TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24966 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Motorola'dan 9.8 mm'lik akıllı telefon: Motoluxe Samsung 2011 4. çeyreği 32 milyon akıllı telefon, 4.5 milyar dolar işletim karı ile kapattı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (117) YORUM YAZ

tarafından 6 Ocak 2012, Cuma 05:28 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC Sensation XE video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 117 137019 00:15:00
Bu videomuzda HTC'nin 1.5GHz'de çalışan çift çekirdekli işlemciye, 4.3-inç qHD ekrana ve Beats Kulaklığa sahip olan akıllı telefonu Sensation XE'yi inceliyoruz. Yakın gelecekte Android 4.0 güncellemesi de alacak olan Sensation XE'nin tüm detayları bu videomuzda.
 
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 06.11.2012 22:53:35
internette gezmedigim site girmedigim yorum fanlar kalmadı her yerde her sekilde htc nin üstünlügü kabul edilmiş rami bence gayet yeterli telefonda kalkıpta bilgisayardaki performansı beklemezsen kaldıki bu telefon yani fiyatı ise gayet normal diger sınıfndakılere göre özellikleri beşe beş kulaklık bir harika ıphone 4 ve 4s kullandım inanın htc onlarla kafa kafaya kimse ıphondaki donmalardan bahsetmiyor gerçekçi ve öbjektif olalım egerki düşünen arkadaslarım varsa siddetle tavsiye ederim heleki su anda fiyatı 1175 lira iken :)
berquez 04.11.2012 22:42:37
arkadaşlar çok uzun zamandır araştırıyorum 1000-1500 tl arası bişey düşünüyorum şuan aklımda s2 yada xe var sizce hangisini almalıyım? bu fiyat aralığında önerebileceğiniz başka neler var
jacopastor 08.10.2012 20:54:36
quote:

Orijinalden alıntı: el_diego

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Ben htc sensation xl almayı düşünüyordum ama xenin xlye göre hafıza çoğaltabilme,çözünürlük ve 1,5 ghzden dolayı kararsız kaldım.Ama xl modelinin de biraz daha büyük ekranı ile avantaj sağlıyor.Sizce hangisi arkadaşlar xlmi xemi?
Bu soruya cevap yok mu ya aynı durumda bulunuyorum yardım lütfenç. Ama bildiğim kadarıyla ikisi de 1,5 ghz ama XE çift XL tek çekirdek.


en iyisi corolla xei..
DH Misafiri 15.06.2012 01:15:19
ben htc senseatııons xe yı avrupadan almıstım yaklasık 3 ay once ..telefonum 2 gundur kulaklıgında bı problem yasıorum.telefonda bulunan muzıkleı kulaklıkla dınleyemıoorum ama radyo yu acınca kulaklıktan ses gelıo bıde kulaklıkla konusmada yapamıorum..acaba neden oluyordur yardımcı olursanız cok sevınırım..
Enjoyman58 01.06.2012 01:20:30
HTC söz verdiği gibi bugün, Sensation ve Sensation XE akıllı telefonları için Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich versiyonunu ve HTC Sense 3.6 kullanıcı arayüzünü taşıyan güncellemesini dağıtmaya başladı
Gannicus 07.05.2012 09:41:09
telefonu 1,5 aydır kullanıyorum tek şikayetim şarj diğer bütün her şeyi beni tatmin ediyor.
alimurat82 07.05.2012 08:56:27
arkadaşlar ben samsung ve htc hiç kullanmadım.yorumlarınızın hepsini okudum.çok değerli bilgiler veriyorsunuz.bende bu ara iki telefon arasında kaldım.fakat burada çok güzel 2 video var.ilk testte samsung görüntü kalitesi etc den daha iyi gibime geldi.hızları arasında samsung daha iyi gibi.fakat 2.testte htc nin video çekimi daha iyi gibime geldi.renkler daha canlı ama videoyu objelere yaklaştırınca samsung daha net çekiyor..sizlerde bir inceleyin isterseniz.

1.test
http://www.youtube.com/watch?v=rqS2pp69jDo

2.test
http://www.youtube.com/watch?v=1ARb3N2HnfA
wudia 12.04.2012 11:38:36
Tanrı, bu yüzden akıllıca tasarlanmış telefon gibi gerçekten:[link=http://snipr.com/230c3sl]http://snipr.com/230c3sl[/link]
DH Misafiri 12.04.2012 07:16:56
Benimde kafam çok karışık rusyadayım türkiyeye göre 200 lira gibi daha düşük bende cok kararsız kalıyorum sensationun xe albenisi daha fazla işlemci cok iyi ram düşük beni tatmin etmemesinden korkuyorum samsung değilde ıphone arasında kararsızım yardımcı olursanız sevinirim.
nedensiz07 20.03.2012 00:55:46
arkadaslar ben aldım kullanıyorum urun pahalı olmasa cıdden guzel ama ben beats ozellıgıne bayıldım.. ama htc cıdden cok pahalı
niLaysenveren 10.02.2012 13:27:52
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70

O değilde samsung'un arayüzü htc'de olsun htc de roket gibi çalışıyor bomboş bildiğin klasik android arayüzü...Sense hiç olmazsa göze hitap ediyor insanlar bakınca vayyy telefona bak felan diyor,biride çıkmış sense böyle sense söyle saydırmış millette artılamış...

Sense mukemmel bir arayuz samsung ace kullanan arkdasim var elime aldim teli nasil desem cok yavan geldi arayuzu
niLaysenveren 10.02.2012 13:10:35
arkadaslar benim bu sorum olucak , 4gb dahili hafiza deniyor ama 1gb kullandiriyor bu ne anlama geliyor 3 gb kullanilamiyacakmi hic
el_diego 10.02.2012 09:32:03
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben htc sensation xl almayı düşünüyordum ama xe'nin xl'ye göre hafıza çoğaltabilme,çözünürlük ve 1,5 ghz'den dolayı kararsız kaldım.Ama xl modelinin de biraz daha büyük ekranı ile avantaj sağlıyor.Sizce hangisi arkadaşlar xl'mi xe'mi?

Bu soruya cevap yok mu ya aynı durumda bulunuyorum yardım lütfenç. Ama bildiğim kadarıyla ikisi de 1,5 ghz ama XE çift XL tek çekirdek.
Gencbeyiin 08.02.2012 16:53:31

Dr. Dre Beatsaudio kulaklık hediyesiyle yepyeni HTC Sensation XE ilk kez ve sadece Vodafone'da!

Yeni HTC Sensation XE'ye 24 ay taahhütle faturalı tarifenize ek ayda 61 TL'den baslayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.

Üstelik Dr. Dre Beatsaudio kulaklığın keyfini çıkarmanız için şimdi Vodafone'dan 1000 şarkı hediyesiyle müziğiniz hep yanınızda!

Cihaz özellikleri:
Android işletim sistemi 1,5 GHz çift çekirdekli işlemciyle süper hızlı internet deneyimi
4.3 inç qHD ekran ve 8 MP kamerasıyla HD kalitesinde çekim
Daha fazla müzik deneyimi için daha uzun batarya ömrü


Hediye verilen Dr. Dre Beatsaudio kulakiçi kulaklıklar ile Mükemmel akustik performans



Telefon hakkında
Android işletim sistemi
1,5 GHz çift çekirdekli işlemci
4.3 inç qHD ekran
8 MP kamerasıyla HD deneyimi
Daha fazla müzik deneyimi için daha uzun batarya ömrü
Dr. Dre Beatsaudio kulaklıklar ile Mükemmel akustik performans







Telefonun Özellikleri
3G : 14.4 Mbps HSDPA bağlantı hızı / HSUPA 5.76 Mbps
2G Frekans Bandı 850/900/1800/1900MHz
3G Frekans Bandı : HSDPA 900 /2100
Ekran boyutu: 4.3 inç
İşletim sistemi: Android v2.3
Bağlantı: Wireless (Wi-Fi 802.11b/g/n), Bluetooth® 3.0 /DLNA
İşlemci Hızı: 1.5 GHz dual core
Uygulama Kaynağı: Android Market
Radio: Stereo FM Radyo
Kamera : 8 megapiksel, autofocus,LED flash
Ön Kamera: Ön Kamera
Navigasyon: Dahili GPS ve aGPS desteği
Dahili/Harici Hafıza: 768 MB RAM/4 GB ROM / 32 GB micro SD kart desteği
Boyutlar: 126.3x 65,4x 11.3 mm
Ağırlık 151gr (pil ile birlikte)
Kayasus 08.02.2012 15:01:54
Herkeze merhaba, Belkiilginizi çeker!
http://www.youtube.com/watch?v=KURs8LPueEM&feature=related
Markhov 07.02.2012 22:25:30
Mükemmel bir telefon tasarımı süper.
DH Misafiri 02.02.2012 12:30:00
Ram 768 olduğu sürece fark yarattığı söylenemez. Incredible S'imle Shadowgun, NFS Shift ve Brothers In Arms başta olmak üzere birçok oyunu bitirdim. Tek çekirdek olmasına rağmen etkileyici performans alabiliyorum zaten. Bir de paraya kıyıp sağlam bir kulaklık alındıktan sonra Beats Audio'nun da bir anlamı kalmıyor. Sonuç itibariyle Sensation XE etkileyici olmakla birlikte HTC bunu zaten yapmıştı diyor, saygılar sunuyorum.
4mylove 01.02.2012 19:19:29
HTc artık şu stabilize et senseyi utandım ulan yorumlara bak kirasim geldi telefonu ama gerçekten htc bir başka ya :-) en azından oyuncak gibi bir his vermiyor ele alınca ayfonla kıyaslanamaz hiçbir modeli benim görüşüm :-) ayfon bir hevestir geçer sense aşktir biter android yaşam tarzıdır yaşanır (kamyon arkası :-) )
DH Misafiri 30.01.2012 21:03:36
Anaokulu ve anaokulları gibi önemli kurumlar çocukların sağlıklı bir gelişimi ve eğitim hayatı için ilk adım olarak nitekendirilmektedir.
DH Misafiri 30.01.2012 21:03:05
htclerin en kötü özelliği sense arayüzünü kullanmaları ve stabil çalışmaması ramler yetersiz geliyor tamam kimse sense arayüzünden şikayetçi deil ama arka planda telefonu çok fazla yoruyor hiç yoktan yeni güncellemelerle telefonun biraz daha rahatlamasını bekliyoruz
DH Misafiri 29.01.2012 06:02:42
Donanım Haber ekibine çok teşekkürler. Çok faydalı çalışmalar yapıyorsunuz. Ve geçmiş yıllardan beri sizi takip edip ilerleyişinizi görmek beni mutlu etti.
MaSSive 18.01.2012 01:45:13
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26


Arkadaş harbiden işkembeden sallamış. düzeltirkende 4. maddeyi işkembeden atmışın gibi en iyi ekran sony nin üst seviye cihazlarında kullandığı Led-Backlit IPS ekranı. Amoled herkezinde dediği gibi doğal görüntüden daha canlı gibi gösteriyor.(Yapay) Galaxy S ve SII Kullanıcısı

Sony Led-Backlight IPS ekranını da gördüm, hiç merak etme. İnsanlar için doğallık-canlılık gibi kavramlar görecelidir. Kimi doğal görüntüden, kimi de canlı görüntüden hoşlanır.
Ama günümüzde canlı-vivid görüntüden hoşlanan sayısı doğal görüntüden hoşlananların 10 katından daha fazla. En azından Plazma-LED TV satış rakamlarından bunu çıkartabilirsin.
Misal; Amoled TV çıktığı zaman, fiyatlar da şimdiki LED TV seviyelerine indiğinde ortalığı kasıp kavrumaz mı?
Ne IPS kalır, ne de LED LCD. Plazma satışları da daha da düşer.

Söylediklerim de yanlış görünen birşey var mı?

Süper Oled TV yolda ,bu sene içinde piyasada ve En çok televizyon satan Samsung ,Super Oled ile dahada çok satacağı kesin gibi.

http://www.gsmarena.com/this_might_or_might_not_be_the_samsung_galaxy_s_iii-news-3677.php
DH Misafiri 17.01.2012 13:22:34
Ben htc sensation xl almayı düşünüyordum ama xe'nin xl'ye göre hafıza çoğaltabilme,çözünürlük ve 1,5 ghz'den dolayı kararsız kaldım.Ama xl modelinin de biraz daha büyük ekranı ile avantaj sağlıyor.Sizce hangisi arkadaşlar xl'mi xe'mi?
MaSSive 17.01.2012 12:13:59
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: ~Sareth


Anlamıyorum bir telefon için neden kavga edilir?Kavga edenlerinde mantığı ''telefonu aldım en iyi telefon benimki yoksa verdiğim paralar boşa gitti'' mantığı olsa gerek.Alt tarafı bir telefon yahu işlemciymiş oymuş buymuş.Gidin bilgisayar alın telefon alcağınıza.Çözemedim abi paramı ödüyorlar size savunmanız için saçmalık ya

Üstad, yalan-yanlış bir şeyler söylendiği zaman duramıyorum. Elimde değil maalesef.
Ben kimseye sataşmam, sadece doğruları söylerim; yanlışları belirtirim. Sadece sanal ortamda değil, gerçek hayatta da aynen böyle.
Bundan ötürü de hiç pişman olmadım,olmam.


Aynen bende bu şekilde ,Bahsettigin durumlarla karşılaşınca ,ne hissettiğini çok iyi anlıyorum.
Experianc 12.01.2012 21:42:22
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Öncelikle merhaba,

Bu yorumu su anda xe den yazıyorum ve önceki yorumları teker teker okudum. Öncelikle beatsaudio olayına geleyim; kulaklık + ba sistemi kusursuz. Zaten telefonu seçme nedenim buydu. Görüntü kalitesine gelince, kötü diyen arkadaşlar s2 kullanıyorlar sanırım yada telefonu canlı bile görmemiş iskembeden atiyorlar. S2 de amoled ekran var görüntü yapay ama çok iyi duruyor ve açıkçası xe den daha iyi. Ancak bu xenin görüntüsunun kötü olduğu anlamina gelmiyor qHD ve oldukça tatmin edici. Batarya çabuk bitiyor. 1 gün anca gidiyor. Hıza gelince 2 ay oldu hemen hemen daha gram kasma yok tabiri caizse yağ gibi akıyor telefon. Kamera hoşuma gitmedi(dslr makina kullanmamdan sanırım :)). 4.0 update de ne değişir belli değil bekleyip gorucez. Bu telefonu iyiki secmisim. Çok memnunum. Daha fazla performansa ihtiyaci olanlara soruyorum; telefonda ripmi yapıyorlar? Telefon bu pc değil. Dezavantaji bataryası az gidiyor onun dışında kusursuz. Bu arada kulakligi 160 a satan arkadaş bana getirsek direk alırdım. Çünkü sıfır fiyatı 149 €. Xl ile farkları ; Xl single xe dual core. Xl daha büyük ve yanında verilen kulaklık 199€ yani kulakligi daha iyi. Telefonu canlı bile görmemiş 15 16 yaşında çocuklar atıp tutmasınlar lutfen.

Forumda kullaklığını 200 tl den satan var.(2. el bölümünde) Kulaklığı okadar met ettikleri gibi sizin tabirinizle kusursuz mükemmel değilmiş.Bas ları iyi veriyormuş.Kullanıcı yorumları bu yönde . Kulaklık arıyorsan SENNHEİSER marka önerebilirim.
DH Misafiri 12.01.2012 20:10:48
Öncelikle merhaba,

Bu yorumu su anda xe den yazıyorum ve önceki yorumları teker teker okudum. Öncelikle beatsaudio olayına geleyim; kulaklık + ba sistemi kusursuz. Zaten telefonu seçme nedenim buydu. Görüntü kalitesine gelince, kötü diyen arkadaşlar s2 kullanıyorlar sanırım yada telefonu canlı bile görmemiş iskembeden atiyorlar. S2 de amoled ekran var görüntü yapay ama çok iyi duruyor ve açıkçası xe den daha iyi. Ancak bu xenin görüntüsunun kötü olduğu anlamina gelmiyor qHD ve oldukça tatmin edici. Batarya çabuk bitiyor. 1 gün anca gidiyor. Hıza gelince 2 ay oldu hemen hemen daha gram kasma yok tabiri caizse yağ gibi akıyor telefon. Kamera hoşuma gitmedi(dslr makina kullanmamdan sanırım :)). 4.0 update de ne değişir belli değil bekleyip gorucez. Bu telefonu iyiki secmisim. Çok memnunum. Daha fazla performansa ihtiyaci olanlara soruyorum; telefonda ripmi yapıyorlar? Telefon bu pc değil. Dezavantaji bataryası az gidiyor onun dışında kusursuz. Bu arada kulakligi 160 a satan arkadaş bana getirsek direk alırdım. Çünkü sıfır fiyatı 149 €. Xl ile farkları ; Xl single xe dual core. Xl daha büyük ve yanında verilen kulaklık 199€ yani kulakligi daha iyi. Telefonu canlı bile görmemiş 15 16 yaşında çocuklar atıp tutmasınlar lutfen.
Experianc 12.01.2012 13:10:51
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26


Arkadaş harbiden işkembeden sallamış. düzeltirkende 4. maddeyi işkembeden atmışın gibi en iyi ekran sony nin üst seviye cihazlarında kullandığı Led-Backlit IPS ekranı. Amoled herkezinde dediği gibi doğal görüntüden daha canlı gibi gösteriyor.(Yapay) Galaxy S ve SII Kullanıcısı

Sony Led-Backlight IPS ekranını da gördüm, hiç merak etme. İnsanlar için doğallık-canlılık gibi kavramlar görecelidir. Kimi doğal görüntüden, kimi de canlı görüntüden hoşlanır.
Ama günümüzde canlı-vivid görüntüden hoşlanan sayısı doğal görüntüden hoşlananların 10 katından daha fazla. En azından Plazma-LED TV satış rakamlarından bunu çıkartabilirsin.
Misal; Amoled TV çıktığı zaman, fiyatlar da şimdiki LED TV seviyelerine indiğinde ortalığı kasıp kavrumaz mı?
Ne IPS kalır, ne de LED LCD. Plazma satışları da daha da düşer.

Söylediklerim de yanlış görünen birşey var mı?

Önemli olanda doğal renk e en yakını vermek değil mi ? Led-Backlight IPS forever ozaman. Görecellilik ve hoşlanma başka birşeydir. En iyi ekran başka birşeydir.Sen amoled bir ekranda hiç beyaz rengi tam anlamıyla gördünmü ? Ben hala kullanıyorum hem super amoled hemde super amoled plus kullanıyorum(Galaxy S ve Galaxy SII) ben beyaz renk daha görmedim cihazda.En iyi ekran tüm renkleri verebilen ekrandır. Anlatabildim mi?Amoled ekran resmen resimi modifiye ediyor bunu kimse inkar edemez.Özet olarak super amoled ekran show a yönelik en iyi ekran diyebiliriz.Kullandığım tv de LED Samsung un D6500 serisi (Beyaz renleri iyi gösteriyor)

Led-Backlight IPS i iphone ve sony kullanıyor sanırım.

Amoled ekrana karşı felanda değilim aksine daha iyi olacağını düşünüyorum.Mobil sektörde tek karşı olduğun ekran tipi üst seviye cihazlarda kullanılan TFT ekran ve onun çakması S-LCD dir.Eskimiş teknolojiyi bize itelemeri hiç hoş değil.Özellikle HTC. Ekran kalitesini yenilemesi gerek.
Dreampark 12.01.2012 12:10:46
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26


Arkadaş harbiden işkembeden sallamış. düzeltirkende 4. maddeyi işkembeden atmışın gibi en iyi ekran sony nin üst seviye cihazlarında kullandığı Led-Backlit IPS ekranı. Amoled herkezinde dediği gibi doğal görüntüden daha canlı gibi gösteriyor.(Yapay) Galaxy S ve SII Kullanıcısı

Sony Led-Backlight IPS ekranını da gördüm, hiç merak etme. İnsanlar için doğallık-canlılık gibi kavramlar görecelidir. Kimi doğal görüntüden, kimi de canlı görüntüden hoşlanır.
Ama günümüzde canlı-vivid görüntüden hoşlanan sayısı doğal görüntüden hoşlananların 10 katından daha fazla. En azından Plazma-LED TV satış rakamlarından bunu çıkartabilirsin.
Misal; Amoled TV çıktığı zaman, fiyatlar da şimdiki LED TV seviyelerine indiğinde ortalığı kasıp kavrumaz mı?
Ne IPS kalır, ne de LED LCD. Plazma satışları da daha da düşer.

Söylediklerim de yanlış görünen birşey var mı?

Var kardes söyle var. Beni kimse ilgilendirmez. Ben matbaa grafikeriyim. Benim için renkler son derece önemli. Galaxy note kullandım yaklasık 8-9 gün. İnan dalga geçmeyen kalmadı. Çocuk boyama kitapları gibi rengarenk kırmızı kan kırımızısı gibi doğal kırmızı değil yelsil desen öyle sarı desen oda öyle. Bana kimse philips varken sansung tv'sini aldıramaz yada 9000 serisi lcd varken kimse bana en iyi oledte olsa aldıramaz. Kim alırsa alsın benide ilgilendirmez. Ama gerçek 1 tanedir. Oda samsungun renklerinin gercek renk olmayısı abartılı pastel renkleri olusudur. Cihazları kötü demiyorum kesinlikle zaten htc'nin tek rakibi samsungtur. Zaten yarıstada önde 2 si vradır diğerleri var olmak için vardır.
Gürbüz G 12.01.2012 12:02:56
quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26


Arkadaş harbiden işkembeden sallamış. düzeltirkende 4. maddeyi işkembeden atmışın gibi en iyi ekran sony nin üst seviye cihazlarında kullandığı Led-Backlit IPS ekranı. Amoled herkezinde dediği gibi doğal görüntüden daha canlı gibi gösteriyor.(Yapay) Galaxy S ve SII Kullanıcısı

Sony Led-Backlight IPS ekranını da gördüm, hiç merak etme. İnsanlar için doğallık-canlılık gibi kavramlar görecelidir. Kimi doğal görüntüden, kimi de canlı görüntüden hoşlanır.
Ama günümüzde canlı-vivid görüntüden hoşlanan sayısı doğal görüntüden hoşlananların 10 katından daha fazla. En azından Plazma-LED TV satış rakamlarından bunu çıkartabilirsin.
Misal; Amoled TV çıktığı zaman, fiyatlar da şimdiki LED TV seviyelerine indiğinde ortalığı kasıp kavrumaz mı?
Ne IPS kalır, ne de LED LCD. Plazma satışları da daha da düşer.

Söylediklerim de yanlış görünen birşey var mı?
JessePinkman 11.01.2012 23:01:45
Dokunmatik olarak bence en iyi telefon markalarının 2. sırasında yer alıyor diyebiliriz. Arkadaşlarında dediği gibi iPhone'a rakip olacak tek firma HTC'dir. Telefonları güzeldir, bence paranıza kıymaya değer.
Experianc 11.01.2012 22:06:21
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: ~Sareth


Anlamıyorum bir telefon için neden kavga edilir?Kavga edenlerinde mantığı ''telefonu aldım en iyi telefon benimki yoksa verdiğim paralar boşa gitti'' mantığı olsa gerek.Alt tarafı bir telefon yahu işlemciymiş oymuş buymuş.Gidin bilgisayar alın telefon alcağınıza.Çözemedim abi paramı ödüyorlar size savunmanız için saçmalık ya

Üstad, yalan-yanlış bir şeyler söylendiği zaman duramıyorum. Elimde değil maalesef.
Ben kimseye sataşmam, sadece doğruları söylerim; yanlışları belirtirim. Sadece sanal ortamda değil, gerçek hayatta da aynen böyle.
Bundan ötürü de hiç pişman olmadım,olmam.


Arkadaş harbiden işkembeden sallamış. düzeltirkende 4. maddeyi işkembeden atmışın gibi en iyi ekran sony nin üst seviye cihazlarında kullandığı Led-Backlit IPS ekranı. Amoled herkezinde dediği gibi doğal görüntüden daha canlı gibi gösteriyor.(Yapay) Galaxy S ve SII Kullanıcısı
Gürbüz G 10.01.2012 15:04:02
quote:

Orijinalden alıntı: ~Sareth


Anlamıyorum bir telefon için neden kavga edilir?Kavga edenlerinde mantığı ''telefonu aldım en iyi telefon benimki yoksa verdiğim paralar boşa gitti'' mantığı olsa gerek.Alt tarafı bir telefon yahu işlemciymiş oymuş buymuş.Gidin bilgisayar alın telefon alcağınıza.Çözemedim abi paramı ödüyorlar size savunmanız için saçmalık ya

Üstad, yalan-yanlış bir şeyler söylendiği zaman duramıyorum. Elimde değil maalesef.
Ben kimseye sataşmam, sadece doğruları söylerim; yanlışları belirtirim. Sadece sanal ortamda değil, gerçek hayatta da aynen böyle.
Bundan ötürü de hiç pişman olmadım,olmam.
TanriVergisi 10.01.2012 14:53:24
quote:

Orijinalden alıntı: GrBzGrMz

quote:

Orijinalden alıntı: meczupca

samsung bu isin reklam boyutunda cok basarili..heryerde internetteki teknoloji sitelerini baglayip deli gibi reklam yapiyor rakiplerine hep bel alti vuruyo sonra kullanicilari fanboy oluyor akabinde samsungun kaldigi yerden onlar devam ediyor..hicbiriside samsung telefonlarinin gorunusune dizaynina malzeme kalitesine vede verimine bakmiyor..varsa yoksa telefonlarinin hafifliginden inceliginden parlak amoled ekranindan cift cekirdeginden falan bahsediyorlar..telefon evet hafif ve ince ama sebebi kullanilan ucuz ve hafif plastik malzeme iphone ve htc malzeme kalitesinden odun vermemek namina daha agir telefonlar cikartiyorlar..gelelim amoled ekrana..amoled daha yeni bi teknoloji olabilir tasarrufta saglayabilir ama asla kaliteli degildir bunu soyle aciklayayim..izlediginiz yerli dizilerde sinema filmlerinden daha canli ve daha parlak cunku cok saturetion..tvyi acip bi yerli dizi ardindan yabanci film acin dedigimi daha iyi anlarsiniz..gelelim daha hizli oldugu iddia edilen cift cekirdek olayina s2 sensation xe den daha hizli evet ama nedeni dusuk cozunurluklu ekrani hatta s2 ile ayni ekran cozunurlugune sahip tek cekirdekli sensation xl samsung s2 den daha hizli

Atalarımız işkembeden sallama derler ya, aynen öyle:
1- Samsung'un Galaxy S2'de kullandığı işlemci mimarisi ARM Cortex A9 tabanlı,HTC'nin kullandığı Qualcomm'um işlemci mimarisi eski Cortex A8. Yani eşeğe altın semer vur, yine Eşek!
2- Stabilite ve hız dersen en iyi Android'li cihaz halen Galaxy S2.
3- En sağlam telefon, youtube'daki inceleme videolarına göre Galaxy S2. Çok kaliteli dediğin iphone ve HTC'nin takoz telefonlarından bile daha sağlam; daha kaliteli ve aynı zamanda esnek malzeme kullandığından ötürü.
4- En iyi mobil telefon ekran paneli, Super Amoled Plus. Yani Galaxy S2'deki panel.
Bunun aksine inkar edenin gözleri bozuktur herhalde. ikincisi apple'ın iphone 4'de kullandığı Retina Display'dir. HTC'nin Super LCD'si hem Nova, hem de Bravia panellerinden sonra gelir ki; yani akıllı telefonlar içinde sonuncusu denebilir!

Anlamıyorum bir telefon için neden kavga edilir?Kavga edenlerinde mantığı ''telefonu aldım en iyi telefon benimki yoksa verdiğim paralar boşa gitti'' mantığı olsa gerek.Alt tarafı bir telefon yahu işlemciymiş oymuş buymuş.Gidin bilgisayar alın telefon alcağınıza.Çözemedim abi paramı ödüyorlar size savunmanız için saçmalık ya
Gürbüz G 10.01.2012 14:46:05
quote:

Orijinalden alıntı: meczupca

samsung bu isin reklam boyutunda cok basarili..heryerde internetteki teknoloji sitelerini baglayip deli gibi reklam yapiyor rakiplerine hep bel alti vuruyo sonra kullanicilari fanboy oluyor akabinde samsungun kaldigi yerden onlar devam ediyor..hicbiriside samsung telefonlarinin gorunusune dizaynina malzeme kalitesine vede verimine bakmiyor..varsa yoksa telefonlarinin hafifliginden inceliginden parlak amoled ekranindan cift cekirdeginden falan bahsediyorlar..telefon evet hafif ve ince ama sebebi kullanilan ucuz ve hafif plastik malzeme iphone ve htc malzeme kalitesinden odun vermemek namina daha agir telefonlar cikartiyorlar..gelelim amoled ekrana..amoled daha yeni bi teknoloji olabilir tasarrufta saglayabilir ama asla kaliteli degildir bunu soyle aciklayayim..izlediginiz yerli dizilerde sinema filmlerinden daha canli ve daha parlak cunku cok saturetion..tvyi acip bi yerli dizi ardindan yabanci film acin dedigimi daha iyi anlarsiniz..gelelim daha hizli oldugu iddia edilen cift cekirdek olayina s2 sensation xe den daha hizli evet ama nedeni dusuk cozunurluklu ekrani hatta s2 ile ayni ekran cozunurlugune sahip tek cekirdekli sensation xl samsung s2 den daha hizli

Atalarımız işkembeden sallama derler ya, aynen öyle:
1- Samsung'un Galaxy S2'de kullandığı işlemci mimarisi ARM Cortex A9 tabanlı,HTC'nin kullandığı Qualcomm'um işlemci mimarisi eski Cortex A8. Yani eşeğe altın semer vur, yine Eşek!
2- Stabilite ve hız dersen en iyi Android'li cihaz halen Galaxy S2.
3- En sağlam telefon, youtube'daki inceleme videolarına göre Galaxy S2. Çok kaliteli dediğin iphone ve HTC'nin takoz telefonlarından bile daha sağlam; daha kaliteli ve aynı zamanda esnek malzeme kullandığından ötürü.
4- En iyi mobil telefon ekran paneli, Super Amoled Plus. Yani Galaxy S2'deki panel.
Bunun aksine inkar edenin gözleri bozuktur herhalde. ikincisi apple'ın iphone 4'de kullandığı Retina Display'dir. HTC'nin Super LCD'si hem Nova, hem de Bravia panellerinden sonra gelir ki; yani akıllı telefonlar içinde sonuncusu denebilir!
yaskoo_87 09.01.2012 23:34:37
quote:

Orijinalden alıntı: meczupca

samsung bu isin reklam boyutunda cok basarili..heryerde internetteki teknoloji sitelerini baglayip deli gibi reklam yapiyor rakiplerine hep bel alti vuruyo sonra kullanicilari fanboy oluyor akabinde samsungun kaldigi yerden onlar devam ediyor..hicbiriside samsung telefonlarinin gorunusune dizaynina malzeme kalitesine vede verimine bakmiyor..varsa yoksa telefonlarinin hafifliginden inceliginden parlak amoled ekranindan cift cekirdeginden falan bahsediyorlar..telefon evet hafif ve ince ama sebebi kullanilan ucuz ve hafif plastik malzeme iphone ve htc malzeme kalitesinden odun vermemek namina daha agir telefonlar cikartiyorlar..gelelim amoled ekrana..amoled daha yeni bi teknoloji olabilir tasarrufta saglayabilir ama asla kaliteli degildir bunu soyle aciklayayim..izlediginiz yerli dizilerde sinema filmlerinden daha canli ve daha parlak cunku cok saturetion..tvyi acip bi yerli dizi ardindan yabanci film acin dedigimi daha iyi anlarsiniz..gelelim daha hizli oldugu iddia edilen cift cekirdek olayina s2 sensation xe den daha hizli evet ama nedeni dusuk cozunurluklu ekrani hatta s2 ile ayni ekran cozunurlugune sahip tek cekirdekli sensation xl samsung s2 den daha hizli

Doğru söze ne hacet.
meczupca 09.01.2012 22:48:33
samsung bu isin reklam boyutunda cok basarili..heryerde internetteki teknoloji sitelerini baglayip deli gibi reklam yapiyor rakiplerine hep bel alti vuruyo sonra kullanicilari fanboy oluyor akabinde samsungun kaldigi yerden onlar devam ediyor..hicbiriside samsung telefonlarinin gorunusune dizaynina malzeme kalitesine vede verimine bakmiyor..varsa yoksa telefonlarinin hafifliginden inceliginden parlak amoled ekranindan cift cekirdeginden falan bahsediyorlar..telefon evet hafif ve ince ama sebebi kullanilan ucuz ve hafif plastik malzeme iphone ve htc malzeme kalitesinden odun vermemek namina daha agir telefonlar cikartiyorlar..gelelim amoled ekrana..amoled daha yeni bi teknoloji olabilir tasarrufta saglayabilir ama asla kaliteli degildir bunu soyle aciklayayim..izlediginiz yerli dizilerde sinema filmlerinden daha canli ve daha parlak cunku cok saturetion..tvyi acip bi yerli dizi ardindan yabanci film acin dedigimi daha iyi anlarsiniz..gelelim daha hizli oldugu iddia edilen cift cekirdek olayina s2 sensation xe den daha hizli evet ama nedeni dusuk cozunurluklu ekrani hatta s2 ile ayni ekran cozunurlugune sahip tek cekirdekli sensation xl samsung s2 den daha hizli
pudinkk 09.01.2012 18:10:25
quote:

Orijinalden alıntı: wustti

htc güzel telefonlar üretiyor ama bana göre android işi batırıyor arayüz filan koy adam gibi wphone ... android olmasa almayı düşünebilirdim... bu arada o kulaklıklarla ilgili başka sitelerde garip tartışmalar var biri en az 400 tl eder diyor birisi 100 tl zar zor eder diyor.. bazısı müzik performansını denemiş 5 para etmez övdükleri kadar iyi değil diyor anlamadım gitti kim haklı... istanbul da bulunduğum yerde de öyle kolay kolay hiç bi telefonu test ettirmiyorlar ama ses kalitesini cidden merak ettim doğrusu... ayrıca bu parayı bi cep telefonuna hayatta vermem normal bi cep telefonu alsam + iyi bi mp3 çalar + iyi bi foto makinesi toplamda aynı fiyata daha fazla verim alırım normal bi cep telefonu 300 tl desen bi tane ıpod alsam 600 de eder 900 geriye 900 tl kalır ki bu aletin kamerasından kat kat daha iyi bi foto makinası alırım her işimi görürüm... sırf hepsi bi arada diye performanstan kısıp bi dünya para vermem ben benim görüşüm budur yani bazılarına mantıksız gelebilir ama bu özelliklerin bi arada olması telefon için + dır sattırır ama sen kulaklık koydum diye 1800 tl ye telefon satarsan bi tarafımla gülerim :)) bu htc için değil tüm markalar için geçerli...

sonra da bir valiz alır hepsini bir valize koyar öyle taşırsın hocam
LegoLaSH 09.01.2012 13:52:40
quote:

Orijinalden alıntı: Dreampark

@LegoLaSH

Ben 2 yıldır htc'nin cihazlarını kullanıyorum. Dhd ile basladım, sensation ile devam ettim. Geçenlerde galaxy note kullandım ve suan xe kullanıyorum. Senin bahsettiğin gibi kasma ile daha karşılaşmadım. Kesin samsüng fanısın belli. Ama şu bi gerçek şuan piyasada olan cihazların en kalitesilisi en iş görenini htc ve samsung üretiyor bu bir gerçek ama gelip bosuna sallamak bence gereksiz. Modern combat açık, HD Golf açık, commanda hd açık, şuan hala herhangi bir kasma yok cihazda. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Samsung yokken htc var idi

Ne Fanı kardeşim doğru olan bunlar. Desire S den Huawei ideos x5 e geçtim.Sonra Sensation XE den Galaxy SII ye geçtim.Kimse bana gelipte HTC nin android telefonları kasmıyor diyemez.Hele Desire S modeli sense 3.0 da inanılmaz derecede zorlanıyor.Birde dokunmatik hassasiyeti var.Dokunmatik hassasiyeti iphone a en yakın kullandığım cihazlar arasında ideos x5 ve galaxy SII var.Sen hiç xpa developers forumuna göz atmıyorsun anlaşılan.HTC romunuda sensesinide optimize edemiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Cihazda hiç bir kusur yok yazılımda sorun anladınmı ?HTC telefonlarına custom romu attımı telefon şaha kalkıyor anlatabildim mi ? Siz telefonları kasınca görmezden gelirseniz yazamamanız normal.Ben ilk baş telefonun stabilitesine bakarım.Samsung galaxy SII de şuan mevcut dediğim stabilite.İlerde Android 4.0 ile ne olur bilinmez.Kasarsa satarız zaten yurtdışı alıyorum cihazları zarar etmiyoruz. Bu arada HTC nin pda larını kullandım 2007 ye dayanır .

Bir çok android kullanıcısıda benimle aynı fikirde . Biz siz doğrusunuz herkez yalan söylüyor.
caution 09.01.2012 12:38:30
quote:

Orijinalden alıntı: Dreampark

quote:

Orijinalden alıntı: caution

kılıf için pda teknoloji denen yer güvenli midir kılıf almak istiyorum xe ye fakat elden alınabilecek pek yer yok henuz ortada..

pda teknolojiden senation için kılıf ve asus tablet için kılıf aldım 2 günde teslim ettiler. Faturası ile beraber geldiler kesinlikle rahatça alışveris yapabilirsiniz

teşekkürler bi sorum daha olacak..sesli mesaj algılama yani konuşulanı telefonun kendi yazması nasıl oluyor.
Dreampark 09.01.2012 12:24:33
quote:

Orijinalden alıntı: caution

kılıf için pda teknoloji denen yer güvenli midir kılıf almak istiyorum xe ye fakat elden alınabilecek pek yer yok henuz ortada..

pda teknolojiden senation için kılıf ve asus tablet için kılıf aldım 2 günde teslim ettiler. Faturası ile beraber geldiler kesinlikle rahatça alışveris yapabilirsiniz
caution 09.01.2012 11:13:47
kılıf için pda teknoloji denen yer güvenli midir kılıf almak istiyorum xe ye fakat elden alınabilecek pek yer yok henuz ortada..
Nightmare70 09.01.2012 11:08:06
O değilde samsung'un arayüzü htc'de olsun htc de roket gibi çalışıyor bomboş bildiğin klasik android arayüzü...Sense hiç olmazsa göze hitap ediyor insanlar bakınca vayyy telefona bak felan diyor,biride çıkmış sense böyle sense söyle saydırmış millette artılamış...
Dreampark 09.01.2012 09:03:51
@LegoLaSH

Ben 2 yıldır htc'nin cihazlarını kullanıyorum. Dhd ile basladım, sensation ile devam ettim. Geçenlerde galaxy note kullandım ve suan xe kullanıyorum. Senin bahsettiğin gibi kasma ile daha karşılaşmadım. Kesin samsüng fanısın belli. Ama şu bi gerçek şuan piyasada olan cihazların en kalitesilisi en iş görenini htc ve samsung üretiyor bu bir gerçek ama gelip bosuna sallamak bence gereksiz. Modern combat açık, HD Golf açık, commanda hd açık, şuan hala herhangi bir kasma yok cihazda. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Samsung yokken htc var idi
toxaa 08.01.2012 22:50:59
wildfire s telefonumu sattım ama gönlüm yine htc den yana ne tavsiye edersiniz arklar.
kill1033 08.01.2012 22:19:34
HTC'nin ekranina camur atanlar SII nin yesile calan ekranini nasil begeniyor anlamak cok guc. O ekran gorunen hicbir resim dogal renginde degil.



Dersin ki; SII bu kadar ince, hizli, sIK yapmis, htc niye bu kadar agir telefon yapmis desen onu anlarim ama SII nin ekrani htcden daha iyi diyemezsin. Renkleri dogru gosteremiyorsa at cope.
Mstt.2010 08.01.2012 20:03:52
Htc yakın bir gelecekte pazarın büyük bir kısmını kontrol etmeye başlayacak bu açıkça görülüyor...Çok güzel bir telefona imza atmış eksiklerine rağmen piyasadaki bir çok akıllı telefondan iyi olduğu kesin.
isyankar_emre 08.01.2012 17:36:58
AKILLI telefon üretimi şuan baya artmış durumda her markada. Bu konuda HTC iyi işler başarmış durumda.
cgdincer 08.01.2012 14:07:50
epic fail, ticari bir başarısızlık olarak kalacak. çünkü o kırmızı kordonlu kulaklığı eminim sırf kırmızı takıntısı yüzünden kullanmam diyenleri biliyorum. tabiki en baştan belli bir kitleyi kaybetti htc.
Lethian 08.01.2012 13:12:12
Yeni modellerin gelmesi en çok evo 3d ve sensation modellerinin indirimine yaramış gibi görünüyor.

Yine de Galaxy Note 'u fiyatı ve boyutu yüzünden elediğimizde şu an için piyasada garantili olarak alınabilen en iyi komple paketi sunan telefon budur.

Samsung Galaxy S2 veya Sensation sahiplerinin değiştirmesi gereken yenilikler sunmasa da ben Evo 3d 'yi indirimdem almamış olsam bu telefonu tercih ederdim.
leren 08.01.2012 02:09:13
Benim almak istediğim bir telefondu ama fiyatı yüzünden incredible s aldım.

Sense 3.0 ve 2.3.5 android sürümü yüklü. Telefonda kasma falan yok şarjı gayet iyi gidiyor. Galaxy S, Xperia Arc kullanmış biri olarak Sense arayüzünün çok başarılı olduğunu ve fark yarattığını rahatlıkla söyleyebilirim.
wustti 07.01.2012 23:51:29
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Yine stereo speaker yok yine!

Stereo speaker bence cihaz üzerinde çok gereksiz. Hoparlörlerin kaltesi zaten sınırlı. Cihaz üzerinde Stereo olsa ne kadar fark edeceksin.

Bence hiç gerek yok.

kardeş ben 5800 kullanıyorum talafon berbat ama 1 tek olumlu yanı var o da sesi 2 tane hoparlörü var ve canavar gibi akustiği resmen duyuyorum başka bi telefonda bu güne kadar görmedim bunu ve kulaklık performansı da süper eğer öyle olamasa aldığımın haftasına parçalardım suırf ses olayı için idare ediyorum... çoğu laptopla kıyaslarsan stereo hoparlörlü 5800 çok çok yüksek ve kaliteli ses veriyo bence telefon için önemli olabilir...
wustti 07.01.2012 23:47:09
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

Kullandığım N8, 680 MHz ARM 11 işlemcisiyle normal dvd kalitesinde avi ve mp4 leri geçtim 720p mkv blurayrip leri bile kesinti olmadan oynatıyor.



İnceleme de video oynatma performansı övülmüş ama bırakında o kadar oynatsın.

Önemli olan 1080p mkv leri oynatabiliyor mu?



İncelemede yüksek çözünürlüklerde takıldığı belirtilmiş. Bu donanıma sahip bir cihazın 1080p leride kusursuz oynatabilmesi lazım.

aynen katılıyorum her seferinde yazıyorum nokia yı bilmem ve hiç sevmem (halen5800 kullanıyorum malesef) ama bu işlemcinin dediğiniz işleri aynen yapması gerekiyor ama hikaye şu da olabilir belki gerçekten işlemciler iyidir ama android yüzünden yük altında kalıyor olabilirler bu cebe belki wphone yüklense 2-3 kat daha fazla verim alınabilir...
Nightmare70 07.01.2012 23:46:32
Abi manyak mısınız ya gidin kim ne alıyorsa alsın ben htc'yi beğeniyorum htc aldım sen samsung beğeniyorsan git onu al,yok sense iyi değilmiş de yok ram azmışta oldu 4 gb ddr3 bellekte isteseydiniz,altı üstü telefon yani herşeyi yapacak olsa bu alet bilgisayarlara tabletlere ne gerek var abartmayın yani :) Ram az diyorsanız gidin iphone'a söyleyin o zaman 512 yetiyor mu yetiyor bu kadar, htc'de 768 mb uygun görmüş beğenmiyorsan almazsın olur biter :)
gdervisoglu 07.01.2012 22:07:29
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Yine stereo speaker yok yine!

Stereo speaker bence cihaz üzerinde çok gereksiz. Hoparlörlerin kaltesi zaten sınırlı. Cihaz üzerinde Stereo olsa ne kadar fark edeceksin.

Bence hiç gerek yok.
gdervisoglu 07.01.2012 22:05:35
Kullandığım N8, 680 MHz ARM 11 işlemcisiyle normal dvd kalitesinde avi ve mp4 leri geçtim 720p mkv blurayrip leri bile kesinti olmadan oynatıyor.



İnceleme de video oynatma performansı övülmüş ama bırakında o kadar oynatsın.

Önemli olan 1080p mkv leri oynatabiliyor mu?



İncelemede yüksek çözünürlüklerde takıldığı belirtilmiş. Bu donanıma sahip bir cihazın 1080p leride kusursuz oynatabilmesi lazım.
Cosanostra 07.01.2012 20:49:38
Neden hala android 2.3.x i ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar... An itibari ile nexus s imde 4.0.3 yüklemiş bulunuyorum... şunu söyleyebilirim ki daha stabil çalışıyor... browser ı inanılmaz hızlı... söz verdiği gibi update i zamanında yayınlayan google a buradan saygılar...
KUM23 07.01.2012 19:02:52
samsung varken rakipp
DH Misafiri 07.01.2012 16:00:33
bırakın kötü yorum yapanlar allah aşkına tamam bu fiyat fazla ama bunun nedeni telefon üreticileri değil türkiyedir..vergileri bi hesaplayın ve çıkarın telefon ne kadar oluyor..ayrıca bu telefon dünyada değil ama türkiyedeki en iyi telefon tarafsız olun inanın o kadar araştırdım ki..ram ine takılmayın belli bi süre kullandıktan sonra baktınız olmuyo custom rom yükleyin halledin bataryası da harika böyle bi telefon için.düşünmeden alın.(htc orta asya avrupa sorumlusu :P )
DH Misafiri 07.01.2012 16:00:32
Yine stereo speaker yok yine!
CagdasyavasTR1 07.01.2012 14:34:45
Kulaklığı yeter :D
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla