TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27516 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Android için Dolphin tarayıcı yenilenmiş arayüz ile güncellendi Samsung'dan 3200 x 1800 piksel ekrana sahip üst seviye ultrabook HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (26) YORUM YAZ

tarafından 21 Haziran 2013, Cuma 09:37 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Oppo, Find 7 modelini doğruladı, Find 5 Google Edition gelebilir
Günlük Haber Ekrem71
26

Akıllı telefon pazarındaki ilk Full HD modellerden birisine imza atan ve tüm dikkatleri üzerine çeken Çinli Oppo'nun Find 7 adlı bir devam modeli üzerinde çalıştığı iddiaları gündeme gelmişti. 

Oppo, Google+ hesabı üzerinden yaptığı duyuruda, Find 7 üzerindeki çalışmaların henüz erken aşamada olduğunu ve sonbahar aylarına kadar da tamamlanmasının beklenmediğini açıkladı. Bu da Find 7 modelinin muhtemelen Find 5 gibi yıl sonunda piyasaya çıkacağı ihtimalini güçlendiriyor.

Modelin detaylarına değinilmese de 7 inçlik Full HD ekran, Snapdragon 800 çözümü, 4000mAh batarya, 8MP çözünürlükte ön kamera şeklinde özelliklerinin olacağı belirtiliyor.

Oppo ayrıca takipçilerine Find 5 modelinin Google versiyonunun kulağa hoş gelip gelmediğini de sordu. Bu da modelin bir Google versiyonunun hazırlanıyor olabileceğine işaret ediyor. Genelde Samsung, HTC gibi büyük firmalarla referans cihazlar konusunda ortaklıklar yapan Google'ın, Çinli bir üreticiye kapılarını açması da bir ilk olacak.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Galatasaray 23.08.2013 22:11:53
Türkiye, pazarına girseler keşke...
bahner 06.08.2013 17:17:41


4000 mAh batarya bu ne oluyor
Batterx One 26.06.2013 17:17:09
Boyutunu begenmezseniz almazsiniz yani bu tur cihazlardan hoslananlar var ancak bence de çok büyük. Gerçi bende nexus 7 var ve gayet rahat cebine sigiyor.
sertacarslan 24.06.2013 07:59:57
Talep var ki adamlar yatırım yapıyor.
Bu sene 6.5" phabletler göreceğiz piyasada ve en az on milyon satacak bu cihazlar.
Bizim Einstein'lar da her phablet haberinde bıkmadan usanmadan boş boş konuşur.

Ayrıca ince çerçeveli bir 7" cihaz, tablet değildir, çok da güzel bir phablettir...
Cartoon 21.06.2013 23:46:48
7 inç ?
Krone 21.06.2013 23:46:16
Parayı görünce ne üreteceklerini bilemiyor gariplerim.
Batuist 21.06.2013 23:43:30
yakında taşıma çantası ile verecekler.. zamanla bu inçler artıyor ama merak ettiğim ne zaman kadar artacak.. 5inçler bile taşımak için sınır noktadalar..
General. 21.06.2013 20:29:27
quote:

Orijinalden alıntı: (eren)

Alacaksiniz Oppo 7yi, Xperia ZUyu sonra diyeceksiniz ben bunu kulagima goturmem, alacaksiniz bi tanede akilli saat oh elin gavuruna gitti 3000 liran. Bunlar kanimca planlanmis seyler .


Tebrikler cuk oturmuş
General. 21.06.2013 20:28:21
7 inç mi ben yokum hadi selametle
Steve Jobs 21.06.2013 20:13:19
Alacaksiniz Oppo 7'yi, Xperia ZU'yu sonra diyeceksiniz ben bunu kulagima goturmem, alacaksiniz bi tanede akilli saat oh elin gavuruna gitti 3000 liran. Bunlar kanimca planlanmis seyler .
fetih51 21.06.2013 18:53:33
Kaynakta telefonun 7 inç olduguna dair bir ibare bulunmuyor. Birkaç gün önce okuduğum bir yazıda da find 7 nin 5" olacağından bahşedilmişti.
sis651 21.06.2013 17:54:40
7" tablettir o tablettir...
Umutcan 21.06.2013 17:23:20
7" tablettir aksini de kimse iddia edemez, phablet sınıfına girmez. Senelerdir 7" tablet satılıyor piyasada, onlarla aynı boyutta olacak işte.
Ama sorun rapci değilseniz o boyutta bir cep henüz üretilmedi, alan kişi özel çantasında taşıması lazım. Biz 4.3" s2'yi zor sığdırıyorduk kotun
cebine, adamlar 5" i de aştı 7" lere geldi. Bir dur denmesi lazım artık. Umarım apple 4" sınırını artık aşmaz, kullanışlılık ve mantık çerçevesinde üretim yapan bir o kaldı.
DH Misafiri 21.06.2013 17:16:48
abi tel dediğin 4.5 max 5" olur bu ne ya
+sen bide bunun piksel yoğunluğunu düşün gittikçe azalıyo
+oppo bunun yanına özel pantolon veriyomu :D
..............................................................................
FlyingUnderpants 21.06.2013 16:25:46
Büyük konuşmayım ama 5'' üzeri ekranlı telefon almam.
patatesli ice tea 21.06.2013 12:57:37
Önceden bu kadar büyük telefonlara takoz derlerdi şimdi phablet vs tarzı adlandırılıyor..
LGR9 21.06.2013 12:46:47
7inç ? diz üstü bilgisayarımın ekranı bile 11inç. abarttıkça abartıyorlar.
caglaratilgan 21.06.2013 12:27:27
Görseli gördüm xperia arc sandım biran :D
morpheus_1905 21.06.2013 12:25:22
7 inç doğru değildir inşallah yoksa yazık olacak bu donanıma
J0K3R61 21.06.2013 12:04:23
102 cm telefon tanıtılması yakındır demedi demeyin.
ardabeyim 21.06.2013 10:55:21
7 inç telefon değil phablet de değil direk tablet bu nasıl bi pazarı varsa artık bunların note2 deki gibi NBA oyuncularını oynatarak küçük izlenimi yaratmaya çalışırlar artık
ugurcankorkmaz 21.06.2013 10:54:55
Biraz kaba gibi 7' nedir abi
gently weeps 21.06.2013 10:17:55
7inç ekran 8mp ön kamers wtf
TrMhMt 21.06.2013 10:09:59
7' ekran mi?
RaheemSterling 21.06.2013 10:07:04
7 inç omg çok büyük bence bu kadar abartmamalılar.
sertacaygun 21.06.2013 09:58:04
Baktı ki güncelleme işleri harbi sarpa sarıyor, komple üretilen telefonun işletim sistemi bizden çıksın dedi ,Google. Mantıklı da oldu. HTC One, Galaxy S4 vs. Hep amiral gemilerle geliyor.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla