TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26141 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sony PSP 2 (NGP) ile ilgili ilk deneyimler ve özel bilgiler bu videoda! MSI'dan AMD'nin Fusion A8-3500M işlemcisini kullanan hepsi bir arada bilgisayar HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (99) YORUM YAZ

tarafından 4 Haziran 2011, Cumartesi 00:50 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG yeni telefonu Optimus Black için Apple, HTC, SE ve Samsung'a göndermeler içeren video yayınladı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
99

LG üst seviye akıllı telefon modellerinden Optimus Black için hazırladığı yeni tanıtım videosunda rakipleri Apple, Samsung, HTC ve Sony Ericsson'a göndermelerde bulundu. Android platformunu temel alan ve sahip olduğu 4-inç boyutundaki NOVA ekran ile ön plana çıkan Optimus Black için hazırlanan videoda performans, tasarım ve parlaklık seviyesi gibi detaylar üzerinden karşılaştırma yapılırken, yasal nedenlerden ötürü rakip firmalar ve karşılaştırmaya dahil edilen telefonlarının isimlerinin de değiştirildiğini görüyoruz.

LG'nin yeni videosuna geçmeden önce Optimus Black'in detaylarını kısaca hatırlamakta fayda olduğunu düşünüyoruz. Sahip olduğu işlemci platformu açısından günümüzün en hızlı telefonlarından biri olmayan Optimus Black modelinde LG, NOVA ekran teknolojisinin fark yarattığını söylüyor. 700nit parlaklık sunan NOVA ekran sayesinde açık hava kullanımında büyük avantaja sahip olduğu belirtilen telefon, 1GHz hızında çalışan Texas Instruments OMAP 3630 işlemcisi (tek çekirdekli) ve 1GB RAM ile geliyor.

Android 2.2 işletim sistemini kullanan 109 gram ağırlığındaki Optimus Black, Avrupa'da 380 Avro seviyesinden başlayan fiyatlarla sunuluyor.







Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
fuckulteli 6.6.2011 03:16:38
Reklam güzel ama uzun :)

Ayrıca, her reklamı yapılan pazarlanmaya çalışan telefonu en üst segmentteki rakibiyle karşılaştırmamak gerek.. f/p ürünü olabilir.. En üst seviyeye modeli olma gibi bir iddiası yoktur ve daha düşük bütçe ayıranlar için alternatif olabilir zaten reklamda onu anlatmak istemiş.. İşlemci gübü vs. bahsetmemiş. Oyun performansı falan..
myfranco 6.6.2011 01:44:14
quote:

Orijinalden alıntı: IceMan

LG şu an piyasada her açıdan en iyi telefon bence bu video da bunu kanıntlıyor. Niye daha iyisi daha ucuza varken millet LG yerine hala samsung, iphone der anlamıyorum

Bir bildikleri olduğundan olmasın?
IceMan 6.6.2011 01:20:14
LG şu an piyasada her açıdan en iyi telefon bence bu video da bunu kanıntlıyor. Niye daha iyisi daha ucuza varken millet LG yerine hala samsung, iphone der anlamıyorum
MAVİT 6.6.2011 00:20:13
quote:

Orijinalden alıntı: kimano


quote:

Orijinalden alıntı: electrostatic

garibim nokia yı adamdan sayan yok artık.sen bugünleri görecek markamıydın.has oldu beter ol


+1

aynen ha nokıa piyasada bile yok reklamda lg nokıaya bısey soyleme ihtiyacı bıle duymamıs
thegreenblack 5.6.2011 23:52:13
quote:

Orijinalden alıntı: cemturk




Evet reklam bu çokda güzel eline saglık dostum
cemturk 5.6.2011 18:15:59
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=_bK6Wa22JAs]
Tr@mmler 5.6.2011 16:37:49
SAMSON'S GARY S. JR ve ARCHİE isimleri çok yaratıcı olmuş :D
velfecir 5.6.2011 13:21:22
off reklama bak.
alacağı varsa almaz insan.
Cherkez26 5.6.2011 12:32:41
fp olarak bakarsak müthiş telefon, reklam cok güzel olmuş. en azından 2000 tl verip iphone alacagıma bundan alırım. çok çok daha iyi
milyondabir 5.6.2011 12:31:40
fiyatı yine emsallarina göre iyiymis.
Ho0k 5.6.2011 12:15:36
quote:

Orijinalden alıntı: thegreenblack

Reklam gayet güzel adamlar telefonlarını övüyolar sonucta reklamı begenmeyenlerin %90 ı diger markaları kullanıyolardır hatırlayan varmı bilmem otomobil reklamı vardı evin bireyleri eve gelip araba anahtarlıklarını asıyolar bmw merso volvo falan sonra anahtarlıkların asıldıgı yer gösteriliyor audi ambilemi oluşmuş bi nevi o şekil işte laf sokan reklamlar güzeldir tabi karsı taraftanda cevap gelmesi lazım


abi o reklam nere bu reklam nere o audi reklamı muhtesemdi ve bence neredeyse tamamı dogruydu diger markalar icin soylenen sıfatlardan bahsediyorum
Musculation 5.6.2011 12:10:45
diger telefon üreticileriyle iyi alay etmisler :) lg önce UI yazilimini gelistirsin..
thegreenblack 5.6.2011 11:31:47
Reklam gayet güzel adamlar telefonlarını övüyolar sonucta reklamı begenmeyenlerin %90 ı diger markaları kullanıyolardır hatırlayan varmı bilmem otomobil reklamı vardı evin bireyleri eve gelip araba anahtarlıklarını asıyolar bmw merso volvo falan sonra anahtarlıkların asıldıgı yer gösteriliyor audi ambilemi oluşmuş bi nevi o şekil işte laf sokan reklamlar güzeldir tabi karsı taraftanda cevap gelmesi lazım
Eric Theodore Cartman. 5.6.2011 11:06:06
WAFFLE IVAN
siyahbeyazov 5.6.2011 11:01:09
bide önünde kabak gibi lg yazmasa ...
Dracos 5.6.2011 10:39:09
dhd nin kamera çıkıntısına güzel laf çakmışlar ama kabul etmek gerek
balomer 5.6.2011 09:07:01
yapma bunu lg yapma kimi kandırıyon sen bizim
OverClocK1ng 5.6.2011 07:23:32
O kadar adam reklamı izlemiş. Yahu kardeşim, bir tanesi bile Galaxy S2 nin normalde en ince kısmının 8.5mm olduğu ama altında bombeli bir şişkinlik olduğunu ve orasının kalınlığının da videoda zaten 9.9mm diye yazdığını görmemiş. Nerenizle izliyorsunuz anlamıyorum ki, hiç mi dikkat etmiyorsunuz arkadaşlar yaa...
berkcombil 5.6.2011 05:58:17
Reklamda ki oyuncaklardan bile reklamın ancak çoluk çocuğu kandırabileceğini görmeyen kaldı mı acaba Hele son düzlükte sona kalan iPhone'u geçmesi.Kimi sona bırakıp da geçeceklerini iyi seçmişler
Black,Galaxy S'ten bile geri bir telefon.Şu haliyle de tercih konusunda biraz şüpheyle bakarım
teknofobi 5.6.2011 05:28:55
guldurdu
m35 5.6.2011 04:34:21
fiyata laf eden yok zaten ama firma lg olunca iş bitiyior :)) 3 seri en üst düzey cihazlarını kullandım bukadar fason firma görmedim:)
TearsForFears 5.6.2011 03:16:28
Saçmalamayın.
Power sgx530 gpu , ti omap 1 ghz cpu , nova ekran , 5 mp arka 2 mp ön kamera , 2 gb dahili hafıza vb özellikler için bence 800 TL çok iyi bir fiyat.
Persona Grata 5.6.2011 02:39:20
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocKing

Ben reklamı eğlenceli buldum.

Yalnız forum üyelerinin de şu "Optimus 2X ile yapsalardı daha iyi olurdu" , "Galaxy S2 daha iyi" falan gibi laflarını da komik buldum.

Sonuçta bu cihaz bizde 999 Lira , Galaxy S 2 ise ennnn az 2000 lira olacak. Ne ile neyi karşılaştırsalardı ki? LG salak mı? O kadar Dünyaca ünlü bir firmada 1 tane akıllı adam yok mu sandınız ki, Optimus 2X inin de Galaxy S2 den daha kötü olduğunu bilmeyecekler mi. Tabii ki biliyorlar. Galaxy S2 ile kapışamayacaklarına göre tabii ki şu fiyat segmentinde kendilerine daha az dişli rakipler seçecekler. Optimus 2X reklamı olsaydı o zaman Galaxy S2 ile karşılaştırmak zorunda kalırlardı ki onu niye yapıp kendilerini rezil etsinler. Tabii ki SGS2 daha yüksek.

Adamlar bence mantıklı reklam yapmış. Bu fiyata Dünyadaki en parlak ekran, pek çok cihazdan daha ince, 1Ghz ile hiç yoktan idare edecek kadar hızlı, ekranı 4 inç olup en hafif cihazlardan birisini almak isterseniz Optimus Black var demişler.

Ben reklamı başarılı buldum. Anlatılmak isteneni veriyor...


Katılıyorum.
Spiel05 5.6.2011 01:39:45
quote:

Orijinalden alıntı: Elektroterm

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Senin bir çok cihazı gelicek türkiyeye bunu size söyleyebilirim.Cihazları oldukça iyi ki bunu 550TLlik fiyat etiketiyle X10 miniden de anlayabilirsinizXperia Arcı açıkçası pek beğenmedim.O cihaza Adreno 205 hiç gitmemiş.Tegra 2 platformlu bi cihaz olsa çok daha iyi olurdu.Ama cihazın kamera performansı çok iyiArcı ilk açtığınızda ekranlarda çok fazla widget var ki buda insana ben nasıl karmaşık bi cihaz aldım havası veriyor.SEnin eğitimlerinden öğrendiğim kadarıyla 8 yada 10 civarında Xperia cihazı gelicek.X10-X10 Pro-X8-X8 Pro-X10 Mini-X10 Mini Pro-Xperia Arc-Xperia NeoŞahsi olarak Neonun tasarımını oldukça beğendim.Ama üzülerek söyleyebilirim ki sony eski günlerine dönmeyecek arkadaşlar...Bu arada TİM çalışanıyım {:


Kardeş miniler ne zaman geliyor.
3 inch ekran bana yetecek tuğla taşımak istemiyorumda.



DH misafiri geldi X10 mini-x8-X10-Xperia arc (çok sınırlı sayıda bile olsa) stoklarda mevcut
alibotan 5.6.2011 00:13:36
@Fx57, Bilgilerde yer alan 1 GB RAM yanlış bir bilgi bütün sitelerde 512 MB diye geçiyor.

Saygılarımla Alibotan
Elektroterm 4.6.2011 23:31:26
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Senin bir çok cihazı gelicek türkiyeye bunu size söyleyebilirim.Cihazları oldukça iyi ki bunu 550TLlik fiyat etiketiyle X10 miniden de anlayabilirsinizXperia Arcı açıkçası pek beğenmedim.O cihaza Adreno 205 hiç gitmemiş.Tegra 2 platformlu bi cihaz olsa çok daha iyi olurdu.Ama cihazın kamera performansı çok iyiArcı ilk açtığınızda ekranlarda çok fazla widget var ki buda insana ben nasıl karmaşık bi cihaz aldım havası veriyor.SEnin eğitimlerinden öğrendiğim kadarıyla 8 yada 10 civarında Xperia cihazı gelicek.X10-X10 Pro-X8-X8 Pro-X10 Mini-X10 Mini Pro-Xperia Arc-Xperia NeoŞahsi olarak Neonun tasarımını oldukça beğendim.Ama üzülerek söyleyebilirim ki sony eski günlerine dönmeyecek arkadaşlar...Bu arada TİM çalışanıyım {:


Kardeş miniler ne zaman geliyor.
3 inch ekran bana yetecek tuğla taşımak istemiyorumda.
DH Misafiri 4.6.2011 22:38:31
Se'nin bir çok cihazı gelicek türkiye'ye bunu size söyleyebilirim.Cihazları oldukça iyi ki bunu 550TL'lik fiyat etiketiyle X10 mini'den de anlayabilirsiniz

Xperia Arc'ı açıkçası pek beğenmedim.O cihaza Adreno 205 hiç gitmemiş.Tegra 2 platformlu bi cihaz olsa çok daha iyi olurdu.Ama cihazın kamera performansı çok iyi

Arc'ı ilk açtığınızda ekranlarda çok fazla widget var ki buda insana ben nasıl karmaşık bi cihaz aldım havası veriyor.SE'nin eğitimlerinden öğrendiğim kadarıyla 8 yada 10 civarında Xperia cihazı gelicek.X10-X10 Pro-X8-X8 Pro-X10 Mini-X10 Mini Pro-Xperia Arc-Xperia Neo

Şahsi olarak Neo'nun tasarımını oldukça beğendim.Ama üzülerek söyleyebilirim ki sony eski günlerine dönmeyecek arkadaşlar...

Bu arada TİM çalışanıyım {:
lazloo 4.6.2011 21:46:16
quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10


quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

Onları çıkarınca marka kalmıyorki. Motorola, SE ve apple kalıyor. Motorola Türkiye ve SE Türkiye iyi çalışmıyor. Apple ise astronomik fiyatlara satılıyor. LG optimus 3d şuanki gözdem ama kullanmadan bilinmez tabi.



SE Türkiye geri döndü

Bence de HTC - SE - Motorola en iyi cihazları üretiyor ama hak ettikleri yerde değiller o ayrı


HTC ve SE böyle çalışmaya devam ederlerse hak ettiği yerlere geleceğinden eminim ben.
M@U 4.6.2011 21:45:46
Saçma olmuş. Ayrıca güzel bir konsept de değil. Yani çok alakasız noktalar karşılaştırılmış ve çarpıtılmış.

Bir de Nokia'nın hiçbir modeline yer verilmemiş olması acı. Nokia ile dalga bile geçmiyorlar artık, yani o derece silik durumda.
lazloo 4.6.2011 21:44:11
quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10


quote:

Orijinalden alıntı: Juan Pablo Montoya

SAMSON'S GARY S. JR



ARCHİE

Bence reklam çok saçma izlediğime değmedi , ilkokul çocuklarına hitaben yapılmışsa gayet başarılı o zaman


Aynen.ARCIE ve GARY JR normalde ona tur bindirir.
yunuss.10 4.6.2011 20:55:08
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

Onları çıkarınca marka kalmıyorki. Motorola, SE ve apple kalıyor. Motorola Türkiye ve SE Türkiye iyi çalışmıyor. Apple ise astronomik fiyatlara satılıyor. LG optimus 3d şuanki gözdem ama kullanmadan bilinmez tabi.



SE Türkiye geri döndü

Bence de HTC - SE - Motorola en iyi cihazları üretiyor ama hak ettikleri yerde değiller o ayrı
Eric Theodore Cartman. 4.6.2011 20:54:59


LG Akıllı olsun akıllı...


Bu arada reklam çok salakça
El Fuego 4.6.2011 20:41:24
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi
Onları çıkarınca marka kalmıyorki. Motorola, SE ve apple kalıyor. Motorola Türkiye ve SE Türkiye iyi çalışmıyor. Apple ise astronomik fiyatlara satılıyor. LG optimus 3d şuanki gözdem ama kullanmadan bilinmez tabi.

aynen oyle...
Scott. 4.6.2011 20:39:49
Telefonu çok beğenmiştim ama çok olumsuz yorum yapılmış almasammı Youtube dan inceleme videolarına baktım ince şık nova ekranlı 1500 mah bataryalı falan hoşuma gitti üstelik fiyatıda uygun.Napim sizce alimmi almimmi?
m35 4.6.2011 20:36:07
quote:

Orijinalden alıntı: kesbi

Onları çıkarınca marka kalmıyorki. Motorola, SE ve apple kalıyor. Motorola Türkiye ve SE Türkiye iyi çalışmıyor. Apple ise astronomik fiyatlara satılıyor. LG optimus 3d şuanki gözdem ama kullanmadan bilinmez tabi.


artık yurt dışı murt dışı bunları almak daha mantıklı çünkü gözle görülüer fark var aralarında
kesbi 4.6.2011 20:34:44
Onları çıkarınca marka kalmıyorki. Motorola, SE ve apple kalıyor. Motorola Türkiye ve SE Türkiye iyi çalışmıyor. Apple ise astronomik fiyatlara satılıyor. LG optimus 3d şuanki gözdem ama kullanmadan bilinmez tabi.
m35 4.6.2011 20:30:55
1ekside bana vermişler ama bu böyle lg.ye para vermem arkadas lg benim gözümde bitmiştir en iyisini en kalitelisini lg yapsa gene almam.. p990 ı çıkardı çok cezbediyor ama almam gerçi alıcak paramda yok suan için:)))


quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego

1- nokia
2- lg
3- samsung


parasinin karsiligini vermekten uzak, ilk uc 5 para etmez marka...



tahmin ettigim gibi içlerinde gene samsung nispeten ehh işte dedirten bi firma ara sıra adam gibi cihaz yapıyor hiç yoktan ama kesinlikle orta ve alt segment cihazına kurus verilmez:)

bu listenin tersini yaparsak sony ericsson htc ve motorola olması gerekir bu üç markanın dışına kolay kolay çıkmam gibi geliyor bana çıkarsamda ya ayfon alırım yada üst düzey bi samsung olur ki o samsunga o parayı verene kadar bu firmalarda aynı cihaz zaten çıkar:)
El Fuego 4.6.2011 20:30:22
1- nokia
2- lg
3- samsung


parasinin karsiligini vermekten uzak, ilk uc 5 para etmez marka...
jibe 4.6.2011 20:26:36
LG fanboyları saldırıyı geçti sanırım eksi yağmuruna tutmuşlar herkesi hahahah
m35 4.6.2011 20:21:56
quote:

Orijinalden alıntı: El Fuego

ayni sey... tipik uzakdogu beyinsizligi. b.k attigi markalarla kendini bir gormesi de acayip bir durum.

5 para etmez marklarin, ilk ucunun ikincisidir koreli lg...


diger ikisi hangisi... :))

ama harbi dedigin gibi bes para etmez bir firma lg...

zamanında övdüler övdüler şişirdiler wievty aldım dünya paraya rezaletti o telle lg.ye girersen böyle söylersin arena al ranoir al dediler gittim renoir aldım bildin aynı rezalet wievty.den farkını göremedim ikiside rezil rüsva tellerdi... arena alayım oda çok övülüyor dedim gittim arena bildin aynı halt oda bu lg.yi nekadar övselerde nekadar kagıt üzerinde dolu dolu gözüksede adı lg artık beş kurus veripte almam
El Fuego 4.6.2011 20:14:21
ayni sey... tipik uzakdogu beyinsizligi. b.k attigi markalarla kendini bir gormesi de acayip bir durum.

5 para etmez marklarin, ilk ucunun ikincisidir koreli lg...
lTriviuml 4.6.2011 20:11:28
Tasarım donanım olarak guzel telefonda, reklam fazla sıradısı olmuş
yunuss.10 4.6.2011 20:08:29
quote:

Orijinalden alıntı: Juan Pablo Montoya

SAMSON'S GARY S. JR



ARCHİE

Bence reklam çok saçma izlediğime değmedi , ilkokul çocuklarına hitaben yapılmışsa gayet başarılı o zaman
Şehr-i Hüzün 4.6.2011 19:55:22
quote:

Orijinalden alıntı: gopgop

yaratıcı güzel bi reklam bence neden kötü dediğinizi anlamıyorum

Fazla yaratıcı.

quote:

Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

oha hepsini geçti hemen gidip almalıyım bu telefonu.

Yorumlara çok gülüyorum ya. Allah da sizi güldürsün.
1 HiT u DowN 4.6.2011 19:52:30
oha hepsini geçti hemen gidip almalıyım bu telefonu.
séquestre 4.6.2011 19:15:22
Şimdi iPhone 'dan sadece daha hafif olduğu için mi bu telefonu tercih edeceğiz ? ;)
gopgop 4.6.2011 18:04:10
yaratıcı güzel bi reklam bence neden kötü dediğinizi anlamıyorum
Şehr-i Hüzün 4.6.2011 17:59:07
Biraz saçma biraz da uyduruk bi' reklam. Güldüm.

Galaxy S II'nin geçememesi benim de dikkatimi çekti. Bilmiyordum o NFC olayını.
Scott. 4.6.2011 17:45:16
http://www.youtube.com/watch?v=6hixYvbDKQM

Gpu su düşük diorsunuzda bu videoda adam bir sürü oyun oynuyor hiç takılma falan olmuyor.
kulak_kiri 4.6.2011 17:37:58
quote:

Orijinalden alıntı: electrostatic

garibim nokia yı adamdan sayan yok artık.sen bugünleri görecek markamıydın.has oldu beter ol

güzel yere değinmişsin. güldüm
TearsForFears 4.6.2011 16:54:51
Özellikler yanlış yazılmamış mı? 1 gb ram değil 512 mb ram olması lazım değilmi?
Gpu su ya power sgx530 ya da andreno 200 olması lazım.Galaxy S'ten daha kötü gpu ya sahip.Fiyatı ise 1000 TL ye yakın.
anadolulu1 4.6.2011 16:08:11
reklam ın eleştirilmesi reklam firmasının ne kadar becerikli olduğunu gösteriyor bakınız telefondan çok reklam şekli eleştirilmiş helal olsun bu reklam firmasına reklamın şekli kötü ama firma amacına ulaşmış kendini konuşturmayı nasıl da becermiş değilmi yaaa
m35 4.6.2011 14:31:19
cihaz çok şık ve güzel duruyr özellikleride iyi duruyor ama ben lg.ye tövbe ettim artık... nokia alırım lg almam o derece almam için bedavaya yakın vermesi lazım:)
rabbitweed 4.6.2011 14:23:53
insanin alacagi varsada bu telefonu,reklami gorunce almaz.sacma reklam
seF[o] 4.6.2011 13:40:23
Bu uyduruk reklamdan dolayı alcağım varsa bile almam
Elektroterm 4.6.2011 13:31:59
Bu kadar uyduruk bir reklam ancak İngilizlerden çıkardı zaten.
kain061 4.6.2011 13:28:37
quote:

Orijinalden alıntı: kimano

quote:

Orijinalden alıntı: electrostatic

garibim nokia yı adamdan sayan yok artık.sen bugünleri görecek markamıydın.has oldu beter ol


+1

Nokia sadece telefon üretiyor :D +1