TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27513 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Galaxy Mega 5.8 resmi olarak duyuruldu iyzi Payments, yeni elektronik ödeme sistemi iyzico'yu tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (261) YORUM YAZ

tarafından 11 Nisan 2013, Perşembe 15:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Karşınızda Samsung'un en büyük ekranlı akıllı telefonu : Galaxy Mega 6.3
Günlük Haber Ekrem71
261

Samsung'un bugün resmiyet kazandırdığı Galaxy Mega serisinde amiral gemi sayılabilecek model Galaxy Mega 6.3 olarak belirlenmiş. 6.3 inçlik bir ekrana sahip olan model ayrıca Samsung akıllı telefonları içerisinde en büyük ekrana sahip model olmakla da dikkat çekiyor.

GT-I9200 numaralı Galaxy Mega 6.3 modelinde 720p çözünürlüğe yer veriliyor. Model LTE ağlarına destek sunmasıyla da dikkat çekiyor. 

Modelde 1.7GHz saat hızında çalışan Cortex-A15 tabanlı çift çekirdekli Exynos 5250 işlemcisi yer alıyor. Samsung'un bu işlemciyi kullandığı ilk akıllı telefon modeli Galaxy Mega 6.3 olacak. Daha önce Nexus 10 tablet modelinde bu işlemciyi görmüştük. Grafik birimi ise Mali-T604
 
Önceki modeldeki gibi yine 1.5GB RAM miktarı mevcut. Görüntülü görüşme için 1.9MP çözünürlükte bir kamera ön tarafta, anı yakalamak için ise HDR destekli 8MP çözünürlükte ana kamera arka tarafta yerini almış. 

8GB/16GB olarak sunulan depolama seçenekleri, 64GB'a kadar microSD desteği ile geliyor.  Android 4.2 işletim sistemi, 3200mAh batarya, Bluetooth 4.0, WiFi, WiFi Direct, NFC, GPS+GLONASS, 100Mbps'e kadar LTE, 21Mpbs'e kadar HSPA+ desteği şekllinde özellikler mevcut. Modelin kalınlığı 8mm iken ağırlık ise 199gr seviyesinde. WiFi yongası 802.11ac standardına da destek sunuyor.

Modelde, iki uygulamayı aynı anda çalıştırabilen MultiWindow, S Translator çevirmen, fotorğaflardan güne göre albüm oluşturabilen Story Album, ekran üzerinde video oynatabilen Pop Up Play, ekrana dokunmadan parmağınızı yaklaştırarak işlemler gerçekleştirebildiğiniz Air View ve S Voice 2 uygulamalarını ön yüklü olarak sunuluyor. Kızılötesi üzerinden televizyon gibi harici sistemleri kontrol edebileceğiniz WatchON özelliği de bulunuyor.

Mayıs ayında Avrupa 'da satışa çıkacak modelin fiyatı henüz belli değil. Ancak Almanya'da model 699 Avro'dan ön siparişe başlamış durumda. Bu bakımdan fiyat olarak da oldukça yukarıda seyrettiğini söyleyebiliriz.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
koraykarin 09.10.2013 10:50:41
Harika bir cihaz alacak olanlara ve tereddütle olanlara kesinlikle tavsiye ederim artık bana 4.3 ler oyuncak gibi gelmeye başladı aldığınız gün alışıyorsunuz boyutlarına hız performans ise gerçekten çok başarılı şiddetle tavsiye ediyorum.
Dangerousx 18.08.2013 13:14:56
Bence harika olmuş. Çevremde okadar çok tanıdığım varki, cebinde kullandığı bir telefon sürekli kulağında birileriyle görüşme yapıyor, diğer yandan da taşıdığı tablet üzerinden işlemlerini yapıyor.

Şimdi Samsung Mega ile bu iki aleti kaldırıp kenarı atabileceklerdir kulağına bir bluetooth kulaklık takıcak, hem rahatca telefon görüşmesini yapıcak hemde aynı anda tablet pc gibi telefondan işlemlerini halledicek.

Samsung gibi dev bir firma salakmı sizce arkadaşlar? Onca mühendis düşünemiyormu, yahu neden bukadar büyük yaptık bu telefonu diye? insanlar neresine sokucak mı diyolar sizce? Tabikide hayır. Adamlar çok güzel görüyor, neyi nereye koyacaklarını. Çok büyük bir kitle bu telefona yönelecektir emin olun. A15 Mimarisi çok güçlü bir yapı.

At gözlükleri ile bakmamak gerekir, herzaman büyük düşünün olduğunuz yerde kalmayın...
[__Zahid__] 18.08.2013 11:44:13
quote:

Orijinalden alıntı: Hakanonur

Şu plastik olmuş falan gibi yazan arkadaşlar samsung sizden daha iyi biliyor bu isi plastik olmasinin sebebi hafif olmasi ısıyı dısarî kolay vermesi eger aleminyum alaşımlı olsa iphone gibi bu sefer de 5 inçlik telefon olacak sana 200gram yanlissam duzeltin fizik kurallarina ters dusunmedigimi varsayiyorum. Ayrica plastik kalitesi iyi ve yedek parca olarak secenegi cok ve daha ucuz.

Plastik olmasinin ısıyı disariya kolay vermesini sagladigini bilmiyodum.
Hakanonur 18.08.2013 10:56:23
Şu plastik olmuş falan gibi yazan arkadaşlar samsung sizden daha iyi biliyor bu isi plastik olmasinin sebebi hafif olmasi ısıyı dısarî kolay vermesi eger aleminyum alaşımlı olsa iphone gibi bu sefer de 5 inçlik telefon olacak sana 200gram yanlissam duzeltin fizik kurallarina ters dusunmedigimi varsayiyorum. Ayrica plastik kalitesi iyi ve yedek parca olarak secenegi cok ve daha ucuz.
Hakanonur 18.08.2013 10:52:30
Saol etlik tesekkur ederim ilanlarda var ancak belki ilgilenen olur diye buraya da yazayim dedim. Kirlilik icin ozur dilerim herkesten saygilar.
etlik 18.08.2013 09:36:38
İlanı 2.el bölümüne yazarsanız satışınız daha hızlı olur.
Hakanonur 18.08.2013 08:10:46
Almak isteyen varsa satıyorum 3 yıl garantili kutusunda henüz start almadı d. günü hediye gelmişti darty den alınma alacak arkadaşa arka kapaklı kılıfı da benden hediye beyaz renk son 1220tl unutmayın 3 yıl garanti için ek 150tl ödendi.
cemturk 18.07.2013 05:45:56
Bunu ureten muhendisler plastik olmus
etlik 17.07.2013 14:50:31
Aynı modelin çift simkartlısıda çıkarılacakmış zaten ebatlarına göre iki telefonun birleşmesiydi simlerde birleşmiş
Fear of the Dark 17.07.2013 11:14:18
Telefonda en fazla 4.3 inc olacak gerisi gerçekten gereksiz. Git tablet al 6.3 inc nedir arkadaşım sen delirdin mi?
thanatos13 17.07.2013 11:10:09
ya en iyisi yanımızda bir tane lcd televizyon taşıyalım
Metabolism 17.07.2013 11:03:28
Yakında galaxy mega mini çıkarırlar 5.3"
agnaday3 17.07.2013 10:16:03
Almak isteyen denesin. Ben aleti dün akşam Samsung da gördüm. Note1 ve note2 kullandım. Devamlı kitap okuduğum için telefondan buyuk ekran istiyordum. Note 8 inch aldım. Oda harbiden buyuk. Ama bu tam bir tablet telefon arası cihaz. Kotların ön ve arka cebinde çok rahat taşınabiliyor. Dün akşam cihazı almamamın tek sebebine gelince. Bir türlü getiremedikleri Note 3. Note 3 aynı ekran boyutunda olmazsa daha ufak olursa kesinlikle bunu alacağım. Note3 den geride olacak özellikler ise. Kamera 13 mega piksel olacak. Ekran full hd olacak. İslemci ve pil daha iyi olacak. S pen olacak. Buna karşılık fiyat sadece 300 - 400 tl daha pahalı olacak. Ama hangi ekran buyuk ben onu alırım. Ekranı buyuk diyenleride hiç anlamıyorum. Bu aletler buyuk ekran isteyenler icin. Beğenmeyen gitsin s serisinden alsin. Teknoloji ve ihtiyaçlar değişiyor. İş yaşamında hem tablet hem telefon taşımakda zahmetli ve artık gereksiz. Bu aletler ikisininde görevini yerine getiriyor.
besttrr 15.07.2013 20:25:17
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Az once vodafonedaydim , cepleri standardin uzerinde bol olan sortuma sigmadi , bir sekilde girdi ama rahat hareket edilmiyor kesinlikle.

Cebe girebilcek en son buyuklukte ki cihaz note 2 , bunlari ancak cantayla tasiyabilirsiniz.

Valla sizin cepler nasıl bilmiyorum ama, sık sık avm'ye giden birisiyim ve her gittiğimde alıp bakıyorum şöyle elime bi telefonu, her cebime sığıyor bir tek kot cebinde biraz sıkıntı çıkartıyor oda öyle fazla rahatsız edici değil, yapılı ve uzun birisiyim dolayısıyla giyidiğim şeylerde büyük belki bu fark yaratıyo olabilir.
EvReN 7 15.07.2013 20:10:40
5.5ten uzeri gereksiz. Ancak kasa buyumez ise note 3 alirim 5.9 olacak sanirim. Kasa buyurse sony yada htc ye yonelirim.
AERN 15.07.2013 20:07:55
Bence telefon için çok büyük, ama hem tablet hem de telefon özellikli olsun diye düşündüğümde gayet güzel. Ama ancak el çantasında falan taşınabilir bir cihaz.
PlayMakers 15.07.2013 20:04:50
Az once vodafonedaydim , cepleri standardin uzerinde bol olan sortuma sigmadi , bir sekilde girdi ama rahat hareket edilmiyor kesinlikle.

Cebe girebilcek en son buyuklukte ki cihaz note 2 , bunlari ancak cantayla tasiyabilirsiniz.
besttrr 15.07.2013 19:52:17
quote:

Orijinalden alıntı: Leroyy

quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

quote:

Orijinalden alıntı: Leroyy

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Telefon derken hani şu kulağımıza götürüp alo dediğimiz şey mi? İyide bunu nasıl kulağına götürmeyi planlıyorsun

3 4 sene öncesine kadar 1 Allah ın kulu büyük ekranlı telefonlara takoz muamelesi yapar, istemezdi. Şimdi ise ihtiyaç diyorlar. Ya ne istediklerini bilmiyorlar ya da milletçe çok görgüsüzüz, ondan büyük olsun benim olsun zihniyeti ağır basıyor.



Bi bitmediniz :D, Daha iyi bir web deneyimi, daha iyi oyun deneyimi, çektiğim fotoları videolar büyük ekranda izlemek gibi faktörler için cebime sığan en büyük telefonu alırım, sizin gibilerde konuşsun dursun çokta fifi. Ayrıca alet 199 gram bir 2-3 yıl öncenin bir çok göt kadar telefonundan daha hafif kulağa götürüncede agızın altına gitmiyo telefon. Kaldı ki belli yaşı geçen insanlar ve büyük dev parmaklı ve eli olan kişiler için büyük ekran şart adam akıllı telefon kullanmak için. Misal benim pedere s4 bile küçük geliyo okuyamıyo tuşa basamıo vs.

O zaman tablet alacaksın.

Cebime sığacak diyorum. Vakti zamanında 7.0 samsungda aldım ama sadece ceket cebine sığdığından pratik olmadı, bu kot cebinden, short cebine, pantalon cebine hepsine giriyo. gayet pratik o yüzden.
Suppordle 15.07.2013 17:27:44
quote:

Orijinalden alıntı: besttrr

quote:

Orijinalden alıntı: Leroyy

quote:

Orijinalden alıntı: svideoz

Telefon derken hani şu kulağımıza götürüp alo dediğimiz şey mi? İyide bunu nasıl kulağına götürmeyi planlıyorsun

3 4 sene öncesine kadar 1 Allah ın kulu büyük ekranlı telefonlara takoz muamelesi yapar, istemezdi. Şimdi ise ihtiyaç diyorlar. Ya ne istediklerini bilmiyorlar ya da milletçe çok görgüsüzüz, ondan büyük olsun benim olsun zihniyeti ağır basıyor.



Bi bitmediniz :D, Daha iyi bir web deneyimi, daha iyi oyun deneyimi, çektiğim fotoları videolar büyük ekranda izlemek gibi faktörler için cebime sığan en büyük telefonu alırım, sizin gibilerde konuşsun dursun çokta fifi. Ayrıca alet 199 gram bir 2-3 yıl öncenin bir çok göt kadar telefonundan daha hafif kulağa götürüncede agızın altına gitmiyo telefon. Kaldı ki belli yaşı geçen insanlar ve büyük dev parmaklı ve eli olan kişiler için büyük ekran şart adam akıllı telefon kullanmak için. Misal benim pedere s4 bile küçük geliyo okuyamıyo tuşa basamıo vs.

O zaman tablet alacaksın.
etlik 15.07.2013 16:46:01
Yüzü kamufilaj etmenin en güzel yollarından bir tanesi
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla