TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24963 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
SES, 51.uydusu SES-5'i fırlattı Hangi Mac'ler, OS X Mountain Lion'a destek sunuyor ? HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (39) YORUM YAZ

tarafından 11 Temmuz 2012, Çarşamba 21:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Note, Android 4.0.4 sürümüne güncellendi
Günlük Haber Bilal Akgündüz
39
Samsung, telefon ve tabletlerini art arda son sürüme güncellemeye devam ediyor. Almanya'daki GT-N7000 Galaxy Note kullanıcıları, bugün Android 4.0.4 sürümüne yükselmeye başladı ve ilk resmi Firmware dosyası yayınlandı.
 
4 Temmuz tarihli yazılım, N7000XXLRG yapı numarasıyla geliyor ve Android 4.0.3'teki Premium Suite paketine ek olarak yeni özellikler ihtiva ediyor. Kullanıcı arayüzündeki bazı simgeler yenilenmiş, yeniden başlat butonunun rengi yeşil olarak değiştirilmiş ve genel olarak cihazın hızı arttırılmış.
 
Android 4.0.3'ün en önemli sorunu olan güç yönetimindeki dengesizlik bu sürümle birlikte ortadan kalkacak, pil ömrü hissedilir düzeyde artacak. Yazılıma eşlik eden en önemli özellikler ise; Galaxy S III'teki Pop up Play ve kilit ekranı için imza seçeneği.
 
Cihazınızda video izlerken aynı ekranda ikinci bir işlem yapabilmenizi sağlayan Pop up Play, çoklu görev konusunda teknoloji dünyasını kendine hayran bırakmıştı. Kilit ekranı için imza desteği, kaydettiğiniz bir parmak hareketiyle telefonu kolayca kullanmaya başlayabilmenizi sağlayacak. 
 
Güncelleme, OTA olarak veya Kies programı aracılığıyla alınabilir. Önümüzdeki bir ay içerisinde tüm bölgelerdeki Galaxy Note sahiplerinin yazılım yükseltmesini alacağı tahmin ediliyor. 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 20.12.2012 08:14:56
süper bir telefon ben çok sevdim olmayan arkadaşlarında note 2 almasını isterim bazı internet sayfalarında çift hatlısı var deniyor gören veya alan varmı ?
DH Misafiri 28.11.2012 10:33:49
arkadaşlar bu sabah itibariyle galaxy notum telefon üzerinden otomatik güncelleştirme ile 4.0.4 sürümüne güncelleştirdi.popup play falan herşey çalışıyor şu anda.bir sıkıntı yok.
DH Misafiri 17.11.2012 16:40:26
samsung note kullanıcısıyım yazılım güncellemelerini alamıyorum . her denediğimde ''kullanılabilir güncelleme yok'' diyor... telefonum yurt dışı... yardım ederseniz sevinirm ... iletişim için uurkync27@gmail.com adresime gönderirseniz çok sevinirim .... LÜTFEN YARDIMCI OLUNUZ...
muratal 24.10.2012 14:46:36
Samsung'un yaptığı her telefona bayılıyorum.
muratal 24.10.2012 14:44:52
Samsung'un yaptığı her telefona bayılıyorum.
Exvision 24.10.2012 14:09:14
Fandroids were here.
DH Misafiri 24.10.2012 13:29:29
galaxy note 4.04 yükledim sorunsuz çalışıyor fakat bluetootd açılmıyor....???????
OnTopOfTheWORLD 13.10.2012 08:30:53
ikinci el galaxy note alımayı düşünüyorum
OnTopOfTheWORLD 13.10.2012 08:26:48
ikinci el almayı düşünüyorum
Amedra 13.10.2012 01:07:03
Manuel olarak yapmayı deneseniz?
DH Misafiri 12.10.2012 16:27:17
merhaba arkadaşlar, ne kies - ne de cihaz güncelleme gönderdi. halen 4.0.3 nasıl yapabilirim yardımcı olmanızı istiyorum.
teşekkürler
DH Misafiri 11.10.2012 14:16:47
yurt dışından aldığım note telefonuma türkçe rom yükleceğim ama yükledikten sonra orjinal sofware update'yi yapabiliyormuyum ? yoksa bu özelliği kaybediyormuyum teşekkür ederim..
murat811 1.10.2012 19:46:59
galaxy note uma 4.0.4 yukledim. memnunum. ama cebimdeyken mesaj geldiginde, kamera ışığı kendi kendine yaniyor. çözümü konusunda yardimci olabilecek var mi. isletim sisteminden mi. bu bir hata mi yoksa birayar ile mi ilgili. ya da bi program mi yukledim bilmeden
lHoLigaN 14.8.2012 13:57:09
4.0.4 güncellemesi iyidir iyi
lHoLigaN 14.8.2012 13:56:08
4.0.4 güncellemesi iyidir iyi
DH Misafiri 13.8.2012 18:05:55
4.0.4 kies ile yükledim encak pil tamm biraz fark etti ancak bu işlemci hızı düşmüş 1.2 ghz e test programı ile kontrol ettim en çok 1.2 ghz ile mesela 1500 adet işlem yapmışsa 1.4 ghz işelm 1 yada 0 gösteriyor 3d test ise fps hızı 4.03 47 60 arası gelen görüntü şimdi 20 37 gösteriyor.. haberiniz olsun isterseniz bir kontrol edin bakın..
DH Misafiri 5.8.2012 01:55:46
evet beklenen 4.0.4 güncellemesi geldi fakat bende popup player aktif değil nasıl aktif edicez bilgisi olan
andonexl 2.8.2012 09:19:17
4.0.4 sürümünü şu an rootlayabiliyo muyuz?
DH Misafiri 31.7.2012 17:02:37
notuma güncelleme geldi indirdikten sonra yeniden başlatılacak dedi sonra kapandı android robotu çıktı sonra telefon açıldı güncelleme yüklenemedi dedi kies air yapın veya samsung merkezinden yapın diyor.yardım edebilir misiniz ???
DH Misafiri 18.7.2012 11:50:45
türkiye ics ne zaman gelir
smart1978 13.7.2012 00:28:06
Brick yapmanın bir çok yolu vardır... Burda önemli olan emmc ile alakalı mı? Yoksa her markada soft brick hard brick olabiliyor...
bartman 12.7.2012 23:16:25
quote:

Orijinalden alıntı: smart1978

quote:

Orijinalden alıntı: bartman

Arkadaşlar 4.0.4 kurup wipe yapanınız var mı. Malum 4.0.3 için emmc brick hatası vardı, bu sürümde bu hatanın giderildiği henüz teyit edilmedi. Wipe yapınca birck olma olasılığı halen söz konusu.

Wipe yapmak farzdır... Bendeki Note da sorun yapmadı... Hatta bendeki emmc kötü fabrika çıkışlı olmasına rağmen wipe ile bir sorun çıkmadı... emmc brick çözülmüş olabilir... Teyid etmek gerekir. Samsung bu sorunu birkaç aydır biliyor ve üzerine çalıştıkları da biliniyor...

XDA'dan takip ettiğim kadarıyla maalesef 4.0.4 sürümünde de birck bug mevcut. Cihazını brick yapanlar var.
smart1978 12.7.2012 22:37:06
quote:

Orijinalden alıntı: bartman

Arkadaşlar 4.0.4 kurup wipe yapanınız var mı. Malum 4.0.3 için emmc brick hatası vardı, bu sürümde bu hatanın giderildiği henüz teyit edilmedi. Wipe yapınca birck olma olasılığı halen söz konusu.

Wipe yapmak farzdır... Bendeki Note da sorun yapmadı... Hatta bendeki emmc kötü fabrika çıkışlı olmasına rağmen wipe ile bir sorun çıkmadı... emmc brick çözülmüş olabilir... Teyid etmek gerekir. Samsung bu sorunu birkaç aydır biliyor ve üzerine çalıştıkları da biliniyor...
bartman 12.7.2012 20:09:33
Arkadaşlar 4.0.4 kurup wipe yapanınız var mı. Malum 4.0.3 için emmc brick hatası vardı, bu sürümde bu hatanın giderildiği henüz teyit edilmedi. Wipe yapınca birck olma olasılığı halen söz konusu.
baymuskulpesent 12.7.2012 17:27:30
dün kiesten aldım güncellemeyi ve rahatlıkla söyleyebilirim ki en stabil halini almış ics bu güncellemeyle. ram kullanımı gingerbread seviyelerine çekilmiş ve stabilitesi önceki sürümlere göre çok daha iyi. batarya ömrü 4.0.3'e nazaran daha iyi fakat daha sonraki güncellemelerle umarım daha da iyi bir hal alır.
talhadogdu 12.7.2012 14:59:27
Sırf verdiği yazılım desteği yüzünden bir sonraki telefonum ya Samsung, ya da Google'ın cihazlarından birisi olacak.
nevai 12.7.2012 11:54:04
note kullanıcılarına hayırlı olsun. Samsung bence en iyi destek veren firmalardan biri biraz geç geliyor ama geldimi tam geliyor.
_BEDIRHAN_ 12.7.2012 09:56:53
güncelledim arkadaşlar azda olsa ısınma sorunu devam ediyor fakat diğer bütün sorunlar giderilmiş. pil dahil.
omeryasin 12.7.2012 09:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: twilight_flame

umarım bu kez Türkiye'ye geç gelmez :) ben şimdilik kies ya da wifi ile güncellemek istiyorumda :) pop-up play özelliği gerçekten istediğim bir özellikti büyük ihtimalle note 2 çıkana kadar telefonum değişmeyecek.



Bu arada arkadaşlar birşey soracağım bu güncellemeden sonra herşeyi fabrika ayarlarına döndürürsem google'a kayıtlı olan telefon numaraları da siliniyor mu?

Silinmez
EvReN 7 12.7.2012 09:35:32
Almanya sürümünü kuracağım.
sizde kurum. Türkiye sürümünü beklemeye gerek yok. zaten Türkçe mevcut içinde.
alpikk 12.7.2012 08:48:27
Google hesabınıza kayıtlı ise silinmez
twilight_flame 12.7.2012 06:59:47
umarım bu kez Türkiye'ye geç gelmez :) ben şimdilik kies ya da wifi ile güncellemek istiyorumda :) pop-up play özelliği gerçekten istediğim bir özellikti büyük ihtimalle note 2 çıkana kadar telefonum değişmeyecek.



Bu arada arkadaşlar birşey soracağım bu güncellemeden sonra herşeyi fabrika ayarlarına döndürürsem google'a kayıtlı olan telefon numaraları da siliniyor mu?
jovanovic 12.7.2012 01:01:50
Hadi hayırlısı bakalım...
savasserter 12.7.2012 00:50:32
Heyecenla bekliyorum
IamGambLer 12.7.2012 00:40:40
samsung'un güncellemeleri gerçekten başarılı.
Lord of the Shadows 12.7.2012 00:37:27
isviçre ne zaman ?
_BEDIRHAN_ 11.7.2012 23:17:13