TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27503 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Apple, dahili Vesa bağlantı aparatına sahip yeni iMac satın alma seçenekleri oluşturdu Ülkemizdeki teknik servisler, tablet pazarındaki hızlı büyümeye ayak uyduramıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (175) YORUM YAZ

tarafından 14 Mart 2013, Perşembe 19:59 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Lumia 620 "Fiyat / Performans Şampiyonu" video inceleme
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 175 47185 00:11:00
Windows Phone 8'in çıkışıyla birlikte şahlanan Nokia, sadece üst düzey telefonlar kategorisinde kalmayıp Windows Phone 8'i büyük kitlelere ulaştıracak olan orta ve orta alt düzey telefonlar konusunda da başarılı çalışmalara imza attı. 800TL altı fiyat kategorisinde sahip olduğu özelliklerle fark yaratan Nokia Lumia 620, bakalım kullanıcısına neler sunuyor.
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Daniel Agger 13.12.2013 21:42:19
Gmd'ymiş.. Hı hı
Daniel Agger 12.10.2013 10:37:40
Hâlâ fiyat/performans kralı.
redbest 9.9.2013 04:35:06
quote:

Orijinalden alıntı: musti198080

telefonu test etme firsati buldum...gercekten malzeme kalitesi cok iyi (hele bendeki ace 2 nin pet siseden bozma kalitesiz arka kapagi gordukce moralim bozuluyor...onceden samsung deyince kaliteli telefonlar aklimiza gelirdi simdi 1 numaraya yukseldikce malzeme kalitesi gun ve gun dusuyor gibi......demem o ki malzeme kalitesi gayet iyi)

ancak ram yonunden guzelim telefonu batirmislar....son cikan oyunlarin 1 gb ramli 820 de dahi calismadigini dusununce 512 mb ram cok kotu olmus

820'de calismayan o oyunlari merak ettim. 820'de calismiyorsa markete niye koymuslar? Hangi telefonda calisiuor bu 820'de calismayanlar?

Gerci uzerinden vakit gecmis ama.
kurtar72 9.9.2013 04:09:19
İstediğimiz bir resmi duvar kağıdı olarak ayarlayamamak kötü olmuş. İşletim düzeni olmayan telefonlarda bile olan çok basit bir uygulama ama buna karşın; ücretsiz, sınırsız ve sorunsuz bir GPS, dev ve ücretsiz bir müzik arşivi ve hızlı bir işletim düzeni bile bu pahalılıkta 600TL. verilerek alınabilecek en iyi telefon bence. Androidde GPS ve Müzik için attığım taklalar ile olimpiyatlarda herhalde altın madalya kazanırdım o çok övülen Androidde bellek doldukça en ileri modeli dahi alsanız şişmeler, kasmalar son perdede de, donup kalmalar ile saç, baş yolduruyor. WP kanımca, beni Android kadar sinir edemez galiba. Hem Win8'li bilgisayarıma da telefondaki interneti aktararak kardeşimle olan VINN'ı paylaşamama sorunumda ortadan kalkmış olur.
claude 15.8.2013 19:03:03
şu telefonun 2. el piyasası istanbulda 400 - 450 arası, angarada ise en az 500. bizim bu angaralılar yine
kekiklikek23 30.7.2013 21:57:23
bu telefona oldum olalı içim ısınmadı
Legend. 30.7.2013 17:12:09
Yazik verilen paraya. 5 para etmez. Gidin android alin bari.
DH Misafiri 30.7.2013 17:06:01
bende aldım lumıa 620 ama ailem kurumu istıyr o nedır yardımcı olbilir misiniz...???????
DH Misafiri 19.7.2013 19:19:00
Abi anlatım dediğin budur.... youtube a yazıyorum. dışını gösteriyor yok orası yok burası şöyle. Süper bir video olmuş Allah razı olsun :)))
Red_Lightning 6.6.2013 14:16:10
bu konu neden "Android Tabletler" başlığında görünüyor. İlk başlığı gördüğümde "ohaa, nokia da mı tablet yapmış?" dedim
Blindfire 6.6.2013 13:51:40
Nokia bitti derken biraz ayaklanmaya başlamış, ama atı alan üsküdarı geçti Nokia nın yetişmesi zor gibi
umurtarcan 2.6.2013 23:53:14
almayı düşünüyorum. market geniş olsa ne olcak neler indirik kuracaksın ki ne kadar geniş olabilir geniş olsa ne olcak google play geniş ne oluyor ? oyun oynamak için bilgisayarı kullanıyorum :)) android kullanıyorum ama wp geçicem daha oturaklı.
Be Happy 1.6.2013 09:12:40
Nokia biraz toparladı kendini alınabilir bir telefon özellikle telefona çok fazla para vermeyenler için ideal bir telefon.
Daniel Agger 1.6.2013 08:08:10
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

MERHABALAR BU YAZIYI KENDİ TELEFONUM 820 LUMİADAN YAPIYORUM. 620 İLE ARASINDA PEK FARKI YOK. FARKLARI RAM VE KAMERA. TABİ BİRAZDA BOYUTLARI. UST DUZEY TELEFON ALAMAYACAK KİŞİLER İÇİN İDEAL BENCE. BEN 920 ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUM ANCAK AVEA SAĞOLSUN TAAHHÜTLÜ KAMPANYA YAPMADI. 820 ALDIM. AMA İYİ Kİ ALMIŞIM. S3 DE ALMAYI DÜŞÜNDÜM ANCAK O ANDA ORADA O CİHAZ YOKTU. NASİP İŞTE. BENİM Bİ ARKADAŞIM İPHONE 4S KULLANICISI BENDEN ONCE VARDI O TEL ONDA BEN 820 ALDIM GÖRÜNCE BUNU KISKANDIĞINI FARKETTİM. TELEFON ADETA AJAN GİBİ HERŞEYİ GİZLİ VE KENDİSİNE ULAŞILMIYOR. BU DA BENİM EN SEVMEDİĞİM YANI. O SEBEPLE ONDAN VAZGEÇTİM. HOŞ İPHONE 5 DE BEKLEDİĞİM GİBİ ÇIKMADI BİRDE NAVİGASYON KRİZİ VAR TABİ. NEYSE GEÇENLERDE Bİ ARKADAŞI GORDUM S3 ALMIŞ. HAYIRLI OLSUN FALAN DEDİM BEĞENMİŞTİM KISKANDIM DOĞRUSU. ARADAN BİR HAFTA GEÇTİ CİHAZI SATMIŞ VE BANA 620 NASILDIR DİYE SORDU DÜŞÜNÜN S3 NERDE 620 NERDE. SEBEBİNİ SORDUM VE DEDİ Kİ 4 ÇEKİRDEKLİ BİR TELEFON ANCAK RAM YETMİYOR DEDİ. SEBEBİ DE ARKA PLANDA GEREKSİZ UYGULAMALARIN DURDUK YERE ÇALIŞMASIYMIŞ. HANİ GÖRÜNTÜDE ÇOK HIZLI DURUYORYA DEĞİLMİŞ. DÜŞÜNÜN ŞİMDİ S3 BÖYLEYSE MİNİSİ NASIL.. BENİM NOKİADA GORDUĞUM WP8 İÇİN SÖYLÜYORUM, DOSYA YÖNETİCİSİ YOK. ESKİSİ GİBİ FİLEMAN MİŞ FXPLORE MİŞ YOK YANİ. BİR UYGULAMADAN BİŞEY İNDİRDİNİZ Mİ ORDA KALIYO O. BİR YERLERE TAŞIMA ŞANSINIZ YOK YANİ. İNTERNETİNE GELİNCE, BENCE BUNA PAKET YETMEZ :) ÇÜNKÜ OYLE BİR YİYOR Kİ ANLATAMAM. PC DEN HIZLI DESEM YALAN OLMAZ. HA BİRDE Bİ ARKADAŞTA C6 VAR AYNI ANDA WİFİ BAĞLANIYORUZ BEN Bİ FİLM TV VS AÇIYORUM ONUNKİ TAK DURUYOR :) KANAL BANA AKIYOR ANLİCANIZ. ŞARJ OLAYINA GELİNCE. HANİ ARKADAŞLAR SAMSUNG BATARYASI BÜYÜK VE GÜÇLÜ DİYORLARYA,, O ANDROİDİN GEREKSİZ UYGULAMALARI SAYESİNDE RAM SUREKLİ ÇALIŞIYOR TIKANIYOR BU DA BATARYAYI BİTİRİYOR. SİZ TELEFONU CEPTE TAŞIYORSUNUZ AMA KULLANIR GİBİ ŞARJ YİYOR. Ben hiçbir teli savunmuyorum acizane kullanım tecrübem var. Bildiklerimi şahit olduklarımı paylaşmak istedim. Birde benim tel böyle ?????????????????? farklı bir klavye indirdim öyle de yazabiliyor :) + hızlı akıllı düzeltme sayesinde yazım hatalarını düzeltiyor. Mail süper. Pdf exel Word Point harika. Rar da var tabi. Her anlamda süper telefon. PC ye ihtiyacım kalmıyor hiç. PC den tek eksiği flaş desteği yok. Saygılarla ??

DH Misafiri 23.4.2013 21:44:17
MERHABALAR BU YAZIYI KENDİ TELEFONUM 820 LUMİADAN YAPIYORUM. 620 İLE ARASINDA PEK FARKI YOK. FARKLARI RAM VE KAMERA. TABİ BİRAZDA BOYUTLARI. UST DUZEY TELEFON ALAMAYACAK KİŞİLER İÇİN İDEAL BENCE. BEN 920 ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUM ANCAK AVEA SAĞOLSUN TAAHHÜTLÜ KAMPANYA YAPMADI. 820 ALDIM. AMA İYİ Kİ ALMIŞIM. S3 DE ALMAYI DÜŞÜNDÜM ANCAK O ANDA ORADA O CİHAZ YOKTU. NASİP İŞTE. BENİM Bİ ARKADAŞIM İPHONE 4S KULLANICISI BENDEN ONCE VARDI O TEL ONDA BEN 820 ALDIM GÖRÜNCE BUNU KISKANDIĞINI FARKETTİM. TELEFON ADETA AJAN GİBİ HERŞEYİ GİZLİ VE KENDİSİNE ULAŞILMIYOR. BU DA BENİM EN SEVMEDİĞİM YANI. O SEBEPLE ONDAN VAZGEÇTİM. HOŞ İPHONE 5 DE BEKLEDİĞİM GİBİ ÇIKMADI BİRDE NAVİGASYON KRİZİ VAR TABİ. NEYSE GEÇENLERDE Bİ ARKADAŞI GORDUM S3 ALMIŞ. HAYIRLI OLSUN FALAN DEDİM BEĞENMİŞTİM KISKANDIM DOĞRUSU. ARADAN BİR HAFTA GEÇTİ CİHAZI SATMIŞ VE BANA 620 NASILDIR DİYE SORDU DÜŞÜNÜN S3 NERDE 620 NERDE. SEBEBİNİ SORDUM VE DEDİ Kİ 4 ÇEKİRDEKLİ BİR TELEFON ANCAK RAM YETMİYOR DEDİ. SEBEBİ DE ARKA PLANDA GEREKSİZ UYGULAMALARIN DURDUK YERE ÇALIŞMASIYMIŞ. HANİ GÖRÜNTÜDE ÇOK HIZLI DURUYORYA DEĞİLMİŞ. DÜŞÜNÜN ŞİMDİ S3 BÖYLEYSE MİNİSİ NASIL.. BENİM NOKİADA GORDUĞUM WP8 İÇİN SÖYLÜYORUM, DOSYA YÖNETİCİSİ YOK. ESKİSİ GİBİ FİLEMAN MİŞ FXPLORE MİŞ YOK YANİ. BİR UYGULAMADAN BİŞEY İNDİRDİNİZ Mİ ORDA KALIYO O. BİR YERLERE TAŞIMA ŞANSINIZ YOK YANİ. İNTERNETİNE GELİNCE, BENCE BUNA PAKET YETMEZ :) ÇÜNKÜ OYLE BİR YİYOR Kİ ANLATAMAM. PC DEN HIZLI DESEM YALAN OLMAZ. HA BİRDE Bİ ARKADAŞTA C6 VAR AYNI ANDA WİFİ BAĞLANIYORUZ BEN Bİ FİLM TV VS AÇIYORUM ONUNKİ TAK DURUYOR :) KANAL BANA AKIYOR ANLİCANIZ. ŞARJ OLAYINA GELİNCE. HANİ ARKADAŞLAR SAMSUNG BATARYASI BÜYÜK VE GÜÇLÜ DİYORLARYA,, O ANDROİDİN GEREKSİZ UYGULAMALARI SAYESİNDE RAM SUREKLİ ÇALIŞIYOR TIKANIYOR BU DA BATARYAYI BİTİRİYOR. SİZ TELEFONU CEPTE TAŞIYORSUNUZ AMA KULLANIR GİBİ ŞARJ YİYOR. Ben hiçbir teli savunmuyorum acizane kullanım tecrübem var. Bildiklerimi şahit olduklarımı paylaşmak istedim. Birde benim tel böyle ?????????????????? farklı bir klavye indirdim öyle de yazabiliyor :) + hızlı akıllı düzeltme sayesinde yazım hatalarını düzeltiyor. Mail süper. Pdf exel Word Point harika. Rar da var tabi. Her anlamda süper telefon. PC ye ihtiyacım kalmıyor hiç. PC den tek eksiği flaş desteği yok. Saygılarla ??
Daniel Agger 27.3.2013 20:11:29
Temple Run ve 8 oyun mağazaya geliyor.

GDR2 güncellemesi ile FM Radyo geliyor.

Nokia ve Microsoft ataklara başladı
Burn in Hell 27.3.2013 11:08:20
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng


Bugün mail aldım. Galaxy S3 Mini 769 TL ve %10 bonus veriyor diye. Telefon 699 liraya geliyor.



Paralel ithalat
Daniel Agger 27.3.2013 03:32:14
Lumia 620 > S3 Mini + Desire X + 8S
Dogu-E 25.3.2013 22:35:25
quote:

Orijinalden alıntı: serpico,,,

quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Yorumları eğlenerek ve bir o kadar da böyle boş insanların olabileceğini öğrenmiş olarak okudum.

Beyin elveda demiş.

Gidin saçma tartışmanizi farklı yerde yapın. 620 gibi güzel bir cihazın tanıtım konusunu kirletmeyin

sevgili arkadaşları konu dışına çıktıkları gerekçesiyle forum yöneticisine şikayet ederseniz ceza alacaklardır ve bi daha nokia başlığında iphone-samsung tartışması yapmamayı öğreneceklerdir. saygılarımla

İşe yaramıyor şikayet site yöneticileri şikayet mesajına cvp olarak kopyala yapıştır yapıp cevap atıyorlar
serpico,,, 25.3.2013 21:23:34
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers