TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24850 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Windows Phone Mango desteğini arkasına alan Nokia Lumia 710 tanıtıldı BlackBerry Bold 9900 video inceleme HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (43) YORUM YAZ

tarafından 26 Ekim 2011, Çarşamba 15:25 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia S40 serisine devam ediyor : Asha 200, 201, 300, 303
Günlük Haber Ekrem71
43
Windows Phone 7 cihazlarıyla orta ve üst seviye akıllı telefon pazarını hedefleyen Nokia, giriş seviyesindeki gelişmekte olan ülkelerin pazarlarına da yine S40 serisi ile ulaşmayı planlıyor. Yeni serinin adı Asha ve 200, 201, 300, 303 şeklinde 4 ayrı modele sahip.
 
 

Nokia Asha 303

Nokia Asha 303 serinin en göze çarpan modeli sayılabilir. 2.6 inçlik kapasitif dokunmatik ekran, 1GHz hızında çalışan işlemci, bar tipi QWERTY klavyeye sahip gövde, metalik tasarım, 3G, WLAN, Series 40 arayüzü özelliklerine sahip Asha 303 internet ve sosyal ağlar odaklı bir ürün.

Bulut tabanlı Nokia tarayıcısı web sayfalarını yüzde 90'a kadar sıkıştırarak yüksek hızlarda gezinti ve daha düşük bağlantı faturaları vaad ediyor. 

Angry Birds Lite, Facebook Chat, Whatsapp gibi uygulamalara ev sahipliği yapan model 2011 yılı sonuna doğru seçilmiş pazarlarda 115€ tavsiye edilen fiyatıyla satışa sunulacak. Fiyat ülkeden ülkeye ve operatörden operatöre değişebiliyor.
 
 

Nokia Asha 300

Hoş tasarımıyla dikkat çeken Nokia Asha 300 dokunmatik ekran ve tuş takımını bir arada sunuyor. 1GHz hızında çalışan işlemci, 2.6 inçlik kapasitif dokunmatik ekran, 3G, WLAN, Series 40 arayüzü, FM radyo, 5MP kamera, Nokia internet tarayıcı, Bluetooth, 32GB'a kadar microSD kart desteği özelliklerine sahip.

85€ tavsiye edilen fiyatıyla 2011 yılı sonunda piyasada olacak.
 
 

Nokia Asha 200

Nokia Asha 200, firmanın en son çifr SIM kartlı modeli. Easy Swap özelliğiyle kartlar cihazı kapamadan değiştirilebiliyor. QWERTY klavyeli telefon 32GB'a kadar microSD kart desteği ve 52 saate kadar müzik dinleme imkanı sunuyor. IM, RenRen, Orkut ve Flickr sosyal ağ uygulamaları ön yüklü olarak geliyor.

60€ tavsiye edilen fiyat etiketiyle 2011 sonlarında piyasada olacak.
 
 

Nokia Asha 201

Nokia Asha 201 tek SIM kartlı bir model. Asha 200 ile aynı özelliklere sahip. FM radyo, puh email, 32GB'a kadar microSD kart desteği, Nokia internet tarayıcı diğer ekstraları.

Nokia Asha 201 60€ tavsiye edilen fiyatıyla 2012 başlarında seçilmiş ülke pazarlarında satışa sunulacak. 
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
SystemApps 26.10.2011 15:31:45
Bunlara symbian diyemeyiz aslında.Java işletim sistemli telefonlar ve alt segment için ideal bir işletim sistemi.program yüklemiyorsanız alınabilir cihazlar.Fiyatı uygun olursa tabi.
napolyon94 26.10.2011 16:08:34
303 ve 300 guzel modeller 350 tl fln olsa alinabilir
@FUVV 26.10.2011 16:18:08
nokianın telefon tasarımları sanırım bir kişinin elinden çıkıyor...
hep aynı çizgiler ve artık sıkıcı olmaya başladı....
insanlar yeni ve farklı şeyler görmek istiyor...
tolgacem 26.10.2011 16:34:46
Bunlar S40 6th arayüzüne sahip. S60'lar symbiandır. Nasıl haber yapıyorsunuz anlamadım ? Dünya'da S40'ı Symbian yapan tek sizsiniz helal olsun :D
Batuhan Kılıç 26.10.2011 16:50:50
s40 ta whatsapp veya angry birds nasil calisiyor
ÇaĞLaR.. 26.10.2011 17:02:12
ben montede angry birds oynuyordum hemde java
Batuhan Kılıç 26.10.2011 17:20:35
en son c3 e whatsapp baktigimda java surumu yoktu demek bu aralar java uygulamalar da canlanmis
swat882 26.10.2011 17:28:38
nokia sadece tasarlasın
Lepanto 26.10.2011 17:51:14
300 ve 303 alt segment için on numara cihazlar olmuşlar.
Luaz. 26.10.2011 17:54:00
ya Allah aşkına 1ghz işlemciyi nasıl kullanabilir bu cihaz. Nokia n8 gibi bir telefonuna 680mhz hızında işlemci koyuyor böyle düşük seviye telefonlara 1ghz. Bir git işine nokia.
chncnbz 26.10.2011 18:43:54
Vuuuvvv!! bunu overclock ile 1.2 Ghz e çıkartıcan varyaa.. Şaka bi yana javalı telefona niçün 1 Ghz? Bizimkiler bi beden büyük alalım seneye tekrar giyeriz der, Nokia da 500 - 600 Mhz fazladan koyalım, seneye yine kullanırlar, sapanla kuş fırlatırlar demiş :) Not: Telefonda Angry birds kadar zevkli bi oyun oynamadım.
salihboc 26.10.2011 19:15:51
nokia valla şaka gibi o kadar adam toplanmış tanıtan kadın sanki çok iyi cihazlar tanıtmış gibi shakira şarkısı le dans ediyor dedikleri fiyata artık çok temiz 20-22 ay garantili bir sürü android işlemcili harika cihazlar var bunlar bu kafayla çok gitmezler zaten ben şahdım adıma bir şey beklemiyordum ama bu kadar da sıradan olması dahada şaşırttı bizi bu arada 80 euro falan diyede kimse sevinmesin onlar avrupa fyatı bizim buraya geliş vede satış fiyatı 380-450 tl arası olacaktır giriş modelleri için daha bugün plastik basit c3 bile 350 tl olmuş telefonda 3g bile yok varın siz düşünün halimizi
turbo-powwer 26.10.2011 21:49:20
NOKIA adına güzel gelişmeler.
createemir 26.10.2011 21:49:40
Nokia HD ekranda koysaydın ?
MK* 26.10.2011 22:22:38
quote:

Orijinalden alıntı: chncnbz

Vuuuvvv!! bunu overclock ile 1.2 Ghz e çıkartıcan varyaa.. Şaka bi yana javalı telefona niçün 1 Ghz? Bizimkiler bi beden büyük alalım seneye tekrar giyeriz der, Nokia da 500 - 600 Mhz fazladan koyalım, seneye yine kullanırlar, sapanla kuş fırlatırlar demiş :) Not: Telefonda Angry birds kadar zevkli bi oyun oynamadım.

bir dahaki sefere dersine çalışta gel nokia 500 600mhz değil 1 ghzlik işlemci kullanılıyor


Kaynak: http://www.gsmarena.com/nokia_500-4085.php
Guest 26.10.2011 23:06:25
artık DH de nokia'yla tş. geçmeye başladı. "s40'a devam"
TsG 27.10.2011 09:18:32
quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

nokia valla şaka gibi o kadar adam toplanmış tanıtan kadın sanki çok iyi cihazlar tanıtmış gibi shakira şarkısı le dans ediyor dedikleri fiyata artık çok temiz 20-22 ay garantili bir sürü android işlemcili harika cihazlar var bunlar bu kafayla çok gitmezler zaten ben şahdım adıma bir şey beklemiyordum ama bu kadar da sıradan olması dahada şaşırttı bizi bu arada 80 euro falan diyede kimse sevinmesin onlar avrupa fyatı bizim buraya geliş vede satış fiyatı 380-450 tl arası olacaktır giriş modelleri için daha bugün plastik basit c3 bile 350 tl olmuş telefonda 3g bile yok varın siz düşünün halimizi


High-end seviyesi akıllı telefon pazarı için Nokia'nın toparlanıp ayağa kalkması vakit alacağından, zaten lider olduğu giriş ve orta seviye ürünlerin çeşitliğini artırıp özellik ekliyorlar. yoksa bunların amiral gemiai olmadığının herkes farkında. Akıllı strateji...
.
Windows phone'lardan da umutluyum, Nokia adına bu sene güzel gelişmeler olacak gibi...
salihboc 27.10.2011 10:26:30
quote:

Orijinalden alıntı: TsG

quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

nokia valla şaka gibi o kadar adam toplanmış tanıtan kadın sanki çok iyi cihazlar tanıtmış gibi shakira şarkısı le dans ediyor dedikleri fiyata artık çok temiz 20-22 ay garantili bir sürü android işlemcili harika cihazlar var bunlar bu kafayla çok gitmezler zaten ben şahdım adıma bir şey beklemiyordum ama bu kadar da sıradan olması dahada şaşırttı bizi bu arada 80 euro falan diyede kimse sevinmesin onlar avrupa fyatı bizim buraya geliş vede satış fiyatı 380-450 tl arası olacaktır giriş modelleri için daha bugün plastik basit c3 bile 350 tl olmuş telefonda 3g bile yok varın siz düşünün halimizi


High-end seviyesi akıllı telefon pazarı için Nokia'nın toparlanıp ayağa kalkması vakit alacağından, zaten lider olduğu giriş ve orta seviye ürünlerin çeşitliğini artırıp özellik ekliyorlar. yoksa bunların amiral gemiai olmadığının herkes farkında. Akıllı strateji...
.
Windows phone'lardan da umutluyum, Nokia adına bu sene güzel gelişmeler olacak gibi...

orta segmentte bile nokianın pazar payı düşüşte sebeb olarak istediğiniz bir teknik servise bakın kvk genpa teleservis çoğu nokia hepside reset donma kapanma şebeke tesadüf olması imkansız orta segmentte şimdi gidiyor samsung yada başka cihazlara yöneliyor örnek vermek gerekirse şimdi c3 modeli nokia adamlar iyi hoş klavyeli cihaz yapmışlar fakat edge var 3g yok internet kabus oluyor onun yerine vatandaş 2.el temiz garantisi devam eden android işlemcili htc samsung alıyor nokia keşke orta segment cihazları daha kaliteli yapıp agresif fiyat politikası ile satmaya çalışsa belki pazar payını artırabilirdi dün herkez londrada son bi şans için oradaydı ama maalesef o beklenilen gelmedi yada getirmek istemediler nede olsa ucuz malzeme pahalı fiyat karlılık var
TsG 27.10.2011 11:26:38
quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

quote:

Orijinalden alıntı: TsG

quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

nokia valla şaka gibi o kadar adam toplanmış tanıtan kadın sanki çok iyi cihazlar tanıtmış gibi shakira şarkısı le dans ediyor dedikleri fiyata artık çok temiz 20-22 ay garantili bir sürü android işlemcili harika cihazlar var bunlar bu kafayla çok gitmezler zaten ben şahdım adıma bir şey beklemiyordum ama bu kadar da sıradan olması dahada şaşırttı bizi bu arada 80 euro falan diyede kimse sevinmesin onlar avrupa fyatı bizim buraya geliş vede satış fiyatı 380-450 tl arası olacaktır giriş modelleri için daha bugün plastik basit c3 bile 350 tl olmuş telefonda 3g bile yok varın siz düşünün halimizi


High-end seviyesi akıllı telefon pazarı için Nokia'nın toparlanıp ayağa kalkması vakit alacağından, zaten lider olduğu giriş ve orta seviye ürünlerin çeşitliğini artırıp özellik ekliyorlar. yoksa bunların amiral gemiai olmadığının herkes farkında. Akıllı strateji...
.
Windows phone'lardan da umutluyum, Nokia adına bu sene güzel gelişmeler olacak gibi...

orta segmentte bile nokianın pazar payı düşüşte sebeb olarak istediğiniz bir teknik servise bakın kvk genpa teleservis çoğu nokia hepside reset donma kapanma şebeke tesadüf olması imkansız orta segmentte şimdi gidiyor samsung yada başka cihazlara yöneliyor örnek vermek gerekirse şimdi c3 modeli nokia adamlar iyi hoş klavyeli cihaz yapmışlar fakat edge var 3g yok internet kabus oluyor onun yerine vatandaş 2.el temiz garantisi devam eden android işlemcili htc samsung alıyor nokia keşke orta segment cihazları daha kaliteli yapıp agresif fiyat politikası ile satmaya çalışsa belki pazar payını artırabilirdi dün herkez londrada son bi şans için oradaydı ama maalesef o beklenilen gelmedi yada getirmek istemediler nede olsa ucuz malzeme pahalı fiyat karlılık var

Adamlar Nokia World etkinliklerinde ilk defa en önce S40 modellerini gösterdiler. Bu zamana kadar Nokia bile bu kadar umursamıyordu S40'ları. Ama mevcut giriş ve orta seviye müşterilerini kaybetmemek için ve piyasaya tutunmak için bu segmente yoğunlaşmaları gerektiğini öğrendiler. C3 demişsin, 3G yok ama wi-fi var, senin ihtiyacını karşılamıyor olabilir ama artı/eksi özellikli bir sürü S40 telefonu var Nokia'nın. Servise giden cihazlar konusunda ise, yoğunlukla orantılı olduğunu düşünüyorum. Bir cihaz ne kadar çok satılırsa o kadar çok servise gelir. 100 cihazda 5 tane servise giriyorsa, 1000 cihazda 50 tane servise gelecektir. Nokia'nın bu modellerinin çok satılması servise dönüş ihtimalini arttırır. Ama genel de bir üretim kalitesi düşüklüğü olduğunu ben de düşünüyorum.
.
2.el cihaza da pek güven olmaz, ben almam mesela. Sıvı girip girmediğini anlayamazsın açmadan. Sıvı varsa, direk garanti dışı. Elinde patlar, o nedenle sıfır almayı tercih ederim.
.
Bence S40'ları farklı bir isimlendirme yöntemiyle tekrar hatırlatmak istediler, ben tutacağını düşünüyorum, bekleyip göreceğiz.
.
Nokia gibi bir alternatifin piyasadan silinmemesi tüm kullanıcıların çıkarınadır diye düşünüyorum...
salihboc 27.10.2011 11:33:35
quote:

Orijinalden alıntı: TsG

quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

quote:

Orijinalden alıntı: TsG

quote:

Orijinalden alıntı: salihboc

nokia valla şaka gibi o kadar adam toplanmış tanıtan kadın sanki çok iyi cihazlar tanıtmış gibi shakira şarkısı le dans ediyor dedikleri fiyata artık çok temiz 20-22 ay garantili bir sürü android işlemcili harika cihazlar var bunlar bu kafayla çok gitmezler zaten ben şahdım adıma bir şey beklemiyordum ama bu kadar da sıradan olması dahada şaşırttı bizi bu arada 80 euro falan diyede kimse sevinmesin onlar avrupa fyatı bizim buraya geliş vede satış fiyatı 380-450 tl arası olacaktır giriş modelleri için daha bugün plastik basit c3 bile 350 tl olmuş telefonda 3g bile yok varın siz düşünün halimizi


High-end seviyesi akıllı telefon pazarı için Nokia'nın toparlanıp ayağa kalkması vakit alacağından, zaten lider olduğu giriş ve orta seviye ürünlerin çeşitliğini artırıp özellik ekliyorlar. yoksa bunların amiral gemiai olmadığının herkes farkında. Akıllı strateji...
.
Windows phone'lardan da umutluyum, Nokia adına bu sene güzel gelişmeler olacak gibi...

orta segmentte bile nokianın pazar payı düşüşte sebeb olarak istediğiniz bir teknik servise bakın kvk genpa teleservis çoğu nokia hepside reset donma kapanma şebeke tesadüf olması imkansız orta segmentte şimdi gidiyor samsung yada başka cihazlara yöneliyor örnek vermek gerekirse şimdi c3 modeli nokia adamlar iyi hoş klavyeli cihaz yapmışlar fakat edge var 3g yok internet kabus oluyor onun yerine vatandaş 2.el temiz garantisi devam eden android işlemcili htc samsung alıyor nokia keşke orta segment cihazları daha kaliteli yapıp agresif fiyat politikası ile satmaya çalışsa belki pazar payını artırabilirdi dün herkez londrada son bi şans için oradaydı ama maalesef o beklenilen gelmedi yada getirmek istemediler nede olsa ucuz malzeme pahalı fiyat karlılık var

Adamlar Nokia World etkinliklerinde ilk defa en önce S40 modellerini gösterdiler. Bu zamana kadar Nokia bile bu kadar umursamıyordu S40'ları. Ama mevcut giriş ve orta seviye müşterilerini kaybetmemek için ve piyasaya tutunmak için bu segmente yoğunlaşmaları gerektiğini öğrendiler. C3 demişsin, 3G yok ama wi-fi var, senin ihtiyacını karşılamıyor olabilir ama artı/eksi özellikli bir sürü S40 telefonu var Nokia'nın. Servise giden cihazlar konusunda ise, yoğunlukla orantılı olduğunu düşünüyorum. Bir cihaz ne kadar çok satılırsa o kadar çok servise gelir. 100 cihazda 5 tane servise giriyorsa, 1000 cihazda 50 tane servise gelecektir. Nokia'nın bu modellerinin çok satılması servise dönüş ihtimalini arttırır. Ama genel de bir üretim kalitesi düşüklüğü olduğunu ben de düşünüyorum.
.
2.el cihaza da pek güven olmaz, ben almam mesela. Sıvı girip girmediğini anlayamazsın açmadan. Sıvı varsa, direk garanti dışı. Elinde patlar, o nedenle sıfır almayı tercih ederim.
.
Bence S40'ları farklı bir isimlendirme yöntemiyle tekrar hatırlatmak istediler, ben tutacağını düşünüyorum, bekleyip göreceğiz.
.
Nokia gibi bir alternatifin piyasadan silinmemesi tüm kullanıcıların çıkarınadır diye düşünüyorum...


nokia bu işin babasıdır asla silinmesin zaten bazı şaşkın polemikçi şahıslar bizim yada sizin yazılarınızı hemen başka boyutlara çekerek kavga çıkarma peşindeler sorsak onlara hayatında kaç kere nokia değiştirdin belki iki elin parmağını geçmez kendi adıma abartısız 5110,3210,6210,6310i,8850,8800 sirocco,8800 arte,8600 luna,6630,7610,2330c,n8, aklıma gelen kullanmış olduğum nokia cihazlar bu kadar deneyimim olmasına rağmen çıkıpta bazılarının atıp tutması anlamadığım konu dikkat ederseniz bu modeller hepsi harika kaliteli modeller vede üretim yerleri fillandiya almanya sadece artem korea oda arteye özel zaten neyse işte olay bu nokia keşke eski günlerinden bile daha iyi cihazlar yapsa bizde seve seve konuşsak ben kendi adıma alkol.sigara alışkanlığım olmadığından cihazları belirli bütçelerle kullandım yani benim hobim bu ama nokia böyle kötü oldukça üzülüyorum inşallah şöyle harika windows 7li çift çekirdek işlemci kendine özgü yazılım ayrıcalıkları ile bi cihaz yapsada şenlensek
tunewiki 28.10.2011 15:29:00
nokia 303'te usb on the go destegi var.. Nokia europe sitesinde gördüm inanamadım helal sana nokia... 1 ghz işlemcide koymuş. Hangi marka giriş seviyesindeki cihaza bu özelliklerî koyar ? Samsung desen 600 mhz işlemcili çürük plastıkli galaxy fit i 550 tl ye satıyo Apple desen zengin ve de saf müşterilerine iphone u 2.5 mılyara satıyor hacı murat alınır o fıyata
erco35coast 29.10.2011 01:19:01
ucuz wifili işlemci 1ghz li java telefon... diğer s40 lı telefon üreticileri baya sinirlenecek.
Android Operating System 7.11.2011 13:52:55
Arkadaşım, Nokia'dan başka s40 üretici bir firma yoktur.... S40 Nokia'nın patenti altındadır (mantıkken)....
inexo 14.11.2011 00:04:43
türkiyeye ne zaman satışa çıkar nokia ya mail atarsak bilgi verirler mi.
SystemApps 14.11.2011 17:28:58
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

türkiyeye ne zaman satışa çıkar nokia ya mail atarsak bilgi verirler mi.

mail atmak bedava nasılsa
efesigortam 28.2.2012 17:22:17
arkadaşlar bu asha 200 ben aldım hiç memnun değilim. konuşma sesinde aşırı bi yankı var.
efesigortam 28.2.2012 17:24:16
bazı sitelerde çift işlemcili diye satılıyor ama bir hatla konuşma yapılırken diğer hattınıza ulaşılamıyor. hiç tavsiye etmem yani
Dağılın 28.2.2012 17:55:15
hiç bir modelini beğenmedim
DH Misafiri 22.3.2012 16:30:13
ya abi sacmalamayın s40 s30 s60 hepsi symbian s40 ın bu modelleri esitlenmiş ve özellik eklenmiş yani 6300 ın sistemi sadece dokunmatiğe özdeşleştrilmiş ve birasz özellik geliştirilmiş bunlarda symbian fark yok yani nokia wazgecmez :D
söny 22.3.2012 16:45:04
Nokianın bu pazarda başarılı olduğunu biliyoruz ama artık bu telefonlara bi son verip veya son vermesinede gerek yok sağlam bir akıllı telefon çıkarma zamanı coktan gelmedimi
cosica 14.5.2012 18:43:04
asha 300: Hindistan fiyatı=248 TL Türkiye fiyatı=435 TL
wampaa 15.5.2012 21:24:06
quote:

Orijinalden alıntı: cosica

asha 300: Hindistan fiyatı=248 TL Türkiye fiyatı=435 TL

100 TL beklerken 200 TL öh babanın ben ymedim sen ye bu nedir para kolay kazanılmıyor
cosica 16.5.2012 18:46:21
quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

quote:

Orijinalden alıntı: cosica

asha 300: Hindistan fiyatı=248 TL Türkiye fiyatı=435 TL

100 TL beklerken 200 TL öh babanın ben ymedim sen ye bu nedir para kolay kazanılmıyor

malesef öyle üstelik o fiyat tavsiye edilen fiyatı. daha ucuza da satan yerler var

mesela şu linkte: [link=http://www.naaptol.com/price/940756-Nokia-Asha-300.html]asha 300 price[/link]

bu linkteki fiyata göre de 225 TL ye geliyor Hindistan'da. telefonun çıkış amacı gelişmekte olan ülkelerdeki insanlar faydalansın ama malesef sanki lüks telefon gibi en az 200 TL fazlaya almak zorundayız :((
wampaa 16.5.2012 18:52:15
quote:

Orijinalden alıntı: cosica

quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

quote:

Orijinalden alıntı: cosica

asha 300: Hindistan fiyatı=248 TL Türkiye fiyatı=435 TL

100 TL beklerken 200 TL öh babanın ben ymedim sen ye bu nedir para kolay kazanılmıyor

malesef öyle üstelik o fiyat tavsiye edilen fiyatı. daha ucuza da satan yerler var

mesela şu linkte: [link=http://www.naaptol.com/price/940756-Nokia-Asha-300.html]asha 300 price[/link]

bu linkteki fiyata göre de 225 TL ye geliyor Hindistan'da. telefonun çıkış amacı gelişmekte olan ülkelerdeki insanlar faydalansın ama malesef sanki lüks telefon gibi en az 200 TL fazlaya almak zorundayız :((

Kesinlikle.
cosica 17.5.2012 21:29:47
fazla alan olmadı sanırım yorun yok pek kullananlardan.
kurtar72 28.6.2012 01:45:43
Nasıl yorum olsun millette de bıktı artık keriz gibi 200-250TL.'lik malı 400TL.'ye almaktan el insaf bari biraz utanıp da 300'e falan satarlar dedim ama hiç tık yok. İnsanlar da haklı olarak almıyor elbette. Biz de gelişmekte olan ülkeyiz bize niye gavur muamelesi yapılıyor? Sanki Türkiye kendi arabasını yapan (Motorunu yapamadıktan sonra gerisi tırı vırıdır.) uçağını yapan, uzay mekiğini yapan bir ülke mi? Kendimizi kandırmayalım nüfusun %25'inin işsiz olduğu, gerçek (ağır) sanayinin olmadığı bir ülke gelişmişmidir sizce?
emrahsnr 15.6.2013 21:36:28
arkadaşlar anneme asha 301 aldık. hızlı atama yaparken 1 tuşu telesekreter için ayrılmış olmasına rağmen ben sehven babamı atadım. 1 tuşunu nasıl eski haline getirebilirim, yani babam olmasın bu numarada?
SHERQUAN 16.6.2013 01:57:04
O kadar çok ürün çıkartıyorlar ki insanlar ne alacağını şaşırıp iPhone alıyor
bursali_89 4.9.2013 17:23:12
s.a nokia 303 model telefonum var ımeli klonlanmış benm hattım dan başka hat okumuyor bu sorunu nasıl çözebilrim her numarayı okumasını istiyorum telefonumun çok sıkıcı durum ve garantisi var iade etsem geri almazlar mı ımeil li başka telefona kopyalanmış baskası tarafından nasıl çözülür bu sorunum
darkest earth 4.9.2013 17:31:23
quote:

Orijinalden alıntı: bursali_89

s.a nokia 303 model telefonum var ımeli klonlanmış benm hattım dan başka hat okumuyor bu sorunu nasıl çözebilrim her numarayı okumasını istiyorum telefonumun çok sıkıcı durum ve garantisi var iade etsem geri almazlar mı ımeil li başka telefona kopyalanmış baskası tarafından nasıl çözülür bu sorunum

çöpe at telefonu
onur01651 4.9.2013 17:36:31
Faturanla beraber btk ya ilet !!!
bursali_89 5.9.2013 09:51:48
btk halleder mi ne gibi yardımcı olur garantili cihaz bi işe yaramaz mı