TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26124 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
iOS 5.1 güncellemesinin beta sürümü, geliştiricilere beklenenden erken dağıtıldı Lenovo'dan LePad S2007, LePad S2010, LePad S2005, LePhone S2 tablet ve akıllı telefonlar tanıtıldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (68) YORUM YAZ

tarafından 29 Kasım 2011, Salı 11:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Rhyme Türkiye'de resmi olarak satışa sunuldu
Günlük Haber Ekrem71
68

HTC'nin Bliss kod adıyla tanıttığı ve bayanlara hitap eden modeli Rhyme Eylül ayında New York şehrinde büyük bir etkinlikle resmi olarak tanıtılmış ve ay sonunda piyasaya sürülmüştü.

1GHz hızında çalışan tek çekirdekli Qualcomm MSM8255 işlemci, Adreno 205 grafik birimi, 768MB RAM, Android 2.3.4 işletim sistemi, 3.7 inç 480 x 800 piksel WVGA dokunmatik kapasitif ekran, 4GB dahili kapasite, 32GB'a kadar microSD desteği, WiFi, Bluetooth 3.0, GPS, 5MP arka / VGA ön kamera, 720p video kaydı ve 1600mAh gibi özellikler sunan HTC Rhyme dün resmi olarak Türkiye pazarına da giriş yaptı. HTC Rhyme'ı önemli kılan faktör Sense 3.5 arayüzü ile piyasaya çıkan ilk model olması. 

HTC Rhyme zengin kutu içeriğiyle dikkat çekiyor. Hoparlör özelliği de olan stand ünitesi, çağrı veya mesaj geldiğinde ışıklarla uyarı veren mini küp, kablolu kulaklık, 8GB microSD kart, Bluetooth kulaklık cihazla girlikte hediye olarak veriliyor.

HTC Rhyme bayanlara yönelik zengin aksesuar seçenekleriyle de ön plana çıkıyor. Fiyatı resmi olarak açıklanmayan HTC Rhyme'ın 850TL-1000TL civarında piyasaya sunulacağı tahmin ediliyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mevlutsavas 21.11.2012 11:35:28
htc rhyme bu telde navigasyon varmı varsa ücretsizmi paylaşırsanız memnun olurım
blackice_serkan 16.2.2012 20:38:26
Bu model şu anda sadece Avea'da var. Onda da fiyat abartı kazık. Garantisiz sıfır satan bayi falan yok mu acaba?
ALPEREN_06 1.1.2012 19:15:15
haberde RESMİ OLARAK SATIŞA SUNULDU diye veriliyor.editör arkadaş maalesef fena çuvallamış.iyiki satışa sunulduğu-sunulacağı yeri yazmamış.çünkü o zaman tam anlamıyla tüy dikmiş olurdu.
Yedaself 1.1.2012 11:56:41
Bunu bekliyordum, gittim EVO 3D aldım.
eralpkuru 1.1.2012 11:17:29
quote:

Orijinalden alıntı: aokyy

Artık yeni yıla girdik. HTC bu telefonunu neden hala piyasaya sürmüyor, anlayabilmiş değilim. İki ay oldu lansmanı yapılalı ama beceriksizler hala piyasaya süremediler. Elektronik cihazlar teknolojileri zaten çabuk eskiyen cihazlar. Daha piyasaya sürmeden zaten eski olan teknolojisini iyice eskittiler. Tamam hoş telefon ama sürekli yeni model telefonlar sürülüyor piyasaya. Bilmiyorum da artık bu telefon da yavaş yavaş düşer gözlerden. Hele ki bir de yüksek bir fiyata çıkarırlarsa o zaman hiç satılmaz. Neden yüksek fiyata eski teknolojilere sahip telefon alayım ki. Bu telefonu bekliyordum ama artık daha fazla beklemeyeceğim. Başka bir model, büyük ihtimal başka bir markaya yöneleceğim.

Canımı çok sıktın HTC.

al benden de o kadar...
aokyy 1.1.2012 10:43:36
Artık yeni yıla girdik. HTC bu telefonunu neden hala piyasaya sürmüyor, anlayabilmiş değilim. İki ay oldu lansmanı yapılalı ama beceriksizler hala piyasaya süremediler. Elektronik cihazlar teknolojileri zaten çabuk eskiyen cihazlar. Daha piyasaya sürmeden zaten eski olan teknolojisini iyice eskittiler. Tamam hoş telefon ama sürekli yeni model telefonlar sürülüyor piyasaya. Bilmiyorum da artık bu telefon da yavaş yavaş düşer gözlerden. Hele ki bir de yüksek bir fiyata çıkarırlarsa o zaman hiç satılmaz. Neden yüksek fiyata eski teknolojilere sahip telefon alayım ki. Bu telefonu bekliyordum ama artık daha fazla beklemeyeceğim. Başka bir model, büyük ihtimal başka bir markaya yöneleceğim.

Canımı çok sıktın HTC.
sah_inn_0 19.12.2011 19:36:49
Kahverengi-bej olan mükemmel duruyor.sahibinden.com da 1300 e var 1 tane.o civarda bekliyorum fiyatını
OrcHestrated 18.12.2011 11:05:59
Bayanlara hitap ettiği doğru ama özellikleri göz ardı edilmemeli telefon düşünenler için bu telefonuda kıyaslanacaklar arasına alınmalı.
CeSiN 17.12.2011 22:57:45
quote:

Orijinalden alıntı: LiVeVaLuE

Rhyme nin 850 -TL bandında satılması şahsi kanaatimce mümkün değil. Hangi model gelirse gelsin, ister HTC ister Samsung olsun fiyatı iyice şişirilmeden satılmaz bizim memlekette.

Türkçe katili HTC müdürünün konuşmalarından premium müşteriler içindir bu model şeklinde defaatle açıklama duyduk ki; premium müşteriye premium fiyatta itelenecek demektir. 1.250-TL altı olacağını zannetmiyorum.

Yukarıda bi arkadaşta demişti cihaz özellikler ekran boyutu vs olarak desire s i andırıyor,benzer özelliklerde daha yeni ve aksesuar olarak zengin bir telefonun desire s ten daha ucuza satılacağını bende zannetmiyorum.Desire s ilk çıktığında 1150-1250 tl arasında gidiyordu , bu telefon içinde endüşük aralığın bu olacağını düşünüyorum.1000 tl altında çıkarsa deli satar zaten.

Yani dediğine aynen katılıyorum ama enfazla fiyat şişirilme olayı htc ve samsungtan ziyade appleda oluyor dışarıda kafa kafaya iken burda apple 2 ye katlar diğer telefonu :) Şişmenin zaten temel sebebi vergiler uçurum var dışarıyla aramızda dediğin gibi markadan markaya değişen şişirmelerde etkiliyor tabiki.


Cihaz güzel bence fiyatıda uygun olursa tutar.
LiVeVaLuE 17.12.2011 22:45:27
Rhyme nin 850 -TL bandında satılması şahsi kanaatimce mümkün değil. Hangi model gelirse gelsin, ister HTC ister Samsung olsun fiyatı iyice şişirilmeden satılmaz bizim memlekette.

Türkçe katili HTC müdürünün konuşmalarından premium müşteriler içindir bu model şeklinde defaatle açıklama duyduk ki; premium müşteriye premium fiyatta itelenecek demektir. 1.250-TL altı olacağını zannetmiyorum.
aokyy 14.12.2011 15:29:20
Daha satmayı beceremediler. İki hafta önce mesaj attım, bana önümüzdeki hafta satışa sunulacak demişlerdi ama hala piyasada yok. Samsung Galaxy S reklamını gördüm bugün 800 TL'ye, beklemekten sıkıldım. Belki alırım.
solidfrost 14.12.2011 10:01:03
hala satılmıyor herhalde degıl mı ?
Experianc 8.12.2011 20:02:30
quote:

Orijinalden alıntı: CeSiN

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26

Beyler HTC nin cihazlarında büyük düşüş var HTC EVO 3d 1250-1290 tl HTC Desire S 999 TL HTC Desire HD 970 TL. Hepsini anlarımda EVO 3D SII ile kapışır ve garantili fiyatı 1250 tl. Hepsiburada ve bimeksten bakabilirsiniz.Bu cihaz 850-1000 tl gelmez diyordum fikrim değişti :):) HTC nin 4. çeyrek karı iç açı değilmiş ondan olabilirmi acaba

bimeksteki mağazaya özel anlık kampanya yanlız genel bir durum değil. evo 3d hb de 1800 tl hala :)

daha yeni 1899 TL oldu gün boyu 1298 tlye satıldı. resimini upload ettim....
Hatta sipariş verdim sonra onaylamayı iptal ettim 170 gram ve kalın olduğu için

CeSiN 8.12.2011 19:54:36
quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26

Beyler HTC nin cihazlarında büyük düşüş var HTC EVO 3d 1250-1290 tl HTC Desire S 999 TL HTC Desire HD 970 TL. Hepsini anlarımda EVO 3D SII ile kapışır ve garantili fiyatı 1250 tl. Hepsiburada ve bimeksten bakabilirsiniz.Bu cihaz 850-1000 tl gelmez diyordum fikrim değişti :):) HTC nin 4. çeyrek karı iç açı değilmiş ondan olabilirmi acaba

bimeksteki mağazaya özel anlık kampanya yanlız genel bir durum değil. evo 3d hb de 1800 tl hala :)
Experianc 8.12.2011 19:31:42
Beyler HTC nin cihazlarında büyük düşüş var HTC EVO 3d 1250-1290 tl HTC Desire S 999 TL HTC Desire HD 970 TL. Hepsini anlarımda EVO 3D SII ile kapışır ve garantili fiyatı 1250 tl. Hepsiburada ve bimeksten bakabilirsiniz.Bu cihaz 850-1000 tl gelmez diyordum fikrim değişti :):) HTC nin 4. çeyrek karı iç açı değilmiş ondan olabilirmi acaba
ttt01 8.12.2011 10:50:24
Ben Htc de çalışan arkadaşa sormuştum oda avea ile satılcak demişti. ama onun dışında ilk gelirse vatan bilgisayara gelcek filan dedi.
DH Misafiri 6.12.2011 09:39:12
Gerçekten çok şık bir cihaz.Kardeşime alabilirim ;)
DH Misafiri 6.12.2011 09:39:10
hepsini geçtim benim htc sensation xe ne zaman çıkacak hiç bi haber olmaz mı yaavvv...bu telefondan sonra çıkanlar geliyor (mesela iphone 4s 16 aralıkta)ama sensation xe yok bilgisi olan var mı arkadaşlar?
darkaura 2.12.2011 23:39:04
bu telefon kazayla turkiyeye 850-900den gelirse, etraf pembe telefon kullanan delikanlilarla dolar
aokyy 2.12.2011 22:56:34
HTC nin sitesinde telefonun köşesinde nereden alınır diye bir bölüm var. Orada hangi kurumların satacağı yazıyor ama henüz satışa çıkmadığı için kurumların internet sitelerinde görünmüyor. Ben bir mesaj attım HTC'ye, önümüzdeki hafta AVEA ile satışa sunulacağını söylediler.
DH Misafiri 2.12.2011 17:09:23
hangi kurumlar satacak, bilginiz var mı? aylardır bu telefonu bekliyorum yahu çıldırıcam. :)
aokyy 1.12.2011 08:05:50
Çıksa da alsak... HTC piyasaya sürme konusunda çok ağır ya... Bekletilir mi bu kadar? Tanıtmışsın ertesi gün sür piyasaya. Sende rahatla biz de rahatlayalım.
Cihan 30.11.2011 23:00:10
quote:

Orijinalden alıntı: sorceress

Fiyat çok iyi. Kız olasım geldi:D

Kestir panpa :)




Not:

HTC TR Bölgesi merkez ofiste pazarlamada arkadaşım var sorarım ona fiyatı bakalımne çıkacak?

Benim tahminim 1249-1349 Arası
Yedaself 30.11.2011 22:10:41
Avea satacaksa 850-1000 aralığını unutun. iPhone 4 8GB'ı millete 95*24 tarifesiyle kakalamaya çalışan operatör Rhyme'ı da 69*24'den aşağı satmaz.
yankov 30.11.2011 17:12:56
Arkadaşlar az önce HTC'nin müşteri hizmetlerinden bilgi aldım , HTC Rhyme Avea da satılacakmiş.Avea nın sitesine bilgi daha sonra konacakmiş şimdi herhangi bi bilgi yok.
Experianc 30.11.2011 15:53:08
quote:

Orijinalden alıntı: Yedaself

Kimin satışa sunduğunu bilen var mı?

İstanbul da tanıtımı yapıldığı söyleniyor.Satışa sunulmadı galiba bende fiyatını merak ediyorum söylediklerine göre 850-1000 tl(Ben sanmıyorum) arasında olursa sırf dock yüzünden bile alabilirim
Yedaself 30.11.2011 14:42:37
Kimin satışa sunduğunu bilen var mı?
darkaura 30.11.2011 14:39:11
dock u cok guzel yapmislar. icine yerlestirince ayni masa saati gibi duruyor.
selcuk20 30.11.2011 09:30:37
O kadar aksesuarla birlikte 850-1000 TL tahmini bence de afaki olmuş. En az 1200 TL fiyata satışa çıkacaktır. Donanım klasik HTC donanımı, tasarımı da klasik HTC'nin mora boyanmış hali. Kutu içeriği çok zengin, bayan kullanıcılar tercih edecektir.
pEgaTR 30.11.2011 09:02:54
Çok güzel , mor a bayılırım ben :-) Bence hediye etmek amaçlı alınabilitesi var :-)
pEgaTR 30.11.2011 09:01:16
Çok güzel , mor a bayılırım ben :-) Bence hediye etmek amaçlı alınabilitesi var :-)
Dark Shade 30.11.2011 08:14:34
Satılır
sertacarslan 30.11.2011 07:46:55
Türkiye'de satışa sunulmak ne demek? Satışa sunulan bir ürünün fiyatı belli olmaz mı yahu?
Mağazaya gittik, parmağımızla cihazı gösterip "bu ne kadar" dedik, 850 ile 1000 TL arasında cevabını aldık mesela.
ßy Emre 30.11.2011 00:11:20
quote:

Orijinalden alıntı: archieduke

850-1000 TL DEMEK 1000 TL OLACAK DEMEKTİR:)

MxFxOx 29.11.2011 23:51:25
htc Türkiye'de yayilirsa noki Türkiye pazarını unutsun
Experianc 29.11.2011 23:46:17
Almanyada sim free fiyatı 390€ = yaklaşık 960 TL.Türkiyedeki kdv ,ötv , felan ekle 1300 TL garanti Vergilerde rekor elimizde merak etmeyin arkadaşlar.Uzun bir sürede inmeyeceğiz 3 kat fark var çünkü
K_Spartakus 29.11.2011 22:34:32
bu modelin hedef kitlesi bayan kullanıcılar . bayanlar için farklı renk seçenekleri var . youtubeden videolarını izleyebilirsin .
sMug 29.11.2011 21:49:36
Bence rengi mükemmel
Yedaself 29.11.2011 21:08:15
850TL-1000TL olursa ilk defa bir telefonu hak ettiği fiyattan alma şansı buluruz.
aokyy 29.11.2011 20:48:00
quote:

Orijinalden alıntı: Volkanbaba

Satılmaz

Volkanbaba 29.11.2011 20:40:07
Satılmaz
Experianc 29.11.2011 20:23:06
quote:

Orijinalden alıntı: LawLess437

1200-1300 TL mi? Şaka yapmayın arkadaşlar çıkarsa çıktığıyla kalır.900 TL civarı gelirse ülkemize iyi satacağını düşünüyorum.Şahsen telefonu çok güzel buldum.Özellikleri de yeterde artar.

Hayatında HTC cihaz almadığın yada fiyatına bakmadığın belli. 1000 tl altı böyle özellikleri olan telefon varmı bir bak bakalım Türkiyede HTC nin....HTC Desire Z bile 800 den satılıyor.Birde bu telefonun yanında baya kullanışlı aksesuarları 1000 tl ye vermesi şaka olur HTC nin.Bu cihaz 900 tl olursa desire S 1250TL den 800TL mi olacak ?HTC fiyat konusunda üstüne yok malesef
TearsForFears 29.11.2011 19:25:15
1200-1300 TL mi? Şaka yapmayın arkadaşlar çıkarsa çıktığıyla kalır.900 TL civarı gelirse ülkemize iyi satacağını düşünüyorum.Şahsen telefonu çok güzel buldum.Özellikleri de yeterde artar.
optimux 29.11.2011 17:27:14
Bencede fiyati daha yüksek olur. Nitekim farkli bir tasarimi ve teferruatli aksesuarlari var. Bu arada bataryasi cikmiyormus.

Edit: Kdv hariç fiyati olma ihtimali yüksek.
captaincato 29.11.2011 17:14:08
Desire s in renkli kasa modeli bu yahu azcık makyaj yapmışlar hepsi bu....
acmtncy 29.11.2011 16:30:21
bu fiyat çok az. şu an desire s 1200-1300 bu telefon çıktığında da o kadar olur.
Experianc 29.11.2011 16:29:37
1400 1300 tahmini fiyat 850-1000 hayal HTC nin F/P ürünü yoktur Bu modeli 1000 tl ye satması desire serisinin ve incredible s i bir daha satamaması anlamına gelmesi demek
Granis 29.11.2011 16:01:51
Ben de desire s alacaktim arkadasima, bu haberi gorunce bekleyeyim dedim ama 1450 komik olmus. Sesli guldum :)
gunman233 29.11.2011 15:46:36
Evet kaynak nedir belirtilirse iyi olur. Satıldığına dair hiçbir ibare yok şuan için, fiyat bilgisi de öyle... Google'dan araştırdım 24 Kasım 2011 bir haber buldum Nişantaşındaki Türkiye tanıtım günüymüş 5 gün geçmiş. Ve fiyat bilgisi de bir tek bu haberde vardıç Aşağıda:

HTC Rhyme sonunda Türkiye’ye adım attı. New York’taki uluslararası lansmanından sonra dün gece Brandroom Nişantaşı’nda düzenlenen ve sosyete dünyasından Eda Taşpınar, Önder Bekensir gibi simaların da katılım gösterdiği bir etkinlikle tanıtılan HTC Rhyme, kutu içeriğine dahil fonksiyonel aksesuarlarıyla birlikte satışta.
Her detayıyla çok zarif, sade ve şık görünen HTC Rhyme, ziyaretçilerine “keyifli alışveriş” deneyimi yaşatmak için moda dünyasına yön veren birçok markayı bir arada bulunduran Nişantaşı’ndaki Brandroom’da bugünden itibaren görülebilir. Rhyme, 1.450 TL civarı bir fiyat etiketine sahip.
aokyy 29.11.2011 15:46:23
quote:

Orijinalden alıntı: BYcaps

Haberin kaynağını görebilir miyiz? Sensation xe ondan daha önce çıktı ve o aralık ayında girecek türkiye'ye. Ayrıca fiyat olarakda dock bluetooth kulaklık fl nderken 1.250 den aşağı gelmezi zor gibi o telefonun.

Şu anda haberin kaynağındasınız zaten.
BYcaps 29.11.2011 15:43:31
Haberin kaynağını görebilir miyiz? Sensation xe ondan daha önce çıktı ve o aralık ayında girecek türkiye'ye. Ayrıca fiyat olarakda dock bluetooth kulaklık fl nderken 1.250 den aşağı gelmezi zor gibi o telefonun.
gunman233 29.11.2011 14:31:31
quote:

Orijinalden alıntı: darkaura

850 yada 1000tl aklima hic yatmada. urunun almanya fiyati 400kusur euro, amerikada 500$.

Aynen. Dediğim gibi 1000 (999) Tl bile olsa F/P olur bu haliyle. Çok zayıf bir haber, satışa çıktı deniyor da ortada bişey yok, fiyat bilgisini kimden alındıysa doğru olduğunu sanmıyorum bu telefon 1200 liradan aşağı girmez gibi.. Vodafone Desire S yerine bunu koysa aynı kampanyaya, artık Android'e geçmek için alırım artık herhalde iyi gibi, 28 nm. çipsetleri beklememek için.
darkaura 29.11.2011 14:15:09
850 yada 1000tl aklima hic yatmada. urunun almanya fiyati 400kusur euro, amerikada 500$.
Burak1916 29.11.2011 13:36:04
dandik yaaoovvvvvv
aokyy 29.11.2011 13:29:09
Türkiye'de başka renk seçenekleri de mevcut olacak. Bayan telefonu diye almamazlık etmem. Fiyatı da 1000 TL altı olursa dadından yinmez.
Experianc 29.11.2011 13:24:46
Telefon tasarım -aksesuar-donanım-fiyat-batarya olarak çok iyi seviyede.

Ama ben sanmıyorum 850-1000 tl olacağını.HTC nin 1000 tl altı bir telefonu varmı donanımı iyi seviyede?Telefon 850 tl ye satılırsa rekor kırar demedi demeyin..İLK ben alırım okadar telefonum olmasına rağmen :D
tolgacem 29.11.2011 13:13:51
ben bunun morunuda alırım ne olacak :) ama ekranı 3.7 inç az yahu. en az 4 olmalıydı
ColDasHeLL 29.11.2011 13:01:41
cömert derler maldan ederler. yigit derler candan ederler.
gunman233 29.11.2011 12:57:22
Desire S ile aynı donanıma sahip. Dış malzeme kalitesini bilemiyorum.
Not: bilgileri biraz düzenledim, Telefonun Htc.com.tr deki sayfası:
http://www.htc.com/tr/smartphones/htc-rhyme/

BU arada satışa sunuldu da nerede kaça sunuldu söyleseniz tam olacaktı:) Vodafone ile satılma durumu olsa iyi olurdu artık desire s yerine bu..
Düşüneceğim bir model olabilir Android'e geçiş olarak gayet yeterli özellikleri. Tabi siyah veya gri renkleri olması lazım mor renk alınmaz bence:)

+Desire S'e göre eksilerini bilmem belki malzeme vs.. Ancak + ları:
(artık + Değil) Dahili hafıza 4 gb. Baktım 1 gb kadar kullanılabilir alan var desire s ile değişen bişey yok bu konuda. SE modeller gibi 320 mb. değil en azından 1 gb deyip sevineceğiz artık...

?+ Ses kalitesi (özellikle kulaklık çıkışı) daha kaliteli olabilir bu modelde.
Telefonunu mp3 çalar olarak da kullanan -iyi bir kulaklıkla- kişiler çok, Htc'den daha iyi ses kalitesi vermesi bekleniyor artık özel ses çipi mi koyar ne yapar.. Dr.Dre bilmem ne diye default EQ ayarı yapıp göndermekten daha iyi olması lazım.

+ Stand ünitesi.(+Hoparlör özelliği)
+ Bluetooth kulaklık hediye. Çok kalitesiz bişey koyduklarını sanmam.
?+ Yanında daha iyi kablolu kulaklıklar gelebilir.

+ 1600 mAh pil kapasitesi. (Desire S 1450 mAh idi.)

+ 116.8 x 61 x 10.1 mm ile Desire S'e göre çok az daha geniş ama çok az daha ince. Ağırlık aynı 130 gr imiş.

?+ Parlayan küp. Nasıl bağlanıyor, iletişim kuruyor telefonla bilmiyorum ama tek özelliği yanıp sönmesi sanırım askıyla asılıyordur. Şık gelebilir bazılarına ama o telefona bağlı küp nasıl taşınacak bilmem cepte kaçar bir tarafa rahatsız eder gibi özellikle arka cepte olur zaten:)

1000 lira olursa bu özelliklerle ve ekstralarla, şu sıralar piyasanın durumuna da bakarsak, F/P telefonu da olabilir. HTC marka değeri de var tabi, kalitesi de. Sense 3.5 arayüzü ile gelmesi de bir artı, yakınca 4. sürüm yani ICS güncellemesi de alır zaten, İlerde seneye 5. android sürümünü de alır. Desire S ile benzer özelliklerde olabilir ancak yeni model olduğunu ve bu yüzden daha uzun süre Official yazılım desteğini alacağını da hesaba katmak lazım.
DH Misafiri 29.11.2011 12:45:41
İlla bayanlar alıcak diye bir şey yok bende alabilirim hoş geldi gözüme :D
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla