TTNET
TTNET Destek, şu ana kadar 31026 TTNET kullanıcısına hizmet verdi.
Asus Casper
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (75) YORUM YAZ

tarafından 21 Kasım 2012, Çarşamba 00:52 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Philips, pil ömrüyle dikkat çeken çift SIM kartlı Xenium W832 akıllı telefonunu duyurdu
Günlük Haber Bilal Akgündüz
75 5703
Yaklaşık beş yıldır Philips'in mobil telefon bölümü üzerinden faaliyetlerini sürdüren ve pil ömrü odaklı Xenium markasını kullanarak çeşitli telefonlar piyasaya süren CEC (China Electronics Corporation), Android işletim sistemli yeni akıllı telefonu W832'yi duyurdu. WCDMA ve GSM iletişim teknolojisini destekleyen iki SIM kart slotuna sahip olan yeni Xenium modelinde seriye özgü tasarım anlayışının devam ettiği gözlenirken, yazılım anlamında varsayılan Holo temasında bir özelleştirmeye gidilmemiş.
 
Gri ve gümüş renk seçenekleri mevcut olan aygıt, 4.5 inç büyüklüğünde qHD (960 x 540 piksel) IPS LCD ekran, 1GHz hızında çift çekirdekli MediaTek MT6577 çipset, PowerVR SGX531 GPU, 512MB RAM, 4GB dahili hafıza (2048MB kullanılabilir), 32GB'a kadar microSD kart desteği, 8MP LED flaşlı arka kamera, 0,3MP görüntülü görüşme kamerası, Wi-Fi b/g/n, Bluetooth 2.1, A-GPS, Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich sürümü ve 2,400 mAh pili beraberinde getiriyor. Endüstrideki en büyük akıllı telefon pilini bünyesinde barındırıyor olmasa da açıklanan resmi rakamlara göre oldukça iyi bir kullanım süresi sunacak gibi görünüyor. 11 saat konuşma (WCDMA), 9 saatten fazla internette gezinme ve çift SIM ile 683 saate kadar bekleme süresi vaat eden W832, tek dokunuşla uyku moduna geçip enerji tüketimini hızla minimuma indirebiliyor.
 
Cihazın ekranın altında Ice Cream Sandwich'in ekran üzerindeki dolaşım çubuğundan esinlenilerek oluşturulmuş fiziksel Geri, Home ve çoklu görev tuşları konumlanmış. 131 x 67.5 x 11 mm ölçülerindeki telefon, resmi verilere göre 170.5 gram ağırlığında. Ortalama kullanımla iki günü aşkın bir pil ömrü performansı sergilemesi beklenen Philips Xenium W832, 365$'lık fiyat etiketiyle Aralık ayında başta Rusya ve Çin olmak üzere çeşitli ülkelerde giriş-orta segmentten piyasaya sürülecek. 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlgimi Çekti 0 İlgimi Çekmedi
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye ve 1 misafirin görüntülediği bu içeriğe toplam 5703 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
akbey77 6.4.2015 00:42:19
satılık w832 2 aylık 0
reksene 23.3.2015 15:53:51
Berbat bir telefon sakın almayın. Biraz program yükleyince hemen kasıyor. harici kart takmakta sorunu çözmüyor. ekran sorunu yaşadım. tamire gönderdim, geldi yine ekrandan farklı bir sorun çıktı. üzerine 3-5 kuruş daha verip daha kaliteli bir şey alın. 2 farklı philips tel. kullanmıştım ve memnun kaldığımdan almıştım. Ancak akıllı telefon için bu başarı devam etmiyor. Bu kesin... 0
reksene 23.3.2015 15:20:39
Berbat bir telefon sakın almayın. Biraz program yükleyince hemen kasıyor. harici kart takmakta sorunu çözmüyor. ekran sorunu yaşadım. tamire gönderdim, geldi yine ekrandan farklı bir sorun çıktı. üzerine 3-5 kuruş daha verip daha kaliteli bir şey alın. 2 farklı philips tel. kullanmıştım ve memnun kaldığımdan almıştım. Ancak akıllı telefon için bu başarı devam etmiyor. Bu kesin... 0
fLyNeC 17.1.2014 01:34:42
Telefonu kullanan arkadaşlar, güneşli havada çekilmiş bir kaç fotoğraf paylaşabilirler mi? 0
Dreamparks 10.1.2014 11:18:52
Ram 1 GB olaydı iyiydi! 0
frux 30.12.2013 16:49:16
Ben W536 kullanıyorum, kardeşim de ips ekran olduğu için 15 gün kadar evvel kendine W832 almış..

Ekran görüntü kalitesi W536'dan daha güzel ve bataryası oldukça daha uzun gidiyor..

Telefonda donma ve kasma yazanların sanırım cihazlarında fabrikasyon hata var..

W832'nin de hızı W536 ile aynı.. menü geçişleri gayet hızlı.. Zaten her iki modelinde işlemci ve ram'i aynı..

Stabilitesi W536 gibi. Çok iyi.. Hız olarak diğer telefonum iPhone 4S gibi diyebilirim..
0
Tomris 27.12.2013 18:49:57
512 mb ram nedir hala 0
DH Misafiri 27.12.2013 16:20:39
Çoooookkkk yavaş beni sinir etti sakım aşmayı birde garanti ymiş yalan arıza yapmıyor 0
dürüstadam 19.12.2013 20:09:55
phılıps eskıden berı sarj olarak ıyı urunler cıkarıyordu ama telefon pıyasasında % 5 bıle pay alabılecegını sanmam 0
mttzn 19.12.2013 18:04:26
Şarjdan tasaruf edecem diye herşeyden kısmışlar be kardeşim. Telefon kalın duruyor öncelikle. 540 gibi saçma bie çözünürlük var ram desen değil 4gb dahili hafıza hafıza değil açıkçası akıllı telefon değilde 3310 dokunmatik olsa nasıl olurdu havasında bir telefon. olmamış .. 0
metinakin 19.12.2013 17:53:07
Selam,



Philips W832 telefonu 6 aydır kullanıyordum.

İlk günden beri arama yapıldığında ekran kilitlenme ve GPS'in konum bulamama problemi sonunda telefonu Başarı Servis'e bıraktım.

20 gün olmasına rağmen parça bekleniyor denip tamir edilemedi ve en sonunda değişim işlemine sokulacağı söylendi.



Telefonun yaygın olarak satıldığı Rus piyasasından gelen kullanıcı yorumları ve youtube incelemelerinde cihazın GPS özelliğinin fabrika özürlü/kusurlu olduğu belirtiliyor.

Başarı Eleltronik'e eğer gerçekten böyle ise bu cihazın neden Türkiye'de satış ve servis desteğinin verlidiğini sordum ve cevap alamadım.



Pil ömrü, malzeme kalitesi ve fiyat avantajı bulunan bu ürünün çözülüp, tamir edilemeyen kusurları olması fabrika özürlü/ayıplı mal olduğu söylemini güçlendiriyor.



Philips Telefon alacakların dikkatine...
0
asil5 15.12.2013 22:57:36
Arkadaşlar Bu telefon hem tasarım olarak hem performans olarak sınıfının en iyisi. Zaten üst düzey bir ürün değil. Daha öncede söylenmişti philips için birkaç gb hafıza artırmak birkaç dolardan fazla maliyet farketmez ama adamlar telefonun seviyesini başlangıçta tutmak istemiş olabilir. üst düzey in en kötüsü olmaktan başlangıç seviyesinin en iyisi olmak daha iyidir. telefonu ne zaman elime alsam millet telefona bakıyor sanki çok lüsxmüş gibi görüntü veriyor rahatsız oluyorum. Daha öncede dediğim gibi 2 eksiği var 1 kılıf . kılıf işimden dolayı olmazsa olmazım. 2 klavyede TR yok bu hafta başarıya göndereceğim güncellenmesi için 0
DH Misafiri 15.12.2013 13:17:32
ilk dokunmatik telefonlarından belki de ilklerden xenium x 830' u güzel bir para verip almıştım. ilk hafta dış yüzeyi soyulmaya başlamıştı. Şarjı 10 gün gidiyordu ama şarj yiyecek hiç bir uygulası yoktu. sözün özü şarj konusu aldatmaca ve xenium kalitesi şüpheli. Ben çok pişman olmuştum. Daha sonra Motorola atrix aldım o da bir yıl geçmeden bozuldu ve hiç bir zaman yazılım desteği vermedi. Tüm bunlardan yola çıkarak: telefon alacaksanız sırtı sağlam bir markadan (biraz pahalı da olsa) vaz geçmeyin.Kıyıda köşede kalmış , rüştünü ispat edememiş markalardan uzak durun. +1
mehmedmsaid 29.11.2013 23:37:20
Uygulamalardan bazilari SD card a tasinabiliyor bilginiz olsun . 0
kemaloztin 29.11.2013 13:49:46
bu devirde 512 mb rammi ??? 0
lektem 29.11.2013 12:01:32
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101







bunu yazacaktım. hani pahalı bişey olsa neyse, gören de 1gb ram tedarik etmek çok zor zannedecek. bu üreticiler neyin kafasını yaşıyolar anlamak çok güç.



telefon ram nedeniyle çöp. eksileyen eksilesin. zerre umrumda değil. çöp.



w832'nin fiyatına 1GB RAM'e sahip ne gibi alternatifler bulabiliriz?
0
01001101 29.11.2013 11:36:58
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri



Telefonu alalı 3 hafta oldu, rahatlıkla şimdiye kadar kullandığım en iyi telefonlardan biri diyebilirim. Bundan önce s3 kullanıyordum, telefon sürekli şarjda olduğu için yerine göre ev telefonu, iş telefonu, araç telefonu vazifesi görüyordu. En son duvara fırlatma noktasına gelince...



S3 de 6 ay telefona şarj kablosu bile bağlamadan kullandım tek yapmanız gereken orjinal yedek batarya + harici batarya şarj cihazı ikilisini almak. ikinci bataryayı harici cihazda şarj ediyoruz. pilimiz bitince pilleri yer değiştiriyoruz.



böylece 20 saniyede %0 dan %100 e şarj etmiş oluyoruz kablosuz bi dünya, şarj derdi olmayan bi dünya
0
01001101 29.11.2013 11:29:59
[quote]Orijinalden alıntı: The Raider



512 mb ram mi hem de 2013de???

[/quote]

[quote]Orijinalden alıntı: Father Torque



Herşeyi anladım da şu telefonda 512mb yerine 1gb ram kullanılsa bunun maliyet farkı ne olur Allah aşkına Philips, 10$ mı, 20$ mı?

[/quote]

bunu yazacaktım. hani pahalı bişey olsa neyse, gören de 1gb ram tedarik etmek çok zor zannedecek. bu üreticiler neyin kafasını yaşıyolar anlamak çok güç.



telefon ram nedeniyle çöp. eksileyen eksilesin. zerre umrumda değil. çöp.
+1
mehmedmsaid 29.11.2013 10:35:59
Selamlar

Almak isteyen varsa, 550 lira, extra 55 lira da paraf para var,

Takip edilirse extradan indirim kuponlarida oluyor, bana 480 e gelmisti (55 paraf paradan yararlanmadan )

Iste linki


http://www.n11.com/philips-xenium-w832-android-ve-cift-sim-kartli-cep-telefonu-P15554911
0
lektem 28.11.2013 08:30:19
quote:

Orijinalden alıntı: asil5



kese şeklindekileri diyorsunuz heralde çok klişe olur cüzdan gibi olanlarsa kullanımı zor herdefasında çıkaracaksın

Türkçe klavye konusunda başarıyla konuştum gönderin güncelleyelim dediler

Ama bana kalırsa en büyük sorun kılıf

Telefonu yeni aldım daha ama sırf kılıf bulamadığımdan 500 tl hatta birazdaha altına satarım



Valla bence yazık edersin. Herkes gibi Samsung, HTC filan kullanmak yerine -artık simitçide bile var bunlar- özgün kalmak daha iyi. Sürüden ayrılmak lazım, dostum. Herkesin yaptığını yapma. Tarzın, sana özgün olsun.
-1
asil5 28.11.2013 00:29:04
kese şeklindekileri diyorsunuz heralde çok klişe olur cüzdan gibi olanlarsa kullanımı zor herdefasında çıkaracaksın

Türkçe klavye konusunda başarıyla konuştum gönderin güncelleyelim dediler

Ama bana kalırsa en büyük sorun kılıf

Telefonu yeni aldım daha ama sırf kılıf bulamadığımdan 500 tl hatta birazdaha altına satarım
0
mehmedmsaid 27.11.2013 09:54:35
Selamun aleykum

Ben de sarj suresi ve saglamligi icin bu cihazi aldim yeni kullanmaya basladim.

Benim bir sorum olacak bilgisi olan arkadaslar bilgi verirlerse memnun olacagim.

Hattimdaki interneti (USB baglantisiyla ) bir turlu bilgisayara aktaramadim.

WiFi ile diger telefona aktarabiliyorum fakat usb ile masaustune aktaramadim. (Emniyet referansli 4 gb lik tarifemiz var, evin internet ihtiyaci bu hattaki kota ile karsilandigi icin onemli )

Bir de klavyede Turkce karakter sorununa bir cozum var mi acaba?
0
lektem 26.11.2013 08:25:22
quote:

Orijinalden alıntı: asil5



Arkadaşlar samsung tan sonra w832 aldım kendimi boşuna yıpratmışım bu güne kadar . Telefon canavar hızlı asla donmuyor. Resim kalitesi iyi. geçişler mükemmel . Ama asla almanızı tavsiye etmem çünkü kılıf bulamıyorsunuz. Kılıfsız ne zamana kadar düşürmeden kullanırım bilmiyorum. Yada anahtarlarla aynı cebe koyum biraz yürüsen zımparalar heralde. Çünkü samsung öyle olmuştu.

elhasıl kılıf bulunabilse harika bir telefon



En azından heybe gibi olan kılıflardan alıp kullanabilirsin.
0
asil5 26.11.2013 05:11:33
Arkadaşlar samsung tan sonra w832 aldım kendimi boşuna yıpratmışım bu güne kadar . Telefon canavar hızlı asla donmuyor. Resim kalitesi iyi. geçişler mükemmel . Ama asla almanızı tavsiye etmem çünkü kılıf bulamıyorsunuz. Kılıfsız ne zamana kadar düşürmeden kullanırım bilmiyorum. Yada anahtarlarla aynı cebe koyum biraz yürüsen zımparalar heralde. Çünkü samsung öyle olmuştu.

elhasıl kılıf bulunabilse harika bir telefon
0
DarkAfter 13.11.2013 18:39:00
Philips dünyanın en büyük elektronik şirketlerinden biridir entegre den tut tv ye kuraklığa binlerce çeşit ürünü var.siz türkiye'deki gibi dünyada hep iphone samsung Xperia mı satıyor sanıyorsun.Şuan nokia akıll. Telefondan çok klasik telefon satıyor her ülkenin alım gücü aynı değil 0
3u01a8a 27.10.2013 09:58:53
Gördüm sağol 0
hddddd 25.10.2013 14:24:06
quote:

Orijinalden alıntı: 3u01a8a



Arkadaşlar Allah'a şükür bugün telefon elime geçti. Kutunun üzerinde "Başarı" yazıyor. Kutuyu açtım ve ilk izlenimim "çok güzel"..



Telefonuj elime aldım, sağlamlık hissi verdi. Kocaman ekran. Elime metal çerçevenin verdiği haz. Görünüş çok hoş. 2013 dizeyn ödülü almış. Batarya maşallah 2400 mAH, biraz kalın, havalı..



Telefonu açtım. Full hız, hiç takılma yok. Ekranı çok parlak. Hoparlörünün sesi az değil. Kamerası, evet kamerası, arkadaşlar çok beğendim. Ben kameranın iyisini kötüsünü iyi bilirim. Dış mekanda renkler güzel ve çok keskin. İç mekanda odamın fotosunu çektim ve bekledğimden fazla keskinlikte ve s3'teki gibi kumlanma yok, çok beğendim.



Videosu da çok iyi, keskin, takılmasız.



Klavyesi çok özellikli, hızlı ve başarılı. Yalnız türkçe karakter girişi yok, biliyorum gördüğüm bir tek çok hafif olumsuzluk.



İnternet siteleri hızlıca açılıyor. Flash açılıyor mu bakmadım. Sitelerde türkçe karakterler düzgün gözüküyor.



Yani arkadaşlar, bu fiyata çok çok iyi, sorunsuz, 512 MB Ram olsa da çok hızlı bir cihaz. General Mobile Discovery'yi düşünmeyenler ve oyuna fazla önem vermeyenler kesinlikle bu telefonu F/P oranı bakımından ve özellikle "çok güçlü bataryası" bakımından düşünmeliler.



Herkese tavsiye ederim



''Klavyesi çok özellikli, hızlı ve başarılı. Yalnız türkçe karakter girişi yok, biliyorum gördüğüm bir tek çok hafif olumsuzluk. ''



yazmışsın kardeş. Cihazla beraber gelen TOUCHPAL programının tr desteği yok. Ama Klavye/ Giriş ayarlarından Standart klavyeyi seçerseniz sorunsuz şekilde Türkçe yazabilirsiniz ;)
0
hddddd 25.10.2013 14:20:09
quote:

Orijinalden alıntı: nikmikyoknik



cihaz cok güzel tek derdi telefon numaraları üstündeki rusca yazılar can sıkıyor birde 4.0.4 hala android rom yüklemeye cesaret edebilsem ben yapıcam herkes bi rom yazıyor bozmaktan korkuyorum bide bizim cihazlar cift hat yanlış rom yüklemek var işin iiçinde tek hatlı!! ama şunu söylerim cihaz güzel resimler videolar sorunsuz gps filan şarj süresi net stabil cihaz .



Rusca sorunu nerede çıktı anlayamadım, ben de kullanıyorum ama öyle bi uyumsuzluğa rastlamadım
0
DH Misafiri 23.10.2013 15:34:40
quote:

Orijinalden alıntı: 3u01a8a

Hayırlı olsun Bence rootlayarak iyi yapmamışsın, garantiyi yok ettin biliyorsundur..Neyse sağlık olsun. Hafıza olayı bana rahatsızlık vermedi. 2 GBın yanında SD kart aldım, yeterli geldi. Benim merak ettiğim 4GBlık dahili belleğin 2 GBını bize ayırmamalarının bir sebebi olmalı. Benim hatırıma şu geliyor. Cihaz 512 MB Ram, bu yüzden aynı windowstaki sanal bellek gibi bir dosya bulunuyor olabilir burada. Bu sanal bellek RAM bitmek üzere olursa devreye giriyor olabilir. Bu bakımdan sistemin kullandığı belleğe karışmayı düşünmüyorum.. Çünkü cihazda şu ana kadar hiç bellek sıkıntısı yaşamadım, çok sorunsuz çok şükür:)


Haklısın, 4 gb lık belleğin 2 gb ını bize vermesinin sebebi, kendi kullandığı 2 gb lık alan içerisinde ayrılmış bir swap alanı da olması, ram yetmediğinde swapa düşüyor.
0
3u01a8a 22.10.2013 19:12:19
Hayırlı olsun



Bence rootlayarak iyi yapmamışsın, garantiyi yok ettin biliyorsundur..Neyse sağlık olsun.



Hafıza olayı bana rahatsızlık vermedi. 2 GB'ın yanında SD kart aldım, yeterli geldi. Benim merak ettiğim 4GB'lık dahili belleğin 2 GB'ını bize ayırmamalarının bir sebebi olmalı. Benim hatırıma şu geliyor. Cihaz 512 MB Ram, bu yüzden aynı windows'taki sanal bellek gibi bir dosya bulunuyor olabilir burada. Bu sanal bellek RAM bitmek üzere olursa devreye giriyor olabilir.



Bu bakımdan sistemin kullandığı belleğe karışmayı düşünmüyorum.. Çünkü cihazda şu ana kadar hiç bellek sıkıntısı yaşamadım, çok sorunsuz çok şükür:)
0
DH Misafiri 21.10.2013 18:05:00
Telefonu alalı 3 hafta oldu, rahatlıkla şimdiye kadar kullandığım en iyi telefonlardan biri diyebilirim. Bundan önce s3 kullanıyordum, telefon sürekli şarjda olduğu için yerine göre ev telefonu, iş telefonu, araç telefonu vazifesi görüyordu. En son duvara fırlatma noktasına gelince kardeşime al şunu Allahını seversen diyerek verip gittim köşedeki avea bayisinden bu telefonu aldım.
Telefonun neredeyse her özelliği fazlasıyla tatminkar. Göze batan sorunlarınaysa şu çözümleri ürettim:
1- Telefona yazılım desteği sıfır. Bu yüzden uzun araştırmalar sonucu bu telefonu rootlayabilen tek uygulama olan Framarootu yükleyip root yaptım. Kullananlara tavsiye ederim.
2- Root yetkisi aldıktan sonra Link2sd yükleyip hafıza sorununu çözdüm. Yalnız link2sd, app2rom vb. uygulamaları kullanacaksanız class10 sd alın derim, yoksa takılmalar yaşanabiliyor.
3- Ram sorununu da ramexpander uygulamasını satın alarak çözeceğimi sanmıştım, ancak kernel desteklemediği için uygulama bir işe yaramıyor. Kimsenin de çıkıp Philips w832'ye custom kernel yazacağını sanmam. 512 mb ramle yetineceğiz herhalde.

Bunları yaptıktan sonra telefonun rahatsız eden bir yönü kalmadı. Ziyadesiyle bahtiyarım. Şarj aletini nereye koyduğumu da sıklıkla unutuyorum :)
+1
3u01a8a 19.10.2013 16:52:08
quote:

Orijinalden alıntı: nikmikyoknik



cihaz cok güzel tek derdi telefon numaraları üstündeki rusca yazılar can sıkıyor birde 4.0.4 hala android rom yüklemeye cesaret edebilsem ben yapıcam herkes bi rom yazıyor bozmaktan korkuyorum bide bizim cihazlar cift hat yanlış rom yüklemek var işin iiçinde tek hatlı!! ama şunu söylerim cihaz güzel resimler videolar sorunsuz gps filan şarj süresi net stabil cihaz .





Evet, almadan önce bu tarz türkçe karakter sorunu yaşayanlardan ben de haberdardım. Ama yine de bunu gözardı edip almak istedim. Ben şanslı çıktım, bende karakterler düzgün. Tahminim Türkiye'ye ilk gelenler böyle geldi, sonra gelenler düzeldi..



Benimki Başarı garantili, bir de kutunun üzerinde "Türkçe karakter şartlarını taşımaktadır" mealinde bir yazı var. Almayı düşünenler, satın alacakları yerlere söyleyip kutuya baktırmalarında fayda var..



Bunun dışında kesinlikle çok iyi bir telefon. Çok çok yüksek bir performans yok ama çok akıcı, hızlı. Yalnız söylemem lazım, tek elde uzun süre tutunca el biraz yoruluyor çünkü batarya ile birlikte 170 g ağırlığında.



Ama ben buna kalite gözüyle bakıyorum:) Çünkü hoparlör olsun, ekran olsun, batarya olsun, "kamera olsun" her şeyiyle kalite kokuyor..Olsun o kadar
0
nikmikyoknik 18.10.2013 00:04:14
cihaz cok güzel tek derdi telefon numaraları üstündeki rusca yazılar can sıkıyor birde 4.0.4 hala android rom yüklemeye cesaret edebilsem ben yapıcam herkes bi rom yazıyor bozmaktan korkuyorum bide bizim cihazlar cift hat yanlış rom yüklemek var işin iiçinde tek hatlı!! ama şunu söylerim cihaz güzel resimler videolar sorunsuz gps filan şarj süresi net stabil cihaz . 0
3u01a8a 4.10.2013 10:05:41
Hayırlı olsun:)



Aynen ben de çok çok memnunum. Cep telefonu için öncelikli olarak batarya önemli. Bu iyi olmadıkça telefon ne kadar iyi olursa olsun yeterli mutluluk sağlanamıyor. O bakımdan bataryası çok iyi telefon almalı..



Yalnız kamerasına biraz daha dikkat et, ben çok beğendim. Beklediğimden iyi çıktı. Yukarıda çekilmiş foto da ekledim. Bi incele istersen. Başka yorum yazacakları da bekliyorum fotoğraf kalitesi hakkında..
0
hddddd 4.10.2013 09:45:37
Bi kaç aydır kullanıyorum kaya gibi telefon arkadaşlar, elinize aldıgınızda metal çerçeve o kadar kaliteli ve saglam duruyor ki..Ufak kardeşimde s3 var onun kadar bile takılma görmedim..biraz kalınlığı var evet ama bataryası guzel ve ekonomi mod dugmesi var bastıgınız zaman arka plandaki tum uygulamaları sonlandırıyor ve tasarruf moduna geçiyor. Kamerası yeterli, ekran görme açısı daha önceki versiyonlardaki gibi değil yandan baktıgınızda o yuzden renk kaybı çok az. Klavye için touchpal yazılımı standart yuklu geliyor ancak bu klavye TR desteklemiyor malesef. Dil ve giriş seçeneklerinden standart android klavyesini secerseniz sorunsuz olarak TR yazabiliyorsunuz. Telefonu kullanmadan yada görmeden yorum yapmayın lütfen.Günlük ortalama 1.5-2saat konuşuyorum bi kaç saat internete giriyorum, oyun oynuyorum o halde bile 2günden aşağı düşmüyor şarj seviyesi. En azından 1500-2000tlik samsunglar iphonelar gibi şarjı 1 gun yetse diye dua etmiyosunuz=). Gayet memnunum abim discovery alacaktı, bunu gördü vazgecti GMden.Eksi yönleri de vardır elbet, nedir malum aksesuar sıkıntısı malesef distribütör desteği çok yeterli olmadığı için bu sıkıntı dogabiliyor.Ama batarya ve kapak bulmak için servise sipariş listesine ekletirseniz gec de olsa muhakkak temin edilebiliyor, bence tolere edilebilir, zaten kolay kolay bozulan cihazlarda değil philipsler,çok telefonunu kullandığım için biliyorum;). Siz samsung iphpneye kamyonla para dökebilirsiniz para sizin akıl sizin=) ben gayet memnunum aklınıza takılan her soru için pm atabilirsiniz... +1
3u01a8a 3.10.2013 18:27:53
Fotolar nasıl 0
caglar_sss 3.10.2013 17:38:40
philips x800 ü almıstım sarj konusunda efsane bir telefondu.

bir yakınıma verdim hala kullanıyor bozulmadı.
0
Tek Kural Ahmet Kural 3.10.2013 17:15:10
Lenova'nın benzer özellikli 4000 mah telefonu var.Fiyatıda daha ucuz , özellikleride daha iyi olması lazım.Tam emin değilim. +1
Lethero 3.10.2013 16:44:44
kuzenimde philips xenium 9@9 vardı renksiz olanı şarjı deli gibi gidiyordu kasımda askere gideceğim temizinden bulsam alırım tipi de çok güzeldi. 0
3u01a8a 3.10.2013 12:53:43
Fotoğraf kalitesini sizle paylaşmak istiyorum:)



Dış ortamda:

http://s1310.hizliresim.com/1g/3/t7bcy.jpg

http://r1310.hizliresim.com/1g/3/t7bhz.jpg



Kapalı ortam:

http://m1310.hizliresim.com/1g/3/t7bdc.jpg

http://m1310.hizliresim.com/1g/3/t7bjf.jpg



Işığın azaldığı yerlerdeki netliğe, renk kontrastına ve kumlanma olmadığına dikkat edin. Benim şu ana kadar kullandığım en iyi fotoğraf çeken telefon.



Nasıl, siz ne dersiniz?
0
3u01a8a 24.9.2013 14:08:16
Arkadaşlar telefonu iyice karıştırdım, kullanıyorum. Hala her şey çok iyi çok şükür.



Fotoğraf kalitesi beni çok çok memnun etti. Kapalı mekanda hem de ışık çok olmasa da inanılmaz bir kalitesi var fotoğrafların. Şu ana kadar çok sayıda kaliteli cep telefonu kullandım ama böyle kaliteli fotoğraf çekenini görmedim. Sanki dijital kamera gibi, arada fark göremedim ben (ilk defa oluyor)..
0
3u01a8a 24.9.2013 11:37:20
Arkadaşlar Allah'a şükür bugün telefon elime geçti. Kutunun üzerinde "Başarı" yazıyor. Kutuyu açtım ve ilk izlenimim "çok güzel"..



Telefonuj elime aldım, sağlamlık hissi verdi. Kocaman ekran. Elime metal çerçevenin verdiği haz. Görünüş çok hoş. 2013 dizeyn ödülü almış. Batarya maşallah 2400 mAH, biraz kalın, havalı..



Telefonu açtım. Full hız, hiç takılma yok. Ekranı çok parlak. Hoparlörünün sesi az değil. Kamerası, evet kamerası, arkadaşlar çok beğendim. Ben kameranın iyisini kötüsünü iyi bilirim. Dış mekanda renkler güzel ve çok keskin. İç mekanda odamın fotosunu çektim ve bekledğimden fazla keskinlikte ve s3'teki gibi kumlanma yok, çok beğendim.



Videosu da çok iyi, keskin, takılmasız.



Klavyesi çok özellikli, hızlı ve başarılı. Yalnız türkçe karakter girişi yok, biliyorum gördüğüm bir tek çok hafif olumsuzluk.



İnternet siteleri hızlıca açılıyor. Flash açılıyor mu bakmadım. Sitelerde türkçe karakterler düzgün gözüküyor.



Yani arkadaşlar, bu fiyata çok çok iyi, sorunsuz, 512 MB Ram olsa da çok hızlı bir cihaz. General Mobile Discovery'yi düşünmeyenler ve oyuna fazla önem vermeyenler kesinlikle bu telefonu F/P oranı bakımından ve özellikle "çok güçlü bataryası" bakımından düşünmeliler.



Herkese tavsiye ederim
+2
Father Torque 24.9.2013 07:12:24
Herşeyi anladım da şu telefonda 512mb yerine 1gb ram kullanılsa bunun maliyet farkı ne olur Allah aşkına Philips, 10$ mı, 20$ mı? Bugün herkes biliyor ki 512mb sadece 2.3 sürümüne ve altına yetiyor, üstünde kasılmalar, takılmalar başlıyor. Şimdi bu adamlar bu telefonu kullanmamışlar bile diycem ama bence tam tersi, ram'i düşük tutmuşlar ki öyle herşeyi yüklemesinler, oyun felan oynamasınlar böylece şarjı iddia edildiği gibi fazla gitsin diye düşünmüşler sanırım. 0
3u01a8a 24.9.2013 06:29:20
Ben 635 TL'ye aldım. 12 ay taksitle.



Fiyatı gayet uygun bu özelliklere göre (Discovery hariç).. 1 ay kadar önce fiyatı 550'lerdeymiş, şaşırdım doğrusu. Şu anda bazı yerlerde 580'lere var
0
Çağdaş 23.9.2013 22:52:57
Philips x800 almıştım, şarj kolay kolay bitmiyordu, ram'den ziyade günlük kullanımda, internet, whatsapp ve benzeri uygulamalar kullanılacaksa cihaz yeterli gibi görünüyor. Keşke fiyat aralığı daha düşük olsa.. 0
Çağdaş 23.9.2013 22:51:25
Philips x800 almıştım, şarj kolay kolay bitmiyordu, ram'den ziyade günlük kullanımda, internet, whatsapp ve benzeri uygulamalar kullanılacaksa cihaz yeterli gibi görünüyor. Keşke fiyat aralığı daha düşük olsa.. 0
3u01a8a 23.9.2013 22:01:51
İnşallah yarın elime geçecek. Deneyimimi paylaşırım. Yalnız bir video inceleme var, telefon çok sorunsuz gözüküyor.



www.youtube.com/watch?v=oDK3ucWXOhs
0
SergeanTiM 22.9.2013 14:29:44
xenium w832'yi kullanan var mı.yorum yaparsa çok memnun olacağız. 0
lektem 11.9.2013 08:48:29
Bugüne kadar aldığım Philips markalı hiçbir ürünün bozulduğuna şahit olmadım. 1992'den kalma kasetli CD çalarım, 2000'den kalma kettle'ım, 1997'den kalma radyolu saatim, 2007'de aldığım bilgisayar monitörüm, 2009'da aldığım cep telefonum ve daha neler neler...



Monitörün açma kapama düğmesi bozuldu bir tek. Onu da garanti kapsamında onardılar, yerine de ikame monitör bıraktılar. Samsung'un cep telefonu servislerinde kaybedilen telefonlar, iPhone'un genişletilemeyen, kart bile takılamayan modelleri, vs. yanında bu telefonu o kadar kötülemeye gerek yok. Herkes, arka cebi yere kadar inmiş kot pantolonlarla emo kılığında dolaşmıyor beyler. 2 GB RAM ile PC'de Windows 8 kullanılabiliyorsa (örn. ben) 512 MB RAM ile de birçok şeyi yapabilirsiniz.
+2
DH Misafiri 15.8.2013 13:51:37
Bu telefonu aldığımın 3. gününde gelen maillerdeki Türkçe karakterlerin çince olarak görüntülendiğini tesbit ettim, Başarı yı ve Philips i aradım, yazılım problemi olduğunu, Başarı Ankara ya göndermemi istediler, gönderdim, 15 gün kaldı, geri geldi hiç bir şey değişmemişti, Sorduğumda yeniden bir yazılım yapılacağı söylendi, bende kullanmak istemediğimi belirttim ve iade ediyorım, bilginiz olsun... +1
Düşünen Biri 11.1.2013 16:46:53
510 mb ram kısmı güldürdü. ölü olarak doğdu resmen.. -1
hddddd 11.1.2013 11:55:37
Arkadaşlar uzun şarj isteyen varsa buyursun:



Tam 4 tane yedek orijinal bataryalı ve yedek metal arka kapaklı tetemiz XENİUM X503 üm...

(4X600 saate kadar bekleme süresi)

ve yine 4 yedek orijinal bataryalı ve yedek kapaklı aaa pil ile de çalışabilden XENİUM X520telefonum var..

(4X30 gune kadar bekleme süresi) vardır...



Aylarca hiç şarj derdiyle uğraşmak istemeyen varsa PM atabilir...;)
+1
Raikirin 24.11.2012 00:40:03
1GB ram ile direk orta segmentten girmek varken neden 512MB.. 0
cengizhan1903 22.11.2012 16:11:23
Tasarimi guzel ama rami daha yuksek olabilirdi.. +1
Talk2MyHand 22.11.2012 15:56:23
tasarımı güzel ama pil ömrü tartışılır -2
necros76 22.11.2012 15:35:12
quote:

Orijinalden alıntı: vitor reis

sen traş makinesinden başka bişey yapma mümkünse philps.. olmuyor işte abicim


Zamaninda samsunga da ev aletlerinden baska birsey yapamaz diyorlardi.ama oylemi oldu
+1
xixixix 22.11.2012 13:53:16
1 GB RAM olsa anında 2. telefon olarak alırdım. 512 MB Android için az. +1
k@llone 22.11.2012 10:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: 8888LİVERPOOL8888

2400 mah razr maxx 3300 mah nasil en iyi sarj suresi diyorlar anlayamadim


Endüstrideki en büyük akıllı telefon pilini bünyesinde barındırıyor olmasa da açıklanan resmi rakamlara göre oldukça iyi bir kullanım süresi sunacak gibi görünüyor. 11 saat konuşma (WCDMA), 9 saatten fazla internette gezinme ve çift SIM ile 683 saate kadar bekleme süresi vaat eden W832, tek dokunuşla uyku moduna geçip enerji tüketimini hızla minimuma indirebiliyor.
0
MxFxOx 22.11.2012 09:37:50
güzel telefon diğer markalar sidik yarişına girerek orta segmenti boş bıraktılar telefonu telefon gibi kullanlar için ideal fiziksel butonların olması iyidir. 0