TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26109 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Avrupa'lı operatörler Lumia modellerinin rekabet gücünü zayıf buluyor BlackBerry Curve 9220 resmi olarak tanıtıldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (23) YORUM YAZ

tarafından 18 Nisan 2012, Çarşamba 16:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Projektör donanımlı Samsung Galaxy Beam için Avrupa'da ön sipariş alımları başladı
Günlük Haber knight
23
 
Şubat ayında Barcelona'da düzenlenen Mobil Dünya Kongresi'ndeki (MWC 2012) en dikkat çeken akıllı telefonlardan birisi Samsung'un i8530 Galaxy Beam modeli olmuştu. Projektör donanımı ile Google'ın mobil işletim sistemi Android'in 2.3.6 Gingerbread versiyonunu bir araya getiren ilginç akıllı telefon için İngiltere'de Expansys ön sipariş alımlarına başladı.
 
Expansys'in 429.99 Pound yani 1.231 TL'den ön sipariş aldığı Galaxy Beam'in teknik özellik listesi merak edenler için şu şekilde;
 
  • 124 mm x 64.2 mm x 12.5 mm ebatlarında ve 145.3 gram ağırlığında tasarım
  • Dörtband (850, 900, 1800, 1900 MHz) GSM şebekesi desteği
  • HSPA (HSDPA: 14.4 Mbps, HSUPA: 5.76 Mbps)
  • Android 2.3.6 işletim sistemi
  • 1 GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli ARM Cortex-A9 işlemci
  • 768 MB RAM
  • TouchWiz 4.0 arayüzü
  • 4.0-inç boyutunda ve 480 x 800 piksel çözünürlüğünde dokunmatik kapasitif ekran
  • 8 GB dahili flash bellek, 32 GB'a kadar microSD kart desteği
  • 5 megapiksel kamera, otomatik odaklama, LED flaş
  • 1.3 megapiksel ön kamera
  • 720p video kaydı
  • Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 3.0, GPS
  • 15 lümen parlaklığa sahip mini projektör (Görüntüyü 50-inç'e kadar büyütebiliyor)
  • 2000 mAh batarya
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
laerrof 16.9.2012 10:16:16
quote:

Orijinalden alıntı: Wonky

quote:

Orijinalden alıntı: laerrof

Bu telefonu hep takip ettim ama hala cevapsız kalan iki tane sorum var. İlk olarak o projektör çalışırken telefonda oluşan ısınma sonucu telefonu ters çevirip arka kapak üzerinde yumurta pişirilebilir miyiz? Sunumda karnımız acıkırsa falan iyi olur. İkinci sorumsa sırf pil olayı yüzünden 1 saatte yapacağım sunumumu yarım saate indirgemek için kimden hızlı konuşma kursu almam gerekiyor?


Bunlar işin şakası tabi ki. Farklı bir cihaz ve samsungu sağdan soldan özellik çalmakla suçlayan insanlara hoş bir yanıt bu inovatf eylem. Yalnız pil ve ısınma sorunlarından korkmuyorda değilim. Neyse bakalım çıksında görelim.

parlaklık değeri çok düşük ztn o yüzden ısınmada yok örneğin sıradan bir lambalı projektörde parlaklık değeri 2700 LM iken bu cihazda sadece 15. bu yüzden sadece karanlık ortamlarda verim alınıyor. bir sınıf, iş yeri vb. mekanlarda gündüz vakti verim alınabilecek bir karanlık oluşturulması çok mümkün değil ya sınıflarınız yada iş yeriniz yerin altında olacak. yada hiç penceresi olmayacak...

bilgilendirme için teşekkür ederim.
DH Misafiri 15.9.2012 22:57:13
bu telefonu hiç kullanan war mı yyaa almaı dusunuorum ii ise alcam
Wonky 22.8.2012 16:01:25
quote:

Orijinalden alıntı: laerrof

Bu telefonu hep takip ettim ama hala cevapsız kalan iki tane sorum var. İlk olarak o projektör çalışırken telefonda oluşan ısınma sonucu telefonu ters çevirip arka kapak üzerinde yumurta pişirilebilir miyiz? Sunumda karnımız acıkırsa falan iyi olur. İkinci sorumsa sırf pil olayı yüzünden 1 saatte yapacağım sunumumu yarım saate indirgemek için kimden hızlı konuşma kursu almam gerekiyor?


Bunlar işin şakası tabi ki. Farklı bir cihaz ve samsungu sağdan soldan özellik çalmakla suçlayan insanlara hoş bir yanıt bu inovatf eylem. Yalnız pil ve ısınma sorunlarından korkmuyorda değilim. Neyse bakalım çıksında görelim.

parlaklık değeri çok düşük ztn o yüzden ısınmada yok örneğin sıradan bir lambalı projektörde parlaklık değeri 2700 LM iken bu cihazda sadece 15. bu yüzden sadece karanlık ortamlarda verim alınıyor. bir sınıf, iş yeri vb. mekanlarda gündüz vakti verim alınabilecek bir karanlık oluşturulması çok mümkün değil ya sınıflarınız yada iş yeriniz yerin altında olacak. yada hiç penceresi olmayacak...
hamzavav 22.8.2012 13:50:55
bekleyip emsallerinin çoğalmasını görmek lazım.
jovanovic 29.7.2012 16:26:07
quote:

Orijinalden alıntı: sedat79

bu kadar erken beklemiyordum.

3,5 ay önceden ön siparişleri başlamıştı zaten, erken mi ?
sedat79 29.7.2012 12:07:19
bu kadar erken beklemiyordum.
DH Misafiri 29.7.2012 11:32:26
ereyonda 1 500 tl fiyatı en sevdiğim duvarda film izlemek ama pahalı ama spot alacağım ıraktan bu tlf sevdim
DH Misafiri 19.6.2012 17:39:17
Acaba bu özelliğini bilgisayarda kullanabiliyor muyuz? misal pc ye baglayıp call of vs oyunları duvara yansıtıp büyük ekranda gibi :)
PlayMakers 26.4.2012 13:07:41
quote:

Orijinalden alıntı: zetnakah

quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Bu telefon da projeksıyon olayını yenı ogrendım ve arastırdıgım baska cıhazda da bu ozellıgı goremedım. nedense forumda cok tutmamıs ram 1 gb dan 2 gb a cıksa forumda sayfalarca tartısma olur valla ben bayagıdır galaxy s3 beklıyorum ama benım su an kı atrıx ımden bana farklı olarak daha ıyı fotograf cekımı daha hızlı bır ıslemcı ve belkı de daha fazla ram suncak yanı standart ozellıklerın gelısmıs halı fakat beam de kı projeksıyon ozellıgı bende hıc mevcut olmayan bır ozellık ve sırf bunun ıcın ben galaxy beam alacagım. gece yatmadan uzanıp projeksıyonla telefondan 50 ınc goruntuyle fılm ızlemenın bana vercegı zevk 1.5 ram 4 cekırdeklı bır telefonun max 4.6 ınc boyutunda kı ekranından cok daha ıyı gelecektır.

Ics de gelırse bu cıhaza tadından yenmez. 768 mb ram zaten yeterlı olur desıre s cıhazımda hıcbır sıkıntıya yol acmamıstı aynı ram duzeyı.

Aynen dostum sana katılıyorum. Projeksiyon için alırım yine alırım ama gelecek mi acaba Türkiye ye???

Muhtemelen gelır cunku bu ozellık hıcbır cıhazda yok. ben yazın yurtdısına gıdecegım ıcın cok daha rahat temın edebılırım. valla galaxy s3 u artık pek merak etmıyorum bu cıhazda karar kıldım bır de şu yanları sarı olmayaydı ıyıydı ama neyse artık
zetnakah 26.4.2012 06:25:59
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

Bu telefon da projeksıyon olayını yenı ogrendım ve arastırdıgım baska cıhazda da bu ozellıgı goremedım. nedense forumda cok tutmamıs ram 1 gb dan 2 gb a cıksa forumda sayfalarca tartısma olur valla ben bayagıdır galaxy s3 beklıyorum ama benım su an kı atrıx ımden bana farklı olarak daha ıyı fotograf cekımı daha hızlı bır ıslemcı ve belkı de daha fazla ram suncak yanı standart ozellıklerın gelısmıs halı fakat beam de kı projeksıyon ozellıgı bende hıc mevcut olmayan bır ozellık ve sırf bunun ıcın ben galaxy beam alacagım. gece yatmadan uzanıp projeksıyonla telefondan 50 ınc goruntuyle fılm ızlemenın bana vercegı zevk 1.5 ram 4 cekırdeklı bır telefonun max 4.6 ınc boyutunda kı ekranından cok daha ıyı gelecektır.

Ics de gelırse bu cıhaza tadından yenmez. 768 mb ram zaten yeterlı olur desıre s cıhazımda hıcbır sıkıntıya yol acmamıstı aynı ram duzeyı.

Aynen dostum sana katılıyorum. Projeksiyon için alırım yine alırım ama gelecek mi acaba Türkiye ye???
PlayMakers 26.4.2012 01:10:42
Bu telefon da projeksıyon olayını yenı ogrendım ve arastırdıgım baska cıhazda da bu ozellıgı goremedım. nedense forumda cok tutmamıs ram 1 gb dan 2 gb a cıksa forumda sayfalarca tartısma olur valla ben bayagıdır galaxy s3 beklıyorum ama benım su an kı atrıx ımden bana farklı olarak daha ıyı fotograf cekımı daha hızlı bır ıslemcı ve belkı de daha fazla ram suncak yanı standart ozellıklerın gelısmıs halı fakat beam de kı projeksıyon ozellıgı bende hıc mevcut olmayan bır ozellık ve sırf bunun ıcın ben galaxy beam alacagım. gece yatmadan uzanıp projeksıyonla telefondan 50 ınc goruntuyle fılm ızlemenın bana vercegı zevk 1.5 ram 4 cekırdeklı bır telefonun max 4.6 ınc boyutunda kı ekranından cok daha ıyı gelecektır.

Ics de gelırse bu cıhaza tadından yenmez. 768 mb ram zaten yeterlı olur desıre s cıhazımda hıcbır sıkıntıya yol acmamıstı aynı ram duzeyı.
sertacarslan 19.4.2012 11:33:46
Yahu Samsung, nereden benzettin şu bir iki modelini elmaya armuta...

Dünyanın üstelik pek çok farklı sektörde en başarılı firmalarından birisin, ama cahile maskara oldun, daha bir on sene de olmaya devam edeceksin...

Senin emeğine karşı forumlarda gördüğün bu muameleye ben acıyorum Vallahi...
OnePlusOne 19.4.2012 07:07:25
Çin malı projektörlü telefonlardan tek farkı daha pahalı olması ve Samsung taklidi olması.
laerrof 19.4.2012 01:04:42
Bu telefonu hep takip ettim ama hala cevapsız kalan iki tane sorum var. İlk olarak o projektör çalışırken telefonda oluşan ısınma sonucu telefonu ters çevirip arka kapak üzerinde yumurta pişirilebilir miyiz? Sunumda karnımız acıkırsa falan iyi olur. İkinci sorumsa sırf pil olayı yüzünden 1 saatte yapacağım sunumumu yarım saate indirgemek için kimden hızlı konuşma kursu almam gerekiyor?


Bunlar işin şakası tabi ki. Farklı bir cihaz ve samsungu sağdan soldan özellik çalmakla suçlayan insanlara hoş bir yanıt bu inovatf eylem. Yalnız pil ve ısınma sorunlarından korkmuyorda değilim. Neyse bakalım çıksında görelim.
isyankar_emre 18.4.2012 21:52:11
Ya fiyat yüksek ama çok kullanışlı,yararlı güzel bir model, bir mühendisin,öğretmenin,öğrencinn sadece bu bile değil teknik özellik bakımından gayet yeterli çok iyi bir çözüm bence..
bahadrcakar 18.4.2012 19:13:52
CPU ve RAM kısıtlanmış, sadece projeksyona eğilim göstermişler anlaşılan.
gyver 18.4.2012 18:06:54
mozillanın konsept telefonu "seabird"e az kaldı
Red_Devil33 18.4.2012 18:05:32
projektörü ne pil tüketir ama adam sunum yapamadan hop şarj biter
Krabu 18.4.2012 17:39:02
bu telefon daha çok iş adamlarına hitap ediyor sunumlarla uğraşan kişilerin çok işine yarayacaktır fiyatı da projektörü cebinde taşımak isteyen için uygundur. 50 inç de gayet yeterl,...
eP_362 18.4.2012 17:33:35
quote:

Orijinalden alıntı: D.A.R.B.E.C.i

kaç inçe kadar görüntü verebiliyor acaba ?


50 inç
karaköy_soğancısı 18.4.2012 17:27:37
kaç inçe kadar görüntü verebiliyor acaba ?
erci501 18.4.2012 16:59:13
en az 1400-1500 aralığında satılır bizde. ama projektör ihtiyacı olan için ucuz bile.
yogitech 18.4.2012 16:53:43