TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24661 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
IFixit, popüler tabet bilgisayarlar için tamir edilebilirlik raporunu yayınladı SteelSeries, Real Racing 3 uyumlu kulaklığını duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (75) YORUM YAZ

tarafından 1 Mart 2013, Cuma 14:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S4, 16/32/64GB kapasite ve iki renk alternatifiyle geliyor
Günlük Haber Shady
75

14 Mart günü New York'da düzenleyeceği etkinlikle kamuoyuna tanıtılacak olan Samsung Galaxy S4'ün özellikleri üzerindeki belirsizlik yavaş yavaş gidiyor. Son gelen iddialara göre bir modeli Exynos 5, bir modeli ise Qualcomm'un Snapdragon 600 platformundan güç alacak şekilde iki farklı model ile karşımıza çıkacak olan Galaxy S4, kapasite ve renk gibi alternatiflere de sahip olacak.

SamMobile sitesinin aldığı duyumlara göre Galaxy S4, tıpkı selefi gibi 16, 32 ve 64GB olmak üzere üç farklı depolama alanıyla gelecek. 128GB'lık depolama alanı şimdilik zor gözükürken; microSD kart girişine sahip olacağı için depolama alanı S4 kullanıcıları için çok da sıkıntı olmayacaktır. Diğer taraftan renk olarak ise telefon, siyah ve beyaz olmak üzere iki farklı şekilde karşımıza çıkacak.

5 inç büyüklüğünde ve Full HD çözünürlüğünde Super AMOLED ekrana sahip olacağına kesin gözüyle bakılan S4'ün 2 ya da 3GB'lık sistem belleğine,Android 4.2.1 işletim sistemine, tamamiyle yenilenmiş bir kameraya ve Galaxy S III'e kıyasla daha büyük pil kapasitesine sahip olması bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
asdemre 01.03.2013 15:08:09
Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuva
...
Yorumun devamı ▼
+15
Lemans 01.03.2013 21:44:49
Yere düştüğü gibi ekranı kırılmasın başka birşey istemiyorum +5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Firaristt 01.03.2013 14:35:00
Pili 2600mAh olacak büyük ihtimalle.

Hangi çipset kullanılacak asıl onu merak ediyorum. S600 kullanılırsa yetersiz kalıp, piyasadaki birçok modelden pek bir farkı kalmayacak. Exynos 5 Octa ile gelmesini tercih ederim. Beklentim Exynos 5 Octa yönünde.
+3
rorschach_ 01.03.2013 14:42:39
O ekrani 5 inc yapmayacaktilar. S3 te bile bazen zorlaniyoruz. S4 te kalem verirler artik herhalde. +3
flavo 01.03.2013 14:49:28
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

Pili 2600mAh olacak büyük ihtimalle. Hangi çipset kullanılacak asıl onu merak ediyorum. S600 kullanılırsa yetersiz kalıp, piyasadaki birçok modelden pek bir farkı kalmayacak. Exynos 5 Octa ile gelmesini tercih ederim. Beklentim Exynos 5 Octa yönünde.


herşeye yorum yap helva mimarisi varmış
-11
DH Misafiri 01.03.2013 14:56:05
Samsung S3'den çok daha üstün bir telefon,beklentileri gerçekten çok fazla ama karşılayacakmı bilinmez piyasaya girdiğinde göreceğiz. Eğer para verip çıktığında şayet S4 alınırmı diye sorarsanız ben almazdım çünkü S3ünde oyun performansı harika +1
asdemre 01.03.2013 15:04:30
100milyon satis hedefi koymuslarsa bu adamlar kendilerine guveniyorlar demektedir. İnanilmaz bir telefon bekliyorum bu sefer her anlamda "olacak" bu telefon. Xperia Z ve HTC one'a basarilar diliyorum :) isleri cok zor +1
asdemre 01.03.2013 15:08:09
Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak +15
General. 01.03.2013 15:11:53
Xperia Z Htc One tanıtılmasaydı S4 bu kadar erken tanıtılmazdı ne kadar Samsungu sevmesemde pazarlama ve reklam politikasına hayranım Xperia Z alacağım için S4'dün erken tanıtılmasına sevindim açıkçası rekabetin olması fiyatları bir miktar aşağı çekeceğini düşünüyorum İnşallah yanılmam 0
Firaristt 01.03.2013 15:18:02
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

Galaxy S'te kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4'te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi?

Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
+2
TuRaN.z 01.03.2013 15:21:55
bencede nexusa benzeyebilir umarum aliminyum olmaz bence kaliteli plastik daha iyi, yalnız bu kadar iddialı olmaları ilginç s3 den çok çok farklı ne olabilirki... -4
i3e 01.03.2013 15:39:15
karbon fiber olsa süper olur, hem metal olmadığı için sar değerini düşük tutarlar, hemde sağlamlık ve hafiflik sağlarlar. +1
vamp 01.03.2013 15:54:15
Degistirebilir pil olcagi icin arka kapak yine ince olacaktir. Yekpare govde gibi tasarim beklemek biraz hayal olur. Bunu basarirlarsa zaten digerleri gitsin kumda oynasin 0
caner184 01.03.2013 16:00:43
çok büyük beklentim var bu cihazdan +1
alaz1903 01.03.2013 16:34:17
galaxy serisi tasarım ve malzeme kalitesi olarak bende hep hayal kırıklığı yarattı. umarım samsung bu defa bu noktalara yüklenir, piyasadaki rekabeti hareketlendirir. +1
anelka39 01.03.2013 16:43:28
quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

O ekrani 5 inc yapmayacaktilar. S3 te bile bazen zorlaniyoruz. S4 te kalem verirler artik herhalde.

Aynen yaa büyük ekran istesek tablet alırız 5inc nedir yaa bence ideal cep telefonu ekran büyüklüğü 4.3 inç gecmemeli bu konuda Apple doğru isler yapıyor
0
cinobilly 01.03.2013 17:06:43
donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi. -4
Gokalp. 01.03.2013 17:15:16
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez
+1
itachi237 01.03.2013 17:28:48
malzeme kalitesi iyi olsun ekranı daha parlak bir oled olsun. renkleri maviye kadırtmayan bir pentile teknolojisi kullansınlar. (6gen pixel kullanacaklar deniyordu) yada pentile olmasın diyeceğimde olacak büyük ihtimal. kamerası daha iyi olsun. sese önem versinler bu cihaz alınır. 0
berkkarabacak 01.03.2013 17:43:09
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

malzeme kalitesi iyi olsun ekranı daha parlak bir oled olsun. renkleri maviye kadırtmayan bir pentile teknolojisi kullansınlar. (6gen pixel kullanacaklar deniyordu) yada pentile olmasın diyeceğimde olacak büyük ihtimal. kamerası daha iyi olsun. sese önem versinler bu cihaz alınır.


ses çok doğru
0
V4LKyR 01.03.2013 17:48:24
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.
+1
AviatoR 01.03.2013 17:52:04
tertemiz çiziği dahi olmayan pırıl pırıl beyaz s3 ümü satıp alıcam eğer ekran daha iyi olursa. çünkü malesef s3 ün güneşli havada ekranı iyi değil. +1
cinobilly 01.03.2013 18:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.
0
Gokalp. 01.03.2013 19:00:34
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.

3000 mAh'lik batarya çıktı yakında türkiye ye gelir belki de gelmiştir ben almayı düşünüyorum.Telefonu her zaman şarj edecek yer bulamadığım için yedek batarya almayı düşünüyordum şimdi bunu alınca eski batarya yedeğe çıkacak
0
1080p 01.03.2013 19:05:55
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.

hepsi öyle.razr maxx hariç
0
memo84 01.03.2013 19:46:26
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

dediklerin olursa alır götürür piyasayı ama şu 16gb olayına gıcık oldum ,şimdi bizim ithalatçıların hepsi 16 gb getirtecek 32 ve 64lüğünede anasının nikahını isteyecek ne gereği var yaaa 16 gb ın
+2
memo84 01.03.2013 19:51:17
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

Galaxy S'te kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4'te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi?

Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Dandik plastik olmasında ne olursa olsun yazık o kadar para verecek insanlar ,tabiki hoşuma giderse bende dahilim o kesime tabi bide htc one var onuda görmek lazım
-1
ORKUN///M 01.03.2013 19:56:00
Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız. 0
memo84 01.03.2013 20:00:54
quote:

Orijinalden alıntı: ORKUN///M

Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız.

dostum eskiden bende severdim bi aralar kullandımda fakat hem sana özgürlük sunmuyor hemde el kadar bebenin elinde iphone var yani artık herkesin elinde göre göre eskiyor telefon insanın gözünde sanki pazarda dağıtıyolar nere baksam 4s anlamadımki ,bide ülke krizde diyolar bu ne ozaman
0
ORKUN///M 01.03.2013 20:04:15
quote:

Orijinalden alıntı: memo84

quote:

Orijinalden alıntı: ORKUN///M

Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız.

dostum eskiden bende severdim bi aralar kullandımda fakat hem sana özgürlük sunmuyor hemde el kadar bebenin elinde iphone var yani artık herkesin elinde göre göre eskiyor telefon insanın gözünde sanki pazarda dağıtıyolar nere baksam 4s anlamadımki ,bide ülke krizde diyolar bu ne ozaman

Millette bi sosyallik çabası arkasındanda bu telefonları alma gereği gösteriyor herhalde:D
0
Chandler Bing 01.03.2013 21:15:14


büyük ihtimalle bu olacak. özünden kopmadan, bütün hatalar giderilmiş şekilde. hatalar:

1. galaxy s3'te bir orantısızlık var, ekranın üstü ve altı eşit uzunluklta değil. bunda ise eşitlenmiş.
2. galaxy s3'te ekranın sağında ve solunda gereğinden fazla boşluk var, boşluk da stabil değil, bi genişliyor bir daralıyor. şimdi dar ve her taraftan eşit bir boşluk var.
3. galaxy s3 yuvarlak hatlara sahip, bu ise note 2 ve s2 gibi daha sert hatlara, daha düz hatlara sahip. daha güzel gözüküyor.
4. arka kapak bir şekilde kaliteli yapılacaktır artık. htc one gibi 3 parçadan oluşan arka kapak olabilir. arka kapak metal olup yine de çıkabilir bir yapısı olabilir.
+1
Lemans 01.03.2013 21:44:49
Yere düştüğü gibi ekranı kırılmasın başka birşey istemiyorum +5
Behaviour 01.03.2013 21:58:02
ürün sağlam geliyor gibide renk çeşidi az değil mi beyler ya en azından siyah beyaz gri kırmızı olmalıydı diye düşünüyorum tabi şeklini daha göremedik ama bakalım nasıl olucak. umarım zamanla renk çeşidi artar 0
Tek Kural Ahmet Kural 01.03.2013 22:02:39
Batarya ne yaparsa yapsınlar yine 1 gün gidecek günümüz pil teknolojisiyle sürünüyoruz yapıcak birşey yok. +1
KayhanKaan 01.03.2013 22:57:30
Bu sene telefonlarda estetik ve dizayn yarışı olacak galiba. 0
rorschach_ 01.03.2013 23:03:24
quote:

Orijinalden alıntı: anelka39


quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

O ekrani 5 inc yapmayacaktilar. S3 te bile bazen zorlaniyoruz. S4 te kalem verirler artik herhalde.

Aynen yaa büyük ekran istesek tablet alırız 5inc nedir yaa bence ideal cep telefonu ekran büyüklüğü 4.3 inç gecmemeli bu konuda Apple doğru isler yapıyor

Apple dedin diye - yi yemişsin :D apple doğru işler yapıyor ama i5 ekranı küçük kalmış çok bariz. Enine büyümeliydi birazda.
0
A.S.İ 01.03.2013 23:42:10
2-3 gb ram ile baya rahat olurlar atık 0
om3rr 01.03.2013 23:52:17
5 inc olsun nah alirim +1
engurlu 02.03.2013 00:10:57
Tüm siteler S4 ün browser mark 2 testlerinden bahsediyor bizimkinde inatla verilmiyor..

S4 yine kırıp geçirecek ortalığı..

+3
inexo 02.03.2013 00:32:08
"4" un çizgilerinden belli ediyor kendini 0
faaty 02.03.2013 00:33:07
iphone 4'ümü elden çıkarıp androide başlamak için bu telefonun çıkmasını bekliyorum :) ne zaman çıkar tahmini? artık küçük geliyor iphone ekranı :S 0
DH Misafiri 02.03.2013 01:00:53
quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.


motorola yapıyor samsung neden yapmasın ki artık dayanıklılık konusunda laf edemez kimse o kadar ince kevlarda kurşun geçirir bu arada ama li-on bataryadan 7.65 lik mermi belki geçmeyebilir silaha da bağlı bu :)
0
ozdemireren 02.03.2013 08:33:37
Samsuck -1
Umutcan 02.03.2013 08:48:46
Afişin arkaplan deseni bence cihazın da deseni olacak söylemedi demeyin :) 0
Firaristt 02.03.2013 08:54:15
quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.


Darbelere dayanıklılık için acaba diye dedim. Pek beklemiyorum zaten ama olsa süper olur. Mermi için değil yani. Ince hafif ve çok dayanıklı bir malzeme. Bknz:Motorola
0
12 Angry Men 02.03.2013 14:52:36
Samsung çok kaliteli paneller üretebiliyor nedne cep telefonunuda güzel şık kaliteli üretemesin diye düşünüyorum. -1
preandroid 02.03.2013 21:45:56
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

Aluminyum olursa telefonu got cebine koyanlar icin ilave bir ozellikle gelecek demektir: Bumerang olarak kullanilabilme :)
0
thindark 02.03.2013 21:55:11
2 renk seçeneği ile geliyor diye üzülmeyin S3 ve Note 2 deki gibi sonradan farklı renkler eklerler. 0
Gladiotürk 02.03.2013 21:56:29
laylonmu olacak buda +2
iso_GS 02.03.2013 23:42:35
Ben bir GSM bayiliği alacam. . Umarım ben alana kadar bayiliği, çıkmaz diyecem ama bakalım artık. .Benim bayiliğim ile aynı ana denk gelecek galiba :) Neyse Bende Note II kullanıcısıyım. . Hadi hayırlısı :) +1
Onurcan91 03.03.2013 04:04:18
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

Hocam sen daha önce iphone veya galaxy s2 kullanmadın heralde..S3ün batarya sürrsi yeterince makul kalıyor.
0
sis651 03.03.2013 04:29:58
Ulan cebime giremeyecek keder yapmaya başladılar şu aletleri. I900 Omnia'nın üstü boylar hep takoz gibi, elime alıştıramıyorum yahu. Bu da tabletvari bir alet olacak gibi. :) 0
DH Misafiri 03.03.2013 13:35:15
ekran büyük deyip duranlar s3ün minisi var gidin onu alın veya bekleyin s4ün minisi çıkana kadar. boş beleş laf etmeyin artik... 0
webmaster-mt 03.03.2013 13:54:29
yahu s3 ü zor tutuyorum bune 5inç nedir abi ya :S 0
bazen13 03.03.2013 14:01:12
Ekran gereksiz büyük olmuş, s3 bu sebepten tercih edilebilir.

Zaten düz bir kullanıcı için s3 ile s4 arasında ekran dışında bir fark görülmeyecektir.

Elbette telefon kurtları için s4 6 ay sonra eski teknolojilere sahip ve yeni özellikler beklenecek s5 için burada tutuşacaklar.

Not: Ne kadar zengin bir milletiz!
0
Siyah. 03.03.2013 14:04:17
Samsung cam teknolojisini ne yaptı acaba. Yere düşünce kırılmasında... +1
engurlu 03.03.2013 14:07:14
0
sarpuli 03.03.2013 14:28:12
Kamera konusunda pek bir atılım beklemiyorum, ekranda s3'den çok farklı olmayacaktır, 4-5'' aralığında full hd zaten gereksiz. Burda asıl soru kasa tasarımı ve malzemesidir. Eğer S S2 ve S3 gibi plastik olursa HTC ve Sony havada taklalar atar. Şahsen HTC One almaya karar verdim tanıtımı bekliyorum, yani umutlu değilim kasasından... -1
caut 04.03.2013 11:14:24
3gb ram ne oha grafik mi işleyecekler telefonda nereye gidiyoruz 0
truvazotti 04.03.2013 11:14:33
quote:

Orijinalden alıntı: bazen13

Ekran gereksiz büyük olmuş, s3 bu sebepten tercih edilebilir. Zaten düz bir kullanıcı için s3 ile s4 arasında ekran dışında bir fark görülmeyecektir. Elbette telefon kurtları için s4 6 ay sonra eski teknolojilere sahip ve yeni özellikler beklenecek s5 için burada tutuşacaklar. Not: Ne kadar zengin bir milletiz!


işte 10 numara yorum. kesinlikle sonuna kadar katılıyorum. bizim millet teknolojiyi çok hızlı tüketiyor. hakikaten ne kadar zenginmişiz ülke olarak da haberimiz yokmuş. hiç kimse ağlanmasın gelir düzeyimiz düşük diye. avrupalıların japonların bizim kadar takip ettiğini sanmıyorum teknolojiyi. geçen yıl hazıiran ayında s3 çıkınca bir sürü konu açılmıştı s2 yi satıp s3 almaya değer mi diye herkes kesinlikle değer diyordu. şimdi de s4 çıkacak yine aynı kişiler soracak s3 ü satıp s4 almaya değer mi diye yine aynı kişiler kesinlikle değer diyecekler. 8 ay sonrada aynı şeyi s5 için yapacaklar. nedir bu tüketim anlamış değilim. tamam paranız çok anladık ta bu kadarı bence görgüsüzlük.
0
Atl@s 04.03.2013 12:31:19
bu ne ya s3 yeni çıktı s4 çıkıyor.s4 çıkar s5 geliyor derler yeter arkadaş 2bin 2bin milletin cebinden çekiyorlar zaten toplumcak kuş kadar aklımız var bir de bunlarla çeliyorlar. +1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla