TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27154 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
LG Optimus Nexus detaylanıyor Hitachi, sınırsız süreli veri kaydedilebilen kuvars cam şeritleri tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (74) YORUM YAZ

tarafından 5 Ekim 2012, Cuma 21:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy Note II'nin pil ömrü test sonuçları yayınlandı
Günlük Haber Bilal Akgündüz
74

Yaklaşık bir hafta önce Güney Kore'de satışına başlanan Samsung'un 5 inç üstü segmentine mensup akıllı telefonu Galaxy Note II'nin GSMArena tarafından gerçekleştirilen pil ömrü testleri sonuçlandı. Piyasadaki en büyük telefon ekranlarından birine sahip olan ve bununla birlikte oldukça büyük bir pille güçlendirilen GT-N7100'ün pil ömrü hususunda iyi bir performans sergileyeceğinden şüphe edilmiyordu. Yayılanan test sonuçlarıyla firmanın yeni telefon-tablet melezinin günlerce kullanılabilecek bir süre sunabileceği kanıtlandı.
 
5.5 inç büyüklüğünde 1280 x 720 piksellik en yeni Super AMOLED teknolojisiyle üretilmiş ekran, 1.6GHz hızında dört çekirdekli Exynos 4 Quad çipset, 2GB RAM, S Pen teknolojisi, Walcom Tech aktif sayısallaştırıcı sistemi ve Android 4.1.1 Jelly Bean sürümünün eşlik ettiği Note 2, rakiplerine oranla çok daha fazla enerjiye ihtiyaç duyuyor. Büyük ekrana daha yüksek bir frekansta çalışan çipset ve S Pen için gerekli sayısallaştırıcı sistem eklenince kulalnılacak pilin miktarını önemli ölçüde arttırmak gerekiyor. Benzer özelliklerle donatılan Galaxy S3'ten 1000mAh daha fazla pili yapısında barındıran hibrit model, kullanıcısına uzun süre hizmet verebilecek.
 

3G üzerinden 17 saate yakın konuşma süresi sunan Galaxy Note II, 3,300mAh pille 21 saati aşan bir performans sergileyen RAZR MAXX'ın ardıdan ikinci sırada yer alıyor. Orijinal Galaxy Note, 12 saatten biraz daha fazla dayanabilirken 2,100mAh pilli Galaxy S3, 10:20 dakika, yeni Apple iPhone 5 ise; 8:42 dakika kadar ses alışverişi sağlayabiliyor. 3G'yi kapatıp görüşmelerinizi 2G üzerinden sürdürdüğünüzde bu süre Note II ile 35 saate kadar çıkabiliyor.
 
 
İnternette gezinme konusunda liderlik kısa süre önce Apple iPhone 5 tarafından ele geçirilmişti. Rakiplerinden çok daha küçük bir pile sahip olsa da 4 inçlik oldukça az enerji tüketen bir hücre içi dokunmatik panel teknolojisinin kullanıldığı IPS LCD ekranla gelen yeni iPhone, yaklaşık 10 saat internet kullanımını mümkün kılıyor. İnternet sitelerinin büyük yoğunluğunun beyaz arka plana sahip olduğu göz önünde bulundurulduğunda Super AMOLED'lık RAZR MAXX 9:12 ile ikinci sıraya geriliyor. Çok daha büyük bir ekran ve daha az pille gelen Galaxy Note II, Jelly Bean işletim sisteminin de yardımıyla 8:48 dakikalık bir internet kullanımına dayanabiliyor. Galaxy S3, Android 4.1.1 üretici güncellemesinin ardından sonucunu 6:27 dakikaya yükseltmişti.
 
 
Testleri gerçekleştiren site tarafından bolca övülen Galaxy Note 2'nin video oynatıcısı, her türlü formatı çalıştırabiliyor ve geliştirilmiş bir altpiksel dizilimiyle gelen Super AMOLED ekranı sayesinde koyu renklerdeki performansıyla mobil cihazlarda seyir keyfini yeni bir seviyeye taşıyor. 11 saati aşan video izleme süresiyle RAZR MAXX'ın arkasında, 10:12 dakikalık iPhone 5'in önünde konumlanan telefonu 10:01 ile Galaxy S3 ve 9:28 dakikayla HTC One S izliyor.
 
Her gün birer saat 3G üzerinden konuşma, internette gezinme ve video izlemeyle toplamda 73 saat kullanım süresine ulaşabilen Samsung Galaxy Note II, böyle bir kullanım gerçekleştirilmesi halinde üç günü rahatlıkla geçirebilecektir. Tabiki her mobil kullanıcı farklı işlemler yürütecek ve bu işlemleri farklı sürelerde kullanacaktır. Bu yüzden potansiyel tüketicilere cihazın ortalama kullanım süresinin iki gün civarında seyrettiği belirtilebilir. Halihazırda satılmakta olan yeni nesil cihazlar arasındaki en iyi pil performansının Galaxy Note II'yle elde edildiği bu test sonuçlarıyla ispatlanmış oldu.
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
U.Kurtulus 22.8.2013 12:14:58
quote:

Orijinalden alıntı: walkererdem

merak ediyoru iphonu över şekilde mesaj atanlar neyin kafasını yaşıyor ?? adam resmen apple ile d.ş.k geçmiş arkadaş g.t kadar ekranın war benimkinin yarısı kadar işlemcin var ama benim hava alanı kadar ekranlı iphonedan daha çok güç tüketimi olan işlemcili telefonum kadar şarjı gitmiyor demiş ona getirmiş olayı. bizim türklerde iphone 5 e helal olsun diye mesajlar atıyor buna bakarak merak ediyorum bu neyin kafası ? nasıl çıkıpta helal olsun vb. cümleler yazıyorsunuz. hiç bir şeyden anlamıyor musunuz yoksa anlayıpda diyecek birşeyiniz olmadığı için içinizdeki ezik kendini apple ortağı sanan canavarı mı besliyorsunuz ? fanboyluk bu olsa gerek ?


Ya burada o kadar ssaçmalamışsınki tamam bende note 2 yi gerçekten seviyorum şu an iphone 4s im var takas bile düşünüyorum ama note 2 nin pil boyutu bi kere iphone kadar tabiki daha çok gidecek ayrıca apple gerçekten snin hani yarısı kadar işlemciyle kendinin 2 katı işlemcili telefonlarla başabaş gidiyor bunu da hatırlatırım.Ekran boyutunun küçüklüğü de bazıları için avantajdır ayrıca.Burda fanboyluk yapmıyorum dediim gibi note 2 ye geçmek istiyorum ama iphonunda hakkı yenmez şmdi Not: noe 2 ye geçmek istememin sebebi iphone basit bir işletim sistemi ben telefonu kurcalamayı seviyorum.Yeni temelar widgetler filan.O yüzden geçmek istiyorum.
DH Misafiri 16.8.2013 21:23:29
Hepsi palavra samsungu cekemiyolar ıphone bile bitirdi
kasim33 26.7.2013 21:37:04
iphone ? 10 saat ?
DH Misafiri 24.7.2013 10:43:56
Şuan note2 im şarj olmuyo. Dun gece taktim sabaha kadar ancak %30 dolmuş.ayrica bana sarji ancak 1 gun gidebiliyordu. Aurica hic bisey yapmamama ragmen bu kadar cabuk bozulmasida olaganustu garip. Alalı 2 ay olmadı yani
DH Misafiri 6.2.2013 14:27:54
Arkadaşlar Note 2 Aldım.Sabah 05:30 da Şarjdan Telfonu Çıkardım Saat Sunada: 13:15
Pil durumu:100/65 dolu. bu nasıl oluyoda 2 3 gun bitmiyo bizede söyleyinde bizde uygulayalım.5 adet program indirdim.kurcalamıyorum bile sarj oldu 65.açıklayın su olayı bizede görelim
DH Misafiri 24.12.2012 14:10:22
2 aydır kullanıyorum. sadece pil ömrü uzun. hız konusunda hızlı değil...
PrinceOfPersia 4.11.2012 11:25:37
Kim ne derse desin samsung şu an apple'a göre bir adım önde. Şimdi gidip 3bin lira verip iphone beş mi alırsınız 1700 lira verip note 2 mi? Aradaki fark yok hatta note 2 daha ileride. Şimdi sen gidip sırf birine bende iphone 5 var demek için alıyorsan zaten senin psikolojik sorunların var demektir. İostan kopamayana sözüm yok gitsin versin onu anlarım. Ama şunu kabul etmek lazım şu an telefon sektörü samsungun kontrolünde gidiyor zamanında nokia'nın elinde bulundurduğu gibi. Ne olursa olsun isterse note 1500 çıksın bana hiçbiri 8310'nun kullanırken verdiği hazzı sağlamayacak o da ayrı bir konu tabi
Zuko 20.10.2012 06:34:37
quote:

Orijinalden alıntı: walkererdem

merak ediyoru iphonu över şekilde mesaj atanlar neyin kafasını yaşıyor ??

adam resmen apple ile d.ş.k geçmiş arkadaş g.t kadar ekranın war benimkinin yarısı kadar işlemcin var ama benim hava alanı kadar ekranlı iphonedan daha çok güç tüketimi olan işlemcili telefonum kadar şarjı gitmiyor demiş ona getirmiş olayı.

bizim türklerde iphone 5 e helal olsun diye mesajlar atıyor buna bakarak

merak ediyorum bu neyin kafası ? nasıl çıkıpta helal olsun vb. cümleler yazıyorsunuz. hiç bir şeyden anlamıyor musunuz yoksa anlayıpda diyecek birşeyiniz olmadığı için içinizdeki ezik kendini apple ortağı sanan canavarı mı besliyorsunuz ? fanboyluk bu olsa gerek ?

Kusura bakma da senin de o bahsettiğin kişilerden farkın yok. Note II'de iPhone'un 2 katı kadar pil olduğunu unutuyorsun. Ve herkes iPhone'dan pil ömrü az die şikayet ederken o listeye girmesi bir başarıdır.
walkererdem 20.10.2012 01:04:16
merak ediyoru iphonu över şekilde mesaj atanlar neyin kafasını yaşıyor ??

adam resmen apple ile d.ş.k geçmiş arkadaş g.t kadar ekranın war benimkinin yarısı kadar işlemcin var ama benim hava alanı kadar ekranlı iphonedan daha çok güç tüketimi olan işlemcili telefonum kadar şarjı gitmiyor demiş ona getirmiş olayı.

bizim türklerde iphone 5 e helal olsun diye mesajlar atıyor buna bakarak

merak ediyorum bu neyin kafası ? nasıl çıkıpta helal olsun vb. cümleler yazıyorsunuz. hiç bir şeyden anlamıyor musunuz yoksa anlayıpda diyecek birşeyiniz olmadığı için içinizdeki ezik kendini apple ortağı sanan canavarı mı besliyorsunuz ? fanboyluk bu olsa gerek ?
zipmaker 19.10.2012 23:54:06
bu telefon kesinlikle olmuş.interneti hiç kapatmıyorum sabah aldım elime hala yüzde 34.3g full açıkken galaxy s 8 saati göremiyordu bende. baya mutlu etti beni
Eostre 19.10.2012 23:50:48
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

arkadaşlar merhaba. ben note 2 ile ilgili bir kaç şeyi sormak istiyorum. haziran ayında note almaya niyetlendim ama note 2 nin çıkacağını duyunca beklemek istedim. şu anda note2 çıktı ama türkiye ye resmi olarak giriş yapmadı. gelen var. kullanan var. acaba bu telefonları şimdi almış olsak herhangi bir sorunlar karşılaşır mıyız? içimde bir önyargı oluştu gelen telefonlar elde patlar mı diye düşündüm. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum

Ne demek resmi olarak giriş yapmadı ? Madem almak istiyorsunuz biraz dikkatli takip edin. Vatan, Electroworld, Teknosa, Bimeks vs. elektronik mağazalarında satışlar başladı. Ayrıca operatörlerde de mevcut.
cengizhan1903 19.10.2012 23:36:44
Param olsada alabılsem :(
DH Misafiri 19.10.2012 23:11:42
arkadaşlar merhaba. ben note 2 ile ilgili bir kaç şeyi sormak istiyorum. haziran ayında note almaya niyetlendim ama note 2 nin çıkacağını duyunca beklemek istedim. şu anda note2 çıktı ama türkiye ye resmi olarak giriş yapmadı. gelen var. kullanan var. acaba bu telefonları şimdi almış olsak herhangi bir sorunlar karşılaşır mıyız? içimde bir önyargı oluştu gelen telefonlar elde patlar mı diye düşündüm. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum
DH Misafiri 19.10.2012 23:10:34
Arkadaslar bir cohaz alirken once ozelliklerine sonra tipine ve eglenceli kullanimina ve fiyat araligima bakilmali simdi samsung da bu saydigim ozelliklerin hepsi var.iphonede ne var aphone nokia gibi standart bir menu sadece kasasi degisiyor ama sadece a4 olan cipi a6 olmus cokmu ona bakilirsa android de 4 oldu ve daha canli daha eglenceli fiyata bakalim iphone neredeyse 3 milyar kac kisi alabilir.samsung note ve note2 1.600 ve 1800 arasi hemde daha cok ozellik ve daha iyi ekrana karsi yani anlatmak istedigim yanlis anlamayin iphone keriz telefonu ve para tuzagi

bu arada iphonun ekran kalitesi ve ekranini samsungun yaptigini biliyormuydunuz
emrecants 19.10.2012 01:06:13
yaaa bizde iphone kullanıyoz iphone 4. iphone'da şarjdan nefret ediyorum ya daha pilini yeni değiştim. Sabah 7'de şarjdan alınan telefon topu topu 3 saat karışık kullanımla öğleden sonraları genelde 3 4 gibi kapanır mı ya. topu dikiyor telefon iphone 5 te aynı bu şekilde 1 hafta iyidir sonra topu diker.
DH Misafiri 15.10.2012 11:36:38
Note2 yi 2 gundur kullaniyorum. 1gb i askin uygulama yukleyip, standart sosyal ag kullanimi ve internet gezisi yaptim ve tabii ki telefon ile de konustum. Henuz pili bitmedi. 3 gunu bilmiyorum ama yogun sosyal ag kullanicilari icin 2 gunu cikarabilir gibi gozukuyor



Cihaz genis ekran, genis goruntu tutkunlari icin cok uygun.

Dokunmatik duyarliligi gayet tatmin edici.

3100 mAH pil ve 2gb ram kullanim suresi/performansi yeterli kiliyor.

Bu ram in 1,7-1,8 araligindaki kismindan rahatca yararlanabiliyorsunuz

32gb micro SD de de henuz bir kasma olmadi.



Standart ya da minyon insanlar icin tasima/kullanma sorunu olabilir.
vires 14.10.2012 22:32:21
İphone 5 e helal olsun 1440 mah pille bu performansı yakalamış ekranida artik o kadar kucuk degil. Note 2 3100 mah pille yakaladığı performans ise gayet normal buyuk pil, agir telefon, yuksek performans.
upower 14.10.2012 21:46:27
Su fandroidleri birde anlasam apple a laf atmaktan baska bir sey yapmiyorsunuz ben de galaxy s3 kullanicisiyim ve cihazimdan oldukca memnunum tek anlamadigim iPhone la alip veremediginiz. Begenmeyen aaz uphonebu savunanlari eksi bombardimanina tutmaniz gerekmez o da onun gorusudur iki isletim sisteminin de birbirinden ustunlukleri var sonucta.
Cumadangeldim 14.10.2012 16:37:41
Gayet iyi bence
xhamster1 14.10.2012 11:14:41
3 gundur kullanmaktayım ne ıphone 4s nede s3 yanına yaklaşamaz kocagun int telefon görüşmesi yaptım bitmedi s3 iphone öğlen 3 te tekrar sajediyordum
join 14.10.2012 08:37:35
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: alito
quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.

2 ay giden bir bataryanız var. 1 ay 29 gün şarj etmediniz ve pil bitmek üzereyken (Allah göstermesin) bir ölüm kalım olayı ile karşı karşıya geldiniz.

yukarıdaki verdiğim örnek, şarjı 1 gün veya 2 ay giden bir telefonun en ihtiyaç duyulduğu anda kullanılamayacak olma olasılığını eşitler. siz başka bir şeyden söz ediyorsunuz. sizin bahsettiğiniz şey ihtimal oranını en aza indirir ama sonucu asla değiştirmeyecektir. o pil en ihtiyaç duyulduğu anda veya en olmadık yerde yine bitecektir.

pilin uzun ömürlü olması size sadece mutlu birkaç zaman verecektir ama olması gerekeni engelleyemeyecektir. gördüğünüz gibi karışık bir konu


Sen yazdıklarına içten inanıyor musun. Android telefon batarya incelemelerinde eğer batarya gün sonunu getirebiliyorsa iyi diyorlar yani akşam olur eve gider şarja takar. Yeni (yenisi pek kalmadı gerçi) batarya teknolojilerinde pilin tam bitmeden şarj edilebildiğini sanırım biliyorsun. Hal böyle olunca gün içinde telefonu şarj edemeyecek durumdayken şarjın bitmesi seni yarı yolda bırakması demektir. Ama günü kapatıp hatta bu telafonda diğer günü ve diğer günü de kapatabilmek var. Tam bitmeden akşam tak kardeşim. Zorla söylediğin lafı kabullendirme çaban nedir anlamadım. Bir üye Einstein dedi diye gaza mı geldin. Yoksa başka bir arkadaşın dediği gibi cool olduğunu mu sanıyorsun.
Burn in Hell 13.10.2012 02:16:33
quote:

Orijinalden alıntı: mkt

o iphone listeye nasıl girdi?

demi demi
DH Misafiri 13.10.2012 02:09:19
quote:

Orijinalden alıntı: mertguz

Elimde C6-01 var.Bu telefondan Note IIye geçsem kartaldan inip bugattiye binmek gibi bir şey olacak.


Güldürdün yaa :D
MinPayne 8.10.2012 12:04:59
İPhone ekranı küçük olabilir ama piksel yoğunluğunu, pil boyutunu orana vurunca Note'a göre daha fazla.. Yani bir markayı kötülemek size birşey kazandırmaz..

Galaxy note II de çözünürlüğün az tutulması hoş değil ama bunun sebebini uygulamaların çözünürlüğüne bağlıyorum.. Çünkü başka bir çözünürlüğe oranlaması belki kayıplara yol açar diye düşünüyordum..

Note III'te muhtemelen 4.2 sürümünde gerçek gücüne bürüneceğini düşünüyorum.
mertguz 8.10.2012 12:01:29
Elimde C6-01 var.Bu telefondan Note II'ye geçsem kartaldan inip bugattiye binmek gibi bir şey olacak.
Zuko 7.10.2012 22:17:45
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: alito
quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.

2 ay giden bir bataryanız var. 1 ay 29 gün şarj etmediniz ve pil bitmek üzereyken (Allah göstermesin) bir ölüm kalım olayı ile karşı karşıya geldiniz.

yukarıdaki verdiğim örnek, şarjı 1 gün veya 2 ay giden bir telefonun en ihtiyaç duyulduğu anda kullanılamayacak olma olasılığını eşitler. siz başka bir şeyden söz ediyorsunuz. sizin bahsettiğiniz şey ihtimal oranını en aza indirir ama sonucu asla değiştirmeyecektir. o pil en ihtiyaç duyulduğu anda veya en olmadık yerde yine bitecektir.

pilin uzun ömürlü olması size sadece mutlu birkaç zaman verecektir ama olması gerekeni engelleyemeyecektir. gördüğünüz gibi karışık bir konu


Ayda bir şarj yapar, olur biter. Ayda bir şarj yapmayla gün ortasında şarj yapmak bir mi? (Gün ortası deme sebebim sabah 8'de kullanmaya başladığım tam şarjlı cihazımın pilinin ancak öğlene kadar dayanması ve sonra kapanmasıdır.)

Bence cool olmak için saçmalıyorsun.
alito 7.10.2012 18:19:50
quote:

Orijinalden alıntı: join

quote:

Orijinalden alıntı: alito
quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.
Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.

2 ay giden bir bataryanız var. 1 ay 29 gün şarj etmediniz ve pil bitmek üzereyken (Allah göstermesin) bir ölüm kalım olayı ile karşı karşıya geldiniz.

yukarıdaki verdiğim örnek, şarjı 1 gün veya 2 ay giden bir telefonun en ihtiyaç duyulduğu anda kullanılamayacak olma olasılığını eşitler. siz başka bir şeyden söz ediyorsunuz. sizin bahsettiğiniz şey ihtimal oranını en aza indirir ama sonucu asla değiştirmeyecektir. o pil en ihtiyaç duyulduğu anda veya en olmadık yerde yine bitecektir.

pilin uzun ömürlü olması size sadece mutlu birkaç zaman verecektir ama olması gerekeni engelleyemeyecektir. gördüğünüz gibi karışık bir konu
Zuko 7.10.2012 15:22:24
quote:

Orijinalden alıntı: isomania


quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Simdi haberi bidaha okursan dikkatlice o zaman anlayacan neden oyle oldugunu..
1. Ekrani o listedeki butun telefonlardan daha buyuk..
2. Pili 1. Sirada olan razrr dan 200 mah daha dusuk..
3. Ekran icin ve s pen icin diger telefonlarda olmayan ve ekstradan elektrik tuketen chip.
4. Saat hizi arttirilmis 45nm bir islemci..
[:'(]
Bunlarin hepsini goz onune alarak baktiginda gercekten en iyi sureyi veriyor..
Emin olabilirsin bu cihazda int. surf yaparken aldigin zevki ayfon dan hayatta alamassin

O zaman direkt pilin değerine bakılsa yeterdi. Ne o kullanıma bakıyorlar?

Önemli olan telefonu kullanırken pilin ne kadar gittiği olduğuna göre o özellikler dahilken pilin ne kadar gittiği önemlidir.
ax 7.10.2012 09:30:49
aynen bende dünden beri uğraşıyorum hala bataryası %58'de bitmeye niyeti yok...
TurQich 7.10.2012 03:17:48
Gercekten saglam bataryasi var. Iki gundur ugrasiyorum bitsin diye mumkun degil..:)
Puzzles 6.10.2012 15:25:47
Ekran büyüklüğüne göre tatmin edici sayılır.
cngiz 6.10.2012 15:05:03
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

quote:

Orijinalden alıntı: itachi237iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum.
4 inç ekranla girmiş olmasın...5.5 inç ekranla 4 inçi kıyaslamamak lazım.


İyide hocam zaten daha büyük cihaz daha fazla alan sunuyor mühendislere. Zor olan büyük bir cihazı değil küçük bir cihazı tasarlamaktır. Ekran boyutunda %37 büyük Samsung pilde %129 daha büyük oranlar ortada. Ayrıca bence insanlar daha fazla enerji üretmek yerinde daha az enerji tüketmeye odaklanmalı bence bu daha zor.
Umutcan 6.10.2012 14:20:26
quote:

Orijinalden alıntı: berk_06

Bu iphone 5 büyük hayal kırıklığı dendi,şekli şemali beğenilmedi falan ama hem performans hem pil testlerinde bayağ bayağ söz sahibi olcak gibi.

Bence iphone'un en büyük eksiği ufak ekranı, piyasa şartlarına göre 4.7" falan yapılsaydı ben de satın alırdım. 3.5"-4" aşırı derecede ufak değerler.
Ios oldukça güzel ama daha çook güncellenmesi lazım, dosyalama sistemi ve otg şart öncelikle, yoksa cihaz pc bağımlı olmaktan kurtulamaz.

Note 2'ye gelince benim beklentilerimi pek karşılamadı, ben A15 işlemci ve yeni bir kamera teknolojisi ile gelir diye düşünüyordum. O yüzden bu modeli de es geçip
Nexus 5 modelini bekleyeceğim bakalım. Boyut olarak da daha ideal gibi. Yazılım desteği de cabası.
hasan1129 6.10.2012 11:06:14
Apple kalitesi işte iphone 5 sizin androidleriniz tokatliyor apple 1 numara



Şaka yaptim kizmayin Bende note 2 yi bekliyorum
lustfulmemo 6.10.2012 10:13:02
pil büyüklüğü konusunda motorola ile yarıştırılmış.
ekran boyutu olarakta ayfon la yarıştırılmış gibi geldi bana

pil kapasitesi olarak motoroladan daha küçük
ekran boyutu olarak ayfonun neredeyse tamamı kadar ekranla ben bunları yapabiliyorum demiş gibi :)

ve ayrıca ekran olarak kendine en yakın ekran boyutundan neredeyse %17 daha büyük

hmm neyse gelsinde görelim artık canlı canlı
berk_06 6.10.2012 09:09:06
Bu iphone 5 büyük hayal kırıklığı dendi,şekli şemali beğenilmedi falan ama hem performans hem pil testlerinde bayağ bayağ söz sahibi olcak gibi.
join 6.10.2012 07:19:07
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: joinPil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.
teorik olarak en olmadık yerde tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, en olmadık yerde pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.


Bir günü bile tamamlamayan cihazlar genelde en olmadık yer tanımına uyar ama en yoğun kullanımda bile akşam eve dönmene kadar eşlik ederse en olmadık yer sıkıntısı pek olmaz.
OverClocK1ng 6.10.2012 04:13:29
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

iphone 1440 mah pille nasıl listeye girdi helal olsun valla. herkes iphoneda pilden şikayet eder ama apple pili 10 mah arttırarak bu sürelere gelmiş. ekran ve işlemci gayet tasarruflu sanırsam iph5te. a6nın bu kadar az enerji tüketeceğini düşünmüyordum.


4 inç ekranla girmiş olmasın...
5.5 inç ekranla 4 inçi kıyaslamamak lazım.
zetnakah 6.10.2012 04:10:31
Ömür biter şarj bitmez. Kamyon yazısı gibi mi oldu
the_end_ 6.10.2012 03:20:46
Aslinda amoled ekranlar icin internet browserlarin alt temel rengi siyah olarak degistirilebilse hicbir lcd ekran amoled ile yarisamaz. Beyaz renk amoled in bas dusmani
iskocyall 6.10.2012 01:26:59
Konusma suresi 4.46 dan az ama internette gezinme suresi 10 saat olan sey nedir ?



Bkz: sacmaliktir.
Makaroncu 6.10.2012 01:21:26
quote:

Orijinalden alıntı: alito

quote:

Orijinalden alıntı: join

Pil süresi mobil cihazlarda birinci seçenek olmalı bence. Sonuçta olmadık yerde yarı yolda bıraktıktan sonra en iyi telefon olsun ne işe yarayacak ki. Ama bu hem çok çok güzel özellikler hemde harika pil ömrü. Gerçekten çok beğendiğim bir telefon.


teorik olarak "en olmadık yerde" tanımı için zaman sınırı yoktur. o cihazın pili aylarca gitse bile, "en olmadık yerde" pilin bitme ihtimali şimdiki kadardır.

Einstein
Lepanto 6.10.2012 00:46:08
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Editör yanlış yazmış, GSMArena'nın kendi yazısının sonunda "en iyi batarya ömrü olan cihazlardan biri" şeklinde nitelendiriliyor cihaz. Çevirirken hata yapılmış sanırım. Kaldı ki Note 2 çok yaklaşmış olsa da Razr MAXX hala en iyi batarya ömrüne sahip. Tabi iki cihazın sundukları imkanlar çok farklı, bu kadar farka rağmen Note 2'nin batarya performansı gayet başarılı bana kalırsa.
multiTYRT 6.10.2012 00:41:42
quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım

bizde eksi puan yok dostum

Sağol dostum
Holy Templar 6.10.2012 00:38:57
quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım

bizde eksi puan yok dostum
multiTYRT 6.10.2012 00:35:41
quote:

Orijinalden alıntı: RæmireZ

quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım

+ yı senmi verdin?

Bu tür mesajlarımda genelde en az 10- görürümde şaşırdım
Holy Templar 6.10.2012 00:33:10
quote:

Orijinalden alıntı: multiTYRT

Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü

terazine tıkladım
erci501 6.10.2012 00:15:29
Note2 haberinin arasına bile iphone5 reklamı. Nasıl bir güç varsa arkasında bu apple in
multiTYRT 6.10.2012 00:11:58
Resme Uçak koymuşlar burdan şu şekilde bir anlam çıkarılabilir;

Ekranı okadar büyük ki havaalanı bile kurulabilir

Hadi verin eksilerimi hakettim çünkü
isomania 6.10.2012 00:08:15
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?

Simdi haberi bidaha okursan dikkatlice o zaman anlayacan neden oyle oldugunu..
1. Ekrani o listedeki butun telefonlardan daha buyuk..
2. Pili 1. Sirada olan razrr dan 200 mah daha dusuk..
3. Ekran icin ve s pen icin diger telefonlarda olmayan ve ekstradan elektrik tuketen chip.
4. Saat hizi arttirilmis 45nm bir islemci..

Bunlarin hepsini goz onune alarak baktiginda gercekten en iyi sureyi veriyor..
Emin olabilirsin bu cihazda int. surf yaparken aldigin zevki ayfon dan hayatta alamassin
Lepanto 6.10.2012 00:08:12
Bu cihaz OLMUŞ arkadaş yahu. Piyasadaki en alınası cihaz bence. Bunu alanın Note 3 çıktığında üzülmeyeceğini düşünüyorum.

Note 3 daha iyi bir chipset ile gelecek olsa da ekranı büyük ihtimalle full hd olacaktır ve bu da performansı düşürecektir. Bu yüzden aralarında büyük fark olacağını sanmıyorum. Ayrıca Note 3'ün full hd ekranı pentile olacaktır çünkü Samsung rgb diziliminde Amoled ekranlarındaki pikselleri bu derece sıkıştıramıyor henüz, yapabilse bile satış stratejisi sebebiyle kullanmayacaktır. Bu sebeple Note 2 sahibini uzun süre idare eder, Note 3'ten fazla eksiği olmaz diye düşünüyorum.

Ekranı güzel, piksel yoğunluğu yeterli, işlemcisi güçlü, tasarımı güzel, kalemi daha ergonomik ve güzel entegrasyonlara sahip, pil ömrü harika ve çok güzel yazılımsal becerileri var bu cihazın. E daha ne olsun? Fiyatı biraz düşse de alsak, bunu alan Note 4'e kadar piyasadaki modellerden kesinlikle geri kalmaz arkadaş...
fatal_17 6.10.2012 00:08:10
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?
afavar 6.10.2012 00:01:38
quote:

Orijinalden alıntı: trsinapsis

quote:

Orijinalden alıntı: BatuistHaberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?
Doğru. Bu olay Erdi Beyin listede birinci olmamasına rağmen Iphone 5i en hızlı cihaz olarak göstermesine benzemiş.


Ben 10 dkde pişirdim, aşçı 20 dkde pişirdi.Aşçınınki daha lezzetli oldu.
ykbulut78 5.10.2012 23:36:27
samsung birbirinden güzel telefonlar üretiyo hangisini alacaz arkadaş yetişemiyoruz hızlarına
Dangerousx 5.10.2012 23:36:09
Yalan haber Sözüm forum yöneticilerine değil, size bu kaynakları yalan yanlış sunanlara. Alakası alakasız değerler. Iphonu, S3 önüne sokuşturmalar, iphone daha iyiymiş gibi göstermelerden başka bişi değil. Saçmalık ötesi sonuçlar gelmiş. Telefon gelsin kullanıcıları doğru düzgün socuçlar vericetir.
WonLt 5.10.2012 23:35:49
quote:

Orijinalden alıntı: khaos

İphone'un o listede olması bu verilerin inandırıcılığını yok ediyor!

ykbulut78 5.10.2012 23:34:02
abi telefon züperrr
khaos 5.10.2012 23:15:38
İphone'un o listede olması bu verilerin inandırıcılığını yok ediyor!
Exvision 5.10.2012 23:09:27
iPhone 5 bu kadar iyi mi ya?
trsinapsis 5.10.2012 23:07:02
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

Haberde pil performansının gösterildiği üç adet grafik var.. Bu üç adet grafikte note2 hepsinde 3. sırada yer almasına rağmen, haberin sonunda nasıl en iyi pil süresine sahip telefon olarak gösterilebilir?


Doğru. Bu olay Erdi Bey'in listede birinci olmamasına rağmen Iphone 5'i en hızlı cihaz olarak göstermesine benzemiş.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla