TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25320 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Çinliler, ARM ve Intel'e rakip yeni işlemci mimarisi geliştirdi Asus, Eee Pad Transformer ile Android tabanlı tabletlerde liderlik hedefliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (400) YORUM YAZ

tarafından 13 Haziran 2011, Pazartesi 20:28 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Huawei IDEOS X5 "Fiyat / Performans Kralı" video inceleme
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 400 260938 00:11:00
Aslen akıllı cep telefonları konusunda uzaman olan fakat kendi markasından daha çok başka markalar için üretim yapan Huawei'nin Fiyat / Performans oranıyla dengeleri alt üst edecek telefonu IDEOS X5 test masamızda!
 
Müzik programını merak edenler için : http://foum.xda-developes.com/showthead.php?t=1088804


URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Forumdaşşş 23.09.2012 16:35:53
quote:

Orijinalden alıntı: baranselona
2.3 güncellemesinden sonra hiç kullanmadın telefonu heralde?

Eh,evet
baranselona 23.09.2012 09:13:43
quote:

Orijinalden alıntı: Forumdaşşş

Kamerasının hd olduğunu kim söylemiş 5 mp'lik kamera, 2 öplik performansı sunuyor

2.3 güncellemesinden sonra hiç kullanmadın telefonu heralde?
Forumdaşşş 23.09.2012 01:05:36
Kamerasının hd olduğunu kim söylemiş 5 mp'lik kamera, 2 öplik performansı sunuyor
DH Misafiri 18.09.2012 04:06:58
bende 2.eli war garantili kutusu herşeyi ile satıyorum almak isteyen ulaşsın
DH Misafiri 14.06.2012 13:47:39
beyler telefonun ekranına yandan hafifi bakıldığında yukardan aşağıya paralel çizgiler var bu normal midir her ideos x5de varmı yoksa benimkindemi bir sorun var ??
chatin_62 03.06.2012 01:55:30
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

huawei firmasında babam müdür olarak çalısıyor ve istediğielefonu alabiliyorum bu tem tlefonu kullandım ve çok kullanışlı şimdi elimdeki x5 kardeşime verdim çünkü bana vision geliyo o dahada güzel

Madem her istediğinizi alabiliyorsunuz Ascend P1'i niye almıyorsunuz?
DH Misafiri 02.06.2012 19:54:12
huawei firmasında babam müdür olarak çalısıyor ve istediğielefonu alabiliyorum bu tem tlefonu kullandım ve çok kullanışlı şimdi elimdeki x5 kardeşime verdim çünkü bana vision geliyo o dahada güzel
DH Misafiri 25.04.2012 22:21:43
Bu telefonu kendime aldım, hatunada samsung galaxy ace aldım. Bu teleofon, samsung galaxy ace ı 8 ze katlar. Hem fiyatı ucuz, hemde kalitesi samsung galaxy ace dan yüksek. 2. bişey söylemek gerekirse Türkiyede fiyatlar çok yüksek.
ufo 03.03.2012 21:52:46
arkadaşlar bu telefonu 6-7 aydır kullanıyorum önermem.

mikrofonu servise gitti değişti ama karşıya yine ses gitmiyor. Konuşamayacağınız bir aleti almayın. Kronik problemi var bu cihazın. Naçizane kullanıcı önerimdir.
reverdy 15.02.2012 19:31:14
aynı soruyu ben de soracaktım, telefonu alabileceğimiz bir yer var mıdır acaba ?
gökhan44 15.02.2012 15:22:08
Arkadaşlar bu telefonu internette bulabiliceğim yer yokmu?Telefon piyasada yok nerde bulabilirim sizce.
BoltAction 11.02.2012 13:50:24
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Meraba arkadaşlar

ideos x5 in arayüzünü nasıl galaxy ace gibi yapabilirim
çok hoşuma gidiyo ace nin arayüzü yardım ederseniz cok sevinir
şimdiden çok teşekkür ederim :)

tw 4. launcher bulup yükle arkadaşım
DH Misafiri 10.02.2012 21:53:55
Meraba arkadaşlar

ideos x5 in arayüzünü nasıl galaxy ace gibi yapabilirim
çok hoşuma gidiyo ace nin arayüzü yardım ederseniz cok sevinir
şimdiden çok teşekkür ederim :)
DanBilzerian 05.02.2012 22:52:41
Aceden daha saglam duruyor .
DH Misafiri 02.02.2012 18:49:39
Ben 589 liraya aldım. Arkdaşımada önermistim ama o gitti Galaxy Ace aldı. Dediğine göre 570 civarı bi fiyatmış şu an. Herkese öneririm gerçekten güzel telefon 800 mhz işlemci, 5mpg HD kamera, HD video kayıt, WiFi vb özellikler...
DH Misafiri 30.01.2012 21:03:06
Ben 4 aydır kullanıyorum. Fiyatına göre iyi. Fakat GPS çalışmıyor. Gsm şebekeleri ve wi-fi sayesinde bir miktar konum tespiti yapıyor ama hata payı en az 80m bazen de yanlış yerlerde gösteriyor..
gök-han 30.12.2011 13:27:01
quote:

Orijinalden alıntı: 4TCL


quote:

Orijinalden alıntı: gök-han

quote:

Orijinalden alıntı: 4TCL

Arkadaslar streo kulaklık taktıgımızda telefonun micini nasıl kullanabiliriz?

stereo kulaklıkların normalde sol tarafı yani left olan bölüm aynı zamanda mic görevi de görüyordu. Telefonda çalışırmı bilemem, denemek lazım.

Haricen taktığımız kendinden microfonu olmayan kulakliklar icin soruyorum arkadasim

Tamam bende ondan bahsettim zaten. Bende sony'nin bir kulaklığı vardı bayağı eski. pc nin veya müzik setinin mic. girişine taktığım zaman sol tarafını mikrofon olarak kullanabiliyordum. Telefonda da olur mu acaba diye söylemiştim.
4TCL 28.12.2011 20:20:37
quote:

Orijinalden alıntı: gök-han

quote:

Orijinalden alıntı: 4TCL

Arkadaslar streo kulaklık taktıgımızda telefonun micini nasıl kullanabiliriz?

stereo kulaklıkların normalde sol tarafı yani left olan bölüm aynı zamanda mic görevi de görüyordu. Telefonda çalışırmı bilemem, denemek lazım.

Haricen taktığımız kendinden microfonu olmayan kulakliklar icin soruyorum arkadasim
slovera 28.12.2011 00:38:01
Çok güzel telefon
NowOrN3wer 27.12.2011 00:32:38
Muzik programinin adini bilen varsa pm lutfen
syruse 23.12.2011 16:23:13
quote:

Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

22 aylık ikinci el temin ettim

kaça hocam?
FalloutNV 20.12.2011 23:57:25
quote:

Orijinalden alıntı: ikonx

Samsung Galaxy ACE mi
yoksa ideos x5 mi hangisi daha mantıklı ?

ideos çok fazla artısı yoksa markası yüzünden samsung u tercih edecem SERVİS ws. daha iyidir muhtemelen

Galaxy Ace her ne kadar marka ve servis yönünden üstün olsa da X5 in donanımı göz önüne alındığında Ideos X5 çok daha iyi bir tercih olacaktır.

[link=http://kiyas.la/cep-telefonu/karsilastir/Huawei-U8800-IDEOS-X5-vs-Samsung-Galaxy-Ace-S5830]http://kiyas.la[/link]

[link=http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3724&idPhone2=3596]www.gsmarena.com/compare[/link]
gök-han 20.12.2011 23:38:12
quote:

Orijinalden alıntı: 4TCL

Arkadaslar streo kulaklık taktıgımızda telefonun micini nasıl kullanabiliriz?

stereo kulaklıkların normalde sol tarafı yani left olan bölüm aynı zamanda mic görevi de görüyordu. Telefonda çalışırmı bilemem, denemek lazım.
ikonx 20.12.2011 23:07:05
Samsung Galaxy ACE mi
yoksa ideos x5 mi hangisi daha mantıklı ?

ideos çok fazla artısı yoksa markası yüzünden samsung u tercih edecem SERVİS ws. daha iyidir muhtemelen
gök-han 20.12.2011 22:41:33
güzel telefona benziyor ama markası biraz kafamı karıştırdı
DH Misafiri 20.12.2011 08:52:19
arkadaşlar, bu telefonu almak istiyorum. ama piyasada sıfırı şu an yok. neden acaba?
4TCL 17.12.2011 18:45:58
Arkadaslar streo kulaklık taktıgımızda telefonun micini nasıl kullanabiliriz?
DH Misafiri 16.12.2011 20:00:39
Üç ay önce bir İdeos X5 satın aldım.Yorumlardan dolayı çok iyi bir telefon bekliyordum.Ama iki problem benim için hayal kırıklığı oluşturdu.Pil şarj süresi bir gün bile yetmiyor.Telefon görüşmesi sırasında benim sesim karşıya az ve yankılı gidiyor.Bakırköy KVK'ya servis için verdim.Bir problem olmadığını söyleyerek;hiç bir şey yapmadan telefonu iade ettiler.Klasik Türk servis davranışı yanı...Bizim problemimiz devam ediyor,80-90tl değerinde sıradan telefon kadar bile telefon hizmeti alamıyorum.Fikri olan,yardım edecek biri var mı?
FRUEHAUF 15.12.2011 14:32:40
Telefonu almak isteyen varsa ikinci el garantili full kutulu temin edebilirim.
Pulstar 15.12.2011 00:38:07
quote:

Orijinalden alıntı: cagatayucuzal

hem hepsıburada hem hizli al teli listeden kaldırdılar tel cekiliyor piyasadan nedenki

2 ihtimal var:

1: Artık 2.3 Gingerbread versiyonlu satılacak.
2: Huawei daha önceden duyurduğu Vision ve Honor modellerini piyasaya sürmek için zemin hazırlıyor.

Bana ilk ihtimal daha kuvvetli geliyor.
MUTAF 15.12.2011 00:13:05
22 aylık ikinci el temin ettim
cagatayucuzal 14.12.2011 21:38:25
hem hepsıburada hem hizli al teli listeden kaldırdılar tel cekiliyor piyasadan nedenki
MUTAF 12.12.2011 18:52:36
............
farego 12.12.2011 18:13:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ya benım bır sorum var mms ıle gelen fotoları nasıl hafıza kartına yada bellege kaydedebılırız.

Üstüne basılı tut kendi kaydeder ;)
neco426 09.12.2011 18:47:34
quote:

Orijinalden alıntı: fbemre1994


quote:

Orijinalden alıntı: neco426

quote:

Orijinalden alıntı: omer1371

Arkadaşlar öncelikle merhaba, ben huawei ideos x5 almayı düşünüyorum.Bütçem 500 TL ve sıfır almak istiyorum. Önerileriniz neler?

Haftada bir kampanya oluyor direk 470 liraya geliyor ideos x5 sıfırı takip et

Nerelerde indirim oluyor bilgi verebilirmisiniz?

hepsiburda.com da var şuan indirim
DH Misafiri 08.12.2011 22:37:47
ya benım bır sorum var mms ıle gelen fotoları nasıl hafıza kartına yada bellege kaydedebılırız.
DH Misafiri 08.12.2011 22:37:47
bence flash video nun donması türkcell den arkasımda i phone 3gs var türkcell de donuyor benim avea hattı takın ca ucuyor bide avea ile denenmesi gerekir diye düşünüyorum
SammaR 08.12.2011 21:06:00
Ocak ayında hiç araştırmadan gittim direk HTC Wildfire aldım.Aradan çok fazla geçmeden bu telefonu gördüm ve telefondan tiskindim şimdi sadece evde yatıyor.Bu telefondan almam lazım fakat öğrenci adamız o yüzden biraz zor.Ama indirimlerde bi denk getirirsem affetmem
fbemre1994 08.12.2011 19:04:08
quote:

Orijinalden alıntı: neco426

quote:

Orijinalden alıntı: omer1371

Arkadaşlar öncelikle merhaba, ben huawei ideos x5 almayı düşünüyorum.Bütçem 500 TL ve sıfır almak istiyorum. Önerileriniz neler?

Haftada bir kampanya oluyor direk 470 liraya geliyor ideos x5 sıfırı takip et

Nerelerde indirim oluyor bilgi verebilirmisiniz?
omer1371 08.12.2011 18:18:49
quote:

Orijinalden alıntı: neco426

quote:

Orijinalden alıntı: omer1371