TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24644 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Joe Danger, Android ve iOS'a geliyor Turkcell, Sony Xperia S ve Motorola RAZR modellerini satışa sundu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (111) YORUM YAZ

tarafından 10 Nisan 2012, Salı 17:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG Optimus L7, nisan ayı sonunda boy gösterecek
Ekspres Haber knight
111
 
LG Mobile'ın Fransa'daki ağ günlüğünde paylaştığı bilgilere göre Optimus L7, nisan ayı sonuna doğru Avrupa pazarına giriş yapacak.
 
Sim kilitsiz fiyatı 319 Euro olması beklenen Optimus L7, 1 GHz saat hızında çalışan işlemci ve 512 MB RAM'den güç alıyor; Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich işletim sistemini kullanıyor.
 
Dörtband GSM (850, 900, 1800, 1900 MHz) şebekesi ve HSPA (HSDPA: 21 Mbps, HSUPA: 5.76 Mbps) alt yapısı desteği sunan yeni akıllı telefon, 4 GB dahili flash bellek, 32 GB'a kadar microSD kart desteği, 4.3-inç boyutlu 480 x 800 piksel dokunmatik kapasitif IPS ekran, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0, A-GPS, 5 megapiksel çözünürlüğünde kamera, LED flaş, otomatik odaklama ve 1700 mAh batarya gibi özelliklere ev sahipliği yapıyor.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 10.4.2012 17:37:07
Samsung'un aynısı ve 512mb ram.Amaç ne LG ?? +2
St Batuhan 10.4.2012 17:38:55
Tasarım zayıf, hatta samsung çakması diyebilirim alt kısımda, firmaların kendilerine ait bir tasarımı ortaya koymaları ve farklılaşmaları neden bu kadar zor oluyor? Bir ürün ortaya koyduklarını ve bununla birlikte sanat yaptıklarını nasıl hatırlatırız bu adamlara? Üzücü... -1
hardlove_72 10.4.2012 17:39:33
512 mb ram ile ice cream sandwich güldürme bizi LG işlemciye bak ram'e bak arkadaş 0
genc34 10.4.2012 17:40:41
s2 terk. +3
South Korea 10.4.2012 17:53:44
319 euro çok uygun fiyat

+3
vidoko 10.4.2012 17:55:32
hıg demiş samsung un burnundan düşmüş. 0
spaydix 10.4.2012 18:11:42
Bildiğin galaxy s2 0
inanc13 10.4.2012 18:18:56
L3 mart sonunda cıkacak diyorlardı 1 aydır onu bekliyorum L7 nisan ayı sonunda boy gösterecek diyor nisan sonunda cıksa mayısın ortasında anca türkiyeye gelirki l3 ün daha ortalıkta haberi bile yok 0
Experianc 10.4.2012 18:55:58
Optimus 4xte buda bildiğin galaxy SII. Tasarımcılar yatmış resmen... 0
bkadem 10.4.2012 19:15:33
quote:

Orijinalden alıntı: St Batuhan

Tasarım zayıf, hatta samsung çakması diyebilirim alt kısımda, firmaların kendilerine ait bir tasarımı ortaya koymaları ve farklılaşmaları neden bu kadar zor oluyor? Bir ürün ortaya koyduklarını ve bununla birlikte sanat yaptıklarını nasıl hatırlatırız bu adamlara? Üzücü...


Tasarım gayet başarılı.
-1
CooL_ROMEO 10.4.2012 19:27:31
s2 çakması diyenlere gülüyorum ... patentlerle boğuşan lg deil -1
Experianc 10.4.2012 19:40:59
quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO

s2 çakması diyenlere gülüyorum ... patentlerle boğuşan lg deil

Ne alaka ?
+2
Firaristt 10.4.2012 19:49:51
Galaxy S i9000 donanımı(çift çekirdek işlemci ve 512MB ram varken tek çekirdekten bir farkı kalmaz)ve Galaxy S2 kasası. LG'e kızınca, laf atınca eleştirince suçlu oluyoruz da kusura bakmasın.kimse Samsung'a kopyacı deniyorsa LG en ucuz Çinli kopyacıların kralı herhalde? -2
CooL_ROMEO 10.4.2012 19:50:20
quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26

quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO s2 çakması diyenlere gülüyorum ... patentlerle boğuşan lg deil
Ne alaka ?


LG ninde bu pazarda kalması lazım , nasil galaxy serisi iphone serisine çok benziyorsa lg de samsungun cihazlarina benzetebilir.yoksa rekabet olmaz
0
-Ege 10.4.2012 20:32:04
quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26
quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO s2 çakması diyenlere gülüyorum ... patentlerle boğuşan lg deil
Ne alaka ?
LG ninde bu pazarda kalması lazım , nasil galaxy serisi iphone serisine çok benziyorsa lg de samsungun cihazlarina benzetebilir.yoksa rekabet olmaz

Ben nedense iPhone ile Galaxy serisini hiç benzetmiyorum.
Bana benzer özellikleri söyler misiniz?
+3
necros76 10.4.2012 20:49:42
quote:

Orijinalden alıntı: hardlove_72

512 mb ram ile ice cream sandwich güldürme bizi LG işlemciye bak rame bak arkadaş


diyen arkadaş sony e. xperı arc s te yaptı 512 mb ram`le
0
isyankar_emre 10.4.2012 20:50:01
LG ne yapıcağını şaşırmış hakkaten gerçekden bu benzerlikde belki tıpa tıp olmasada nereden ilham alındığı belli!.. 0
South Korea 10.4.2012 21:03:46
quote:

Orijinalden alıntı: isyankar_emre

LG ne yapıcağını şaşırmış hakkaten gerçekden bu benzerlikde belki tıpa tıp olmasada nereden ilham alındığı belli!..

lg prada dan ilham almış bu telefonda
0
Miyamoto Musashi 10.4.2012 21:06:39
Ne 512ram mış be bitiremediniz LG ne kadar sipariş verdin? 0
napolyon94 10.4.2012 22:15:20
Cpu sorun değil oc yaparız

ram sorun değil class 10 kart takar bir bölümünü ram atarız

ama gpu ..en güçlüsü gerekli sgx540 la gitmez bu gemi
0
playmaker10 10.4.2012 22:18:57
Hala 512 ramli Androidler çıkıyor ya lol diyorum, yetmiyor işte kardeşim, daha neyini zorluyorsunuz. Tasarım da bildiğin samsung bu arada, çakmanın da çakması olmuş 0
ilker_xxx 10.4.2012 22:21:40
Stok fazlası 512mb ram leri eritiyor LG
Akıllı telefon pazarında akıllanmayan 2 firma var. Birisi Nokia diğeri LG
Allah bu iki firmaya akıl fikir versin.
0
inexo 10.4.2012 22:22:14
xperia s de lg gd880 çakmasi o zaman 0
Experianc 10.4.2012 22:27:29
quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO

quote:

Orijinalden alıntı: FaruK_26

quote:

Orijinalden alıntı: CooL_ROMEO s2 çakması diyenlere gülüyorum ... patentlerle boğuşan lg deil
Ne alaka ?


LG ninde bu pazarda kalması lazım , nasil galaxy serisi iphone serisine çok benziyorsa lg de samsungun cihazlarina benzetebilir.yoksa rekabet olmaz

Benzeme kelimesi burda biraz hafif kalır.Ön tarafı Samsung galaxy SII.Ayırt etmen imkansız gibi
+1
aziz77 10.4.2012 22:37:29
o çözünürlük dedemden kalma lg. 0
Elektrofx320 10.4.2012 23:10:41
Başka bir sitede 1 GB ram yazıyor burda 512 MB ayrıca ekranda 1 inç başına 320 pixel var yazıyor ekran konusunda iyi olursa güzel olur..

http://www.mobiletisim.com/telefonlar/LG/L7
0
Elektrofx320 10.4.2012 23:17:33
Fiat ve peugeot transit üreten iki marka ve aynı tarasım ı kullanmışlar..
Yani LG ve Samsung aynı tasarımı kullanırsa ne olacakki... ?

http://www.vansdirect.co.uk/files/car-image/peugeot_boxer-cheap-van.jpg


http://www.van-sales.org/vehicle_image/1257210095Fiat%20Ducato%2017%20seater.jpg
-1
bahadrcakar 10.4.2012 23:47:51
Zor durumdasın ve göz göre göre özelliklerinden kısıyorsun lg. 0
Recharged 10.4.2012 23:56:54
Tasarım güzelde ram hiç olmamış böyle bir cihaza. 0
Stanislas Xavier 11.4.2012 08:11:11
RAM miktarında yanlış yapılmış çünkü diğer bütün sitelerde 1gb ram veriliyor ve mantıklı olanda bu zaten,DH yetkililerine duyurulur.. üstelik işlemcinin TI omap4 olması nedeniyle, ram in de ddr2 olma olasılığı yüksek...
http://www.phonearena.com/phones/LG-Optimus-L7_id6943
http://www.pressbyte.com/9089/lg-optimus-l7-specs-preview-1ghz-cpu-1gb-ram/

Tasarım home tuşu nedeniyle S2ye benziyor doğrudur ancak 4xHD de S2 çakması diyenler var onun neresi benziyor anlamadım ben..
Ve S2den daha güzel görünüyor orası ayrı..

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
+2
meczupca 11.4.2012 08:44:38
Lan madem tasarımda kopya çekeceksin bari iyi bi tasarım kopyala.. s2 gayet düz ve basit bi tasarıma sahip onu sattiran döneminin en yüksek donanıma sahip telefonu olması..lg ye tavsiyem htc sensation xl,sensation xe gibi şık telefonları taklit etmesi +1
Roque_Jn 11.4.2012 10:22:37
Bir kere s2'nin birebir aynısı olmuş.. Yalnız Türkiye pazarında iş yapar bu telefon, S2'ye sadece tasarımı için para veren birçok insan olduğuna eminim.. Büyük ihtimalle 1000 TL'nin altında giriş yapacak ve beyazı oldukça şık.. 0
vetimvet 11.4.2012 10:54:31
tel yuzunden dovusun bi de 0
kemalsaygin 11.4.2012 12:52:27
optimus blackin gelişmiş halimi bu şimdi? 0
blackcurse 11.4.2012 13:03:58
800-900 lira civarı olursa piyasayı sallar 0
Roque_Jn 11.4.2012 13:44:28
quote:

Orijinalden alıntı: blackcurse

800-900 lira civarı olursa piyasayı sallar

Yani 319 Euro'dan yola çıkıyoruz.. Optimus Black hala 999 TL dolaylarında satılıyorken bu telefon mantıken 1000 liranın üzerinde açılır ama dediğim gibi 319 Euro deniliyor.. Arkadaşıma bugünlerde telefon alacağız, benden yardım istedi ve bende HTC EVO 3D önerdim. Bu telefon sizce ne zaman Türkiye'ye giriş yapar ?
0
blackcurse 11.4.2012 15:30:24
quote:

Orijinalden alıntı: Roque_Jn

quote:

Orijinalden alıntı: blackcurse

800-900 lira civarı olursa piyasayı sallar

Yani 319 Euro'dan yola çıkıyoruz.. Optimus Black hala 999 TL dolaylarında satılıyorken bu telefon mantıken 1000 liranın üzerinde açılır ama dediğim gibi 319 Euro deniliyor.. Arkadaşıma bugünlerde telefon alacağız, benden yardım istedi ve bende HTC EVO 3D önerdim. Bu telefon sizce ne zaman Türkiye'ye giriş yapar ?

evet mantıklı. 1200 civarı gelir sanırsam.
bu arada evo 3d de çok kalın be hocam
0
Roque_Jn 11.4.2012 15:45:29
quote:

Orijinalden alıntı: blackcurse

quote:

Orijinalden alıntı: Roque_Jn

quote:

Orijinalden alıntı: blackcurse

800-900 lira civarı olursa piyasayı sallar

Yani 319 Euro'dan yola çıkıyoruz.. Optimus Black hala 999 TL dolaylarında satılıyorken bu telefon mantıken 1000 liranın üzerinde açılır ama dediğim gibi 319 Euro deniliyor.. Arkadaşıma bugünlerde telefon alacağız, benden yardım istedi ve bende HTC EVO 3D önerdim. Bu telefon sizce ne zaman Türkiye'ye giriş yapar ?

evet mantıklı. 1200 civarı gelir sanırsam.
bu arada evo 3d de çok kalın be hocam

Aynen sana katılıyorum ve ona da dedim zaten, o paraya alınacak en iyi telefon Evo ama ben o kadar kalın bir telefon almam dedim.. Batarya problemide var çok şarj harcıyor ama ikisininde önemli olmadığını söyledi ki bence haklı da 1100 TL'ye 1500 TL'lik performans alıyorsun..

Almanya'da ön siparişi başlamış sanırım, amazon.de'de 299 Euro.. Mantık 999 TL dese de, Optimus black yüzünden 1100-1200 TL arası düşünüyorum bende.. Fiyat açısından çok gizemli bir telefon olacak bence, bekleyelim görelim.. Yalnız LG son dönemde eski çıkışını yakalayamadı, L7; Galaxy S2 ve Sensation'ın gerisinde bir telefon mecburen satılabilmesi için fiyat avantajı yaratması lazım.. Bu arada LG'nin yeni ürünleri Türkiye'de satışa sunma konusunda ne kadar geri kaldığında eski tecrübelerime dayanarak hatırlıyorum.. Bununda zamanında geleceğini hiç sanmıyorum..
0
inexo 11.4.2012 15:54:25
.. 0
blackcurse 11.4.2012 16:01:34
aslında optimus black şu anda 999 tl pahalı.
o telefonun 700-800 arası segmente inmesi lazım bence
0
masal19 1.5.2012 23:51:24
almanya'da önsipariş başlamış. fiyatı 299 euro olacak.

bu durumda türkiye'de ne kadar olur dersiniz ?

899 tl falan olsa lg optimus black kadar satabilir ama daha pahalı olması yüksek ihtimal
0
Roque_Jn 3.5.2012 12:32:48
Bende merak ediyorum bu telefonu, yurtdışı fiyatı gerçekten çok uygun.. LG Türkiye Optimus Black'de fena rakamlara ulaşmadı ama bu telefonda artık işleri pek de kolay değil.. Artık piyasada çok telefon var, öyle 1.000 TL'nin çok üzerinde bir fiyat belirleyemezler. Kanımca Optims Black'de revizyona gidip, bu ürünün fiyatını oraya konumlandıracak. Ama yurtdışı fiyatı gerçekten çok güzel, imkan olsa bir adet getirtmekte fayda var.. 0
wentworthscofield 3.5.2012 18:15:06
eğer dd2 ram varsa piyasadaki f/p oranı en yüksek ürünlerden biri olur 0
..Knight.. 3.5.2012 18:29:36
Herkese merhaba,

Şu aralar LG Optimus L7'nin işlemcisi ve RAM'i konusunda bir bilgi kirliliği söz konusu. Bazı yerlerde işlemcinin tek çekirdekli 1 GHz Qualcomm MSM7227A olarak değiştirildiğini (ilk bilgiler TI OMAP 4430 olduğu yönündeydi) gördüm. Bazı yerlerde de RAM, 1 GB olarak geçiyor.
0
Roque_Jn 4.5.2012 10:16:32
Bu L serisini tanıtalı aylar oldu, keza LG'nin diğer ürünleride öyle ama ne gelen var ne giden, sadece Kore pazarına mı telefon üretiyor bu adamlar.. Yıllar önce Viewty kullanırken de LG ile ilgilenirdim, o zamanda böyleydi, görüyorum ki hiçbir şey değişmemiş.. 0
qonsensus 4.5.2012 19:40:14
samsung fanları hadi bi uzayın salak herifler tus çakmaymıs lan lale adam oraya 8gen mi çizecek yada 3gen telefon mu cıkarak beyin fakirleri 0
Roque_Jn 9.5.2012 17:20:15
Sanırım bu telefonu yurtdışından getirteceğim.. Fiyat olarak bir iki ay içinde TL karşılığı 600 civarı olacak, bu tasarım için bence gayet uygun bir fiyat, Sensation XL almayı düşünüyordum ama zaten bir çok özelliğini kullanmıyorum akıllı telefonların, bu nedenle bu cihaz işimi görür.. 0
zetnakah 9.5.2012 17:27:28
quote:

Orijinalden alıntı: qonsensus

samsung fanları hadi bi uzayın salak herifler tus çakmaymıs lan lale adam oraya 8gen mi çizecek yada 3gen telefon mu cıkarak beyin fakirleri

Yazdıklarınıza bakıp forum kurallarını tekrar bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Kurallara aykırı davranıp hakaret içerici mesajlar yayınlıyorsunuz..!!
0
Roque_Jn 11.5.2012 20:11:46
Ben açıkcası bu telefon daha fazla dikkat çeker sanmıştım anlaşılan insanların ağzı LG'den fazla yanmış.. Benden başka koca forumda ilgilenen yok sanırım.. 0
pupsik 14.5.2012 18:39:58
Dün arkadaşa aldım LG OPTİMUS L7'yi. Aldığım L7 modeli LGP705. 512mb ram tek çekirdek işlemcili, 4gb dahili rom, kullanıcıya açık olan 2,8gb. Bu model gelşmekte olan ülkeler için yapılmış bir model.
ICS 4.0.3 yüklü, arada bir sekliyor. LGnin ICS'in üzerinde bayağı çalışması gerekiyor. Çok ham. 2.3 de çalışan programlar hatalı çalışabiliyor. Skype ics de düzgün çalışmıyor. Telefon dizaynını başarılı buldum.

OPTIMUS L7'nin bir de LGP700 modeli mevcut avrupa için tasarlanmış çift çekirdek işlemcili. 1gb ram, dahili rom belli değil.

Türkiyeye kesin OPTIMUS L7 nin LGP705'i getirirler.
0
Roque_Jn 14.5.2012 20:14:59
Bende az önce bir başka sitede okuduğum üzere Türkiye'ye satışı haziran ayında başlayacakmış ve fiyatı 1.100 TL olacakmış, beklediğim bir rakamdı açıkcası.. Yine ram konusunda belirsizlik var ama sanırım 512 ram olacak ve yetersiz olacağından eminim.. Bu iki tip L7 olacağı konusunu şimdi öğrendim, doğruysa eğer yine başka bir saçmalık.. Orta seviye cihazı için hem yetersiz donanım hem de gereğinden fazla olacak.. Yine de Avrupa cihazı 250 euro civarında ve hak ettiği bedel de odur.. O paraya kesinlikle alınır ama Türkiye'de 1.100 TL'ye neler alınır şimdi saymaya bile başlayama gerek yok.. 0
pupsik 15.5.2012 10:36:22
ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.
0
pupsik 15.5.2012 10:49:12
LC OPTIMUS L7 ROOT YAPMA....

C diskine arşivi açıyoruz.
1 bat dosyayı çalıştırıyoruz.
2 Alet kendini yeniden başlatacak.
3 bat dosyasını birdaha çalıştırıyoruz ve alet birdaha yeniden kendini başlatacak.
4 bat dosyasını üçüncü defa çalıştırıyoruz ve alet birdaha yeniden kendini başlatacak ve rootlu olacaktır.

Not: Bu işlemler için birlisayarda aletin sürücüleri yüklü olmalı.


[link=http://cokluupload.com/download/1DXIQW1D/ROOT_v5.0.rar]ROOT LINK[/link]
0
marine-gear 17.5.2012 01:22:12
telefonu çok beğendim elimde optimus 3d gibi bir telefon olmasa kesinlikle almayı düşünürdüm. 0
ugur_hy 18.5.2012 01:50:45
quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.




nerden aldınız hocam bi inceleme yapsanız ? fotoğraf faalam koysanız da fikir sahibi olsak :)
0
pupsik 18.5.2012 09:04:55
quote:

Orijinalden alıntı: ugur_hy

quote:

Orijinalden alıntı: pupsik

ben 750tl değerinde aldım.

Alet orta sınıf kullanıcı için çok iyi. Ekran 4.3" IPS, tasarım güzel. ICS birazcık iyileştirilirse çok başarılı olacak. Şu anda üzerinde V10A ROM var.




nerden aldınız hocam bi inceleme yapsanız ? fotoğraf faalam koysanız da fikir sahibi olsak :)

Rusyadan geldi. Telefonu kendim için değil arkadaş için getirttim.
Yeni Rom çıktı hafta sonu yükleyecem fotoraflarını da çekip koyarım.
0
@uiKSilveR 22.5.2012 22:46:49
Beklemedeyiz... 0
pupsik 26.5.2012 16:45:47
Optimus L7 P705 nin fotoraflarını paylaşıyorum.
İlk izlenimlerim şöyle:

- Üzerinde V10A rom vardı. KDZ ile V10B ye yükselttim.
- fazla test yapamadım zamanım yoktu.
- Skaype çok kötü çalışıyor. Özellikle video gürüntüde aleti kitliyor. Görüntü fonu yeşil.
- GPS çok iyi çalışıyor. 15-20sn de uydulara bağlanıyor.
- wifi bazen takılıyor. Wifi kapatıp açınca çalışıyor.
Telefon - ICS'ye geçiş ara modeli olduğu çok açık belli.
Durumu yazılımsal olarak LG'nin düzeltmesi sanırım 3 ayı alır.
Oyunlarda takılmalar oluyor. Bazı oyunlara girer girmez atıyor.
Diğer önemli konu büyük cache gerektiren oyunlar için sorun var. Telefonda dahili bellek SDCARD olarak microSD card EXTERNAL SD olarak tanımlı.
Oyun sdcard üzerinde arıyor cashini. Dahili bellek de 2.8gb.
Sadece telefon,mail, facbook vs gibi uygulamaları kullanacak kişiler için gayet iyi sıkıntı yaratmaz.
Genel olarak 10 üzerinden 5 puan veririm.

Yazılımsal sorunların çokluğu sebebiyle bu telefonun fiyatı 400tl olmalı.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
+1
pupsik 29.5.2012 20:18:54
Lg Optimus L7 Quadrant sonucu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla