TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24955 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
iOS, kurumsal alanda açık ara lider Bulut tabanlı CloudOn ofis uygulaması 4.0 sürümüne güncellendi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (43) YORUM YAZ

tarafından 26 Şubat 2013, Salı 22:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

HTC'nin tasarım bölümü başkanı anlatıyor "HTC One" özel röportaj
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 43 18469 00:10:00
HTC One Lansmanında özel olarak konuşma fırsatı bulduğumuz HTC Tasarım Bölümü Başkanı Scott Croyle ile HTC One'ı, telefon tasarım sürecini ve yeni trendleri konuştuk.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
yildiray35 06.03.2013 23:12:13
yeşil aluminyum

mavi aluminyum
Zig Zag 06.03.2013 21:27:43
İşte tam benlik bir telefon.
Tasarım, ses, kamera.

Stereo hoparlör ve Beats Audio benim için en önemli özellikler. HDR Video da olunca, benim için başka seçenek kalmıyor...
DH Misafiri 28.02.2013 04:17:00
S4 ciksinda sonra bakariz kimin daha guzel olduguna
KayhanKaan 27.02.2013 21:50:23
Bence 2013 ün favori telefonları HTC ONE ve XPERİA Z olacak.
PsychicPower 27.02.2013 21:17:01
Ultrapixel ile ilgili birçok kişinin dikkat etmediği bir nokta var. Kamera performansını cihaz gelince görürüz ancak, biz üst düzey diğer akıllı telefonlara çok yakın veya daha iyi bir fotoğraf kalitesini 2-3 kat daha küçük boyutlu fotoğraflarda göreceğiz. Benim gibi fotoğraf çekmeyi seven, çektiği fotoğraflara mobil cihazında anında görüntülemek isteyen kullanıcılar için bu çok önemli
Húrin 27.02.2013 17:24:22
bu arayuz kesinlikle one x'e guncellemeyle gelmeli muhtesem olmus
kpln04 27.02.2013 15:27:44
telefonda siyah beyaz yada gri olacak diğer renkler itici geliyor bana örneğin:
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
kysrcn 27.02.2013 14:51:05
Bence tasarım anlamında üst seviyede bir telefon olmuş özellikle hopörlör kısmı ve arkadaki beats logosu telefonun kalitesini arttırmış ve bir de HD ekrana sahip olması da yine tasarım anlamında üst seviyede olduklarını gösteriyor ama donanım anlamında tabiki de daha da kapsamlı bir videoyu beklememiz gerekir.
SystemApps 27.02.2013 13:29:34
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: onboardx

incelemelerde ultrapixel dökülmüş bence ölü doğan bir tel.

ölü doğdu diyorsun..

Ben ultrapiksel performansı ile ilgili henüz bir şey söyleyemeyiz düşüncesindeyim.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Bekleyip göreceğiz..

şimdi toptan değerlendirdiğimizde kamera olarak belki lumianın gerisinde kalır ama diğer özellikleri gerçekten iyi yani en azından kağıt üzerinde.beni bu cihazda etkileyen en büyük şey şu stereo güçlendirilmiş hopralörü ve 1080pyi 4.7inçde sunması ve süpre lcd 3 kullanması.aliminyum olması sorun çıkarmacaksa iyi sayılabilir.en azından üst seviye androidler için en iyi tek seçenek diyebilirim.diğer yandan benzerini windows phone tarafına da sunarsa ne ala..en azından nokia çalışmalarını hızlandırmak zorunda kalır
gdervisoglu 27.02.2013 13:15:12
quote:

Orijinalden alıntı: LilTunechi

Pil konusu çok üstelenmemiş birde şu sense 5'te flipboard çakması şeyin kaldırılabileceğini neden söylememiş?

katılıyorum, en azından eski arayüzle ilgili bir kaç görsel paylaşabilirlerdi. İnsanlar üzerinde yanlış bir kanı oluşmuş, eski arayüz gitmiş, sense 5 diye blinkfeed arayüzü gelmiş.. yok öyle bir şey
LilTunechi 27.02.2013 12:48:11
Pil konusu çok üstelenmemiş birde şu sense 5'te flipboard çakması şeyin kaldırılabileceğini neden söylememiş?
gdervisoglu 27.02.2013 11:34:58
quote:

Orijinalden alıntı: onboardx

incelemelerde ultrapixel dökülmüş bence ölü doğan bir tel.

ölü doğdu diyorsun..

Ben ultrapiksel performansı ile ilgili henüz bir şey söyleyemeyiz düşüncesindeyim.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Bekleyip göreceğiz..
onboardx 27.02.2013 11:31:46
incelemelerde ultrapixel dökülmüş bence ölü doğan bir tel.
thelastairbender 27.02.2013 11:15:32
Ultrapikselin ne kadar iyi oldugunu bunu telefon kullanıcılarının çektikleri videolarla veya karşılaştırmalarla daha iyi anlayacagız şimdilik hakkında olumlu olumsuz bişe söylemek yanlıs olur bence . Yanlız demedende edemeyecegim telefonun arayüzü muhteşem olmuş . Blink zımbırtısı göze çok hoş geliyor...
lazloo 27.02.2013 11:00:51
quote:

Orijinalden alıntı: gdervisoglu

quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

quote:

Orijinalden alıntı: LimeLight

Türkiye fiyatı ne kadar olur acaba ?

1800-2000

1999 tl yerine 1799 tl ile girseler pazara, daha fazla satıp piyasayı üst seviye akıllı telefonlar bazında domine etmezler mi?
Ama tabi yine 2000 tl den satışa çıkacak..
Eski pazar payını tekrar kazanmak için en azından fiyat konusunda da bazı stratejiler izlemek zorundalar..

Yani ne kadar uygun fiyata satabilirseler o kadar iyi ama HTC den beklemiyorum böyle birşey.
gdervisoglu 27.02.2013 10:59:11
quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

quote:

Orijinalden alıntı: LimeLight

Türkiye fiyatı ne kadar olur acaba ?

1800-2000

1999 tl yerine 1799 tl ile girseler pazara, daha fazla satıp piyasayı üst seviye akıllı telefonlar bazında domine etmezler mi?
Ama tabi çok yüksek ihtimal yine 2000 tl den satışa çıkacak..
Eski pazar payını tekrar kazanmak için en azından fiyat konusunda da bazı stratejiler izlemek zorundalar..
gdervisoglu 27.02.2013 10:52:50
Htc megapiksel kandırmacasından bahsediyor, megapixel kalite demek değil diyor haklı.. Tabi bu lens ile doğrudan ilişkili bir durum..

Aslında geçtiğimiz yıllarda Htc de titan 2 ile 16mp koyarak dediklerine göre insanları bir bakıma kandırdılar..
Fakat Nokia'dan sonra kalite odaklı yatırımlar yapmaları takdir edilesi..

Yalnız aldıkları bu riskte başarısız olurlar ise ultra pikseli rafa kaldırıp, bir sonraki amiral gemisinde eskiye dönüp aynı lens ile 13mp i koyarlarsa, bu durumu nasıl izah ederler merak etmiyor değilim.
lazloo 27.02.2013 10:36:32
quote:

Orijinalden alıntı: LimeLight

Türkiye fiyatı ne kadar olur acaba ?

1800-2000
LimeLight 27.02.2013 10:24:15
Türkiye fiyatı ne kadar olur acaba ?
Rajeesh 27.02.2013 02:35:50
birde şu ekran çercevesini daha ince yapsalardı... mükemmel alet olurdu ama
dockhanger 27.02.2013 02:22:47
bi anda reklamla ınsanları rahatsız edebilme yeteneğini sizde gördüm
coskun265 27.02.2013 02:07:13
bu modelde goruntulu gorusme yok mus s pen olmamamasi da eksi bence iyi dusunun almadan derim
olağan_şüpheli 27.02.2013 01:58:09
ben cok beğendim bu cihazı normalde htc ye karsı bir antipatim var.ama batarya konusu düşündürücü... birde bu modeli wp8 ile cıkartsalar güzel olur.
nedensiz07 27.02.2013 00:56:07
Mesut abi röpörtajın güzel fakat hemen hemen hiç bir soru biz kullanıcıların almak istediği yanıtların karşılığı değildi..
zaten sorulan sorulara reklamvaari cevaplar verileceği belli. ''yok biz şunu yaptık yok biz böyle yaptık''..
kullanıcılar bence..

1Neden pil bukadar düşük?

2-Yine 6 ay sonra one plus adında bir cihaz çıkartıp kullanıcıya saç baş yolduracaklarmı?

3-Güncellemeler gecikecekmi?

4Neden samsungun verdiği desteği htc eski telefonlarına vermedi? (sensation serisine)
Bence bizler bunları öğrenmek istiyorduk.. gerisi faso fiso.. zaten herkesin duymayı beklediği hikayeyi anlatıyo işte..
SystemApps 27.02.2013 00:55:22
telefon gayet güzel ama 4mp kameranın sonuçlarını gördükten sonra htcnin açıklamaları çok saçma.nokianın pureviewi gibi bir çok pikselden tek bir piksel üretmek çok daha mantıklı.zira tek bir piksele %300 daha fazla ışık alması o piksellerin doğru bir veri taşıyacağı anlamına gelmiyor bence.şu telefon 13mp olsaydı mesela biz bunu 4mple indirdiğimizde çok daha kaliteli fotoğraflar elde edebilirdik.tabi pureview de bu tam olarak böyle değil daha iyi bir yöntem ve eş zamanlı yapılıyor.

ama yinede mevcut telefonlar arasında kesinlikle en iyi telefon şuan da htc one.nokiayı görmeyene kadar bişey demek doğru olmazdı ama amirel gemisi nokia tarafından gelmediğine göre bunu artık rahat bir şekilde söyleyebilirim.sese önem vermesi kasası ekran kalitesi ile gerçekten gayet cezbedici bir telefon.fiyatı 1700 dolaylarına inerse ki hertelefon gibi inecek işte ozman htc gerçekten çok iyi başarı elde edebilir.

diğer bir konu ise samsung galaksi s4 ancak 5 inç ve yukarısı olduğu için aynı katagoriye almak doğru olmaz.diğer yandan ekran pentile olursa zaten alsakda almasakda farketmeyecektir.kısaca htc gerçekten uzun zamandır ilk defa sağlam bir adım attı htc one ile...
ColorTR 27.02.2013 00:55:05
HTC One ile resmi özellikleri henüz açıklanmayan bir telefonun arasında nasıl gidip geliyorsunuz anlayamadım.

quote:

Orijinalden alıntı: IbRaCaDaBra

Yarın izlerim videoyu.Bende HTC One ile S4 arasında gidip geliyorum bir karar verecez bakalım ama hangisinde bende merak ediyorum :)
tekinsi 27.02.2013 00:32:40
bence helal olsun, gidip görüşeme yapmanız bile çok iyi.
BeYaBaN. 27.02.2013 00:01:54
Dananın kuyruğu 14 Martta kopacak telefon alacak olan arkadaşlar beklesin.
xconnect 27.02.2013 00:00:03
Arkadaşlar Gece çekilmiş foto örnekler olan bir link paylaşan olursa minnettar olurum.
KinGEagLE 26.02.2013 23:35:00
Gelmiş geçmiş en iyi telefon bence...s4ün bundan daha iyi olamaaycağı kesin
IbRaCaDaBra 26.02.2013 23:33:08
Yarın izlerim videoyu.Bende HTC One ile S4 arasında gidip geliyorum bir karar verecez bakalım ama hangisinde bende merak ediyorum :)
master_axe 26.02.2013 23:31:10
Röportaj için teşekkürler , sorular ve cevaplar güzel olmuş.
İngilizce bilenlere sorum olacak acaba konuştukları dil gramersız olarak mı nitelendiriliyor. Forumda da konu açılmıştı şimdi bu izlediğimiz konuşma grammersız mı ?
baysan240 26.02.2013 23:11:59
htc nin tasarım bölümü başkanıdamı varmış yaw ben tasarım bölümündeki elemanların kendi kafalarına göre cihaz tasarlayıp tasarlayıp ürettiklerini sanıyordum allah bu adama yardımcı olsun her hafta bir cihaza onay vermek kolay iş değil.
onsos1100 26.02.2013 23:11:26
2 kısım hariç mantıklı açıklamalar vermiş...

1.si Su geçirmezlik konusu: Su geçirmezliği müşterilerin ilk sıralar koymadığını düşünmüşler ancak bence büyük yanılgı... Bir telefonda 10 özellik bulunucaksa artık bu çağda biri mutlaka su geçirmezlik olmalı...
Sonuçta Dünyanın %90 ı new yorktaki yüksek kulelerde yaşamıyor ... Avrupadaki ülkemizdeki ve dünyanın birçok bölgesindeki ekonomik durum ortada... 1900 liralık telefona su girince çöpe gitmesini kimse itemez...

Benim için discoda arkadaşlarıma yüksek sesle video izletmektense su geçirmezlik daha önemlidir...

2.si pil ve incelik konusu... Şu bir gerçekki bu pil konusunda motorola hariç hiçbir firma bir halt yiyemedi...Bir firmada bunun patentini ücretini ödeyip motoroladan bu teknolojiyi yata iç tasarım modelini almadı.... Bu saatten sonrada benim pek ümidim yok... Şu HTC ONE da 3100 mah pil olsaydı tadından yenmezdi...Ancak şuanki teknoloji ile bu pil maliyeti çok yükseltiyor...
Telefonlarda en pahalı 3 parçadan biri pil malesef...
bozok_53_45 26.02.2013 23:06:30
s3 kimin için tasarlandı bilmem ama bu benim için tasarlanmış
gageracer 26.02.2013 22:59:56
Çok güzel bir röportaj olmuş ama keşke HTC one alacakları 1 sene içinde yarı yolda bırakırlar mı diye de sorsaydınız?Telefonu çok beğendim ama 1 sene içinde One + ya da adı her ne olacaksa çıkarsa çok üzülürüm.HTC Apple gibi her sene upgrade edilmiş telefon satıp, az değişiklikle fiyatı sabit tutmaya çalışıyor ama Android kullanıcıları bunu yemez.
JohnLord 26.02.2013 22:55:21
Sabah video akşam maç oh oh :D
RAN7843 26.02.2013 22:39:44
Ben bu telefonu alacam arada bir kararsiz kalmiyor degilim ama arastirdikca daha cok alasim geliyor valla hadi beee bekliyorum dh nin incelemelerini tam kararimi verecem
Düşünen Biri 26.02.2013 22:31:28
Tasarım harika. Videoyu da yarin izlerim
BeYaBaN. 26.02.2013 22:26:11
Hakkını verelim tasarım güzel.
|M|N|Ç| 26.02.2013 22:25:43
bu telefon olmuş abi ama ne olursa olsun 2011 modellerine güncelleme vermediği sürece bu konuda benim güvenimi kazanamayacak
Húrin 26.02.2013 22:21:55
mükemmel
12 Angry Men 26.02.2013 22:16:59
Mrb. Ben mesut çevik, sırf şunu duymak için bile izlenir.

Edit: Röportaj çok başarılı olmuş. Megapixel gerçeğinide açıkca dile getirdiğinine sevindim. Umarım bazıları artık megapixel hakkında biraz olsun bilgilenirler.

Tasarımı şuana kadar gördüğüm en güzel tasarım olmuş.

Bu sene yeni telefon alacağım seçimim ya HTC yada s4 olacak.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Mobilite: LG ve Samsung'dan yeni akıllı saatler, Sony Xperia Z3 Tablet, Bioshock IOS'ta ve daha fazlası...
31.08.2014, 19:53 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Mobilite'nin yeni bölümü her zaman olduğu gibi yine dopdolu. LG ve Samsung'un yeni nesil akıllı saatleri, Sony'nin Xperia Z3 tableti, Lenovo'dan Xperia Z2 esintili Vibe X2, Huawei'den HTC One Max havalı Ascend Mate 7, HTC'nin 64-bit işlemcili telefonu Desire 510, Bioshock IOS platformunda ve daha pek çok konu Erdi Özüağ ve Ender Yıldız'ın keyifli sohbeti ile ekranlarınızda. İyi seyirler...
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.