TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24606 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC yeni telefonlarını duyurdu: 4.3-inç ekranlı Desire HD ve QWERTY klavyeli Desire Z Nokia C7 için 429 Euro'dan ön sipariş alınmaya başlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (139) YORUM YAZ

tarafından 15 Eylül 2010, Çarşamba 20:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia C3-01 Touch and Type: S40 arayüzü, dokunmatik ekran ve WI-FI 802.11n bir arada
Ekspres Haber knight
139

Finlandiyalı cep telefonu üreticisi Nokia, dün Symbian^3 işletim sistemli ve dokunmatik ekranlı E7, C7 ve C6-01 modellerini teknoloji meraklılarına sergilemiş ve yaşanan gelişmeleri sizlerle paylaşmıştık. Bugün Nokia, C3-01 Touch and Type'ı da duyurarak S40 (6th Edition - FP1) platformunu da göz ardı etmediğini bizlere göstermiş oldu.

Öncelikle 111 x 47.5 x 11 mm boyutlarında ve 100 gram ağırlığında sade tasarımıyla dikkat çeken C3-01, hem GSM hem de kullanıcılara daha hızlı internet bağlantısı olanağı sağlayan HSDPA (10.2 Mbps) / HSUPA (2.0 Mbps) desteği sunuyor. C3-01'de 2.4 inç boyutunda ve 240x320 piksel çözünürlüğünde 18 bit ''dokunmatik'' ekrana ve 30 MB dahili belleğe yer verilmiş ve telefonun RAM miktarının 64 MB olduğu belirtilmiş. Toplam kapasiteyi günümüzde artık standart haline gelen microSD kartlarla arttırabilmekteyiz.

Telefonun 5 megapiksel çözünürlüğündeki kamerası 640x480@15 FPS video kaydı yapabiliyor, loş ortamlarda ise kameranın yanındaki led flaştan faydalanabiliyorsunuz. Yeni C3-01'in kablosuz bağlantı seçenekleri arasında ise Wi-Fi 802.11 b/g/n ve Bluetooth 2.1 + EDR mevcut. Son olarak 1050 mAh'lık bataryadan güç alan telefonda FM radyo ve 3.5 mm'lik kulaklık girişinin unutulmadığı görülüyor.

Nokia C3-01'in 2010'un 4. çeyreğinde vergiler hariç 188$ civarında satılması bekleniyor.

Nokia C3-01 Touch and Type tanıtım videosu

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Batuist 15.9.2010 20:40:38
bence harika bir telefon olmuş.. acaba ekran kapasitif mi yoksa bastırmatik mi?? kapasitif ise o fiyata çok güzel bir olmuş derim.. yalnız yinede o telefon Türkiye'ye gelince 500liradan aşağı olmaz.. olsa bile 499 anca olur :) 0
berden 15.9.2010 21:13:02
batuist'in de söylediği gibi eğer kapasitif ekransa helde o fiyata çok güzel bir telefon olmuş. tuşlarını biraz küçültüp ekrana daha fazla yerselerdi kaymaklı ekmek kadayıfı olurdu ama bu da iyi.
video da gayet kullanışlı bir telefon olduğu görünüyor (telefonda film izlemeyenler için tabi)

bu arada 18 bit'ten kasıt 18 milyon renk dimi?
0
harun_tr 15.9.2010 21:39:10
Ah şunun biraz daha ekranını büyük yapsalarmış.. 0
wentworthscofield 15.9.2010 23:37:06
cihazın tasarımı muhteşem ama warm grey cihazda pek güzel durmamış
şimdiden almayı düşünüyorum ama uygulama sıkıntısı beni düşündürüyor
0
Batuist 16.9.2010 00:40:05
quote:

Orijinalden alıntı: ..Knight..

Ekran resistif ve 262.144 renk.

http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-c3-touch-and-type/specifications

kapasitif hariç diğerleri yalan...
0
Hirotaro 16.9.2010 02:36:29
2,6 inch birde HD video koysalardı 0
danGerfuLL 16.9.2010 03:45:26
Tam benlik olmuş telefon. 0
kamilweb 16.9.2010 09:42:36
Bunda görüntülü görüşme özelliği varmı. önde kamera göremedim.. 0
Hirotaro 16.9.2010 16:54:55
quote:

Orijinalden alıntı: kamilweb

Bunda görüntülü görüşme özelliği varmı. önde kamera göremedim..

Camera Primary 5 MP, 2592х1944 pixels, LED flash
Video Yes, VGA@15fps
Secondary No



yani önde kamera yok , ana kameradan yapabiliyorsun ama , ne pratik !!! yaa
0
grcim 20.9.2010 11:07:36
walla cok hosuma gitti hem handy, hemde baya tarz bir cihaz,
ip4 u eşime verip boyle birşey kullanmak isterim iphone taşımak işkence resmen
kotun cebine sığmıyor
0
tunewiki 20.9.2010 12:29:16
Şekli ve özellikleri güzel :) 0
sotoxs 21.9.2010 14:05:44
beğenenler için, oralarda ikinci elleri 80 lerde satılmaya başladığında buraya 400 lü rakamlarla gelmesini beklemekten başka seçenek yok yine. 0
blanco 27.9.2010 22:45:59
arkadaşlar bu telefon ne zaman çıkıcak ve fiyatı tahminen ne kadar olucak? Bilgilendirirseniz sevinirim 0
Mr. Jingles 28.9.2010 20:04:54
quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro

2,6 inch birde HD video koysalardı

Bu kadar da cahil olunmaz be arkadaş!!! Sırf yorum yazmak için yorum yazmayın bari! Bu telefonun sistemi ne işlemcisi ne? Böyle bir cihazdan nasıl olur da HD video beklenir benim aklım bunu almıyor 2.6" olsa ne yazar isterse 2.8" olsun hiç farketmez. 240x320 piksel ekrandan nasıl HD video beklersiniz? Haberde sırf yorumum bulunsun tarzından yapılmış bir yorum... ! Bu nasıl bir mantık anlamadım!
0
nightsoldier 28.9.2010 21:10:57
ful dokunmatik telefonların geniş ekranlarında bile film seyretmek bazen zorlaşıyor.Ki bu ekran oldukça küçük,hd video kaydı olsa bile gözü aşırı yorar bu ekran.
bastırmatik ne demek?Böyle bir kelime ben daha önce teknolojik anlamda duymadım?
Kastınız rezistif ekran mı?
gerçi rezistif ekranlar basarak çalışmazlar ki
0
DH Misafiri 30.9.2010 14:55:27
5800'dan çok çektim. Bunu almayı düşünüyorum, çok sempatik bir telefon, kullanışının da rahat olacağı gözüküyor. Ne zaman çıkacak ve ilk çıktığında fiyatı ne kadar olur biliyor musunuz? 0
swat882 30.9.2010 18:24:33
güzel telefon

3g
wi fi
5 mp
dokunmatik

ürünü alınası yapıyor gerçekten...(şu görüntülü konuşma işini hala anlamadım kimle görüntülü konuşacaksınız allah aşkına bende 5800 var hiç bir zaman görüntülü konuşmayı kullanmadım ki zaten gereksiz birşey
0
DH Misafiri 2.10.2010 17:12:41
çıkar çıkmaz alacağım tam telefonumu değiştirecektim internetden gözüme çarptı ama sorun ne zaman çıkar acep? 1-2 ay neysede 1 yıl sürecekse beklemem... 0
Bounty Hunter 2.10.2010 18:42:45
oo mükemmel tuşlu telefondan vazgeçmek istemeyenlere ve dokunmatik sevenlere 0
SsDriVeR 6.10.2010 12:55:45
telefon dün gece hızlı_al sitesinde 320tl ye satışa çıktı. yarım saat içinde stokta kalmamış oalrak değiştirildi. fiyatı yanlış girdiler herhalde. bakalım kaçtan satışa çıkacak. 300-400 arası olursa fiyatı süper olur. 0
Koyaanisqatsi 6.10.2010 20:19:52
X3 TT daha güzel C3 TT'den. 0
ValarMorghulis 7.10.2010 00:37:31
quote:

Orijinalden alıntı: SsDriVeR

telefon dün gece hızlı_al sitesinde 320tl ye satışa çıktı. yarım saat içinde stokta kalmamış oalrak değiştirildi. fiyatı yanlış girdiler herhalde. bakalım kaçtan satışa çıkacak. 300-400 arası olursa fiyatı süper olur.


Sanırım benim e-postamdan sonra oldu o olay. Dün görünce sitede çok sevinip sipariş geçeyim dedim. (Hatta hızlı gönderi vardı) Ancak bir kaç nokta yüzünden çekincede kalmıştim
Evvela ürün adı C3 olarak girilmişti ki o farklı bir cihaz biliyorsunuz. (qwerty klavyeli 2mp bir cihaz.) Ancak özellikler C3-01 indi yani Touch and type
Renk pembe olarak girilmişti fakat bu cihazın renkleri: Silver, warm grey ve golden khaki. Golden khaki toprak rengi bir nevi aslında.
Son olarak fiyat da işin açıkçası Türkiye pazarına yeni giren bir cihaz olarak 5mp kameralı hibrid bir cihaz için ucuz geldi. (Aslında iyiydi fiyat da realist değildi. Keşke o fiyattan gelse.)

Velhasıl bunun üzerine dün gece attım e-posta, eğer doğrulasalardı alacaktım. Diğer web sitelerinde de aynı hata olabilir dikkat edin
0
parabel 7.10.2010 01:38:05
320 tl ucuz bir fiyat sayılmaz. neden ucuz olduğunun düşünüldüğünü anlayamadım. sonuçta nokianın uygun fiyatlı telefon serisinde konumlandırılmış. 0
Fashionality 7.10.2010 03:50:41
aslında çok güzel bir cihaz olmuş zira ekran capacitive olmasa bile cihazda tuştakımı olduğu için çok fazla sorun olmaz sanırım.. 0
Hirotaro 7.10.2010 06:45:09
quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro

2,6 inch birde HD video koysalardı

Bu kadar da cahil olunmaz be arkadaş!!! Sırf yorum yazmak için yorum yazmayın bari! Bu telefonun sistemi ne işlemcisi ne? Böyle bir cihazdan nasıl olur da HD video beklenir benim aklım bunu almıyor 2.6" olsa ne yazar isterse 2.8" olsun hiç farketmez. 240x320 piksel ekrandan nasıl HD video beklersiniz? Haberde sırf yorumum bulunsun tarzından yapılmış bir yorum... ! Bu nasıl bir mantık anlamadım!

kapa çeneni , işlemcisi yazıyorda ben mi görmüyorum ... hava atcam diye yazma bi daha
0
ValarMorghulis 7.10.2010 11:01:09
quote:

Orijinalden alıntı: parabel

320 tl ucuz bir fiyat sayılmaz. neden ucuz olduğunun düşünüldüğünü anlayamadım. sonuçta nokianın uygun fiyatlı telefon serisinde konumlandırılmış.


quote:


Son olarak fiyat da işin açıkçası Türkiye pazarına yeni giren bir cihaz olarak 5mp kameralı hibrid bir cihaz için ucuz geldi. (Aslında iyiydi fiyat da realist değildi. Keşke o fiyattan gelse.)



250-300 lira civarına garip dokunmatikler satılırken (Samsung un 1.3 mp dokunmatikleri var en ucuzu 220 lira), 320 lira ucuz denilebilecek bir rakam özelliklere göre.
0
Mr. Jingles 7.10.2010 16:08:55
quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro


quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro

2,6 inch birde HD video koysalardı

Bu kadar da cahil olunmaz be arkadaş!!! Sırf yorum yazmak için yorum yazmayın bari! Bu telefonun sistemi ne işlemcisi ne? Böyle bir cihazdan nasıl olur da HD video beklenir benim aklım bunu almıyor 2.6" olsa ne yazar isterse 2.8" olsun hiç farketmez. 240x320 piksel ekrandan nasıl HD video beklersiniz? Haberde sırf yorumum bulunsun tarzından yapılmış bir yorum... ! Bu nasıl bir mantık anlamadım!

kapa çeneni , işlemcisi yazıyorda ben mi görmüyorum ... hava atcam diye yazma bi daha

Bu tür cahilce yorumlar yazmaktansa sen çeneni kapa ve burayı böyle yorumlarla kirletme. Bu tür saçma bahaneler bulup kendini haklı çıkarmaya çalışma. S40 tabanlı bir cihazın zaten işlemcisinin alt seviye bir işlemci olduğunu işlemci yazmasa da anlamak kolay bir tahmin. Onu da geçiyorum 240*320 piksel ekranı var. Böyle bir ekrandan zaten HD video izlemeyi beklemek zaten ayı bir tartışma konusu.
0
Bounty Hunter 7.10.2010 16:50:32
quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro


quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro

2,6 inch birde HD video koysalardı

Bu kadar da cahil olunmaz be arkadaş!!! Sırf yorum yazmak için yorum yazmayın bari! Bu telefonun sistemi ne işlemcisi ne? Böyle bir cihazdan nasıl olur da HD video beklenir benim aklım bunu almıyor 2.6" olsa ne yazar isterse 2.8" olsun hiç farketmez. 240x320 piksel ekrandan nasıl HD video beklersiniz? Haberde sırf yorumum bulunsun tarzından yapılmış bir yorum... ! Bu nasıl bir mantık anlamadım!

kapa çeneni , işlemcisi yazıyorda ben mi görmüyorum ... hava atcam diye yazma bi daha

yarbay olmuşsun ama hala konuşmasını öğrenememişsin. üstte sugar klavyesi sana cevabını vermiş. KapaK
0
DH Misafiri 15.10.2010 15:40:50
bence cok güzel telefon.cıkmasını bekliyorum almak için bilen warmı ne zamn cıkacagını_? 0
DH Misafiri 20.11.2010 15:33:49
Ben hiç memnun kalmadım 1 ay bile olmadı telefonu alalı…fotoğraf çekerken kilitleniyor..arama yaparken karşı tarafın sesi geliyor senin gitmiyor kapatıp açamak gerekiyor….RADRES’in de dediği gibi vidoyu pc ye aktarınca ses çok kalitesiz çıkıyor…bence almaya değmez iade edeceğim..verdiğin paraya değmez… 0
ValarMorghulis 20.11.2010 15:45:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben hiç memnun kalmadım 1 ay bile olmadı telefonu alalı�fotoğraf çekerken kilitleniyor..arama yaparken karşı tarafın sesi geliyor senin gitmiyor kapatıp açamak gerekiyor�.RADRES�in de dediği gibi vidoyu pc ye aktarınca ses çok kalitesiz çıkıyor�bence almaya değmez iade edeceğim..verdiğin paraya değmez�




Geldi mi cihaz TR ye. Nereden aldınız bekliyordum ben de çünkü.
0
okan10tr 21.11.2010 02:43:30
arkadaşlar nokianın Türkiye sitesinde de mevcut telefon ama ne zaman piyasaya girer acaba bilgisi olan var mı 0
DH Misafiri 30.11.2010 10:17:37
Bir aydan fazla bu telefonu bekliyorum çıksın die evt nokianın kendi sayfasında da var piyasada diede gösteriyor ama arıyorum soruyorum hiçbir telefoncu bilmiyoruz diyor acaba gercektende cıktımı nerden satın alabilrim yardımcı olurmusunuz ? 0
DH Misafiri 7.12.2010 23:56:01
kimse bilmiyor mu bu telefonu trde ne vakit alabileceğimizi? 0
Bounty Hunter 8.12.2010 17:16:25
c3-01 değil de x3 var hepsiburada dahttp://www.hepsiburada.com/Liste/nokia-x3-02-dokun-yaz/ProductDetails.aspx?productId=telcepnokx302&categoryId=16001 0
DH Misafiri 21.12.2010 00:12:27
telefonun türkiye fiyatı 445 lira arkadaşlar..! 0
ValarMorghulis 21.12.2010 01:06:18
Nerede? 0
hegosi 22.12.2010 16:13:28
hakkaten nerede? 0
DH Misafiri 31.12.2010 10:46:05
Arkadaşlar ben aldım ettim diyorsunuz fiyatı bukadar sukadar die bnde kaç aydır soruyorum soruşturuyorum kimse bilmiyor TR de yok nezaman çıkaçak bilinmiyor siz bilipte bunları söylüyorsanız açık açık bizede anlatın nerelerden aldığınızı söyleyin bilgilenelim bizde . 0
DH Misafiri 1.1.2011 14:23:25
Neden Gelmedi Bu Telefon hala yaaaaaaaaaaa 0
DH Misafiri 3.1.2011 12:48:17
arkadaşlar bu telefonu nereden bulabilirim bi bilgisi olan var mı? 0
eknc 17.1.2011 02:40:00
Bu telefon satılmaya başlanmış, siz de bulmuşsunuzdur zaten..

Bu telefondan alan var mı, yorumları merak ediyorum...

Telefonda navigasyon özelliği geçmiyor ama satan avea bayisine sorduğumda yüklenebilir olduğunu söyledi...

Son bir sorum daha var, S40 almaya çekiniyorum aslında, uzun zamandır nokia kullanmaya ara vermiş biri olarak soruyorum; S40 olması, işlemcisinin düşük olması, nokia store(?!)da yayınlanan uygulamalardan bazılarını yükleyememize sebep oluyor muydu?

teşekkürler...
0
UçanPırasa 22.1.2011 20:07:41
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben hiç memnun kalmadım 1 ay bile olmadı telefonu alalı…fotoğraf çekerken kilitleniyor..arama yaparken karşı tarafın sesi geliyor senin gitmiyor kapatıp açamak gerekiyor….RADRES’in de dediği gibi vidoyu pc ye aktarınca ses çok kalitesiz çıkıyor…bence almaya değmez iade edeceğim..verdiğin paraya değmez…



ben de katardan almayı planlıyorum telefonu.Gerçekten çok mu kötü bana çok şık ve kullanışlı gelmişti ?Sizce almalı mıyım ayrıca burda 280 lira telefon.
0
Anadolu 22.1.2011 20:43:01
çok güzel bir telefon olmuş ama keşke önde kamerası ve farklı bir işletim sistemi olsaymış :( 0
ValarMorghulis 28.1.2011 14:42:55
http://www.ereyon.com.tr/urun/nokia-c301-dokun-ve-yaz-cep-telefonu.aspx 0
grcim 3.2.2011 17:06:41
acaba kullanan birileri var mı? ama cok pahalı bence 0
Anadolu 3.2.2011 20:43:23
bu kadar para etmez bence. 0
Zorba58 6.2.2011 02:20:18
Konuşma süresi çok düşük. 3 saat 0
ayanozer 6.2.2011 15:40:44
Telefon çok güzel özellikleri de çok iyi ama fiyat biraz fazla sanırım 350 lira falan olsaydı düşünmeyecektim... 0
Karayell 14.2.2011 00:02:49
kullanan var mı ?? 0
ValarMorghulis 14.2.2011 00:29:54
Hybrid (Dokunmatik ve keypad) bir cihaz için pahallı değil ürün. X3 ün dokunmatik versiyonundan çok daha iyi ve ergonomik. wave 525 yeni almamış olsaydım alacaktım bir süredir bekliyordum çünkü. 0
Fyo 14.2.2011 13:20:50
2 gündür kullanıyorum gayet memnun kaldım 0
Zonderland 14.2.2011 14:13:05
Ben de Mart başı almayı planlıyorum, kullananlar iyi-kötü yorumlarsa sevinirim.

Telefon görünüş olarak mükemmel bana göre.
0
Fyo 16.2.2011 13:45:41
dediğim gibi genel olarak memnunum ben ama tabi herkesin zevki farklıdır benim itiyaçlarıma cevap veriyor yani ...
ama ufak tefek kusurlarıda yok değil
EKSİLER
-sesi fazla çıkmıyor (ama duymak için yeterli çok da az değil :D)
-fotoğraf kalitesi pek 5 mp gibi değil sanki (outo focus yok titretmeden çekmek gerekiyo fotoyu yoksa bulanık çıkıyo)
ARTILAR
+kulaklık sesi güzel
+wi-fi bağlantı hızı gayet iyi
+dokumatiği gayet başarılı
+şarj süresi iyi gibi (ilk şarjım 4 gün gitti)
+tabiki gürünümü çok güzel (görenler inanmıyo ekranın dokunmatik olduğuna ispat etmek zorunda kalıyorum :D)

amatörce incelemelerim bu şekilde yardımcı olabilmişimdir inşallah düşünen arkadaşlara
0
PanGold 16.2.2011 19:15:33
quote:

Orijinalden alıntı: Ranitab

dediğim gibi genel olarak memnunum ben ama tabi herkesin zevki farklıdır benim itiyaçlarıma cevap veriyor yani ...
ama ufak tefek kusurlarıda yok değil
EKSİLER
-sesi fazla çıkmıyor (ama duymak için yeterli çok da az değil :D)
-fotoğraf kalitesi pek 5 mp gibi değil sanki (outo focus yok titretmeden çekmek gerekiyo fotoyu yoksa bulanık çıkıyo)
ARTILAR
+kulaklık sesi güzel
+wi-fi bağlantı hızı gayet iyi
+dokumatiği gayet başarılı
+şarj süresi iyi gibi (ilk şarjım 4 gün gitti)
+tabiki gürünümü çok güzel (görenler inanmıyo ekranın dokunmatik olduğuna ispat etmek zorunda kalıyorum :D)

amatörce incelemelerim bu şekilde yardımcı olabilmişimdir inşallah düşünen arkadaşlara


Kamera olayına katılıyorum.Bana göre tek eksi yanı kamera olayı.
0
Fyo 17.2.2011 09:56:17
quote:

Orijinalden alıntı: Beates


quote:

Orijinalden alıntı: Ranitab

dediğim gibi genel olarak memnunum ben ama tabi herkesin zevki farklıdır benim itiyaçlarıma cevap veriyor yani ...
ama ufak tefek kusurlarıda yok değil
EKSİLER
-sesi fazla çıkmıyor (ama duymak için yeterli çok da az değil :D)
-fotoğraf kalitesi pek 5 mp gibi değil sanki (outo focus yok titretmeden çekmek gerekiyo fotoyu yoksa bulanık çıkıyo)
ARTILAR
+kulaklık sesi güzel
+wi-fi bağlantı hızı gayet iyi
+dokumatiği gayet başarılı
+şarj süresi iyi gibi (ilk şarjım 4 gün gitti)
+tabiki gürünümü çok güzel (görenler inanmıyo ekranın dokunmatik olduğuna ispat etmek zorunda kalıyorum :D)

amatörce incelemelerim bu şekilde yardımcı olabilmişimdir inşallah düşünen arkadaşlara


Kamera olayına katılıyorum.Bana göre tek eksi yanı kamera olayı.



ewt kahretti kamera beni yine bugün daha önce n73 kullanıyodum 3,2mp di ama (carl zeiss optik vardı gerçide) mükemmel çekiyodu
0
Zonderland 18.2.2011 00:22:47
quote:

Orijinalden alıntı: Ranitab

dediğim gibi genel olarak memnunum ben ama tabi herkesin zevki farklıdır benim itiyaçlarıma cevap veriyor yani ...
ama ufak tefek kusurlarıda yok değil
EKSİLER
-sesi fazla çıkmıyor (ama duymak için yeterli çok da az değil :D)
-fotoğraf kalitesi pek 5 mp gibi değil sanki (outo focus yok titretmeden çekmek gerekiyo fotoyu yoksa bulanık çıkıyo)
ARTILAR
+kulaklık sesi güzel
+wi-fi bağlantı hızı gayet iyi
+dokumatiği gayet başarılı
+şarj süresi iyi gibi (ilk şarjım 4 gün gitti)
+tabiki gürünümü çok güzel (görenler inanmıyo ekranın dokunmatik olduğuna ispat etmek zorunda kalıyorum :D)

amatörce incelemelerim bu şekilde yardımcı olabilmişimdir inşallah düşünen arkadaşlara


teşekkürler, fazlasıyla yardımcı oldun :)
0
Zonderland 18.2.2011 00:27:41
Tam olarak fiyatı nedir peki arkadaşlar ve nereden alınabilir İstanbul içinden ? 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla