TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24881 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
IFixit, popüler tabet bilgisayarlar için tamir edilebilirlik raporunu yayınladı SteelSeries, Real Racing 3 uyumlu kulaklığını duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (75) YORUM YAZ

tarafından 1 Mart 2013, Cuma 14:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung Galaxy S4, 16/32/64GB kapasite ve iki renk alternatifiyle geliyor
Günlük Haber Shady
75

14 Mart günü New York'da düzenleyeceği etkinlikle kamuoyuna tanıtılacak olan Samsung Galaxy S4'ün özellikleri üzerindeki belirsizlik yavaş yavaş gidiyor. Son gelen iddialara göre bir modeli Exynos 5, bir modeli ise Qualcomm'un Snapdragon 600 platformundan güç alacak şekilde iki farklı model ile karşımıza çıkacak olan Galaxy S4, kapasite ve renk gibi alternatiflere de sahip olacak.

SamMobile sitesinin aldığı duyumlara göre Galaxy S4, tıpkı selefi gibi 16, 32 ve 64GB olmak üzere üç farklı depolama alanıyla gelecek. 128GB'lık depolama alanı şimdilik zor gözükürken; microSD kart girişine sahip olacağı için depolama alanı S4 kullanıcıları için çok da sıkıntı olmayacaktır. Diğer taraftan renk olarak ise telefon, siyah ve beyaz olmak üzere iki farklı şekilde karşımıza çıkacak.

5 inç büyüklüğünde ve Full HD çözünürlüğünde Super AMOLED ekrana sahip olacağına kesin gözüyle bakılan S4'ün 2 ya da 3GB'lık sistem belleğine,Android 4.2.1 işletim sistemine, tamamiyle yenilenmiş bir kameraya ve Galaxy S III'e kıyasla daha büyük pil kapasitesine sahip olması bekleniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
3dfx 14.4.2013 19:31:11
İki renk ile gelmesi çok büyük bir şans.
londoner23 6.3.2013 21:23:22
hele bi çıksın.. bakarız icabına...
King ov Hell 6.3.2013 17:31:03
quote:

Orijinalden alıntı: KayhanKaan

Bu sene telefonlarda estetik ve dizayn yarışı olacak galiba.



Edit : oha yanlış yoruma alıntı yapmışım.Neyse beklentiler büyük inşallah SAM adam gibi bi şey yapar
mr_gny 5.3.2013 22:51:13
arkadaş donanım tamam da bu büyüklük nedir yaa.. tek elde tutabilecekmiyiz bunu??

ilk cep telefonları çıktığında çok büyüktü, en küçük olanı en makbulu, en zengin göstereni idi..

şimdi en büyüğü en iyisi, kadın olsam çantada taşırım ama bilader neremde taşıyacam ben bu telefonu ayıptır sorması, ulen bi tane sağlam tablet alırım 8-10 inç arası, dandik te bir telefon alırım, hem istediğimi yaparım tablette küçüklük sorunu olmaz, hem de ucuza gelir..

saygılarrr..
tosunpasa 5.3.2013 16:50:22
Hazır büyük ekran sevenler için note 2 gibi bir alternatif varken samsung neden bu galaxy serisini gitgide büyütüyor anlamış değilim.. Bu seri 4.3 inchi geçmemeliydi.. telefon elinize sıgmıyor.. arama yapmak için 2 elle tutmak gerekiyor.. bir el meşgulken kullanmak zulüm..

Not1: s3 kullanıcısıyım
Not2: lütfen biri küçük seviyorsanız S3 mini alın diyen iguanaya spec okumayı ögretsin
umutaltdag 5.3.2013 15:39:04
S2 ye 4 ve ya 8 çekirdek koyup daha iyi bir ekran yapıp kamerayı değiştirip S4 olarak koysunlar alırım

S2 tasarım bakımından çok iyiydi
Óscar Cardozo 4.3.2013 21:38:15
32 ve 64 gb lik modellerde satilir dimi turkiyede hafiza karti kullanmak istemiyorum
Düşünen Biri 4.3.2013 17:47:30
Bence s5 i bekleyin. samsung bu hızla giderse yılın 2. yarısında s5 i de tanıtır


Bu arada; ne s4 müş be arkadaş. iphone 5 lansmanından önce bu kadar haber gelmedi
MavéRicK_09 4.3.2013 17:36:59
İşte bu telefonu alcam
ozieekus 4.3.2013 17:19:19
quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

Katılıyorum hayvan gibi sömürürcesine kullandığım halde %20 oluyor tam 1 günde.
Ek olarak normal kullanımda (her 5 dakkada 3-4 sms, 3 saat oyun 1 saat wifi) 2 gün görüyorum
DH Misafiri 4.3.2013 15:54:10
Samsung, Galaxy S50 ile dahi Xperia Z kadar mükemmel, iyi, harikulade, inanılmaz bir telefon yapamaz.
Rwenzori 4.3.2013 15:09:03
Note 2 sahibiyim ve gercekten buyuk.

Bence bir telefon gercekten ele avuca sigmali. Insan buyuk cihaz kullaninca anliyor bunu.

5.5 inc bence ust sinir, tabi bu bazilarina gore, pek cok insana gore 5.5 kullanilmaz boyutlarda.

Simdi 5 inc lik birsey geliyor, bence telefon icin artik ideal sinir bulunmali.
scorpio0311 4.3.2013 13:13:10
ben de katılıyorum..zaten 2 ile 3 arasında ya da 3 ile 4 arasında zararına telefonu satıp yenisini almaya değecek farklar da olmuyor.. benim ortalama telefon değiştirme sürem 3 sene .. s1 i dibine kadar kullanıp iyice eskittim, s2,s3 ve note2 yi es geçtim s4 alırım artık muhtemelen ama burdan alıp o paraları vermeye değmez yurt dışından çok daha ucuza alabiliyorken.. İngilterede £ 500 civarı, Amerika'da $ 650-700 civarı bir fiyatla çıkar tahminim..
JessieJ 4.3.2013 13:11:12
Polyamid olacaksa pilastik olmasında sakınca yok Forumdan birisi s4 ün kurşun geçirmez olmasını istiyordu, bu pilastikte kurşun geçirmez yeleklerde kullanılıyor
XYAĞMUR 4.3.2013 13:03:33
Samsung Galaxy S IV teaser video;

http://youtu.be/dIEfNaNCkKM
XYAĞMUR 4.3.2013 12:48:05
Sammobil.com da S4'ün plastikten olduğu yazıyor...

http://www.sammobile.com/2013/03/04/eldar-murtazin-galaxy-s-iv-is-built-from-plastic/
Atl@s 4.3.2013 12:31:19
bu ne ya s3 yeni çıktı s4 çıkıyor.s4 çıkar s5 geliyor derler yeter arkadaş 2bin 2bin milletin cebinden çekiyorlar zaten toplumcak kuş kadar aklımız var bir de bunlarla çeliyorlar.
truvazotti 4.3.2013 11:14:33
quote:

Orijinalden alıntı: bazen13

Ekran gereksiz büyük olmuş, s3 bu sebepten tercih edilebilir. Zaten düz bir kullanıcı için s3 ile s4 arasında ekran dışında bir fark görülmeyecektir. Elbette telefon kurtları için s4 6 ay sonra eski teknolojilere sahip ve yeni özellikler beklenecek s5 için burada tutuşacaklar. Not: Ne kadar zengin bir milletiz!


işte 10 numara yorum. kesinlikle sonuna kadar katılıyorum. bizim millet teknolojiyi çok hızlı tüketiyor. hakikaten ne kadar zenginmişiz ülke olarak da haberimiz yokmuş. hiç kimse ağlanmasın gelir düzeyimiz düşük diye. avrupalıların japonların bizim kadar takip ettiğini sanmıyorum teknolojiyi. geçen yıl hazıiran ayında s3 çıkınca bir sürü konu açılmıştı s2 yi satıp s3 almaya değer mi diye herkes kesinlikle değer diyordu. şimdi de s4 çıkacak yine aynı kişiler soracak s3 ü satıp s4 almaya değer mi diye yine aynı kişiler kesinlikle değer diyecekler. 8 ay sonrada aynı şeyi s5 için yapacaklar. nedir bu tüketim anlamış değilim. tamam paranız çok anladık ta bu kadarı bence görgüsüzlük.
caut 4.3.2013 11:14:24
3gb ram ne oha grafik mi işleyecekler telefonda nereye gidiyoruz
sarpuli 3.3.2013 14:28:12
Kamera konusunda pek bir atılım beklemiyorum, ekranda s3'den çok farklı olmayacaktır, 4-5'' aralığında full hd zaten gereksiz. Burda asıl soru kasa tasarımı ve malzemesidir. Eğer S S2 ve S3 gibi plastik olursa HTC ve Sony havada taklalar atar. Şahsen HTC One almaya karar verdim tanıtımı bekliyorum, yani umutlu değilim kasasından...
engurlu 3.3.2013 14:07:14
Siyah. 3.3.2013 14:04:17
Samsung cam teknolojisini ne yaptı acaba. Yere düşünce kırılmasında...
bazen13 3.3.2013 14:01:12
Ekran gereksiz büyük olmuş, s3 bu sebepten tercih edilebilir.

Zaten düz bir kullanıcı için s3 ile s4 arasında ekran dışında bir fark görülmeyecektir.

Elbette telefon kurtları için s4 6 ay sonra eski teknolojilere sahip ve yeni özellikler beklenecek s5 için burada tutuşacaklar.

Not: Ne kadar zengin bir milletiz!
webmaster-mt 3.3.2013 13:54:29
yahu s3 ü zor tutuyorum bune 5inç nedir abi ya :S
DH Misafiri 3.3.2013 13:35:15
ekran büyük deyip duranlar s3ün minisi var gidin onu alın veya bekleyin s4ün minisi çıkana kadar. boş beleş laf etmeyin artik...
sis651 3.3.2013 04:29:58
Ulan cebime giremeyecek keder yapmaya başladılar şu aletleri. I900 Omnia'nın üstü boylar hep takoz gibi, elime alıştıramıyorum yahu. Bu da tabletvari bir alet olacak gibi. :)
Onurcan91 3.3.2013 04:04:18
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

Hocam sen daha önce iphone veya galaxy s2 kullanmadın heralde..S3ün batarya sürrsi yeterince makul kalıyor.
iso_GS 2.3.2013 23:42:35
Ben bir GSM bayiliği alacam. . Umarım ben alana kadar bayiliği, çıkmaz diyecem ama bakalım artık. .Benim bayiliğim ile aynı ana denk gelecek galiba :) Neyse Bende Note II kullanıcısıyım. . Hadi hayırlısı :)
Gladiotürk 2.3.2013 21:56:29
laylonmu olacak buda
thindark 2.3.2013 21:55:11
2 renk seçeneği ile geliyor diye üzülmeyin S3 ve Note 2 deki gibi sonradan farklı renkler eklerler.
preandroid 2.3.2013 21:45:56
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

Aluminyum olursa telefonu got cebine koyanlar icin ilave bir ozellikle gelecek demektir: Bumerang olarak kullanilabilme :)
12 Angry Men 2.3.2013 14:52:36
Samsung çok kaliteli paneller üretebiliyor nedne cep telefonunuda güzel şık kaliteli üretemesin diye düşünüyorum.
Firaristt 2.3.2013 08:54:15
quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.


Darbelere dayanıklılık için acaba diye dedim. Pek beklemiyorum zaten ama olsa süper olur. Mermi için değil yani. Ince hafif ve çok dayanıklı bir malzeme. Bknz:Motorola
Umutcan 2.3.2013 08:48:46
Afişin arkaplan deseni bence cihazın da deseni olacak söylemedi demeyin :)
ozdemireren 2.3.2013 08:33:37
Samsuck
DH Misafiri 2.3.2013 01:00:53
quote:

Orijinalden alıntı: V4LKyR

quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.


motorola yapıyor samsung neden yapmasın ki artık dayanıklılık konusunda laf edemez kimse o kadar ince kevlarda kurşun geçirir bu arada ama li-on bataryadan 7.65 lik mermi belki geçmeyebilir silaha da bağlı bu :)
faaty 2.3.2013 00:33:07
iphone 4'ümü elden çıkarıp androide başlamak için bu telefonun çıkmasını bekliyorum :) ne zaman çıkar tahmini? artık küçük geliyor iphone ekranı :S
inexo 2.3.2013 00:32:08
"4" un çizgilerinden belli ediyor kendini
engurlu 2.3.2013 00:10:57
Tüm siteler S4 ün browser mark 2 testlerinden bahsediyor bizimkinde inatla verilmiyor..

S4 yine kırıp geçirecek ortalığı..

om3rr 1.3.2013 23:52:17
5 inc olsun nah alirim
A.S.İ 1.3.2013 23:42:10
2-3 gb ram ile baya rahat olurlar atık
rorschach_ 1.3.2013 23:03:24
quote:

Orijinalden alıntı: anelka39


quote:

Orijinalden alıntı: bozisik

O ekrani 5 inc yapmayacaktilar. S3 te bile bazen zorlaniyoruz. S4 te kalem verirler artik herhalde.

Aynen yaa büyük ekran istesek tablet alırız 5inc nedir yaa bence ideal cep telefonu ekran büyüklüğü 4.3 inç gecmemeli bu konuda Apple doğru isler yapıyor

Apple dedin diye - yi yemişsin :D apple doğru işler yapıyor ama i5 ekranı küçük kalmış çok bariz. Enine büyümeliydi birazda.
KayhanKaan 1.3.2013 22:57:30
Bu sene telefonlarda estetik ve dizayn yarışı olacak galiba.
Tek Kural Ahmet Kural 1.3.2013 22:02:39
Batarya ne yaparsa yapsınlar yine 1 gün gidecek günümüz pil teknolojisiyle sürünüyoruz yapıcak birşey yok.
Behaviour 1.3.2013 21:58:02
ürün sağlam geliyor gibide renk çeşidi az değil mi beyler ya en azından siyah beyaz gri kırmızı olmalıydı diye düşünüyorum tabi şeklini daha göremedik ama bakalım nasıl olucak. umarım zamanla renk çeşidi artar
Lemans 1.3.2013 21:44:49
Yere düştüğü gibi ekranı kırılmasın başka birşey istemiyorum
Chandler Bing 1.3.2013 21:15:14


büyük ihtimalle bu olacak. özünden kopmadan, bütün hatalar giderilmiş şekilde. hatalar:

1. galaxy s3'te bir orantısızlık var, ekranın üstü ve altı eşit uzunluklta değil. bunda ise eşitlenmiş.
2. galaxy s3'te ekranın sağında ve solunda gereğinden fazla boşluk var, boşluk da stabil değil, bi genişliyor bir daralıyor. şimdi dar ve her taraftan eşit bir boşluk var.
3. galaxy s3 yuvarlak hatlara sahip, bu ise note 2 ve s2 gibi daha sert hatlara, daha düz hatlara sahip. daha güzel gözüküyor.
4. arka kapak bir şekilde kaliteli yapılacaktır artık. htc one gibi 3 parçadan oluşan arka kapak olabilir. arka kapak metal olup yine de çıkabilir bir yapısı olabilir.
ORKUN///M 1.3.2013 20:04:15
quote:

Orijinalden alıntı: memo84

quote:

Orijinalden alıntı: ORKUN///M

Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız.

dostum eskiden bende severdim bi aralar kullandımda fakat hem sana özgürlük sunmuyor hemde el kadar bebenin elinde iphone var yani artık herkesin elinde göre göre eskiyor telefon insanın gözünde sanki pazarda dağıtıyolar nere baksam 4s anlamadımki ,bide ülke krizde diyolar bu ne ozaman

Millette bi sosyallik çabası arkasındanda bu telefonları alma gereği gösteriyor herhalde:D
memo84 1.3.2013 20:00:54
quote:

Orijinalden alıntı: ORKUN///M

Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız.

dostum eskiden bende severdim bi aralar kullandımda fakat hem sana özgürlük sunmuyor hemde el kadar bebenin elinde iphone var yani artık herkesin elinde göre göre eskiyor telefon insanın gözünde sanki pazarda dağıtıyolar nere baksam 4s anlamadımki ,bide ülke krizde diyolar bu ne ozaman
ORKUN///M 1.3.2013 19:56:00
Önceden iphone severdim fakat samsung gerçekten aştı.İnşallah bi note 2 alırız.
memo84 1.3.2013 19:51:17
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

Galaxy S'te kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4'te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi?

Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Dandik plastik olmasında ne olursa olsun yazık o kadar para verecek insanlar ,tabiki hoşuma giderse bende dahilim o kesime tabi bide htc one var onuda görmek lazım
memo84 1.3.2013 19:46:26
quote:

Orijinalden alıntı: asdemre

Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2'ye geri donus olacak

dediklerin olursa alır götürür piyasayı ama şu 16gb olayına gıcık oldum ,şimdi bizim ithalatçıların hepsi 16 gb getirtecek 32 ve 64lüğünede anasının nikahını isteyecek ne gereği var yaaa 16 gb ın
1080p 1.3.2013 19:05:55
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.

hepsi öyle.razr maxx hariç
Gokalp. 1.3.2013 19:00:34
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.

3000 mAh'lik batarya çıktı yakında türkiye ye gelir belki de gelmiştir ben almayı düşünüyorum.Telefonu her zaman şarj edecek yer bulamadığım için yedek batarya almayı düşünüyordum şimdi bunu alınca eski batarya yedeğe çıkacak
cinobilly 1.3.2013 18:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: qökalp58

quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez

bana yetmiyor. Mobile network açıkken , nette 3 saatten fazla gezinince dayanmıyor batarya.
AviatoR 1.3.2013 17:52:04
tertemiz çiziği dahi olmayan pırıl pırıl beyaz s3 ümü satıp alıcam eğer ekran daha iyi olursa. çünkü malesef s3 ün güneşli havada ekranı iyi değil.
V4LKyR 1.3.2013 17:48:24
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt

quote:

Orijinalden alıntı: asdemre Aluminyum ve siyah goruyorum resimde. kesinlik plastik olmayacak bu sefer. Kenarlar aluminyum arka on cam olur tahminim. İp4 kasasina benzer bir tasarim olma olasiligi yuksek. Gecen seneki afiste yuvarlak hatlar mavcuttu, bu sefer koseli ve daha keskin hatlar var afiste. S2ye geri donus olacak
Galaxy Ste kullanılan ve güncel cihazlar arasında da Nexus 4te kullanılan arka kapaktakine benzer şekiller olur mu acaba? O arka plandaki noktalar bana onu çağrıştırdı. Ya da Kevlar, Karbon Fiber gibi bir malzeme kullanılabilir mi? Bahsettiğim Galaxy S arka kapağındaki görüntü bu şekilde :
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Kevlar ne aga? Kurşun geçirmez falan mı olsun istiyosun telefon? Kalbimize nişan alınıp ateşlenen bir silahın mermisini o sırada gömleğimizin ön cebinde bulunan GALAXY S4 bloklasın mı yani? Sony Xperia Z su geçirmez telefon yaptı eywallah da, Samsung kurşun geçirmez yapar mı bilemem tabi.
berkkarabacak 1.3.2013 17:43:09
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237

malzeme kalitesi iyi olsun ekranı daha parlak bir oled olsun. renkleri maviye kadırtmayan bir pentile teknolojisi kullansınlar. (6gen pixel kullanacaklar deniyordu) yada pentile olmasın diyeceğimde olacak büyük ihtimal. kamerası daha iyi olsun. sese önem versinler bu cihaz alınır.


ses çok doğru
itachi237 1.3.2013 17:28:48
malzeme kalitesi iyi olsun ekranı daha parlak bir oled olsun. renkleri maviye kadırtmayan bir pentile teknolojisi kullansınlar. (6gen pixel kullanacaklar deniyordu) yada pentile olmasın diyeceğimde olacak büyük ihtimal. kamerası daha iyi olsun. sese önem versinler bu cihaz alınır.
Gokalp. 1.3.2013 17:15:16
quote:

Orijinalden alıntı: cinobilly

donanımsal spesifikasyonları neler ? onları da anlatsaydılar. s3 de batarya ömrü , işkence gibi.

S3 ün batarya ömrünün neresini beğenmiyorsun hocam.Piyasa da s3 ün bataryasından daha iyi telefonlar bir elin parmağını geçmez
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla