TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27232 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Order and Chaos Online artık OUYA'da NFL Pro 2014 mobil oyuncuların beğenisine sunuldu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (176) YORUM YAZ

tarafından 7 Ağustos 2013, Çarşamba 18:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Karşınızda LG'nin yeni süper telefonu : LG G2
Günlük Haber Ekrem71
176

LG'nin satışları pek de iyi gitmese de Optimus G ve Optimus G Pro ile başlayan akıllı telefon pazarındaki yeni hamlesi, onu son çeyrekte dördüncülüğe kadar taşıdı. LG’nin bu hamlesi şimdi G2 modeli ile yeni bir ivme kazanıyor.

Farklı tarihlerdeki sızıntılar sayesinde LG G2 modelinin neye benzediği ve ne gibi özellikler sunacağı az çok belli olmuştu. Bunların başında Snapdragon 800 çözümü geliyor.

Qualcomm'un mobil işlemci sınıfındaki en iddialı oyuncusu olan Snapdragon 800, 4 adet Krait 400 çekirdeği ile gelirken, grafik tarafında yine firmanın en iddialı birimi Adreno 330'u sunuyor. İşlemci 2.3GHz saat hızında çalışıyor. LG bu kararı ile Xperia Z Ultra, Galaxy Note 3 LTE, Galaxy S4 LTE-A, Xperia i1, HTC One Max modellerinin yarıştığı en üst seviye akıllı telefon sınıfına hızlı bir giriş yapmış oldu.

LG'nin yeni amiral gemi modelindeki ekranda ne tür teknolojilere yer vereceği bilinmiyordu. Son dönemlerde amiral gemisi modellerinde gördüğümüz ve geniş görüntü açısı sunan IPS teknolojisi bu modelde de yerini almış. Modelin 5.2 inçlik ekranında Full HD çözünürlük sunuluyor. Ekranın çerçevesi ise oldukça ince. Modelin arka kısmında yer alan ses ayar tuşları farklı görevlere de atanabiliyor. Böylece ön taraf tamamen fiziksel tuşlardan arınmış oluyor. Ancak ekran içi sanal tuşlar mevcut.
 
LG ekranda Graphic RAM adını verdiği bir teknoloji kullanarak enerji sarfiyatını yüzde 26 oranında azalttığını belirtiyor. Ekranın parlaklığı 450 nit seviyesinde.  

Modelin diğer özellikleri arasında 2GB RAM, 16GB/32GB depolama kapasitesi, Android 4.2.2 işletim sistemi, 5. nesil WiFi, Bluetooth 4.0 şeklinde özellikler mevcut. 

Modelin ana kamerası çoğu amiral gemi modelinde gördüğümüz 13MP çözünürlükte ve farklı olarak optik görüntü sabitleme OIS özelliğine sahip. Ön kamera ise 2.1MP çözünürlükte. Model enerjisini 3000mAh gücündeki bataryadan alıyor. Batarya çıkarılabilir değil. LG yoğun kullanımda bile bataryanın tüm günü çıkarabileceğini belirtiyor. Tüm bu donanım ise 8.9mm kalınlığındaki kasaya sığıyor.
 
Ses konusunda LG de önemli bir adım atıyor ve model 24bit 192KHz ses çıkışını destekleyen ilk mobil telefon olma ünvanına sahip oluyor.
 
LG yazılım tarafında da bazı ekstralar sunuyor. Bu ekstraların bir kısmı cihazın sensörleri ile entegre durumda. Örneğin Misafir Modu, telefonu sizin dışınızda kullanmak isteyenlere açabileceğiniz kısıtlı bir oturum. Bu Android 4.2.2 ile birlikte tabletlere sunulan bir özellikti.
 
Slide Aside ile çalışan 3 adet uygulamanızın durumunu kaydederek sonradan aynı yerden devam etmenizi sağlıyor. Capture Plus ise yakaladığınız ekran görüntüsünde kırpmalar yapmanıza olanak tanıyor. Answer Me gelen çağrı esnasında telefonu kulağınıza götürdüğünüzde otomatik olarak cevaplıyor. 
 
LG model ile ilgili fiyat detayına sonra değinecekken, önce ABD'de ardından 8 hafta içerisinde global olarak 130 operatör ile satışa çıkacak.  
 

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 2.10.2013 22:48:25
3g ile görüşme var mı LG G2 de ?
marine-gear 25.9.2013 03:08:59
quote:

Orijinalden alıntı: alicavush

Bir hata bir defa yapılır ikincisinde artık hata değil enayilik olur. Bir daha lg marka hiç bir telefona elimi sürmemeye yemin ettim ama bu öyle bir deneyimki herkesin bir defa lg alıp bu acıyı tatması lazım yoksa burada biz ne yazarsak yazalım hiç bir anlamı yok nasılsa kimse dinlemeyecek ve alacak çünkü vaktiyle bende dinlemedim ve aldım. LG ics güncellemesi alacak diye sayfasına ilan koyduğu halde hala gb kullanıyoruz, şimdiyse o ilan kalkmış sadece teknik bilgiler var. Bahsettiğim telefonum 3D Max. İşlemci 1.2 dual core, ram 1gb çift kanal. Cyanogenmod kullanmayı hayal edenler içinse lg telefonlarda Cyanogenmod da ses yankı sorunu var ve düzelmiyor.

sen bu foruma bir daha girmeyeceğine de yemin etmiştin ama gördüğümüz kadarıyla yeminini bozmuşsun.
sirius_black 24.8.2013 23:16:30
quote:

Orijinalden alıntı: lazloo

Şu kamera altındaki şey nedir acaba?

Ses acma kapama ve on/off tusu var orada...
lazloo 24.8.2013 22:19:01
Şu kamera altındaki şey nedir acaba?
terminatorXxX 24.8.2013 22:05:01
Ben LG Optimus G PRO almayı planlıyordum bugün yarın . Bu telefonunda eylül ayında türkiye ye geleceği söyleniyor acaba bu telefonun gelmesini beklesem mi ?
cgty89 12.8.2013 10:44:07
3D ve 3d max in ayri oldugunu biliyorum ama yapi olarak 2 cihaz ayni oldugu icin bir tutuyorum.3d den dolayi gincellemede sikinti oldugunuda cokca duydum.

Guncelleme konisunda hem fikirim sizinle ama dedigim gibi yazilim kadar stabiliteninde onemi var.insallah bundan sonraki cihazlarda ozellikle g serisinde sikinti olmazda bizde mutlu mutlu kullaniriz cihazlarimizi
olumculnuke 12.8.2013 04:00:35
2 Haftadır LG Optimus G Pro incelemesi yapacaksınız halada yapacaksınız Mesut abi ve DH ekibi. 1 hafta önce çıkan G2 nin daha çıkmadan incelemesini yaptınız.3 hafta önce Türkiye'ye gelen G Pro'nun incelemesini yapmadınız.2 Haftadan beri hergün bıkmadan günde 4-5 kez girip bakıyorum ama nafile ne haberi olan var nede haberi yapacak olan :/
olumculnuke 12.8.2013 03:59:25
2 Haftadır LG Optimus G Pro incelemesi yapacaksınız halada yapacaksınız Mesut abi ve DH ekibi. 1 hafta önce çıkan G2 nin daha çıkmadan incelemesini yaptınız.3 hafta önce Türkiye'ye gelen G Pro'nun incelemesini yapmadınız.2 Haftadan beri hergün bıkmadan günde 4-5 kez girip bakıyorum ama nafile ne haberi olan var nede haberi yapacak olan :/
alicavush 12.8.2013 02:45:46
quote:

Orijinalden alıntı: cgty89

Hocam ona bakarsan sony de guncelleme vermiyor herkes z diye oluyor.yani bu islerde bi kisi kuyuya tas atar coguda pesinden gider seklinde.soz verip yapmadigi cijaz 3d.hangi forum sayfasina face sayfasina girsem hep bu cihazdan dolayi millet yaniyor.yeni model alip bundan yakinan kimse yok cunku l serisinden l5 e bile ics verdi.daha onceden guncelleme almama sebebide tr ye onem vermemeleriydi.yurt disinda cogu modelde cikardi ama buraya gelmez yada gec gelirdi.

Yukarda sony orneginde de soyledigim gibi guncellemede hersey demek degildir bunuda anlamak lazim.tabiki ortada bir soz varsa arkasinda durmak lazim ama bunuda kan davasi haline getirmemek lazim.anlamadigim baska bir noktada herkes guncelleme diye olup biterken nexus serisinin kullanici sayilari cok az.demek sorun guncelleme degil guncelleme olsaydi herkes nexus serisi bir cihaz kullanirdi.

Hocam sony ne veriyor veya vermiyor bilgim yok çünkü yıllardır kullanmadım ayrıca 3D ve 3D Max ayrı cihazlar. Ben bu cihazı gidip avrupada her hangi bir ülkede değil Türkiyede kullanacağım ayrıca bu mesajı da Nexus 7 ile yazıyorum. Yazılım makinaların ruhudur donanım ne kadar iyi olursa olsun yazılım kötü oldumu bir halta yaramaz. Nokia bile gözden çıkarttığı symbian'a hala güncelleme veriyor. Keza samsung ta öyle. Güncelleme hiç bir şey vermese bile aldığın firmaya karşı güven duygusu verir keza bu firmaların sattıkları ürünün arkasında olduğunu gösterir. Neyse bu konuyu uzatmak istemiyorum buraya giriş amacımda milleti uyarmak değildi konuya gözüm takıldı bakayım dedim girdim güncelleme muhabbetini görünce içimdeki yara sızladı yazdım sağlıcakla kalın...
cgty89 11.8.2013 23:47:42
Hocam ona bakarsan sony de guncelleme vermiyor herkes z diye oluyor.yani bu islerde bi kisi kuyuya tas atar coguda pesinden gider seklinde.soz verip yapmadigi cijaz 3d.hangi forum sayfasina face sayfasina girsem hep bu cihazdan dolayi millet yaniyor.yeni model alip bundan yakinan kimse yok cunku l serisinden l5 e bile ics verdi.daha onceden guncelleme almama sebebide tr ye onem vermemeleriydi.yurt disinda cogu modelde cikardi ama buraya gelmez yada gec gelirdi.

Yukarda sony orneginde de soyledigim gibi guncellemede hersey demek degildir bunuda anlamak lazim.tabiki ortada bir soz varsa arkasinda durmak lazim ama bunuda kan davasi haline getirmemek lazim.anlamadigim baska bir noktada herkes guncelleme diye olup biterken nexus serisinin kullanici sayilari cok az.demek sorun guncelleme degil guncelleme olsaydi herkes nexus serisi bir cihaz kullanirdi.
cumur 11.8.2013 20:15:26
aynen katılıyorum, kaldıki bunu kendileride söylüyorlar, her telefon lansmanında artık güncelleme işine ağırlık vereiez diyorlar sonra tırt
alicavush 11.8.2013 18:55:13
quote:

Orijinalden alıntı: cgty89


quote:

Orijinalden alıntı: alicavush

Bir hata bir defa yapılır ikincisinde artık hata değil enayilik olur. Bir daha lg marka hiç bir telefona elimi sürmemeye yemin ettim ama bu öyle bir deneyimki herkesin bir defa lg alıp bu acıyı tatması lazım yoksa burada biz ne yazarsak yazalım hiç bir anlamı yok nasılsa kimse dinlemeyecek ve alacak çünkü vaktiyle bende dinlemedim ve aldım. LG ics güncellemesi alacak diye sayfasına ilan koyduğu halde hala gb kullanıyoruz, şimdiyse o ilan kalkmış sadece teknik bilgiler var. Bahsettiğim telefonum 3D Max. İşlemci 1.2 dual core, ram 1gb çift kanal. Cyanogenmod kullanmayı hayal edenler içinse lg telefonlarda Cyanogenmod da ses yankı sorunu var ve düzelmiyor.

Hocam o dedigin sadece 3d max te olmus olay.ne modelmiski herkes bunu soyluyor.bir tek modelde sikinti var diyede tum marka kotulenmezki.

Tamam ona vermesi lazimdi vermedi ama 3d cihazlsrin guncellemesiyle ilgili sikinti olabiliyor .

Alakası bile yok sadece 3D Max ile ilgili olmuş olsaydı bu cihaz çıkmadan evvelde lg nin adı çıkmış olmazdı. Keza 3D Max çıkmadan öncede herkez lg ye sakın yaklaşmayın diye bizleri uyarıyordu ama tabii biz dinledikmi? Hayır. Onun için diyorum ya boş yere anlatmaya gerek yok. bizi insanların anlayabilmesi için bu acıyı yaşaması gerek. Samsung 4 sene evvel çıkarttığı cihazı jb ye güncelledi ama bizim bir yıllık cihaz hala Taş devrinden kalma gb yi kullanıyor.
kızgınjapon 10.8.2013 23:22:22
quote:

Orijinalden alıntı: niyazi5353

lg g2 de hafıza kartı girişi varmı ? bide batarya çıkarılabilir mi?. cevaplayana teşekkür ederim.

http://www.lg.com/global/g2/sub3.html

koreye çıkan versiyonunda hafıza kartı girişi var ve kore versiyonunda batarya çıkarılabilir ama 2610 mah
global versiyonu ise hafıza akrtı girişi yok 32 gb seçeneği vardı galiba bataryası çıkarılamıyor ama 3000 mah
Tom Hagen 10.8.2013 22:29:47
şu telefonların kenarları yuvarlatmayın ya çok antipatik gösteriyor..

quote:

Orijinalden alıntı: CiNDeRMooN_35

Samsung'dan patent davası bekliyoruz
lg'de tazminatı samsungun apple'a yaptığı gibi bozuk para halinde gönderir belki
DH Misafiri 10.8.2013 22:17:15
note3 3gb ram ile geldiğini düşünürsek aynı donanımı kullanan noteden yana kullanıcam hakkımı...
cgty89 10.8.2013 22:17:08
quote:

Orijinalden alıntı: alicavush

Bir hata bir defa yapılır ikincisinde artık hata değil enayilik olur. Bir daha lg marka hiç bir telefona elimi sürmemeye yemin ettim ama bu öyle bir deneyimki herkesin bir defa lg alıp bu acıyı tatması lazım yoksa burada biz ne yazarsak yazalım hiç bir anlamı yok nasılsa kimse dinlemeyecek ve alacak çünkü vaktiyle bende dinlemedim ve aldım. LG ics güncellemesi alacak diye sayfasına ilan koyduğu halde hala gb kullanıyoruz, şimdiyse o ilan kalkmış sadece teknik bilgiler var. Bahsettiğim telefonum 3D Max. İşlemci 1.2 dual core, ram 1gb çift kanal. Cyanogenmod kullanmayı hayal edenler içinse lg telefonlarda Cyanogenmod da ses yankı sorunu var ve düzelmiyor.

Hocam o dedigin sadece 3d max te olmus olay.ne modelmiski herkes bunu soyluyor.bir tek modelde sikinti var diyede tum marka kotulenmezki.

Tamam ona vermesi lazimdi vermedi ama 3d cihazlsrin guncellemesiyle ilgili sikinti olabiliyor .
bkaakco 10.8.2013 22:14:50
3 sene rahat.
bonjour_matmazel 10.8.2013 22:12:38
quote:

Orijinalden alıntı: bugradrn


quote:

Orijinalden alıntı: bonjour_matmazel

quote:

Orijinalden alıntı: bugradrn


quote:

Orijinalden alıntı: bonjour_matmazel

quote:

Orijinalden alıntı: bugradrn


quote:

Orijinalden alıntı: bonjour_matmazel

quote:

Orijinalden alıntı: srknpower


quote:

Orijinalden alıntı: bonjour_matmazel

quote:

Orijinalden alıntı: bugradrn

Arkadaki tuşları çok beğendim özellikleri zaten harika ilk telefonunuda çok beğenmiştim alamamıştım android işletim sistemi için gerçek bir gemi bu telefon teşekkürler lg umarım çok erken güncelleme desteği kesilmez.

milletin bu güncelleme takıntısını anlamıyorum güncelleme olunca ne oluyor hayıır değişen ne aynı yazılımın ismini değiştiriyorlar sadece telefon büyük adam mı oluyor?

Siz android 1.5 cupcake kullanin o zaman 2000 tllik telefonda

daha android kullanmadığım için yorum yapamayacağım şuan iphone 4s imi apple ın lanet olası kan emici politikası yüzünden zorla sattırdı bana o yüzden şuan arayış içerisindeyim LG kullanmayı düşünüyorum fakat firmanın müşterilerine olan bakış açısını irdelemeye çalışıyorum olumlu olduğu takdirde LG kullanacağım zaten haa niye samsung kullanmıyorum diye soracaksınız belki çünkü samsung amoled ekran kullanıyor o yüzden nokia zaten Allahlık HTC desen o da apple politikasını yavaş yavaş uygulamaya çalışıyor

Daha önce kullandığım için bunu söylemek zorundaydım apple fark ettiysen ios un yeni sürümü çıkmadan telefon çıkarmıyor yani ios yeni telefon çıkarıp eski telefonu eski varsaymak için çıkıyor ama android hergün yüzlerce telefon ve hepsi üst seviye yazılımı desteklemiyor android işletim sistemi sürümleri güncelleme aldıkça güncellemeyi kabul eden telefonda gözle görülür performans görüyorsun ayrıca marka lg olunca güncelleme yapma konusunda kısır bir firma ama şöylede birşey var samsung ve htcden çok daha güçlü telefonlar çıkarıyorlar ve bu telefonun özelliklerine bakıcak olursak uzun süre güncelleme alması gerekir. Lg uyuzluk yapmazsa alacak arkadaşa 3 sene kadar gider gibime geliyor.

şimdi bana şunun cevabını verin telefon güncelleme olmadan kullanılmıyor mu :D bence LG çok iyi yapıyor gereksiz müşterinin gözünü boyama gibi bişeyler yapmıyor dürüst davranıyor 1 kez yazılım veriyor telefonla beraber kullan diyor

Kullanılıyor tabii fakat lg hak eden telefona güncelleme vermiyor

bu güncelleme olayı milletin ağzında yeni dillendi önceden böyle bir şey yoktu sanki telefon güncellenince şaha çıkıyor bizim milletimiz ne yazıkki çok özenti. Millet windowsta neden güncelleme istemiypr

Ben deneyimimi yazıyorum sana benim çokta iyi olmayan android telefonum hatta çok şikayetçi olduğum telefonum ics geldiğinde 2 kat daha performanslı çalıştı android daha oturmamış bi sistem bu yüzden stabil değil bu yüzden insanlar güncellleme istiyor her güncellemede daha stabil oluyor sence tek çekirdek ip4 kasmıyorken s3 kullanan arkadaşın telefonunun kasması normalmi kağıt üstünde bakarsan s3 ip4 ü 5 e katlar ama herşey işletim sisteminde bu yüzden android güncelleme istiyor her güncelleme telefonu daha aktif daha stabil çalıştırıyor ve kimse özenti değil herkes 50 lira verse bile karşılığını ister bu onun hakkı ben ip5 kullanıyorum gayet hızlı canavar gibi ama geldim buraya güncelleme desteği kesilmez umarım dedim çünkü kesilirse olacağı biliyorum android ios gibi oturmuş bi sistem değil ve alacaksan en azından s4 dün altında telefon alma çünkü dediğim gibi teyzemin s3 ü 4.1 de çatır çatır kasıyor en azından s4 ün ömrü 3 e göre çok uzun olacak android tamamen oturduğunda zaten fiyat politikası gereği apple ın satışlarını bitirme noktasına gelecek

ios yerin dibine batsın stabilite filan yok tam tersine güncelledikçe adamlar telefonu bitiriyor iphone 4S kullanıyordum sürümüm 5.1.1 idi 6.1.3 e yükseltince acayip bir şekilde performansd kaybına yol açtı 11 saat giden şarjım 3g gezinmede 2,5 saate indi bence androidin değerini bilin
alicavush 10.8.2013 21:56:05
Bir hata bir defa yapılır ikincisinde artık hata değil enayilik olur. Bir daha lg marka hiç bir telefona elimi sürmemeye yemin ettim ama bu öyle bir deneyimki herkesin bir defa lg alıp bu acıyı tatması lazım yoksa burada biz ne yazarsak yazalım hiç bir anlamı yok nasılsa kimse dinlemeyecek ve alacak çünkü vaktiyle bende dinlemedim ve aldım. LG ics güncellemesi alacak diye sayfasına ilan koyduğu halde hala gb kullanıyoruz, şimdiyse o ilan kalkmış sadece teknik bilgiler var. Bahsettiğim telefonum 3D Max. İşlemci 1.2 dual core, ram 1gb çift kanal. Cyanogenmod kullanmayı hayal edenler içinse lg telefonlarda Cyanogenmod da ses yankı sorunu var ve düzelmiyor.
cgty89 10.8.2013 19:28:17
Ne guncellemeymis be arkadas.guncelleme alip stabilitesi bozulan cok modelde var kimse bunu gormuyor.cunku her yeni guncellemeyle cihazin ram ihtiyacida artiyor.

Lg nin guncelleme olayina gelirsek suan tum l serisi cihazlari 4.1 kullanmakta.ustu modeller zaten 4.1 kullaniyor.4.1 den 4.2 ye 4.3 e gecmekle cihsaz duzelmiyor o versiyonlarla birlikte markalar kendi yazilimlarinida gelistirip suruyor millette tum hikmeti yeni surumde ariyor.halbuki g modeline 4.1 kullandigi halde 2 guncelleme geldi ama surum hala 4.1. Yani surum yukselmedende gelistirilebiliyor.

Ayni surum ici guncellemeler (4.1 den 4.2 ye gecis gibi) zaten cok bisey farkettirmiyor.asil degisimler ust versiyona ( 4.1 den 5 ciktiginda 5 e gecerek mesela) geciste cikiyor ki lg de 5 surumu ciktiginda ozellikle g serilerine vericektir.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla