TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22976 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
LG Optimus Nexus detaylanıyor Hitachi, sınırsız süreli veri kaydedilebilen kuvars cam şeritleri tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (74) YORUM YAZ

tarafından 5 Ekim 2012, Cuma 21:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Note II'nin pil ömrü test sonuçları yayınlandı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
74

Yaklaşık bir hafta önce Güney Kore'de satışına başlanan Samsung'un 5 inç üstü segmentine mensup akıllı telefonu Galaxy Note II'nin GSMArena tarafından gerçekleştirilen pil ömrü testleri sonuçlandı. Piyasadaki en büyük telefon ekranlarından birine sahip olan ve bununla birlikte oldukça büyük bir pille güçlendirilen GT-N7100'ün pil ömrü hususunda iyi bir performans sergileyeceğinden şüphe edilmiyordu. Yayılanan test sonuçlarıyla firmanın yeni telefon-tablet melezinin günlerce kullanılabilecek bir süre sunabileceği kanıtlandı.
 
5.5 inç büyüklüğünde 1280 x 720 piksellik en yeni Super AMOLED teknolojisiyle üretilmiş ekran, 1.6GHz hızında dört çekirdekli Exynos 4 Quad çipset, 2GB RAM, S Pen teknolojisi, Walcom Tech aktif sayısallaştırıcı sistemi ve Android 4.1.1 Jelly Bean sürümünün eşlik ettiği Note 2, rakiplerine oranla çok daha fazla enerjiye ihtiyaç duyuyor. Büyük ekrana daha yüksek bir frekansta çalışan çipset ve S Pen için gerekli sayısallaştırıcı sistem eklenince kulalnılacak pilin miktarını önemli ölçüde arttırmak gerekiyor. Benzer özelliklerle donatılan Galaxy S3'ten 1000mAh daha fazla pili yapısında barındıran hibrit model, kullanıcısına uzun süre hizmet verebilecek.
 

3G üzerinden 17 saate yakın konuşma süresi sunan Galaxy Note II, 3,300mAh pille 21 saati aşan bir performans sergileyen RAZR MAXX'ın ardıdan ikinci sırada yer alıyor. Orijinal Galaxy Note, 12 saatten biraz daha fazla dayanabilirken 2,100mAh pilli Galaxy S3, 10:20 dakika, yeni Apple iPhone 5 ise; 8:42 dakika kadar ses alışverişi sağlayabiliyor. 3G'yi kapatıp görüşmelerinizi 2G üzerinden sürdürdüğünüzde bu süre Note II ile 35 saate kadar çıkabiliyor.
 
 
İnternette gezinme konusunda liderlik kısa süre önce Apple iPhone 5 tarafından ele geçirilmişti. Rakiplerinden çok daha küçük bir pile sahip olsa da 4 inçlik oldukça az enerji tüketen bir hücre içi dokunmatik panel teknolojisinin kullanıldığı IPS LCD ekranla gelen yeni iPhone, yaklaşık 10 saat internet kullanımını mümkün kılıyor. İnternet sitelerinin büyük yoğunluğunun beyaz arka plana sahip olduğu göz önünde bulundurulduğunda Super AMOLED'lık RAZR MAXX 9:12 ile ikinci sıraya geriliyor. Çok daha büyük bir ekran ve daha az pille gelen Galaxy Note II, Jelly Bean işletim sisteminin de yardımıyla 8:48 dakikalık bir internet kullanımına dayanabiliyor. Galaxy S3, Android 4.1.1 üretici güncellemesinin ardından sonucunu 6:27 dakikaya yükseltmişti.
 
 
Testleri gerçekleştiren site tarafından bolca övülen Galaxy Note 2'nin video oynatıcısı, her türlü formatı çalıştırabiliyor ve geliştirilmiş bir altpiksel dizilimiyle gelen Super AMOLED ekranı sayesinde koyu renklerdeki performansıyla mobil cihazlarda seyir keyfini yeni bir seviyeye taşıyor. 11 saati aşan video izleme süresiyle RAZR MAXX'ın arkasında, 10:12 dakikalık iPhone 5'in önünde konumlanan telefonu 10:01 ile Galaxy S3 ve 9:28 dakikayla HTC One S izliyor.
 
Her gün birer saat 3G üzerinden konuşma, internette gezinme ve video izlemeyle toplamda 73 saat kullanım süresine ulaşabilen Samsung Galaxy Note II, böyle bir kullanım gerçekleştirilmesi halinde üç günü rahatlıkla geçirebilecektir. Tabiki her mobil kullanıcı farklı işlemler yürütecek ve bu işlemleri farklı sürelerde kullanacaktır. Bu yüzden potansiyel tüketicilere cihazın ortalama kullanım süresinin iki gün civarında seyrettiği belirtilebilir. Halihazırda satılmakta olan yeni nesil cihazlar arasındaki en iyi pil performansının Galaxy Note II'yle elde edildiği bu test sonuçlarıyla ispatlanmış oldu.
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
seroo 05.10.2012 22:15:44
iphone un listeye girme sebebi cüccük kadar ekranından dolayı olabilir.. +54
multiTYRT 06.10.2012 00:11:58
Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir; Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü
...
Yorumun devamı ▼
+18
Kadirhan96 05.10.2012 22:00:05
Çok ideal bir cihaz pil hız her şey mükemmel Allah herkese nasip etsin inş +12
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
mkt 05.10.2012 21:11:22
o iphone listeye nasıl girdi? 0
ax 05.10.2012 21:13:08
işte ne zamandır beklediğim test.çok çok iyi değerler bunlar kıyaslamak gerekirse note ile 3-3.5 saat süren 3g ile nette gezinme süresi 8.5-9 saat arasına çıkmış.muazzam bir artış var açıkçası... +2
bahner 05.10.2012 21:13:21
5 inç boyutunda görüntü veren bi telefon için gayet tatminkar bir süreye sahip. 0
CooL_ROMEO 05.10.2012 21:15:19
oha iphone 5 e bak -5
Bilal Akgündüz 05.10.2012 21:19:10
quote:

Orijinalden alıntı: ax

işte ne zamandır beklediğim test.çok çok iyi değerler bunlar kıyaslamak gerekirse note ile 3-3.5 saat süren 3g ile nette gezinme süresi 8.5-9 saat arasına çıkmış.muazzam bir artış var açıkçası...


Jelly Bean'in katkısı çok büyük. Galaxy S3'te bile 1 saat daha fazla internette gezinme süresi sağladı ICS sürümüne oranla.
0
itachi237 05.10.2012 21:29:07
iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5'te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum. 0
Kadirhan96 05.10.2012 22:00:05
Çok ideal bir cihaz pil hız her şey mükemmel Allah herkese nasip etsin inş +12
seroo 05.10.2012 22:15:44
iphone un listeye girme sebebi cüccük kadar ekranından dolayı olabilir.. +54
Raikirin 05.10.2012 22:37:07
Sonuçlar iyi görünüyor.Detayları bir de son kullanacıdan almak lazım. -1
join 05.10.2012 22:42:47
Pil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon. 0
alito 05.10.2012 22:53:04
quote:

Orijinalden alıntı: join

Pil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.


teorik olarak "en olmadık yerde" tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, "en olmadık yerde" pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
+1
idris 05.10.2012 23:00:17
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum.


Nasıl listeye girdiğini anlamak hiçte zor değil.
Daha optimize bir işletim sistemi.
Önceki nesilde 1GHz Dual Core CPU - Dual Core GPU 45nm.
Yeni nesilde 1.02 GHz Dual Core CPU - Triple Core GPU 32nm.
Yarıştığı telefonlara göre daha küçük ve beyaz renklerde enerji tüketimi daha az ekran.

Motorola RAZR MAXX HD ve LG Optimus G ile testler tekrarlanmalı. (Testler Jelly Bean ile yapılmalı.)
+1
Batuist 05.10.2012 23:04:23
Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir? -2
trsinapsis 05.10.2012 23:05:27
Aslında Iphone o kadar küçük ekranla çok daha fazlasını sunması gerekirdi.

İncelik uğruna bataryanın feda edilmesine karşıyım.

Galaxy Note 2 için ise ekran boyutunu düşündüğümüzde sonuçlar gayet tatmin edici.
+2
trsinapsis 05.10.2012 23:07:02
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?


Doğru. Bu olay Erdi Bey'in listede birinci olmamasına rağmen Iphone 5'i en hızlı cihaz olarak göstermesine benzemiş.
0
Exvision 05.10.2012 23:09:27
iPhone 5 bu kadar iyi mi ya? -1
khaos 05.10.2012 23:15:38
İphone'un o listede olması bu verilerin inandırıcılığını yok ediyor! 0
ykbulut78 05.10.2012 23:34:02
abi telefon züperrr 0
WonLt 05.10.2012 23:35:49
quote:

Orijinalden alıntı: khaos

İphone'un o listede olması bu verilerin inandırıcılığını yok ediyor!

0
Dangerousx 05.10.2012 23:36:09
Yalan haber Sözüm forum yöneticilerine değil, size bu kaynakları yalan yanlış sunanlara. Alakası alakasız değerler. Iphonu, S3 önüne sokuşturmalar, iphone daha iyiymiş gibi göstermelerden başka bişi değil. Saçmalık ötesi sonuçlar gelmiş. Telefon gelsin kullanıcıları doğru düzgün socuçlar vericetir. -2
ykbulut78 05.10.2012 23:36:27
samsung birbirinden güzel telefonlar üretiyo hangisini alacaz arkadaş yetişemiyoruz hızlarına +1
afavar 06.10.2012 00:01:38
quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

quote:

Orijinalden alıntı: BatuistHaberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?
Doğru. Bu olay Erdi Beyin listede birinci olmamasına rağmen Iphone 5i en hızlı cihaz olarak göstermesine benzemiş.


Ben 10 dkde pişirdim, aşçı 20 dkde pişirdi.Aşçınınki daha lezzetli oldu.
0
fatal_17 06.10.2012 00:08:10
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?
0
Lepanto 06.10.2012 00:08:12
Bu cihaz OLMUŞ arkadaş yahu. Piyasadaki en alınası cihaz bence. Bunu alanın Note 3 çıktığında üzülmeyeceğini düşünüyorum.

Note 3 daha iyi bir chipset ile gelecek olsa da ekranı büyük ihtimalle full hd olacaktır ve bu da performansı düşürecektir. Bu yüzden aralarında büyük fark olacağını sanmıyorum. Ayrıca Note 3'ün full hd ekranı pentile olacaktır çünkü Samsung rgb diziliminde Amoled ekranlarındaki pikselleri bu derece sıkıştıramıyor henüz, yapabilse bile satış stratejisi sebebiyle kullanmayacaktır. Bu sebeple Note 2 sahibini uzun süre idare eder, Note 3'ten fazla eksiği olmaz diye düşünüyorum.

Ekranı güzel, piksel yoğunluğu yeterli, işlemcisi güçlü, tasarımı güzel, kalemi daha ergonomik ve güzel entegrasyonlara sahip, pil ömrü harika ve çok güzel yazılımsal becerileri var bu cihazın. E daha ne olsun? Fiyatı biraz düşse de alsak, bunu alan Note 4'e kadar piyasadaki modellerden kesinlikle geri kalmaz arkadaş...
0
isomania 06.10.2012 00:08:15
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Simdi haberi bidaha okursan dikkatlice o zaman anlayacan neden oyle oldugunu..
1. Ekrani o listedeki butun telefonlardan daha buyuk..
2. Pili 1. Sirada olan razrr dan 200 mah daha dusuk..
3. Ekran icin ve s pen icin diger telefonlarda olmayan ve ekstradan elektrik tuketen chip.
4. Saat hizi arttirilmis 45nm bir islemci..

Bunlarin hepsini goz onune alarak baktiginda gercekten en iyi sureyi veriyor..
Emin olabilirsin bu cihazda int. surf yaparken aldigin zevki ayfon dan hayatta alamassin
0
multiTYRT 06.10.2012 00:11:58
Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü
+18
erci501 06.10.2012 00:15:29
Note2 haberinin arasına bile iphone5 reklamı. Nasıl bir güç varsa arkasında bu apple in 0
Holy Templar 06.10.2012 00:33:10
quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım
0
multiTYRT 06.10.2012 00:35:41
quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım
0
Holy Templar 06.10.2012 00:38:57
quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım

bizde eksi puan yok dostum
0
multiTYRT 06.10.2012 00:41:42
quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım

bizde eksi puan yok dostum

Sağol dostum
0
Lepanto 06.10.2012 00:46:08
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Editör yanlış yazmış, GSMArena'nın kendi yazısının sonunda "en iyi batarya ömrü olan cihazlardan biri" şeklinde nitelendiriliyor cihaz. Çevirirken hata yapılmış sanırım. Kaldı ki Note 2 çok yaklaşmış olsa da Razr MAXX hala en iyi batarya ömrüne sahip. Tabi iki cihazın sundukları imkanlar çok farklı, bu kadar farka rağmen Note 2'nin batarya performansı gayet başarılı bana kalırsa.
+2
Kadirhan96 06.10.2012 01:21:26
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: join

Pil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.


teorik olarak "en olmadık yerde" tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, "en olmadık yerde" pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.

Einstein
-1
iskocyall 06.10.2012 01:26:59
Konusma suresi 4.46 dan az ama internette gezinme suresi 10 saat olan sey nedir ?



Bkz: sacmaliktir.
0
the_end_ 06.10.2012 03:20:46
Aslinda amoled ekranlar icin internet browserlarin alt temel rengi siyah olarak degistirilebilse hicbir lcd ekran amoled ile yarisamaz. Beyaz renk amoled in bas dusmani 0
zetnakah 06.10.2012 04:10:31
Ömür biter şarj bitmez. Kamyon yazısı gibi mi oldu 0
OverClocK1ng 06.10.2012 04:13:29
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum.


4 inç ekranla girmiş olmasın...
5.5 inç ekranla 4 inçi kıyaslamamak lazım.
+2
join 06.10.2012 07:19:07
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.


Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.
+3
berk_06 06.10.2012 09:09:06
Bu iphone 5 büyük hayal kırıklığı dendi,şekli şemali beğenilmedi falan ama hem performans hem pil testlerinde bayağ bayağ söz sahibi olcak gibi. +2
lustfulmemo 06.10.2012 10:13:02
pil büyüklüğü konusunda motorola ile yarıştırılmış.
ekran boyutu olarakta ayfon la yarıştırılmış gibi geldi bana

pil kapasitesi olarak motoroladan daha küçük
ekran boyutu olarak ayfonun neredeyse tamamı kadar ekranla ben bunları yapabiliyorum demiş gibi :)

ve ayrıca ekran olarak kendine en yakın ekran boyutundan neredeyse %17 daha büyük

hmm neyse gelsinde görelim artık canlı canlı
0
hasan1129 06.10.2012 11:06:14
Apple kalitesi işte iphone 5 sizin androidleriniz tokatliyor apple 1 numara



Şaka yaptim kizmayin Bende note 2 yi bekliyorum
-5
Umutcan 06.10.2012 14:20:26
quote:

Orijinalden alıntı: berk_06

Bu iphone 5 büyük hayal kırıklığı dendi,şekli şemali beğenilmedi falan ama hem performans hem pil testlerinde bayağ bayağ söz sahibi olcak gibi.

Bence iphone'un en büyük eksiği ufak ekranı, piyasa şartlarına göre 4.7" falan yapılsaydı ben de satın alırdım. 3.5"-4" aşırı derecede ufak değerler.
Ios oldukça güzel ama daha çook güncellenmesi lazım, dosyalama sistemi ve otg şart öncelikle, yoksa cihaz pc bağımlı olmaktan kurtulamaz.

Note 2'ye gelince benim beklentilerimi pek karşılamadı, ben A15 işlemci ve yeni bir kamera teknolojisi ile gelir diye düşünüyordum. O yüzden bu modeli de es geçip
Nexus 5 modelini bekleyeceğim bakalım. Boyut olarak da daha ideal gibi. Yazılım desteği de cabası.
0
cngiz 06.10.2012 15:05:03
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

quote:

Orijinalden alıntı: itachi237iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum.
4 inç ekranla girmiş olmasın...5.5 inç ekranla 4 inçi kıyaslamamak lazım.


İyide hocam zaten daha büyük cihaz daha fazla alan sunuyor mühendislere. Zor olan büyük bir cihazı değil küçük bir cihazı tasarlamaktır. Ekran boyutunda %37 büyük Samsung pilde %129 daha büyük oranlar ortada. Ayrıca bence insanlar daha fazla enerji üretmek yerinde daha az enerji tüketmeye odaklanmalı bence bu daha zor.
+1
Puzzles 06.10.2012 15:25:47
Ekran büyüklüğüne göre tatmin edici sayılır. 0
TurQich 07.10.2012 03:17:48
Gercekten saglam bataryasi var. Iki gundur ugrasiyorum bitsin diye mumkun degil..:) 0
ax 07.10.2012 09:30:49
aynen bende dünden beri uğraşıyorum hala bataryası %58'de bitmeye niyeti yok... 0
Zuko 07.10.2012 15:22:24
quote:

Orijinalden alıntı: isomania


quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Simdi haberi bidaha okursan dikkatlice o zaman anlayacan neden oyle oldugunu..
1. Ekrani o listedeki butun telefonlardan daha buyuk..
2. Pili 1. Sirada olan razrr dan 200 mah daha dusuk..
3. Ekran icin ve s pen icin diger telefonlarda olmayan ve ekstradan elektrik tuketen chip.
4. Saat hizi arttirilmis 45nm bir islemci..
[:'(]
Bunlarin hepsini goz onune alarak baktiginda gercekten en iyi sureyi veriyor..
Emin olabilirsin bu cihazda int. surf yaparken aldigin zevki ayfon dan hayatta alamassin

O zaman direkt pilin değerine bakılsa yeterdi. Ne o kullanıma bakıyorlar?

Önemli olan telefonu kullanırken pilin ne kadar gittiği olduğuna göre o özellikler dahilken pilin ne kadar gittiği önemlidir.
-1
alito 07.10.2012 18:19:50
quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: alito
quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.

2 ay giden bir bataryanız var. 1 ay 29 gün şarj etmediniz ve pil bitmek üzereyken (Allah göstermesin) bir ölüm kalım olayı ile karşı karşıya geldiniz.

yukarıdaki verdiğim örnek, şarjı 1 gün veya 2 ay giden bir telefonun en ihtiyaç duyulduğu anda kullanılamayacak olma olasılığını eşitler. siz başka bir şeyden söz ediyorsunuz. sizin bahsettiğiniz şey ihtimal oranını en aza indirir ama sonucu asla değiştirmeyecektir. o pil en ihtiyaç duyulduğu anda veya en olmadık yerde yine bitecektir.

pilin uzun ömürlü olması size sadece mutlu birkaç zaman verecektir ama olması gerekeni engelleyemeyecektir. gördüğünüz gibi karışık bir konu
-3
Zuko 07.10.2012 22:17:45
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: alito
quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.

2 ay giden bir bataryanız var. 1 ay 29 gün şarj etmediniz ve pil bitmek üzereyken (Allah göstermesin) bir ölüm kalım olayı ile karşı karşıya geldiniz.

yukarıdaki verdiğim örnek, şarjı 1 gün veya 2 ay giden bir telefonun en ihtiyaç duyulduğu anda kullanılamayacak olma olasılığını eşitler. siz başka bir şeyden söz ediyorsunuz. sizin bahsettiğiniz şey ihtimal oranını en aza indirir ama sonucu asla değiştirmeyecektir. o pil en ihtiyaç duyulduğu anda veya en olmadık yerde yine bitecektir.

pilin uzun ömürlü olması size sadece mutlu birkaç zaman verecektir ama olması gerekeni engelleyemeyecektir. gördüğünüz gibi karışık bir konu


Ayda bir şarj yapar, olur biter. Ayda bir şarj yapmayla gün ortasında şarj yapmak bir mi? (Gün ortası deme sebebim sabah 8'de kullanmaya başladığım tam şarjlı cihazımın pilinin ancak öğlene kadar dayanması ve sonra kapanmasıdır.)

Bence cool olmak için saçmalıyorsun.
0
mertguz 08.10.2012 12:01:29
Elimde C6-01 var.Bu telefondan Note II'ye geçsem kartaldan inip bugattiye binmek gibi bir şey olacak. 0