TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27210 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
HTC yeni telefonlarını duyurdu: 4.3-inç ekranlı Desire HD ve QWERTY klavyeli Desire Z Nokia C7 için 429 Euro'dan ön sipariş alınmaya başlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (139) YORUM YAZ

tarafından 15 Eylül 2010, Çarşamba 20:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia C3-01 Touch and Type: S40 arayüzü, dokunmatik ekran ve WI-FI 802.11n bir arada
Ekspres Haber knight
139

Finlandiyalı cep telefonu üreticisi Nokia, dün Symbian^3 işletim sistemli ve dokunmatik ekranlı E7, C7 ve C6-01 modellerini teknoloji meraklılarına sergilemiş ve yaşanan gelişmeleri sizlerle paylaşmıştık. Bugün Nokia, C3-01 Touch and Type'ı da duyurarak S40 (6th Edition - FP1) platformunu da göz ardı etmediğini bizlere göstermiş oldu.

Öncelikle 111 x 47.5 x 11 mm boyutlarında ve 100 gram ağırlığında sade tasarımıyla dikkat çeken C3-01, hem GSM hem de kullanıcılara daha hızlı internet bağlantısı olanağı sağlayan HSDPA (10.2 Mbps) / HSUPA (2.0 Mbps) desteği sunuyor. C3-01'de 2.4 inç boyutunda ve 240x320 piksel çözünürlüğünde 18 bit ''dokunmatik'' ekrana ve 30 MB dahili belleğe yer verilmiş ve telefonun RAM miktarının 64 MB olduğu belirtilmiş. Toplam kapasiteyi günümüzde artık standart haline gelen microSD kartlarla arttırabilmekteyiz.

Telefonun 5 megapiksel çözünürlüğündeki kamerası 640x480@15 FPS video kaydı yapabiliyor, loş ortamlarda ise kameranın yanındaki led flaştan faydalanabiliyorsunuz. Yeni C3-01'in kablosuz bağlantı seçenekleri arasında ise Wi-Fi 802.11 b/g/n ve Bluetooth 2.1 + EDR mevcut. Son olarak 1050 mAh'lık bataryadan güç alan telefonda FM radyo ve 3.5 mm'lik kulaklık girişinin unutulmadığı görülüyor.

Nokia C3-01'in 2010'un 4. çeyreğinde vergiler hariç 188$ civarında satılması bekleniyor.

Nokia C3-01 Touch and Type tanıtım videosu

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Mc_Leopard 2.7.2013 20:50:29
quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro


quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro

2,6 inch birde HD video koysalardı

Bu kadar da cahil olunmaz be arkadaş!!! Sırf yorum yazmak için yorum yazmayın bari! Bu telefonun sistemi ne işlemcisi ne? Böyle bir cihazdan nasıl olur da HD video beklenir benim aklım bunu almıyor 2.6" olsa ne yazar isterse 2.8" olsun hiç farketmez. 240x320 piksel ekrandan nasıl HD video beklersiniz? Haberde sırf yorumum bulunsun tarzından yapılmış bir yorum... ! Bu nasıl bir mantık anlamadım!

kapa çeneni , işlemcisi yazıyorda ben mi görmüyorum ... hava atcam diye yazma bi daha

Bu tür cahilce yorumlar yazmaktansa sen çeneni kapa ve burayı böyle yorumlarla kirletme. Bu tür saçma bahaneler bulup kendini haklı çıkarmaya çalışma. S40 tabanlı bir cihazın zaten işlemcisinin alt seviye bir işlemci olduğunu işlemci yazmasa da anlamak kolay bir tahmin. Onu da geçiyorum 240*320 piksel ekranı var. Böyle bir ekrandan zaten HD video izlemeyi beklemek zaten ayı bir tartışma konusu.

Yaş 13. Bİliyorum diye hava atanlarla doldu memleket...
omer25 19.6.2013 19:45:21
quote:

Orijinalden alıntı: omer25

ya bu telefonun navigasyonu var mı ???


Kendi kendimi alıntılayım yokmuş aga :( zaten telefon bozulalı kac ay oluyor iyi ki bozulmuş 4s daha iyi anasını
duyguluboy 19.6.2013 14:54:57
arkadaşlar bu telefonu tavsiye eden var mı?
ilginc44 14.5.2013 12:19:50
c3-01 Telefonda alarm menüsü 1 kere alarm ayarlanabiliniyor. birden çok alarm mevcut değil. eğer birden çok alarm ayarlayabilen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum, bunun dışında gayet iyi telefon.. teşekkürler.
DH Misafiri 22.2.2013 20:59:40
çok güzel bi telefon lakin geri titreşim açık olnuca bozulabilir kanaittindeyim onun dışın youtube bi açıyo bi açmıyor gerisi rahat ve kibar tavsiye etmem c6 alın...
DH Misafiri 13.12.2012 08:13:47
telefonun içinde fazla müzik ve resim barındırmazsan bundan iyisi yok eğer barındırırsan gerisini sen düşün?????? c3.01 den bahsediyorum.
DH Misafiri 6.12.2012 20:41:43
ben çok beğendim 3 ay oluyor hiç bi problem yaşamadım ayrıca internetide gayet seri OPERA içinde var
Onuncu Köyü Arıyorum 28.10.2012 14:28:45
Şu anda bu mesajı bu telefondan yazıyorum. Öncelikle tuş takımı çok rahat. Güzel mesaj yazılıyor. Telefonla ilgli tek sorunum bi kere oldu ondada sessiz modda mp3 açmaya kalkınca telefon kendine reset attı. Ama nedense sonradan yapmadı bu sorunu. Alacaklara tavsiyem gümüş renkli olanı alın. Daha güzel duruyor.
DH Misafiri 13.8.2012 01:45:09
arkadaşlar ben bu telefonu almak istiyorum ama herkes dokunmatiği bozuk dio dorumu bunlar
DH Misafiri 26.7.2012 22:33:22
ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum verdiğim paraya yazık diyorum ,telefon donuyor sürekli ve hem dokunmatik hem tuşlu olmasının yanında başka hiçbir güzel özelliği yok,fotoğraf çekmesi çok kötü almayın diyorum arkadaşlar
ugr06 20.6.2012 00:11:52
quote:

Orijinalden alıntı: memocan2468

Arkadaşlar ben bunun arka kapağını açamadım, elimde kalacak

yukarı ittir
DH Misafiri 19.6.2012 20:21:17
arkadaşlar symbian işletim sistemi kullanıyormuş telefon , bu telefondan e kitap okuma olanağım var mı ?
clls 14.5.2012 12:58:38
quote:

Orijinalden alıntı: Jipper's

Arkadaşlar bazılarınızın yazılarını okudum sinirlendim, Bazılarını okudum hak verdim ama telefon çok mükemmel ötesi bir şey bir kere tasarımı çok güzel İç ve Dış 5 mega kamera her şeyi Olağan üstü çok beğendim bende yarın alacağım 250 TL çok süper

250 tl lik fiyatı nereden buldunuz.Ben de almayı düşünüyorum...
memocan2468 13.5.2012 21:03:33
Arkadaşlar ben bunun arka kapağını açamadım, elimde kalacak
Jipper's 13.5.2012 12:51:41
Arkadaşlar bazılarınızın yazılarını okudum sinirlendim, Bazılarını okudum hak verdim ama telefon çok mükemmel ötesi bir şey bir kere tasarımı çok güzel İç ve Dış 5 mega kamera her şeyi Olağan üstü çok beğendim bende yarın alacağım 250 TL çok süper
FreeRun 24.2.2012 20:33:58
mesaj yazınca silmek için C tuşu yok heralde nası oluyor?
zaxaza 1.1.2012 14:27:43
Arkadaşlar bu telefonda mesajları toplu silmek/taşımak vs için işaretleme özelliği yok mu acaba?
DH Misafiri 8.12.2011 23:00:12
arkadaşlar 2 3 saat once gelmiş cepa nokia mağazasına. fiyatı 645tl. ben beyaz rengini istediğim içim bikaç gün bekliyeceğim. başka biyerde baya sordum mediamarket teknosa trkcell avea vodafone a henuz gelmemiş. cok kullanışlı ve bircok özelliği var...
DH Misafiri 8.12.2011 21:44:07
arkadaşlar ben telefonu aldım internete bağlantı iyi ama youtube vs sitelerdeki videoları açmıyor sizde de aynı sorun var mı ne yapabilirim

bağlantı ayarlarını kontrol edin diyor
DH Misafiri 22.10.2011 16:25:54
valla arkadaşlar ne diimm bu telefonu aldığım güne lanet ediorumm telefonu bir ay sonunda servise göndermek zorunda kaldım dokunmatiği bozuldu ve şimdi bugün yine bozukk hiç ii sağlam br telefon değilmiş alacaklar varsa yakınından bile geçmesin bu telefonunn çok hasssas üretim olmuşş bu tell
tugay91 17.10.2011 17:04:44
telefon modelimiz için whatsapp messenger çıktı indirip kullanabilirsiniz.
omer25 15.10.2011 12:37:36
ya bu telefonun navigasyonu var mı ???
zaxaza 9.10.2011 14:32:56
Geçen hafta sonu bimeksten o güne özel kampanya ile 400 tl'ye aldım. Şarjının çabuk bitmesi dışında memnunum şimdilik. Çelik kasa, dokunmatiği güzel, görünümü hoş. İnternette çok gezinmeyip fazla kurcalamazsan 3 gün, diğer türlü ise 2 gün gidiyor şarjı. Bence fiyat/performans oranı güzel bir ürün. Alınabilir.
DH Misafiri 3.10.2011 02:39:58
şuan kullanıyorum internettten video izlenimi zevksiz herşey kare kare wirless adam gibi bağlanmıyo bk gibi bi wirlesi var diğer herşey güzel işte b ama ovi uygulamaları yine dandik
DH Misafiri 3.10.2011 00:22:06
bana göretelefon iyi ama dokumatik te sorun var zarıf güzel ve mükemmel tek sorun dokumatik bence telefonum serviste 3 aylık telefon yani dokumatik ten dolayı şimdiden servise gidiyorsa 6ay sonrayı düşünemiyorum???????????????
PanGold 19.9.2011 22:47:53
http://forum.donanimhaber.com/m_46876812/tm.htm

Diğer konusu burda.
PanGold 19.9.2011 22:46:22
Hala kullanıyorum daha hiç sorun çıkarmadı.Ha eksi yönlerini yazdım tekrar yazayım.Şarjı çok gidiyor ve kamerası çok iyi değil.Her ortamda iyi çekmiyor.Ama siz ışığı vs ayarlarsanız rahat çekiyor.

Artı olarak telefon ele oturuyor.Tek elle rahatça kullanılıyor.Aşırı hızlı bir cihaz.32 gb full olsun yine banamısın demiyor.Face ve e-posta okumak bedava.Sesi fena değil.Dokunmatiği çok iyi.Çelik kasa.Ve benim için en önemlisi tuş takımı ve dokunmatiğin birlikte olması.
DH Misafiri 19.9.2011 22:31:52
arkadaslar bu telefonu almadan önce iyice arastıruın telefonlarda cok fazla arıza cıkıyormus.
HmB_SaL 28.8.2011 03:07:16
Yarın alacağım. Anlamadığım almayın diyenler hiç doğru düzgün neden sunmamış. Gayet güzel bir telefona benziyor.
Monsterstuck 27.8.2011 22:26:48
quote:

Orijinalden alıntı: Zorba58

Konuşma süresi çok düşük. 3 saat


3 saat boyunca konusuyormusun ki
DH Misafiri 25.8.2011 20:26:21
Ben aldım cok memnunum 340 a 0 aldım daha yeni sıyah super bişey sapasağlam çelik kasa dokunmatiği felan herşeyi 4 4lük tavsiye ırarala ederim
tugay91 22.8.2011 01:49:24
Telfnu bende aldğıma pişmanım şarzı çok az gdyo.
musty_cetin 20.8.2011 18:05:11
sakın almayın ben aldım çok hızlı telefon ram rom sorunu olmuyo ama s40 olması işinizi engelliyor çoğu zaman...
1050mAh lık batarya yetmiyo telefona 1 gün zor dayanıyo... 1 saatte dolmasının ne anlamı kalıyosa artık...
yeni bir uygulama mesela telefonun içinde gelen opera browser bile buna örnek olabilir...ekstra bir uygulama ile ancak wi-fi kullanarak nete girebiliyorsunuz...ben 3,5g abonesiyim internet paketim var telefon 3,5 g yi sonuna kadar kullanıyo fakat internete anca kendi içinde gelen tarayıcısını kullanarak gezebiliyosunuz...bu da bazı sitelerde ikide bir hafıza dolu demesine ve çok hantal kalmanızı,facebook ta sohbet penceresini açamamanız gibi şeylere yol açıyo... alırken ii düşünün ben pişmanım keşke biraz daha bekleyip para ekleyip xperia mini falan alsaydımm... :S
tugay91 14.8.2011 01:27:18
Telefnun koruyucu kapları çktı telfnculardan alablrsnz sadece siyah rengi var piyasada. Bide parmak izi brakmayan ekran koruyucu jelatnleride çktı tavsye edrm telfnu temiz kullanmak isteyenlere.
buraksedam 12.8.2011 15:26:56
arkadaslar ben bu telefonla ılgılı bırsey ogrenmek ıstıyorum benım ıphone 4 um var nısanlımın bu telefonundan var whatsup kullanmak ıstıyoruz acaba ıkı telefon arasında kullanabılırmıyız bu telefona whatsup yuklenebılıyor mu bılgısı olan bılgılendırırse cok mutlu olurum
Peja 10.8.2011 23:41:23
quote:

Orijinalden alıntı: tugay91

Ekran ışığını malesef kısamıyoruz. Bende geceleri msj yazarken rahatsız oluyorum ışıktan.


Opera tarayıcı ile internetteki yazıları kopyalayabiliyoruz fakat telefonun msj bölümüne yada not bölümüne yapıştıramıyoruz öyle bi özellik yok :(

Yaw ayar butonu koymak çok mu zor nokia için ne saçma sırf bunun için 3 gün önce aldığım telefonu iade etmeyi düşünüyorum...
tugay91 10.8.2011 23:21:28
Ekran ışığını malesef kısamıyoruz. Bende geceleri msj yazarken rahatsız oluyorum ışıktan.


Opera tarayıcı ile internetteki yazıları kopyalayabiliyoruz fakat telefonun msj bölümüne yada not bölümüne yapıştıramıyoruz öyle bi özellik yok :(
Peja 9.8.2011 23:11:44
Arkadaslar bu telefonda ekran parlaklığını ayarlayamıyormuyuz?
JAX 4.8.2011 12:58:50
S40 oyunlarını nereden indirebiliriz arkadaşlar?
eP_362 15.7.2011 12:37:40
http://www.vatanbilgisayar.com/productdetails.aspx?I_ID=52952 399 TL. Son 60 ürün
Burn in Hell 15.7.2011 01:06:38
Tipi gerçekten çok hoşmuş. Yön tuşlarının olmaması çok kötü olmuş. Basmatik ekranda internette gezinmek işkence olmalı.
ord_prof 14.7.2011 21:53:58
Sms düzenleme yapılamıyor
sms edltor pro bilen varmı
txt editor yani mobil için
*By Mehmet* 14.7.2011 17:43:31
Ya benimde bu cihaz çok hoşuma gitti ama yorumlar hep çelişkili biri memnun kalmış biri almayın diyor iyice kafam karıştı
tugay91 13.7.2011 12:18:00
2 gün önce 400 tl ye aldım. İlk izlenimler ; Dokunmatiği hassas deil die yorumlar okumuştum daha önce, ama dokunmatiği gayet hassas ve kullanışlı. Kamerayı açtığımda 1 kere dondu telefon kapatıp açmak zorunda kaldım. yeni versiyonla düzeltirler ufak tefek hataları heralde. Genel olarak hoşuma gitti memnunum.
Eser. 10.7.2011 13:51:00
quote:

Orijinalden alıntı: bohakk

önce kablo ya bluetooth ile bilgisayara bağlıyorsun ovi suit programını kuruyorsun programda yazılım güncelleme kısmında yapılıyor kolayca...

ya da telefonun kendi menüsünde yazılım günceleme var telefon üzerinden internete bağlanıp güncelliyor..

quote:

Orijinalden alıntı: Eser.

2 gün önce Nokia Shop'dan aldım.430 lira.Memnunum.

bohakk yazılımını nasıl yükselteceğimiz konusunda yardımcı olabilir misin?





Teşekkür ederim..

son sürüm v5.65 herhalde?..
DH Misafiri 6.7.2011 10:33:05
ARKADASLAR İSTANBULDA YASIYORUM ANKARADAN BUGUN GELICEK BU TEL BANA GELDIGI GIBI NAsıl bır tel oldugu hıc abartmadan yazıcam gece 12 gıbı gecıcek elıme telefon..
eulogy 24.6.2011 21:39:14
arkadaşlar yahu ben bir kere galiba bu cihazla bluetooth üzerinden mp3 göndermiştim, bir daha beceremedim. Şimdi arıyorum tarıyorum bulamıyorum. Biri anlatabilir mi?
@FUVV 23.6.2011 16:52:20
önce kablo ya bluetooth ile bilgisayara bağlıyorsun ovi suit programını kuruyorsun programda yazılım güncelleme kısmında yapılıyor kolayca...

ya da telefonun kendi menüsünde yazılım günceleme var telefon üzerinden internete bağlanıp güncelliyor..

quote:

Orijinalden alıntı: Eser.

2 gün önce Nokia Shop'dan aldım.430 lira.Memnunum.

bohakk yazılımını nasıl yükselteceğimiz konusunda yardımcı olabilir misin?

Eser. 20.6.2011 19:14:05
2 gün önce Nokia Shop'dan aldım.430 lira.Memnunum.

bohakk yazılımını nasıl yükselteceğimiz konusunda yardımcı olabilir misin?
@FUVV 20.6.2011 15:30:34
ilk izlenimlerimi yazayım size alır almaz hemen yazılımını son versiyona yükselttim...müthiş hoşuma gitti bu telefon..ince kibar...gümüş rengi çok karizma...sağlamlık hissi çok iyi...dokunmatik başarılı...ben çok büyük zevk alıyorum kullanırken...gören herkes hayran kalıyor nasıl bir şey diyor bu telefon...:) dokunmatik ekran olduğunu ilk bakışta anlayamıyor kimse...ben tavsiye ederim alın...
@FUVV 17.6.2011 13:06:53
buradaki olumsuz yorumları okumama rağmen aldım bu telefonu...genel yorum olumlu yönde...bakalım kullanalım izlenimlerimi paylaşırım sizlerle...umarım sorun yaşamam...
ali karaca 16.6.2011 16:54:35
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

sakın almayın bu telefonu arkadaşlar , telefon fabrikadan hatalı üretilmiş, 2 defa garanti koşulu altında tamire gönderdiğim halde telefon halen daha arızalı.uzak durun,paranızı çöpe atmış olursunuz

sorun nedir detaylı yazarmısın
DH Misafiri 14.6.2011 10:07:54
sakın almayın bu telefonu arkadaşlar , telefon fabrikadan hatalı üretilmiş, 2 defa garanti koşulu altında tamire gönderdiğim halde telefon halen daha arızalı.uzak durun,paranızı çöpe atmış olursunuz
ali karaca 13.6.2011 11:41:47
wap ayarlarını iptel etmek istiyorum ama bulamadım bilen yardım ederse sevinirim wifi bağlantıda iken arasıra kesip wap tan bağlanması ve kontör yemesi sinir etti
moonmerry 12.6.2011 00:26:38
ben de şubat ayından beri c3 01 kullanıyorum, ama geçen haftadan beri dokunmatik ekranı çalışmamaya başladı. ne düştü ne sıvı teması oldu, sebebini ben çözemedim. şu an serviste. umarım kullanım hatası deyip göndermezler. acaba aynı problemi yaşayan oldu mu aranızda?
DH Misafiri 3.5.2011 10:44:39
Wifi nasıl kullanılıyor çözemedim
DH Misafiri 1.5.2011 22:52:12
Cevap için teşekkürler, koaly gelsin.
eulogy 1.5.2011 22:20:51
dostum 3g ile görüntülü konuşma ayrı şeyler. Telefonda görüntülü konuşma yok.
DH Misafiri 1.5.2011 18:58:28
ben telefonu aldım , 3g'ye de abone oldum , ekranda 3,5 G amblemi de var şu anda, fakat nasıl görüntülü konuşma yapıcam onu çözemedim. Alırken önünde kamera yok ama arkasındaki kamerayla görüntülü konuşma yapılıyordur diye düşünmüştüm yardımcı olursanız sevinirim.
eulogy 1.5.2011 16:51:36
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

@eulog

Bende almayı düşünüyorum bu telefonu fakat bir kaç sorum var.Wifi var telefonda iyi hoş ama tarayıcısı nasıl?kötüyse opera gibi programlarla nasıl acaba ?Ayrıca ekran hassasiyeti nasıl ? Yani bi 5800ınki gibi ise artı bi özellik değil benim için. Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.Cevabınızı bekliyorum.Tesekkürler


Ekran hassasiyeti konusunda sorun yaşamadım, ilk cihazı alırken ekran olayı bana çok saçma geldi, ya tam ekran olsun ya dokunmatik olmasın dedim, saçma dedim, ama emin ol dokunmatik ekranla tuşları kullanmak çok keyifli...

Tarayıcısı ve kullanımı 10 üzerinden 5 alır taş çatlasa, ama uygulamalarını başarılı buldum face mail falan...
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla