TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26366 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Bu kez de Xperia Z2 iddiaları gündemde Where's My Water? 2, uygulama marketlerindeki yerini almaya başladı(Güncellendi) HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (446) YORUM YAZ

tarafından 14 Eylül 2013, Cumartesi 00:34 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG G2 ülkemiz fiyatları belli oldu
Günlük Haber Ekrem71
446

LG'nin geçtiğimiz ay duyurduğu yeni amiral gemi modeli G2'nin global olarak satışa başladıktan sonra ülkemiz için de fiyatları belli oldu. 

LG G2 modelinde hatırlanacağı üzere 5.2 inçlik Full HD IPS ekran, Gorilla Glass 3 panel, Snapdragon 800 çözümü, 13MP çözünürlükte OIS destekli arka kamera, 16GB/32GB depolama kapasitesi, 2GB RAM, 3000mAh batarya, 5. nesil WiFi, Bluetooth 4.0 özellikleri mevcut. 

Teknosa üzerinde ön sipariş alımına başlanan LG G2 modelinin 16GB kapasiteli versiyonu için 1599TL fiyat etiketi belirlenirken, 32GB kapasiteli versiyonu için 1799TL fiyat etiketi belirlenmiş. Tahminler Avrupa'daki fiyata göre 1999TL psikolojik sınır seviyesinden satışa sunulacağı yönündeydi. LG biraz sürpriz yapmış oldu. 

Anlaşılan LG, Xperia Z1 ve Galaxy Note 3 gibi rakiplerinden daha erken piyasaya girmenin avantajını fiyat avantajı ile birleştirerek başarılı satışlar yapma peşinde. Ürün 25 Eylül itibariyle sevkiyata başlayacak. Ayrıca Teknosa, 129TL değerindeki özel arayüz ile cihazı kullanmayı sağlayan QuickWindow kılıfını da hediye ediyor. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 20.10.2013 22:21:29
arkadaslar bu telefonun uzerınde yaptıgım uzun arastırmalar sonucunda cıhazın teknık ozellıkler ve fıyat bakımından dıger akıllı telefonlara gore acık ara onde oldugunu soyleyebılırım.Bana gore LG g2 su anda dunyanın en ıyı akıllı telefonu.eger LG G2 cıhazını tercıh edersenız kesınlıkle pısman olmıcanızı rahatlıkla soyleyebılırım.Bende sımdıden para bırıktırmeye basladım.telefon turkıye pıyasasına dustugunde alıcam.
atillaahmetalp 08.10.2013 23:34:47
Ilk ciktiginda aldim sagdan soldan yorumlarla hareket etmek vakit kaybi oluyor gidip alip kendinizin incelemesini oneririm,32 gb gayet yeterli ve dropbox var.Ha ben illa tele kart takicam derseniz Aliexpress sitesine girip sadece micro sd giren minik bir otg ile kartta kullanabilirler,ben mali satan biri gibi ovmeyeyim girip siteden boyutlarinida gorun cuzdanda yada cepte bile yer tutmaz.Ama alanlar eminim sd karti unutacaklar.Alan yada alacaklara hayirli olsun iyi bir yatirim olacak.Baska telefon alacaklarada hayirli olsun.
aycibin 08.10.2013 11:09:13
her telefon gibi ilk çıkınca kazık.1-2 aya 1500 altına iner
Atmavada 08.10.2013 10:26:59
quote:

Orijinalden alıntı: Angelica

Ucuz demeyelim de olması gerek fiyat diyelim

katılıyorum.. ucuz değil 1600 TL sonuçta : )
aycibin 08.10.2013 10:00:34
güzel telefon ama ekranı fazla büyük diye ilgimi çekmedi.4.5"ten ufak olaydı iyiydi :)
lg g'deki gibi saçmalamasın da bari biraz piyasada tekeli kırsın.rekabet alıcı için iyidir.
radyo donanım olarak mevcut.yazılımla açılabilir bence.heralde bandrol yüzünden TR'de devreden çıkarıldı.
Hakanonur 08.10.2013 09:49:05
quote:

Orijinalden alıntı: headcoach

Iş yerinde bir arkadaşta Lg L7 diğerinde S4 var.Günlerdir test yapıyolar deniyorlar ve üzerine tartışıyoruz. Lg nin arayüzü Touchwiz'den çok çok daha iyi sıfır kasma.L7 değilde g yada g 2 demekki çok daha stabil samsungtan.

Bu konuda sana katılıyorum sd yuvası dışında LG g2 harika iş çıkarmış yakında sd kartlısı da gelir. :)
Hakanonur 08.10.2013 09:47:27
s4 beyaz 16 gb cihazımı G2 ile takas etmeye karar verdim salağın biri kendi 2. el cihazı için 500 tl diğeri 250 tl üste istedi muhahaha :) 2 ay sonra lg g2 ler talep bitmesi sonrası o telefonları 900-1000 aralıgında satmaya kalkacaklar sonra ama s4 fiyatını 1450tl cıvarında tutmaya devam edecek şimdi başa baş yada 2 ay sonra başabaş takas ederim kastıranlar paralarına acımıyor ona şaşıyorum. Türkiyede telefon almak bu kadar yaygınken bu işin ticaretini yapanlar hakkıyla malı götürüyorlar elbette. :() S4 -5 günlük cihaza 800tl veriyor telefoncular :)) Alem manyamış. :)
deneme1 30.09.2013 12:28:37
quote:

Orijinalden alıntı: yclycl


quote:

Orijinalden alıntı: deneme1

quote:

Orijinalden alıntı: scipiotheafricanus

Karışır da halkımızda Çin malı korkusu var sonuçta, halbuki almak için yemeyip içmedikleri iphone bile Çin'de üretiliyorken :)) [mentioned]yclycl[/mentioned]

çin malı ayrı , çin menşei ayrı şeydir, karıştırmayalım, çakma çin mallarının tüm dünyaya verdiği zararı hepimiz biliyoruz.
ona bakarsan bayrampaşada üretilen kot pontolnun arkasına levis yazınca made in u.s.a. oluyor....

İnsanların kafasında Çin 1tl oyuncaklarıyla kaldı, bu yüzden milletimiz made in China lafından korkar oldu, ama şuan geldikleri noktaya bakarsak teknoloji anlamında çok iyi yerdeler, biz 700 mühendisle yurt dışına pazarlayacağımız saçma sapan telefon üretiyoruz(!)(sanırım sadece kasasını biz üretiyoruz), adamlar merdiven altında ürettikleri telefonları apple, samsung, htc ye kafa tutuyor, yiğidi öldür hakkını yeme

mesele sadece 1 liralık oyuncakla sınırlı değilki,
her vgün telefonuma gelen ve mail kutuma gelen mesajlar sizede gelmiştir sanırım, 199 liraya samsung s4 satıyorlar, önemli olan aldığın ürünü distribütör veya ithalat garantisi (devlet garantisinde ) ile almak, lg, iphopne ,samsung ve diğerleri ucuz işçilik için çini de tercih edebilir koreyi de türkiyeyi de bu önemli değil, önemli olan kendi orijinal mührünü vursun yeter, replika ve sahtelik deyince aklıma çin geliyor,
tabletçiler bilir, daha 1 yıl önce bir ainol faciası yaşandı ve hala devam ediyor.
Guhong01 30.09.2013 11:36:16
quote:

Orijinalden alıntı: deneme1

quote:

Orijinalden alıntı: scipiotheafricanus

Karışır da halkımızda Çin malı korkusu var sonuçta, halbuki almak için yemeyip içmedikleri iphone bile Çin'de üretiliyorken :)) [mentioned]yclycl[/mentioned]

çin malı ayrı , çin menşei ayrı şeydir, karıştırmayalım, çakma çin mallarının tüm dünyaya verdiği zararı hepimiz biliyoruz.
ona bakarsan bayrampaşada üretilen kot pontolnun arkasına levis yazınca made in u.s.a. oluyor....

İnsanların kafasında Çin 1tl oyuncaklarıyla kaldı, bu yüzden milletimiz made in China lafından korkar oldu, ama şuan geldikleri noktaya bakarsak teknoloji anlamında çok iyi yerdeler, biz 700 mühendisle yurt dışına pazarlayacağımız saçma sapan telefon üretiyoruz(!)(sanırım sadece kasasını biz üretiyoruz), adamlar merdiven altında ürettikleri telefonları apple, samsung, htc ye kafa tutuyor, yiğidi öldür hakkını yeme
scipiotheafricanus 30.09.2013 11:28:08
Toplumda kaç kişinin bunun farkında olduğunu düşünürsek... Neticede Xiaomi ve Pantech farketmez, " Ne de olsa Çin malı" damgası yiyecek :)) Fakat Blu adındaki markanın Life Play modelinden devşirme General Mobile Discovery o kadar Çin malı olarak görülmüyor. Çünkü bazı insanlar yerli firma diye parçalarını burada üretiyor sanıyorlar. Bu yüzden Xiaomi veya Pantech örneğin Avea In Touch Ultra veya Turkcell T bilmemkaç vs adında gelirse daha çok ilgi görür.
headcoach 30.09.2013 11:09:56
Iş yerinde bir arkadaşta Lg L7 diğerinde S4 var.Günlerdir test yapıyolar deniyorlar ve üzerine tartışıyoruz. Lg nin arayüzü Touchwiz'den çok çok daha iyi sıfır kasma.L7 değilde g yada g 2 demekki çok daha stabil samsungtan.
deneme1 30.09.2013 10:58:51
quote:

Orijinalden alıntı: scipiotheafricanus

Karışır da halkımızda Çin malı korkusu var sonuçta, halbuki almak için yemeyip içmedikleri iphone bile Çin'de üretiliyorken :)) [mentioned]yclycl[/mentioned]

çin malı ayrı , çin menşei ayrı şeydir, karıştırmayalım, çakma çin mallarının tüm dünyaya verdiği zararı hepimiz biliyoruz.
ona bakarsan bayrampaşada üretilen kot pontolnun arkasına levis yazınca made in u.s.a. oluyor....
Khoradasein 30.09.2013 10:24:34
Genelleme gördümde bu kadar taraflı ve cahilcesini ilk defa görüyorum :) Biz dış uzaydan mı geldik de daha önce bu konuda deneyimimiz olmasın yahu, gidin çay ya da kahve için kendinize gelin, sabahın dördünde saçmalamışsınız, her ne mobil cihaz kullanıyorsanız onunla size mutluluklar dilerim.
SuperSantorelli 30.09.2013 04:18:14
G2 alanlari 2-3 ay sonra gorucem,zirlamaya başlayacaklar :) çünkü daha once lg'nin mobil cihaz deneyimleri olmadiklari icin ellerinde bir el bombası gibi patlayacak ki 1800'de ne uygun ne de ucuz bi fiyat hele ki lg gibi bir cihaza icin :) he beyaz eşya de tv,çamaşır-bulasik makinası vs vs eyv lakin cakilip kalan donanim ve yazilim ile lg alan arkadaşlar lanet edecekler :)
scipiotheafricanus 30.09.2013 01:04:26
Karışır da halkımızda Çin malı korkusu var sonuçta, halbuki almak için yemeyip içmedikleri iphone bile Çin'de üretiliyorken :)) [mentioned]yclycl[/mentioned]
BeyazBüyü 22.09.2013 18:08:56
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers


quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers


quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.

Sen s3 al.

İnsanlara doğru düzgün cevap yazmayı ne zaman öğreneceksiniz merak ediyorum.

Sen s3 al. Olur, ilk çıktığında alıp sattığım s3'ü yine alırım. Sağol tavsiyen için.

Bu foruma mesaj yazıp fikir beyan etmekte hata artık.

Artık hangi üst seviye cihazda radyo var TRT bandrolu sebebıyle?

Bence benle tartışmak ıcın ayırdığın Vakiti biraz araştırarak harca.

Tartışmayı başlatan dikkat ederseniz eğer ben değilim. Almak istediğim telefonun parasını siz yada bir başkası ödemiyor. Eleştirip eleştirmemekte bana kalmış, kimsenin keyfine göre yazmıyorum burada.

Durup dururken s3 al diyen sizseniz eğer, insanlara yazmadan önce düşünüp öyle yazın.
Pulstar 22.09.2013 17:16:54
Şöyle bir görsel buldum; 32 GB LG G2 modeli 24.80 GB kullanılabilir alanla geliyor görünüyor.

32 GB hafıza aslında yaklaşık 29 GB olduğundan bu durumda dahili 4,5 GB'a yakın bir yazılımla geliyor demektir.

Bu durumda 16 GB model de aslında 15 GB kadar olduğundan yaklaşık 10,5-11 GB arası kullanılabilir alanla gelecektir.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
PlayMakers 22.09.2013 17:05:38
quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers


quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.

Sen s3 al.

İnsanlara doğru düzgün cevap yazmayı ne zaman öğreneceksiniz merak ediyorum.

Sen s3 al. Olur, ilk çıktığında alıp sattığım s3'ü yine alırım. Sağol tavsiyen için.

Bu foruma mesaj yazıp fikir beyan etmekte hata artık.

Artık hangi üst seviye cihazda radyo var TRT bandrolu sebebıyle?

Bence benle tartışmak ıcın ayırdığın Vakiti biraz araştırarak harca.
Pulstar 22.09.2013 16:57:52
quote:

Orijinalden alıntı: blank42

GSM Arena incelemesindede görünüyor arkadaşlar,malum saçmasapan radyo vergisi yüzünden konulmamış olabilir yazılım olarak sonradan eklenebilir.


Samsung'larda olduğu gibi başka bir ülkenin Rom'u yüklense olur mu acaba veya Samsung dışı cihazlarda bu tür Rom yüklemek mümkün mü?
Angelica 22.09.2013 16:56:38
Ucuz demeyelim de olması gerek fiyat diyelim
Khoradasein 22.09.2013 16:56:36
Evet ben de teknosa'dan aldım, 16 GB + 120 tl'lik kılıf hediyesi ile hesaplı oldu, 16 GB benim için yeterli olur, zaten 8 gb telden geçiyorum...
Pulstar 22.09.2013 16:55:13
Evet, 32 GB siparişi verilebiliyor ama yukarıda yazığım kullanıcı alışkanlıklarına göre iş değişiyor. Kendimi kontrol ederim diyen normal kullanıcıya 16 GB bence yeter.

Ben de ön sipariş vermeyi düşündüm ama birkaç nedenle vazgeçtim; Önce cihazı görüp biraz kullanmak istiyorum, tabii kullanıcı yorumları da önemli; ayrıca siyah renk seçeneği de yok ve asıl önemlisi eğer cihazı alırsam bir miktar peşin ödeme yapıp kalan taksitlerde rahat olmak istemiyorum; bunun için de mecburen mağazadan almam gerekiyor.
Pulstar 22.09.2013 16:51:02
quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers


quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.

Sen s3 al.

İnsanlara doğru düzgün cevap yazmayı ne zaman öğreneceksiniz merak ediyorum.

Sen s3 al. Olur, ilk çıktığında alıp sattığım s3'ü yine alırım. Sağol tavsiyen için.

Bu foruma mesaj yazıp fikir beyan etmekte hata artık.

Hocam kızma ama radyo olsa bu sefer giriş fiyatı 1.800 TL olurdu.
deneme1 22.09.2013 16:46:11
quote:

Orijinalden alıntı: QuasarFX

Görüşlerinize katılıyorum, ben de dün 16 GB için ön sipariş verdim...

teknosada 200 lira farkla 32 gb ön siparişi verilebiliyor,
Khoradasein 22.09.2013 16:39:19
Görüşlerinize katılıyorum, ben de dün 16 GB için ön sipariş verdim...
Pulstar 22.09.2013 16:37:21
Root ve Rom'la işi olmayan, cihaz hafızasını deli gibi medya dosyalarıyla doldurmayan, oynayacağı kadar oyun yükleyen kullanıcıya 16 GB normal şartlarda yeter. Bunlar haricindekilere yetmez.

Tabii 16 GB modelin kutudan 12-13 GB alanla çıkacağını varsayarak bunu söylüyorum. 8-10 GB gibi bir alan bırakılmışsa yine yetmez.

Nexus ve iPhone 16 GB cihazlar kutudan 13-14 GB arası bir alanla çıkar ve ben bugüne kadar etrafımdaki 16 GB iPhone kullanıcıları arasında bu hafıza bana az geliyor diyen bir kullanıcıya rastlamadım.

Root ve Rom'la uğraşmamış olsam 16 GB LG G2 bana yeter. Ancak sadece Full Backup ve Titanium Backup dosyalarım toplamda en az 3-4 GB bir yer tutar.

Aslında bir yandan da, "cihazı alıp Root'lamasam, güncellemem veya fabrika ayarlarına dönmem gerektiğinde uygulama yedeklerini .apk olarak alıp, oyun yedeklerimi de Carbon gibi Root istemeyen uygulamalarla alsam nasıl olur?" diyorum.
Khoradasein 22.09.2013 16:21:22
Apple yıllardır bu şekilde satıyor ve gayet iyi satıyor 'gibi' :))
deneme1 22.09.2013 15:57:37
32 gb 1800 lira galiba, iyi fiyat,
Ancak 16 gb hafıza yükseltilmediği içn alınmaz....
BeyazBüyü 22.09.2013 14:42:46
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers


quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.

Sen s3 al.

İnsanlara doğru düzgün cevap yazmayı ne zaman öğreneceksiniz merak ediyorum.

Sen s3 al. Olur, ilk çıktığında alıp sattığım s3'ü yine alırım. Sağol tavsiyen için.

Bu foruma mesaj yazıp fikir beyan etmekte hata artık.
PlayMakers 22.09.2013 14:20:40
quote:

Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.

Sen s3 al.
DH Misafiri 22.09.2013 13:53:06
ARKADAŞLAR BU TELEFONDA OPERATÖR ÜZERİNDEN GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME OLANAĞI VARMI YOKMU BUNA BİR CEVAP ARIYORUM ... ???
BeyazBüyü 20.09.2013 11:09:21
Radyosu yoksa direk iade sebebi bence. Root ile uğraşamam. Dahili fm radyo olacak, olmayacaksa başka telefonlara bakarım.
Espa 20.09.2013 10:57:02
Radyo çipi varsa Root yapıp Spirit Fm yüklemek gerekir o zaman radyo dinleyebilirsiniz o program üzerinden
kucukyenici 20.09.2013 10:51:47
Şu anda ön sipariş hariç satış yapan bir yer göremedim. 1 Haftaya kalmaz piyasaya gelebilir. Birşey dikkatimi çekti, paylaşmak isterim. İsviçre'deki satış sitelerini takip ediyordum. Eylül sonu yazarken şimdi Ekim ortası yazmaya başladılar. Bu da "gecikme olabilir mi?" sorusunu akla getiriyor.
YoK 19.09.2013 18:07:23
TRT haracı yüzünden radyo yazılımı konmamış olabilir.
Frank08 19.09.2013 17:52:13
quote:

Orijinalden alıntı: Frank08

25 eylüldemi piyasada satışa çıkıcak Telefon arkadaşlar? Yoksa şuan satışı varsa herhangi bir mağazada gidip alıcam..

Arkadaşlar bilgisi olan yokmu?
Ginga Bishounen 19.09.2013 17:28:52
Bu ülkede neyde vergi alınmıyor acaba! Elimize nereye atsak vergi.
blank42 19.09.2013 16:46:54
GSM Arena incelemesindede görünüyor arkadaşlar,malum saçmasapan radyo vergisi yüzünden konulmamış olabilir yazılım olarak sonradan eklenebilir.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
kucukyenici 19.09.2013 15:18:37
quote:

Orijinalden alıntı: tayfunay

quote:

Orijinalden alıntı: kucukyenici
quote:

Orijinalden alıntı: tayfunay Radyo bundada yok galiba
Radyo da dahil ne varsa eklemiş LG :-)
Burda yok demiş , [link]http://magaza.turkcell.com.tr/akilli-telefon/LG-LG-Optimus-G2/1007576/.html#!prettyPhoto[/link]


Erdi bey'in incelemesinde ve yabancı sitelerde radyo olduğu yazıyor. Turkcell'e mesaj atarak radyo durumunun teyidini almalarını istedim. Aşağıdaki cevabı verdiler. Lakin inceleme videosunda "FM Radio" ikonunu yakaladım. Aşağıda video linki ve resmi mevcut. Belki daha sonra sistem güncellemesi ile radyoyu aktif edebilirler. Bandrol ücreti sebebiyle firmalar bu yola başvurabiliyorlar. Yoksa LG'ye önce tokatı ben yapıştırırım! :-)

00:28 Saniye'de...
http://www.youtube.com/watch?v=e7m6zdV-PUo

Turkcell'in verdiği cevap:
Merhaba,
LG firması ile yapılan görüşmede LG G2 cihazın radyo özelliği bulunmadığı bilgisi alınmıştır.
www.turkcellmagaza.com a gösterdiğiniz ilgili için teşekkür ederiz.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
kucukyenici 19.09.2013 15:06:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

bu telefonda radyo görüntülü konuşma ve 4g özellikleri varmı turcell in sitesinde bu özelliklere çarpı konulmuş . bilgisi olan ?


Erdi bey'in incelemesinde ve yabancı sitelerde radyo olduğu yazıyor. Turkcell'e mesaj atarak radyo durumunun teyidini almalarını istedim. Aşağıdaki cevabı verdiler. Belki daha sonra sistem güncellemesi ile radyoyu aktif edebilirler. Bandrol ücreti sebebiyle firmalar bu yola başvurabiliyorlar. Umarım radyo vardır. Yoksa LG'ye önce tokatı ben yapıştırırım! :-)

Merhaba,
LG firması ile yapılan görüşmede LG G2 cihazın radyo özelliği bulunmadığı bilgisi alınmıştır. www.turkcellmagaza.com a gösterdiğiniz ilgili için teşekkür ederiz.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla