TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26117 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Joe Danger, Android ve iOS'a geliyor Turkcell, Sony Xperia S ve Motorola RAZR modellerini satışa sundu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (111) YORUM YAZ

tarafından 10 Nisan 2012, Salı 17:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG Optimus L7, nisan ayı sonunda boy gösterecek
Ekspres Haber knight
111
 
LG Mobile'ın Fransa'daki ağ günlüğünde paylaştığı bilgilere göre Optimus L7, nisan ayı sonuna doğru Avrupa pazarına giriş yapacak.
 
Sim kilitsiz fiyatı 319 Euro olması beklenen Optimus L7, 1 GHz saat hızında çalışan işlemci ve 512 MB RAM'den güç alıyor; Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich işletim sistemini kullanıyor.
 
Dörtband GSM (850, 900, 1800, 1900 MHz) şebekesi ve HSPA (HSDPA: 21 Mbps, HSUPA: 5.76 Mbps) alt yapısı desteği sunan yeni akıllı telefon, 4 GB dahili flash bellek, 32 GB'a kadar microSD kart desteği, 4.3-inç boyutlu 480 x 800 piksel dokunmatik kapasitif IPS ekran, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0, A-GPS, 5 megapiksel çözünürlüğünde kamera, LED flaş, otomatik odaklama ve 1700 mAh batarya gibi özelliklere ev sahipliği yapıyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 17.10.2013 14:09:26
ben 1 ay once L7 aldım . ama bu telefonun şarzı 1 gunde bitiyor bu normalmı arakdaşlar
pupsik 17.02.2013 18:04:40
Optimus L7 nin Bootloader'i kırıldı. Recovery yüklenebiliyor.

[link=https://dl.dropbox.com/u/47795543/emmc_appsboot_hacked_optimus_l7.rar]emmc_appsboot_hacked_optimus_l7.rar[/link]
Dosyayı indirip telefonu bilgisayara bağlıyoruz adb üzerinden aşağıdaki satırları uyguluyoruz. İşlem için Telefon rootlu olmalı.
[code]adb push emmc_appsboot.bin /data/local/tmp/emmc_appsboot.bin
adb shell su -c "dd if=/data/local/tmp/emmc_appsboot.bin of=/dev/block/mmcblk0p5 bs=4096"
adb reboot[/code]


Roque_Jn 18.12.2012 23:34:45
quote:

Orijinalden alıntı: ~hsyn~

quote:

Orijinalden alıntı: Roque_Jn

quote:

Orijinalden alıntı: ~hsyn~

Telefonu alan arkadaşlardan ricam, artılarını ve eksilerini genel hatlarıyla yazabilirler mi?

Telefon 799 liraya teknosada satılıyor. Bu ekran genişliğine rağmen fiyatı iyi gibi duruyor.

Amacım telefonda çok bir şey yapmak değil, internette falan dolaşmak, bazı basit uygulamalar sadece. İş görür mü?

Şimdiden teşekkürler.

Beyaz rengi gerçekten çok şık duruyor, S2'nin tasarımının neredeyse aynısı ama bence S2'den bile daha iyi duruyor. Fiyat emsallerine göre gayet uygun, tek sorunu RAM bu telefonun, bu nedenle çok sayıda uygulamayı bir arada bulundurursanız cihaz kasacaktır. Ama anladığım kadarıyla basit kullanıcı olacaksınız, bu nedenle sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

Teşekkür ederim.

Evet; facebook, twitter, hava durumu, basit oyunlar ve gazete uygulamalarını kullanırım en fazla

Uygulama dışında da pek kasma sağlayacağı söylenemez herhalde. Genel itibariyle memnunsunuz anladığım kadarıyla

Peki telefon arızalandığında falan yeterli teknik servisi sağlar mı lg?

Yok ben Sensation XL kullanıyorum.. Aslında Teknosa'da 999 TL'ye kadar inmiş, para durumları nasıl bilmiyorum ama onu da düşünebilirsin..
~hsyn~ 18.12.2012 20:12:46
quote:

Orijinalden alıntı: Roque_Jn

quote:

Orijinalden alıntı: ~hsyn~

Telefonu alan arkadaşlardan ricam, artılarını ve eksilerini genel hatlarıyla yazabilirler mi?

Telefon 799 liraya teknosada satılıyor. Bu ekran genişliğine rağmen fiyatı iyi gibi duruyor.

Amacım telefonda çok bir şey yapmak değil, internette falan dolaşmak, bazı basit uygulamalar sadece. İş görür mü?

Şimdiden teşekkürler.

Beyaz rengi gerçekten çok şık duruyor, S2'nin tasarımının neredeyse aynısı ama bence S2'den bile daha iyi duruyor. Fiyat emsallerine göre gayet uygun, tek sorunu RAM bu telefonun, bu nedenle çok sayıda uygulamayı bir arada bulundurursanız cihaz kasacaktır. Ama anladığım kadarıyla basit kullanıcı olacaksınız, bu nedenle sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

Teşekkür ederim.

Evet; facebook, twitter, hava durumu, basit oyunlar ve gazete uygulamalarını kullanırım en fazla

Uygulama dışında da pek kasma sağlayacağı söylenemez herhalde. Genel itibariyle memnunsunuz anladığım kadarıyla

Peki telefon arızalandığında falan yeterli teknik servisi sağlar mı lg?
Roque_Jn 18.12.2012 12:01:26
quote:

Orijinalden alıntı: ~hsyn~

Telefonu alan arkadaşlardan ricam, artılarını ve eksilerini genel hatlarıyla yazabilirler mi?

Telefon 799 liraya teknosada satılıyor. Bu ekran genişliğine rağmen fiyatı iyi gibi duruyor.

Amacım telefonda çok bir şey yapmak değil, internette falan dolaşmak, bazı basit uygulamalar sadece. İş görür mü?

Şimdiden teşekkürler.

Beyaz rengi gerçekten çok şık duruyor, S2'nin tasarımının neredeyse aynısı ama bence S2'den bile daha iyi duruyor. Fiyat emsallerine göre gayet uygun, tek sorunu RAM bu telefonun, bu nedenle çok sayıda uygulamayı bir arada bulundurursanız cihaz kasacaktır. Ama anladığım kadarıyla basit kullanıcı olacaksınız, bu nedenle sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
~hsyn~ 17.12.2012 21:04:00
Telefonu alan arkadaşlardan ricam, artılarını ve eksilerini genel hatlarıyla yazabilirler mi?

Telefon 799 liraya teknosada satılıyor. Bu ekran genişliğine rağmen fiyatı iyi gibi duruyor.

Amacım telefonda çok bir şey yapmak değil, internette falan dolaşmak, bazı basit uygulamalar sadece. İş görür mü?

Şimdiden teşekkürler.
DH Misafiri 10.12.2012 10:05:12
benım çok hoşuma gidiyor telefon ancak Wonder ve L7 şuan arasında Kaldım L7 deki ram çok düşük olacağından işimi görmez diye düşünüyorum ama telefon S2 ye benzemesı benı cezp etti
Brsaa 25.11.2012 21:31:01
bende almayı düşünüyorum ama pek tutulmuyor sanırım daha fazla inceleme olsa iyi olur.
Raimond 25.11.2012 00:12:42
arkadaşlar bu telefon tutulmadı mı ya? ben almayı planlıyorum özellikleri iyiye benziyordu ama? f/p iyi gibi..
ironman 22.11.2012 10:19:03
RAM yüzünden almak istemiyorum ACE2 ile arada kaldım

http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l7_p700-4565.php
alpabi 21.11.2012 21:41:21
Arkadaşlar. Bu model LG telefonumu satmaktayım.



ilgilenenler için
http://resim.donanimhaber.com/m_68309869/mpage_1/f_/key_//tm.htm#68309869
yusufxxy 21.11.2012 11:46:30
mrb arkadaşlar. ben 699 liraya galaxy w almayı düşünüyordum. dün teknosada L7 yi gördüm ve biraz kullandım. yanında ekran koruyucu film, arka kapak koruyucu ve dokunmatik kalem hediyesiylebirlikte 799 liraya satılıyor.birçok özelliği galaxy w ile aynı veya daha iyi ama galaxy w 1.4 iken L7 1 ghzve 720 p video kaydı yok galaxy w de ise ıcs ve 4.3 " gorilla glass ekran yok sizce hangisini almalıyım. bu arada lg de batarya bozulursa yedek batarya bulmam zor olur mu? L7 kullanıcıları görüşlerini ve telefonun eksiklerini aktarırsa sevinirim
DH Misafiri 16.11.2012 18:19:39
bu telefonu yeni aldım ama oyun bölümünü bulamıyorum ve usbkablosuyla pc ye baglanıp resim müzik atamıorum. nasıl yapıldıgını bilen varsa yardımcı olabilir mi
sütolan 14.11.2012 08:58:43
quote:

Orijinalden alıntı: TechnoPC

Telefonu aldım fakat wireless bağlanırken sıkıntı çıkarıyor onu çözemedim.Onun dışınmda telefon f/p olarak 10 numara tavsiye edebilirm.Telefonu elinize aldığınızda harbi kaliteyim diye bağırıyor ;) Tavsiyem beyaz kasası değilde siyah olanı almanızdır.

fiyat performans olarak gerçekten inanılmaz bir telefon
TechnoPC 12.11.2012 08:39:12
Telefonu aldım fakat wireless bağlanırken sıkıntı çıkarıyor onu çözemedim.Onun dışınmda telefon f/p olarak 10 numara tavsiye edebilirm.Telefonu elinize aldığınızda harbi kaliteyim diye bağırıyor ;) Tavsiyem beyaz kasası değilde siyah olanı almanızdır.
demirhaner61 11.11.2012 17:52:19
quote:

Orijinalden alıntı: TechnoPC

Bu telefonun müzik filan çalması nasip bu pazar almayı düşünüyorum.

Müzik çalması derken anlamadım hocam ama gerçekten güzel telefon ekolayzer ayarlarını kendin ayaralma fırsatın bile var Ics çok iyi çalışıyor cihazda.Aldıysanda hayırlı olsun.
TechnoPC 10.11.2012 09:33:46
Bu telefonun müzik filan çalması nasip bu pazar almayı düşünüyorum.
ironman 10.11.2012 00:38:50
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4559&idPhone2=4565

Bakın arkadaşlar hangisi üst seviye tasarım performans vs....
demirhaner61 19.10.2012 19:50:19
Optimus L7'yle micro usbden HDMI bağlantısı oluyor bilginize
Kaiser Soeze 14.09.2012 20:10:59
LG Türkiye Garantili sıfır LG Optimus L7'yi satıyorum. Hediye geldi ve kullanmadığım için satıyorum.

Kutusunu ilk açan siz olacaksınız. Piyasada şu anki sıfırların fiyatı 999 TL, fakat ben 870 TL'ye satıyorum.

İlgilenen varsa mesaj atabilir.
qonsensus 10.09.2012 22:22:08
quote:

Orijinalden alıntı: zetnakah

quote:

Orijinalden alıntı: qonsensus

samsung fanları hadi bi uzayın salak herifler tus çakmaymıs lan lale adam oraya 8gen mi çizecek yada 3gen telefon mu cıkarak beyin fakirleri

Yazdıklarınıza bakıp forum kurallarını tekrar bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Kurallara aykırı davranıp hakaret içerici mesajlar yayınlıyorsunuz..!!

forumda adamlar aykırı birader
Elensar77 29.08.2012 08:50:23
Yarın teslim alacağım ürünü, orda inceledim çok hoşuma gitti, bu fiyatlara satılan telefonların bir çoğundan çok çok iyi.
Eren Karabelli 28.08.2012 21:36:03
garantisi lg türkiye garantisi yani sıkıntı yok bu konuda,lg telefonlar genel de evkurda piyasa ile aynı oluyor çünkü anlaşmaları var.. önce ürün siparişi veriyorsun onlar hakkında araştırma yapıyor adres teyidi filan sonra arıyorlar gelin telefonunuzu alın diye
Elensar77 28.08.2012 17:23:06
quote:

Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı

quote:

Orijinalden alıntı: Elensar77

Turkcell de aynı fiyata satıyor ayda 46tl x 12 1099 yapıyor zaten. Ben almayı düşünüyorum ama hiç bir yerde yok. Evkur dışında hiç stok alan yok yheralde. Bir tek orada var.

Kredi kartı vs gerekmiyormuş galiba orası için?

Bende evkur dan sipariş ettim,satıcı ısrarla bana 4x modelini satmaya çalıştı ama hayvan terli,bende satış konusunda yılların kurdu olduğumu söyleyince sustu.. gelsin inceleme yapacam yazarım burda

Bende bugün sipariş vereceğim her rengi varmış, ne zaman alırız, kredi kartı gerektirmez değil mi? Garantisi LG değil mi? gibi sorular sorabilir miyim size?
Eren Karabelli 28.08.2012 15:30:01
quote:

Orijinalden alıntı: Elensar77

Turkcell de aynı fiyata satıyor ayda 46tl x 12 1099 yapıyor zaten. Ben almayı düşünüyorum ama hiç bir yerde yok. Evkur dışında hiç stok alan yok yheralde. Bir tek orada var.

Kredi kartı vs gerekmiyormuş galiba orası için?

Bende evkur dan sipariş ettim,satıcı ısrarla bana 4x modelini satmaya çalıştı ama hayvan terli,bende satış konusunda yılların kurdu olduğumu söyleyince sustu.. gelsin inceleme yapacam yazarım burda
Elensar77 28.08.2012 13:12:48
Turkcell de aynı fiyata satıyor ayda 46tl x 12 1099 yapıyor zaten. Ben almayı düşünüyorum ama hiç bir yerde yok. Evkur dışında hiç stok alan yok yheralde. Bir tek orada var.

Kredi kartı vs gerekmiyormuş galiba orası için?
_blackmamba_ 10.08.2012 14:14:04
quote:

Orijinalden alıntı: emiryilmaz

arkadaşlar evkurda 1099 tl ve 24 taksitli fiyatı bu. ben dün sipariş verdim bugün büyük ihtimal elime geçer. elime geçince paylaşırm sizinle

Evkur tüm ürünleri çok pahalıya satıyor ya.. Evkur'dan başka bir yerde yok mu bü L7 ?
techraven 10.08.2012 10:37:02
Yurtdışı kaynaklı L7 geçti elime bir adet P705 model, Android 4.0.3.
Telefondan pek anlamam ama yakın zamanda genel bir inceleme yapmayı düşünüyorum
pupsik 03.08.2012 08:59:55
quote:

Orijinalden alıntı: muratxq000082

peki sizce LGE730 mu bu mu?

Teknik özelliklere göre L7 daha iyi.
En belirgin farklılık ekran L7 - 4.3" , LGE730 - 3.8".
GPU'lar aynı
İkisinde de işlemci 1000mhz
L7 ekran IPS parlak ekran
LGE730 ekran AMOLED
IPS ekran daha iyi.
RAM ikisinde de 512mb
L7 ROM - 4gb
LGE730 ROM - 2gb.
muratxq000082 03.08.2012 02:18:06
peki sizce LGE730 mu bu mu?
pupsik 28.07.2012 11:27:30
quote:

Orijinalden alıntı: emiryilmaz

arkadaşlar evkurda 1099 tl ve 24 taksitli fiyatı bu. ben dün sipariş verdim bugün büyük ihtimal elime geçer. elime geçince paylaşırm sizinle

cok para. L7 ye bu para verilmez. Almanyada 220euro civarı.
avrupadan internetten satın alsaydın.
emiryilmaz 28.07.2012 08:54:29
arkadaşlar evkurda 1099 tl ve 24 taksitli fiyatı bu. ben dün sipariş verdim bugün büyük ihtimal elime geçer. elime geçince paylaşırm sizinle
_blackmamba_ 27.07.2012 11:41:29
quote:

Orijinalden alıntı: demirhaner61

quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

telefonunuz hayırlı olsun.. Bende L7 düşünüyordum ama 3D max vodafone ile kampanyalı bir şekilde gelicekmiş.. kampanyanın iyi olduğunu söyledi lg turkiye online chatteki arkadaş.. biraz bekliyeyim bakım, almışken 3D max alayım :)

Artık herkes Optimus blackleri elinden çıkarıyor herhalde.

ICS gelmeyecek gibi hissediyorum buna istinaden bende değiştireyim istiyorum :) Ama bu 3D max olur herhalde.. L7 almak istedim ancak Optimus 3D max kampanyalı daha uygun bir fiyata geliyor sanki, evkur'da falan olmaması büyük avantaj.. evkur olsaydı kim bilir üzerine ne kadar fark koyardı...
demirhaner61 12.07.2012 21:53:26
quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

telefonunuz hayırlı olsun.. Bende L7 düşünüyordum ama 3D max vodafone ile kampanyalı bir şekilde gelicekmiş.. kampanyanın iyi olduğunu söyledi lg turkiye online chatteki arkadaş.. biraz bekliyeyim bakım, almışken 3D max alayım :)

Artık herkes Optimus blackleri elinden çıkarıyor herhalde.
demirhaner61 12.07.2012 21:52:20
Ben bir kasma sorunu görmedim açıkcası derler ya yağ gibi akar telefon o cinsten.Tabi bu telefon sahibi olduğumdan da olabilir.
Ben siyah rengini tercih ettim elimde tutunca iş adamı gibi hissediyorum kendimi zaten.
_blackmamba_ 12.07.2012 17:27:08
telefonunuz hayırlı olsun.. Bende L7 düşünüyordum ama 3D max vodafone ile kampanyalı bir şekilde gelicekmiş.. kampanyanın iyi olduğunu söyledi lg turkiye online chatteki arkadaş.. biraz bekliyeyim bakım, almışken 3D max alayım :)
ugur_hy 12.07.2012 17:21:53
quote:

Orijinalden alıntı: demirhaner61

Evet arkadaşlar telefonuma dün ulaştım tabi alışması zor oldu önceki blackten sonra.İlk gözlemlediğim süper bir ekranı olması gerçekten çok kaliteli bir ekrana sahip.Gorilla Glass'ta var.Menü geçişleri yağ gibi.Arayüz blackten çok farklı,ayrıca çok başarılı.Sorularınıza yardımcı olabilirim.

cihazın çok kastığına dair şeyler duymuştum ama kasma sorunu yok sanırım ?
ayrıca siz hangi rengini tercih ettiniz merak ettim
demirhaner61 11.07.2012 20:13:32
Evet arkadaşlar telefonuma dün ulaştım tabi alışması zor oldu önceki blackten sonra.İlk gözlemlediğim süper bir ekranı olması gerçekten çok kaliteli bir ekrana sahip.Gorilla Glass'ta var.Menü geçişleri yağ gibi.Arayüz blackten çok farklı,ayrıca çok başarılı.Sorularınıza yardımcı olabilirim.
demirhaner61 07.07.2012 19:30:44
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

quote:

Orijinalden alıntı: demirhaner61

Hocam parayla almadım;benim optimus black üretim hatası çıktı,ayıplı malmış.L7 Gönderiyorlarmış işlemci olarak Black'ten farkı yokda.4.0 diye,tasarımıydı falan.Black'ten iyi şeyler bekliyorum daha iyidir dimi?


Evet samsunga çok benziyor.
Black ten fazla bi farkı yok. Ekranı büyük dahili hafıza 4gb. kullanıcıya açık 2.7gb. Ekran kartı blackden az bişey daha iyi.
Yazılım kötüydü. Romlar artmaya başladı. Biraz daha zamana ihtiyaç var.


Kesinlikle zaten L Serisinin En iyi telefonu bugün elime geçmesi lazımdı gelmedi kargodan bakalım yarın gelir mi?
pupsik 07.07.2012 18:06:52
quote:

Orijinalden alıntı: demirhaner61

Hocam parayla almadım;benim optimus black üretim hatası çıktı,ayıplı malmış.L7 Gönderiyorlarmış işlemci olarak Black'ten farkı yokda.4.0 diye,tasarımıydı falan.Black'ten iyi şeyler bekliyorum daha iyidir dimi?


Evet samsunga çok benziyor.
Black ten fazla bi farkı yok. Ekranı büyük dahili hafıza 4gb. kullanıcıya açık 2.7gb. Ekran kartı blackden az bişey daha iyi.
Yazılım kötüydü. Romlar artmaya başladı. Biraz daha zamana ihtiyaç var.
okanmuzaffer 07.07.2012 17:51:55
Samsung modellerine inanılmaz benziyor.
demirhaner61 07.07.2012 01:49:46
Hocam parayla almadım;benim optimus black üretim hatası çıktı,ayıplı malmış.L7 Gönderiyorlarmış işlemci olarak Black'ten farkı yokda.4.0 diye,tasarımıydı falan.Black'ten iyi şeyler bekliyorum daha iyidir dimi?
demirhaner61 07.07.2012 01:48:36
Hocam parayla almadım;benim optimus black üretim hatası çıktı,ayıplı malmış.L7 Gönderiyorlarmış işlemci olarak Black'ten farkı yokda.4.0 diye,tasarımıydı falan.Black'ten iyi şeyler bekliyorum daha iyidir dimi?
pupsik 06.07.2012 19:55:29
quote:

Orijinalden alıntı: demirhaner61

Telefon elime pazar günü geçicek çok şeyler bekliyorum açıkcası L7'den alınmayacak telefon değil açıkcası,tasarım olarak malzeme kalitesi ve ekran olarak üst düzeyde bir cihaz.İncelemesini yapar gönderirim iki güne.

İlk etapta fazla bişey bekleme, yazılımı düzelene kadar.
Kaç paraya aldın?
demirhaner61 06.07.2012 19:36:02
Telefon elime pazar günü geçicek çok şeyler bekliyorum açıkcası L7'den alınmayacak telefon değil açıkcası,tasarım olarak malzeme kalitesi ve ekran olarak üst düzeyde bir cihaz.İncelemesini yapar gönderirim iki güne.
pupsik 04.07.2012 22:22:00
quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Hocam sizde optimus L7 varmı ? henüz türkiye'de yok diye biliyorumda :S nerden aldınız ? bende almak istiyorum.. elimdeki blacki çıkartıp

L7 bende yok arkadaşımda var.
Bizzat kendim test ettim. Şu anda alınacak bir alet değil. Şu an için tavsiye etmem.
Yazılım desteği genişlediği zaman olur. 2-3 ay sonra.
Black'den iyi olmasına ramen L7'ye ilgi çok az. Bu sebeple desteği iyi olacağı da pek görünmüyor.
avrupada şu anda fiyat 210euro. Bir ayda 298eurodan buraya geldi.
Alette yazılımsal hatalar çok fazla ICS çok ham.
Bence biraz bekle.


ilgin için teşekkür ederim, demek şuan için almamakta fayda var diyorsun, bekliyelim belkide fiyatları birazcık aşağıya düşer.. öyle bir durum olursa alınır dimi...

Blakc'ten iyi diyorsunuzda rağbetin olmamasıda ortada yazılım bakımından geniş kitleye hitap etmemesi olabilir.

evet aynen oyle
_blackmamba_ 04.07.2012 17:51:28
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Hocam sizde optimus L7 varmı ? henüz türkiye'de yok diye biliyorumda :S nerden aldınız ? bende almak istiyorum.. elimdeki blacki çıkartıp

L7 bende yok arkadaşımda var.
Bizzat kendim test ettim. Şu anda alınacak bir alet değil. Şu an için tavsiye etmem.
Yazılım desteği genişlediği zaman olur. 2-3 ay sonra.
Black'den iyi olmasına ramen L7'ye ilgi çok az. Bu sebeple desteği iyi olacağı da pek görünmüyor.
avrupada şu anda fiyat 210euro. Bir ayda 298eurodan buraya geldi.
Alette yazılımsal hatalar çok fazla ICS çok ham.
Bence biraz bekle.


ilgin için teşekkür ederim, demek şuan için almamakta fayda var diyorsun, bekliyelim belkide fiyatları birazcık aşağıya düşer.. öyle bir durum olursa alınır dimi...

Blakc'ten iyi diyorsunuzda rağbetin olmamasıda ortada yazılım bakımından geniş kitleye hitap etmemesi olabilir.
pupsik 02.07.2012 20:23:09
L7 için romları geliştiriyorlar. Türkiye romu da mevcut. Türkiyede satışa çıkmış.

http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=13
pupsik 25.06.2012 16:27:05
quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Hocam sizde optimus L7 varmı ? henüz türkiye'de yok diye biliyorumda :S nerden aldınız ? bende almak istiyorum.. elimdeki blacki çıkartıp

L7 bende yok arkadaşımda var.
Bizzat kendim test ettim. Şu anda alınacak bir alet değil. Şu an için tavsiye etmem.
Yazılım desteği genişlediği zaman olur. 2-3 ay sonra.
Black'den iyi olmasına ramen L7'ye ilgi çok az. Bu sebeple desteği iyi olacağı da pek görünmüyor.
avrupada şu anda fiyat 210euro. Bir ayda 298eurodan buraya geldi.
Alette yazılımsal hatalar çok fazla ICS çok ham.
Bence biraz bekle.
_blackmamba_ 25.06.2012 14:36:58
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Hocam sizde optimus L7 varmı ? henüz türkiye'de yok diye biliyorumda :S nerden aldınız ? bende almak istiyorum.. elimdeki blacki çıkartıp
Roque_Jn 09.06.2012 17:26:15
L7 Almanya'da 200 € civarına kadar düştü.. Ağır fail durumu var bu telefonda yoksa bir ayın içinde 100€ değer kaybı normal değil.. Türkiye'ye 1100 TL'den gireceği söylenmişti ama sanmıyorum kesinlikle fiyatta bir güncelleme yapacaklardır.. Beyaz L7 tasarım ve ekranı nedeniyle aslında alınası bir telefondu bakalım LG bu L serisi için planlama yaptı göreceğiz..
ugur_hy 02.06.2012 00:12:11
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

Optimus L7 P705 nin fotoraflarını paylaşıyorum.
İlk izlenimlerim şöyle:

- Üzerinde V10A rom vardı. KDZ ile V10B ye yükselttim.
- fazla test yapamadım zamanım yoktu.
- Skaype çok kötü çalışıyor. Özellikle video gürüntüde aleti kitliyor. Görüntü fonu yeşil.
- GPS çok iyi çalışıyor. 15-20sn de uydulara bağlanıyor.
- wifi bazen takılıyor. Wifi kapatıp açınca çalışıyor.
Telefon - ICS'ye geçiş ara modeli olduğu çok açık belli.
Durumu yazılımsal olarak LG'nin düzeltmesi sanırım 3 ayı alır.
Oyunlarda takılmalar oluyor. Bazı oyunlara girer girmez atıyor.
Diğer önemli konu büyük cache gerektiren oyunlar için sorun var. Telefonda dahili bellek SDCARD olarak microSD card EXTERNAL SD olarak tanımlı.
Oyun sdcard üzerinde arıyor cashini. Dahili bellek de 2.8gb.
Sadece telefon,mail, facbook vs gibi uygulamaları kullanacak kişiler için gayet iyi sıkıntı yaratmaz.
Genel olarak 10 üzerinden 5 puan veririm.

Yazılımsal sorunların çokluğu sebebiyle bu telefonun fiyatı 400tl olmalı.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın



çok sağolun hocam elinize sağlık :)
pupsik 29.05.2012 20:18:54
Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
pupsik 26.05.2012 16:45:47
Optimus L7 P705 nin fotoraflarını paylaşıyorum.
İlk izlenimlerim şöyle:

- Üzerinde V10A rom vardı. KDZ ile V10B ye yükselttim.
- fazla test yapamadım zamanım yoktu.
- Skaype çok kötü çalışıyor. Özellikle video gürüntüde aleti kitliyor. Görüntü fonu yeşil.
- GPS çok iyi çalışıyor. 15-20sn de uydulara bağlanıyor.
- wifi bazen takılıyor. Wifi kapatıp açınca çalışıyor.
Telefon - ICS'ye geçiş ara modeli olduğu çok açık belli.
Durumu yazılımsal olarak LG'nin düzeltmesi sanırım 3 ayı alır.
Oyunlarda takılmalar oluyor. Bazı oyunlara girer girmez atıyor.
Diğer önemli konu büyük cache gerektiren oyunlar için sorun var. Telefonda dahili bellek SDCARD olarak microSD card EXTERNAL SD olarak tanımlı.
Oyun sdcard üzerinde arıyor cashini. Dahili bellek de 2.8gb.
Sadece telefon,mail, facbook vs gibi uygulamaları kullanacak kişiler için gayet iyi sıkıntı yaratmaz.
Genel olarak 10 üzerinden 5 puan veririm.

Yazılımsal sorunların çokluğu sebebiyle bu telefonun fiyatı 400tl olmalı.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
@uiKSilveR 22.05.2012 22:46:49
Beklemedeyiz...
pupsik 18.05.2012 09:04:55
quote:

Orijinalden alıntı: ugur_hy

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.




nerden aldınız hocam bi inceleme yapsanız ? fotoğraf faalam koysanız da fikir sahibi olsak :)

Rusyadan geldi. Telefonu kendim için değil arkadaş için getirttim.
Yeni Rom çıktı hafta sonu yükleyecem fotoraflarını da çekip koyarım.
ugur_hy 18.05.2012 01:50:45
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.




nerden aldınız hocam bi inceleme yapsanız ? fotoğraf faalam koysanız da fikir sahibi olsak :)
marine-gear 17.05.2012 01:22:12
telefonu çok beğendim elimde optimus 3d gibi bir telefon olmasa kesinlikle almayı düşünürdüm.
pupsik 15.05.2012 10:49:12
LC OPTIMUS L7 ROOT YAPMA....

C diskine arşivi açıyoruz.
1 bat dosyayı çalıştırıyoruz.
2 Alet kendini yeniden başlatacak.
3 bat dosyasını birdaha çalıştırıyoruz ve alet birdaha yeniden kendini başlatacak.
4 bat dosyasını üçüncü defa çalıştırıyoruz ve alet birdaha yeniden kendini başlatacak ve rootlu olacaktır.

Not: Bu işlemler için birlisayarda aletin sürücüleri yüklü olmalı.


[link=http://cokluupload.com/download/1DXIQW1D/ROOT_v5.0.rar]ROOT LINK[/link]
pupsik 15.05.2012 10:36:22
ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla