TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26097 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Zotac, GeForce GTX 670 AMP! Edition modelini duyurdu Android için BMX Boy güncellendi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (67) YORUM YAZ

tarafından 11 Mayıs 2012, Cuma 14:52 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG'nin yeni telefonu 4 çekirdekli işlemci, 2GB RAM ve 13MP kamera ile geliyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
67
 
Samsung'un yeni amiral gemisi Galaxy S III'ü duyurmasının ardından memleketlisi LG'nin nasıl bir yanıt vereceği merak konusu idi. Resmi duyurusu Galaxy S III'ün hemen ardından yapılan Optimus LTE2 modeli 2GB RAM kapasitesi ile dikkat çekerken, ortaya çıkan son bilgiler LG'nin daha yüksek konfigürasyona sahip model hazırlandığına işaret ediyor.
 
LG'nin üst seviye telefon segmentinde bayrak taşıyıcı model olabileceği konuşulan LS970, 4,67-inç büyüklüğünde ve 1280 x 768 piksel çözünürlüğünde ekran ile geliyor.
 Qualcomm'un Krait tasarımını temel alan dört çekirdekli Snapdragon APQ8064 işlemcisinden güç alan telefonda grafik birimi olaraksa Qualcomm'a göre konsol seviyesinde görüntü kalitesi sunan Adreno 320 GPU'su eşlik ediyor. Android işletim sistemini kullanan ve LTE uyumlu olan telefonun 2100 mAh kapasiteli pil ile geleceği ve üzerinde 13MP çözünürlüğünde kamera olacak. 
 
LG LS970'in diğer detayları hakkında şu an için çok fazla bilgi bulunmuyor. 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 4.4.2013 04:40:51
Yazilim bos verin kalite var 2.3.5 surumde bile elcinin yazilim acigi bukunmuyor 4.4 yazilimlar telde huziri yer kapliyor gecin bu yazilim sacmalini onemli ama takintu yapacak kadar onem arz etmiyor lg varsa bende varim ucuza kalite var ..
cssbaycelebi 16.5.2012 19:01:53
quote:

Orijinalden alıntı: SkyLord4u

Güney Kore malı olsunda ne olursa olsun.Adamların ürettiği her ürün iyi!.Samsung S3 ve LG'nin bu telefonu yine piyasayı kasıp kavurur.

hocam bu kia sportage nasıl araç almayı düşünüyorumda, sonuçta oda kore malı.
Miyamoto Musashi 16.5.2012 11:09:37
işte neden bu başlıkta.
LG doğurup doğurup sokağa salıyor...
blackcurse 16.5.2012 09:36:04
LG bayadır yeni telefon getirtmiyor türkiyeye neden?
marseltalon 16.5.2012 08:27:26
quote:

Orijinalden alıntı: blackcurse

Bosuna heveslenmeyin bu telefon Türkiye ye gelmez.

Türkiye'ye gelmesinden ziyade bu telefon çıkar mı acaba???
blackcurse 15.5.2012 19:47:39
Bosuna heveslenmeyin bu telefon Türkiye ye gelmez.
RAN7843 15.5.2012 16:58:48
Evet bencede bu telefon bu yılın telefonu değil yeni yılın telefonu 2013 yılı ittibariyle gerçek performanslı cep telefonları akıllı olanlar falan filan akılı olmasıda önemli hadi bakalım 2013 yılı bize ne getirecek android 5.0 lı telefonlar bide olacakkkkk yaz aylarında hareketlılık sürecekkkkkk
_ToxiCity_ 12.5.2012 19:52:04
LG nin bu umursamaz yazılım desteği olduğu sürece bir daha LG almam..
RAN7843 12.5.2012 02:10:05
TEKNOLOJİ NEREYE DOĞRU GİDİYOR ;telefonlar bu sevyeye geleceğini kim tahmin edebilirdi...
furkant1 12.5.2012 02:01:15
quote:

Orijinalden alıntı: inanç_turasay

S III 2300 liradan satışa sunulduysa bu telefon 3000e kadar gider.


LG ülkemizde telefon segmentinde fazla tutulan, adı geçen bir firma olmadığı için fiyatları ülkemizde çabuk düşüyor.
‬1‬ 12.5.2012 01:59:11
boyle bir cihaza dock destegi gelmezse ayiptir.
-Pisagor- 12.5.2012 01:37:06
S III 2300 liradan satışa sunulduysa bu telefon 3000'e kadar gider.
mooderator 12.5.2012 01:11:06
3gs performansı versin alırım
SkyLord4u 11.5.2012 21:35:53
Güney Kore malı olsunda ne olursa olsun.Adamların ürettiği her ürün iyi!.Samsung S3 ve LG'nin bu telefonu yine piyasayı kasıp kavurur.
FİRUKO 11.5.2012 20:57:25
Bunların adına telefon demesinler , tablet telefon desinler dah doğru olur diye düşünüyorum. Dizüstü bilgisayarımı telefona dönüştürecek program arıyorum fakat zili çaldığında kulağıma nasıl götüreceğim diye düşünüyorum.Tabi benimkisi latife. :)) Sanırım zincirin son halkası akıllı telefonlarla tamamlanacak.
esqhia 11.5.2012 20:28:13
Telefonun kasasını beğenmeyenler var ya şaka gibi :) Gerçi bunlara şükretmek lazım, qualcomm ve TI OMAP gibi firmaların, geliştirici cihazlarını beğenmeyip, alınmaz diyenlerin olduğu insanlarla yaşıyoruz :) Fazla tepki vermemek lazım.Evet tasarım olmamış diyim bari :)
Talk2MyHand 11.5.2012 20:26:13
LG coştu
xlmnt13 11.5.2012 20:22:18
lg alınır alınmasına da yazılım konusunda malesef çok kötü bir ünü var
Miyamoto Musashi 11.5.2012 20:14:07
quote:

Orijinalden alıntı: gunman233

Haber bayağı sallama duruyor. APQ8064 işlemcisi nasıl oluyor? Bu çipset gsm desteklemez, iletişim yongası yoktur APQlar gömülü sistemler için. İletişim yongasını ayrıca mı ekleyecekler (bu tip çözümler genelde pek iyi olmuyor güç tüketimi ve uyumluluk, verimlilik açısından..)MSM 8960 Pro olabilir ancak. Bu tip cihazlar yazdan sonra anca gelir.. Şimdiden haber yapıyorlar işte reklam için, atı alan üsküdarı geçmiş..

İşte bende bu şekilde bir yazı arıyordum. Bence sallama.LG 512mb ramdan direk 2gb atlamaz :))) adamlar 3d telefon yaptılar tuttular onunda içine 512 koydular...
gunman233 11.5.2012 20:08:05
Haber bayağı sallama duruyor. APQ8064 işlemcisi nasıl oluyor? Bu çipset gsm desteklemez, iletişim yongası yoktur APQ'lar gömülü sistemler için. İletişim yongasını ayrıca mı ekleyecekler (bu tip çözümler genelde pek iyi olmuyor güç tüketimi ve uyumluluk, verimlilik açısından..)
"MSM 8960 Pro" olabilir ancak.
Bu tip cihazlar yazdan sonra anca gelir.. Şimdiden haber yapıyorlar işte reklam için, atı alan üsküdarı geçmiş..
alikiziltoprak 11.5.2012 20:04:33
Buna batarya mı yeter ya? Başta 4 çekirdek ve geniş ekran. ..
Red_Devil33 11.5.2012 19:59:20
özellikler iyi güzelde en az 2500 lük bir batarya lazım buna
KayhanKaan 11.5.2012 19:40:41
Bundan sonra kullanacağım 4 marka var.
Samsung
HTC
Sony
İphone
Başka marka telefona para veripte paramla rezil olmak istemem.
Deagles48 11.5.2012 19:38:52
Daha HTC yazılım işine oturtamadı kaldiki LG'nin neler yaptığı belli optimizasyon olmazsa one x nasıl o güçlü donanımına rağmen kasılıp oyunlarda daha düşük donanımlı cihazlara göre daha düşük fps değerleri veriyorsa LG'ye pek umutla bakmıyorum donanımı yükleyip yazılım açıkları kapatmaya çalışıyorlar
Mazzini 11.5.2012 19:33:29
S3 Killer...
yabguali 11.5.2012 19:22:59
Hep lg ye yazılımda yükleniliyor.Kasıyor deniliyor.şu an 1 ghz tek çekirdekli lg mden yazıyorum bu yazıyı ve cihaz yazılımı muhteşem.Eh donanım zaten lg den sorulur.Bataryam programsız 2+ gün gidiyor ve istediğim oyunu da oynuyorum.Kafanızı bozmuşsunuz yazılımla yazık Androud de pek çok ilki yaşatan bir firma lg.Yazılım hatalı optimus 2x ‘muhteşem? sgs2 yi ezebildiği testler gösterdu.Siz görmek istediginizi arıyorsunuz görüleni değil
BurayaNeYazıyoruz 11.5.2012 19:10:27
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

Kalas gibi kasa ve çalışsın da nasıl olursa olsun tarzı tanıtımında kullanılan yazılım ile cihazı götürmeye bir firma LG. İstediği kadar donanım koysun yazılım olmadan bir işe yaramaz. Salt donanım bir şey ifade etmiyor. Rom var zerre yavaşlama olmaz, rom var cihaz açıldığına şükredersiniz.İşte LG açıldığına şükredilecek yazılımda kereste gibi tasarımlı cihaza istediği donanımı koysun ne yazar? 2GB ram koyar ne yapılırsa yapılsın 1GB'ı gereksiz şekilde dolar vs...LG'den hayır gelmez...

Daha piyasaya bile çıkmamış telefon bu? saçmaladığının farkında mısın?
|M|N|Ç| 11.5.2012 19:08:53
güzelmiş lg kardeş bide bu donanımla bile kasarsa bilemem tabi
amon35 11.5.2012 18:59:58
LG xda forumundan 3-5 kişiyi işe alsın, tek sorun destek...



S3 ile rekabeti fiyat belirler diyorum.
haymatloshan 11.5.2012 18:39:18
LG çıtayı epey yukarı taşıyacak gibi.
` quaD. 11.5.2012 18:21:58
Lgnin yazılım desteği herkesin kafasını karıştırıyor. Sırf şu nedenden dolayı kesin birşey diyemiyoruz.
necros76 11.5.2012 18:20:34
Bende s III ün yeri ayrı ama bunuda arka raflara atmamak lazım diye düşünüyorum.
cceviz 11.5.2012 18:20:15
S3 ün hemen ardından böyle bir donanım bilgisinin verilmesi (çıkacak telefonla alakası bile olmayabilir) bile S3 almayı düşünenlerde kesin bir tereddüt oluşturur. Akıllıca bir strateji olmuş.
Firaristt 11.5.2012 17:37:39
Kalas gibi kasa ve çalışsın da nasıl olursa olsun tarzı tanıtımında kullanılan yazılım ile cihazı götürmeye bir firma LG. İstediği kadar donanım koysun yazılım olmadan bir işe yaramaz. Salt donanım bir şey ifade etmiyor. Rom var zerre yavaşlama olmaz, rom var cihaz açıldığına şükredersiniz.İşte LG açıldığına şükredilecek yazılımda kereste gibi tasarımlı cihaza istediği donanımı koysun ne yazar? 2GB ram koyar ne yapılırsa yapılsın 1GB'ı gereksiz şekilde dolar vs...LG'den hayır gelmez...
12 Angry Men 11.5.2012 17:37:39
Batarya dışında telefon güzel S3 e ayrı bir sempatim var ama bunuda göz ardı etmemeliyiz gelince bakarız ama LG yi cep telefonu pazarında samsung gibi görmediğim için terettütteyim
weneorn 11.5.2012 17:29:11
Tasarımıda http://www.gsmarena.com/lg_optimus_4x_hd_p880-pictures-4563.php bu şekilde olursa kaçmaz. Ama ben de Lgnin şimdilik amiral gemisinin bu linkini verdiğim model olacak sanıyordum...
wentworthscofield 11.5.2012 17:24:40
performans anlamında galaxy s3'den daha iyi olacak gibi ama yazılım da çok önemli, lg yazılım konusunda iyi bir iş ortaya koyamazsa bu telefonu satamaz
DH Misafiri 11.5.2012 17:17:56
( : 2 gb bence az nezamn 32 veya 64 olur ozman işimi görür şimdilik süper makinada render devam...
tolgatelli 11.5.2012 17:11:03
quote:

Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

Şuan bu yazıyı, çift çekirdekli işlemci ve 2GB rame sahip bir bilgisayardan yazıyorum.Söylemek istediklerim bu kadar.


anladık biz onu:)))
genc34 11.5.2012 17:03:52
lg kesin dh'yi takip ediyor, baksana milletin istedigi konfigürasyonu toplamislar, tabi birde tasarimda tasarim diyen arkadaslari memnun ederse dadindan yinmez vallaha :D
napolyon94 11.5.2012 16:49:58
ooohohohohohoho adreno 320!,2gb RAM!
EXcom_Zkko 11.5.2012 16:46:17
Şuan bu yazıyı, çift çekirdekli işlemci ve 2GB ram'e sahip bir bilgisayardan yazıyorum.

Söylemek istediklerim bu kadar.
musti545 11.5.2012 16:36:42
Arkadaşlar kanmayın böle haberlere lg nin amiral gemisi lg 4x hd olacak samsung sgs3 ve htc ninkide one x olacaktır...bu ve buna benzer modeller önümüzdeki sene modelleridir...
DH Misafiri 11.5.2012 16:35:39
Ulkemizde samsung ve iphone aldi basini gidiyor lg her zaman az ve kaliteli telefonlar cikartiyor kimse donupte bakmiyor bi arkadasta lg nin tasarimlarina bakilirsa kalas gibi telefon olur demis gulmekten gectim o arkadas sanirim lg black yada prada modellerini gormemis tasaeim konusunda samsung gibi iphone taklitciligi yapiyor:)) ben yeni telefonumu buldumbu cihaz gercekten mukemmel olucaktir ilk cift cekirdekliyide lg yapmisti nova ekranda lg nin bence lg harikalar yaratiyor deger bilene.
Joyeux 11.5.2012 16:24:47
O telefonun sekli ne ya öyle donanımdan baska bir şey yok bu telefonda zaten yazılım olmadan donanımın hic bir şey ifade etmediğini gördük alınmaz bence bu telefon
nazmi123 11.5.2012 16:01:03
çok değil bundan 5-6 sene evvel bırakın cep telefonunu bilgisayarında 2 gb ram'i olanın havasından geçilmezdi:D ...nerden nereye :D
aziz77 11.5.2012 16:00:57
lg güncelleme konusunda çok kötü,telefonu satar sonra üstüne yatar,artık bu 4 çekirdek olayıda bezdirdi,iphone 4 ve 3gs de tek çekirdek hepsinden hızlı her oyunuda oynuyor.kals gibi değil adam gibi telefon yapsınlar.
Firaristt 11.5.2012 16:00:51
LG ise kalsın... LG'nin verdiği destek ve satış sonrasını çok iyi biliyorum bir daha mı? Asla !! Donanımı şişirmiş ama yazılımda yine sıfır bir cihaz olacak bence...
strafor 11.5.2012 15:59:33
Şu an bu mesajı yazdığım netbook'u katlayacak bir performansa sahip bu telefon.
Opeth 11.5.2012 15:48:38
2gb daha ram koy = benim bilgisayar.
legendaddy 11.5.2012 15:47:48
özellikler çok güzel ancak lg'den şüpheliyim. adreno 320 gpu'sunu kullanan telefonlar umarım en kısa zamanda piyasaya çıkar.
_MALCOLMX_ 11.5.2012 15:46:23
gelsin.rekabet olur.fiyatlara yansır
LordMayros 11.5.2012 15:43:21
O nasil bir donanimdir abi windows8 degil 18 calistirir

Hala 2x512 ramle calisan notebook lar var :)
dodomoco 11.5.2012 15:38:49
Ne zaman cikar acaba ciktigi gibi alacagim cidden cok iyi bir telefon olmus cok sevdim
Lepanto 11.5.2012 15:34:36
Batarya gene 2100 mAh, adam gibi batarya koysalar direk önde olacaklar bir adım ama hala ram yükseltme peşindeler. Öte yandan çift çekirdekli Krait işlemci bile performans konusunda harikalar yaratırken dört çekirdeklisi Adreno 320 ile uçurur. Galaxy S3'ün liderliği uzun sürmeyecek gibi gözüküyor.
Volkanbaba 11.5.2012 15:34:23
Tasarımı birkere kalas gibi birşey olacak resmi ve LG nin önceki modellerini baz alırsak. Neredeyse olmayan ürün ve yazılım desteğinide yanına koydukmu...

Neyse boşverin 2gb ram var alın.
FRUEHAUF 11.5.2012 15:31:19
Ekran olarak IPS kullanılmıştır.
bilalMW 11.5.2012 15:26:51
amoled ve gorilla glass birlikte olsa ekran muazzam olurdu.
Sharelock 11.5.2012 15:26:18
O görünüm ne yahu, nasıl bir kasa tasarımıdır bu ne estetiklik var ne güzellik.
eagen 11.5.2012 15:25:47
Ekran TFT LCD
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla