TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25095 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung SPH-L300'e ait yeni görüntüler yayınlandı Neden iPad Mini? HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (332) YORUM YAZ

tarafından 24 Temmuz 2012, Salı 01:38 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Pureview 808 video inceleme "41MP Kamerası ile ilk ve tek!"
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 332 103626 00:40:00
Bu videomuzda duyurulduğu ilk günden bugüne en merak edilen telefon olma özelliği taşıyan Nokia Pureview 808'i inceliyoruz. 41MP dijital kamera ile donatılan telefon, uç noktadaki resim kalitesi yanı sıra üst düzey ses kayıt yetenekleri ve kayıpsız yakınlaştırma ile video yakalama konusunda da yeni bir çağın başlangıcı olabilir!
 
Pureview ile çekilmiş resimlerin orijinal hali için [buraya tıklayınız.
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dafimore 20.8.2014 20:20:01
quote:

Orijinalden alıntı: kadirt

Haklısın normal sayfalar çok sıkıntılı. Bankalar için wap veya m uzantılı sayfaları kullanıyorum. Çok daha hızlı oluyor.

İlk defa wap şubesini kullandım bir bankanın. E uygulamayı aratmıyor...

Teşekkürler.
kadirt Pazar, 23:33
Haklısın normal sayfalar çok sıkıntılı. Bankalar için wap veya m uzantılı sayfaları kullanıyorum. Çok daha hızlı oluyor.
jeofem Pazar, 04:12
ARKADAŞLAR:
1-Performansı düşürmeyecek tavsiye edebileceğiniz yardımcı programlar nelerdir?
2-Batarya çabuk bitiyor bitmemesi için ne yapmalıyım ..
3-işe yaramaz çerez vs leri temizlemem için gerekli yardımcı program varmı?
TEŞEKKÜRLER........
Vengace Salı, 22:30
quote:

Orijinalden alıntı: dafimore

Telefonun gsm üzerinden internet meselesi işkence gibi... Joikuspot neyi paylaştırdığından emin değil, banka siteleri kağnı vaziyette çalışıyor. Bu özelliklerini kullanmayarak yolumuza devam ediyoruz :)

Ben g2 kullaniyorum yanina 808bakiyorum ikinci el degerini bilin cihazinizin
dafimore Salı, 22:25
Telefonun gsm üzerinden internet meselesi işkence gibi... Joikuspot neyi paylaştırdığından emin değil, banka siteleri kağnı vaziyette çalışıyor. Bu özelliklerini kullanmayarak yolumuza devam ediyoruz :)
Blood Money 5.4.2014 01:47:24
quote:

Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

quote:

Orijinalden alıntı: Blood Money

Nokia'nın şu telefonu niye böyle kötü bir donanımda çıkardığını hep merak etmişimdir.

eski donanım kullanmakonusunda cok eleştirildi Nokia. 1020 nin sd800 lü versiyonu gelse süper olur.

Öyle bir telefonda, 5" Full Hd Ekran olmasıda lazım çektiğin resmi düzgün göresin.
olağan_şüpheli 5.4.2014 01:08:09
quote:

Orijinalden alıntı: Blood Money

Nokia'nın şu telefonu niye böyle kötü bir donanımda çıkardığını hep merak etmişimdir.

eski donanım kullanmakonusunda cok eleştirildi Nokia. 1020 nin sd800 lü versiyonu gelse süper olur.
Blood Money 4.4.2014 20:01:11
Nokia'nın şu telefonu niye böyle kötü bir donanımda çıkardığını hep merak etmişimdir.
dafimore 4.4.2014 19:48:48
Teşekkürler.

http://www.isbank.com.tr/indir imiş adres.

lakin "işcep'e giriş yaparken cep anahtar, i-anahtar ya da mobil imza uygulamalarından bir tanesini kullanmanız gerekmektedir" diyor. ilk defa androidi arattı bu durum..

internet bağlantı paylaşımı konusunda ne diyorsunuz ahmetdemirci?

derken joikuspot diye bir programın cihazda kurulu olduğunu keşfettik, bu durumda internet bağlantı paylaşımı için joiku adlı programa müracaat ediyoruz.
ahmetdemirci 3.4.2014 22:00:59
quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: dafimore

Arkadaşlar, telefonun özelliklerini yıllar önce tartışmışsınız. Fakat 2013 yazında ucuzladı meret ve biz o zaman temin edebildik.

Üç sıfır harcamamış olduğumuzu ifade etmekte fayda gördüğümüz bu telefonda Avatar olmasa da kendi çapımızda filmimizi çektik. Kimi yerlerde slr'lerin çekemediği video ayrıntısı sağladı bize, o itibarla telefonun hakkını yemeyelim.

Fotoğraf makinası olarak hakikaten insanı SLR taşımaktan kurtarıyor. Bu özellikler şahane...

De geçenlerde ilk defa bağlantı paylaşımı ve iş bankası uygulaması gibi şeylere ihtiyaç duyduk, duymakla kaldık. Bu iki konuda tecrübesi olan arkadaş varsa ve paylaşırsa seviniriz.

Konuya bekleniyorsunuz.

hocam işcep için tel browserşnden www.iscep.com/indir e gir işcdp iner. Diğer banka işlerinide ben operada yapıyorım
Mr. Jingles 3.4.2014 15:11:44
quote:

Orijinalden alıntı: dafimore

Arkadaşlar, telefonun özelliklerini yıllar önce tartışmışsınız. Fakat 2013 yazında ucuzladı meret ve biz o zaman temin edebildik.

Üç sıfır harcamamış olduğumuzu ifade etmekte fayda gördüğümüz bu telefonda Avatar olmasa da kendi çapımızda filmimizi çektik. Kimi yerlerde slr'lerin çekemediği video ayrıntısı sağladı bize, o itibarla telefonun hakkını yemeyelim.

Fotoğraf makinası olarak hakikaten insanı SLR taşımaktan kurtarıyor. Bu özellikler şahane...

De geçenlerde ilk defa bağlantı paylaşımı ve iş bankası uygulaması gibi şeylere ihtiyaç duyduk, duymakla kaldık. Bu iki konuda tecrübesi olan arkadaş varsa ve paylaşırsa seviniriz.

Konuya bekleniyorsunuz.
dafimore 3.4.2014 11:23:04
Arkadaşlar, telefonun özelliklerini yıllar önce tartışmışsınız. Fakat 2013 yazında ucuzladı meret ve biz o zaman temin edebildik.

Üç sıfır harcamamış olduğumuzu ifade etmekte fayda gördüğümüz bu telefonda Avatar olmasa da kendi çapımızda filmimizi çektik. Kimi yerlerde slr'lerin çekemediği video ayrıntısı sağladı bize, o itibarla telefonun hakkını yemeyelim.

Fotoğraf makinası olarak hakikaten insanı SLR taşımaktan kurtarıyor. Bu özellikler şahane...

De geçenlerde ilk defa bağlantı paylaşımı ve iş bankası uygulaması gibi şeylere ihtiyaç duyduk, duymakla kaldık. Bu iki konuda tecrübesi olan arkadaş varsa ve paylaşırsa seviniriz.
t-con 17.3.2013 19:39:57
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: erdalll28

s3 mini satilip bu alinirmi?

kamera video ses müzik önemli ise alınır

Ben iphone4'ü tercih ettim
ahmetdemirci 17.3.2013 19:34:08
quote:

Orijinalden alıntı: erdalll28

s3 mini satilip bu alinirmi?

kamera video ses müzik önemli ise alınır
ReCoMaX 17.3.2013 15:02:23
takip
t-con 17.3.2013 10:42:34
s3 mini satilip bu alinirmi?
ahmetdemirci 16.2.2013 20:05:45
quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

Onaylarsaniz beni sevinirim

tamamdır onayladım
Fear Dot Com 16.2.2013 19:03:49
Onaylarsaniz beni sevinirim
ahmetdemirci 16.2.2013 18:51:38
quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?

camerapro ve scam programları. ayrıca yeni yapıkan bir mod ile telefonun kendi kamerasındanda 41 mp çekebiliyorsun

pmden link atabiulirseniz sevinirim biurde o yeni yapilan programin linkini tesekkuerl

imzamdaki grupta hepsi var hocam
Fear Dot Com 16.2.2013 18:27:20
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?

camerapro ve scam programları. ayrıca yeni yapıkan bir mod ile telefonun kendi kamerasındanda 41 mp çekebiliyorsun

pmden link atabiulirseniz sevinirim biurde o yeni yapilan programin linkini tesekkuerl
bilirer 16.2.2013 16:15:18
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

Pureview ve Windows 8 li telefon çıkarsa bir sonraki telefonum nokia olacak

nokia nerdeyse unutuluyordun nedir bu appledan çektiği n
hunkar1 16.2.2013 15:55:38
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

Önceden symbian şimdi ise android kullanan birisi olarak söylemek istediğim bazı şeyler var.Hayatımda bugüne kadar kullandığım en STABİL işletim sistemi kesinlikle ve kesinlikle symbiandır.Android daha hızlıdır ama symbian kadar stabil değildir kesinlikle.Daha önce 2 kere N8 kullandım daha sonra S2 aldım şimdi Note kullanıyorum.Nokianın yaptığı en büyük aptallık bu cihazlara adam gibi donanım koymamasıydı.İstese bu cihazları symbiana rağmen uçururdu.Pureviewde kullanılan son yazılım gerçekten çok hızlıydı deneme fırsatım oldu birebir.ama dediğim gibi adamlar cimriliklerinden symbian gibi bir sistemi öldürdüler.Şu cihaza bakıyorum ve elimdeki note ile kıyaslıyorum.Abartmadan söylüyorum notenin tek üstünlüğü ekranı ve browser hızı.Gerisinde 808 hep önde.Ses olsun (Dolby) kamera olsun kıyaslanamaz bile.Notenin kamerası kamera değil dışarı verdiği sesi iğrenç vsvs.Bu cihazın browser hızı adam gibi olsaydı 50 milyon satardı adım gibi eminim.Samsung S2 çıkardı milyon sattı S3 çıkardı daha fazla sattı şimdi S4 çıkaracak dahada fazla satacak ama sorarım size,yazılım ne durumda?? Koskoca bir hiç.İsterse 10 gb ram 4 ghz işlemci koysunlar android doğası gereği kastırma yapacaktır.Symbianı mumla arayacağız emin olabilirsiniz.Windows cihazlara hiç girmiyorum bile daha çok ekmek yemesi lazım.Samsung eğer BADA yı geliştirseydi ve desteğini kesmeseydi Androidden daha stabil olacaktı.Zamanında Wave kullanmıştım çok stabil ve hızlıydı.Ama Google resmen parsayı kaptı.Nerdeyse andro. harici cihaz kalmadı piyasada sadece babam tarzı adamlar Java tabanlı telefonları kullanıyor.En fazla 10 yıl sonra onlar da bitecek.

işte objektif ve tamamen doğru bir yorum..androidi.ne kadar güzel.izah etmiş..ki arkadaşım androidin de uzmanlarındandır note bölümünde çok iyi paylaşımları vardır..umarım bazı yeni yetmeler feyz alırlar..
ahmetdemirci 16.2.2013 15:35:31
quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci

quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı

klavyesi n8 den farklı olarak otomatik tahmin özelliği var ve çok kullanışlı aynı androiddeki gibi. müzik ve ses konusunda muhteşem. ses kalitesi süper fakat kutudan çıkan kulaklık tatmin etmeyebilir. daha iyi bir kulaklıkla müthiş bir ses elde edebilirsin. orjinal fw'nin ses çıkışı biraz düşük fakat cfw yükleyerek kulaklıkları patlatacak kadar yüksek ve kaliteli ses alabilirsin. ayrıca ses çıkışında dolby özelliği ayrı bir değer katmakta. face twitte sorun değil çok çeşitli ve kullanışlı uygulamalar mevcut. şarzıda yoğun kullanımla 1-1,5 gün gidiyor. sakin kullanmayı hiç denemedim:)

kullanmadan bi ton özellik yazdın buda iyi :D teeşkkür ederim ilgin için :) herkesin ahzında bi androıd bide ıos 2 sinide kullandım seneler önceki sony erıcson nokıa cıhazların verdiği kullanım rahatlığını veremedi açık konuşayım 808 eyer rahat bi sistemse muzık uygulama kamera bana yeter derim su anda htc x8 kullanıyorum androıdden cok daha stabil bi sistem kafa kurcalayıcı bişi yok çarşamba pazarına dönmüş bi menüde yok ama kamera ve pil vasatın en vasatııı

kullanmadanmı? yaklaşık 4 aydır 808 kullanıyorum. her özelliğinide fazlası ile kullanıyorum. hatta bu konudada uzmanlardan sayılırım diye düşünüyorum.

kullanımı rahat diyorsun yani 808 i kesinlikle öneriyormusun yada söle sorayım kime öneriyorsun kullanıcısına göre değişirmi kardeşim

kardeş ,kamera çok ta önemli değil normal çeksede olur ama internetim uçsun oyunum uygulamam bol olsun diyene önermiyorum sadece
LooKLooK 16.2.2013 15:33:24
Proğramdan kastım şu idi, android ler için uygulamaları vs felan çok denilip sybian kötüleniyorya?
Oydu.
SÖZLERİMİN YANLIŞ ANLAŞILMAMASINI UMUD EDEREK
İlk telefonum, Nokia 5110 du.
Nasıl bihevesle aldım tahmin edemezsiniz ki eminim bir çoğunuzda da ilk telefon aynı heyecanı yaşatmıştır.
Neyse, eve doğru gelirken, Tanıdığım ama sevmediğim biriyle karşılaştım.
Elimde telefonu görünce, Telefonmu aldın? diyip konuya girdi.
Vay efendim onu alana kadar niye ericson almamışım vs...
Yok 1 ay sonra anteni çıkacakmış, 2 ay sonra şebeke gidecekmiş, 4 ay sonra bataryası düşecekmiş vs....
Nasıl üzüldüm, resmen sinirden ağlıcam.
yanlış hatırlamıyorsam 60 milyonmuydu neydi.
İşde kazıklanmışsın gibi tabirler kullandı.
Yaşı büyük hani içimden bir doya doya has.... diyesim var ama diyemiyorum.
Tam dayaklık aslında.
Neyse, bu içime kurdu düşürmeyi başardı tabi.
Geri telefoncuya gittim. Dedim Abi, 20 milyonu sende kalsın ben telefonu geri getirdim.
Adam Allahtan hayırı bir esnaf çıktı.
Arkadaşım sorun ne daha jiletinini bile çıkarmamışsın, ki paranı geride veririm ama ne oldu ? dedi.
Bende olayı anlattım. Satıcı, o kişi neyin oluyor dedi, bende hiç birşeyim aksine sevmediğim biri dedim.
Heh dedi o bilmem ne yaptığımın nesi, daha bu telefon türkiyeye geleli 6 ay olmadı.
Bu ne zaman almış, ne zaman kullanmışta o sorunları yaşamış?
He, sen müsterih ol. Sana şeref namus sözü veriyorum, eğer o sorunların biri çıksın,
Sana paranı iade de edicem, hatta üzerine ericson T10 hediye edicem. parada almıcam.
Bende itimat edip geri döndüm, ve o 5110 u 2 sene boyunca kullandım.
Hiç bir sorun yaşamadan.

Şimdi 808 e niyetlendim, yok anduruiti yokmuş, yok çekirdeği azmış,
Yok 41 değilde 38 çekiyormuş.
Hasbinallah... Tamam kardeşim, anduroit iyidir uygulamaları varsın trilyon olsun banane.
Sanki akşama kadar, uygulamamı indirip geri silcem.
38 piksel kötüde 41 imi eksik kaldı. Ki 38 ede razıyım.
He telefon ağar gibi duruyor, kalın, ama benim için özellik, ekran koruyucusu ve fotoğraf kalitesi.
He birde ücretsiz navigasyon varsa dadından yenmez.

Not: Eğer nokia ülkemizde bu kadar kullanılmasaydı o androiti zor görürdünüz.
Bırakın rekabet olsun kullanıcı biziz daha iyileri çıksın.
Bu androitcilerle sybiancıların ettiği kavgayı şirketler etmiyordur yaa...
Nasip olursa 808 alıcam, varsın çekirdeksiz olsun, varsın uygulamaları yok birde vitget midir ne diyorlar o az olsun.
Kim aldıysa tekrar hayırlı olsun güzel günlerde kullanırlar İnşallah, yok samsung apple alanlarada kendi telefonları daha güzel olsun.
dockhanger 16.2.2013 14:36:26
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci

quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı

klavyesi n8 den farklı olarak otomatik tahmin özelliği var ve çok kullanışlı aynı androiddeki gibi. müzik ve ses konusunda muhteşem. ses kalitesi süper fakat kutudan çıkan kulaklık tatmin etmeyebilir. daha iyi bir kulaklıkla müthiş bir ses elde edebilirsin. orjinal fw'nin ses çıkışı biraz düşük fakat cfw yükleyerek kulaklıkları patlatacak kadar yüksek ve kaliteli ses alabilirsin. ayrıca ses çıkışında dolby özelliği ayrı bir değer katmakta. face twitte sorun değil çok çeşitli ve kullanışlı uygulamalar mevcut. şarzıda yoğun kullanımla 1-1,5 gün gidiyor. sakin kullanmayı hiç denemedim:)

kullanmadan bi ton özellik yazdın buda iyi :D teeşkkür ederim ilgin için :) herkesin ahzında bi androıd bide ıos 2 sinide kullandım seneler önceki sony erıcson nokıa cıhazların verdiği kullanım rahatlığını veremedi açık konuşayım 808 eyer rahat bi sistemse muzık uygulama kamera bana yeter derim su anda htc x8 kullanıyorum androıdden cok daha stabil bi sistem kafa kurcalayıcı bişi yok çarşamba pazarına dönmüş bi menüde yok ama kamera ve pil vasatın en vasatııı

kullanmadanmı? yaklaşık 4 aydır 808 kullanıyorum. her özelliğinide fazlası ile kullanıyorum. hatta bu konudada uzmanlardan sayılırım diye düşünüyorum.

kullanımı rahat diyorsun yani 808 i kesinlikle öneriyormusun yada söle sorayım kime öneriyorsun kullanıcısına göre değişirmi kardeşim
ahmetdemirci 16.2.2013 14:05:31
quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci

quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı

klavyesi n8 den farklı olarak otomatik tahmin özelliği var ve çok kullanışlı aynı androiddeki gibi. müzik ve ses konusunda muhteşem. ses kalitesi süper fakat kutudan çıkan kulaklık tatmin etmeyebilir. daha iyi bir kulaklıkla müthiş bir ses elde edebilirsin. orjinal fw'nin ses çıkışı biraz düşük fakat cfw yükleyerek kulaklıkları patlatacak kadar yüksek ve kaliteli ses alabilirsin. ayrıca ses çıkışında dolby özelliği ayrı bir değer katmakta. face twitte sorun değil çok çeşitli ve kullanışlı uygulamalar mevcut. şarzıda yoğun kullanımla 1-1,5 gün gidiyor. sakin kullanmayı hiç denemedim:)

kullanmadan bi ton özellik yazdın buda iyi :D teeşkkür ederim ilgin için :) herkesin ahzında bi androıd bide ıos 2 sinide kullandım seneler önceki sony erıcson nokıa cıhazların verdiği kullanım rahatlığını veremedi açık konuşayım 808 eyer rahat bi sistemse muzık uygulama kamera bana yeter derim su anda htc x8 kullanıyorum androıdden cok daha stabil bi sistem kafa kurcalayıcı bişi yok çarşamba pazarına dönmüş bi menüde yok ama kamera ve pil vasatın en vasatııı

kullanmadanmı? yaklaşık 4 aydır 808 kullanıyorum. her özelliğinide fazlası ile kullanıyorum. hatta bu konudada uzmanlardan sayılırım diye düşünüyorum.
dockhanger 16.2.2013 13:45:19
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci

quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı

klavyesi n8 den farklı olarak otomatik tahmin özelliği var ve çok kullanışlı aynı androiddeki gibi. müzik ve ses konusunda muhteşem. ses kalitesi süper fakat kutudan çıkan kulaklık tatmin etmeyebilir. daha iyi bir kulaklıkla müthiş bir ses elde edebilirsin. orjinal fw'nin ses çıkışı biraz düşük fakat cfw yükleyerek kulaklıkları patlatacak kadar yüksek ve kaliteli ses alabilirsin. ayrıca ses çıkışında dolby özelliği ayrı bir değer katmakta. face twitte sorun değil çok çeşitli ve kullanışlı uygulamalar mevcut. şarzıda yoğun kullanımla 1-1,5 gün gidiyor. sakin kullanmayı hiç denemedim:)

kullanmadan bi ton özellik yazdın buda iyi :D teeşkkür ederim ilgin için :) herkesin ahzında bi androıd bide ıos 2 sinide kullandım seneler önceki sony erıcson nokıa cıhazların verdiği kullanım rahatlığını veremedi açık konuşayım 808 eyer rahat bi sistemse muzık uygulama kamera bana yeter derim su anda htc x8 kullanıyorum androıdden cok daha stabil bi sistem kafa kurcalayıcı bişi yok çarşamba pazarına dönmüş bi menüde yok ama kamera ve pil vasatın en vasatııı
ahmetdemirci 16.2.2013 13:34:13
quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY

Önceden symbian şimdi ise android kullanan birisi olarak söylemek istediğim bazı şeyler var.Hayatımda bugüne kadar kullandığım en STABİL işletim sistemi kesinlikle ve kesinlikle symbiandır.Android daha hızlıdır ama symbian kadar stabil değildir kesinlikle.Daha önce 2 kere N8 kullandım daha sonra S2 aldım şimdi Note kullanıyorum.Nokianın yaptığı en büyük aptallık bu cihazlara adam gibi donanım koymamasıydı.İstese bu cihazları symbiana rağmen uçururdu.Pureviewde kullanılan son yazılım gerçekten çok hızlıydı deneme fırsatım oldu birebir.ama dediğim gibi adamlar cimriliklerinden symbian gibi bir sistemi öldürdüler.Şu cihaza bakıyorum ve elimdeki note ile kıyaslıyorum.Abartmadan söylüyorum notenin tek üstünlüğü ekranı ve browser hızı.Gerisinde 808 hep önde.Ses olsun (Dolby) kamera olsun kıyaslanamaz bile.Notenin kamerası kamera değil dışarı verdiği sesi iğrenç vsvs.Bu cihazın browser hızı adam gibi olsaydı 50 milyon satardı adım gibi eminim.Samsung S2 çıkardı milyon sattı S3 çıkardı daha fazla sattı şimdi S4 çıkaracak dahada fazla satacak ama sorarım size,yazılım ne durumda?? Koskoca bir hiç.İsterse 10 gb ram 4 ghz işlemci koysunlar android doğası gereği kastırma yapacaktır.Symbianı mumla arayacağız emin olabilirsiniz.Windows cihazlara hiç girmiyorum bile daha çok ekmek yemesi lazım.Samsung eğer BADA yı geliştirseydi ve desteğini kesmeseydi Androidden daha stabil olacaktı.Zamanında Wave kullanmıştım çok stabil ve hızlıydı.Ama Google resmen parsayı kaptı.Nerdeyse andro. harici cihaz kalmadı piyasada sadece babam tarzı adamlar Java tabanlı telefonları kullanıyor.En fazla 10 yıl sonra onlar da bitecek.

kesinlikle hak veriyorum. adam gibi bir browser verseydi nokia bu cihaza (ki en azından içinde eklenti olarak mevcut olan meego browseri webkiti browsere çevirseydi) kesinlikle en iyi işletim sistemiydi.stabilliğini geçtim kullanıcı dostluğu ile bir numara idi. herşey yerli yerinde ve basit. bunun yanında sınırsız özelleştirebilme imkanı. android gibi karman çorman birşey değil. neyin açık neyin kapalı olduğu net belli. kendi kendine mantar gibi açılan programlar yok. tek eksiği adam gibi browser birazda destek idi ama bir wp ajanı sayesinde buruşturulup çöpe atıldı. helal olsun birşey demiyorum. samsungun sony'nin yerinde olsam gidip androidle meego ile uğraşacağıma gider bu işletim sistemini nokianın elinden kurtarırdım. ki bakın geçmişe her zaman sony ve samsungun symbian cihazları nokianın çıkardıklarından çok daha performanslı ve iyiydiler. örnek : n97'ye karşılık samsung i8910 ve sony satio.
ALBAY 16.2.2013 13:01:06
Önceden symbian şimdi ise android kullanan birisi olarak söylemek istediğim bazı şeyler var.Hayatımda bugüne kadar kullandığım en STABİL işletim sistemi kesinlikle ve kesinlikle symbiandır.Android daha hızlıdır ama symbian kadar stabil değildir kesinlikle.Daha önce 2 kere N8 kullandım daha sonra S2 aldım şimdi Note kullanıyorum.Nokianın yaptığı en büyük aptallık bu cihazlara adam gibi donanım koymamasıydı.İstese bu cihazları symbiana rağmen uçururdu.Pureviewde kullanılan son yazılım gerçekten çok hızlıydı deneme fırsatım oldu birebir.ama dediğim gibi adamlar cimriliklerinden symbian gibi bir sistemi öldürdüler.Şu cihaza bakıyorum ve elimdeki note ile kıyaslıyorum.Abartmadan söylüyorum notenin tek üstünlüğü ekranı ve browser hızı.Gerisinde 808 hep önde.Ses olsun (Dolby) kamera olsun kıyaslanamaz bile.Notenin kamerası kamera değil dışarı verdiği sesi iğrenç vsvs.Bu cihazın browser hızı adam gibi olsaydı 50 milyon satardı adım gibi eminim.Samsung S2 çıkardı milyon sattı S3 çıkardı daha fazla sattı şimdi S4 çıkaracak dahada fazla satacak ama sorarım size,yazılım ne durumda?? Koskoca bir hiç.İsterse 10 gb ram 4 ghz işlemci koysunlar android doğası gereği kastırma yapacaktır.Symbianı mumla arayacağız emin olabilirsiniz.Windows cihazlara hiç girmiyorum bile daha çok ekmek yemesi lazım.Samsung eğer BADA yı geliştirseydi ve desteğini kesmeseydi Androidden daha stabil olacaktı.Zamanında Wave kullanmıştım çok stabil ve hızlıydı.Ama Google resmen parsayı kaptı.Nerdeyse andro. harici cihaz kalmadı piyasada sadece babam tarzı adamlar Java tabanlı telefonları kullanıyor.En fazla 10 yıl sonra onlar da bitecek.
ahmetdemirci 16.2.2013 12:57:55
quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı

klavyesi n8 den farklı olarak otomatik tahmin özelliği var ve çok kullanışlı aynı androiddeki gibi. müzik ve ses konusunda muhteşem. ses kalitesi süper fakat kutudan çıkan kulaklık tatmin etmeyebilir. daha iyi bir kulaklıkla müthiş bir ses elde edebilirsin. orjinal fw'nin ses çıkışı biraz düşük fakat cfw yükleyerek kulaklıkları patlatacak kadar yüksek ve kaliteli ses alabilirsin. ayrıca ses çıkışında dolby özelliği ayrı bir değer katmakta. face twitte sorun değil çok çeşitli ve kullanışlı uygulamalar mevcut. şarzıda yoğun kullanımla 1-1,5 gün gidiyor. sakin kullanmayı hiç denemedim:)
dockhanger 16.2.2013 12:31:33
808 kullanan arkadaslara sormak istiyorum klvyesi nasıl rahatmı muzık ses konusunda nasıl uygulamalar umrumda degil face twıt olsa yeterli sarzı nasıl gidiyor genel bi kullanıcı roporu yazarmısınız arkadaslar sahsen düşünüyorum almayı
ahmetdemirci 16.2.2013 10:18:01
quote:

Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?

camerapro ve scam programları. ayrıca yeni yapıkan bir mod ile telefonun kendi kamerasındanda 41 mp çekebiliyorsun

Abi Scam'da hata alıyorum. Fotoğrafı çektikten sonra "Capture Failed (-4)" diye bir hata çıkıyor sebebi ne bunun? Ayrıca kendi kamerasında 41 çekebilme modu ne ara çıktı? Bende yapayım bari şunu nasıl yapacağım bi link falan var mı?

scam'da kalite %90 üstünde ise hata veriyor. %85 e felan ayarla. mod yeni çıktı bende uğraşıyorum birde 12 mp eklemeye çalışıyorum olunca paylaşırım.
Mr. Jingles 16.2.2013 10:11:41
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?

camerapro ve scam programları. ayrıca yeni yapıkan bir mod ile telefonun kendi kamerasındanda 41 mp çekebiliyorsun

Abi Scam'da hata alıyorum. Fotoğrafı çektikten sonra "Capture Failed (-4)" diye bir hata çıkıyor sebebi ne bunun? Ayrıca kendi kamerasında 41 çekebilme modu ne ara çıktı? Bende yapayım bari şunu nasıl yapacağım bi link falan var mı?
ahmetdemirci 16.2.2013 08:48:08
quote:

Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?

camerapro ve scam programları. ayrıca yeni yapıkan bir mod ile telefonun kendi kamerasındanda 41 mp çekebiliyorsun
Fear Dot Com 16.2.2013 08:16:52
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun

Hangi programlar onlar ?
ahmetdemirci 12.2.2013 23:00:09
quote:

Orijinalden alıntı: LooKLooK

Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok

program dersen bunads yüklebiy yeterince. Ekstra programlarla 41.58 mp video çekebiliyorsun
LooKLooK 12.2.2013 19:55:19
Bana göre, tuş kilidindeyken kamera çekim tuşunun direk resim çekmeye geçmesi anlık resim çekecek olanlar için harkulade bir özellik.
Yemişim anduruiti...
proğram yükleniyormuş zart zort. görende hack sancak sizi.
yok kamerası 41 depilmiş 38 miş avatar filminin 2. sini mi çekceksiniz sanki.
He ağırdır ona amenna. diğer özelliklekri tatminkar.
İlk fırsatta nasip olursa alcam isterse iphone 8 versinler değişmem.
ayrıca. saate bakmak için bile yani en basit işlem.
onun için bile çoğu teefonda tuş kiidini açmak zorunda kalıyorsunuz.
bunda ise en azından ekranda görünüyor.
Kısacası alana hayırlı olsun. almayana cevap vermeye bile gerek yok
dockhanger 31.1.2013 20:39:35
müzik var kamera muhtesem radyo var gerisine ıphonda zaten doydum kvk lı zaten kayıttan düşme gibi bi durumda yok çok beyendim tank gibi bi sağlamlıkta işimi görür fazla fazla
Self-Propelled Artillery 20.12.2012 00:31:05
Ne zamandir nokia almak istiyorum ama alamiyorum once 4 telefon degistirdim her degistirdigimde ilk basta nokiaya heveslendim ama sonradan androide dondum sirf yazilim yuzunden nokia adam akilli bi yazilim alabilseydi telefonlarina suanda liderdi wm8 i de orta seviye cihazlara veremiyor android olsa nokialiktan cikardi zaten ama wm8 biraz orta seviye cihazlara gelse cok acaip satis yapar bir de nokia kalitesi var nokiadaki malzeme kalitesini hicbir markada gormedim adamlar tank gibi telefon yapiyor n8 mesela ama digerleri boyle degil nokia ozletti kendini.
SıradanÇinkoKarbonPil 20.12.2012 00:06:23
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetdemirci


quote:

Orijinalden alıntı: -numlock-

Bununla cekilen fotografların oldugu ana konu falan varsa link verebilirmisinizbeyler merak ettim



tablet.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=58151491&p=1#58151491

Sağolasın
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla