TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26329 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Çinli Oppo da Windows Phone 8 cihazı hazırlığında BitMonster'ın yeni projesine ait yeni ekran görüntüleri yayınlandı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 16 Temmuz 2013, Salı 16:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Röportaj: Vodafone'un yeni akıllı telefonu Smart Mini hakkında konuştuk!
Cep Telefonları enderc 58 11488 00:05:00
Bu videomuzda Vodafone tarafından  lansmanı gerçekleştirilen ve 319 TL'lik fiyatıyla akıllı telefonları daha fazla kişiye ulaştırmayı hedefleyen Vodafone Smart Mini akıllı telefonu hakkında sohbet ediyoruz.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
citykhan 7.9.2014 23:22:10
şimdi beyefendi türkcell t20 benzeri bir telefonu satmaya çalışıyor. Tamam 2 sene önce olsa alınırdı.Ama kim olursa olsun facebook veya instagram yada whatsapp kullanabiliyor. Twitter kullanabiliyor. E o ram le o işlemciyle bunları kullanabilecek mi ? Tabi ki hayır. Bu telefona akıllı demek pek mümkün olmuyor. Sürekli aklı duran karışan telefona akıllı denemez.
DH Misafiri 14.9.2013 16:31:37
Herkes te Vodafone'a bi laf sokma peşinde. Samsung Monte'm var What's up nedir bilmiyorum. Yüklenmiyor. Sırf o yüzden bugün sipariş verdim. Herkes sizin gibi sabancı torunu deil sanırım ki stoklarla sınırlı bir kampanya yapıyorlar. Ayrıca ben telefonu masaüstü bilgisayar niyetine kullanmayacağım alınca. İnternet, sörf yeter. Performans isteyen oyun bilgisayarı alsın.

Yorumları okudukça gülüyorum yalnız. Hepiniz Bill Gates'le dostsunuz galiba. Ya da hepiniz cep telefon dükkanı sahibisiniz. En pahalısını satmaya çalışıyorsunuz.

Biraz kibiri bırakın derim...
deboy 24.7.2013 16:02:28
Tam bir rezalet bu adam nasil vodafone pazarlama muduru olmus eminonundeki seyyar telefonculara cirak bile yapmam ben bunu
deboy 24.7.2013 14:47:48
Tam bir rezalet bu adam nasil vodafone pazarlama muduru olmus eminonundeki seyyar telefonculara cirak bile yapmam ben bunu
Rachsuchtig 20.7.2013 14:23:33
quote:

Orijinalden alıntı: tekin-71

Koskaca Vodafon faturalı hattımı alana bu telefon bedava diyemiyor. Ayrıca bu çöpe para verenin aklı yoktur.

http://www.logitel.de/e-plus-base-all-in-classic---internet-flat-15---apple-iphone-5-16gb-weiss--,angz213251,og5972.html

Telefonun çöp olduğu bariz. Ama adam bir yerde haklı bunu sırf akıllı telefon diye alanlar olacaktır. Galaxy Ace ya da Xperia Tipo tarzı telefonlar bu Smart Mini'den çok daha iyidir.
Bir de ekranı büyüttük diyor
etlik 19.7.2013 21:08:32
Operatörler nedense teknolojiyi 3 yıl geriden takip ediyorlar.
turkattack 19.7.2013 15:31:48
quote:

Orijinalden alıntı: inexo

çinin 200 dolarlık 5".süper cihazlarini getirin demiş...
adam 5mp modelimiz de çıkacak diyor

Bu siteyi(yada teknolojiyi) takip eden herhangi birinin anlabildigi bi soruyu bu adamın anlayamaması garip.
inexo 19.7.2013 15:25:45
çinin 200 dolarlık 5".süper cihazlarini getirin demiş...
adam 5mp modelimiz de çıkacak diyor
fizikır 19.7.2013 14:15:47
celi binn :D
run...rabbt 18.7.2013 15:28:39
Bu telefonu kullanan androidden soğur
pemaxs 18.7.2013 03:08:34
ben vodafone 945 almıştım fiyat uygundu fakat telefonun sesi çok az çıkıyordu neredeyse cepde hiç duyulmuyordu. oyunlarda çok takılıyordu + ısınma yapıyordu en önemlisi hiç bir güncelleme gelmiyor. kısacsı demek istediğim siz siz olun telefonu markalardan alınız. samsung, iphone, sony , htc. nokia vs vs vs.
saylia 17.7.2013 14:33:46
hep merak ederim, vodafone yöneticileri kendi firmalarinin telefonlarini kullaniyorlar mi? mesela türkcell vodafone yöneticileri, yada digerleri.
milletin icinde muhakkak kullanirlar da, özelde zannetmem
Dentrassi 17.7.2013 14:06:34
Amma gevelemişsin dostum !
Okisht 17.7.2013 13:58:25
adamda ciddiyet sıfır.
gokhans19 17.7.2013 13:56:17
quote:

Orijinalden alıntı: turkattack

İngilterenin en iyi 5 telefonundan biriymiş.
Haticeye degil neticeye bakacakmişiz.

Vodafone reklamlarindan tiksinmeye başladım.
#tabletten neden internete girmiyorsun reklamında wifihotshoptan habersiz birinin reklamını yaparak halkı mı cahil sanıyor,kendini mi cahil konumuna dusuyor siz cevaplayın.
*pazarlama mudurune diyecek yok zaten elinin-başının ayrı telden çalmasını es geçtim,bi urunu bu kadar mı kotu pazarlar;müşterilerine akıllı telefonunuz yok,internet kullanmiyorsunuz diye azarlamadıgı kalmiş.

Aynen o reklamı gerizekalılara göre yapmışlar sanırım. Elinde akıllı telefon olupta excelde veri işleyecek kadar bilgisi olan adam elindeki telefonun internet vericisi olarak kullanılabildiğinide bilir. Gider ayarı açar interneti dışarı verir tabletinde wifisinden bağlanır bunu yapamayan adam elinde akıllı telefon ve tabletle nasıl excelde işlem yapıp koca firmada çalışabiliyor.
turkattack 17.7.2013 12:59:30
İngilterenin en iyi 5 telefonundan biriymiş.
Haticeye degil neticeye bakacakmişiz.

Vodafone reklamlarindan tiksinmeye başladım.
#tabletten neden internete girmiyorsun reklamında wifihotshoptan habersiz birinin reklamını yaparak halkı mı cahil sanıyor,kendini mi cahil konumuna dusuyor siz cevaplayın.
*pazarlama mudurune diyecek yok zaten elinin-başının ayrı telden çalmasını es geçtim,bi urunu bu kadar mı kotu pazarlar;müşterilerine akıllı telefonunuz yok,internet kullanmiyorsunuz diye azarlamadıgı kalmiş.
carter 17.7.2013 12:40:46
Mükemmel telefon. Bunda 1 cigolayt ram'de vardır.
wolferto 17.7.2013 12:32:29
bazı arkadaslar wodafona çok sarmıs kardeşim türkiyede bütün gsm şirketleri bu şekilde türkselin t20 sinide biliyoruz kimse çıkmasın o kötü bu kötü diye zaten türkiyeden cihaz alınmaz kardeşim 400 dolarkık nexus 4 ü 1300e zor buluyosak türkiyede akıllı cihaz patlamasını beklemeyiniz mümkünse 320 pikselli bi telefona 300tl hayatta vermem onlar kendilerini avutsun önce dünyanın akıllı telefon kalitesine yetişin fiyatları global fiyata göre ayarlayın ondan sonra alıcı kullanıcı kitlesinden bahsedin adam bu arada çok akıllı son sürüm diye bize 4.1 i kaktıracak
O1CanYucel 17.7.2013 11:02:59
Saçmalığın daniskası demek yeterli olacaktır kanaatindeyim.
onur01651 17.7.2013 10:57:31
Ekonomi ile ne alakası var
Verin dışarda verdiğiniz fiyattan bizde kullanalım.
Roark 17.7.2013 09:54:49
Bu adam ürün pazarlama müdürü. Vodafone'un Türkiye'de neden Turkcell'in çöplerini toplamaya mahkum olduğunun sebeplerinden birisi...
man utd 17.7.2013 03:38:50
Yanlız balcılar kapar bu adamı..Maaşı neyse 2 katı!
theJuDGe_41 17.7.2013 02:07:33
quote:

Orijinalden alıntı: arman atilgan

Androidin son sürümü 4.1 Jelly Bean ile. :D :D

ahahhha
fakasupi 17.7.2013 01:15:35
vodafone da faturali genc avantaj tarifeme ek 25 tl + wildfire s 10 tl = 35 liraya kampanyali telefon aldim 24 ay taahhutlu, kafalarina gore 45 tl ye cikardilar faturayi. yok ek vergiler felan filan salladilar beni. Allah belanizi versin...
tugares 17.7.2013 00:55:16
S4 mini ye rakip yapmış sandım bir an :) Akıllı telefon ile yeni tanışan biri bu telefonu android in en son işletim sistemi ile kullanırsa muhtemelen bir daha akıllı telefon kullanmaz.. Bu denilene de fiyatından dolayı aklına yattığı için aklından da şüphe eder :|
murdocklawless 17.7.2013 00:43:14
bu telefona 320 lira verende 32 gram beyin yoktur.
ReDComrade 17.7.2013 00:18:37
DH reklam kokan hareketlerin vardı artık kokan şey kokusuyla beraber kanlı canlı karşımızda. Hı bu arada ''Akıllı telefona başlangıç yapmak isteyenler için yaptık bu telefonu'' olum telefon la bu yetenek işi mi ? gitar mı alıyoruz.
Public_Enemy 16.7.2013 23:07:44
telefonun incelemeye değer bir telefon olmadığı ortada, bunun incelemeden çok reklam olduğu da ortada
digimon52 16.7.2013 23:07:39
hani nerde haber basligindaki resimde ESEN YENERLER VARDI :(

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
orodyn 16.7.2013 22:38:22
Smart 975 için daha iyi işlemci filan dedi ama aynı işlemci gibi görünüyor.
Yusac 16.7.2013 22:20:45
Bunu alacağıma giderim tuşlu nokia alırım bunun kasıntısınımı çekicem bir de.
DH Misafiri 16.7.2013 21:57:02
Türkiye de akıllı telefon kullanım oranları artıyomuş ama memnun değillermiş siz mobil data ücretlerini düşürün makul bi seviyeye indirin ve adil kullanım kotası olayını mobil için kaldırın, siz o zaman görün mobil internet kullanımlarını. ama nerdee !!!!
DH Misafiri 16.7.2013 21:57:02
komple çöplük tel 3.5 ne la önce siz internet paketlerini avea gibi yapın sonra telefon çıkarın avea harika sizden tamtm çekmiyor ama benim her türlü işime yarıyor hepde çekiyor :D
matmuhendisi 16.7.2013 21:41:21
benim kadar akıllı cihazlardan anlıyosa ben bişeyden anlamıyorum
Alcatraz 16.7.2013 21:31:58
bunu alanın aklına şaşarım
makaramasuko 16.7.2013 21:31:05
3,5 inc mii ohaa mini demisler ama bak ekran baya büuyük
drahmet06 16.7.2013 21:17:54
320 liraya göre gayet uygun
kpln04 16.7.2013 21:09:50
erder abi çaksaydın şunun ağzına bi tane adam seni cahil sandı heralde

ayrıca vodafone seni ne sömürüyorum bee ruhun duymuyor :D
gokhans19 16.7.2013 20:19:46
quote:

Orijinalden alıntı: tekin-71

Koskaca Vodafon faturalı hattımı alana bu telefon bedava diyemiyor. Ayrıca bu çöpe para verenin aklı yoktur.


Yurtdışında vodafone öyle yapıyor zaten ama 3. dünya ülkelerinde parayla satıyor.
WarSaw 16.7.2013 20:14:45
Vodafone, Türkiyede mobil internet kullanımının artmasını istiyorsa önce adam olacak ve o fiyatları makul seviyelere çekecek. Herkese aylık 100MB free data kullanımı verseniz emin olun çoğu kişiyi akıllı telefona hazırlarsınız ve insanların akıllı telefon kullanım alışkanlıklarını ve uzun vadeli data kullanım oranlarını artırırsınız. Azıcık kafanızı çalıştırsanız bunu 2 yönlü kara çevirebilirsiniz. Kampanyalı akıllı telefon satış, aylık data kullanım satış vs.
Ama o vizyona ve kapasiteye sahip değilsiniz malesef. Hep kazık hep yalan reklam.
.TRinTY. 16.7.2013 19:52:26
Ayda 60 lira veren adam ne yapsın bu telefonu?Eğer giriş seviyesine yönelik yapılacaksa 20-30 liralık tarifelerle adam gibi fiyata versinler; telefonu bozulan, eski olan kullanıcılar alabilsin.
barakli87 16.7.2013 19:36:36
çöp
master_axe 16.7.2013 19:26:32
Adama çok kıl kaptım. Sanki karşısında teknolojiden anlamayan insan varda elinde ki telefonu çok büyütüyor. Donanımhaber'le röportaj yapıyorsun, biraz daha gerçekçi şeyler söylesen daha akıllıca olurdu.
%16'lık bir mobil internet kullanımız varmış. Çok bile, mobil internet fiyatları ne kadar pahalı, gelmiş bir de artması gerek diyor. Evet atması gerek. Düşür mobil internet fiyatlarını artsın.
Birde çok büyük bir özelliği varmış. Eski sim kartlarını takabiliyormuşuz. Helal olsun, bunu duydum ayakta alkışladım.
ihsanttk 16.7.2013 19:17:10
donanım haber roportaj yaptığına pişman olmuştur....komple fail...yeni başlayanlar için iyi bir seçenekmiş....!!!
tekin-71 16.7.2013 19:14:34
Koskaca Vodafon faturalı hattımı alana bu telefon bedava diyemiyor. Ayrıca bu çöpe para verenin aklı yoktur.
kaptanos 16.7.2013 19:06:16
Adam vodafone pazarlama direktörü ama bildiğin pazarlamacı ağzı var. Kapı kapı dolaşıp iyi mal satar bu :)
efe7182 16.7.2013 18:40:13
Tv deki bal satıcılarına benziyor ve onlar gibi konuşuyor lütfullah bey ;)
DH Misafiri 16.7.2013 18:38:42
batarya performansı nedir ?
35fatih 16.7.2013 17:42:09
Gercekten ekrani cok buyutmusler 3.5 inch cok zor olmustur ugrastirmistir sizi :) bence akilli telefona bunla baslarsa insanlar bir daha da kimse almaz akilli telefon filan.
35fatih 16.7.2013 17:41:08
Gercekten ekrani cok buyutmusler 3.5 inch cok zor olmustur ugrastirmistir sizi :) bence akilli telefona bunla baslarsa insanlar bir daha da kimse almaz akilli telefon filan.
xxbymanxx 16.7.2013 17:38:59
Adam ne diyor mini deyince herkesin aklına küçük ekran geliyor biz bunu büyütelim dedik 3.5 inç yaptık heralde büyütmeseler 2 inç yapacaklardı adam komple fail.
ukg 16.7.2013 17:23:20
Vodafone nun telefonları 5 para etmez çoğunu alcatel üretiyor
cryzboy43 16.7.2013 17:19:23
ayda 61 tl ye verıyosun ya bunu bıde uk de tarıfelrde yakın fıyata ne alındıgına bakın http://www.phones4u.co.uk/shop/shop_contract_details.asp?ItemKey=684076#offer_details
arman atilgan 16.7.2013 17:07:02
Androidin son sürümü 4.1 Jelly Bean ile. :D :D
batkent 16.7.2013 17:04:44
Bu satış temsilcisini kim bulmuş ?
emre_ege21 16.7.2013 16:59:40
hayatımda 1 kere vodafone kullandım ondanda zamanında istanbulda bir şebekesini su bastı 30 tl lik kontörlerim gitti aradım vereceğiz dediler orada kaldı.Zaten reklamlarına ayrı gıcık oluyorum insanları m.l yerne koyuyorlar akıllı cihaz seciciymiş bilmem ne doğru çünkü insanlar ne alacaklarını bilemiyorlar.İnsanları s.lak yerine koyan başka bir gsm şirketi tanımıyorum.
Reanimate 16.7.2013 16:58:18
Ilk once Data ucretlerini dusurun.Daha dunya ile yarisir data hizmeti veremiyorsunuz.
Hüsnü008 16.7.2013 16:43:33