TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26306 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Nokia'dan giriş seviyesi 110 ve 112 çift SIM destekli telefonlar LG yeni nesil G2 Google TV'lerini tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (62) YORUM YAZ

tarafından 15 Mayıs 2012, Salı 14:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Desire C resmileşti
Günlük Haber Ekrem71
62
 
Dün Portekiz Vodafone sayfalarında ortaya çıkan ve giriş seviyesi segmente hitap edeceği anlaşılan HTC Desire C modelinin İngiltere için resmi reklam videosu yayınlandı.

HTC Desire C modelinde 3.5 inçlik 320 x 480 piksel çözünürlükte ekran, 600MHz hızında çalışan Qualcomm Snapdragon MSM7225A işlemci, 3.5G bağlantı, 4GB dahili hafıza, 5MP kamera, Android 4.0 işletim sistemi, Sense 4 arayüzü, NFC, Beats Audio teknolojisi, Bluetooth 4.0, WiFi ve 25GB Dropbox depolama alanı göze çarpıyor.

HTC'nin bu modelde de One serisindeki kamera arayüzünden faydalandığı görülüyor. 

HTC Desire C modeli 170 Pound fiyat etiketiyle Vodafone, Orange, T-Mobile, Virgin Media, Three, O2, Phones4U, The Carphone Warehouse ve Tesco Mobile operatör ve perakendecilerinde raflardaki yerini alacak. Diğer Avrupa ülkeleri için de aynı tarihlerde satışa sunulacağı belirtiliyor.
 

 






Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
A.B.D(azimBora) 5.12.2012 14:29:58
ilk kez andriod telefon kullanacaklar için iyi bir anternatif olabilir.
JusticeLikeMiss 5.12.2012 11:40:24
bende htc desire c almayı düsünüyorum 550 tlye bu fiyata daha iyi bi telefon bilen varmı ? htc desire c alsam pişman olurmuyum
geziciii 12.9.2012 19:53:10
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: geziciii

quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii

Eskiden symbian içinde MHZ ve dahili bellek için baya bir araştırma yapardık o zaman rakamlar çok komikti Şimdi NOKİA yüksek mhz - çekirdek - ram ekliyor ancak boşuna. Güncelleme ve destekleme olmayınca E72 sinde bile ben sorunlar gördüm ( hatta çok e72 güncelledim düzeldi )

Bir cihaz üretip sonradan güncelleme , yazılım desteği ve kullanıcıların farketti + talep ettikleri şeyleri sunmuyorsan ( OYUN dahil ) fazla gitmiyor işte. Nokia son 3 yıllık dönemde bunu iyice öğrendi. Phılıps x800 + LG cookie / LG arena gibi cihazları kullananlar bilirler sorun büyük ama sattım gitti mantığı bu üreticileri batırdı.

HTC nin desire c deki donanımı kesinlikle düşük , fiyatta % 25 pahalı ancak alınabilecek bir cihaz ( ki bende o modele geçme çabasındayım ) , önemli olan kullanım amacınız , sizin saydıklarınıza yetecektir. Zaten youtube de 1 gün videolarla zaman harcarsanız sizde göreceksiniz.

youtubede çok bakındım yabancı bir siteye baktım ace nin desire c ye göre daha iyi ve hızında dahada iyi leşme gördüm sayfa atlamalrda fln yanı kafam artık aceye gitmeye başladı galiba ace alıcam

Ace plus 650 TL ye gördüm bir araştır ama ACE alma,

bütçe ve kampanya varsa ACE 2 al en az 2 yıl kullanırsınız. sanırım bu yıl sonuna kadar ACE 2 4.1 JB sürüm de gelecek.

ace - ace s ÖLÜ YATIRIM


TAVSİYE DEĞİLDİR AMA BAKARSIN " http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-motoluxe/productDetails.aspx?productId=telcepmotluxe&categoryId=371946 "

kardeş allah razı olsun iyi yönlendirdin beni şimdi plus inceliyorum netten normal ace den daha iyi duruyor
Amedra 12.9.2012 18:41:12
Kırmızıyla cezbettirmeye çalışmışlar sanırım.
Bukalemun 12.9.2012 18:16:16
quote:

Orijinalden alıntı: geziciii

quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii

Eskiden symbian içinde MHZ ve dahili bellek için baya bir araştırma yapardık o zaman rakamlar çok komikti Şimdi NOKİA yüksek mhz - çekirdek - ram ekliyor ancak boşuna. Güncelleme ve destekleme olmayınca E72 sinde bile ben sorunlar gördüm ( hatta çok e72 güncelledim düzeldi )

Bir cihaz üretip sonradan güncelleme , yazılım desteği ve kullanıcıların farketti + talep ettikleri şeyleri sunmuyorsan ( OYUN dahil ) fazla gitmiyor işte. Nokia son 3 yıllık dönemde bunu iyice öğrendi. Phılıps x800 + LG cookie / LG arena gibi cihazları kullananlar bilirler sorun büyük ama sattım gitti mantığı bu üreticileri batırdı.

HTC nin desire c deki donanımı kesinlikle düşük , fiyatta % 25 pahalı ancak alınabilecek bir cihaz ( ki bende o modele geçme çabasındayım ) , önemli olan kullanım amacınız , sizin saydıklarınıza yetecektir. Zaten youtube de 1 gün videolarla zaman harcarsanız sizde göreceksiniz.

youtubede çok bakındım yabancı bir siteye baktım ace nin desire c ye göre daha iyi ve hızında dahada iyi leşme gördüm sayfa atlamalrda fln yanı kafam artık aceye gitmeye başladı galiba ace alıcam

Ace plus 650 TL ye gördüm bir araştır ama ACE alma,

bütçe ve kampanya varsa ACE 2 al en az 2 yıl kullanırsınız. sanırım bu yıl sonuna kadar ACE 2 4.1 JB sürüm de gelecek.

ace - ace s ÖLÜ YATIRIM [:'(]


TAVSİYE DEĞİLDİR AMA BAKARSIN " http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-motoluxe/productDetails.aspx?productId=telcepmotluxe&categoryId=371946 "
geziciii 12.9.2012 17:50:01
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii

Eskiden symbian içinde MHZ ve dahili bellek için baya bir araştırma yapardık o zaman rakamlar çok komikti Şimdi NOKİA yüksek mhz - çekirdek - ram ekliyor ancak boşuna. Güncelleme ve destekleme olmayınca E72 sinde bile ben sorunlar gördüm ( hatta çok e72 güncelledim düzeldi )

Bir cihaz üretip sonradan güncelleme , yazılım desteği ve kullanıcıların farketti + talep ettikleri şeyleri sunmuyorsan ( OYUN dahil ) fazla gitmiyor işte. Nokia son 3 yıllık dönemde bunu iyice öğrendi. Phılıps x800 + LG cookie / LG arena gibi cihazları kullananlar bilirler sorun büyük ama sattım gitti mantığı bu üreticileri batırdı.

HTC nin desire c deki donanımı kesinlikle düşük , fiyatta % 25 pahalı ancak alınabilecek bir cihaz ( ki bende o modele geçme çabasındayım ) , önemli olan kullanım amacınız , sizin saydıklarınıza yetecektir. Zaten youtube de 1 gün videolarla zaman harcarsanız sizde göreceksiniz.

youtubede çok bakındım yabancı bir siteye baktım ace nin desire c ye göre daha iyi ve hızında dahada iyi leşme gördüm sayfa atlamalrda fln yanı kafam artık aceye gitmeye başladı galiba ace alıcam
Bukalemun 12.9.2012 11:45:50
@geziciii

Eskiden symbian içinde MHZ ve dahili bellek için baya bir araştırma yapardık o zaman rakamlar çok komikti Şimdi NOKİA yüksek mhz - çekirdek - ram ekliyor ancak boşuna. Güncelleme ve destekleme olmayınca E72 sinde bile ben sorunlar gördüm ( hatta çok e72 güncelledim düzeldi )

Bir cihaz üretip sonradan güncelleme , yazılım desteği ve kullanıcıların farketti + talep ettikleri şeyleri sunmuyorsan ( OYUN dahil ) fazla gitmiyor işte. Nokia son 3 yıllık dönemde bunu iyice öğrendi. Phılıps x800 + LG cookie / LG arena gibi cihazları kullananlar bilirler sorun büyük ama sattım gitti mantığı bu üreticileri batırdı.

HTC nin desire c deki donanımı kesinlikle düşük , fiyatta % 25 pahalı ancak alınabilecek bir cihaz ( ki bende o modele geçme çabasındayım ) , önemli olan kullanım amacınız , sizin saydıklarınıza yetecektir. Zaten youtube de 1 gün videolarla zaman harcarsanız sizde göreceksiniz.
geziciii 12.9.2012 11:28:31
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

quote:

Orijinalden alıntı: geziciii

quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii


Ace - ace s alınmaz !!!

htc desire C - xperia U tavsiye ederim.

htc bence daha iyi ve ilerisi için avantajlı. XPERİA U da güzel ama marka farkı ve XPERİA daki sabit hafıza sıkıntı yaratabilir. 720p + çift çekirdek ama hafıza 4gb XPERİA dengesiz üretim yapmış. en az 8gb olması gerekli idi.

kardeş peki işlemcileri karşılaştırdığımda htc düşük geliyor bir çok kişi düşük işlemciyle randıman alınmaz diyor kasar oyunlarda sıkıntı yaratır diyor sence böyle birşey olabilirmi bana keşke ace alsaydım işlemcisi kasıyor dedirtirmi

350TL ye 2 ci el daha 6 ayını doldurmamış ACE / ACE S alırsanız SORUN YOK Ancak 600 mhz deki İŞLEMCİ MİMARİSİ önemli.

XPERİA U o zaman her zaman çok çok üstün

HB de 599TL ye HTC var , +50TL den YKB puan veriyor.

hep nokia aldık şaşmadık sağlam dedik cahil kaldık:) mhz bni çok düşündürüyor ilerde bna keşka almasaydım dedirtirmi diye ace arkaşata var gayet rahat kullanıyor uygulama fln oyunlar tabiki snn dediğin gibi 3d oyunlar hariç ama ilerde bi oyun çıkar yüklerim o vodafonun telefonları gibi kasarsa diye çok düşünüyorum çok ta kararsızım samsungun androıdı düşük işlemcisi yüksek htc n,n işlemcisi düşük androıdı yüksek çözemek bende senin gibi bilen arkadaşlara soruyorum işte :)
Mobile Prof. 11.9.2012 23:17:50
Yıl olmuş 2013... Böyle donanım mı olur kardeşim? Resmen küfür etmektir bu.
Bukalemun 11.9.2012 22:40:32
quote:

Orijinalden alıntı: geziciii

quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii


Ace - ace s alınmaz !!!

htc desire C - xperia U tavsiye ederim.

htc bence daha iyi ve ilerisi için avantajlı. XPERİA U da güzel ama marka farkı ve XPERİA daki sabit hafıza sıkıntı yaratabilir. 720p + çift çekirdek ama hafıza 4gb XPERİA dengesiz üretim yapmış. en az 8gb olması gerekli idi.

kardeş peki işlemcileri karşılaştırdığımda htc düşük geliyor bir çok kişi düşük işlemciyle randıman alınmaz diyor kasar oyunlarda sıkıntı yaratır diyor sence böyle birşey olabilirmi bana keşke ace alsaydım işlemcisi kasıyor dedirtirmi

350TL ye 2 ci el daha 6 ayını doldurmamış ACE / ACE S alırsanız SORUN YOK Ancak 600 mhz deki İŞLEMCİ MİMARİSİ önemli.

XPERİA U o zaman her zaman çok çok üstün

HB de 599TL ye HTC var , +50TL den YKB puan veriyor.
geziciii 11.9.2012 21:48:51
quote:

Orijinalden alıntı: Bukalemun

@geziciii


Ace - ace s alınmaz !!!

htc desire C - xperia U tavsiye ederim.

htc bence daha iyi ve ilerisi için avantajlı. XPERİA U da güzel ama marka farkı ve XPERİA daki sabit hafıza sıkıntı yaratabilir. 720p + çift çekirdek ama hafıza 4gb XPERİA dengesiz üretim yapmış. en az 8gb olması gerekli idi.

kardeş peki işlemcileri karşılaştırdığımda htc düşük geliyor bir çok kişi düşük işlemciyle randıman alınmaz diyor kasar oyunlarda sıkıntı yaratır diyor sence böyle birşey olabilirmi bana keşke ace alsaydım işlemcisi kasıyor dedirtirmi
Pershophone 11.9.2012 21:25:32
Wildfire S e benziyor sanki sadece kasa değiştirmişler gibi
Bukalemun 11.9.2012 15:19:22
@geziciii


Ace - ace s alınmaz !!!

htc desire C - xperia U tavsiye ederim.

htc bence daha iyi ve ilerisi için avantajlı. XPERİA U da güzel ama marka farkı ve XPERİA daki sabit hafıza sıkıntı yaratabilir. 720p + çift çekirdek ama hafıza 4gb XPERİA dengesiz üretim yapmış. en az 8gb olması gerekli idi.
9888 11.9.2012 14:34:37
quote:

Orijinalden alıntı: stepcideee

T10'daki işlemci ve GPU'ya sahip bir telefonu ne yapcam.

Aynen+İnsan bi flaş koyar.
geziciii 11.9.2012 14:23:18
arkadaşlar 2 haftadan beri bu telefonu araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum ve sizden yardım istiyorum umarım yaptıgınız yorumlarla beni aydınlatırsınız

1:htc desire c almak içimden geçiyor fakat 600 mhz lik işlemcisi beni olumsuz düşündürüyor

2:samsung galaxs ace 2. alternetifim onun işlemcisi 800 küsür sanırım ve htc den yüksek fakat androıd sistemi 2. küsürlerde ve htc ye göre düşük

3:pil tüketim durumlarıda kafamda birçok soru işaretini beraberinde getiriyor.

ben günde 50 sms yazan 20 dkka face 10 dkkada twitter 45 dkka da telefonla konuşuyorum 3g ile hiç işim olmaz sürekli wifi açık olmaz oynıyacağım oyunlar batak pişti 101 okey karpuz kesme tarzı oyunlarıdır.sizce bu kullanım durumlarında bataryanın süresi ne olur beni 1 gün çok rahat götürürmü???

4:nakit 600 tl sınırım var htc desire c mi samsung galaxs ace mi bana yardımcı olursanız sevinirim
netten^ 19.5.2012 10:46:40
Deli olcam ama he.Benim telefonum bundan daha iyi ancak android 4.0 getirmiyorlar.Elimde htc desire z var.Bu telefondan 200 mhz önde bizimkine neden çıkmıyor?
a_n0507 18.5.2012 11:54:34
3.5G bağlantı nedir ya?
redoano 17.5.2012 22:35:22
Wildfire S, explorer vesaire telefonlara sense 4 port edilebilmesi için gayet iyi bence :) Zaten bence HTC'nin amacı da buydu. One serisi ve sense 4'ü tanıtırken hem 480*800 ekran çözünürlüklü one V, hem de 540*960 çözünürlüklü one S'i çıkardı ki bu ekran çözünürlüklü eski modellere port edilebilsin romlar. HTC kendisi neden getirmiyor önceki modellere sense 4 güncellemelerini o ayrı konu. Uğraşmak istemiyorlardır belki :) Her neyse bence 320*480 çözünürlüklü telefonlar için çok iyi böyle bir telefonun çıkması..
eXaeL@DH 16.5.2012 17:05:17
quote:

Orijinalden alıntı: stepcideee

T10'daki işlemci ve GPU'ya sahip bir telefonu ne yapcam.

Dostum senin yüzünden dejavu oldum.
sticer12 16.5.2012 16:29:13
bence artık giriş seviyesi telefonlar 600 mhz olmamalı an az 800 mhz olmalı htc şu an sadece piyasaya oynuyo
invisible 16.5.2012 15:53:59
vodafone a android iteleyecek yeni telefon çıktı.
`Raikonen` 16.5.2012 15:35:05
Wildfire S'in makyajli hali. Bu telefon çıktıysa Wildfire S için ICS yalan oldu. :(
stepcideee 16.5.2012 06:02:26
T10'daki işlemci ve GPU'ya sahip bir telefonu ne yapcam.
nedensiz07 16.5.2012 02:15:24
quote:

Orijinalden alıntı: tachy58

Helal olsun sana HTC....şu donanım ve görsellik yoksunu telefonu bile sense 4.0 ile birlikte piyasaya sür...bizim Evo3D'lere sense 3.6 ver...

aynen hocam kesinlikle zaten yukardada onu soyledım bizim xe dede durum aynı kınıyorum dahada htc almam ..sony 2 yıl once cıkardıgı xperia neo ya bile güncelleme veriyor htc bize sense 4 ü veremiyor yazık yazık
tachy58 16.5.2012 01:04:21
quote:

Orijinalden alıntı: RAN7843

Alt seviye telefon için harika benim çok hoşuma gitti bluetotht 4.0 bile var sony nın amıral gemisinde bile yokkk ..............


iyi al o zaman bol bol şarkı gönderir durursun....
tachy58 16.5.2012 01:00:15
Helal olsun sana HTC....şu donanım ve görsellik yoksunu telefonu bile sense 4.0 ile birlikte piyasaya sür...bizim Evo3D'lere sense 3.6 ver...
nedensiz07 16.5.2012 00:27:18
bunda bile sense 4 var.. birde ibrahim beyimiz diyoki sense 4 ü sensationlar calıstırmadıgı için biraz kırptık ve 3.6 olarak verdik... peki sayın ibrahim bey bu giris seviyesi tel. bile sense 4 ü calıstırırken bizim xe nasıl calıstırmıyor...
ahenk21 15.5.2012 23:34:21
Isteyen alir istemeyen almaz. Yok bole yok sole sanki cok ii yapinca alabileceksin
aziz77 15.5.2012 22:30:00
600 mhz işlemciyi alsın...
createemir 15.5.2012 22:27:27
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Telefon çok şık. İşlemcisi 1GHZ tek çekirdek olsa birde ekranı daha iyi kesinlikle alırdım


Adamlar 1GHZ yapabilirlerdi ama ARM11 koyabilirlerdi Ayrıca bu telefon Desire serisine pek yakışmamış..
eXaeL@DH 15.5.2012 22:06:34
T10'daki işlemci ve GPU'ya sahip bir telefonu ne yapcam. Android kullanılacaksa en az 1GHz GPU ve Adreno 205 GPU lazım yoksa kurtarmıyor.
artcraft35 15.5.2012 21:31:08
her sene amiral gemileri çekirdeklerini 2 ye katlıyorlar ancak giriş seviyesi bir türlü 600 mhzin üstüne çıkamadı
Dark Shade 15.5.2012 21:27:13
Zaten bu ozellikte telefonlari var htc nin. Ayrica bu sistemlerle android 4.0 ve sense 4.0 stabil caliscakmi hic emin degilim.
SilentPower 15.5.2012 21:21:02
quote:

Orijinalden alıntı: rainblackk

Evet gereksiz bir telefon fakat oncelikle suna kanaat getirelim bir htc telefon donanimi ne olursa olsun sinifinin en fonksiyoneli ve en stabil telefonudur 600tl ye satilirsa gayette satilir 5mp kamerasi ile sinifindaki diger telefonlardan 1 adim onde android 4.0 ve sense arayuzude cabasi fakat cortex 8 800 mhz bir islemci ve adreno 205 islemci olsaydi tadindan yenmezdi

Katılıyorum galaxy ace için çok sağlam bir rakip olur bence
rainblackk 15.5.2012 21:17:41
Evet gereksiz bir telefon fakat oncelikle suna kanaat getirelim bir htc telefon donanimi ne olursa olsun sinifinin en fonksiyoneli ve en stabil telefonudur 600tl ye satilirsa gayette satilir 5mp kamerasi ile sinifindaki diger telefonlardan 1 adim onde android 4.0 ve sense arayuzude cabasi fakat cortex 8 800 mhz bir islemci ve adreno 205 islemci olsaydi tadindan yenmezdi
xlmnt13 15.5.2012 21:16:52
bu sene üst seviye telefonlara odaklanacağız oyle zırt pırt telefon çıkarmayacağız ?!!!!.....:)
Klack 15.5.2012 21:03:55
Sonrada bana diyorsunuz ki 'HTC telefonu yaparken sana sorsun ozaman..'

Bence de bana sorsun. 2012 yılındayız. Bu ne arkadaş, yüksek olasılıkla iphone dan büyük bir telefon olacak. Ekran çözünürlüğüde 320x480.

400 lira çıkar benden.
çay 15.5.2012 20:40:08
wildfire s işte hafıza dışında farkı yok

bu ics ile geliyor ama bizim telefonlara donanım yetmiyor diye vermiyolar

cm9 stabil çıksa bir an önce
inexo 15.5.2012 18:55:14
explorer s olabilir bu
Fx_57,5 15.5.2012 18:48:33
600mhz li telefonmu kahdı yahu hele o ekran çözünürlüğü ne rezalet ics ile kurtaramazlar sanmam.sonrada mali yönden dardayız böyle devam ederseniz dahada kötü olursunuz
Kasatka 15.5.2012 18:44:13
210 euro falan yapiyor herhalde ki o fiyata Xperia U var cift cekirdekli , 480 e 854 cozunurluklu ve 720p video kayitli.
Kim ne yapsin bunu ayni fiyata nerdeyse iki kati donanima sahip cihazlar ortada dolasirken ? galaxy gio , galaxy mini 2 xperia mini, pro ray falan hem bundan iyi hemde ucuzlar.
Recharged 15.5.2012 18:31:59
Eğer fiyatları anormal olmaz ise satabilir ancak anormal fiyatlar ile bu özellikte bir cihazı satması zor Htc'nin.
simaros 15.5.2012 17:44:41
quote:

Orijinalden alıntı: assassinn

-600 mhz lik işlemciyle ics 4.0 ne kadar stabil çalışır bilmiyorum.

-Menü tuşu yok (htc öne x den bile soğuttu)

-Türkiyede en az 600 tl fiyat çekerler (bu telefona çok)

- 320x480 çözünürlük ile android 4.0 çok zevkli olacaktır (!)



Çok haklısınız ayrıca işlemci a5 tabanlı eğer bu telefon takılmadan mesaj yazabiliyor telefon edebiliyorsa ve twitter uygulamasını açarsa mucize olur
SkyLord4u 15.5.2012 17:14:39
Güzel ürün umarım fiyatıda güzel olur.Sense ara yüzünü hep sevmişimdir çok kullanışlı.
assassinn 15.5.2012 17:13:15
-600 mhz lik işlemciyle ics 4.0 ne kadar stabil çalışır bilmiyorum.

-Menü tuşu yok (htc öne x den bile soğuttu)

-Türkiyede en az 600 tl fiyat çekerler (bu telefona çok)

- 320x480 çözünürlük ile android 4.0 çok zevkli olacaktır (!)
mert1907 15.5.2012 16:31:40
Sorsan donanım yetmedıgınden Galaxy W,Galaxy S ICS alamıyor.600 Mhz ıslemcı ve 320x480 cozunurluk ustune Sense 4 ıle ICS.Kapitalist düzen işte nolucak.
RAN7843 15.5.2012 16:28:13
Alt seviye telefon için harika benim çok hoşuma gitti bluetotht 4.0 bile var sony nın amıral gemisinde bile yokkk ..............
-Pisagor- 15.5.2012 16:24:32
Beast Audio teknolojisi ve 600 - 800 tl olur ise tam giriş seviyesi bir telefon olmuş.
sefaMseven 15.5.2012 16:20:00
sadece htc kullanıyorum demek isteyen kızlarımıızın imdadına yetişir başka da bi işe yaramaz
Adorer 15.5.2012 15:40:29
htc telefonlar serdar ortaç şarkıları gibi hepsi birbirine benziyor
tolgaciik 15.5.2012 15:26:41
Söylenecek tek bir kelime var. O da : Gereksiz
paradoksumsu 15.5.2012 15:12:26
Küfür gibi telefon.
SilentPower 15.5.2012 14:49:05
Harika bir telefon 600 lira seviyesinde olursa chacha yerine bunu alacağım
meego 15.5.2012 14:44:26
hafı kart girişi varmış arkadaşlar düzeltiyorum...
SilentPower 15.5.2012 14:38:42
600-700 lira arası olur abartmayın o kadarda
meego 15.5.2012 14:37:51
quote:

Orijinalden alıntı: bayraak

Telefon çok şık. İşlemcisi 1GHZ tek çekirdek olsa birde ekranı daha iyi kesinlikle alırdım


Katılıyorum.İşlemcisi 1ghz, hafıza kart girişi ve ekranı en az 800x480 olsaymış tam kardeşime alacagım telefon olurmuş.
NFC, Bluetooth 4.0, Android 4.0 gibi güzel özellikler var ancak bu telefon yerine Galaxy Wonder almak daha akıllıca olur sanırım.
redloves 15.5.2012 14:35:45
Wildfire s in biraz daha makyajlanmis hali.
bayraak 15.5.2012 14:32:38
Telefon çok şık. İşlemcisi 1GHZ tek çekirdek olsa birde ekranı daha iyi kesinlikle alırdım
FRUEHAUF 15.5.2012 14:31:30
En az 800 liraya satarlar tabi alan olursa :))
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla