TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25169 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Lumia 928, billboard reklamlarında ortaya çıktı HP, ufak işyerleri için geliştirdiği yeni ProBook dizüstü bilgisayar serisini duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (44) YORUM YAZ

tarafından 6 Mayıs 2013, Pazartesi 13:14 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung, Galaxy Core modelini resmi olarak tanıttı
Günlük Haber Ekrem71
44

 
Samsung'un alt seviye akıllı telefon modellerine yaptığı eklemeler tüm hızıyla devam ediyor. Firma yine bir orta-alt seviyeye hitap edecek olan Galaxy Core adlı akıllı telefon modelini tanıttı.

Galaxy Core modelinde 4.3 inçlik 480 x 800 piksel çözünürlükte TFT LCD ekrana yer veriliyor. 1.2GHz saat hızında çalışan çift çekirdekli işlemci 1GB RAM ile destekleniyor. 8GB depolama kapasitesi microSD kartlarla artırılabiliyor.

5MP çözünürlükte arka kamera, VGA ön kamera, 480p video kaydı, Android 4.1 işletim sistemi, opsiyonel çift SIM desteği, WiFi, Bluetooth, GPS, 1800mAh batarya, 8.95mm kalınlık, 124gr ağırlık şeklinde diğer özellikleri mevcut.

Yazılım tarafında ise TouchWiz Nature arayüzü, Akıllı Bekleme, S Voice, Akıllı Arama, hareketlerle telefonu sessize alma veya sayfayı tazeleme gibi özellikler yer alıyor.

Galaxy Core ilk olarak Avrupa ve Asya pazarlarında satışa sunulacak. Çift SIM destekli versiyon bu ay piyasaya çıkacakken, tek SIM kartlı versiyon ise Temmuz ayını bekleyecek. Fiyat konusunda bir bilgi yok.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
pumaken 6.12.2013 15:35:18
millet bağırıyordu aynı anda ikisi de çalışan çift hatlı telefon diye aha işte adamlar yapmışlar androidli ve iki hattı da aynı anda aktif
yani biriyle konuşurken diğerini arayınca kapalı demiyor ekranda gösteriyor
ama özelliklerde güzel olsaydı on numara olurdu fakat fiyatı gayet düşük tutmuşlar birde ekran fazla büyük değil telefonda en ideal ekran boyutu 4.3 olması çok güzel
donanımı gelişseydi fiyatı fazla olurdu şu an kampanyalarla 550 tl civarına gelmekte.
playstyle 7.5.2013 06:20:44
Samsung aynı modelin her ebatını çıkartır oldu ! bu açıdan kimin ne kullandığı tam anlaşılmıyor !
yani şaka maka hava atmak için telefon alan biri en sonunda kafeteryada masaya tableti koyacak o olacak
çünkü en pahalısı en büyüğü anlayışı ve ekranın 16:9 altın oranda olduğu için olayın artık bir esprisi kalmadı !
şu saatten sonra yapılabilinecek yegane değişiliklik anca çerçeveyi inceltip
sözde çerçevesiz modellere kaymaktan başka bir şey yok gibi !

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Gl4dius 6.5.2013 22:29:16
quote:

Orijinalden alıntı: bozok_53_45

htc one ın kullanma kılavuzuna bile video çeken donanım haber s4ün incelemesini yapmadı pardon tarafsızdı dimi bu site?



samsungun üzerine daha ne kadar inceleme videosu çekecekler ayda bir siteye girersen böyle olur tabi kötü sitelerle karıştırdın galiba teknoloji 1 yıl geriden takip eden hayal gücünden yoksun insanların olduğu biryer sanıyorsun galiba gerekli incelemeler yapıyorlar elbet onunla ilgilide çalışmaları vardır mutlaka
dirty_dancer 6.5.2013 21:25:12
Bi dur bi soluklan samsung!
okidoki64 6.5.2013 20:40:07
Orta seviyede ekran kartı incelemesi yaptığınız gibi orta halli cep telefon incelemelerini daha çok yapabilmenizi umuyorum.UMarım telefon firmaları inceleme taleplerinizi dikkate alırlar.Herkes 1500 tl üstü amiral telefon alamıyor!!UMarım orta halli telefonların çeşidi daha da artar.

Çözünürlük olarak 480x800 olan 4-5 inç telefonların pdf gösterme performansı nasıl oluyor?Bu telefonu alan birisi hangi oyunları oynaya bilir?Yazılım güncellemesi alırmı?
By_RewoL 6.5.2013 20:10:22
allahını seven samsung'un üzerine tasarımcı atsın
bozok_53_45 6.5.2013 19:59:15
htc one ın kullanma kılavuzuna bile video çeken donanım haber s4ün incelemesini yapmadı pardon tarafsızdı dimi bu site?
RaymonD7 6.5.2013 19:59:14
quote:

Orijinalden alıntı: gently weeps

Geldi yine tipini s...

iyi güldüm ya akşam üzeri iyidi bu.
RaymonD7 6.5.2013 19:58:14
Ya bu samsung tasarımcılarının kafasında gök gürüldememişmi hiç ya hiç yine aynı tasarım artık insanlar dışarda birinin elinde tel görünce mini bu core bu zart mı bu zurt mu bu? ne bu yani.
MCErgun 6.5.2013 19:53:12
s3 mini v2.0.13
varol7 6.5.2013 19:06:02
samsung == lg mi ??
gently weeps 6.5.2013 18:26:52
Geldi yine tipini s...
Dexter61 6.5.2013 18:10:11
Bunlarda Samsung un çerezleri :D
furkant1 6.5.2013 17:44:08
Boyle alt seviye cihaza 1000tl verilecegine ikinci el s3 alirim cok daha iyi. (Telefon ulkeye 1aya kadar gelir heralde. Bu sure zarfinda s4 daha fazla yayilir ve 1000in altina dusebilir yurtici cihazlar.)
Zaidax 6.5.2013 17:34:14
480p mi? ÇÖP
Delikli Nane 6.5.2013 17:31:30
samsung hep aynı hep aynı ama APPLE öylemi yılda bir yapıyo yaptımıda tam yapıyo FOREVER APPLE
seconder77 6.5.2013 17:31:19
geçen haftanın modeli daha iyiydi
bende samsung almak istiyorum ama bu modeli beğenmedim
haftayı bekleriz artık
seconder77 6.5.2013 17:28:53
geçen haftanın modeli daha iyiydi
bende samsung almak istiyorum ama bu modeli beğenmedim
haftayı bekleriz artık
oozal 6.5.2013 17:21:11
yeni bir hafta başı ve yeni bir samsun telefonu
Masquerade89 6.5.2013 17:20:17
Adamların amacı diğer telefon markalarını unutturmak .. Böyle giderse başarıcakta
1myst 6.5.2013 17:19:55
Orta-alt seviye sınırları 1gb ram ve çift çekirdekli 1.2Ghz işlemci olmuş!
Masquerade89 6.5.2013 17:15:59
Adamların amacı diğer telefon markalarını unutturmak .. Böyle giderse başarıcakta
Masquerade89 6.5.2013 17:10:44
Adamın işi gücü yeni model çıkarmak s3.mini tarzı birşey olmuş. s3 miniyi tercih ederim şahsen
joe_santana 6.5.2013 17:05:07
s4 incelemsini istiyoruz
aydede96fb 6.5.2013 16:33:29
geldi yine tipini s*********
bkaakco 6.5.2013 16:29:25
Uygun bir fiyat olursa alınır. Orta seviye bir cihaz.
Illustrious. 6.5.2013 16:21:42
Samsung ve yine,yeniden klasik oval leğen tasarımlı plastik..
General. 6.5.2013 16:20:41
Tipi olsa zoruma gitmeyecek 100 tane model hepsi aynı
Recharged 6.5.2013 16:08:19
Nokia'yı geçtiler sanırım her an yeni bir model çıkartma potansiyeline sahip Samsung.
fatih1009 6.5.2013 15:21:37
aferin samsung. ne çekti rakiplerin senden be
Nightmare70 6.5.2013 15:15:29
Samsung'da kaç milyon diyecem artık cnc tezgahı varsa her hafta model üretebiliyor adamlar :D Birde isimler farklı ama hepsinin özellikleri aynı hemen hemen işin şeyi çıktı yani ..
Bamya Avcisi 6.5.2013 15:04:42
Adamların fazla model yapması size niye batıyor.Ona bakarsanız Sony de Xperia serisi altında onlarca telefon çıkardı ona lafınız yok.

Her kullanıcı kitlesine ayrı telefon,en mantıklısı da o zaten.Güncellemesini veriyor mu? Veriyor,ee daha ne diye mızmızlanıyorsunuz?
tekin-71 6.5.2013 15:02:29
quote:

Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

COREum böyle işes3 miniden farkı ne ?


En büyük fark S3 mini Samoled CORE tft EKRAN.
OverClocK1ng 6.5.2013 14:32:29
Şimdi bu mu Core?

Ulan piyasada ne kadar akıllı cihaz varsa teknik özellik olarak buna Core be.
Batuist 6.5.2013 14:22:29
2 sene öncesinin süper telefonu şimdi alt sınıf kategorisine giriyor..
tekin-71 6.5.2013 14:20:04
İsterse hergün aynı tasarımda telefon cıkarsın Samsung BANANE.

Ama millet rahatsız bu durumdan onlara ne oluyorsa anlam veremedim gitti.
WhiteLotus 6.5.2013 14:19:09
crtl+c crtl+v
ertanunver 6.5.2013 14:12:45
samsung bence 1 tane model tasarladi yillar once. bunun da boyutuyla oynayip oynayip farkli kombinasyonlari turetip kullancilara satiyor. kimse de anlamiyor ayni cihaz oldugunu.

yoksa toplum muhendislerinin tasarladigi psikolojik bir deneyin bir parcasi miyiz?
MIKROP DOGAN 6.5.2013 14:11:59
CORE'um böyle işe
s3 miniden farkı ne ?
wolf silver 6.5.2013 14:09:16
Samsung Günün anlam ve önemini belirten telefonu tanıttı :-)
Düşünen Biri 6.5.2013 13:54:17
Samsung her hafta telefon çıkarma ünvanını kimseye kaptırmaz.
eren15935 6.5.2013 13:43:28
Ilkin ace kullandim sonradan s2ye gecis yaptim. Bir samsung kullanicisi olarak samsunga bu konuda ayar oluyorum. 500bintane hemen hemen ayni telefonu cikarmanin manasi nedir arkadas. Bu cihazda iste bildigin s2 iste. Hatta donanimi daha dusuk.. Samsungun destegi ve donanimi olmasa alinacak cihaz degilde iste alternatif yok napalim :/