıydınz??
Peki Samsung bu olayı yaptıqı zaman niye tasarımından memnunuz diyorsunz anlıyamıyorum..
Ayrıca bu ekran inç.'leri nereye kadar büyüycek Note serisi üreten firma niçin aynı ekran seviyesine yakın boyutlarda cep telefonu üretirki.
Benim fikrim yakında note serisi ile galaxy S5 aynı olucak gibi görünüyo birleşicek ekran boyutları bana göre
Son olarakta arkadaki plastik kasayla ( pardon polikarbon'muydu neydi ) ilgili söliycem.Bu tarzda bu kalitede 2-2.5 bin liralık bir amiral gemi olarak sunduqun bir telefondada azcık işlicik uygula be kardeşim. İnsan eline aldıqında bakmaz polikarbonmuydu değilmiydi diye bildiğin plastik ve basit bir görünüm sağlıyor he bu sözlerimden dolayı apple fanboy sanmayın kullanıyorum ewet ama s3'ü çok beqenmekteyim hatta geçmeyi bile düşünüyordum fakat s4'ün titanyum kasa vs. geleceği haberleri çok yayılmıstı. O yüzden ertelemeiştim fakat suan bence en ideal telefon hala s3 ( iphone5 mi s3 mü derseniz şahsı fikrim s3'dür)
Regionella 19.3.2013 02:46:50
muhamnet 19.3.2013 02:17:42
quote:

Orijinalden alıntı: berkozcann

herkesde bir yaygara, fandroidler içlerinde gruplaşmış artık
kangal alır beyler dağılın
edit : kangal derken lg yeni cihazını duyurana kadar htc one yanlış olmasın

Hadi ordan :-)

Boomsound ve ips harici (s4 ün ses özelliğini bilmiyorum) hicbir artı yanı yok hatice nin. Ki ips i ilk gördüğünde sen sevmemiştin
Sony den çalıntı ip4 tasarımı zaten beni uyuz etti).
Samsung 9 dilde simultane çeviri getirmiş, ooooohhhhaaaaa. Daha ne hatice diyeyim.
S4 lansmanını izleyeceğim kadar htc van ı matah bir şey zannettim ama s4 é kümülatif bakınca hatice yi kafa göz döver...

Hasta yatağından bu kadar yazabiliyorum
s.volkan 19.3.2013 01:38:23
quote:

Orijinalden alıntı: invisible

androidte güncel ve sorunsuz yazılım veren kazanır. samsung o yüzden zirvede. bence tasarımı bir htc kalitesi değil ama stabil oluşu samsungu zirvede yıkılmaz ilan ediyor. çoğu kişi bilmez market Türkiye Ye açıldığında ilk günlerde htc güncelleme vermişti ve o zamanki yazılım kalitesi ile en iyi karları yakaladı. şimdi ise tam bir facia yazılım güncelliginde

Bu sene başka cihaz çıkarmayacak htc amiral gemi tabiri ile..

buda htc one için yazılım sıkıntısı yaratmayacağını gösteriyo bence.

muhtemelen düşen karlardan ve şikayetlerden sonra yeni bir döneme girmişlerdir.
invisible 19.3.2013 01:09:20
androidte güncel ve sorunsuz yazılım veren kazanır. samsung o yüzden zirvede. bence tasarımı bir htc kalitesi değil ama stabil oluşu samsungu zirvede yıkılmaz ilan ediyor. çoğu kişi bilmez market Türkiye Ye açıldığında ilk günlerde htc güncelleme vermişti ve o zamanki yazılım kalitesi ile en iyi karları yakaladı. şimdi ise tam bir facia yazılım güncelliginde
Espa 19.3.2013 00:44:41
quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin

htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak.

yani kesin yargılı olmayın.

şu sensation xe, s2 ile baş edemeyen HTC'nin sensationdan hemen sonra çıkardığı, sensation modelini öldüren amiral gemisi değil mi? En son 4.0.3 mü 4.0.4 mü aldı bu amiral gemisi?

s2 4.1.2 alalı 2-3 ay olacak. Bugün de 4.2.2 alacağı haberi geldi. Şimdi bu 2 cihaz da amiral gemisiydi, sence hangisi her yönden daha değerli? Ha tabi sensation alüminyum kasa o daha değerlidir s2'de sonuçta plastik arka kapak var, anasayfa haberlerinde, popüler konularda hala o cihaz konuşuluyor zaten


Şimdi KEy Lime Pie (5.0) ana bir android güncellemesi çıkacak. Nexuslardan sonra Samsung cihazları alacak 5.0 güncellemesini, HTC Her yıl zaman yaptığı gibi HTC One+ gibi bir model daha çıkararak One cihazı öldürecek güncellemeyi de kim bilir ne zaman görecek ki daha 4.2.2 var önünde.

Herkesin seçimi farklı saygı duyulur ancak HTC sevenlerin çoğunluğu Kasa kalitesi-tasarımını sevdiklerinden alıyorlar bu cihazları, bu yazdıklarımı da biliyorlar ama işlerine gelmiyor ha bire alüminyum-tasarım-beats audio üçlüsünde dönüyorlar
JohnMullins 19.3.2013 00:04:32
herkesde bir yaygara, fandroidler içlerinde gruplaşmış artık
kangal alır beyler dağılın
edit : kangal derken lg yeni cihazını duyurana kadar htc one yanlış olmasın
meego 19.3.2013 00:00:57
ekranın büyümseine ragmen hala aynı ölçüleri koruyorsa bu telfon iyi ytasarımlara sahiptir.
Hee kaldıki adreno 320nin FullHDde takıldıgını cümle alem biliyor ama HTC bunu bir türlü kabul etmiyor...
gently weeps 18.3.2013 23:35:25
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

sense eyvallah hadi pil eyvallah.
Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor.
Okadar kamera firması var. Canon sony vs.
Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna.
Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş.
Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor.
Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor.
Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar.
Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor.
Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın.
Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama.
Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.

Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ' ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler .

Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki.

Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz .

Ayrıca her alanda HTC'nin s4'ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence

s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .

samsungun 5 para etmez kalitede ürettiği doğru. Kim hayır derse fanlık yapar. Youtube daki birkaç video ya bakmıştım one ile ilgili kamerası ahım şahım gelmedi. Gece çekimlerini beğenmedim dersemde yalan olur. Ama gündüz çekimlerini pek beğenmedim.
Abimde note2 spen falan filan iyi güzel de. Aptal saptal şeyler koymuşlar el sensörü ve 2 3 bişey daha var. Bak biz yaptık diye satıyorlar sadece.
8 çekirdek hatta 4 çekirdek bile bunlara örnek verilebilir.
Dediniz gibi evimde FHD televizyok ne işe yarıyor sadece bluray film izlerken mükemmel oluyor. Oda ara sıra çok nadir.
Kalite herşeyden önce gelir dediniz gibi. Canon dan samsung a gecmek kötü olmuş. Bak apple a 1gb ramli telefonu hala sorunsuz çalışıyor. Buda ios un kalitesidir. Fakat ios u sevmiyorum kişiselleştirme vermiyor.
Android ise tam tersi okadar çok ram yiyor ki telefonu alıcaksan en iyisi almak zorunda kalıyorsun gercekten adam gibi kişiselleştirme oyun oynama lag olmama vs istiyorsan.
Wp8 zaten gözümde 0. Bukadar kötü bir arayüz olmaz.
Mesala lumia920 nin kamerası en iyi kameradır 808 den sonra. Ama nokia dan ben en iyi kamera bu bak s4 bile yapamamış bu kamerayı ben yaptım diye açıklama yapmıyor. Belki yanlış düşünüyorum ama bence yanlış.

HTC ürettiğini , yaptığını birşekilde duyurmak zorunda. Samsung zamanında Apple'a azmı yüklendi . Apple'ın üstünden yaptığı primi hepimiz biliyoruz. Birçok şeyi taklit etti , sonrasında geliştirdi. Iphone 2g yle yapılan devrimi . Anrdoid adına Samsung yaptı. Apple'da altyapıyı Nokia'dan aldı. Birşeyler durduk yere türemiyor, geliştirilerek fikir üretilerek geliyor. HTC'de biyerde , Samsungun başlattığı akımı kaliteyle birleştirip Applevari bir yaklaşımla geliştirme yolunda adımlar atıyordu. Başarılı olamıyordu . Bu sene birkaç sıkıntısı dışında kusursuza yakın bir cihaz sundu piyasaya. Bunuda birşekilde duyurmak zorunda. Zamanında Samsungun yaptığını şimdi HTC yapıyor. Sen biliyorsun, ben biliyorum , burdakiler biliyor HTC'nin kaliteli cihaz ürettiğini . Fakat sokaktan geçen vatandaşa sorsanız, Htc One mı yoksa Samsung Galaxy Ace mi diye. Htc ye uzak olduğu ve Samsungu muhtemelen biyerlerden duyduğu için Galaxy Ace der . Fakat bu sene bu değişecek gibi duruyor . Bu senede değiştiremezse , herşeyi yapmasına rağmen satamazsa artık yazık olacak . Android piyasası bu sene Samsungun tekelinde değil. En büyük payı galaxy serisinin pazarlama başarısından dolayı samsung alacak olsada, diğerleride bu sene kar edecektir . Bu karda bize daha iyi cihazlar olarak dönecektir

umarım dediğin gibi olur hocam:)
tekelcilikten çıkalım artık. Htc kalitesiz olsa 2010 yılında amerikada en çok satılan akıllı telefon olmazdı zaten:)
dediniz gibi samsungun geliri reklamdır.
couldi 18.3.2013 23:17:54
quote:

Orijinalden alıntı: orislevin

quote:

Orijinalden alıntı: couldi


quote:

Orijinalden alıntı: orislevin

Aldıktan iki ay sonra yarı fiyatına düşecek bir HTC telefonunu altından yapsalar yine almam.

Evo 3d hariç fiyatı çabuk düşen başka tek bir htc ürünü yok. Misal one x, s3ten önce çıktı hatta üstüne bir de one x+ çıktı ama fiyatı s3ten daha fazla. Eleştiri yapacaksan doğru şeyler söyle.

Herkes canının yandığını bilir. Aynen dediğin gibi Evo 3D de başıma geldi. Dokundu galiba HTC yi eleştirmem töbe töbe

Doğru şeyler söyle demenin nesi yanlış. Sen genelleme yaptın. Senin dediğinden her htc telefonu kısa sürede yarı fiyatına iner. Halbuki htc için tam tersi.
s.volkan 18.3.2013 23:04:18
quote:

Orijinalden alıntı: KayhanKaan

quote:

Orijinalden alıntı: s.volkan

Dogru soyleyeni 9 koyden kovmus dh forumu..



Bizim millete dayayacaksın naylon telefonu mutlu mesut kullanacaklar.
Samsung adam olsa aynı özellikleri şık bir kasaya koyardı.
Ama Samsung kaliteli kasayı İphone tarafından sıkıştırıldığında kullanacak göreceksiniz.

Samsung kullaniyor diye savumma zorunlulugu hissediyor insanlar kendilerini

NoTE kullaniyorum cok memnunum ama eline iphone alinca bariz daha kaliteli izlenimi veriyor..

Umarim htc one ile htc bu hissi verir bize. Memnun olmama ragmen telefonu sirf su basit plastikten kurtulmak icin satabilirim
cherkesomer 18.3.2013 22:55:56
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai
quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz
sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)
En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htcde . Bu sebeple Htcye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Applea , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır. Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one xte bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama Oneda tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .
The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var 1-pil yetersiz 2-kamera vasat 3-sense problemlerle dolu
Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .
sense eyvallah hadi pil eyvallah. Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor. Okadar kamera firması var. Canon sony vs. Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna. Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş. Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor. Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor. Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar. Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor. Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın. Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama. Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.
Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler . Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki. Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz . Ayrıca her alanda HTCnin s4ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .
samsungun 5 para etmez kalitede ürettiği doğru. Kim hayır derse fanlık yapar. Youtube daki birkaç video ya bakmıştım one ile ilgili kamerası ahım şahım gelmedi. Gece çekimlerini beğenmedim dersemde yalan olur. Ama gündüz çekimlerini pek beğenmedim. Abimde note2 spen falan filan iyi güzel de. Aptal saptal şeyler koymuşlar el sensörü ve 2 3 bişey daha var. Bak biz yaptık diye satıyorlar sadece. 8 çekirdek hatta 4 çekirdek bile bunlara örnek verilebilir. Dediniz gibi evimde FHD televizyok ne işe yarıyor sadece bluray film izlerken mükemmel oluyor. Oda ara sıra çok nadir. Kalite herşeyden önce gelir dediniz gibi. Canon dan samsung a gecmek kötü olmuş. Bak apple a 1gb ramli telefonu hala sorunsuz çalışıyor. Buda ios un kalitesidir. Fakat ios u sevmiyorum kişiselleştirme vermiyor. Android ise tam tersi okadar çok ram yiyor ki telefonu alıcaksan en iyisi almak zorunda kalıyorsun gercekten adam gibi kişiselleştirme oyun oynama lag olmama vs istiyorsan. Wp8 zaten gözümde 0. Bukadar kötü bir arayüz olmaz. Mesala lumia920 nin kamerası en iyi kameradır 808 den sonra. Ama nokia dan ben en iyi kamera bu bak s4 bile yapamamış bu kamerayı ben yaptım diye açıklama yapmıyor. Belki yanlış düşünüyorum ama bence yanlış.
HTC ürettiğini , yaptığını birşekilde duyurmak zorunda. Samsung zamanında Applea azmı yüklendi . Appleın üstünden yaptığı primi hepimiz biliyoruz. Birçok şeyi taklit etti , sonrasında geliştirdi. Iphone 2g yle yapılan devrimi . Anrdoid adına Samsung yaptı. Appleda altyapıyı Nokiadan aldı. Birşeyler durduk yere türemiyor, geliştirilerek fikir üretilerek geliyor. HTCde biyerde , Samsungun başlattığı akımı kaliteyle birleştirip Applevari bir yaklaşımla geliştirme yolunda adımlar atıyordu. Başarılı olamıyordu . Bu sene birkaç sıkıntısı dışında kusursuza yakın bir cihaz sundu piyasaya. Bunuda birşekilde duyurmak zorunda. Zamanında Samsungun yaptığını şimdi HTC yapıyor. Sen biliyorsun, ben biliyorum , burdakiler biliyor HTCnin kaliteli cihaz ürettiğini . Fakat sokaktan geçen vatandaşa sorsanız, Htc One mı yoksa Samsung Galaxy Ace mi diye. Htc ye uzak olduğu ve Samsungu muhtemelen biyerlerden duyduğu için Galaxy Ace der . Fakat bu sene bu değişecek gibi duruyor . Bu senede değiştiremezse , herşeyi yapmasına rağmen satamazsa artık yazık olacak . Android piyasası bu sene Samsungun tekelinde değil. En büyük payı galaxy serisinin pazarlama başarısından dolayı samsung alacak olsada, diğerleride bu sene kar edecektir . Bu karda bize daha iyi cihazlar olarak dönecektir


birde unutmadan ekleyeyim. iphonede ve wp8 de yazılımda bayraklama sistemi vardır oyüzden daha seri çalışırlar hatta w8 ios tan daha seridir ama çok geç kalınmış ve marketi çok zayıf ilerde nokiacılar sayesinde wp ilerleme kaydedecektir talep arttıkca.. amdroidde yani linüx tabanında açılan programlar ram de tutulur oyüzden taskkiller programları yararlı değil zararlıdır. program ramde durduğu zaman sorun oluşturmaz ama kapatıp açtıkca telefon kasılır. oyüzden android herzaman daha iyi donanıma muhtaçtır..
cherkesomer 18.3.2013 22:44:53
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907
quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai
quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz
sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)
En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htcde . Bu sebeple Htcye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Applea , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır. Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one xte bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama Oneda tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .
The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var 1-pil yetersiz 2-kamera vasat 3-sense problemlerle dolu
Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .
sense eyvallah hadi pil eyvallah. Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor. Okadar kamera firması var. Canon sony vs. Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna. Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş. Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor. Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor. Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar. Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor. Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın. Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama. Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.
Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler . Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki. Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz . Ayrıca her alanda HTCnin s4ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .
samsungun 5 para etmez kalitede ürettiği doğru. Kim hayır derse fanlık yapar. Youtube daki birkaç video ya bakmıştım one ile ilgili kamerası ahım şahım gelmedi. Gece çekimlerini beğenmedim dersemde yalan olur. Ama gündüz çekimlerini pek beğenmedim. Abimde note2 spen falan filan iyi güzel de. Aptal saptal şeyler koymuşlar el sensörü ve 2 3 bişey daha var. Bak biz yaptık diye satıyorlar sadece. 8 çekirdek hatta 4 çekirdek bile bunlara örnek verilebilir. Dediniz gibi evimde FHD televizyok ne işe yarıyor sadece bluray film izlerken mükemmel oluyor. Oda ara sıra çok nadir. Kalite herşeyden önce gelir dediniz gibi. Canon dan samsung a gecmek kötü olmuş. Bak apple a 1gb ramli telefonu hala sorunsuz çalışıyor. Buda ios un kalitesidir. Fakat ios u sevmiyorum kişiselleştirme vermiyor. Android ise tam tersi okadar çok ram yiyor ki telefonu alıcaksan en iyisi almak zorunda kalıyorsun gercekten adam gibi kişiselleştirme oyun oynama lag olmama vs istiyorsan. Wp8 zaten gözümde 0. Bukadar kötü bir arayüz olmaz. Mesala lumia920 nin kamerası en iyi kameradır 808 den sonra. Ama nokia dan ben en iyi kamera bu bak s4 bile yapamamış bu kamerayı ben yaptım diye açıklama yapmıyor. Belki yanlış düşünüyorum ama bence yanlış.
HTC ürettiğini , yaptığını birşekilde duyurmak zorunda. Samsung zamanında Applea azmı yüklendi . Appleın üstünden yaptığı primi hepimiz biliyoruz. Birçok şeyi taklit etti , sonrasında geliştirdi. Iphone 2g yle yapılan devrimi . Anrdoid adına Samsung yaptı. Appleda altyapıyı Nokiadan aldı. Birşeyler durduk yere türemiyor, geliştirilerek fikir üretilerek geliyor. HTCde biyerde , Samsungun başlattığı akımı kaliteyle birleştirip Applevari bir yaklaşımla geliştirme yolunda adımlar atıyordu. Başarılı olamıyordu . Bu sene birkaç sıkıntısı dışında kusursuza yakın bir cihaz sundu piyasaya. Bunuda birşekilde duyurmak zorunda. Zamanında Samsungun yaptığını şimdi HTC yapıyor. Sen biliyorsun, ben biliyorum , burdakiler biliyor HTCnin kaliteli cihaz ürettiğini . Fakat sokaktan geçen vatandaşa sorsanız, Htc One mı yoksa Samsung Galaxy Ace mi diye. Htc ye uzak olduğu ve Samsungu muhtemelen biyerlerden duyduğu için Galaxy Ace der . Fakat bu sene bu değişecek gibi duruyor . Bu senede değiştiremezse , herşeyi yapmasına rağmen satamazsa artık yazık olacak . Android piyasası bu sene Samsungun tekelinde değil. En büyük payı galaxy serisinin pazarlama başarısından dolayı samsung alacak olsada, diğerleride bu sene kar edecektir . Bu karda bize daha iyi cihazlar olarak dönecektir


muhabbete geç kalmışım hepsine birden dalayım aklımda kaldığınca:)) şuan piyasada olan htc one telefonlar sadece ilk üretim geliştiricilere dağıtılmış modellerdir ve kim ne incelerse incelesin piyasaya çıkacak one ile aynı yazılıma sahip değildir. kamera olayında 4mp ye düşmesinin sebebi normal kameralarda RGB denilen 3 rengin herbirini 1 pixel görür yani R ı bir pixel Gyi bir piksel B yi bir piksel görür algılar ama bu kamerada 1 pixel 3 rengi birden okuyor. ve şuanda 4mp nin üstünde bu kameradan yok. lumiadaki yazılımsal olarak karanlık ortamda gerçek dışı ama canlıymış görüntüsü veren özellik kullanılmamış gerçek görüntü kullanılmıştır oyüzden nokianın lensinden daha kalitelidir. video olayında sarsıntı önleyici nokiada daha iyi çalışmakta bunuda belirteyim o sınıfta şuan nokia daha iyi ama yazlımla düzeltilecektir. sense problemli değildir ve çıkacak olan telefonda sense hiç sıkıntı çıkarmaz. herzaman samsungun üstün htcnin üstün olduğu taraflar vardır. ama fotoğraf çekimi. sesçıkışı. ve gerçek renkte ekran konusunda htc üstündür. samsung kontrası yüksek ekran sunar pil performansı daha iyidir. hız farkınıda pek kullananlar anlamaz. şunuda belirteyim tarayıcısı daha hızlıdır samsungun AMA kelime sığdırma özelliği bile yoktur tarayıcıda. yani büyüttüğünüzde yazıları hem sağa sola hem yukarı aşağı kaydırarak okursunuz uzun yazıları. tasarım konusuna değinmeyeceğim malum ortada. ve samsung yine daha çok satacaktır buda bir kesin. samsung bada telefonlar satarken bile dünyada htc den fazla satıyordu nedeni malum millet çamaşırmakinasından televizyona kadar samsung markasını tanıyor. kısacası samsung nakia gibi naparsam satar mantığında ilerlerken herkes gözünü yumup almasın. s3ünüz varsa bu tel için deymez değiştirmeye. satışları düşerse s5 sizi memnun eder. ben one x i sadece ses çıkışı için ve tasarımı için one ile değiştireceğim yoksa one x in hızı kime yetmezki.. pil konusundada slcd3 daha cimri ve güç tasarufunu getirdiğinden beri htc pilkonusunda hiçte fena değil. bütün akıllı telefonlarda pil sorunu zaten vardır..
Ormantik Romeo 18.3.2013 22:23:14
quote:

Orijinalden alıntı: KayhanKaan

quote:

Orijinalden alıntı: Ormantik Romeo

"Samsung" olmak isterdim şuan, ne güzel herkes bir şekilde beni konuşuyor olurdu....
rakiplerim ve çekemeyenler beni konuşurdu....
iyi veya kötü reklamım olurdu bol bol....

Geçen seneye kadar herkes İphone u konuşuyordu şimdi popülaritesi düşmeye başladı.
Bu piyasada fazla böbürlenmeyeceksin yoksa alırlar aşağı.
Antipati kadar tehlikeli bir şey yoktur bir daha eski haline asla dönemezsin.

işin kaymağını yeme zamanında şimdi Samsung....
en güzel dönemlerinden birinde yani....
istikrarlı olursa bu şekilde devam eder....
olamazsa da hafif düşme ve yükselme safhaları olur illaki....
o da tuzu biberi....
Samsung çok güzel bir yerde kısaca....
KiLLeR© 18.3.2013 22:10:52
quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: KiLLeR©

quote:

Orijinalden alıntı: haymatloshan HTC iyi laf etmiş tasarım için,böyle seviyeli iğnelemeler daha güzel oluyor aslında.
Bunun kararını son kullanıcı verebilir, firmalar değil. Bir firma karşı firma ürününe bu tür bir eleştiri yapıyorsa kendini küçük düşürmekten öteye gidemez şahsi fikrim. Bu ürüne ve firmaya karşı karın ağrısı olduğunu gösterir, kıskankçıktan başka birşey değil. Asıl eleştiriyi ortaya koydukları ile yapar firmalar o zaman kim iyi kim kötü kullanıcılar tarafından belirlenir. HTC kullanmış biri olarak ve HTC telefonlarını çok beğenen biri olarak S3 kullanıyorsam bunun sebebi yine HTCdir. Kullanıcılarının güvenlerini sarstılar. Mekanik problemler, yazılım güncellemeleri verilmemesi ve habire telefon çıkarmaları güven kaybetmekten başka bir getirisi olmadı HTCye. Çizgisi olmayan bir firma imajı çizdi hep. Zararın neresinden dönerlerse kardır. Zaman gösterecek durumlarını, yinede HTC nin artık kara geçmesini istiyorum. Ayakta durması ve rekabet edebilmesi gereken bir firma.


bu yorumu yaparak samsung umu övdün :) ki iphone için karalama reklamları yapan firmayı_? sürekli iphone kullananları aşağılayan reklam yapan firmayı_? şimdi kendi aynı muameleyi görsün belki aklı başına gelir..

Yazıyı dikkatli oku. Samsung iphone içinde bu karalamaları yaparkende aynı şeyi düşünmüştüm Samsung için. B

Benim firmaları övecek kadar, avukatlığını yapacak aklım kıt değil çok şükür. Firma fanlığı yapanlarıda anlamam zaten. Bir çuval para döküyorsun bu cihazları alırken bunun hakkını vermek zorundalar, ha samsung ha htc ne farkeder.
Biz kullanıcı olarak menfaatimize ve zevkimize hitap edeni alır kullanırız bunu firma ile kullanıcı arası duygusal ve platonik bir aşk serüvenine çevirmeyin komik oluyorsunuz. Firmanın ürünlerini beğenmek ayrıdır onun avukatlığını yapmak ayrıdır. Benim beğendiğimi sen beğenmek zorunda değilsin.
EmreFB1907 18.3.2013 21:57:53
quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

sense eyvallah hadi pil eyvallah.
Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor.
Okadar kamera firması var. Canon sony vs.
Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna.
Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş.
Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor.
Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor.
Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar.
Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor.
Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın.
Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama.
Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.

Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ' ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler .

Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki.

Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz .

Ayrıca her alanda HTC'nin s4'ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence

s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .

samsungun 5 para etmez kalitede ürettiği doğru. Kim hayır derse fanlık yapar. Youtube daki birkaç video ya bakmıştım one ile ilgili kamerası ahım şahım gelmedi. Gece çekimlerini beğenmedim dersemde yalan olur. Ama gündüz çekimlerini pek beğenmedim.
Abimde note2 spen falan filan iyi güzel de. Aptal saptal şeyler koymuşlar el sensörü ve 2 3 bişey daha var. Bak biz yaptık diye satıyorlar sadece.
8 çekirdek hatta 4 çekirdek bile bunlara örnek verilebilir.
Dediniz gibi evimde FHD televizyok ne işe yarıyor sadece bluray film izlerken mükemmel oluyor. Oda ara sıra çok nadir.
Kalite herşeyden önce gelir dediniz gibi. Canon dan samsung a gecmek kötü olmuş. Bak apple a 1gb ramli telefonu hala sorunsuz çalışıyor. Buda ios un kalitesidir. Fakat ios u sevmiyorum kişiselleştirme vermiyor.
Android ise tam tersi okadar çok ram yiyor ki telefonu alıcaksan en iyisi almak zorunda kalıyorsun gercekten adam gibi kişiselleştirme oyun oynama lag olmama vs istiyorsan.
Wp8 zaten gözümde 0. Bukadar kötü bir arayüz olmaz.
Mesala lumia920 nin kamerası en iyi kameradır 808 den sonra. Ama nokia dan ben en iyi kamera bu bak s4 bile yapamamış bu kamerayı ben yaptım diye açıklama yapmıyor. Belki yanlış düşünüyorum ama bence yanlış.

HTC ürettiğini , yaptığını birşekilde duyurmak zorunda. Samsung zamanında Apple'a azmı yüklendi . Apple'ın üstünden yaptığı primi hepimiz biliyoruz. Birçok şeyi taklit etti , sonrasında geliştirdi. Iphone 2g yle yapılan devrimi . Anrdoid adına Samsung yaptı. Apple'da altyapıyı Nokia'dan aldı. Birşeyler durduk yere türemiyor, geliştirilerek fikir üretilerek geliyor. HTC'de biyerde , Samsungun başlattığı akımı kaliteyle birleştirip Applevari bir yaklaşımla geliştirme yolunda adımlar atıyordu. Başarılı olamıyordu . Bu sene birkaç sıkıntısı dışında kusursuza yakın bir cihaz sundu piyasaya. Bunuda birşekilde duyurmak zorunda. Zamanında Samsungun yaptığını şimdi HTC yapıyor. Sen biliyorsun, ben biliyorum , burdakiler biliyor HTC'nin kaliteli cihaz ürettiğini . Fakat sokaktan geçen vatandaşa sorsanız, Htc One mı yoksa Samsung Galaxy Ace mi diye. Htc ye uzak olduğu ve Samsungu muhtemelen biyerlerden duyduğu için Galaxy Ace der . Fakat bu sene bu değişecek gibi duruyor . Bu senede değiştiremezse , herşeyi yapmasına rağmen satamazsa artık yazık olacak . Android piyasası bu sene Samsungun tekelinde değil. En büyük payı galaxy serisinin pazarlama başarısından dolayı samsung alacak olsada, diğerleride bu sene kar edecektir . Bu karda bize daha iyi cihazlar olarak dönecektir
gently weeps 18.3.2013 21:46:37
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

sense eyvallah hadi pil eyvallah.
Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor.
Okadar kamera firması var. Canon sony vs.
Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna.
Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş.
Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor.
Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor.
Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar.
Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor.
Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın.
Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama.
Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.

Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ' ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler .

Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki.

Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz .

Ayrıca her alanda HTC'nin s4'ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence

s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .

samsungun 5 para etmez kalitede ürettiği doğru. Kim hayır derse fanlık yapar. Youtube daki birkaç video ya bakmıştım one ile ilgili kamerası ahım şahım gelmedi. Gece çekimlerini beğenmedim dersemde yalan olur. Ama gündüz çekimlerini pek beğenmedim.
Abimde note2 spen falan filan iyi güzel de. Aptal saptal şeyler koymuşlar el sensörü ve 2 3 bişey daha var. Bak biz yaptık diye satıyorlar sadece.
8 çekirdek hatta 4 çekirdek bile bunlara örnek verilebilir.
Dediniz gibi evimde FHD televizyok ne işe yarıyor sadece bluray film izlerken mükemmel oluyor. Oda ara sıra çok nadir.
Kalite herşeyden önce gelir dediniz gibi. Canon dan samsung a gecmek kötü olmuş. Bak apple a 1gb ramli telefonu hala sorunsuz çalışıyor. Buda ios un kalitesidir. Fakat ios u sevmiyorum kişiselleştirme vermiyor.
Android ise tam tersi okadar çok ram yiyor ki telefonu alıcaksan en iyisi almak zorunda kalıyorsun gercekten adam gibi kişiselleştirme oyun oynama lag olmama vs istiyorsan.
Wp8 zaten gözümde 0. Bukadar kötü bir arayüz olmaz.
Mesala lumia920 nin kamerası en iyi kameradır 808 den sonra. Ama nokia dan ben en iyi kamera bu bak s4 bile yapamamış bu kamerayı ben yaptım diye açıklama yapmıyor. Belki yanlış düşünüyorum ama bence yanlış.
EmreFB1907 18.3.2013 21:28:10
quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

sense eyvallah hadi pil eyvallah.
Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor.
Okadar kamera firması var. Canon sony vs.
Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna.
Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş.
Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor.
Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor.
Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar.
Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor.
Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın.
Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama.
Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.

Htc biz reklam yapamıyoruz demiyor . Bu tamamen çarpıtılmış bir açıklama. Samsungun reklama ayırdığı bütçe ile bizim reklama ayırdığımız bütçe çok farklı diyor. Samsungun tamamen reklamlama ile satan bir telefon olduğunu belirtiyor . Htc one ' ın üzerine Samsung yazsan şu anki samsundan kat kat fazla satar . Samsungun malzemesinde benzer tiple donanımla çinliler bile telefon üretiyor. Birçok örnek mevcut. Ayrıca bu sene Htc reklam konusunda biraz daha atılgan. Şampiyonlar ligine birçok reklam vermişler .

Kameranın kalitesiz olduğu görüşüne katılmamakla beraber . 4 mp e düşürülmüş kamera saçmalığına katılıyorum . 4 mp e düşürmenin herhangi bir açıklaması olamaz. Fakat burada bulunan herkese bu kamera megapixeli yetecektir. Ha ne zamanki herkesin evinde 4k-8k tv ler olur . O zaman resimler gerçekten yetersiz gelir. Ama daha herkesin evinde full hd tv ler bile yokken, hd yayın yokken . belki 10-15 sene sonrasını düşünüp hareket etmek çok yersiz biliyorsunuzki.

Ben zamanında o hatayı 1 kere yaptım . 8 mp lik nikon kameram vardı . Kalitesi mükemmeldi. mp olayına kanıp 14 mp lik samsung kamera aldım. Lanet ettim maalesef . sensörü büyütmek yerine katman katman yerleştirilmesi planlanmış . Akıllı bir düşünce bu fakat sonuçlarını iyi yönde veriyormu göreceğiz .

Ayrıca her alanda HTC'nin s4'ten üstün olmasının mümkünatı yok . Görünen yüz olarak her alanda üstünlük sağlamış zaten . Herşeyin işlemci olmadığını bize apple zaten göstermişti. Şimdi donanım ve kalite bir arada sunulmuş. Sense de touchwize göre çok daha stabil bir işletim sistemi . HTC tercih etmek için çok sebep var bence

s2 ardındanda s3 kullanmış biri olarak böyle düşünüyorum . Bazı sorunları illallah ettirdi beni . Ayrıca htc nin bataryası en kötü ihtimal s3 kadar gider. Günü kurtarır . Bir şekilde idare eder .
gently weeps 18.3.2013 21:15:03
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

sense eyvallah hadi pil eyvallah.
Ama kamera yapma hocam. 8 mp lik kamerayı piksellerini küçülttüp diye ultrapiksel adıyla satıyor.
Okadar kamera firması var. Canon sony vs.
Bunlar salak mı da bulamıyor yada bilmiyorum cep telefonu markası bulup koyuyor kendi cep telefonuna.
Birşeyler eksik ki adamlar beğenmemiş.
Xz yede ilk başta kameraya vasat dediydiler ama gayet iyi olduğu anlaşılıyor.
Samsung apple dahil hepsi kameraları sony den ihraç eden firma. Ama sony demiyor benim kameram en iyi benim telefonum en iyi s4 ü hiç beğenmedik diye ne sony ne lg nede başka bir telefon markası. Neden htc bunu diyor.
Nedeni gerçekten kötü durumdalar. Reklam yapacak para yok s4 e laf atarak kendilerini reklam yapıyorlar.
Bi ara nokia da yapıyordu böyle şöyler. Anladılar kendilerini geriye çektiklerini bak şimdi sadece tweet atıyorlar. isteyen alır bizi isteyen almaz biz buyuz diyor.
Eğer htc heryere bukadar çok saldırırsa hiç bişeyi kalmayacaktır. Zaten kendi üretmiyor hiçbişeyi kendisine yazık olacak. Benim amiral gemim bu diyecek bukadar. Gerisi kullanıcıya kalır. Sen eksiklerini düzelt sonra başka telefonlara saldırırsın.
Htc patronu bizim paramız yok reklam yapamıyorz demek ne demek ya var mı bukadar ahmakça bir açıklama.
Kendi ağzıyla eğer bunu satamazsak bizde yakında iflas ederiz demek.
Death52 18.3.2013 21:14:07
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş
esperer 18.3.2013 21:07:25
ya htc sanki başka bişi kullanıyor.adam üst seviye android telde çıkarılabilir batarya ve sd kart yuvası olmazsa olmaz olduğunu daha çözememiş kalkıp samsung a laf atıyor.
sen önce bi batarya sorununu hallet.hayatımda alacağım en son marka htc dir.
cestvrai 18.3.2013 21:02:04
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .

Theverge one review die aratin hocam. Puan olaraj 8.3 vermisler cok iyi bir puan ancak s3ten iyi degil yada ip5ten.
internalinferno 18.3.2013 20:56:04
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: internalinferno

htc'ye sonuna kadar hak veriyorum adamlar haklı. şu samsung az daha tasarım odaklı çalışsa çok güzel olur. performans olarak güzel ama oyuncak telefon gibi telefon üretiyorlar biraz daha kalite, biraz daha göz zevki lütfen

Tekonolojik innovasyon tasarimdan daha zor. Samsungun politikasi haif kapagi cikan cihazlar uretnek onuda cok iyi yapiyor ve malzeme olarak ta polkarbon kullaniyor goruntuleri de sik cihazlarinin

goz zevki kisiden kisiye gore degisir bu konuda konusmanin pek bir anlami yok.
EmreFB1907 18.3.2013 20:38:12
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu

Sense in problemlerini çok merak ettim , neymiş sorunu ? . Pil bütün akıllı telefonlarda sorun . Kamerada muadillerinden geride değil .
mehmet 0534 18.3.2013 20:35:39
htc önce cihazi üretsin sonra konussun bence lg 4x kullanicisiyim
cestvrai 18.3.2013 20:29:20
quote:

Orijinalden alıntı: EmreFB1907

quote:

Orijinalden alıntı: cherkesomer

quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai

quote:

Orijinalden alıntı: rubenmartin htc sensation xe kullanıyorum, ama daha hiç htc eline almadan konuşanlar var eminim. gerek malzeme kalitesi, sense arayüzü, beats audio ile bir dahaki telefonum da htc olacak. yani kesin yargılı olmayın.
Htc one x kullandim bes para etmez senseten tut pil omrune... 1 saat oyun oyna sarz yuzde 50. Htc ister adimanrium yapsin telefonu samsungu yakalayamaz


sen git iphone al senseyi beğenmediysen anca o senin zevkine uyar :)) dünya üzerinde en beğenilen arayüzüdür sense :)

En beğenilen demeyelimde . En seri ve en sorunsuz android arayüzüdür(Eski modellerde bile kusursuz işliyor) Mesela en düşük işlemcili htc bile , galaxy ace den hızlı çalışmakta. Takılma donma hiçbişey yok Htc'de . Bu sebeple Htc'ye androidin ios uda deniliyor . Fakat bu özelliğini devamlı model çıkartarak yitirmekteydi(Buna rağmen cihazlarının değer kaybına uğramamasıda şaşırtıcı) Bu sene başka telefon çıkartmayacak olması sebebi ile Apple'a , Samsungdan daha iyi rakip olacaktır.

Yukarda bazı Samsung fanları maalesef htc yi eline bile almadan sırf çamur atmak için kullandım beş para etmez falan laflarına girişmiş . Htc one x'te bazı sorunlar vardı, kaliteli tasarım eksikliğide vardı ama One'da tek bir sorun gözükmüyor şimdilik .

The verge in cnetin incelemsini okumuyorsun herhalde. One in sorunu var
1-pil yetersiz
2-kamera vasat
3-sense problemlerle dolu
onsos1100 18.3.2013 20:27:49
quote:

Orijinalden alıntı: cestvrai


quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

htc bence çok haklı..

Bakıldığında htc one çok iyi tasarlanmış ve özellikler açısından da Galaxy S4 den eksiği yok..

Ancak samsung her zaman ki gibi basıcak reklamı ne kadar kötü tarafı varsa kapatıcak ve özellikle 8 çekirdeği üzerine basa basa her yerde söyliyecek.

Böylece reklam yatırımları ile yine piyasayı domine edicek.

Düşünün apple gibi bir firma daha çok geliri olmasına rağmen samsung kadar reklam yapmıyor..

Bos konusuyorsun..

Tasarim gorecelidir ve bir telefonu cok iyi olmasi içinden illa aluminium olmasi gerekmez. HTC eburada cok avam ve is erigine ters bir yorum yapmis. Ezikce kisaca

tasarlanmış dedim çok iyi tasarıma sahip demededim.

(tasarlamak; bir şeyin nasıl gerçekleştirilebileceğini düşünmek, zihinde hazırlamak. )
cestvrai 18.3.2013 20:21:43
quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

Adamlar donanıma diyecek bir şey bulamadı tasarıma laf atıyorlar

Oldukca dogru bir tespit
cestvrai 18.3.2013 20:20:43
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

htc bence çok haklı..

Bakıldığında htc one çok iyi tasarlanmış ve özellikler açısından da Galaxy S4 den eksiği yok..

Ancak samsung her zaman ki gibi basıcak reklamı ne kadar kötü tarafı varsa kapatıcak ve özellikle 8 çekirdeği üzerine basa basa her yerde söyliyecek.

Böylece reklam yatırımları ile yine piyasayı domine edicek.

Düşünün apple gibi bir firma daha çok geliri olmasına rağmen samsung kadar reklam yapmıyor..

Bos konusuyorsun..

Tasarim gorecelidir ve bir telefonu cok iyi olmasi içinden illa aluminium olmasi gerekmez. HTC eburada cok avam ve is erigine ters bir yorum yapmis. Ezikce kisaca
cestvrai 18.3.2013 20:16:40
quote:

Orijinalden alıntı: internalinferno

htc'ye sonuna kadar hak veriyorum adamlar haklı. şu samsung az daha tasarım odaklı çalışsa çok güzel olur. performans olarak güzel ama oyuncak telefon gibi telefon üretiyorlar biraz daha kalite, biraz daha göz zevki lütfen

Tekonolojik innovasyon tasarimdan daha zor. Samsungun politikasi haif kapagi cikan cihazlar uretnek onuda cok iyi yapiyor ve malzeme olarak ta polkarbon kullaniyor goruntuleri de sik cihazlarinin
KayhanKaan 18.3.2013 20:10:21
quote:

Orijinalden alıntı: Ormantik Romeo

"Samsung" olmak isterdim şuan, ne güzel herkes bir şekilde beni konuşuyor olurdu....
rakiplerim ve çekemeyenler beni konuşurdu....
iyi veya kötü reklamım olurdu bol bol....

Geçen seneye kadar herkes İphone u konuşuyordu şimdi popülaritesi düşmeye başladı.
Bu piyasada fazla böbürlenmeyeceksin yoksa alırlar aşağı.
Antipati kadar tehlikeli bir şey yoktur bir daha eski haline asla dönemezsin.
internalinferno 18.3.2013 20:03:41
htc'ye sonuna kadar hak veriyorum adamlar haklı. şu samsung az daha tasarım odaklı çalışsa çok güzel olur. performans olarak güzel ama oyuncak telefon gibi telefon üretiyorlar biraz daha kalite, biraz daha göz zevki lütfen
Ormantik Romeo 18.3.2013 20:02:13
"Samsung" olmak isterdim şuan, ne güzel herkes bir şekilde beni konuşuyor olurdu....
rakiplerim ve çekemeyenler beni konuşurdu....
iyi veya kötü reklamım olurdu bol bol....
Derin_KarayeL 18.3.2013 20:01:42
iphone 4s le 5 arasında bile farklılık var s4 aynı tasarımda olunca iphoneye mi özeniyor diye içimden geçmedi değil hani
onsos1100 18.3.2013 19:53:15
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237


quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

htc bence çok haklı..

Bakıldığında htc one çok iyi tasarlanmış ve özellikler açısından da Galaxy S4 den eksiği yok..

Ancak samsung her zaman ki gibi basıcak reklamı ne kadar kötü tarafı varsa kapatıcak ve özellikle 8 çekirdeği üzerine basa basa her yerde söyliyecek.

Böylece reklam yatırımları ile yine piyasayı domine edicek.

Düşünün apple gibi bir firma daha çok geliri olmasına rağmen samsung kadar reklam yapmıyor..

Apple Türkiye'de reklam yapmıyor git bi Amerika'ya tvlerini izle.

Samsung un reklam harcamaları apple ı geçti... haber linkini koydurma bana
itachi237 18.3.2013 19:46:35
quote:

Orijinalden alıntı: onsos1100

htc bence çok haklı..

Bakıldığında htc one çok iyi tasarlanmış ve özellikler açısından da Galaxy S4 den eksiği yok..

Ancak samsung her zaman ki gibi basıcak reklamı ne kadar kötü tarafı varsa kapatıcak ve özellikle 8 çekirdeği üzerine basa basa her yerde söyliyecek.

Böylece reklam yatırımları ile yine piyasayı domine edicek.

Düşünün apple gibi bir firma daha çok geliri olmasına rağmen samsung kadar reklam yapmıyor..

Apple Türkiye'de reklam yapmıyor git bi Amerika'ya tvlerini izle.
armanatilgan 18.3.2013 19:44:53
Ulen 4.7 inç ekrani 5.5inç ekran sığacak kasaya koydunuz bumu tasarım?
onsos1100 18.3.2013 19:24:07
htc bence çok haklı..

Bakıldığında htc one çok iyi tasarlanmış ve özellikler açısından da Galaxy S4 den eksiği yok..

Ancak samsung her zaman ki gibi basıcak reklamı ne kadar kötü tarafı varsa kapatıcak ve özellikle 8 çekirdeği üzerine basa basa her yerde söyliyecek.

Böylece reklam yatırımları ile yine piyasayı domine edicek.

Düşünün apple gibi bir firma daha çok geliri olmasına rağmen samsung kadar reklam yapmıyor..
dockhanger 18.3.2013 19:22:56
bence sony