TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24940 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
'Nova 3' Google Play'de yerini aldı Wi-Fi Birliği, Intel'in karşısına Miracast kablosuz görüntü aktarım standardını çıkarıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (123) YORUM YAZ

tarafından 1 Haziran 2012, Cuma 17:19 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S3, Turkcell tarafından satışa sunuldu
Günlük Haber Ekrem71
123

Bugünden itibaren operatör ve perkande sitelerimizde boy göstermesini beklediğimiz Samsung'un yeni amiral gemisi Galaxy S3, ilk olarak Turkcell iletişim merkezlerinde boy göstermeye başladı.

4.8 inçlik Super AMOLED HD ekran, 1.4GHz hızında çalışan Exynos Quad 4 çekirdekli işlemci, 1GB RAM, 8MP kamera, 1080p video kaydı, 16GB/32GB/64GB depolama kapasitesi gibi önemli özellikler sunan Galaxy S3 modelinin perakende satış fiyatı 1999TL olarak belirlenmiş.

İnterneti içinde paketler ile birlikte satışa sunulacak Galaxy S3'ün 12/24 aylık kontratlarla 250MB internet ile 107TL/191TL, 1GB internet ile 117TL/201TL, 4GB internet ile birlikte 126TL/210TL şeklinde paketleri bulunuyor.

Bugünden itibaren Turkcell iletişim merkezlerinden Samsung Galaxy S3 modeli temin edilebiliyor. Kampanya 30 Haziran tarihine kadar geçerli.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
fatmank 12.11.2012 23:17:49
http://www.morhipo.com/kampanya/detay/2626021/10015/i9300-galaxy-s3-16gb-cep-telefon bu garantisiz mi acaba?
joker_43 21.09.2012 15:15:59
http://link.tl/kAv samsung galaxy s3 burada 1100 tl ye satılıyor hiç alışveriş yapan oldumu bu siteden %100 orjinal demişler 2 yıl garantili falan yazıyo kapıda ödeyebilirsiniz dediler ben aradım ama güvenemedim bu siteden alışveriş yapan oldumu?
berkkarabacak 19.06.2012 11:06:49
Yuh be abi .Daha dün romanyadan 1.250ye satın aldım
DH Misafiri 14.06.2012 10:11:30
turkcell kendine sovdurmeyi cok seviyor nasil turk markasi bu yahu elin adami catir catir eziyor haberi yok !!!
DH Misafiri 14.06.2012 10:11:30
vaybe fiyata bak 2000 tl hemde bir telefon. kusura bakmasın turkcell ve diğer operatörler, benim o telefona verecek maximum param 600 tl, niyemi şuanda 600 tl aynı işi yapan akıllı telefonlar var,ha bunun kadar yapmasada yine bu telefona yakın bişeyler yaparlar. herzaman yaptığımı yapıyorum telefon piyasasını 2 yıl geriden takip ederim fiyatlar daha ucuz olur ucuz değilse ikinci ele yönelirim tanıdığım bir telefon bayi var temiz istediğim telefon düşünce beni arar gider alırım şuanki telefonum galaxy s i9000 1 ay oldu alalı 540 tl ye aldım :)millet reklama falan kapılmayın s3 s5 s1000 işinizi gören telefon alın gerisi israf
DH Misafiri 09.06.2012 16:20:16
Sim kart mini sim kart normal kullandıklarınız olmuyor.
muziooo 08.06.2012 20:33:41
quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38

Bak hala hakaret ediyorsun o köpek örneğini yanımda söyleyebilirmisin acaba. Neyse burda ben haddimi aşmış bi cümle kurmuş olabilirim ama hala bu sana benim hakkımda böyle konuşma hakkı vermiyor Adam gibi konuş demişsin peki senin sözlerin benim kullandığım kelimeden farkı ne söylermisin Eğer sen adam gibi konuşsan özürde dilerim ama insanı kışkırtıp adam ol demek sadece senin gibi birine yakışır heralde. Yine söylüyorum ben kimseye hakaret etmek için söylemedim bu lafı. O an içimden öyle gelmiş yazmışım. Eğer öyle anlaşıldıysa genede özür dilerim. Ama senden değil önce insan gibi konuşmayı öğren. Benim bu forumda kimseden alıp veremediğim yok. Ama senin gibi kendisi bi nane olmayıpta akıl vermeye çalışanlara tilt oluyorum. Bana adamlığı öğretecek birininde adam olmasını beklerim. Peki sen şimdi kullandığın köpek benzetmesi için özür dileyecekmisin Eğer adamsan görelim

Türkçenin zayıf olduğunu belirtmiştim aşağıdaki linklere bakarak deyimin anlamını öğrenebilirsin bak kalın yazdım belki anlamazsın yine. deyimin içinde köpek kelimesi geçti die köpek olmuyosun yani deyimin anlamına bakarsan okursun öğrenirsin. Okumak iyidir kültür açar. aşağıdaki linkler yetmezse google da daha geniş araştırma yapabilirsin yada bir kütühaneye gidip araştırma yapabilirsin.

Sana saldırmamın sebebi açık herkese beyinsiz demen ve tehdit içeren mesajların ve bunun için kullandığım cuk oturan ve anladığın deyim.

http://tr.wiktionary.org/wiki/Havlayan_k%C3%B6pek_%C4%B1s%C4%B1rmaz
http://www.uludagsozluk.com/k/havlayan-k%C3%B6pek-%C4%B1s%C4%B1rmaz/

Herkesten özür dilemene sevindim. içinden öyle geldi diye herkese hakaret edemezsin. Başka cevap yazmayacağım forumdakilerden özür dilerim gereksiz gerginlik için.
Zombiee38 07.06.2012 21:36:05
Bak hala hakaret ediyorsun o köpek örneğini yanımda söyleyebilirmisin acaba. Neyse burda ben haddimi aşmış bi cümle kurmuş olabilirim ama hala bu sana benim hakkımda böyle konuşma hakkı vermiyor Adam gibi konuş demişsin peki senin sözlerin benim kullandığım kelimeden farkı ne söylermisin Eğer sen adam gibi konuşsan özürde dilerim ama insanı kışkırtıp adam ol demek sadece senin gibi birine yakışır heralde. Yine söylüyorum ben kimseye hakaret etmek için söylemedim bu lafı. O an içimden öyle gelmiş yazmışım. Eğer öyle anlaşıldıysa genede özür dilerim. Ama senden değil önce insan gibi konuşmayı öğren. Benim bu forumda kimseden alıp veremediğim yok. Ama senin gibi kendisi bi nane olmayıpta akıl vermeye çalışanlara tilt oluyorum. Bana adamlığı öğretecek birininde adam olmasını beklerim. Peki sen şimdi kullandığın köpek benzetmesi için özür dileyecekmisin Eğer adamsan görelim
muziooo 07.06.2012 20:11:27
quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38

quote:

Orijinalden alıntı: muziooo

quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38
Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız



Türkçesi olan herkes size ait bu lafın ne anlama geldiğini anlayabilecek beyne sahip siz hariç. Lafla ezemiyorum bari kaba kuvvetle bildireyim düşüncelerimi diyerek tehdit ediyorsunuz birde komik şey seni :)

Bak birader adam gibi konuş dedim ben hayatta hakaret etmem ama sabrımı taşırma Komik olan ne bu arada

hakaret etmem dediğin şey tüm operatörlerden alanlara beyinsiz dedin daha hala utanmadan sıkılmadan hakaret etmem diyosun özür dile adam yerine koysunlar seni vede tehditvari konuşmaları bırak havlayan köpek ısırmaz diye bi laf var güzel Türkçe mizde ! komik olan sensin hala özür dile otur ininde
Zombiee38 07.06.2012 12:20:18
quote:

Orijinalden alıntı: muziooo

quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38
Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız



Türkçesi olan herkes size ait bu lafın ne anlama geldiğini anlayabilecek beyne sahip siz hariç. Lafla ezemiyorum bari kaba kuvvetle bildireyim düşüncelerimi diyerek tehdit ediyorsunuz birde komik şey seni :)

Bak birader adam gibi konuş dedim ben hayatta hakaret etmem ama sabrımı taşırma Komik olan ne bu arada
muziooo 07.06.2012 12:11:44
quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38
Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız



Türkçesi olan herkes size ait bu lafın ne anlama geldiğini anlayabilecek beyne sahip siz hariç. Lafla ezemiyorum bari kaba kuvvetle bildireyim düşüncelerimi diyerek tehdit ediyorsunuz birde komik şey seni :)
Zombiee38 07.06.2012 12:03:48
quote:

Orijinalden alıntı: muziooo

quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38

Telefonu türkcelde inceldim biraz Müthiş bi şey gibi duruyor Özellikle resim kalitesi ve hızı mükemmel ötesi slr makineler gibi hızlı foto çekmesi beni çok etkiledi şahsen Piyasaya bi giriş yapsın gidip alıcam Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız

sizde beyin olmadığı kesin, aylık 75 tl fatura ödüyorum sabit turkcelle vodafone da 75 tl + 59 tl ye s3 e sahib olabiliyorken ve fiyatı 1416 tl ye gelirken bu şekilde siz gidip telefona herhangi bi yerden 1.999 tl verincemi beyin sahibi oluyorsunuz ?

Tamam süper zeka arkadaşlarım siz alın o zaman 24 ay taahütle kar ettiğinizi zannediyorsanız ne diyim artık. Üstelik ben o sözleri kimseye hakaret amaçlı kullanmadım Ama siz üstünüze alınıp hakaret etmek için bir an bile düşünmüyorsunuz. Ayriyeten haddini bil yoksa bildiririm kardeş
muziooo 07.06.2012 11:50:15
quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38

Telefonu türkcelde inceldim biraz Müthiş bi şey gibi duruyor Özellikle resim kalitesi ve hızı mükemmel ötesi slr makineler gibi hızlı foto çekmesi beni çok etkiledi şahsen Piyasaya bi giriş yapsın gidip alıcam Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız

sizde beyin olmadığı kesin, aylık 75 tl fatura ödüyorum sabit turkcelle vodafone da 75 tl + 59 tl ye s3 e sahib olabiliyorken ve fiyatı 1416 tl ye gelirken bu şekilde siz gidip telefona herhangi bi yerden 1.999 tl verincemi beyin sahibi oluyorsunuz ?
kasim33 07.06.2012 08:14:09
iphonen un islemcisini bile samsung uretiyordu yanlis hatrlmyrsam :-). Bu saatten sonra samsung noktayi koydu .6 ay sonra galaxy s4u duyurur . Bence samsungun tek ciddi rakibi htc su an yaniliyormuyum arkadaslar
XperiaTM 06.06.2012 03:25:47
Yakında Iphone 5 çıkar 3000 lira olur kesin.
ozgrozt 06.06.2012 00:31:19
Bugün vodafone'dan aldım red mini paketi ile birlikte. Hepimiz için hayırlısı olsun diyelim ve Android platformda birbirimize yardım etmeye devam edelim.
Umutcan 05.06.2012 22:01:28
quote:

Orijinalden alıntı: mevlit98

quote:

Orijinalden alıntı: yafess

dünyada 2 telefon markası var 1 iphone 2 diğerleri


İphone die telefon markası çıkmış beyler apple hemen patent davası açar


Daha kullandığı ürünün markasını bilmiyor ki arkadaş, sözde konuyu trolleyecek.
siyahla 05.06.2012 21:26:26
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

12 aylık en düşük paketi toplamda 2292 tl ye geliyor. Yurt dışında telefon ucuza geldiği için millet operatörlerin tarifelerine yönelirken bizde piyasa fiyatından 300 tl pahalıya satılıyor ve 250 Mb gibi komik bir internet paketiyle. Alanlar hangi kafa, mantıkla buna yöneliyor çok merak ediyorum. Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.

Harika tespit..kazıklı voyvoda
dr_divx 05.06.2012 15:27:33
bunlara rağbet etmemek lazım..ellerinde patlasın ..gıdım gıdım internet veriyor şuraya bak!!..a.Q@-@(.*
adject0604 05.06.2012 03:55:00
Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.
ozgrozt 04.06.2012 23:36:44
quote:

Orijinalden alıntı: Zombiee38

Telefonu türkcelde inceldim biraz Müthiş bi şey gibi duruyor Özellikle resim kalitesi ve hızı mükemmel ötesi slr makineler gibi hızlı foto çekmesi beni çok etkiledi şahsen Piyasaya bi giriş yapsın gidip alıcam Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız

Valla demek ki bende beyin yok. O kadar düşündüm taşındım yine vodafone mini red'de karar kıldım. Çünkü turkcell'de internet kazık, avea desen benim evde çekmiyor, bankacılık işlemi yapacağım zaman sms gelmiyor. Vodafone ise 2GB internet sınırsız(kotayı aşınca hız düşüyor)+vodafone ve sabit telefonlara sınırsız+2000dak diğer operatörler+2000sms(pek kullanmam) veriyor. Eğer sizin başka bir öneriniz varsa dinlemek isterim. Bu arada ben şu anda 1 aydır turkcelldeyim ve 2 fatura yolladılar(sabit tarifemi aşmamama rağmen toplam 190tl 45 gün içinde), korkumdan internete giremiyorum. İnternet olmazsa ne iphone ne de s3 hiçbir işe yaramaz.
burak_5866 04.06.2012 23:22:37
son 6 ayda en az 10000 mesaj atmış olması en az 48 saat her yöne konuşma yapmış en az toplamda 10 gb internet kullanmış olmalı yabancı dili olan autocad,idecad,sap 200 bilen 3 yıl akıllı telefon kullanmış yüksek lisansını yapmış kişiler alabilir.bu ne ya....
kasim33 04.06.2012 22:00:13
evet gerçekten güzel telefon bu gün gördüm tepsi gibi bişey kahve falan servis yap şaka bi yana gerçekten inanılmaz hızlı menü geçişleri muhteşem ekran süper piyasadaki en mükemmel telefon evet ama iki bin tl (2000) yani taksile alsan bile son taksidini ödeyince telefon 1000 tl falan olur :)
Zombiee38 04.06.2012 21:33:19
Telefonu türkcelde inceldim biraz Müthiş bi şey gibi duruyor Özellikle resim kalitesi ve hızı mükemmel ötesi slr makineler gibi hızlı foto çekmesi beni çok etkiledi şahsen Piyasaya bi giriş yapsın gidip alıcam Ama operatörlerden almak birazcık beyni olan bi insan için imkansız
speed_brain 04.06.2012 18:17:08
quote:

Orijinalden alıntı: yafess

dünyada 2 telefon markası var 1 iphone 2 diğerleri


İphone die telefon markası çıkmış beyler apple hemen patent davası açar
tolgatelli 04.06.2012 17:30:20
Şu an tüm haber siteleri veriyor,Amerika'da 200$ :))
yafess 04.06.2012 16:02:29
dünyada 2 telefon markası var 1 iphone 2 diğerleri
p8p67b3 04.06.2012 15:05:04
tipik turkcell vakası
hogcada 04.06.2012 13:29:39
bunu mu alsam yoksa tüplü şahin mi karar veremedim açıkçası ...
grezimonk 04.06.2012 13:08:06
quote:

Orijinalden alıntı: ceycey11

o makinasa 250 mb paket vermeleri komik kontratlı paketin teoride standart satıştan daha uygun olması gerekmiyor mu? 12 ay 1 gb internetle 2424 tl galiba tcellde 1 gb internet ilk 6 ay 19 tl sonraki iki ay 29 tl 288 tl internete gidecek makina 2140 civarına gelecek koskoca tcell vade farkımı koyuyor telefonlarına

bunu maliye bakanina soyle gecirdikleri vergilerden adamlar telefonu bedelsiz veremez olmuslar... yoksa vodafone'daki saskinlar telefonu kazik fiyattan satmazdi... TR'de telefon alacaksan oparatorlere bakmiyacaksin...
Fantasticoo 04.06.2012 12:18:28
Para tuzağından başka bir şey değil, içine birkaç tane özellik katıp, tasarımını değiştirip, yeniden sürüyorlar piyasaya.
zekiusen 04.06.2012 09:55:48
bu operatörlerden hiç birinde tel alınmaz.paraya yazık.haram vallaha!!!



ayrıca;şu gs3 incelemesi gelsin artık...çatlayacam meraktan.
coolman7 04.06.2012 08:05:52
2 ay sonra 1800'e almayani doverler. Acele etmeyin.
monster34 04.06.2012 00:33:41
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

turkcell den paket icinde alirsan zarar etmessin arti 2 yil garantili telefonun olur

garantisiz 1900 tl ye alicam diyosun garantisi yok arti pasaport kaydi denen lanet bisey var ilerde o düsüyor basina gelirse bulasmak istemessin telefonu kullanamiyosun gecici pasaporta kayit ediyorlar tanimadigin kisiler güvenilmesi zor

son olarak garantisiz forumdan 1900 tl verip telefonu alacam demissin gerek yok bence git turkcele paket icinde al hem paketin

tarifesinden yararlanirsin hem 2 yil garantin olur kafan rahat olur hem telefonu satarsin daha yüksek fiyata satarsin

söle bisey daha var garantisiz aldin atiyorum bi bozukluk cikti ne yapacaksin karsina muhattap alacagin kisi yok bu basina gelirse cok

kötü bir durum yurt disindan kendin almadigin bi cihaz cin den de gelir hong hong danda gelir ama turkcellden ya da garantili bir yerden

alirsan nerden olduguda belli ben tecrübelerimi yazdim bunlar benim basima geldi degerlendirip degerlendirmemek sizin tercihiniz iyi

forumlar

1900 yurtdışı değildir. forumdan satan arkadaş vardı erzurumda telefoncu onu kastetmiştir..

garantili alacaksa forumdan alir mi arkadas yine türkcell ile ayni fiyata geliyor bu arkadas ne yapiyor :D

turkcell 1999tlye satıyor. söylediğimiz kişi 1800 yada 1900 tl'ye satıyordu tam hatırlamıyorum.

öyle öyle. ben forumdaki erzurumlu abimizin sattıklarından bahsetmiştim. 2 Yıl Türkiye garantili, yani yurtdışı cihazı değil. bakalım ya o abiden almayı düşünüyorum. ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkürler.
-b0Ni 04.06.2012 00:28:45
quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

turkcell den paket icinde alirsan zarar etmessin arti 2 yil garantili telefonun olur

garantisiz 1900 tl ye alicam diyosun garantisi yok arti pasaport kaydi denen lanet bisey var ilerde o düsüyor basina gelirse bulasmak istemessin telefonu kullanamiyosun gecici pasaporta kayit ediyorlar tanimadigin kisiler güvenilmesi zor

son olarak garantisiz forumdan 1900 tl verip telefonu alacam demissin gerek yok bence git turkcele paket icinde al hem paketin

tarifesinden yararlanirsin hem 2 yil garantin olur kafan rahat olur hem telefonu satarsin daha yüksek fiyata satarsin

söle bisey daha var garantisiz aldin atiyorum bi bozukluk cikti ne yapacaksin karsina muhattap alacagin kisi yok bu basina gelirse cok

kötü bir durum yurt disindan kendin almadigin bi cihaz cin den de gelir hong hong danda gelir ama turkcellden ya da garantili bir yerden

alirsan nerden olduguda belli ben tecrübelerimi yazdim bunlar benim basima geldi degerlendirip degerlendirmemek sizin tercihiniz iyi

forumlar

1900 yurtdışı değildir. forumdan satan arkadaş vardı erzurumda telefoncu onu kastetmiştir..

garantili alacaksa forumdan alir mi arkadas yine türkcell ile ayni fiyata geliyor bu arkadas ne yapiyor :D

turkcell 1999tlye satıyor. söylediğimiz kişi 1800 yada 1900 tl'ye satıyordu tam hatırlamıyorum.
legolas4121 04.06.2012 00:21:27
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

turkcell den paket icinde alirsan zarar etmessin arti 2 yil garantili telefonun olur

garantisiz 1900 tl ye alicam diyosun garantisi yok arti pasaport kaydi denen lanet bisey var ilerde o düsüyor basina gelirse bulasmak istemessin telefonu kullanamiyosun gecici pasaporta kayit ediyorlar tanimadigin kisiler güvenilmesi zor

son olarak garantisiz forumdan 1900 tl verip telefonu alacam demissin gerek yok bence git turkcele paket icinde al hem paketin

tarifesinden yararlanirsin hem 2 yil garantin olur kafan rahat olur hem telefonu satarsin daha yüksek fiyata satarsin

söle bisey daha var garantisiz aldin atiyorum bi bozukluk cikti ne yapacaksin karsina muhattap alacagin kisi yok bu basina gelirse cok

kötü bir durum yurt disindan kendin almadigin bi cihaz cin den de gelir hong hong danda gelir ama turkcellden ya da garantili bir yerden

alirsan nerden olduguda belli ben tecrübelerimi yazdim bunlar benim basima geldi degerlendirip degerlendirmemek sizin tercihiniz iyi

forumlar

1900 yurtdışı değildir. forumdan satan arkadaş vardı erzurumda telefoncu onu kastetmiştir..

garantili alacaksa forumdan alir mi arkadas yine türkcell ile ayni fiyata geliyor bu arkadas ne yapiyor :D
DH Misafiri 03.06.2012 23:31:41
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men



quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men Ne yazikki ben alamıycam maddi durumlar yüzünden ünüversite sınavından geçseydim alıcaklardı malesef geçemedim hayat çok acımasız hiç akıllı cep telefonum olmadı. alıcak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.Aldıktan sonra bol bol şükredin Allaha alamayanlar var bende dua edicemki alabiliyim diye isteyen herkese Allah vermesi dileğiyle amin.
Valla dostum alinma ama forumda her konuya bi yorum yaparak sinav kazanilmiyo biraz pcden uzaklasip ders calismak lazim ayrica maddi durumun yoksa kazansan da alma sonucta bunla yapilacak isleri s2 hatta s1 ile yapabilirsiniz bosuna babanin kazandigi parayi cope atma insanlarin gelirlerine gore giderlerinin olmasinin taraftariyim sizin yaptiginiz ferrariye binip sokakta yatmak olur veya yalida oturup sahine binmek gibi bisey olur hayatinizda herseyi ayni seviyede tutmaya calisin oldugunuzdan fazla gostermeye calismak size kazandirdiklarindan cok kaybettirir.
Haklısınız hocam ama ben internette zman geçirmeyi seviyorum en azından internette oyun oynamak yerine forumları gezip haber sitelerini gezip kültürümü bilgimi artırıyorum.Benim ünüversiteye girena arkadaşlarım var daha istanbulun hangi yakasında oturduğunu bilebilmiyorlar ben lise mezunu olsamda çok şeyi biliyorum çünki tüm gün okuyorum nette geziyorum.




hocam tüm gün okuyosun da üniversite yazmayı bilmiyosun daha.biraz Türkçe'mizi düzgün kullanalım lütfen.
cosica 03.06.2012 23:04:46
250 mb İNTERNET İÇİN AYLIK 25 TL ÖDETECEKLER MİLLETE, İNSAFSIZLIK BU YA.
cosica 03.06.2012 23:02:00
AMERİKA'DA NORMAL FİYATI 600 DOLAR, EĞER 24 AY SÖZLEŞMELİ ALIRSAN 300 DOLARA KADAR DÜŞÜYOR FİYAT, BİZİM OPERATÖRLERİ ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL, BUNUN NERESİ KAMPANYA ANLAMADIM, RESMEN TELEFON TİCARETİ BU, KAMPANYA FALAN DEĞİL, SANKİ BİZ BİLMİYORUZ BU TELEFONU AYNI FİYATA TAKSİTLİ OLARAK HERHANGİBİR MAĞAZADAN SATIN ALMAYI. NE YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR ANLAMIYORUM, TALEP OLDUKÇA BUNLAR BÖYLE DEVAM EDER, SUÇ BİZDE.
-b0Ni 03.06.2012 22:58:54
quote:

Orijinalden alıntı: legolas4121

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

turkcell den paket icinde alirsan zarar etmessin arti 2 yil garantili telefonun olur

garantisiz 1900 tl ye alicam diyosun garantisi yok arti pasaport kaydi denen lanet bisey var ilerde o düsüyor basina gelirse bulasmak istemessin telefonu kullanamiyosun gecici pasaporta kayit ediyorlar tanimadigin kisiler güvenilmesi zor

son olarak garantisiz forumdan 1900 tl verip telefonu alacam demissin gerek yok bence git turkcele paket icinde al hem paketin

tarifesinden yararlanirsin hem 2 yil garantin olur kafan rahat olur hem telefonu satarsin daha yüksek fiyata satarsin

söle bisey daha var garantisiz aldin atiyorum bi bozukluk cikti ne yapacaksin karsina muhattap alacagin kisi yok bu basina gelirse cok

kötü bir durum yurt disindan kendin almadigin bi cihaz cin den de gelir hong hong danda gelir ama turkcellden ya da garantili bir yerden

alirsan nerden olduguda belli ben tecrübelerimi yazdim bunlar benim basima geldi degerlendirip degerlendirmemek sizin tercihiniz iyi

forumlar

1900 yurtdışı değildir. forumdan satan arkadaş vardı erzurumda telefoncu onu kastetmiştir..
legolas4121 03.06.2012 22:53:42
quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

turkcell den paket icinde alirsan zarar etmessin arti 2 yil garantili telefonun olur

garantisiz 1900 tl ye alicam diyosun garantisi yok arti pasaport kaydi denen lanet bisey var ilerde o düsüyor basina gelirse bulasmak istemessin telefonu kullanamiyosun gecici pasaporta kayit ediyorlar tanimadigin kisiler güvenilmesi zor

son olarak garantisiz forumdan 1900 tl verip telefonu alacam demissin gerek yok bence git turkcele paket icinde al hem paketin

tarifesinden yararlanirsin hem 2 yil garantin olur kafan rahat olur hem telefonu satarsin daha yüksek fiyata satarsin

söle bisey daha var garantisiz aldin atiyorum bi bozukluk cikti ne yapacaksin karsina muhattap alacagin kisi yok bu basina gelirse cok

kötü bir durum yurt disindan kendin almadigin bi cihaz cin den de gelir hong hong danda gelir ama turkcellden ya da garantili bir yerden

alirsan nerden olduguda belli ben tecrübelerimi yazdim bunlar benim basima geldi degerlendirip degerlendirmemek sizin tercihiniz iyi

forumlar
legolas4121 03.06.2012 22:36:51
quote:

Orijinalden alıntı: wustti

s2 bile hala çok pahalı gören de ahım şahım bişey sanır bunları ya... kardeşim artık bütün telefonlar adam gibi internete giriyor... adam gibi her işini hallediyorsun sorf üzerinde samsung yazıyor diye hala s2 ye indirim diye 1300-1400 liraya reklam verenler var yazıktır günahtır milli servet almayın şunları yahu. aynı şeyi lcd tv ler için söylemiştim 2000tl ye satılan lcd leri 800-900 e satamıyorlar şimdi... hepsi cari açık olarak geri dönecek senin benim cebime... vergiler artacak... sen böyle her salatalığım var diyene tuzu kap git bakalım neler gelecek başına...

gercekten öle lcd mi alsam bide ps3 alirim türk insani telefon manyagi anlamadim bende tamam bitane adam akilli bir telefon alirsin ama sürekli degistiren kisiler var bir kere al gidebildigi yere kadar kullan herkezi etkiliyor bu fiyatlar alan var alamayan var bunlar yüzünden fiyatlar artiyor
monster34 03.06.2012 22:25:54
http://www.turkcell.com.tr/bireysel/kampanyalar/Sayfalar/12-Ay-Indirimli-1GB-Sinirsiz-Internet.aspx
-b0Ni 03.06.2012 21:18:28
quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

hangi tarife o acaba? vodafone'de kullanıyorum benzer bir tarife 7.99tl limit 100mb ama :)) 1gb iyimiş

Turkcell'de var hocam herhalde yeni çıkmış. turkcell'in sayfasında görebilirsin.

hocam dediğin tarife bu mu?

lk 3 ay 4 GB + 12 ay boyunca 14,90 TL + 14,90 TL Ön Ödeme

Vınn tarifesi bu, ben vodafone'den turkcell'e geçsem bu tarifeye kayıt olabiliyor muyum? ve telefonda kullanılıyor mu sadece Vınn'da mı yoksa?
monster34 03.06.2012 21:02:04
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

hangi tarife o acaba? vodafone'de kullanıyorum benzer bir tarife 7.99tl limit 100mb ama :)) 1gb iyimiş

Turkcell'de var hocam herhalde yeni çıkmış. turkcell'in sayfasında görebilirsin.
-b0Ni 03.06.2012 20:39:11
quote:

Orijinalden alıntı: kadembasaran

Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))

hangi tarife o acaba? vodafone'de kullanıyorum benzer bir tarife 7.99tl limit 100mb ama :)) 1gb iyimiş
monster34 03.06.2012 17:30:00
Sayın arkadaşlar, vodafone ucuz gibi görünüyor fakat alanı 24 ay boyunca 59 TL lik tarifeye bağlıyor. Bu nedenle cazip gelmedi bana, çünkü ben her yöne 1.000 dk konuşan ve 1.000 SMS çeken biri değilim. Ama internette 1 GB yetmese de idare ediyorum.
Böyle olunca ben S3'ü Forumdan 1.900 TL'ye satın alıp, bunun yanında Turkcell'e 12 aylık taahhüt vererek 1 GB sınırsız 19.90 TL'lik internet tarifesi, birde az bir konuşma süresi olan bir tarifeyle birleştirerek kullansam nasıl olur?
(Bazı arkadaşlar 1 GB sınırsız internet mi olur diyecektir. Son derecede haklılar da.. Belli bir kullanımdan sonra hız düşürme olayı işte :))
felemboor 03.06.2012 14:31:58
Turkcell çekim gücü konusunda sanıldığı kadar iyi değil.Maltepe'de bile çekmeyen yerler var.Ayrıca Melen tüp geçitinde -135 kotunda denizin altında çekmiyor. İlginçtir ama nefret ettiğim bir operatörün telefonu çekiyordu. Vodafone.
telliibrahim 03.06.2012 11:05:02
Vodafone a laf saydık pahalı diye Turkcell hepten uçmuş, asgari ücretle çalıştırdıkları insanlara reva gördükleri fiyatlara bak üstelik cihazın yurtdışı fiyatları ortada iken
Hurdacı 03.06.2012 02:41:53
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: Cold Death

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

Apple, bütün herşeyini gizli-kapaklı yapmaya devamededursun. Hatta öyle ki, iPhone'ların sadece Apple cihazları ile iletişime geçebilmesi gibi saçma özelliklerini bilmeyenler de herkes bilsin. Samsung ise kendinden emin bir biçimde kaynak kodlarını açıklamakta bir sakınca görmüyor. İşte fark.

başlıkla ne alakası var yurdumun akıllı insanı

Galaxy'nin kaynak kodlarının açıklandığıyla ilgili bir haber vardı. Yanlışlıkla o haber yerine buna yazmışım mesajı.

afedersin hocam bir an çıkışmış gibi oldum.
Fukasaku 02.06.2012 22:10:42
quote:

Orijinalden alıntı: fendur

Operatörler telefondan kar yapma alışkanlığını bir türlü bırakamıyorlar. Ama sebebi bizleriz 24 taksit var diye aman 140 lira da neymiş bir ayda ödenir deyip alıyoruz. Sanki Turkcell gibi firmalar telefonu parakende fiyatından mı alıyor da hesaplarken internet ücretini filan düşüp hesaplıyoruz. Neredeyse yarı fiyatına alıp vergiler falan net 400 tl gibi bir karla satıyorlar buna inanın(Ben en insaflı karı yazdım. Büyük ihtimalle karları daha fazladır). Tüketiciler biraz sabretseler fiyatları daha uygun hale getirirler fakat mal sattıktan sonra adamlar delimi fiyatı indirsinler. Yani olay bizde bitiyor anlıyacağınız...Arz taleb meselesi.....


gerçekten çok insaflı yazmıssın karı kardeşim:) ben amerikadaki one x'in üzerine türkiyede eklenen bütün eksta vergileri koydum ve arada 650 lira gibi bi fark çıktı.650 lira kar değil bak amerikadaki adamın yaptığı kardan 650 lira daha fazla yani.Ben millete söylediğim zaman anlamıyorlar. İnsanlar almasa fiyatı hemen düşüyor ama yok işte, Örnek olarak evo 3d;1900 liradan çıktı. Fazla satılmayınca fiyatı bir ayda 1500 liraya düştü. Şimdi de 1100 lira gibi bir fiyatı var.Birde bu telefon 2000 lirayı hakediyor diyenlere hiç söylicek söz bile bulamıyorum.
Fukasaku 02.06.2012 22:06:21
quote:

Orijinalden alıntı: Tora

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea12 aylık en düşük paketi toplamda 2292 tl ye geliyor. Yurt dışında telefon ucuza geldiği için millet operatörlerin tarifelerine yönelirken bizde piyasa fiyatından 300 tl pahalıya satılıyor ve 250 Mb gibi komik bir internet paketiyle. Alanlar hangi kafa, mantıkla buna yöneliyor çok merak ediyorum. Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.
Acaba bu hesabı yaparken 1 yıllık 250MB paketin ücretini düşmeyi hiç aklınızdan geçirdiniz mi?Sonuç olarak WiFi yoğunluklu kullanmayı düşünenler için en düşük paket seçeneği sunulmuş. Daha iyi paketleri alacaksanız 1999TLe alın ve paketinizi kullanım biçiminize göre siz tercih edin.2292TL - 1999TL = 293TL (Yıllık taksit + 250MB ücretinden telefon fiyatının farkı)12 * 14TL = 168TL (250MB yıllık ücret)293TL - 168TL = 125TL (%6 12 ay taksit vade farkı)


abi sen gerçekten kazıklanmalısın bu zekanla bence!!! ben vadofondan wildfire s aldım yanında 8 ay 250Mb internetle telefonun piyasa fiyatı o zaman 700 liraydı ben 240 liraya aldım. taahhüt veripte telefon alıcaksan böyle alıcaksın.. Yoksa nerde benim taahhüt vermemin avantajı söylermisin telefon peşin fiyatına yada daha pahalıya gelicekse ?
Chenk 02.06.2012 21:18:13
quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

12 aylık en düşük paketi toplamda 2292 tl ye geliyor. Yurt dışında telefon ucuza geldiği için millet operatörlerin tarifelerine yönelirken bizde piyasa fiyatından 300 tl pahalıya satılıyor ve 250 Mb gibi komik bir internet paketiyle. Alanlar hangi kafa, mantıkla buna yöneliyor çok merak ediyorum. Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.


Vodafone tarifesi çok daha iyi, onada bakmak lazım
orhan6894 02.06.2012 20:59:24
S2 bir an önce ucuzlasa bari
DH Misafiri 02.06.2012 19:54:09
4s kullanıcısıyım hakikaten çok hoş bi telefon yapmıslar hiç elden düsmez bu alet
tasınabilirlik konusuna girmiyorum note var bundan yukarıda ama genel olarak harika
DH Misafiri 02.06.2012 19:54:09
bu nasıl fiyattır ya..ayıp ya..
12 Angry Men 02.06.2012 18:56:19
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby
quote:

Orijinalden alıntı: 12 Angry Men Ne yazikki ben alamıycam maddi durumlar yüzünden ünüversite sınavından geçseydim alıcaklardı malesef geçemedim hayat çok acımasız hiç akıllı cep telefonum olmadı. alıcak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.Aldıktan sonra bol bol şükredin Allaha alamayanlar var bende dua edicemki alabiliyim diye isteyen herkese Allah vermesi dileğiyle amin.
Valla dostum alinma ama forumda her konuya bi yorum yaparak sinav kazanilmiyo biraz pcden uzaklasip ders calismak lazim ayrica maddi durumun yoksa kazansan da alma sonucta bunla yapilacak isleri s2 hatta s1 ile yapabilirsiniz bosuna babanin kazandigi parayi cope atma insanlarin gelirlerine gore giderlerinin olmasinin taraftariyim sizin yaptiginiz ferrariye binip sokakta yatmak olur veya yalida oturup sahine binmek gibi bisey olur hayatinizda herseyi ayni seviyede tutmaya calisin oldugunuzdan fazla gostermeye calismak size kazandirdiklarindan cok kaybettirir.
Haklısınız hocam ama ben internette zman geçirmeyi seviyorum en azından internette oyun oynamak yerine forumları gezip haber sitelerini gezip kültürümü bilgimi artırıyorum.Benim ünüversiteye girena arkadaşlarım var daha istanbulun hangi yakasında oturduğunu bilebilmiyorlar ben lise mezunu olsamda çok şeyi biliyorum çünki tüm gün okuyorum nette geziyorum.
Hayatinin bi yilini bu sinava harcicaksin 1yil kultursuz kalsan cok sey kaybetmezsin o kultursuz dedigin arkadaslarin universiteyi bitirip erasmuslarla yurt disina cikinca kultur nasil oluyo o zaman gorursun onlar kulturlu birer yonetici olur sen kendi capinda kulturlu ama isci olursun.


Olsun abi 1 sene çalışmakla ünüversiteye giremem alt yapı gerekiyor zaten matematik yüzünden giremedim yabancı sınavında yetenek ve matematik var türkçeden zaten fulle yakın yapmışım tek amtematik geometri yapamadım diye oldu herşeyde hayır var
bocekgrafik 02.06.2012 16:47:12
quote:

Orijinalden alıntı: Cold Death

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

Apple, bütün herşeyini gizli-kapaklı yapmaya devamededursun. Hatta öyle ki, iPhone'ların sadece Apple cihazları ile iletişime geçebilmesi gibi saçma özelliklerini bilmeyenler de herkes bilsin. Samsung ise kendinden emin bir biçimde kaynak kodlarını açıklamakta bir sakınca görmüyor. İşte fark.

başlıkla ne alakası var yurdumun akıllı insanı

Galaxy'nin kaynak kodlarının açıklandığıyla ilgili bir haber vardı. Yanlışlıkla o haber yerine buna yazmışım mesajı.
rudeboytr 02.06.2012 16:46:31
quote:

Orijinalden alıntı: Umutcan

quote:

Orijinalden alıntı: rudeboytr

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

12 aylık en düşük paketi toplamda 2292 tl ye geliyor. Yurt dışında telefon ucuza geldiği için millet operatörlerin tarifelerine yönelirken bizde piyasa fiyatından 300 tl pahalıya satılıyor ve 250 Mb gibi komik bir internet paketiyle. Alanlar hangi kafa, mantıkla buna yöneliyor çok merak ediyorum. Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.

Sanırım milleti çeken taksit gibi ödeyebiliyor olması :) Herkes kredi kartı kullanmıyor yada o kadar limiti olmayabiliyor. Bunu en güzel evkur tarzı mağazalar yapıyor. Dışarda 1 ise orada 3 TL ye 24 ay taksitlii satıyor ama bilmiyor ki daha fazla ödüyor bilse de n'olcak 24 ay taksitle 0.1 0.1 ödüyorum diyor :D

Bence bu tarz cihazları en azından nakit alabileceğe yakın bütçesi olmayanlar bu tarz hızlı gelişen cihazlara bulaşmamalı, taksitle alınacaksa da
4-5 ay taksiti geçmemeli. Çünkü daha 24 ay borcu bitmeden üstüne kaç teknoloji çıkacak kimbilir. Sonra öderken insana fena koyar.
Ülkemizde malesef uzun zamandır bir telefon hastalığı var, 600-700 tl maaşı olan kişiler dahil en üst seviye akıllı telefonlara yöneliyorlar.
Forumların mobil bölümlerinin tıka basa dolu olması, hatta dh'de bile hergün birsürü cep telefonu söylentisi ve haberi görmemizin de sebebi bu biraz da.

Size katılmamak elde bile değil valla :) Söylenecek söz kalmamış ama maalesef herkeste bir İphone ne bileyim galaxy çılgınlığı oluşmuş durumda bunun nedeni de ahmette var bende de olmalı diye düşünüyor olmaları. Ben 15 taneye yakın telefon değiştirdim bu zamana kadar şu anda elimde C6.00 var bende değiştirmek istiyorum fakat ulaşamayacağım yerleri değil daha düşük telefonlara. Telefon çift çekirdek olmuş olmamış farketmez yaptığımız şeyler belli mesaj arama facebook twitter başka ne yapıyoruz ki? Hatta öyle ki 1.500 liralık telefonu olan arkadaşımın hattında kontör yok :D
Umutcan 02.06.2012 16:09:17
quote:

Orijinalden alıntı: rudeboytr

quote:

Orijinalden alıntı: strathmorea

12 aylık en düşük paketi toplamda 2292 tl ye geliyor. Yurt dışında telefon ucuza geldiği için millet operatörlerin tarifelerine yönelirken bizde piyasa fiyatından 300 tl pahalıya satılıyor ve 250 Mb gibi komik bir internet paketiyle. Alanlar hangi kafa, mantıkla buna yöneliyor çok merak ediyorum. Yani buna kazığın allahı demek tepkiyi dile getirirken az kalıyor. Bu kadar salak yerine konmamalı tüketici.

Sanırım milleti çeken taksit gibi ödeyebiliyor olması :) Herkes kredi kartı kullanmıyor yada o kadar limiti olmayabiliyor. Bunu en güzel evkur tarzı mağazalar yapıyor. Dışarda 1 ise orada 3 TL ye 24 ay taksitlii satıyor ama bilmiyor ki daha fazla ödüyor bilse de n'olcak 24 ay taksitle 0.1 0.1 ödüyorum diyor :D

Bence bu tarz cihazları en azından nakit alabileceğe yakın bütçesi olmayanlar bu tarz hızlı gelişen cihazlara bulaşmamalı, taksitle alınacaksa da
4-5 ay taksiti geçmemeli. Çünkü daha 24 ay borcu bitmeden üstüne kaç teknoloji çıkacak kimbilir. Sonra öderken insana fena koyar.
Ülkemizde malesef uzun zamandır bir telefon hastalığı var, 600-700 tl maaşı olan kişiler dahil en üst seviye akıllı telefonlara yöneliyorlar.
Forumların mobil bölümlerinin tıka basa dolu olması, hatta dh'de bile hergün birsürü cep telefonu söylentisi ve haberi görmemizin de sebebi bu biraz da.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla